Art

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна

ПӘНІ
Ағылшын
КЛАСЫ
9
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Ағылшын: Art
МАҚСАТЫ
өнер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгеру, сыни тұрғыдан ойлауға үйрену, өз ойын жеткізу. Критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын жетілу, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену. АКТ бойынша ақпаратты түсініп, өңдей алу, өзін- өзі реттеу.
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
өнер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгеру, сыни тұрғыдан ойлауға үйрену, өз ойын жеткізу. Критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын жетілу, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену. АКТ бойынша ақпаратты түсініп, өңдей алу, өзін- өзі реттеу.:

оқушылар ақпаратты өз бетінше меңгере алады;

өз ойын жеткізе алады;

өзара критерий бойынша бағалай білуге дағдыланады;

танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады;

жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады;

сыни ойлай білуге үйренеді;

ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана алады;

ақпаратты саралап қолдана алады;

топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады;

Өз пікірін айта алады;

проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;

адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;

оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;

өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;

КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Психологиялық тренинг өткізеді.

Топтарға «Джиксо» әдісі бойынша бөледі.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Тренингке қатысып, топтарға бөлінеді.
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Психологиялық күйлерін жеткізіп, оқушылар топқа бөлінеді.
БАҒАЛАУ: Смайликтер арқылы.
РЕСУРСТАР: «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сыныпта тиісті орта жасауды талап етеді» (A. Crawford, E. W Saul, J. Makinster, 2005)
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: «Art in London» атты бейнекөрінісін тамашалайды.
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.

Өзге елдің өнерін көріп, өз елінің өнерімен салыстырады.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ: Үш рет шапалақтау
РЕСУРСТАР:

Ойлан / жұптас / талқылы

(Kagan, 1997) - Ой шақыру стратегиясының негізгі түрлерінің бірі.

КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(25 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

1топ- диалогты аяқтауға бағыт береді.

2топ- берілген сөздермен сөйлем құрастыру.

Екі топқа ситуациялық жағдай беріледі.

Сұрақ жауап әдісі арқылы оқушылар стикерге жазып, тақтадағы бөлінген екі бағанға өздерінің сұрақтарын өздері бағалап, саралайды. Оқушылар тақтада жапсырылған сұрақтарды оқып, өздері жауап беретін сұрақтарды таңдап алады, жауап береді.

Қазақстанның өнері мен Лондонның өнерін салыстыру Венн диаграммасын қолдана отырып.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Ынтымақтастық пен серіктестікті тудырып, басқа адамның ойымен де есептесуге ұмтылады.

Оқушылар бір нәрсе туралы ойындағы негізгі қажеттіліктерін, білетіндерін, білгендерін топтайды.

Ұғымды жан- жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.

Топтар екі жаңа ұғымды салыстырады, екі ұғымның ортақ қасиеттерін табады.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Жекеленген оқушыларға көмек
БАҒАЛАУ:

«Екі жұлдыз бір тілек»

«Үш шапалақ»

Критерий бойынша

РЕСУРСТАР:

Сыныптағы диалогтің маңызы (Мерсер мен Литлтон, 2007)

«Балаларды тамаша идеяларға және сонымен бірге әртүрлі балаларды сан алуан идеяларға әкелетін ортамен қамтамасыз ету» (Duckworth, 1996 )

КЕЗЕҢДЕРІ:

Рефлексия

(10 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Сабақ барысында меңгерген білімдері мен алған ақпараттарын түйіндеп, «Күнделік» жазуды ұсынады.
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Мен не білдім?

Пайдалы және қызықты заттар . . .

Маған не ұнады?

Көп білу үшін қажетті көмек сұрақтары аясында жауаптарын жазып, кері байланыс орнатады.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ: Рефлексия жүргізу.
РЕСУРСТАР: В. А Сластенин пікірі бойынша, педагогтар бүгінгі оқытуда толыққанды білім ғана емес, сонымен қатар олардың жинақылығы қажеттігін жақсы түсінеді.
КЕЗЕҢДЕРІ: Сабақты қорытындылау
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Үйге тапсырма беру: Ex:1 p 70

Ex:2 p 71

Ex:3 p 71

Ex:4 p 71


Ұқсас жұмыстар
Блоктарға мәтін енгіз
Қуыршақ терапиясы
Мәтіндік редактордың графикалық мүмкіндіктері.8 сынып
Power point 2000-да слайд-фильмдер жасау
Презентацияны безендіру
Word –тың графикалық мүмкіндіктері жайлы
Зейін қасиеттері
5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып My Computer тақырыбына жасалған сабақ жоспары
Сабақтың кезеңі
Күнтізбелік жоспар 8 сынып дүние тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz