Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ас атасы – нан жайлы

Білім беру саласы: «Қатынас»
Пәні: «Көркем әдебиет»
Сабақтың тақырыбы: « Ас атасы – нан »
Сабақтың мақсаты: Дән тұқымымен танысу,бидайдан нан жасалынатынын
айта отырып,дастарханға жеткенге дейінгі істелетін еңбек
мазмұнымен,қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру.Диханшылардың
еңбегімен таныстыру.Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Балалардың ақыл-ой белсенділігін
арттыру.Өлең,мақал-мәтелдер арқылы тіл байлығын дамыту,жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Берілген тапсырманы орындауға,еңбекқорлыққа
тәрбиелеу,нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсінуге талпындыру.
Білімділігі: Дәндерді қолдарымен ұстатып,топыраққа егу арқылы
еңбекті өздеріне орындатып қолмашықтарын жетілдіру.Еңбектерің жемісін
көрсету.
Жаңа сөздер: Наубайхана, диірмен, комбайн, дихан, соқалы трактор,
масақ,қырман.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,сергіту,ойын,әңгімелеу,сұрақ-
жауап,топыраққа тұқым егу,жаңа сөздер мағынасын түсіндіру.
Көрнекі құралдар: «Нан қайдан келеді?» сериялық суреттер,нан
түрлерінің суреттері және піскен нан,ұн,диірмен,масақ,су,жыл мезгілдерінің
суреттері. т.б.
Сабақтың байланысы: Тіл дамыту,Айналамен таныстыру.

|Әрекет |Тәрбиешінің әрекеті |Баланың әрекеті |
|Мотивациялық |Сәлеметсіздерме балалар. |Амандасады. |
|қозғаушы. |Кәне балалар алдымен әдеп сақтап | |
| |төрде отырған үлкендермен амандасып| |
| |алайық | |
| | | |
| |Балалар кәзір жылдың қай мезгілі? | |
|Іздену кезеңі |Жылдың неше мезгілі бар? |Көктем. |
| |Кәне атап шығайық. | |
| |Далада ауа-райы қалай? |Төрт. |
| | |Көктем,жаз,күз,қыс. |
| | |Жылы. |
| |Балалар көңіл күйлерің қалай? | |
| |Олай болса көңілді болғанда не | |
|Психологиялық |істейсіңдер? |Жақсы. |
|дайындық. |Ренжігенде? | |
| |Қорыққанда? |Қол шапалақтаймыз. |
| |Таңқалғанда? |Қабақ түйеміз. |
| |Қуанғанда? |Көзді жұмамыз. |
| |Ендеше бір-бірімізге жылы |Көздібақырайтамыз. |
| |лебізімізді білдірейік. |Күледі. |
| | | |
| | | |
| |Күніміз жарқын болсын, | |
| |Аспанымыз ашық болсын. | |
| |Күніміз сәтті болсын, | |
| |Деніміз сау болсын. | |
| |Балалар мына суреттен нені көріп | |
| |тұрмыз? Балалар көктемде бұл | |
|Суретпен жұмыс. |тракторлар жерді жыртып,оны |Көктемде жер жыртып |
|(Суреттерді слайд |тырмалап,жерге мынадай бидай дәнін |жатқан трактор. |
|арқылы көрсету) |себеді.(Балаларға бидайды көрсету) | |
| |Екінші суреттен нені көріп | |
| |отырсыңдар? Егінді орып жүрген | |
| |комбайн,ол бидайды | |
| |орып,тазартып,көлікке салып береді.| |
| |Үшінші суреттен нені көріп | |
| |отырмыз.Диірменнен балалар ұн | |
| |тартып шығарады.(Ұнды көрсету) |Егін орып жүрген комбайн|
| |Төртінші суреттен нені байқап |тракторы. |
| |отырсыңдар? Ұннан наубайханада әр | |
| |түрлі андар пісіріп шығарады,оны | |
| |дүкендерге балабақшаларға жібереді.| |
| |(Дүкен сөресіндегі нандарды сурет | |
| |арқылы көрсету) |Ұн шығаратын диірмен. |
| | | |
| |Міне балалар біздің бүгінгі | |
| |іс-әрекетіміз ас атасы нан туралы | |
| |болмақ.Балалар біздің |Нан пісіретін |
| |дастарханымызға нан оңай келмейді |наубайхана. |
| |екен,міне жоғарыда айтқандай үлкен | |
| |еңбекпен келеді екен.(Жоғарыдағы | |
| |суреттерді жекелеп қайталап | |
| |түсіндіру) | |
| |Ал сендер күнделікті жеп жүрген | |
| |нанды біз қайдан аламыз? | |
| |Аспазшы апай сендерге нанды қалай | |
| |пісіретіндігін көргілерің келеді | |
| |ме? (Аспазшының нан ашыту,қалыпқа | |
| |салу,пешке пісіруін видео арқылы | |
| |көрсету) | |
| | | |
| |Нан қоқымын шашпаңдар, | |
| |Жерде жатса баспаңдар. | |
| |Теріп алып қастерлеп, | |
| |Торғайларға тастаңдар. | |
|Сұрақ-жауап. | | |
| |«Ас атасы-нан, | |
| |Нан атасы-дән» | |
| | |Аспазшы апай пісіреді. |
| |Сонымен нанды қалай қастерлейді | |
| |екенбіз? |Әрине. |
| | | |
| | | |
|(Қысқа түрде видео |Көктемде жерді жыртамыз, | |
|арқылы көрсету) |Тегістейміз тырмалап. | |
| |Дәндерді оған егеміз, | |
|Өлең жолдары және |Жайқалып көктеп шықсын деп. | |
|нақыл сөздер айту. |Күз болғанда орамыз, | |
| |Нанға біздер тоямыз. | |
| | | |
| |Аспазшылар орталығы: | |
| |Топ қыздарына алдын ала иленген | |
| |қамыр беріледі.Қыздар ашыған | |
| |қамырды бауырсақ етіп жайю | |
| |тапсырылады. | |
| |Егіншілер орталығы: |Нанды шашпаймыз, |
| |Топ балаларына шағын ыдыстағы |Аяққа баспаймыз. |
|Сергіту сәті. |топырақты аударып,тырмалап бидай | |
| |дәнін егу тапсырылады. | |
| |«Қайдан келдің бауырсақ?» |Тәрбиешімен қоса |
| |Дастарханға шашылып, |қимыл-қозғалыс жасайды. |
| |Жатты аппақ бауырсақ. | |
| |Бауырсаққа қызығып, | |
| |Қарап тұрды көзін сап. | |
|Орталықтарға бөлу. |Қайдан келдің бауырсақ? | |
| |Деп сұрады қуыршақ | |
| |-Дүкенннен келім нан сатқан, |Қыздар қамырды бауырсақ |
| |деді оған бауырсақ. |етіп жайып береді. |
| |Дүкенге келдің қай жақтан? | |
| |-Диірменнен келдім ұн тартқан, | |
| |-Диірменге келдің қай жақтан? |Ұлдар жерді |
| |-Диірменге келдім кең жақтан, |босатып,тырмалап,бидай |
|Қорыту. |Жер анам менің көсілген, |дәнін егеді. |
| |Диқандар мені өсірген. | |
| |Балаларға стол үстінде жатқан | |
| |суреттер арқылы құрастырту,ол | |
| |суретте нанның қалай келетіні | |
| |көрсетілген.Ол үшін суреттердің | |
| |орын-орнын тауып қоюы | |
| |керек.Сұрақтар қою арқылы балаларды| |
| |ауызша бағалау. | |
| | | |
| |Аспазшы апай қыздардың жайған | |
| |қамырынан бауырсақ әкеліп таратады | |
| |Сау,болыңдар! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар суреттерді |
| | |орнына қою арқылы |
| | |тапсырманы орындайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Сау,болыңыз! |
|Қоштасу. | | |

|Білді: |Трактор,диірмен,комбайн мен бидайдың не екенін және нанның |
| |оңай жолмен келмейтіндігін білді. |
|Меңгерді: |Көктем,жер жырту,тырмалау,дән егу,комбайнмен |
| |ору,диірмен,наубайхана сөзедін және нанды |
| |қастерлеуді,шашпауды меңгерді. |


Ұқсас жұмыстар
Нан туралы өлең. 4-сынып
Нан туралы өлең (қысқа мерзімді жоспар) ана тілі-4 сынып
Қайдан келдің, бауырсақ ( 1 сынып )
Бауырсақпен қоштасу
Нан-дастархан байлығы
Мәтін жайлы
Нанды аяқ астына тастама
Қос сөздер мен біріккен сөздерді қайталау
Ас атасы - нан
Құмырсқа еңбекқор жәндік
Пәндер