Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тік төртбұрыштың қасиеті туралы
Тақырыбы: Тік төртбұрыштың қасиеті
Мақсаттары: Тік төрт бұрыштың қасиетімен танысу. Есепті әр түрлі
тәсілмен шығару. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар, кесте
Сабақ барысы
І. Психологиялық дайындық: Біздің мақсатымыз:
І слайд
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы «5»-ке қол жеткізу.
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ слайд
- Қазір біз математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа
барлығымыз дайынбыз ба?
- Көңіл күйлерің қалай?
- Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
ІІІ слайд
Бүгінгі біздің тақырыбымыз. Тік төртбұрыштың қасиеті. Сабағымызда тік
төртбұрыш қасиетімен танысып, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, тақырыпты жазып
алайық.
- а) мына фигураларға назар аударайық бұлар қандай фигура?
- Тік төртбұрыш екенін қандай қасиетінен білдік? Мына (слайдқа қарап
көрсету) тік төртбұрыштардың қабырғалары нешеу?
Түстер бірдей қабырғалары нешеу?
Қызыл түсті – 2
Көк түсті – 2
Енді оларды өлшейік. Фигураның қызыл қабырғалды 3 см. Көк қабырғалары – 1
см (үш фигураны да өлшейміз). Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
Дәптермен жұмыс.
ә) Дәптерлеріне тік төртбұрыш сызыңдар. Оның тік төртбұрыш екенін
дәлелде.
- Дәптерге жазамыз:
5 слайд 1) Барлық бұрыштары тік төртбұрыш болады.
2) Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
ІV. Жұмбақ шешу.
Мүйізі бар – ешкі емес,
Жүгіргенде жеткізбес (киік)
6-слайд. Бұл дөнес мұрынды ғажап жануардың аты-киік. Ол азайып бара жатқан
соң қызыл кітапқа енгізілген. Есептер шығару арқылы біз киік туралы мәлімет
аламыз.
ІV. Есепті шығару:
- Киіктің түрі-түсі қандай? оның төлін қалай атайды? Мұны білу үшін
- 2-есепті шығару керек. Оқу талдау шығару.
Қ – 4
Қ – 5 ? б
Ж – 3
І т (4+5)+3=12 (б)
ІІ т 4+5=9 (б)
9+3=12 (б)
Жауабы: 12 (б)
7-слайд. Киік жазда сарғыш-қызыл, қызғылт сұрт түске боялады. Оның төлін
«құралай» деп атайды.
Киік қыста қандай тон киеді екен. Бұл сұраққа жауап беру үшін 3-ші есепті
шығару керек.
Іт. (30+20)-20=30
ІІт.30+20=50
50-20=30
Жауабы: 30
8-слайд. Дұрыс. Киік қыста ақ тон киеді екен. Оның жүні ұзарып, (10 см
б/ды) қалыңдайды. Ол жазда +400 с қа, қыста – 500 с-дейін шыдай алады екен.
V. Сергіту сәті.
9-слайд Оң қолыңды көтеріп,
Үшбұрыш сыз ауады.
Сол қол қарап тұрмасың,
Шеңбар сызып зырласын.
VІ. Ойын. «Ізін тап»
Оның шарты:
Жануарлардың өз ізін табу керек. Ол үшін 4 есептегі өрнектердің мәнін табу
керек.
(30+20)+40 30+(30+40) = 90
(40+10)+30 40+(10+20) = 70
(10+30)+40 10+(30+40) = 80
(40+30)+20 40+(30+20) = 90
(50+20)+30 50+(20+30) = 100
(60+10)+40 60+(10+40) = 110
VІІ. Мақал – мәтелдер.
- Қазір біз шығарсақ киік туралы мақал – мәтелдерді оқып білеміз.
|12 |3 |4 |5 |6 |
| |9 |8 |7 |6 |
3+9=12 12-9=3
8+4=12 12-8=4
5+7=12 12-5=7
6+6=12 12-6=6
VІІІ. Ойын:
10 слайд «Неше киік жасырынған?»
ІХ. Қорытынды: Балалар бүгін біз қасиетімен таныстық есептер шығарып
киіктер туралы білдік.
- Балалар тік төртбұрыштың бұрыштары, қарама – қарсы қабырғалары қандай
болу керек?
- Киік қыста қандай тон киеді?
- ТТТөлін қалай деп атайды?
- Киікті не ге қорғау керек?
- Қорғау үшін не істеу керек?
11 слайд фильм көрсету.
Х.Үйге тапсырма.
ХІ Бағалау:
Мақсаттары: Тік төрт бұрыштың қасиетімен танысу. Есепті әр түрлі
тәсілмен шығару. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар, кесте
Сабақ барысы
І. Психологиялық дайындық: Біздің мақсатымыз:
І слайд
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы «5»-ке қол жеткізу.
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ слайд
- Қазір біз математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа
барлығымыз дайынбыз ба?
- Көңіл күйлерің қалай?
- Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
ІІІ слайд
Бүгінгі біздің тақырыбымыз. Тік төртбұрыштың қасиеті. Сабағымызда тік
төртбұрыш қасиетімен танысып, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, тақырыпты жазып
алайық.
- а) мына фигураларға назар аударайық бұлар қандай фигура?
- Тік төртбұрыш екенін қандай қасиетінен білдік? Мына (слайдқа қарап
көрсету) тік төртбұрыштардың қабырғалары нешеу?
Түстер бірдей қабырғалары нешеу?
Қызыл түсті – 2
Көк түсті – 2
Енді оларды өлшейік. Фигураның қызыл қабырғалды 3 см. Көк қабырғалары – 1
см (үш фигураны да өлшейміз). Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
Дәптермен жұмыс.
ә) Дәптерлеріне тік төртбұрыш сызыңдар. Оның тік төртбұрыш екенін
дәлелде.
- Дәптерге жазамыз:
5 слайд 1) Барлық бұрыштары тік төртбұрыш болады.
2) Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
ІV. Жұмбақ шешу.
Мүйізі бар – ешкі емес,
Жүгіргенде жеткізбес (киік)
6-слайд. Бұл дөнес мұрынды ғажап жануардың аты-киік. Ол азайып бара жатқан
соң қызыл кітапқа енгізілген. Есептер шығару арқылы біз киік туралы мәлімет
аламыз.
ІV. Есепті шығару:
- Киіктің түрі-түсі қандай? оның төлін қалай атайды? Мұны білу үшін
- 2-есепті шығару керек. Оқу талдау шығару.
Қ – 4
Қ – 5 ? б
Ж – 3
І т (4+5)+3=12 (б)
ІІ т 4+5=9 (б)
9+3=12 (б)
Жауабы: 12 (б)
7-слайд. Киік жазда сарғыш-қызыл, қызғылт сұрт түске боялады. Оның төлін
«құралай» деп атайды.
Киік қыста қандай тон киеді екен. Бұл сұраққа жауап беру үшін 3-ші есепті
шығару керек.
Іт. (30+20)-20=30
ІІт.30+20=50
50-20=30
Жауабы: 30
8-слайд. Дұрыс. Киік қыста ақ тон киеді екен. Оның жүні ұзарып, (10 см
б/ды) қалыңдайды. Ол жазда +400 с қа, қыста – 500 с-дейін шыдай алады екен.
V. Сергіту сәті.
9-слайд Оң қолыңды көтеріп,
Үшбұрыш сыз ауады.
Сол қол қарап тұрмасың,
Шеңбар сызып зырласын.
VІ. Ойын. «Ізін тап»
Оның шарты:
Жануарлардың өз ізін табу керек. Ол үшін 4 есептегі өрнектердің мәнін табу
керек.
(30+20)+40 30+(30+40) = 90
(40+10)+30 40+(10+20) = 70
(10+30)+40 10+(30+40) = 80
(40+30)+20 40+(30+20) = 90
(50+20)+30 50+(20+30) = 100
(60+10)+40 60+(10+40) = 110
VІІ. Мақал – мәтелдер.
- Қазір біз шығарсақ киік туралы мақал – мәтелдерді оқып білеміз.
|12 |3 |4 |5 |6 |
| |9 |8 |7 |6 |
3+9=12 12-9=3
8+4=12 12-8=4
5+7=12 12-5=7
6+6=12 12-6=6
VІІІ. Ойын:
10 слайд «Неше киік жасырынған?»
ІХ. Қорытынды: Балалар бүгін біз қасиетімен таныстық есептер шығарып
киіктер туралы білдік.
- Балалар тік төртбұрыштың бұрыштары, қарама – қарсы қабырғалары қандай
болу керек?
- Киік қыста қандай тон киеді?
- ТТТөлін қалай деп атайды?
- Киікті не ге қорғау керек?
- Қорғау үшін не істеу керек?
11 слайд фильм көрсету.
Х.Үйге тапсырма.
ХІ Бағалау:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz