Жаратылыстану (1-сынып): Жарықтың маңызы және жасанды жарық көздері - сабақ жоспары

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:4А

Күні:

Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жарық не үшін қажет?
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 1. 5. 2. 3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушыларға жасанды жарық көздерінің қажетілігін түсіндіру.

Барлық оқушылар: Жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі.

Көптеген оқушылар :жасанды жарық көздерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Жарықтың не үшін қажет екенін түсінеді.

Жарық пен қараңғыны салыстырады

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту. Пәндік лексика мен терминалогия

Оқушыларға тақырыпқа байланысты сөздерді үш тілде қайталату.

Жарық-освещение-illumination

-Жасанды жарық деген не?

- Табиғи жарық дегеніміз не?

-Жарық не үшін қажет?

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: «Мәңгілік ел» идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, мейірімділікке, бір-бірімен бөлісуге, сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Көркем еңбек, ағылшын
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мұғалімнің дағдысы: http:/www youtube com/watch?v-opplfgt8x9 Жасанды жарықтарды қолданудағы қауіпсіздік ереже туралы видео көрсету.

Оқушының дағдысы:

Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:4АКүні:Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жасанды жарық пен табиғи жарық түрлерін біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

2минут

Бастапқы білім

3 мин

5 минут

6мин

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер:

Психологиялық ахуал:

«Сәлеметсіңдерме, балалар!»

Алтын таңның шуағы,

Бақыт үшін туады.

Қайырлы күн балалар,

Жарық күнің шуағы - деп мұғалім оқушылармен шеңберге

тұрып қолдарынан ұстап ақ тілектерін айтады

Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. ( Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі)

(Ұ) «Сұрақ -Жауап» .

Оқушылардан «Балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы сұрақтар қою.

Жасанды жарық деген не?

- Табиғи жарық дегеніміз не?

-Жарық не үшін қажет?

-Жасанды жарық көздерін кім ойлап тапты?

-Табиғи жарық пен жасанды жарық айырмашылығы неде?

-Жасанды жарық көздері қандай болады?.

Кері байланыс :Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыны Бес жұлдыздар арқыла бағалаймын.

Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдіс.

Жұмбақ шешу; Көзін ашып жұмады

Бағдар сілтеп турады.

(Бағдаршам)

Салып ем шыны сарайды

Тілінен жарық тарайды.

(шам)

Ал бұлар кандай жарык түрі ?

(жасанды ) Осы жарық көздері бізге не үшін қажет?

-Сонымен балалар бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?

(Болжап табады)

Қандай мақсат қоясыздар?(ойларын айтады)

Кері байланыс : Жұмбақтарға дұрыс жауап берген оқушыларды жұлдызшалар арқылы бағалау.

Тапсырма№1

( Ж ) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»әдіс.

Ендеше балар қазір біз мынандай тапсырма орындайық. «Қараңғы және жарық» деп аталады, ол үшін сіздер алдарыңызда жатқан ақ қағазға үйдің суретін саласыңдар, бірақ І -оқушы көзін жұмып отырып салады. Ал, ІІ- оқушының көздері ашық болады.

-Балалар қараңғы жерде сурет салғанның қиындылығы бар мекен?

- қиындылығын айта отырып жасанды жарықтың қажеттілігін тусінеді.

-Жарық қай кезде қажет? Оқушылардың назарын суретке аудару.

-“Мұнда қандай жарық көздері

көрсетілген?

-Олардың әрқайсысы не үшін қажет?

-Әртүрлі жарық көздері не үшін керек?

Жарық жарықтандыру үшін ғана емес, жақсы

көңіл-күй сыйлау және жанға жайлылық жасау үшін кекректігін айту.

Кері байланыс: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.

Ресурстар:

Балмұздақ таяқшалары

жұмбақтар

Парақтар мен түрлі-түсті карандаштар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

6минут

Сергіту сәті

Пәнаралық байланыс (ағылшын)

2 минут

7Минут

4 минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер:

Тапсырма№2

(Ж) Белсені Оқытудың «Зерттеу және зерделеу»әдісі.

Оқушыларды қабілетіне қарай қосымша тапсырма.

(1) Саралаудың «дереккөздер» тәсілі.

Журналдардан ерекше жасанды жарық көздерін іздеп табу

. Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық

көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.

ке

Кері байланыс: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.

Саралаудың «дереккөздер» тәсілі

Видеоролик

Тапсырма№3 (Ө, қ) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі. «зерттеу»тәсілі.

Суретке мұқият қараңыз. Жарық және қараңғы жерде өскен өсімдіктерді салыстырып сипаттаңыз.

І- топ қараңғыда өскен өсімдікті сипаттайды

ІІ-топ жарықта өскен өсімдікті сипаттайды.

:
:

Кері байланыс: критерийге құрылған дескрипторға сүйене отырып, дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештер беру арқылы бағалау.

Тапсырма№4. Белсенді оқытудың «Рефлексия және бағамдау»әдісі. Кейбір оқушылардың деңгейіне қарай қосымша тапсырма.

(2) Саралаудың «тапсырма» тәсілі .

Жасанды жарық көздерімен . Сахынаны безендір. (сурет)

(Ж) Оқушылар Суретке мұқят қара.

-Мектепке керек жарықты


Ұқсас жұмыстар
5-сынып жаратылыстану: Дыбыстың табиғи және жасанды көздері - сабақ жоспары
8-сынып физикасы: Жарықтың қасиеттері, жарық жылдамдығы, жарық көздері және Күн мен Ай тұтылуы
1-сынып жаратылыстануы: Жасанды және табиғи жарық көздерін ажырату және олардың маңызы
1-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Табиғи жарық көздері
8 сыныпқа арналған физика сабақ жоспары: Жарық, оның таралуы мен жылдамдығы, жарық көздері және Күн мен Ай тұтылуы
Жарық құбылыстары: жарықтың қасиеттері, таралуы, жылдамдығы және Күн мен Ай тұтылулары
1-сынып: Дүниетану сабағының жоспары - Жылу мен жарықтың жануар тіршілігіндегі маңызы
Жарық қысымы: П. Лебедевтің тәжірибелері, жарықтың химиялық әсері және фотосинтез
Құрлық сулары: өзендер, көлдер, мұздықтар, жер асты және жасанды су көздері - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Физика пәні: Жарықтың қасиеттері және оның биологиялық әсері - ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz