Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі:Дурамбаева Г. А

Тақырыбы: Мен лагерде демалдым

0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.

Мектеп: №186

Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Күні:
Мектеп: №186:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахтаева Ж. Б

Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Сынып: 2 «Ә»
Мектеп: №186:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Оқу мақсаттары
Мектеп: №186: 2. 1. 1. 1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: №186:

Барлық оқушылар үшін:

20-ға дейінгі сандарды ретімен жəне кері ретпен, толық ондықтармен санау, натурал сандар тізбегін анықтау

Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Бірқатар оқушылар үшін: толық ондықтармен санау
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.:

Кейбір оқушылар үшін:

20 дейінгі сандардың түрлі моделін білу

Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Тілдік мақсаттар
Мектеп: №186: Пəндік лексика жəне терминология: 20-ға дейінгі сандардың аталуы, толық ондықтар, бірліктер, артық, кем, ерте, кеш, алдыңғы, артқы аралықтағы сандар
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.:

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Аралықтағы санды айта аласың ба? . . .

10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады?

Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?

Санның моделін қалай көрсетуге болады? 16 санының моделін көрсете аласың ба?

Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Тірек білімдер, білік, дағдылар
Мектеп: №186: 20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Жоспар
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: Жоспарланған уақыт
Мектеп: №186: Жоспарланған іс-əрекет
Қоры
Тақырыбы:Мен лагерде демалдым0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.: 0-3
Мектеп: №186:

Ынталандыру .

Каникул кезінде санаудың қандай жағдайда қажет болғанын, математикалық білім мен дағдыларын қалай пайдаланғандары туралы əңгімелеседі.

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.
:

4-6

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.:

Белсендіру .

Сыныптағы ұлдар мен қыздар санын есептеуге болады. "Санды тап" ойыны ойналады. Алдын ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Оқушылар командаға бөлінеді. Əрбір команда 20-ға дейінгі сандарды тауып, дұрыс айта білулері керек. Аз уақытта көп сан тапқан, барлық мүшелері бірдей жақсы жұмыс жасаған топ жеңіске жетеді.

: 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың қиықшалары
:

7-11

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.:

Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар) .

Сабақтың мақсатын бекіту:

- Осы сабақта алдымызда қандай мақсат тұр? (тура жəне кері санауды, сандардың «көршілерін» атауға жаттығу, 1-сыныпта өтілгендерді еске түсіру)

:
:

12-29

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.:

Оқушылар №1 тапсырманың материалдары негізінде «Лагерьдегі жазғы демалыс» лексикалық тақырыбын түсіндіріп талдау. Оқушылар жазда достарымен қандай ойындар ойнағанын, қандай спорттық үйірмелереге барғанын əңгімелейді. Мұғалім оқулықтағы №1, а, ə, б тапсырмалармен жұмысты ұйымдастырады.

Өздік жұмыс.

Оқушылар 15, 20, 11, 9 сандарының моделін құрайды, одан соң жұмыс дəптерінен 2, 3-тапсырмаларды өз бетінше тексеру арқылы орындайды.

Қатені түзету.

Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өздік жұмысын дұрыс орындамағандар, түзету жұмысымен айналысады.

Мұғалім мына сұрақтарға жауап алады:

  • Аралықтағы санды айта аласың ба? . . .
  • 10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады?
  • Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?
  • Санның моделін қалай көрсетуге болады?
  • 16 санының моделін көрсете аласың ба?.

Санның моделін көрсетуде оқушылар жұппен немесе топпен жұмыс жасайды.

:

Дəптер, оқулық, санның моделін көрсететін үлкен жəне кіші дөңгелектер,

шаршылар не жолақтар

:

30-40

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.:

Өткенді қорытындылау.

Оқулықтағы №2, 3 тапсырмалар 1-сыныпта өткендерді қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, сандар туралы білімдерді бекітеді.

№3 тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді.

Өздік жұмыс

Жұмыс дəптерінен 1-ші жəне 4-тапсырмалар беріледі. №1 тапсырма критерий бойынша тексеріледі. Оқушылар №4 тапсырмаға табыс критерийін өз бетінше қолданып көреді. №4 тапсырма арқылы 20-ға дейінгі сандар туралы білімін қайталауға көмектеседі. жұмысты үлгі бойынша өзара тексерумен жұпта ұйымдастыруға болады.

Мұғалім орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргізеді.

: Дəптер, оқулық
:

41-45

Санаудың, дұрыс санай білудің маңызды екендігі туралы қорытындыға мұғалім оқушыларды жетектейді.:

Рефлексия .

Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға өз біліктерін мақсатқа сай екенін салыстыруды ұсынады: кім сабақта түсінді, ол нені біледі: 20-ға дейінгі сандарды, толық ондықтарды тура жəне кері ретпен санау, санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

  • 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың құрылу жолын түсіндіру;
  • 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың əртүрлі моделдерін ұсыну.
: Жетістіктер жолағы

21-ден 100-ге дейінгі сандар

Тақырыбы: Менің мектебім

21-ден 100-ге дейінгі сандар:
Тақырыбы:Менің мектебім:

Мұғалімнің аты-жөні:Абдрешова. К. М

21-ден 100-ге дейінгі сандар: Сынып: 2 «Б»
Тақырыбы:Менің мектебім:

Күні: 09. 2018

Пәні: Математика

21-ден 100-ге дейінгі сандар: Оқу мақсаттары
Тақырыбы:Менің мектебім: 2. 1. 1. 2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру
21-ден 100-ге дейінгі сандар: Сабақтың мақсаттары
Тақырыбы:Менің мектебім:

Барлық оқушылар үшін:

100 дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.

21-ден 100-ге дейінгі сандар:

Бірқатар оқушылар үшін:

100 дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.

21-ден 100-ге дейінгі сандар:

Кейбір оқушылар үшін:

100 дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.

21-ден 100-ге дейінгі сандар: Тілдік мақсаттар
Тақырыбы:Менің мектебім: Пəндік лексика жəне терминология: 100 дейінгі сандардың аталуы, толық ондықтар, бірліктер, артық, кем, ерте, кеш, алдыңғы, артқы, аралықтағы сандар.
21-ден 100-ге дейінгі сандар:

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

  1. Санды жазу үшін қандай цифрлар керек?
  2. Көршілес сандарды атай аласың ба?
  3. Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайды?

4) Егер цифрлардың орнын алмастырса, онда екі таңбалы сан бола ма?

Қандай сан шығады? Ол екі санды салыстырыңдар.

21-ден 100-ге дейінгі сандар:

Жазу:

0-100 аралығындағы сандарды жазу, санның «көршілес» сандарын жазу

21-ден 100-ге дейінгі сандар: Тірек білімдер, білік, дағдылар
Тақырыбы:Менің мектебім: 0-ден 20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар, салыстыру, сандарды оқу жəне жазу
21-ден 100-ге дейінгі сандар: Жоспар
21-ден 100-ге дейінгі сандар: Жоспарланған уақыт
Тақырыбы:Менің мектебім:

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры

21-ден 100-ге дейінгі сандар: 0-3 минут
Тақырыбы:Менің мектебім:

Ынталандыру .

Сандардың адам өміріндегі маңызы туралы əңгімелеседі. 0-9 сандарының қиықшаларын көтеру арқылы қандай сандардың көрсетілгенін оқушылар анықтайды.

Бұл жұмыс мұғалімге оқушылардың екі таңбалы сандармен таныс не таныс еместігінен хабар береді.

0-9 сандарының карточкалары

21-ден 100-ге дейінгі сандар:
Тақырыбы:Менің мектебім:

Белсендіру .

0-20

4-6

Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )

Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.

сандар, толық ондықтар
4-6: 7-11
Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:

Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар) .

Оқушылар командаға бөлінеді. Əрбір команда 21-ден 100-ге дейінгі сандарды тауып, дұрыс айта білулері керек. Аз уақытта көп сан тапқан, барлық мүшелері бірдей жақсы жұмыс жасаған команда жеңіске жетеді. Бұл тапсырма арқылы мұғалім оқушылардың екі таңбалы сандарды атай алуы жəне жаза білетіндігін бақылайды.

сандар, толық ондықтар: 21-ден 100-ге сандар жазылған карточкалар
4-6: 12-29
Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:

Жаңаны ашу .

№3 тапсырма оқушыны екі таңбалы сандардың құрылуымен таныстырады. Осындай жұмыс тақтада да жүргізіледі.

Жапсырмалар жиынтығы ұсынылады.

Жұмысты топпен жүргізуге болады. Топпен сандарды жазады, оларды жіктейді (сипаттама береді) :

  1. Санды жазуға қандай цифрлар қатысады?
  2. Санның «көршілес» сандарын айта аласың ба?
  3. Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайсың?
  4. Егер цифрларды алмастырса, екі таңбалы сан шыға ма?

Қандай сан шығады? Екі санды салыстырыңдар. Оқулықтағы №4тапсырманы орындауды ұсынады. №5 тапсырма ойын түрінде жүреді. Дайын 100-ге дейінгі сандар кестесі ұсынылады. Топта кейбір оқушылар теріс қарайды, басқалары кестедегі сандарды фишкамен жабады. Санды дұрыс тауып, оған дұрыс сипаттама беріледі, одан соң оқушылар алмасып, тапсырманы орындай береді. Сан сипатамасының мысалы:

  1. Санды ата.
  2. Сандағы ондықтар саны мен бірліктер санын ата.
  3. Сандағы жалпы бірліктер санын ата.
  4. Санның алдында тұратын жəне саннан кейін тұратын сандарды ата.
  5. Берілген санды жазу үшін барлығы неше цифр қажет болды жəне олардың арасында əртүрлі цифрлар нешеу екендігін көрсет.

Түсіндіру арқылы алғаш бекіту.

Жұмыс дəптерінен №1-2-тапсырма. Осы тапсырма екі таңбалы сандардың нөмірленуін білдіреді.

Үлгі бойынша өз бетінше тексеру оқушының өз қатесін анықтауға мүмкіндік береді.

Бағалау критерийлері:

сандар, толық ондықтар: Ондықтар
Бірліктер
Оқулық, 100 дейінгі сандар кестесі, санау материалдары, дəптер.
4-6:
Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:
4-6:
Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:
  1. Екі таңбалы сандардың моделін көрсетемін.
  2. Екі таңбалы сандарды ондықтар мен бірліктерге жіктей аламын.
сандар, толық ондықтар:
4-6:

30-40

Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:

Жаңаны қолдану .

№3тапсырма. Санның құрамын дəптерге жазады.

Өздік жұмыс

№4 тапсырманы дəптерге орындауды ұсынады.

сандар, толық ондықтар:

Дəптер

4-6:

41-45

Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.:

Рефлексия .

Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады: осы сабақта оқушы:

  • екі таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстырады, 100 көлемінде сандарды тура жəне кері ретпен санайды;
  • натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтайды, 100 көлемінде екі таңбалы сандардың құрылу жолын түсіндіреді;
  • 100 көлемінде сандардың əртүрлі моделдерін ұсынады, сандарды моделдерінің көмегімен салыстырады.
сандар, толық ондықтар:

Жетістіктер баспалдағы

Тақырыбы: Менің сыныптас достарым

Екі таңбалы сандардың ондық құрамы

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым:
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы:

Мұғалімнің аты-жөні:Абдрешова. К. М

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Сынып: 2 «Б»
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы:

Күні: 09. 2018

Пәні: Математика

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Оқу мақсаттары
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы: 2. 5. 2. 1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану
Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Сабақтың мақсаттары
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы:

Барлық оқушылар үшін:

100-ге дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым:

Бірқатар оқушылар үшін:

100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым:

Кейбір оқушылар үшін:

100-ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Тілдік мақсаттар
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы: Пəндік лексика жəне терминология: 100-ге дейінгі сандардың аталуы, толық ондықтар, бірліктер, артық, кем, ерте, кеш, алдыңғы, артқы, аралықтағы сандар.
Тақырыбы:Менің сыныптас достарым:

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

  1. Санды жазу үшін қандай цифрлар керек?
  2. Көршілес сандарды атай аласың ба?
  3. Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайды?

4) Егер цифрлардың орнын алмастырса, онда екі таңбалы сан бола ма?

Қандай сан шығады? Ол екі санды салыстырыңдар.

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым:

Жазу:

0-100 аралығындағы сандарды жазу, санның «көршілес» сандарын жазу.

Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Тірек білімдер, білік, дағдылар
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы: 0-ден 100-ге дейінгі сандар, толық ондықтар, салыстыру, сандарды оқу жəне жазу.
Тақырыбы:Менің сыныптас достарым: Жоспар

Ұқсас жұмыстар
Тақырыпты оқыту міндеттері
Екі таңбалы сандар
Сандардың нумерациясы
Цифрмен берілген есептер
Айдардың салмағы қанша
Математика 2-сынып: қайталау сабағы
Бөлшек әлемі математикалық сайысы
«тең бөлу»
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Сандар және цифрлар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz