Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Жануарлар тірі ағзалар

| Пән: Жаратылыстану |Мектеп: |
| |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А | |
| |Қатысқандар саны |
|Күні: | |
|Сынып: 1 сынып |Қатыспағандар саны |
| | |
|Сабақтың ұзақтығы: 35 минут | |
|Сабақ тақырыбы |Жануарлар тірі ағзалар |
|Осы сабақта қол|1.2.2.1 Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|жеткізілетін |айырмашылығын анықтау. |
|оқу мақсаттары | |
|Ойлау |Білу және түсіну |
|дағдыларының | |
|деңгейі | |
|Сабақ | Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен |
|мақсаттары |айырмашылықтарын түсіндіру . |
| | |
| |Барлық оқушылар: Жануарлар , өсімдіктер түрлерін атай алады. |
| |Көптеген оқушылар: Жануарлар мен өсімдікті салыстыра алады |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін ажыратып, |
| |жануарлардың төлдерін айта алады |
|Бағалау |Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырады, олардың ұқсастықтары мен |
|критерийлері |айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды. |
|Тілдік | Көптілділік |
|мақсаттар |Жануарлар - животные - animals |
| |   Қоректену - питаться - to eat |
| |   Қозғалады - передвигаются - move |
| |   Көбейеді - размножаются – reproduce |
| | Сыныптағы диалог/айтылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| |Талқылауға арналған сұрақтар |
| |  Қандай жануарларды білесіндер? |
| |   Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер? |
| |   Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?\ |
| |Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер? |
|Құндылықты |«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясына бағытын негізге ала |
|дарыту |отырып,оқушыларды табиғатқа деген қамқорлық, өсімдіктермен жануарларды |
| |аялауға тәрбиелеу.  |
|Пәнаралық |Дүниетану |
|байланыстар | |
|Акт қолдану |Мұғалімнің дағдысы: АКТIV BOARD бағдарлмасын пайдалану. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Жануарлар мен өсімдіктерді ажырата алады. |
|Сабақтың барысы|Ұйымдастыру кезеңі |Ресурстар |
| |Оқушыларды түгендеу. | |
| |Оқушылардың назарын сабаққа аудару | |
|Сабақтың басы |Шаттық шеңбері « Аялы алақан» | |
| |Армысыз Алтын Күн! | |
| |Армысыз Жер АНА! |АКТ слайд |
|2 минут |Армысыз Достарым, | |
| |Сіздерді көріп қуанам | |
| |Жылуыма жылу қос | |
| |Міне мені алақаным  алақандарымызды бір-бірімізге | |
| |қосып жылуымызды сездіреміз |Жануар мен |
| | |өсімдіктер бар |
| |Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту |қима қағаздар |
|2 минут |Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-аралас гендірлік топ |арқылы топқа бөлу |
| | | |
| |Жануарлар мен өсімдіктер арқылы 2 топқа бөлемін | |
| |1-Топ жануарлар 2- топ өімдіктер. | |
| |«Топтастыр» | |
| |( Т )Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктерідің суретін| |
| |көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және топтастыру. | |
| |( МК )Сұрақ қою арқылы сабақ тақырыбын ашу.Оқушылар| |
| |«балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы жауап береді | |
| | | |
|7 минут | | |
| |Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар? | |
| |Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтары қандай? | |
| |Жануарлар туралы не білесіңдер? |АКТ слайд |
| |Өсімдіктер туралы не білесіңдер? | |
| |Оларды топтарға бөлу арқылы ажырату | |
| |Бағалау Дұрыс жауабын айтқан оқушыны«Бағдаршам» | |
| |түстері арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Балмұздақ таяқшасы |
| | |Бағдаршам түстері |
| |Белсенді оқыту әдісінің түсіндіру және сипаттау тәсілі| |
| |Саралау тәсілдерінің диалог және қолдау көрсету тәсілі|Қима қағаздар |
| | |қарындаш |
| |(Ж) Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай | |
| |ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан | |
| |олардың ортақ ұқсастығын білдіретін сөздерді тауып, | |
| |ортадағы шеңберге сызықпен жинақта. | |
|7мин |Барлық оқушы: ұқсастығын таба алады. | |
| |Көптеген оқушылар: салыстыра алады. | |
| |Кейбір оқушылар: Ұқсатығын тауып,салыстырып,түрлерін | |
| |ажыратып, жануарлардың төлдерін айта алады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ӨСЕДІ ҚОРЕКТЕНЕДІ ТЫНЫСАЛАДЫ КӨБЕЙЕДІ | |
| |АУАНЫ ТАЗАРТАДЫ ТІРІ АҒЗА КӨРІК БЕРЕДІ ЖҮРЕДІ | |
| |ЖҰПАР ИІС ШЫҒАРАДЫ ДЫБЫСТАЙДЫ | |
| | | |
| |Бағалау: жұптар бір-бірін бағдаршам түстері арқылы | |
| |бағалайды. | |
| |Егер де дұрыс белгілей алмаған жұптар болса, оларға | |
| |бірнше сұрақтар қойылады. Мыс:Өсімдік не істейді? | |
| |Жануарлар гүлдей ме? Т.б | |
| |Бағалау: дұрыс жауап берсе «Жарайсың, өте дұрыс» деп | |
| |ауызша бағалаймын. | |
| | | |
| |Оқушыларды орнынан тұрғызып әр түрлі жаттығу жасату | |
| | | |
| |Белсенді оқытудың сұрақ қою және талқылау әдісі. | |
| |Саралау әдісінің Диалог және қолдау көрсету | |
|Сергіту сәті |(Ж) «Кел, анықтайық!» тәсілі | |
|3 минут |Суреттерді сипатта. | |
| |- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш | |
| |ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/ | |
| |- Мысық не істеп жатыр? | |
| |- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде? | |
|4 мин |- Жануарлар өздігінен қимыл–қозғалыс жасайды | |
| | | |
| | | |
| |Жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс | |
| |алады және көбейеді. Жануарлар қозғалады ,әрі түрлі | |
| |қимылдар | |
| |жасайды: жүреді, жүгіреді, қарғиды, секіреді, | |
| |өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді | |
| |т.б. | |
| | | |
| |Саралау әдісінің қарққын тәсілі. Жұмбақ шешуін тап. | |
| |Бұрын орындап болған жұпқа беремін. | |
| | | |
| |Белсенді оқыту әдісінің қорытыны шығару және есте | |
| |сақтау тәсілі | |
| |Саралау әдісінің қорытынды тәсілі | |
| |(Ө,қ) Өсімдіктермен жануарлардың қасиеттерін -+ | |
| |белгісімен белгілеп анықтайды. | |
| | | |
| |Қасиеттері | |
| |Жануарлар | |
| |Өсімдіктер | |
| | | |
|7 минут |Көбейеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өседі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қозғалады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тербеледі | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Жүреді | |
| | | |
|3 мин | | |
| | | |
| |Қоректенеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Гүлдейді | |
|Рефлексия | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау критерийі | |
| |Дескриптор | |
| | | |
| |Оқушылар жануарлардың мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтайды. | |
| |Оқушылар жануарлар мен өсімдіктердің қасиеттерін | |
| |анықтай алады | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау: Оқушылардың жұмыстарын жинап, «Дескриптор» | |
| |арқылы бағалаймын. | |
| | | |
| | | |
| |«Мен – саған, сен - маған» тәсілі | |
| |Қандай жұмыс жасадық? | |
| |Көңіл күйлеріңіз бүгінгі сабақта қандай? | |
| |Не білдік? | |
| |Не білгің келеді? | |
| |Жануарлар неге тірі ағзаға жатады? | |
| |Бағалау: Жауап берген оқушыны уәжін көтеру арқылы | |
| |мадақтама .сөздер арқылы бағалаймын | |

|Саралау |Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік |
| | |техникасының сақталуы |
|Саралау әдісінің жіктеу | | |
|тәсілі-аралас гендірлік топ |«Бағдаршам» |Сынып ішіндегі қауіпсіздік |
| |әдісі |ережені сақтау,тапсырма |
|Саралау тәсілдерінің тапсырма |«Басбармақ» |барысында қолданатын құрал |
|әдісі |әдісі |жабдықтарды пайдаланғанда |
|Саралау әдісінің Диалог және |«Күлегеш» |қауіпсіздік ережесін еске |
|қолдау көрсету |«Балмұздақ» |түсіріп отыру. |
|Саралау әдісінің қорытынды тәсілі|таяқшасы арқылы| |
| |бағалау | |
| | | |
| | | |
|«Қарқынына»қарай саралау | | |
|Жұмбақ шешу. | | |
|Жапырақсыз бұтағы. | | |
|Алады одан қан құйып. | | |
|Емге шипа бұл дағы.  (Бұғы) | | |
| Айбарлы сұсы бар, | | |
|Қанжардай тiсi бар. | | |
|Тұла бойында | | |
|Тасыған күшi бар, | | |
|Күжiрейген жалды, | | |
|Бiлсең айт бұл аңды?  (Арыстан) | | |
|  | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Тірі ағзалар патшалағы
Судың тірі ағзалар үшін маңызы
Қарағайлы орман
Жасушадан мүшеге
Суреттерді топқа бөл
Оқушының ұпайы
Жасуша ядросы
Цитология
Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
Тіршілік ету ортасы
Пәндер