Жануарлар тірі ағзалар

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып: 1 сынып

Сабақтың ұзақтығы: 35 минут

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Сабақ тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Жануарлар тірі ағзалар
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: 1. 2. 2. 1 Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Білу және түсіну
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:

Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру .

Барлық оқушылар : Жануарлар, өсімдіктер түрлерін атай алады.

Көптеген оқушылар: Жануарлар мен өсімдікті салыстыра алады

Кейбір оқушылар : Ұқсатығын тауып, салыстырып, түрлерін ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:

Көптілділік

Жануарлар - животные - animals

Қоректену - питаться - to eat

Қозғалады - передвигаются - move

Көбейеді - размножаются - reproduce

Сыныптағы диалог/айтылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар

Қандай жануарларды білесіндер?

Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер?

Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?\

Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер?

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Құндылықты дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясына бағытын негізге ала отырып, оқушыларды табиғатқа деген қамқорлық, өсімдіктермен жануарларды аялауға тәрбиелеу.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Дүниетану
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Акт қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Мұғалімнің дағдысы: АКТIV BOARD бағдарлмасын пайдалану.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны: Жануарлар мен өсімдіктерді ажырата алады.
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут: Сабақтың барысы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Ресурстар
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут:

Сабақтың басы

2 минут

2 минут

7 минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:

Шаттық шеңбері « Аялы алақан »

Армысыз Алтын Күн!

Армысыз Жер АНА!

Армысыз Достарым,

Сіздерді көріп қуанам

Жылуыма жылу қос

Міне мені алақаным алақандарымызды бір-бірімізге қосып жылуымызды сездіреміз

Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту

Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-аралас гендірлік топ

Жануарлар мен өсімдіктер арқылы 2 топқа бөлемін

1-Топ жануарлар 2- топ өімдіктер.

«Топтастыр»

( Т ) Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктерідің суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және топтастыру.

( МК ) Сұрақ қою арқылы сабақ тақырыбын ашу. Оқушылар «балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы жауап береді

Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар?

Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтары қандай?

Жануарлар туралы не білесіңдер?

Өсімдіктер туралы не білесіңдер?

Оларды топтарға бөлу арқылы ажырату

Бағалау Дұрыс жауабын айтқан оқушыны «Бағдаршам» түстері арқылы бағалаймын.

АКТ слайд

Жануар мен өсімдіктер бар қима қағаздар арқылы топқа бөлу

АКТ слайд

Балмұздақ таяқшасы

Бағдаршам түстері

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут:

7мин

Сергіту сәті

3 минут

4 мин

7 минут

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:

Белсенді оқыту әдісінің түсіндіру және сипаттау тәсілі

Саралау тәсілдерінің диалог және қолдау көрсету тәсілі

(Ж) Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан олардың ортақ ұқсастығын білдіретін сөздерді тауып, ортадағы шеңберге сызықпен жинақта.

Барлық оқушы : ұқсастығын таба алады.

Көптеген оқушылар: салыстыра алады.

Кейбір оқушылар : Ұқсатығын тауып, салыстырып, түрлерін ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады

ӨСЕДІ ҚОРЕКТЕНЕДІ ТЫНЫСАЛАДЫ КӨБЕЙЕДІ

АУАНЫ ТАЗАРТАДЫ ТІРІ АҒЗА КӨРІК БЕРЕДІ ЖҮРЕДІ

ЖҰПАР ИІС ШЫҒАРАДЫ ДЫБЫСТАЙДЫ

Бағалау : жұптар бір-бірін бағдаршам түстері арқылы бағалайды.

Егер де дұрыс белгілей алмаған жұптар болса, оларға бірнше сұрақтар қойылады. Мыс:Өсімдік не істейді? Жануарлар гүлдей ме? Т. б

Бағалау: дұрыс жауап берсе «Жарайсың, өте дұрыс» деп ауызша бағалаймын.

Оқушыларды орнынан тұрғызып әр түрлі жаттығу жасату

Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі.

Саралау әдісінің Диалог және қолдау көрсету

(Ж) «Кел, анықтайық!» тәсілі

Суреттерді сипатта.
- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/
- Мысық не істеп жатыр?
- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?
- Жануарлар өздігінен қимыл-қозғалыс жасайды

Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді , тыныс алады және көбейеді . Жануарлар қозғалады , әрі түрлі қимылдар

жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді т. б.

Саралау әдісінің қарққын тәсілі. Жұмбақ шешуін тап. Бұрын орындап болған жұпқа беремін .

Белсенді оқыту әдісінің қорытыны шығару және есте сақтау тәсілі

Саралау әдісінің қорытынды тәсілі

(Ө, қ) Өсімдіктермен жануарлардың қасиеттерін -+ белгісімен белгілеп анықтайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бағалау : Оқушылардың жұмыстарын жинап, «Дескриптор» арқылы бағалаймын .

«Мен - саған, сен - маған» тәсілі

Қандай жұмыс жасадық?

Көңіл күйлеріңіз бүгінгі сабақта қандай?

Не білдік?

Не білгің келеді?

Жануарлар неге тірі ағзаға жатады?

Бағалау: Жауап берген оқушыны уәжін көтеру арқылы мадақтама . сөздер арқылы бағалаймын

Қасиеттері
Жануарлар
Өсімдіктер
Көбейеді
Өседі
Қозғалады
Тербеледі
Жүреді
Қоректенеді
Гүлдейді
Бағалау критерийі
Дескриптор
Оқушылар жануарлардың мен өсімдіктердің қасиеттерін анықтайды.
Оқушылар жануарлар мен өсімдіктердің қасиеттерін анықтай алады

Қима қағаздар

қарындаш

Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы:35 минут:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саныҚатыспағандар саны:
Пән:ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2АКүні:Сынып:1 сыныпСабақтың ұзақтығы

Ұқсас жұмыстар
Тірі ағзалар патшалағы
Судың тірі ағзалар үшін маңызы
Қарағайлы орман
Жасушадан мүшеге
Суреттерді топқа бөл
Оқушының ұпайы
Жасуша ядросы
Цитология
Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
Тіршілік ету ортасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz