Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Art
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Art |
|МАҚСАТЫ |өнер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгеру, сыни тұрғыдан |
| |ойлауға үйрену, өз ойын жеткізу. Критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын |
| |жетілу, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.АКТ бойынша |
| |ақпаратты түсініп , өңдей алу, өзін- өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |оқушылар ақпаратты өз бетінше меңгере алады; |
|НӘТИЖЕ |өз ойын жеткізе алады; |
| |өзара критерий бойынша бағалай білуге дағдыланады; |
| |танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады; |
| |жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады; |
| |сыни ойлай білуге үйренеді; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана алады; |
| |ақпаратты саралап қолдана алады; |
| |топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады; |
| |Өз пікірін айта алады; |
| |проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі|Психологиялық |Тренингке қатысып, |Психологиялық күйлерін|Смайликтер | «Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг |топтарға бөлінеді. |жеткізіп, оқушылар |арқылы. |ойлауды дамыту |
| |өткізеді. | |топқа бөлінеді. | |сыныпта тиісті орта|
| |Топтарға | | | |жасауды талап |
| |«Джиксо» әдісі | | | |етеді» (A.Crawford,|
| |бойынша бөледі.| | | |E.W Saul, |
| | | | | |J.Makinster,2005) |
|Қызығушылықты ояту|«Art in London»|Сабақ тақырыбы мен | | | |
| |атты |мақсатын анықтауға | |Үш рет |Ойлан / жұптас / |
|(3 минут) |бейнекөрінісін |ұмтылады. | |шапалақтау |талқылы |
| |тамашалайды. |Өзге елдің өнерін көріп, | | |(Kagan, 1997) – Ой |
| | |өз елінің өнерімен | | |шақыру |
| | |салыстырады. | | |стратегиясының |
| | | | | |негізгі түрлерінің |
| | | | | |бірі. |
| | | | | | |
|Мағынаны тану | 1топ- диалогты|Ынтымақтастық пен | | |Сыныптағы диалогтің|
|(25 минут) |аяқтауға бағыт|серіктестікті тудырып, | |«Екі жұлдыз |маңызы (Мерсер мен |
| |береді. |басқа адамның ойымен де | |бір тілек» |Литлтон, 2007) |
| |2топ- берілген |есептесуге ұмтылады. | | | |
| |сөздермен | | | | |
| |сөйлем | | | | |
| |құрастыру. | | | | |
| | | | | |«Балаларды тамаша |
| |Екі топқа |Оқушылар бір нәрсе туралы | |«Үш шапалақ» |идеяларға және |
| |ситуациялық |ойындағы негізгі | | |сонымен бірге |
| |жағдай |қажеттіліктерін, | | |әртүрлі балаларды |
| |беріледі. |білетіндерін, білгендерін |Жекеленген оқушыларға | |сан алуан идеяларға|
| | |топтайды. |көмек | |әкелетін ортамен |
| |Сұрақ жауап | | | |қамтамасыз ету» |
| |әдісі арқылы |Ұғымды жан- жақты, әр | | |(Duckworth, 1996 ) |
| |оқушылар |қырынан салыстырады, | | | |
| |стикерге жазып,|анықтайды, зерттейді. | | | |
| |тақтадағы | | |Критерий | |
| |бөлінген екі | | |бойынша | |
| |бағанға | | | | |
| |өздерінің | | | | |
| |сұрақтарын | | | | |
| |өздері бағалап,| | | | |
| |саралайды. | | | | |
| |Оқушылар | | | | |
| |тақтада | | | | |
| |жапсырылған | | | | |
| |сұрақтарды | | | | |
| |оқып, өздері | | | | |
| |жауап беретін |Топтар екі жаңа ұғымды | | | |
| |сұрақтарды |салыстырады, екі ұғымның | | | |
| |таңдап алады, |ортақ қасиеттерін табады. | | | |
| |жауап береді. | | | | |
| | | | | | |
| |Қазақстанның | | | | |
| |өнері мен | | | | |
| |Лондонның | | | | |
| |өнерін | | | | |
| |салыстыру Венн | | | | |
| |диаграммасын | | | | |
| |қолдана отырып.| | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |Сабақ барысында|Мен не білдім? | | | |
|(10 минут) |меңгерген |Пайдалы және қызықты | | |В.А Сластенин |
| |білімдері мен |заттар . . . | | |пікірі бойынша, |
| |алған |Маған не ұнады? | | |педагогтар бүгінгі |
| |ақпараттарын |Көп білу үшін қажетті | | |оқытуда толыққанды |
| |түйіндеп, |көмек сұрақтары аясында | |Рефлексия |білім ғана емес, |
| |«Күнделік» |жауаптарын жазып, кері | |жүргізу. |сонымен қатар |
| |жазуды ұсынады.|байланыс орнатады. | | |олардың жинақылығы |
| | | | | |қажеттігін жақсы |
| | | | | |түсінеді. |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: Ex:1 p 70 |
|қорытындылау |Ex:2 p 71 |
| |Ex:3 p 71 |
| |Ex:4 p 71 |
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Art |
|МАҚСАТЫ |өнер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгеру, сыни тұрғыдан |
| |ойлауға үйрену, өз ойын жеткізу. Критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын |
| |жетілу, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.АКТ бойынша |
| |ақпаратты түсініп , өңдей алу, өзін- өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |оқушылар ақпаратты өз бетінше меңгере алады; |
|НӘТИЖЕ |өз ойын жеткізе алады; |
| |өзара критерий бойынша бағалай білуге дағдыланады; |
| |танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады; |
| |жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады; |
| |сыни ойлай білуге үйренеді; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана алады; |
| |ақпаратты саралап қолдана алады; |
| |топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады; |
| |Өз пікірін айта алады; |
| |проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі|Психологиялық |Тренингке қатысып, |Психологиялық күйлерін|Смайликтер | «Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг |топтарға бөлінеді. |жеткізіп, оқушылар |арқылы. |ойлауды дамыту |
| |өткізеді. | |топқа бөлінеді. | |сыныпта тиісті орта|
| |Топтарға | | | |жасауды талап |
| |«Джиксо» әдісі | | | |етеді» (A.Crawford,|
| |бойынша бөледі.| | | |E.W Saul, |
| | | | | |J.Makinster,2005) |
|Қызығушылықты ояту|«Art in London»|Сабақ тақырыбы мен | | | |
| |атты |мақсатын анықтауға | |Үш рет |Ойлан / жұптас / |
|(3 минут) |бейнекөрінісін |ұмтылады. | |шапалақтау |талқылы |
| |тамашалайды. |Өзге елдің өнерін көріп, | | |(Kagan, 1997) – Ой |
| | |өз елінің өнерімен | | |шақыру |
| | |салыстырады. | | |стратегиясының |
| | | | | |негізгі түрлерінің |
| | | | | |бірі. |
| | | | | | |
|Мағынаны тану | 1топ- диалогты|Ынтымақтастық пен | | |Сыныптағы диалогтің|
|(25 минут) |аяқтауға бағыт|серіктестікті тудырып, | |«Екі жұлдыз |маңызы (Мерсер мен |
| |береді. |басқа адамның ойымен де | |бір тілек» |Литлтон, 2007) |
| |2топ- берілген |есептесуге ұмтылады. | | | |
| |сөздермен | | | | |
| |сөйлем | | | | |
| |құрастыру. | | | | |
| | | | | |«Балаларды тамаша |
| |Екі топқа |Оқушылар бір нәрсе туралы | |«Үш шапалақ» |идеяларға және |
| |ситуациялық |ойындағы негізгі | | |сонымен бірге |
| |жағдай |қажеттіліктерін, | | |әртүрлі балаларды |
| |беріледі. |білетіндерін, білгендерін |Жекеленген оқушыларға | |сан алуан идеяларға|
| | |топтайды. |көмек | |әкелетін ортамен |
| |Сұрақ жауап | | | |қамтамасыз ету» |
| |әдісі арқылы |Ұғымды жан- жақты, әр | | |(Duckworth, 1996 ) |
| |оқушылар |қырынан салыстырады, | | | |
| |стикерге жазып,|анықтайды, зерттейді. | | | |
| |тақтадағы | | |Критерий | |
| |бөлінген екі | | |бойынша | |
| |бағанға | | | | |
| |өздерінің | | | | |
| |сұрақтарын | | | | |
| |өздері бағалап,| | | | |
| |саралайды. | | | | |
| |Оқушылар | | | | |
| |тақтада | | | | |
| |жапсырылған | | | | |
| |сұрақтарды | | | | |
| |оқып, өздері | | | | |
| |жауап беретін |Топтар екі жаңа ұғымды | | | |
| |сұрақтарды |салыстырады, екі ұғымның | | | |
| |таңдап алады, |ортақ қасиеттерін табады. | | | |
| |жауап береді. | | | | |
| | | | | | |
| |Қазақстанның | | | | |
| |өнері мен | | | | |
| |Лондонның | | | | |
| |өнерін | | | | |
| |салыстыру Венн | | | | |
| |диаграммасын | | | | |
| |қолдана отырып.| | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |Сабақ барысында|Мен не білдім? | | | |
|(10 минут) |меңгерген |Пайдалы және қызықты | | |В.А Сластенин |
| |білімдері мен |заттар . . . | | |пікірі бойынша, |
| |алған |Маған не ұнады? | | |педагогтар бүгінгі |
| |ақпараттарын |Көп білу үшін қажетті | | |оқытуда толыққанды |
| |түйіндеп, |көмек сұрақтары аясында | |Рефлексия |білім ғана емес, |
| |«Күнделік» |жауаптарын жазып, кері | |жүргізу. |сонымен қатар |
| |жазуды ұсынады.|байланыс орнатады. | | |олардың жинақылығы |
| | | | | |қажеттігін жақсы |
| | | | | |түсінеді. |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: Ex:1 p 70 |
|қорытындылау |Ex:2 p 71 |
| |Ex:3 p 71 |
| |Ex:4 p 71 |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz