Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Жануарлар тірі ағзалар
| Пән: Жаратылыстану |Мектеп: |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А | |
| |Қатысқандар саны |
|Күні: | |
|Сынып: 1 сынып |Қатыспағандар саны |
| | |
|Сабақтың ұзақтығы: 35 минут | |
|Сабақ тақырыбы |Жануарлар тірі ағзалар |
|Осы сабақта қол|1.2.2.1 Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|жеткізілетін |айырмашылығын анықтау. |
|оқу мақсаттары | |
|Ойлау |Білу және түсіну |
|дағдыларының | |
|деңгейі | |
|Сабақ | Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|мақсаттары |айырмашылықтарын түсіндіру . |
| | |
| |Барлық оқушылар: Жануарлар , өсімдіктер түрлерін атай алады. |
| |Көптеген оқушылар: Жануарлар мен өсімдікті салыстыра алады |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін ажыратып, |
| |жануарлардың төлдерін айта алады |
|Бағалау |Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, олардың ұқсастықтары мен |
|критерийлері |айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды. |
|Тілдік | Көптілділік |
|мақсаттар |Жануарлар - животные - animals |
| | Қоректену - питаться - to eat |
| | Қозғалады - передвигаются - move |
| | Көбейеді - размножаются – reproduce |
| | Сыныптағы диалог/айтылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| |Талқылауға арналған сұрақтар |
| | Қандай жануарларды білесіндер? |
| | Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер? |
| | Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?\ |
| |Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер? |
|Құндылықты |«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясына бағытын негізге ала |
|дарыту |отырып,оқушыларды табиғатқа деген қамқорлық, өсімдіктермен жануарларды |
| |аялауға тәрбиелеу. |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыстар | |
|Акт қолдану |Мұғалімнің дағдысы: АКТIV BOARD бағдарлмасын пайдалану. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Жануарлар мен өсімдіктерді ажырата алады. |
|Сабақтың барысы|Ұйымдастыру кезеңі |Ресурстар |
| |Оқушыларды түгендеу. | |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару | |
|Сабақтың басы |Шаттық шеңбері « Аялы алақан» | |
| |Армысыз Алтын Күн! | |
| |Армысыз Жер АНА! |АКТ слайд |
|2 минут |Армысыз Достарым, | |
| |Сіздерді көріп қуанам | |
| |Жылуыма жылу қос | |
| |Міне мені алақаным алақандарымызды бір-бірімізге | |
| |қосып жылуымызды сездіреміз |Жануар мен |
| | |өсімдіктер бар |
| |Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту |қима қағаздар |
|2 минут |Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-аралас гендірлік топ |арқылы топқа бөлу |
| | | |
| |Жануарлар мен өсімдіктер арқылы 2 топқа бөлемін | |
| |1-Топ жануарлар 2- топ өімдіктер. | |
| |«Топтастыр» | |
| |( Т )Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктерідің суретін| |
| |көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және топтастыру. | |
| |( МК )Сұрақ қою арқылы сабақ тақырыбын ашу.Оқушылар| |
| |«балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы жауап береді | |
| | | |
|7 минут | | |
| |Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар? | |
| |Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтары қандай? | |
| |Жануарлар туралы не білесіңдер? |АКТ слайд |
| |Өсімдіктер туралы не білесіңдер? | |
| |Оларды топтарға бөлу арқылы ажырату | |
| |Бағалау Дұрыс жауабын айтқан оқушыны«Бағдаршам» | |
| |түстері арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балмұздақ таяқшасы |
| | |Бағдаршам түстері |
| |Белсенді оқыту әдісінің түсіндіру және сипаттау тәсілі| |
| |Саралау тәсілдерінің диалог және қолдау көрсету тәсілі|Қима қағаздар |
| | |қарындаш |
| |(Ж) Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай | |
| |ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан | |
| |олардың ортақ ұқсастығын білдіретін сөздерді тауып, | |
| |ортадағы шеңберге сызықпен жинақта. | |
|7мин |Барлық оқушы: ұқсастығын таба алады. | |
| |Көптеген оқушылар: салыстыра алады. | |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін | |
| |ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ӨСЕДІ ҚОРЕКТЕНЕДІ ТЫНЫСАЛАДЫ КӨБЕЙЕДІ | |
| |АУАНЫ ТАЗАРТАДЫ ТІРІ АҒЗА КӨРІК БЕРЕДІ ЖҮРЕДІ | |
| |ЖҰПАР ИІС ШЫҒАРАДЫ ДЫБЫСТАЙДЫ | |
| | | |
| |Бағалау: жұптар бір-бірін бағдаршам түстері арқылы | |
| |бағалайды. | |
| |Егер де дұрыс белгілей алмаған жұптар болса, оларға | |
| |бірнше сұрақтар қойылады. Мыс:Өсімдік не істейді? | |
| |Жануарлар гүлдей ме? Т.б | |
| |Бағалау: дұрыс жауап берсе «Жарайсың, өте дұрыс» деп | |
| |ауызша бағалаймын. | |
| | | |
| |Оқушыларды орнынан тұрғызып әр түрлі жаттығу жасату | |
| | | |
| |Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі. | |
| |Саралау әдісінің Диалог және қолдау көрсету | |
|Сергіту сәті |(Ж) «Кел, анықтайық!» тәсілі | |
|3 минут |Суреттерді сипатта. | |
| |- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш | |
| |ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/ | |
| |- Мысық не істеп жатыр? | |
| |- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде? | |
|4 мин |- Жануарлар өздігінен қимыл–қозғалыс жасайды | |
| | | |
| | | |
| |Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс | |
| |алады және көбейеді. Жануарлар қозғалады ,әрі түрлі | |
| |қимылдар | |
| |жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, | |
| |өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді | |
| |т.б. | |
| | | |
| |Саралау әдісінің қарққын тәсілі. Жұмбақ шешуін тап. | |
| |Бұрын орындап болған жұпқа беремін. | |
| | | |
| |Белсенді оқыту әдісінің қорытыны шығару және есте | |
| |сақтау тәсілі | |
| |Саралау әдісінің қорытынды тәсілі | |
| |(Ө,қ) Өсімдіктермен жануарлардың қасиеттерін -+ | |
| |белгісімен белгілеп анықтайды. | |
| | | |
| |Қасиеттері | |
| |Жануарлар | |
| |Өсімдіктер | |
| | | |
|7 минут |Көбейеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өседі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қозғалады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тербеледі | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Жүреді | |
| | | |
|3 мин | | |
| | | |
| |Қоректенеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Гүлдейді | |
|Рефлексия | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау критерийі | |
| |Дескриптор | |
| | | |
| |Оқушылар жануарлардың мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтайды. | |
| |Оқушылар жануарлар мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтай алады | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау: Оқушылардың жұмыстарын жинап, «Дескриптор» | |
| |арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| |«Мен – саған, сен - маған» тәсілі | |
| |Қандай жұмыс жасадық? | |
| |Көңіл күйлеріңіз бүгінгі сабақта қандай? | |
| |Не білдік? | |
| |Не білгің келеді? | |
| |Жануарлар неге тірі ағзаға жатады? | |
| |Бағалау: Жауап берген оқушыны уәжін көтеру арқылы | |
| |мадақтама .сөздер арқылы бағалаймын | |
|Саралау |Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік |
| | |техникасының сақталуы |
|Саралау әдісінің жіктеу | | |
|тәсілі-аралас гендірлік топ |«Бағдаршам» |Сынып ішіндегі қауіпсіздік |
| |әдісі |ережені сақтау,тапсырма |
|Саралау тәсілдерінің тапсырма |«Басбармақ» |барысында қолданатын құрал |
|әдісі |әдісі |жабдықтарды пайдаланғанда |
|Саралау әдісінің Диалог және |«Күлегеш» |қауіпсіздік ережесін еске |
|қолдау көрсету |«Балмұздақ» |түсіріп отыру. |
|Саралау әдісінің қорытынды тәсілі|таяқшасы арқылы| |
| |бағалау | |
| | | |
| | | |
|«Қарқынына»қарай саралау | | |
|Жұмбақ шешу. | | |
|Жапырақсыз бұтағы. | | |
|Алады одан қан құйып. | | |
|Емге шипа бұл дағы. (Бұғы) | | |
| Айбарлы сұсы бар, | | |
|Қанжардай тiсi бар. | | |
|Тұла бойында | | |
|Тасыған күшi бар, | | |
|Күжiрейген жалды, | | |
|Бiлсең айт бұл аңды? (Арыстан) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А | |
| |Қатысқандар саны |
|Күні: | |
|Сынып: 1 сынып |Қатыспағандар саны |
| | |
|Сабақтың ұзақтығы: 35 минут | |
|Сабақ тақырыбы |Жануарлар тірі ағзалар |
|Осы сабақта қол|1.2.2.1 Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|жеткізілетін |айырмашылығын анықтау. |
|оқу мақсаттары | |
|Ойлау |Білу және түсіну |
|дағдыларының | |
|деңгейі | |
|Сабақ | Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|мақсаттары |айырмашылықтарын түсіндіру . |
| | |
| |Барлық оқушылар: Жануарлар , өсімдіктер түрлерін атай алады. |
| |Көптеген оқушылар: Жануарлар мен өсімдікті салыстыра алады |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін ажыратып, |
| |жануарлардың төлдерін айта алады |
|Бағалау |Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, олардың ұқсастықтары мен |
|критерийлері |айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды. |
|Тілдік | Көптілділік |
|мақсаттар |Жануарлар - животные - animals |
| | Қоректену - питаться - to eat |
| | Қозғалады - передвигаются - move |
| | Көбейеді - размножаются – reproduce |
| | Сыныптағы диалог/айтылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| |Талқылауға арналған сұрақтар |
| | Қандай жануарларды білесіндер? |
| | Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер? |
| | Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?\ |
| |Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер? |
|Құндылықты |«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясына бағытын негізге ала |
|дарыту |отырып,оқушыларды табиғатқа деген қамқорлық, өсімдіктермен жануарларды |
| |аялауға тәрбиелеу. |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыстар | |
|Акт қолдану |Мұғалімнің дағдысы: АКТIV BOARD бағдарлмасын пайдалану. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Жануарлар мен өсімдіктерді ажырата алады. |
|Сабақтың барысы|Ұйымдастыру кезеңі |Ресурстар |
| |Оқушыларды түгендеу. | |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару | |
|Сабақтың басы |Шаттық шеңбері « Аялы алақан» | |
| |Армысыз Алтын Күн! | |
| |Армысыз Жер АНА! |АКТ слайд |
|2 минут |Армысыз Достарым, | |
| |Сіздерді көріп қуанам | |
| |Жылуыма жылу қос | |
| |Міне мені алақаным алақандарымызды бір-бірімізге | |
| |қосып жылуымызды сездіреміз |Жануар мен |
| | |өсімдіктер бар |
| |Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту |қима қағаздар |
|2 минут |Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-аралас гендірлік топ |арқылы топқа бөлу |
| | | |
| |Жануарлар мен өсімдіктер арқылы 2 топқа бөлемін | |
| |1-Топ жануарлар 2- топ өімдіктер. | |
| |«Топтастыр» | |
| |( Т )Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктерідің суретін| |
| |көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және топтастыру. | |
| |( МК )Сұрақ қою арқылы сабақ тақырыбын ашу.Оқушылар| |
| |«балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы жауап береді | |
| | | |
|7 минут | | |
| |Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар? | |
| |Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтары қандай? | |
| |Жануарлар туралы не білесіңдер? |АКТ слайд |
| |Өсімдіктер туралы не білесіңдер? | |
| |Оларды топтарға бөлу арқылы ажырату | |
| |Бағалау Дұрыс жауабын айтқан оқушыны«Бағдаршам» | |
| |түстері арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балмұздақ таяқшасы |
| | |Бағдаршам түстері |
| |Белсенді оқыту әдісінің түсіндіру және сипаттау тәсілі| |
| |Саралау тәсілдерінің диалог және қолдау көрсету тәсілі|Қима қағаздар |
| | |қарындаш |
| |(Ж) Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай | |
| |ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан | |
| |олардың ортақ ұқсастығын білдіретін сөздерді тауып, | |
| |ортадағы шеңберге сызықпен жинақта. | |
|7мин |Барлық оқушы: ұқсастығын таба алады. | |
| |Көптеген оқушылар: салыстыра алады. | |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін | |
| |ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ӨСЕДІ ҚОРЕКТЕНЕДІ ТЫНЫСАЛАДЫ КӨБЕЙЕДІ | |
| |АУАНЫ ТАЗАРТАДЫ ТІРІ АҒЗА КӨРІК БЕРЕДІ ЖҮРЕДІ | |
| |ЖҰПАР ИІС ШЫҒАРАДЫ ДЫБЫСТАЙДЫ | |
| | | |
| |Бағалау: жұптар бір-бірін бағдаршам түстері арқылы | |
| |бағалайды. | |
| |Егер де дұрыс белгілей алмаған жұптар болса, оларға | |
| |бірнше сұрақтар қойылады. Мыс:Өсімдік не істейді? | |
| |Жануарлар гүлдей ме? Т.б | |
| |Бағалау: дұрыс жауап берсе «Жарайсың, өте дұрыс» деп | |
| |ауызша бағалаймын. | |
| | | |
| |Оқушыларды орнынан тұрғызып әр түрлі жаттығу жасату | |
| | | |
| |Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі. | |
| |Саралау әдісінің Диалог және қолдау көрсету | |
|Сергіту сәті |(Ж) «Кел, анықтайық!» тәсілі | |
|3 минут |Суреттерді сипатта. | |
| |- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш | |
| |ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/ | |
| |- Мысық не істеп жатыр? | |
| |- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде? | |
|4 мин |- Жануарлар өздігінен қимыл–қозғалыс жасайды | |
| | | |
| | | |
| |Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс | |
| |алады және көбейеді. Жануарлар қозғалады ,әрі түрлі | |
| |қимылдар | |
| |жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, | |
| |өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді | |
| |т.б. | |
| | | |
| |Саралау әдісінің қарққын тәсілі. Жұмбақ шешуін тап. | |
| |Бұрын орындап болған жұпқа беремін. | |
| | | |
| |Белсенді оқыту әдісінің қорытыны шығару және есте | |
| |сақтау тәсілі | |
| |Саралау әдісінің қорытынды тәсілі | |
| |(Ө,қ) Өсімдіктермен жануарлардың қасиеттерін -+ | |
| |белгісімен белгілеп анықтайды. | |
| | | |
| |Қасиеттері | |
| |Жануарлар | |
| |Өсімдіктер | |
| | | |
|7 минут |Көбейеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өседі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қозғалады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тербеледі | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Жүреді | |
| | | |
|3 мин | | |
| | | |
| |Қоректенеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Гүлдейді | |
|Рефлексия | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау критерийі | |
| |Дескриптор | |
| | | |
| |Оқушылар жануарлардың мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтайды. | |
| |Оқушылар жануарлар мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтай алады | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау: Оқушылардың жұмыстарын жинап, «Дескриптор» | |
| |арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| |«Мен – саған, сен - маған» тәсілі | |
| |Қандай жұмыс жасадық? | |
| |Көңіл күйлеріңіз бүгінгі сабақта қандай? | |
| |Не білдік? | |
| |Не білгің келеді? | |
| |Жануарлар неге тірі ағзаға жатады? | |
| |Бағалау: Жауап берген оқушыны уәжін көтеру арқылы | |
| |мадақтама .сөздер арқылы бағалаймын | |
|Саралау |Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік |
| | |техникасының сақталуы |
|Саралау әдісінің жіктеу | | |
|тәсілі-аралас гендірлік топ |«Бағдаршам» |Сынып ішіндегі қауіпсіздік |
| |әдісі |ережені сақтау,тапсырма |
|Саралау тәсілдерінің тапсырма |«Басбармақ» |барысында қолданатын құрал |
|әдісі |әдісі |жабдықтарды пайдаланғанда |
|Саралау әдісінің Диалог және |«Күлегеш» |қауіпсіздік ережесін еске |
|қолдау көрсету |«Балмұздақ» |түсіріп отыру. |
|Саралау әдісінің қорытынды тәсілі|таяқшасы арқылы| |
| |бағалау | |
| | | |
| | | |
|«Қарқынына»қарай саралау | | |
|Жұмбақ шешу. | | |
|Жапырақсыз бұтағы. | | |
|Алады одан қан құйып. | | |
|Емге шипа бұл дағы. (Бұғы) | | |
| Айбарлы сұсы бар, | | |
|Қанжардай тiсi бар. | | |
|Тұла бойында | | |
|Тасыған күшi бар, | | |
|Күжiрейген жалды, | | |
|Бiлсең айт бұл аңды? (Арыстан) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz