Art

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
оқушылар ақпаратты өз бетінше меңгере алады;
өз ойын жеткізе алады;
өзара критерий бойынша бағалай білуге дағдыланады;
танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады;
жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады;
сыни ойлай білуге үйренеді;
ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана алады;
ақпаратты саралап қолдана алады;
топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады;
Өз пікірін айта алады;
проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;
адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;
оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;
өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Психологиялық тренинг өткізеді.
Топтарға «Джиксо» әдісі бойынша бөледі.
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.
Өзге елдің өнерін көріп, өз елінің өнерімен салыстырады.
Ойлан / жұптас / талқылы
(Kagan, 1997) - Ой шақыру стратегиясының негізгі түрлерінің бірі.
Мағынаны тану
(25 минут)
1топ- диалогты аяқтауға бағыт береді.
2топ- берілген сөздермен сөйлем құрастыру.
Екі топқа ситуациялық жағдай беріледі.
Сұрақ жауап әдісі арқылы оқушылар стикерге жазып, тақтадағы бөлінген екі бағанға өздерінің сұрақтарын өздері бағалап, саралайды. Оқушылар тақтада жапсырылған сұрақтарды оқып, өздері жауап беретін сұрақтарды таңдап алады, жауап береді.
Қазақстанның өнері мен Лондонның өнерін салыстыру Венн диаграммасын қолдана отырып.
Ынтымақтастық пен серіктестікті тудырып, басқа адамның ойымен де есептесуге ұмтылады.
Оқушылар бір нәрсе туралы ойындағы негізгі қажеттіліктерін, білетіндерін, білгендерін топтайды.
Ұғымды жан- жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.
Топтар екі жаңа ұғымды салыстырады, екі ұғымның ортақ қасиеттерін табады.
«Екі жұлдыз бір тілек»
«Үш шапалақ»
Критерий бойынша
Сыныптағы диалогтің маңызы (Мерсер мен Литлтон, 2007)
«Балаларды тамаша идеяларға және сонымен бірге әртүрлі балаларды сан алуан идеяларға әкелетін ортамен қамтамасыз ету» (Duckworth, 1996 )
Рефлексия
(10 минут)
Мен не білдім?
Пайдалы және қызықты заттар . . .
Маған не ұнады?
Көп білу үшін қажетті көмек сұрақтары аясында жауаптарын жазып, кері байланыс орнатады.
Үйге тапсырма беру: Ex:1 p 70
Ex:2 p 71
Ex:3 p 71
Ex:4 p 71
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz