Жарық не үшін қажет

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:4А
Күні:
Сынып: 1 сынып Сабақтың ұзақтылығы 40 минут
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқушыларға жасанды жарық көздерінің қажетілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар: Жасанды жарық көздерінің қажеттілігін біледі.
Көптеген оқушылар :жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімін өмірде қолдана алады.
Жарықтың не үшін қажет екенін түсінеді.
Жарық пен қараңғыны салыстырады
Айтылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын дамыту. Пәндік лексика мен терминалогия
Оқушыларға тақырыпқа байланысты сөздерді үш тілде қайталату.
Жарық-освещение-illumination
-Жасанды жарық деген не?
- Табиғи жарық дегеніміз не?
-Жарық не үшін қажет?
Мұғалімнің дағдысы: http:/www youtube com/watch?v-opplfgt8x9 Жасанды жарықтарды қолданудағы қауіпсіздік ереже туралы видео көрсету.
Оқушының дағдысы:
Сабақтың барысы
Сабақтың басы
2минут
Бастапқы білім
3 мин
5 минут
6мин
Психологиялық ахуал:
«Сәлеметсіңдерме, балалар!»
Алтын таңның шуағы,
Бақыт үшін туады.
Қайырлы күн балалар,
Жарық күнің шуағы - деп мұғалім оқушылармен шеңберге
тұрып қолдарынан ұстап ақ тілектерін айтады
Сабақты өткен тақырыпты қайталаудан бастау. ( Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі)
(Ұ) «Сұрақ -Жауап» .
Оқушылардан «Балмұздақ таяқшасын» таңдау арқылы сұрақтар қою.
Жасанды жарық деген не?
- Табиғи жарық дегеніміз не?
-Жарық не үшін қажет?
-Жасанды жарық көздерін кім ойлап тапты?
-Табиғи жарық пен жасанды жарық айырмашылығы неде?
-Жасанды жарық көздері қандай болады?.
Кері байланыс :Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыны Бес жұлдыздар арқыла бағалаймын.
Тақырыпты ашу: Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдіс.
Жұмбақ шешу; Көзін ашып жұмады
Бағдар сілтеп турады.
(Бағдаршам)
Салып ем шыны сарайды
Тілінен жарық тарайды.
(шам)
Ал бұлар кандай жарык түрі ?
(жасанды ) Осы жарық көздері бізге не үшін қажет?
-Сонымен балалар бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?
(Болжап табады)
Қандай мақсат қоясыздар?(ойларын айтады)
Кері байланыс : Жұмбақтарға дұрыс жауап берген оқушыларды жұлдызшалар арқылы бағалау.
Тапсырма№1
( Ж ) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау»әдіс.
Ендеше балар қазір біз мынандай тапсырма орындайық. «Қараңғы және жарық» деп аталады, ол үшін сіздер алдарыңызда жатқан ақ қағазға үйдің суретін саласыңдар, бірақ І -оқушы көзін жұмып отырып салады. Ал, ІІ- оқушының көздері ашық болады.
-Балалар қараңғы жерде сурет салғанның қиындылығы бар мекен?
- қиындылығын айта отырып жасанды жарықтың қажеттілігін тусінеді.
-Жарық қай кезде қажет? Оқушылардың назарын суретке аудару.
-“Мұнда қандай жарық көздері
көрсетілген?
-Олардың әрқайсысы не үшін қажет?
-Әртүрлі жарық көздері не үшін керек?
Жарық жарықтандыру үшін ғана емес, жақсы
көңіл-күй сыйлау және жанға жайлылық жасау үшін кекректігін айту.
Кері байланыс: Жұптар бір-бірін дұрыс жауаптарына қарай жест (бас бармақ) арқылы бағалайды.
Балмұздақ таяқшалары
жұмбақтар
Парақтар мен түрлі-түсті карандаштар
Сабақтың ортасы
6минут
Сергіту сәті
Пәнаралық байланыс (ағылшын)
2 минут
7Минут
4 минут
Тапсырма№2
(Ж) Белсені Оқытудың «Зерттеу және зерделеу»әдісі.
Оқушыларды қабілетіне қарай қосымша тапсырма.
(1) Саралаудың «дереккөздер» тәсілі.
Журналдардан ерекше жасанды жарық көздерін іздеп табу
. Суреттерге мұқият қараңыз. Жасанды жарық көздерін атаңыз. Жасанды жарық
көздері қандай мақсаттарда қолданылып тұр? Сурет бойынша бір-біріңізге әңгімелеңіз. Жасанды жарықты тағы не үшін қолдануға болады? Мысал келтіріңіз.
ке
Кері байланыс: жұптар өздерінің берген жауаптарына қарай жест (от шашу) арқылы өзара бағаланады.
Саралаудың «дереккөздер» тәсілі
Видеоролик
Тапсырма№3 (Ө, қ) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі. «зерттеу»тәсілі.
Суретке мұқият қараңыз. Жарық және қараңғы жерде өскен өсімдіктерді салыстырып сипаттаңыз.
І- топ қараңғыда өскен өсімдікті сипаттайды
ІІ-топ жарықта өскен өсімдікті сипаттайды.
Кері байланыс: критерийге құрылған дескрипторға сүйене отырып, дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештер беру арқылы бағалау.
Тапсырма№4. Белсенді оқытудың «Рефлексия және бағамдау»әдісі. Кейбір оқушылардың деңгейіне қарай қосымша тапсырма.
(2) Саралаудың «тапсырма» тәсілі .
Жасанды жарық көздерімен . Сахынаны безендір. (сурет)
(Ж) Оқушылар Суретке мұқят қара.
-Мектепке керек жарықты
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz