Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:Дурамбаева Г. А
Тақырыбы: Мен лагерде демалдым
0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100.
Мектеп: №186
Мұғалімнің аты-жөні: Ахтаева Ж. Б
Қатысқандар саны:
Барлық оқушылар үшін:
20-ға дейінгі сандарды ретімен жəне кері ретпен, толық ондықтармен санау, натурал сандар тізбегін анықтау
Кейбір оқушылар үшін:
20 дейінгі сандардың түрлі моделін білу
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
Аралықтағы санды айта аласың ба? . . .
10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады?
Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?
Санның моделін қалай көрсетуге болады? 16 санының моделін көрсете аласың ба?
Ынталандыру .
Каникул кезінде санаудың қандай жағдайда қажет болғанын, математикалық білім мен дағдыларын қалай пайдаланғандары туралы əңгімелеседі.
4-6
Белсендіру .
Сыныптағы ұлдар мен қыздар санын есептеуге болады. "Санды тап" ойыны ойналады. Алдын ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Оқушылар командаға бөлінеді. Əрбір команда 20-ға дейінгі сандарды тауып, дұрыс айта білулері керек. Аз уақытта көп сан тапқан, барлық мүшелері бірдей жақсы жұмыс жасаған топ жеңіске жетеді.
7-11
Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар) .
Сабақтың мақсатын бекіту:
- Осы сабақта алдымызда қандай мақсат тұр? (тура жəне кері санауды, сандардың «көршілерін» атауға жаттығу, 1-сыныпта өтілгендерді еске түсіру)
12-29
Оқушылар №1 тапсырманың материалдары негізінде «Лагерьдегі жазғы демалыс» лексикалық тақырыбын түсіндіріп талдау. Оқушылар жазда достарымен қандай ойындар ойнағанын, қандай спорттық үйірмелереге барғанын əңгімелейді. Мұғалім оқулықтағы №1, а, ə, б тапсырмалармен жұмысты ұйымдастырады.
Өздік жұмыс.
Оқушылар 15, 20, 11, 9 сандарының моделін құрайды, одан соң жұмыс дəптерінен 2, 3-тапсырмаларды өз бетінше тексеру арқылы орындайды.
Қатені түзету.
Сабақта жасалған əрбір жұмыс талданады. Өздік жұмысын дұрыс орындамағандар, түзету жұмысымен айналысады.
Мұғалім мына сұрақтарға жауап алады:
- Аралықтағы санды айта аласың ба? . . .
- 10 жəне 20, 0 жəне 10 сандары арасындағыларды қалай анықтауға болады?
- Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?
- Санның моделін қалай көрсетуге болады?
- 16 санының моделін көрсете аласың ба?.
Санның моделін көрсетуде оқушылар жұппен немесе топпен жұмыс жасайды.
Дəптер, оқулық, санның моделін көрсететін үлкен жəне кіші дөңгелектер,
шаршылар не жолақтар
30-40
Өткенді қорытындылау.
Оқулықтағы №2, 3 тапсырмалар 1-сыныпта өткендерді қайталау жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, сандар туралы білімдерді бекітеді.
№3 тапсырманы орындауға берілген уақытты есепке алу мұғалім үшін өтілген материалдардың есте қалғанынан не қалмағанынан мəлімет береді.
Өздік жұмыс
Жұмыс дəптерінен 1-ші жəне 4-тапсырмалар беріледі. №1 тапсырма критерий бойынша тексеріледі. Оқушылар №4 тапсырмаға табыс критерийін өз бетінше қолданып көреді. №4 тапсырма арқылы 20-ға дейінгі сандар туралы білімін қайталауға көмектеседі. жұмысты үлгі бойынша өзара тексерумен жұпта ұйымдастыруға болады.
Мұғалім орындалған жұмысқа формативті бағалау жүргізеді.
41-45
Рефлексия .
Рефлекцияны жүргізу үшін оқушыларға өз біліктерін мақсатқа сай екенін салыстыруды ұсынады: кім сабақта түсінді, ол нені біледі: 20-ға дейінгі сандарды, толық ондықтарды тура жəне кері ретпен санау, санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;
- 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың құрылу жолын түсіндіру;
- 20-ға дейінгі сандардың, толық ондықтардың əртүрлі моделдерін ұсыну.
21-ден 100-ге дейінгі сандар
Тақырыбы: Менің мектебім
Мұғалімнің аты-жөні:Абдрешова. К. М
Күні: 09. 2018
Пәні: Математика
Барлық оқушылар үшін:
100 дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.
Бірқатар оқушылар үшін:
100 дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.
Кейбір оқушылар үшін:
100 дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
- Санды жазу үшін қандай цифрлар керек?
- Көршілес сандарды атай аласың ба?
- Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайды?
4) Егер цифрлардың орнын алмастырса, онда екі таңбалы сан бола ма?
Қандай сан шығады? Ол екі санды салыстырыңдар.
Жазу:
0-100 аралығындағы сандарды жазу, санның «көршілес» сандарын жазу
Жоспарланған іс-əрекет
Қоры
Ынталандыру .
Сандардың адам өміріндегі маңызы туралы əңгімелеседі. 0-9 сандарының қиықшаларын көтеру арқылы қандай сандардың көрсетілгенін оқушылар анықтайды.
Бұл жұмыс мұғалімге оқушылардың екі таңбалы сандармен таныс не таныс еместігінен хабар береді.
0-9 сандарының карточкалары
Белсендіру .
0-20
Өткен сабақтағы сияқты сандар (20-ға дейінгі сандар, толық ондықтар) туралы əнді еске түсіру жəне орындау, сыныптағы заттарды санау (үстелдер, орындықтар, санау материалдары жəне т. б. )
Бұдан кейін мұғалім "Санды тап" ойынын жүргізеді. Ол үшін алдын-ала 0-ден 20-ға дейінгі сандардың қиықшалары дайындалады. Ойынның мақсаты - сандарды дұрыс жəне жылдам тауып жəне тура жəне кері ретпен тізбектеп көрсету. Ойынды күрделендіруге болады - бір сан немесе екі сан тастап сандарды атау. Оқулықтағы №2 тапсырма ауызша орындалады - тура жəне кері ретпен ондықтарды санау.
Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар) .
Оқушылар командаға бөлінеді. Əрбір команда 21-ден 100-ге дейінгі сандарды тауып, дұрыс айта білулері керек. Аз уақытта көп сан тапқан, барлық мүшелері бірдей жақсы жұмыс жасаған команда жеңіске жетеді. Бұл тапсырма арқылы мұғалім оқушылардың екі таңбалы сандарды атай алуы жəне жаза білетіндігін бақылайды.
Жаңаны ашу .
№3 тапсырма оқушыны екі таңбалы сандардың құрылуымен таныстырады. Осындай жұмыс тақтада да жүргізіледі.
Жапсырмалар жиынтығы ұсынылады.
Жұмысты топпен жүргізуге болады. Топпен сандарды жазады, оларды жіктейді (сипаттама береді) :
- Санды жазуға қандай цифрлар қатысады?
- Санның «көршілес» сандарын айта аласың ба?
- Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайсың?
- Егер цифрларды алмастырса, екі таңбалы сан шыға ма?
Қандай сан шығады? Екі санды салыстырыңдар. Оқулықтағы №4тапсырманы орындауды ұсынады. №5 тапсырма ойын түрінде жүреді. Дайын 100-ге дейінгі сандар кестесі ұсынылады. Топта кейбір оқушылар теріс қарайды, басқалары кестедегі сандарды фишкамен жабады. Санды дұрыс тауып, оған дұрыс сипаттама беріледі, одан соң оқушылар алмасып, тапсырманы орындай береді. Сан сипатамасының мысалы:
- Санды ата.
- Сандағы ондықтар саны мен бірліктер санын ата.
- Сандағы жалпы бірліктер санын ата.
- Санның алдында тұратын жəне саннан кейін тұратын сандарды ата.
- Берілген санды жазу үшін барлығы неше цифр қажет болды жəне олардың арасында əртүрлі цифрлар нешеу екендігін көрсет.
Түсіндіру арқылы алғаш бекіту.
Жұмыс дəптерінен №1-2-тапсырма. Осы тапсырма екі таңбалы сандардың нөмірленуін білдіреді.
Үлгі бойынша өз бетінше тексеру оқушының өз қатесін анықтауға мүмкіндік береді.
Бағалау критерийлері:
- Екі таңбалы сандардың моделін көрсетемін.
- Екі таңбалы сандарды ондықтар мен бірліктерге жіктей аламын.
30-40
Жаңаны қолдану .
№3тапсырма. Санның құрамын дəптерге жазады.
Өздік жұмыс
№4 тапсырманы дəптерге орындауды ұсынады.
Дəптер
41-45
Рефлексия .
Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады: осы сабақта оқушы:
- екі таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстырады, 100 көлемінде сандарды тура жəне кері ретпен санайды;
- натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтайды, 100 көлемінде екі таңбалы сандардың құрылу жолын түсіндіреді;
- 100 көлемінде сандардың əртүрлі моделдерін ұсынады, сандарды моделдерінің көмегімен салыстырады.
Жетістіктер баспалдағы
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Мұғалімнің аты-жөні:Абдрешова. К. М
Күні: 09. 2018
Пәні: Математика
Барлық оқушылар үшін:
100-ге дейінгі сандар, толық ондықтар, сандарды салыстыру, жазу жəне оқу.
Бірқатар оқушылар үшін:
100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар тізбегінде санның орнын анықтау.
Кейбір оқушылар үшін:
100-ге дейінгі сандардың түрлі моделін ұсыну, модельдің көмегімен сандарды салыстыра алу.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
- Санды жазу үшін қандай цифрлар керек?
- Көршілес сандарды атай аласың ба?
- Санда неше ондық, бірлік бар? Оны қалай анықтайды?
4) Егер цифрлардың орнын алмастырса, онда екі таңбалы сан бола ма?
Қандай сан шығады? Ол екі санды салыстырыңдар.
Жазу:
0-100 аралығындағы сандарды жазу, санның «көршілес» сандарын жазу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz