Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 А
Күн:
Мектеп:

Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1-сынып
Сабақтың ұзақтығы 35 мин
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді?
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары
1.2.2.3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін түсіндіру
Сабақ мақсаттары:
Жануарлардың жыл мезгілдерінің ауысуына қалай дайындалатынын түсіндіру.
Барлық оқушылар: жануарлардың жыл мезгілінің ауысуына бейімделуін түсіндіреді;
Көптеген оқушылар: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жасай
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері:

> жануарлар жыл мезгілінің ауысуына қалай бейімделетінін анықтайды (қысқы ұйқыға кетеді,қысқы қор жинайды)
> жыл құстарымен, қыстап қалатын құстармен (бұлдырық,шұбар шымшық,сарыайдар үйрек ,тырна ,көк шымшықпен) танысады.
Тілдік мақсаттар:

тірек сөздер: қоныс аудару, ұйқыға кету,қор жинау.
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар:
* Жануарлардың қандай түрлері болады?
* жануарлардан адамға қанадай пайдасы бар?
Құндылықтарды дарыту:

<<Мәңгілік ел>> идеясын негізге ала отырып, табиғатты сүюге, оны қорғауға, аялап күте білуге үйрету. Ұжымшылдыққа тәрбиелеу,жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру.

Пәнаралалық байланыс:
Математика, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары:
<> бағдарламасы
Бастапқы білім:
Жануарлардан қандай өнім алатынын біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтаға жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы: 1 минут

1 минут

3 минут

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбері
Амансың ба, алтын күн,
Амансың ба, жақсы дос.
Әрбір күнің бос өтпей,
Біліміңе - білім қос.

<<Жануарлардың суреттері>> әдісі арқылы топқа біріктіру :
1. Жыл құстары
2. Ұйқыға кететін жануарлар
3. Қыстап қалатын құстар

Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі <<Серпілген сауал>>
тәсілі арқылы өткенді қайталау және жаңа сабақтың тақрыбын ашуға жетелеу.
(Ұ ) Суреттер арқылы жыл мезгілдерін салыстыра отырып сипаттау.
А)Жануарлардың қандай түрлері болады? жануарлардан
адамға қанадай пайдасы бар?
Ә) үскірік аяз, әйнектегі ою-өрнек сөздері қай жыл мезгіліне қатысты? Қыс
Б) қыста адамдар қандай әрекеттер жасайды?
В) Жан-жануарлардың қыс мезгіліндегі тіршілік әрекеті қалай болады?
Бағалау: жауапты дұрыс және тез жауап берген оқушыны <<От шашу>> арқылы бағалау

(Ұ)Белсенді оқытудың нұсқау беру және айту әдісі. <<Стоп кадр>>тәсілі.
Бейнеролик арқылы жан - жануарларға байланысты жұмбақтар жасыру. (Жаңа сабақтың тақырыбын ашуға жетелеймін)
Бағалау:Жұмбақтың жауабын дұрыс тапқан оқушыны жұлдызша беру арқылы бағалау (оқушыны қызықтыру).

Жаңа сабақтың тақырыбы:
- Қыс мезгілі жан-жануарларға қалай әсер етеді, жануарлар қыста қалай тіршілік ететіні жайлы білетін боламыз.

Шеңбер құру

Қарлығаш, көгершін, қонжық суреттері

доп

(үй және жабайы )
жануарлардың
суреттері
Қыс мезгілі жайлы бейнеролик

Жануарлар туралы бейнеролик

Сабақтың ортасы: 7 минут

2 минут
Сергіту сәті:

1 минут

Пәнаралық байланыс: математика пәні

4 минут

3 минут

Пәнаралық байланыс:
көркем еңбек

Сабақтың соңы: 6 минут

2 минут

Рефлексия 2 минут

1-тапсырма. Зерттейік.
(Т ) <<Мозайка>> тәсілі.
Белсенді оқудың сұрақ қою және талқылау әдісі.
Жан-жануарлардың қысқы тіршілігі жайлы бейнеролик көрсету
Әр топқа жем үлгілерін (немесе солардың суреттерін) тарату. Қысқа қор жинайтын жануарларды атап, жазып алуды тапсыру. (тиін, тышқан, aралар, борсық, құндыз, боршатышқан, аламандар). Оқушылар әр жануардың ұсынылған үлгілердің ішінен қайсысынан­ қор жинайтынын анықтап,суретін жапсырып артығын алып тастайды. Олардың талқылауы: тиін жәндіктермен де қоректенеді, бірақ оны қысқа сақтау мүмкін емес, ол нанды да жейді, бірақ табиғи жағдайда оны табу қиын екенін біледі. Әр топ оз тұжырымдамасын постер қорғау арқылы келесі топқа түсіндіреді.
Бағалау:<<Бағдаршам>> арқылы топтар бір-бірін бағалайды.(тапсырманы толық ,дұрыс орындаған топтарға күлегештер таратамын оқушыларды қызықтыру)

Қазір, балалар, сендермен ойын ойнаймыз.
Мен интербелсенді тақтадан жануарларды көрсетем. Егер ұйықыға кететін жануар болса қолымызды шапалақтаймыз, ал егер ұйықыға кетпейтін жануарды көрсетсем, онда орнымыздан тұрамыз.

Сен білесің бе?
Суыр өмірінің басым бөлігін ұйқымен өткізеді. Біздің елімізді мекендейтін суырлар тамыздың соңында ұйқыға кетіп, наурыздың басында оянады

2-тапсырма. Белсенді оқытудың түсіндіру және сипаттау әдісі. (мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауап алу үшін алдн ала дайындалған мәлімет оқимын )
(2)Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Дәптермен жұмыс Құстар туралы бейнеролик көрсету. Суреттегі құстарды таныстыру. Олар туралы мәлімет беру.
(Ұ) <<Сипатта>> тәсілі арқылы оқушылар құстарды сипаттау арқылы құсты тауып, тор көзге сандарды ретпен қояды.
Мұғалім құстарға тән қасиеттерді дауыстап оқиды.
1.Көкшымшық. Адамдар тұратын жерде тіршілік етеді, қалаларда, бақшаларда және саябақтарда кездеседі. Ұсақ жәндіктермен қоректеніп, табиғатқа пайдасын тигізеді. Қыста қорек іздеп, көшіп жүреді. Оның кеудесінде қара жолақ бар. Арқасы жасыл, кеудесі мен құрсағы сары болады.
2.Сарыайдар үйрек. Суда жүзетін өзен үйрек­ терінің қатарына жатады. Салыстырмалы түрде мойыны және тұмсығы қысқа, шағын денелі құс. Сол­ түстік Қазақстанды мекендейтін жыл құсы.

3.Бұлдырық. Тамағы, мойны мен басының екі жағы қызғылт сары. Денесінің үстіңгі жағы құм түсті. Кеудесі сарғыштау, қара жолақтары бар. Құрсағы қара. Жыл құсы.

4.Шұбаршымшық. Тұрқы торғаймен бірдей. Жыл құсы. Арқасы қоңыр, құйрық үсті сары жасыл­. Денесінің төменгі жағы және басының екі жағы қошқыл қызыл түсті.

5.Сұр тырна. Түсі көбінесе сұр. Мойнының асты сұр. Бұл құстардың салмағы 3 кг-дан 6 кг-ға дейін жетеді. Қызыл кітапқа енгізілген, жыл құсы.
Құсты тауып, тор көзге сандарды ретпен қойған оқушыларға Бағалау:<<Жұлдызшалар тарату>> тәсілі арқылы бағалау(оқушыларды ынталандыру)

(Ж) 3-тапсырма. Белсенді оқытудың зерделеу және зерттеу әдісі .
Саралаудың қортынды тәсілі(барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып,олардың не күтетіндігіне көз жеткізу)
<<Суреттер сөйлейді>> тәсілі арқылы ұйқыға кететінін жануарларды тауып, бояйды.
Бағалау:<<Басбармақ>> тәсілі арқылы жұптар бір-бірін бағалайды.
(1) Саралаудың <<қарқын>> тәсілі

4-тапсырма. (Ө.қ)
Белсенді оқытудың қорытынды шығару және есте сақтау тәсілі <<Сәйкестендір>> тәсілі .
Жыл мезгілінің ауысуына байланысты суреттегі жануарлардың тіршілігінде қандай
өзгерістер болады? Суреттерді сөздермен сәйкестендіріңіз және әңгімелеңіз.

(ұйқыға кетеді) (қорек жинайды) (жылы жаққа ұшып кетеді)

Бағалау критерийлері
Дескриптор:
Жыл мезгілдерінің
ауысуына
бейімделетін
жануарларды анықтайды.

жыл мезгілдерінің ауысуына қатысты жануарлардың тіршілігін біледі;
жыл мезгілдерінің ауысуына қатысты жануарлардың тіршілігін әңгімелейді
жыл құстарымен, қыстап қалатын құстармен танысады..

жыл мезгілдерінің ауысуына қатысты жыл құстарын ажырата біледі және тіршілігін сипаттайды;
Бағалау:Дескриптор арқылы бағалау
Саралау әдісінің << Диалог және қолдау>>тәсілі. көрсету.

Саралаудың қорытынды тәсілі
<<Сигнал карталары>> тәсілі. (барлық оқушылар бір тапсырманы орындасада олардың нәтижелері әр түрлі болуы мүмкін ,осы сабақтың мақсатына жеткенін тексеру үшін пайдаланамын )
(Ұ)Бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін тексеру үшін мен айтқанда дұрыс болса жасыл түсті карточканы, қате болса қызыл түсті карточканы, жауабын айтуға қиналсаңдар сары түсті карточканы көтересіңдер деп түсіндірме жұмыс өткізу..
Сигнал карталары арқылы оқушылар жауаптарын көтереді.
* Аюлар қыста орманда жүреді
* Борсықтар қыста ұйықтайды
* Қарлығаштар қыста жемсауыттан жем жейді
* Қасқырлар қыста ұйықтайды
* Тиіндер жаңғақпен қоректенеді

Тақтаға орманның суреті ілінеді

<<Орманда>>
Түлкінің суреттері таратылады.
Сабақты жақсы меңгергендер түлкілерін сары түске,
жартылай меңгергендер қызғылт сары түске
ал мүлдем түсінбегендер қызыл түске бояп, тақтадағы орман суретіне жапсырады.
жануарлар жайлы
бейнеролик
Жем үлгілерінің,жануарлардың суреттері
А 3- қағазы,желім,
сурет

әр түрлі жануарлардың
суреті

қызықты дерек суырдың суреті

Құстар туралы
бейнеролик

Жұмыс дәптерлері

Құстары бар фотосуреттер

Жануарлардың суреттері бейнеленген парақшалар

Жануарлардың суреттері бар қағаз

Жасыл,сары,қызыл түсті карточкалар

Орман суреті,түлкі суреттері
Саралау:
Бағалау:
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы
(1)Саралаудың <<қарқын>> тәсілі
Қыста қай жануарлар үшін азық табу қиын ?суреттер арқылы ажыратып,оларға қамқорлық жасау туралы әңгімелеу.
(2) Саралаудың <<тапсырма>> тәсілі
Фотосуреттердегі құстардың ішінен жыл құстарын анықтап,артық суретті алып тастау.

"Жұлдызшалар>> <<күлегештер>>,
<<басбармақ>>, <<жест>>, << сигнал карта>>, <<дескриптор арқылы>>, <<от шашу>>, <<топтық бағалау>>, <<жұп-жұпты бағалау>>.
Сабақ барысында оқушылар қолданылатын құрал жабдықтарды қолдану барысында қауіпсіздік ережесін ескертіп отыру.

Ұқсас жұмыстар
Орман жануарлары
Оңтүстік Американың климаты
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы "жыл мезгілдері"
Сабаққа дайындық
Суреттерді топқа бөл
Мұз патшалығына саяхат
Жыл мезгілдері жайлы ақпарат
Қышқыл жаңбырлар
Сабақ тақырыбы - Жыл мезгілдері
«слайдтағы объектілерге басқару батырмаларын қолдану»
Пәндер