Жануарлар тірі ағзалар

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А
Күні:
Сынып: 1 сынып
Сабақтың ұзақтығы: 35 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру .
Барлық оқушылар : Жануарлар, өсімдіктер түрлерін атай алады.
Көптеген оқушылар: Жануарлар мен өсімдікті салыстыра алады
Кейбір оқушылар : Ұқсатығын тауып, салыстырып, түрлерін ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады
Көптілділік
Жануарлар - животные - animals
Қоректену - питаться - to eat
Қозғалады - передвигаются - move
Көбейеді - размножаются - reproduce
Сыныптағы диалог/айтылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар
Қандай жануарларды білесіндер?
Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер?
Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?\
Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер?
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сабақтың басы
2 минут
2 минут
7 минут
Шаттық шеңбері « Аялы алақан »
Армысыз Алтын Күн!
Армысыз Жер АНА!
Армысыз Достарым,
Сіздерді көріп қуанам
Жылуыма жылу қос
Міне мені алақаным алақандарымызды бір-бірімізге қосып жылуымызды сездіреміз
Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту
Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-аралас гендірлік топ
Жануарлар мен өсімдіктер арқылы 2 топқа бөлемін
1-Топ жануарлар 2- топ өімдіктер.
«Топтастыр»
( Т ) Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктерідің суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және топтастыру.
( МК ) Сұрақ қою арқылы сабақ тақырыбын ашу. Оқушылар «балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы жауап береді
Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар?
Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтары қандай?
Жануарлар туралы не білесіңдер?
Өсімдіктер туралы не білесіңдер?
Оларды топтарға бөлу арқылы ажырату
Бағалау Дұрыс жауабын айтқан оқушыны «Бағдаршам» түстері арқылы бағалаймын.
АКТ слайд
Жануар мен өсімдіктер бар қима қағаздар арқылы топқа бөлу
АКТ слайд
Балмұздақ таяқшасы
Бағдаршам түстері
7мин
Сергіту сәті
3 минут
4 мин
7 минут
Сабақтың соңы
3 мин
Рефлексия
Белсенді оқыту әдісінің түсіндіру және сипаттау тәсілі
Саралау тәсілдерінің диалог және қолдау көрсету тәсілі
(Ж) Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан олардың ортақ ұқсастығын білдіретін сөздерді тауып, ортадағы шеңберге сызықпен жинақта.
Барлық оқушы : ұқсастығын таба алады.
Көптеген оқушылар: салыстыра алады.
Кейбір оқушылар : Ұқсатығын тауып, салыстырып, түрлерін ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады
ӨСЕДІ ҚОРЕКТЕНЕДІ ТЫНЫСАЛАДЫ КӨБЕЙЕДІ
АУАНЫ ТАЗАРТАДЫ ТІРІ АҒЗА КӨРІК БЕРЕДІ ЖҮРЕДІ
ЖҰПАР ИІС ШЫҒАРАДЫ ДЫБЫСТАЙДЫ
Бағалау : жұптар бір-бірін бағдаршам түстері арқылы бағалайды.
Егер де дұрыс белгілей алмаған жұптар болса, оларға бірнше сұрақтар қойылады. Мыс:Өсімдік не істейді? Жануарлар гүлдей ме? Т. б
Бағалау: дұрыс жауап берсе «Жарайсың, өте дұрыс» деп ауызша бағалаймын.
Оқушыларды орнынан тұрғызып әр түрлі жаттығу жасату
Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі.
Саралау әдісінің Диалог және қолдау көрсету
(Ж) «Кел, анықтайық!» тәсілі
Суреттерді сипатта.
- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/
- Мысық не істеп жатыр?
- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?
- Жануарлар өздігінен қимыл-қозғалыс жасайды
Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді , тыныс алады және көбейеді . Жануарлар қозғалады , әрі түрлі қимылдар
жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді т. б.
Саралау әдісінің қарққын тәсілі. Жұмбақ шешуін тап. Бұрын орындап болған жұпқа беремін .
Белсенді оқыту әдісінің қорытыны шығару және есте сақтау тәсілі
Саралау әдісінің қорытынды тәсілі
(Ө, қ) Өсімдіктермен жануарлардың қасиеттерін -+ белгісімен белгілеп анықтайды.
Бағалау : Оқушылардың жұмыстарын жинап, «Дескриптор» арқылы бағалаймын .
«Мен - саған, сен - маған» тәсілі
Қандай жұмыс жасадық?
Көңіл күйлеріңіз бүгінгі сабақта қандай?
Не білдік?
Не білгің келеді?
Жануарлар неге тірі ағзаға жатады?
Бағалау: Жауап берген оқушыны уәжін көтеру арқылы мадақтама . сөздер арқылы бағалаймын
Қима қағаздар
қарындаш
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz