Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 02. 09. 2010

Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Қазақ тілінің байлығы қазақ халқының байлығы екенін ұғындыру

2. Дамытушылық: тіл білімі, әдеби тіл туралы білімдерін кеңейту

3. Тәрбиелік: Ана тілін сүйіп, құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық қасиетті сақтауға, тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, дидактикалық материалдар, т. б.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Кезекшілікті қадағалау

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

С. Аманжолов «Асылымызды ардақтайық!» үзіндісімен таныстыру

Қазақ тілінің қоғамдағы рөлі

Мемлекеттіік тіл ретіндегі мәртебесі

ІV. Cабақты меңгерту

1-жаттығу

V. Сабақты қорытындылау.

Мақал- мәтелдер айту

VІ. Үйге тапсырма беру.

2- жаттығу

VІІ. Бағалау.

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 06. 09. 2010

Сабақтың тақырыбы: Ә деби тілдің грамматикалық нормалары

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: тіл білімі, әдеби тіл туралы білімдерін кеңейту

2. Дамытушылық: Қазақ тілінің байлығы қазақ халқының байлығы екенін ұғындыру

3. Тәрбиелік: Ана тілін сүйіп, құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық қасиетті сақтауға, тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, дидактикалық материалдар, т. б.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Кезекшілікті қадағалау

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау

2-жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

ІV. Cабақты меңгерту

3- жаттығу

4- жаттығу

V. Сабақты қорытындылау.

ҰЙҚАСЫН ТАП

Мына тұрған арғымақ,

Мінем оған . . .

Тістемейді, теппейді,

Бос қойсам да . . .

Мына тұрған тайлағым,

Келмейді оны . . .

Сирақ, мойын көрік деп,

Жүр жирафқа . . .

Мына тұрған торайым,

Танауына . . .

Шалшыққа кеп аунайды,

Нас баладан . . .

VІ. Үйге тапсырма беру.

2- жаттығу

VІІ. Бағалау.

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 08. 09. 2011

Сабақтың тақырыбы: Ә деби тілдің грамматикалық нормалары

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: тіл білімі, әдеби тіл туралы білімдерін кеңейту

2. Дамытушылық: Қазақ тілінің байлығы қазақ халқының байлығы екенін ұғындыру

3. Тәрбиелік: Ана тілін сүйіп, құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық қасиетті сақтауға, тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, дидактикалық материалдар, т. б.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Кезекшілікті қадағалау

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау

2-жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

Грамматикалық нормасы- дегеніміз тіліміздің грамматикалық тұлғаларының бір ізге, бір қалыпқа түсіп, дағдыға айналып жұмсалуы.

Мыс: 1. түбір+жұрнақ+көптік ж+тәуелдік ж+септік ж норма(апаларымды)

түбір+жұрнақ +тәуелдік ж+көптік ж нормадан ауытқу (апамдар)

2. бармаймын - барман

3. +тұрлаусыз мүшелер+баяндауыш норма

тұрлаусыз мүшелер +бастауыш+баяндауыш ауытқу

ІV. Cабақты меңгерту

6- жаттығу

V. Сабақты қорытындылау.

Диктант

Жамбыл - ХХ ғасырдың Гомері. Ол жүз жасаған. Сәкен, Ілияс, Бейімбет - қазақ халқының мақтаныштары. Олар қуғын-сүргін құрбандары болды. Бірнеше оқушы олимпадаға қатысты.

VІ. Үйге тапсырма беру.

7- жаттығу

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 12. 03. 2012

Сабақтың тақырыбы: Диктант

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушылардың білім деңгейін тексеру

2. Дамытушылық: Таза, сауатты жазуға дағдыландыру

3. Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, адалдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: диктанттар жинағы

Сабақтың түрі: бақылау сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақ Мәтінді оқып, оқушылармен сөздік жұмыс жасау

зәңкиген, анталай, аңтарыла

Мәтінді толық оқып шығу, сөйлеммен оқу, сөз тіркесімен оқу, тыныс белгілерін қою үшін сөйлемді қайталап оқу, жазып болғаннан кейін мәтінді толық оқып шығу

V. Сабақты қорытындылау.

Мәтіндегі ой бөліктерін тап

VІ. Үйге тапсырма беру.

VІІ. Бағалау.

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 16. 09. 2010

Сабақтың тақырыбы: Қатемен жұмыс

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға диктантта жіберілген қателерін көрсетіп, олардың дұрыс жазылуын үйрету

2. Дамытушылық: Тасымалдау жолдарын, үндестік заңына байланысты ережелерді дұрыс қолдануға дағдыландыру

3. Тәрбиелік: сауаттылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: қайталау

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақ

Диктанттарын таратып, оқушылардың жіберген қателерімен жұмыс жасау.

Тақтада тасымал үлгілерін көрсету, н-ң әріптерін дұрыс қоюға арналған жаттығу жұмыстарын жүргізу, тіркескен сөздер мен қос сөздердің айырмашылығын еске түсіру

V. Сабақты қорытындылау.

Ереже сұрау

VІ. Үйге тапсырма беру.

8-жаттығу ІІ бөлімі қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 12. 12. 2011

Сабақтың тақырыбы: Жаттығу жұмысы, шығармашылық жұмыс

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Қазақ тіліндегі талдау түрлерін орындауға үйрету

2. Дамытушылық: тіл білімі, әдеби тіл туралы білімдерін кеңейту

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

  1. лексикалық талдау
  2. фонетикалық талдау
  3. синтаксистік талдау
  4. сөз құрамына талдау

ІV. Cабақты меңгерту

Өзіндік жұмыс

Септеу

Жіктеу

Тәуелдеу

Көптеу

V. Сабақты қорытындылау.

Шығармашылық жұмыс

Эссе жазу

VІ. Үйге тапсырма беру.

VІІ. Бағалау.

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 23. 09. 2010

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. Сөйлемнің түрлері

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға сөйлем туралы мағлұмат беру, сөйлемнің түрлері туралы түсіндіру

2. Дамытушылық: сөйлемнің түрлерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

13-жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Айтылу түрлеріне қарай, яғни айтылу мақсаты мен сазына қарай сөйлемдер төрт түрлі болады:хабарлы, сұраулы, лепті және бұйрықты

ІV. Cабақты меңгерту

14-жаттығу Құрмалас сөйлемді жай сөйлемге айналдыру

15-жаттығу

V. Сабақты қорытындылау.

Сөйлемнің түрлерін қатыстырып «Біз батырдың ұрпағымыз»

тақырыбына ойтолғау жаз

VІ. Үйге тапсырма беру.

Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің 4 түріне мысалдар келтіріп жазып келу

VІІ. Бағалау.

8«Г»; «Д»

Сабақтың мерзімі: 27. 09. 2010

Сабақтың тақырыбы: Хабарлы сөйлем

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға хабарлы сөйлем туралы мағлұмат беру 2. Дамытушылық: сөйлемнің түрлерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

Сөйлемнің түрлерін қатыстырып «Біз батырдың ұрпағымыз»

тақырыбына ойтолғау жаз

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Хабарлау, баяндау, суреттеу мақсатында айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейміз

Хабарлы сөйлем іс-әрекеттің болғандығын (белгілі бір шақта ) немесе болатындығын білдіреді

Бір нерсе жайында хабарлап қана қоймай сөйлеушінің сол іс-әрекетке көзқарасын білдіреді.

Хабарлы сөйлемде дауыс ырғағы бірте-бірте көтеріліп аяғына қарай бәсеңдейді.

Сызбасы .

ІV. Cабақты меңгерту

16-жаттығу Ауызша

17-жаттығу тыныс белгісін қойып, көшіріп жазу сөз құрамына талдау

V. Сабақты қорытындылау.

Диктант

Халқымыз қай кезде болмасын ақыл мен ойдың негізі даналық сөзді баға жетпес қазына, өнеге өріс деп таныған. Сондықтан да шешендікті терең меңгерген адам талантына бас иіп, жүйесін тауып сөйлеген адам талантына сөзге тоқтаған, шешендікті айрықша өнер деп бағалаған. Шешендікті ғылыми тілде риторика дейді. Риторика ғылымының негізін салушы грек софист Протогор деп есептеледі.

VІ. Үйге тапсырма беру.

17-жаттығу екінші бөлігін көшіріп жазу

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 29. 09. 2011

Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға сұраулы сөйлем туралы мағлұмат беру 2. Дамытушылық: сөйлемнің түрлерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

Сөйлемнің түрлерін қатыстырып «Біз батырдың ұрпағымыз»

тақырыбына ойтолғау жаз

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Сұраулы сөйлем деп біреу я бірдеме жайында білу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді атаймыз.

Сұраулы сөйлем соңына сұрау белгісі қойылады.

Сұраулы сөйлемнің жасалуы:

сұраулы сөйлемдер сұрау есімдігі қатысуы арқылы айтылады;

сұраулық мағына ма (ме), ба (бе), па (пе) және ше деген сұраулық шылаулардың қатысуы арқылы да білдіріледі;

сұраулық мағына кейде ғой, -ау шылаулары мен болар, шығар, қайтеді деген көмекші сөздердің және ә деген одағайдың қатысуы арқылы беріледі;

сұраулық мағына сұрау дауыс ырғағының өзі арқылы да беріледі.

Сұраулы сөйлем сұрақтың мағынасына қарай : негізгі, жетек, анықтауыш сұрақ болып 3 бөлінеді

ІV. Cабақты меңгерту

19-жаттығу Ауызша

21-жаттығу көшіріп жазып сөйлем мүшесіне талдау

22-жаттығу

V. Сабақты қорытындылау.

20-жаттығу хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдыру

VІ. Үйге тапсырма беру.

23-жаттығу Сұраулы сөйлемдерін көшіріп жазу

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 03. 10. 2011

Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға лепті сөйлем туралы мағлұмат беру

2. Дамытушылық: сөйлемнің түрлерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

23-жаттығу Сұраулы сөйлемдерін көшіріп жазу

Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Лепті сөйлем деп ерекше көңіл күйіне, сезімге байланысты (қуану, ренжу, таңдану, аяу, бұйыру және т. б. ) айтылған ойды білдіретін сөйлемді дейміз.

Лепті сөйлем ішіндегі сөздер түгелімен (әсіресе баяндауышы) көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлем соңынан леп белгісі қойылады.

Лепті сөйлем ішінде сұраулық мәнді сөздер де аралас келуі мүмкін. Мұндайда сөйлем соңында леп белгісі мен сұрау белгісі қатар қойылады. Егер сұрау мағынасы басым айтылса я сұрау мәнді сөздер бұрын айтылса, сұраулық бұрын (?!) қойылады, леп мағынасы басым айтылса я леп мәнді сөздер бұрын айтылса, лептік бұрын (!?) қойылады.

ІV. Cабақты меңгерту

24- жаттығу Ауызша

26-жаттығу көшіріп жазып сөйлем мүшесіне талдау

Өзіндік жұмыс

5 лепті сөйлем жазу

V. Сабақты қорытындылау.

27-жаттығу

Жеке жұмыс карточка тарату

Шығармашылық жұмыс

«Ең жақсы сәт» тақырыбына эссе жазу ішінде лепті сөйлем болуы тиіс

VІ. Үйге тапсырма беру.

25-жаттығу

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 06. 10. 2011

Сабақтың тақырыбы: Бұйрықты сөйлем

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға Бұйрықты сөйлем туралы мағлұмат беру

2. Дамытушылық: сөйлемнің түрлерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

23-жаттығу Сұраулы сөйлемдерін көшіріп жазу

Лепті сөйлем дегеніміз не?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Біреуге бұйыру не талап ету мақсатымен айтылатын сөйлемді бұйрықты сөйлем дейміз. Бұйрықты сөйлемдер бұйыруды, іске қосуды, жалынуды тілек өтінішті білдіреді.

Мысалдар : Тіліңді тарт! Бізбен бірге жүрсеңші.

Бұйрықты сөйлем бірде хабарлы сөйлемге тән интонациямен, бірде лептік интонациямен айтылады соған қарай кейде нүкте кейде леп белгісі қойылады

ІV. Cабақты меңгерту

28- жаттығу Ауызша

30-жаттығу көшіріп жазып сөйлем мүшесіне талдау

V. Сабақты қорытындылау.

Ой толғау жазу

Тест

VІ. Үйге тапсырма беру.

31-жаттығу

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 20. 11. 2011

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға тұрлаулы мүшелер туралы мағлұмат беру

2. Дамытушылық: сөйлемнің мүшелерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

31 -жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

Бастауыш құрылысына қарай 3-ке бөлінеді дара күрделіжәне үйірлі бастауыш

  1. Дара бастауыш бір ғана түбірден тұрады Мыс: Алатаудың басынақартүсті
  2. Күрделі бастауыш екі түбірден тұрадыМыс:Екі жердегі екі- төрт
  3. үйірлі бастауыш екі сөз табынан болған бастауыш Мыс:Абайдыкөзі көргендеркеліп отыр

Сөйлемде бастауыш болатын сөз таптары: зат, есімдік, сын, сан, есімше, тұйық етістік, одағай, үстеу

ІV. Cабақты меңгерту

36- жаттығу Ауызша

37-жаттығу көшіріп жазып сөйлем мүшесіне талдау

V. Сабақты қорытындылау.

Терме диктант

Өнер талды қызыл тіл.

Сөз тапқанға қолқа жоқ.

Әзіл айтсаң да, әділ айт.

Білмегеннің айыбы жоқ, білуге құштар болса егер

VІ. Үйге тапсырма беру.

Тапсырма сын, сан есім есімше, тұйық етістік, одағайларды бастауыш етіп сөйлем құрау

VІІ. Бағалау.

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 24. 10. 2011

Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға баяндауыш туралы мағлұмат беру

2. Дамытушылық: сөйлемнің мүшелерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

31 -жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз.

Сұрақтары: не істейді? не болды? не етеді? қайтеді? қандай? қанша? кім? не?

Баяндауыш құрылысына қарай 3-ке бөлінеді дара күрделіжәне үйірлі баяндауыш

  1. Дара баяндауыш бір ғана түбірден тұрады Мыс: Мен кешекеліп кеттім.
  2. Күрделі баяндауыш екі түбірден тұрадыМыс: Бес жердегі бесім -жиырма бес
  3. үйірлі баяндауыш екі сөз табынан болған бастауыш Мыс:Құстар ән салды

Баяндауыш болатын сөз таптары: зат, есімдік, сын, сан, етістік, көмекші етістік пен еліктеуіш сөз

ІV. Cабақты меңгерту

38 - жаттығу Ауызша

39-жаттығу көшіріп жазып баяндауышын тауып қай сөз табынан болғанын түсіндіріңдер

V. Сабақты қорытындылау.

Төмендегі сұрақтарға ойларыңды дәлелдеп жауап жазыңдар

Жерден ауыр не?

Судан терең не?

Оттан ыстық не?

Көктен биік не?

VІ. Үйге тапсырма беру.

Тапсырма зат, есімдік, сын, сан, етістік, көмекші етістік пен еліктеуіш сөздерді

баяндауыш етіп сөйлем құрау

VІІ. Бағалау

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 03. 11. 2010

Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш пен бастауыштың арасындағы сызықша

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушыларға баяндауыш пен бастауыштың арасындағы сызықша туралы мағлұмат беру

2. Дамытушылық: сөйлемнің мүшелерін ажырата білуге дағдыландыру

3. Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, тірек сызба

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

31 -жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

Бастауыш пен баяндауыштың арасында сызықша мынадай 7 жағдайда қойылады.

  1. Бастауыш та баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса мыс Айжан- көрікті қыз
  2. Бастауыш сілтеу немесе жіктеу есімд ІІІ жағында баяндауыш зат есім болса Мыс Ол- менің ағам
  3. Бастауыш заттанған сын сан және есімшеден болса баяндауыш зат есімнен болса Мыс алыстан көрінген - Қаратау
  4. Бастауыш та баяндауыш та сан есімнен болса Мыс 5*5-25
  5. Бастауыш тұйық етістіктен баяндауыш зат есімнен немесе керісінше болса Мыс Білім алу жастарға парыз
  6. Сан есімнен болған бастауышты күрделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін - қойылады Мыс 69-3ке бөлінеді
  7. Сілтеу есімдігі мен жіктеу есмідігінің ІІІ жағынан болған бастауышты басқа мүшелерден ажырату үшін - қойылады.

ІV. Cабақты меңгерту

41 - жаттығу Ауызша

44-жаттығу көшіріп жазып баяндауышын тауып қай сөз табынан болғанын түсіндіріңдер

V. Сабақты қорытындылау.

Терме диктант

Өнер талды қызыл тіл.

Сөз тапқанға қолқа жоқ.

Әзіл айтсаң да, әділ айт.

Білмегеннің айыбы жоқ, білуге құштар болса егер

VІ. Үйге тапсырма беру.

VІІ. Бағалау

8«Д»

Сабақтың мерзімі: 27. 10. 2011

Сабақтың тақырыбы:Бақылау д иктанты

Сабақтың мақсаты.

1. Білімділік: Оқушылардың білім деңгейін тексеру

2. Дамытушылық: Таза, сауатты жазуға дағдыландыру

3. Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, адалдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: диктанттар жинағы Абай жолы (171 сөз)

Сабақтың түрі: бақылау сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІІ. Жаңа сабақ Мәтінді оқып, оқушылармен сөздік жұмыс жасау

Мәтінді толық оқып шығу, сөйлеммен оқу, сөз тіркесімен оқу, тыныс белгілерін қою үшін сөйлемді қайталап оқу, жазып болғаннан кейін мәтінді толық оқып шығу

Қонақ үйі шешелер үйіндей емес, сыртынан да салқын, үнсіз. Абай есіктен кіре, үйде отырған үлкендерге ашық дауыспен, айқын етіп сәлем берді. Үлкендер де мұның сәлемін дауыстап алды. Кісі көп емес, Құнанбай мен Майбасар, Жұмабайдан басқа осы өңірдегі Тобықтының белгілі үлкендері: Байсал, Бөжей, Қаратай, Сүйіндік екен. Және осылардың жанына ерткен жас жолдасы тәрізді Байсалдың немере інісі - бала жігіт Жиренше бар. Абайдан жасы үлкендеу болса да, ол құрбыша ашына еді.

Әкесінің бағанағы кешке күткен кісілері осы үлкендер болды. Абайдың бала күнінен сезетін бір жайы: мұндай кісілермен, әсіресе, дәл осы төрт-бес кісімен бас қосу ел ішінде басталатын бір үлкен істің, оқшау істің белгісі болатын. Оларды әкесі ежелгі дағдысы бойынша әдейі шақыртып алған сияқты.

Бұрын ондай сөздеріне Абай араласып та, тыңдап та көрмеген. Бүгін бірінші рет әдейі алғызып отыр. Бір ойдан Абай өзіме бірдеме айтпақ па екен деп те ойлады. Бірақ ешнәрсенің қисынын таба алмады.

Абай келіп отырысымен анау үлкендер бұдан: қала жайын, оқу жайын, саушылығын сұрастырды. Өзге үлкендер ішінде Абайға, әсіресе, көңіл бөлген сөзуар, жарқын жүзді Қаратай. Ол Абайды көре отырып, Құнанбайдың өзге жас балаларын да еске алды.

V. Сабақты қорытындылау

Мәтін қай шығармадан алынған авторы кім?


Ұқсас жұмыстар
ТАРИХИ - МӘДЕНИ МҰРАЛАРДЫ ОҚЫП ҮЙРЕНУДІҢ МАҢЫЗЫ
Тіл тағдыры- ел тағдыры
Сақып замандасым
Балалардың көркем сөйлеу мәдинетін қалыптастыру
Жеке тұлғаға қалыптастыруда ұлттық тәрбие негіздері
Қасиетті менің ана тілімде
Қазақ - тілі өте бай тіл
Геометриялық оюлар
Туған өлкем-неткен көркем
Тіл және сөйлеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz