Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жарық не үшін қажет

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:4А

Күні:
Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут
Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жарық не үшін қажет?
Оқу мақсаттары
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау.
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға жасанды жарық көздерінің қажетілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар:Жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі.
Көптеген оқушылар:жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар:Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
Жарықтың не үшін қажет екенін түсінеді.
Жарық пен қараңғыны салыстырады
Тілдік мақсаттар
Айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту. Пәндік лексика мен терминалогия
Оқушыларға тақырыпқа байланысты сөздерді үш тілде қайталату.
Жарық-освещение-illumination
-Жасанды жарық деген не?
- Табиғи жарық дегеніміз не?
-Жарық не үшін қажет?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге,сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек, ағылшын
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы: http:/www youtube com/watch?v-opplfgt8x9 Жасанды жарықтарды қолданудағы қауіпсіздік ереже туралы видео көрсету.
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Жасанды жарық пен табиғи жарық түрлерін біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы

2минут

Бастапқы білім

3 мин

5 минут

6мин
Психологиялық ахуал:
<<Сәлеметсіңдерме ,балалар!>>
Алтын таңның шуағы,
Бақыт үшін туады.
Қайырлы күн балалар,
Жарық күнің шуағы - деп мұғалім оқушылармен шеңберге
тұрып қолдарынан ұстап ақ тілектерін айтады

Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. (Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> әдісі)
(Ұ) <<Сұрақ -Жауап>> .
Оқушылардан <<Балмұздақ таяқшасын>> таңдау арқылы сұрақтар қою.
Жасанды жарық деген не?
- Табиғи жарық дегеніміз не?
-Жарық не үшін қажет?
-Жасанды жарық көздерін кім ойлап тапты?
-Табиғи жарық пен жасанды жарық айырмашылығы неде?
-Жасанды жарық көздері қандай болады?.
Кері байланыс:Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыны Бес жұлдыздар арқыла бағалаймын.

Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдіс.
Жұмбақ шешу; Көзін ашып жұмады
Бағдар сілтеп турады.
(Бағдаршам)
Салып ем шыны сарайды
Тілінен жарық тарайды.
(шам)

Ал бұлар кандай жарык түрі ?
(жасанды ) Осы жарық көздері бізге не үшін қажет?
-Сонымен балалар бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?
(Болжап табады)
Қандай мақсат қоясыздар?(ойларын айтады)
Кері байланыс:Жұмбақтарға дұрыс жауап берген оқушыларды жұлдызшалар арқылы бағалау.

Тапсырма№1
(Ж)Белсенді оқытудың <<Түсіндіру және сипаттау>>әдіс.
Ендеше балар қазір біз мынандай тапсырма орындайық. <<Қараңғы және жарық>>деп аталады, ол үшін сіздер алдарыңызда жатқан ақ қағазға үйдің суретін саласыңдар, бірақ І - оқушы көзін жұмып отырып салады. Ал, ІІ- оқушының көздері ашық болады.
-Балалар қараңғы жерде сурет салғанның қиындылығы бар мекен?
- қиындылығын айта отырып жасанды жарықтың қажеттілігін тусінеді.
-Жарық қай кезде қажет? Оқушылардың назарын суретке аудару.
-"Мұнда қандай жарық көздері
көрсетілген?
-Олардың әрқайсысы не үшін қажет?
-Әртүрлі жарық көздері не үшін керек?
Жарық жарықтандыру үшін ғана емес, жақсы
көңіл-күй сыйлау және жанға жайлылық жасау үшін кекректігін айту.
Кері байланыс: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.

Балмұздақ таяқшалары

жұмбақтар

Парақтар мен түрлі-түсті карандаштар
Сабақтың ортасы

6минут

Сергіту сәті
Пәнаралық байланыс (ағылшын)
2 минут

7Минут

4 минут

Тапсырма№2
(Ж) Белсені Оқытудың <<Зерттеу және зерделеу>>әдісі.
Оқушыларды қабілетіне қарай қосымша тапсырма.
(1)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі.
Журналдардан ерекше жасанды жарық көздерін іздеп табу
.Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық
көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.
ке
Кері байланыс: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.
Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі
Видеоролик

Тапсырма№3(Ө,қ) Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа енгізу>> әдісі. <<зерттеу>>тәсілі.
Суретке мұқият қараңыз. Жарық және қараңғы жерде өскен өсімдіктерді салыстырып сипаттаңыз.
І- топ қараңғыда өскен өсімдікті сипаттайды
ІІ-топ жарықта өскен өсімдікті сипаттайды.

Бағалау критерийі
дескриптор
Жарық пен қараңғыда өскен өсімдікті салыстырады.
-Жарықта өске өсімдікті біледі және сипаттай алады.
-Қараңғыда өскен өсімдікті біледі және сипаттай алады.
Кері байланыс: критерийге құрылған дескрипторға сүйене отырып, дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештер беру арқылы бағалау.

Тапсырма№4. Белсенді оқытудың <<Рефлексия және бағамдау>>әдісі. Кейбір оқушылардың деңгейіне қарай қосымша тапсырма.
(2)Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі.
Жасанды жарық көздерімен .Сахынаны безендір.(сурет)

(Ж) Оқушылар Суретке мұқят қара.
-Мектепке керек жарықты қызыл түспен.
-Бөлмеге керек жарықты сары түспен
-Мектепке де,бөлмеге де керек жарық көздерін жасыл түспен бояңыздар.

Кері байланыс:тапсырманы дұрыс орындаған оқушыны мадақтау сөздерменбағалаймын.

Сурет

Суреттер

Тапсырма парақтары

Сабақтың соңы
3 минут

Рефлексия
2минут
Тапсырам 5
(Ж) Белсенді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>>.
<<Сәйкесін тап>>
Көшеге ,бөлмеге, жұмысқа қажетті жарық көзін сәйкестендір

Дұрыс сәйкестендірген оқушыларды әр түрлі жарық көздері суретімен бағалау.
Бағдаршам түстері арқылы кері байланыс аламын.

Бағдаршам тәсілі арқылы кері байланыс алу. Сабақты түсіндім- жасыл түс.
Сабақ барысында сәл қиналдыСары түс.
Сабақты түсінбедім - қызыл түс.

Тапсырма парақтары
Саралау
Бағалау
Денсаулық және техникалық қауіпсіздік.

Кейбір оқушылардың деңгейіне қарай
Қосымша тапсырма.

(1)Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі.
Жасанды жарық көздерімен .Сахынаны безендір.(сурет)
(2)Саралаудың <<дереккөздер>> тәсілі.
Журналдардан ерекше жасанды жарық көздерін іздеп табу.

Күлегештер, жест(от шашу, бас бармақ), бағдаршам.
Тапсырма барысында оқушылар қолданатын құрал саймандарын пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін еске түсіріп отыру.

Ұқсас жұмыстар
Суреттерді салыстыр
Адамның өміріне не қажет?
Жасанды жарық көзі дегеніміз не
Қыртысы күрделі драпировка
Дыбыс
Қараңғы қай кезде қажет
"Ауа." ауаның қасиеті
Жылу сүйгіш
Табиғи жарық көздері дегеніміз не
Заттарды өзіне қарап бейнелету арқылы суатты сурет салуға үйрету
Пәндер