Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Модуль 1 Адам . Ақпарат. Компьютер. 5 сағат

Батыс Қазақстан облысы
Сырым ауданы
ЖББ Абай орта мектебі

Информатика пәнінен модульдік оқыту технологиясы бойынша жасалған
авторлық бағдарлама

/7 сынып/

Дайындаған математика –информатика
пәні мұғалімі Ахметкалиева Г.С

Алғы сөз

Қазіргі уақытта білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі
қалыптасуда. Бұл процесс білім парадигмасының өзгеруімен қатар жүреді.
Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білімін ,білігі мен
дағдысын емес,оның тұлғасын,білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Сабақтың
тиімділігін арттырудың бірнеше тәсілдері бар.
Стандартты емес сабақтың бір түрі модульдік сабақтар. Бұл сабақтар
басталысымен бала мақсатын анықтау арқылы не істеу керектігі, сабақ
соңында өзінің нені біліп шығатыны туралы толық мағлұмат алады. Топпен
жұмыс істеу кезінде ойын түрлері көптеп қолданылады. Сонымен қатар,
бұл сабақ кезінде сабақтан тыс қалатын бала болмайды, яғни барлық
оқушының білімін тексеруге мүмкіндік береді.
7 –сыныпқа арналған информатика оқулығы бойынша (авторы Н.Ермеков,
Н. Стифутина) арналған модульдік технологиямен күнтізбелік жоспар құрдым
7 сынып

Модуль № 1 Адам . Ақпарат. Компьютер. 5 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция . Қауіпсіздік |15 мин |Таблицалар |
| | |техникасы ережелері | |арқылы |
| | |3. Электр тогымен |15 мин |әңгілесу |
| | |зақымданғанда көрсетілетін | | |
| | |көмек түрлері |8 мин | |
| | |4. Көзге жасалатын жаттыу | | |
| | |түрлерімен таныстыру | | |
| | |5. Оқушылардың ережелермен |4 мин | |
| | |танысқандығы туралы дәптерге| | |
| | |қол қойғызу. | | |
|Кіріспе |2 ші |1.Мақсатты анықтау |2 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция. Ақпарат түрлері .| |Түсіндіру |
| | |Ақпаратты кодтау. Адам |25 мин |әдісі |
| | |ақпартты қалай алады? | |Тірек |
| | |3. Практикалық тапсырмалар |15 мин |сызбалар, |
| | |/ А деңгейі / | |таблицалар |
| | |4. Үйге тапсырма 1.1,1.2 |3 мин | |
| | |тақырып | | |
| |3 ші |1. Максатты анықтау |3 мин |Түсіндіру |
| |сабақ |2. Лекция. Компьютер деген | |әдісі |
| | |не? |25 мин |Тірек |
| | |Программалық жабдықтамалар. | |сызбалар, |
| | |Есептеуіш құрылғылар |15 мин |таблицалар |
| | |3.Сигналды карточкалармен | | |
| | |практикалық жұмыс |2 мин | |
| | |4. Үйге тапсырма 1.3 тақырып | | |
|Сөйлесу |4 ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин |Оқулықпен, |
|бөлімі |сабақ |2.«Орнын дәл тап» практикалық|20 мин |дәптермен |
| | |жұмыс | |жекелеген |
| | |3. «Хат жазысып көрейік» |20 мин |жұмыс |
| | |ойыны |2 мин | |
| | |4.Үйге тапсырма : Ақпарат | | |
| | |тақырыбына жұмбақ ойлау, оның| | |
| | |жауабын кодтау. | | |
| |5-ші |1. Мақсатты анықтау. |3 мин |Оқулықпен, |
| |сабақ |2. Сөзжұмбақтар шешу |7 мин |дәптермен |
| | |3. «Қарлы кесек» ойыны |33 мин |топтық жұмыс |
| | |4. Үйге тапсырма Ойларынан | | |
| | |тақы- рыпқа байланысты |2 мин | |
| | |сөзжұмбақтар құрастыру | | |

Модуль №2

Компьютердің аппараттық құралдары 4 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция . Компьютер құрылысы.|30 мин |Жеке |
| | |Жүйелік блок. Процессор. | |құрылғыларды |
| | |Монитор Пернетақта . | |көрсету арқылы|
| | |Тышқан.Компакт дискілер. Сканер| |түсіндіру |
| | |3.Ол не? Бұл қайсы? Сұрақтар |10 мин | |
| | |мен жаттығулар | | |
| | |4. Үйге тапсырма 2.1,2.2 |2 мин | |
| | |тақырып | | |
|Әңгімелесу |2 ші |1 Мақсатты таныстыру |3 мин | |
|сабағы |сабақ |2. Пернетақтамен жекелей |25 мин |Пернетақта |
| | |танысу . Практикалық сабағы | |арқылы,таблица|
| | |3 Пернетақтада қол жаттықтыру |15 мин |арқылы жалпы |
| | |ойыны | |дәптермен |
| | |4.Үйге тапсырма 52 беттегі |2 мин |жұмыс |
| | |сұрақтар мен тапсырмалар | | |
| |3 ші |1 Мақсатты таныстыру |3 мин | |
| |сабақ |2. «Дүкенші» ойыны |15 мин | |
| | |3. Информатикалық диктант | |Дәптермен |
| | |жазу |25 мин |жалпы жұмыс |
| | |және оны ауыстырып тексеру | | |
| | |арқылы бірін-бірі бағалау. | | |
| | |4. Үйге тапсырма Не? Қайда? |2 мин | |
| | |Қашан? Кестесін толтырып келу | | |
|Қорытынды |4 -ші | Екі модуль бойынша тестік |45 мин |Жеке тпасырма |
|бөлім |сабақ |тапсырма | | |

Модуль №3 Windows xp операциялық жүйесі 7 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция. Windows объектілері. |30 мин |Таблицалар, |
| | |Windowsтің басқару элементтері . | |құралдар |
| | |Тыш-қанмен жұмыс. Тапсырмалар тақтасы.|10 мин |арқылы |
| | | | |түсіндіру |
| | |3. Өзің орында! Практикалық жұмыс |2 мин | |
| | |4.Үйге тапсырма 3.1 тақырып | | |
| |2 –ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин |Таблицалар, |
| |сабақ |2Лекция . Терезелер. Терезе |30 мин |құралдар |
| | |элементтері Айналдыру жолағы.. | |арқылы |
| | |Тере-зелер арасында ауысу. |10 мин |түсіндіру |
| | |3. Өзің орында ! практикалық жұмыстары| | |
| | | |2 мин | |
| | |4. Үйге тапсырма . 3.2 тақырып | | |
| |3-ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин |Таблицалар, |
| |сабақ |2. Лекция . Программаларды іске қосу |30 мин |құралдар |
| | |және құжаттарды ашу. Файлдар мен | |арқылы |
| | |қапшықтар жаңа қапшық құру |10 мин |түсіндіру |
| | |Өзің орында ! практикалық жұмыстары | | |
| | |Үйге тапсырма 3.3 тапсырма |2 мин | |
| |4-ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
|Практикал|сабақ |2. Практикалық жұмыс | | |
|ық бөлім| |Мауспен жұмыс |7 мин |Дәптермен |
| | |Терезе элементтері сөзжұмбағын шешу |5 мин |жұмыс |
| | |Сөйлемдерді аяқтау тапсырмасы |10 мин | |
| | |Бұл қандай таңбаша? тапсырмасы |10 мин | |
| | |Сөйлемдерді толықтыр тапсырмасы |8 мин | |
| | |3. Үйге ттапсырма Әр оқушы 3 тестік | | |
| | |тапсырма ойлап келу. |2 мин | |
|Лекция |5 ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
|сабақ |сабақ |2. Лекция .Объектілермен жұмыс | | |
| | |.Қапшықтарды, файлдар мен | |Таблицалар, |
| | |таңба-шаларды жылжыту және |30 мин |құралдар |
| | |көшіру..Көшіру, қию, кірістіру | |арқылы |
| | |әмірлері. Қапшықтар мен файлдарға ат| |түсіндіру |
| | |беру. Қапшықтар мен файлдарды жою. | | |
| | |Себет түсінігі. Себетті тазалау. |10 мин | |
| | |3. Өзің орын ! практикалық сабақ |2 мин | |
| | |4. Үйге тапсырма 3.5 тақырып | | |
|Практика-| 6 - шы|1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
|лық |сабақ |2. Практикалық жұмыс. | | |
|бөлім | |Өз атыңда қапшық, файл аш, жұмыстан |25 мин | |
| | |көшіру, қию, кірістіру | | |
| | |Дискеттерді пішімдеу |10мин | |
| | |Объектіні дискетке көшіру |5 мин | |
| | |Объектілерді жой, себетті тазала | | |
| | |Үйге тапсырма. 3 бөлімді қайталау |2 мин | |
|Бекіту |7-ші |Тестік жұмыс |45 мин | |
|сабағы |сабақ | | | |

Модуль № 4
Paint графикалық редакторы . 5 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция. Paint программасын|15 мин |Таблицалар , |
| | |іске қосу. Сурет салу | |тірек сызбалар|
| | |құралдары. |35 мин |арқылы |
| | |3. Сурет салу құралдары | |түсіндіру |
| | |арқылы қарапайым фигуралар |2 мин | |
| | |салу | | |
| | |4. Үйге тпасырма . 4.1,4.2 | | |
| | |тақырып | | |
| |2 –ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин |Таблицалар , |
| |сабақ |2. Лекция. Команданы |20 мин |тірек сызбалар|
| | |орындатпау. | |арқылы |
| | |Команданы қайталау. | |түсіндіру |
| | |Суреттерді қалай сақтайды. |20 мин | |
| | |Үзінділермен көр- сеті летін | | |
| | |әрекеттер. |2 мин | |
| | |3. Эллипс,, дөңгелек арқылы | | |
| | |фигуралар салу Құю арқылы бояу| | |
| | |4. Үйге тапсырма. 4.3,4.4 | | |
| | |тапсырма | | |
|Практикалық|3-ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
|сабақ |сабақ |2.Практикалық сабақ | | |
| | |Кірпі салу | |Компьютермен |
| | |Поезд салу |40 мин |жұмыс |
| | |Сергіту сәті | | |
| | |Ағаштың суреті | | |
| | |Пирамида | | |
| | |Сергіту сәті | | |
| | |Сиқырлы дастархан |2 мин | |
| | |Қарақшы суреттерін салу | | |
| | |3. Үйге тапсырма Қайталау | | |
| |4 –ші |1. Мақсатты анықтау | | |
| |сабақ |2. Сурет салуды жақсы |45 мин |Компьютермен |
| | |көретіндерге қосымша | |жұмыс |
| | |тапсырмалар | | |
| | |Арасында сергіту сәті | | |
|Бекіту |5-ші |1. 145 беттегі 4 тапсырма | | |
|сабағы |сабақ |2. Тестік тапсырма |45 мин | |

Модуль № 5

WordPad мәтіндік редакторы 5 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция .WordPad мәтіндік | | |
| | |редак торы. WordPad мәтіндік | |Таблицалар, |
| | |редакто- рының батырмалары. |30 мин |құралдар |
| | |WordPad -та құжат құру. Құжатты| |арқылы |
| | |ашу, сақтау Құжаттарды басу | |түсіндіру |
| | |3. Өзің орында! Практикалық |10 мин | |
| | |жатығулар | | |
| | |4. Үйге тапсырма 5.1 тақырып |2 мин | |
| |2 ші |1 Мақсатты анықтау |3 мин | |
| |сабақ |2. Лекция . Мәтін үлгілерін | | |
| | |жыл -жыту және көшіру. Күн |30 мин |Таблицалар, |
| | |мен уақыт- ты кірістіру. | |құралдар |
| | |Мәтінді іздеу. Мәтінді | |арқылы |
| | |ауыстыру. WordPad құжатына |10 мин |түсіндіру |
| | |сурет- терді кірістіру | | |
| | |.Программадан шығу. |2 мин | |
| | |3.Өзің орында! Практикалық | | |
| | |жұмыс | | |
| | |4. Үйге тапсырма . 5.2 тақырып | | |
| |3-ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
| |сабақ |2. Практикалық тапсырмалар | | |
| | |Аты мен міндеті |7 мин |Дәптермен |
| | |Тапсырмаларды қазақша, орысша, |15 мин |жұмыс |
| | |ағылшынша жаз , компьютерге | | |
| | |жауабын тер | | |
| | |Өлең бойынша суреттерін салу, |17 мин | |
| | |астарына аттарын жазу | | |
| | |3. Үйге тапсырма | | |
| |4- ші | Топтық жарыс: « Компьютерге |45 мин | |
| |сабақ |кім жүйрік ?» | | |
|Қорытынды |5- ші |Тестік тапсырма |45 минут| |
|сабақ |сабақ | | | |

Модуль № 6

Блокнот пен калькулятор программалары .
Компьютердің мультимедиялық мүкіндіктері 4 сағат

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Қолданылатын |
|құрылымы |реті | |/мин/ |әдіс, |
| | | | |көрнекіліктер |
|Кіріспе |1-ші |1. Модульге кіру |3 мин | |
|бөлім |сабақ |2. Лекция . Блокнот | | |
| | |прогарммасы. Калькуляторды |30 мин |Таблицалар, |
| | |іске қосу Каль-кулятормен | |құралдар |
| | |жұмыс Инженерлік | |арқылы |
| | |калькулятормен жұмыс жасау |10 мин |түсіндіру |
| | |3. Өзің орында! Практикалық | | |
| | |жұмыс |2 мин | |
| | |4.Үйге тапсырма 6.1,6.2 | | |
| | |тапсырма | | |
| |2- ші |1 Мақсатты анықтау |3 мин | |
| |сабақ |2. Лекция Лазерлік ойнатқыш | | |
| | |программасы. Дауыс қаттылығын|30 мин |Таблицалар, |
| | |реттеу. Әмбебап ойнатқыш про-| |құралдар |
| | |грам масы. Фонограф програм | |арқылы |
| | |-масы.. | |түсіндіру |
| | |3.Практикалық сабақ . Тақпақ|10 мин | |
| | |жазу | | |
| | |4.Үйге тапсырма 7.1 тақырып |2 мин | |
| |3 - ші |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
| |сабақ |2.. Кестелер бойынша |10 мин | |
| | |есептер шығару | | |
| | |3. Инженерлік калкулятормен |10 мип | |
| | |есептер щығару | | |
| | |4.Үйге тапсырма | | |
| | 4 ші |Тестік қорытынды. | | |
| |сабақ | | | |

Модуль №7
Компьютерлік желілер 2сағат
Қорытынды 2 сағат

|Кіріспе |1- |1. Модульге кіру |3 мин |Таблицалар, |
|бөлім |сабақ |2. Лекция . Желілік қор | |құралдар арқылы|
| | |Электрондық пошта. Электрондық |30 мин |түсіндіру |
| | |поштамен жұмыс. |10 мин | |
| | |3. Өзің орында! Практикалық жұмыс |2 мин | |
| | |4.Үйге тапсырма 8.1,8.2 тапсырма | | |
| |2- |1 Мақсатты анықтау |3 мин |Таблицалар, |
| |сабақ |2. Практикалық сабақ . «Не? |35 мин |құралдар арқылы|
| | |Қайда? Қашан?» атты брейн-ринг |5 мин |түсіндіру |
| | |бағдарламасы | | |
| | |Өткен ойынға талдау |2 мин | |
| | |4.Үйге тапсырма Курсты қайталау | | |
|Қорытын |3 - |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
|ды бөлім|сабақ |2. Жалпы қайталауға арналған | | |
| | |жекелей тапсырмалар |40 мин | |
| | |3.Үйге тапсырма | | |
| | | |2 мин | |
| |4 - |1. Мақсатты анықтау |3 мин | |
| |сабақ |2. «Денсаулық және компьютер» |40 мин | |
| | |атты семинар сабақ | | |
| | |3 Қорытынды | | |
| | | |2 мин | |

Қолданылған әдебиеттер

1. Информатика оқулығы -7 сынып

2. А.А. Анеликова «Тесты»

3. Информатикадан 30 сабақ

4. 7-сыныпқа арналған әдістемелік құрал

5. «Информатика негіздері» журналы

Ұқсас жұмыстар
Pain графикалық редакторының құралдары
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Бүтін рационал теңдеу
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
Компьютерлік және жаңа технологияларды физика сабағында тиімді пайдалану
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Бағдарлама
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Пәндер