Өсімдік бөліктері

Пән:
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі:
Мұғалімні аты-жөні:
Күні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың ұзақтығы
Жаратылыстану
1А
1 сынып
35 минут
Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы өсімдіктердің негізгі бөліктерін түсіндіру және ажыраттыру
Барлық оқушы:
Өсімдік бөліктерін ажырата алады.
Көптеген оқушылар:
Өсімдік тұқым арқылы өсетінін біледі.
Кейбір оқушы:
Алған білімдерін өмірде қолданады.
-Өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады.
- Өсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс, тұқым) атайды.
Пәндік лексика мен терминалогия
1) өсімдік тамыры қайда орналасады?
2) өсімдік жемісі дегеніміз не?
3) өсімдікке тұқым не үшін қажет?
Тамыр- корень- root
Мұғалімнің дағдысы: yоutube сайытынан өсімдіктер туралы бейне ролик көрсету.
Оқушының дағдысы:
Сабақтың барысы
Сабақтың басы
2 минут
6 минут
Сабақтың ортасы
Жалпы :7 минут
3 минут
5 минут
6 минут
Сабақтың соңы
4 минут
Рефлексия
2 минут
Психологиялық ахуал
Сәлеметсіздер ме оқушылар!
Шеңберге жиналып бір-бірімізге бүгінгі күнге сәтілік тілейік.
Тақырыпты ашу
(Ұ) (миға шабуыл) тәсілі. Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» әдісі бойынша.
Сыныптың ішінен кез келген гүлді алып. Оқушыларға сұрақ қою арқылы жауап алу.
1) Бұл не?
2) Мынау ше?
3) Ал мынау?
(Сұраққа жауап ала отырып тақырып пен мақсатты болжату)
Бағалау: Жауап берулеріне қарай ынталандыру сөздер арқылы мадақтаймын.
(Т) «Аялдама» тәсілі
Саралау әдісінің«Тапсырма» тәсілі бойынша.
Өсімдіктердің бөліктерін ретімен орналастыр.
Суретке қара. Өсімдіктің бөліктерін көрсет және ата. бұл тапсырмада постерді беру арқылы тапсырма орындалады. Өсімдік бөлігін цифрмен белгілейді.
Тамыр- корень- root
Бағалау: Топтар бір-бірін берген жауаптарына қарай « Бас бармақ» арқылы бағалайды.
.
(Ж) Саралау әдісінің «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы
«Ой қозғау»
Сұрақ-жауап арқылы
- Егер өсімдіктің сабағы болмаса?
- Егер өсімдіктің тамыры болмаса?
- Егер өсімдіктің гүлі болмаса?
- Егер өсімдіктің жапырағы болмаса?
- Егер өсімдіктің жемісі болмаса?
- Егер өсімдіктің тұқымы болмаса?
Бағалау : Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештерді беру арқылы бағалау.
Сергіту сәті:
«Шынжыр ойыны»
Оқушылар шеңбер бойында тұрып, бір-біріне алақандарын соға отырып, өсімдік бөліктерін ретімен атап шығады.
(Ж) Саралау әдісінің «Қарқын» тәсілі
Саралау әдісінің «Диалог және қолдау қөрсету»
Дәптермен жұмыс. Жемістер және тұқымдар
Әр жемістің атауын сәйкес суретпен байланыстырып сыз. Әр жемістің тұқымдарының суретін салып, олрды боя
.
Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған жұптар бір-бірін жұлдысшалар жабыстыру арқылы бағалайды.
(Ө. қ) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа еңгізу» әдісі. «Сурет сал» тәсілі.
Саралау әдісінің(Қарқын)
- Суреттегі өсімдіктерге мұқият қараңыз. Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атаңыз. Бос орынға тамыры, сабағы, жапырағы, гүлі, жемісі бар өсімдіктің суретін салыңыз.
Бағалау: дескрипторға сүйене отырып бағалау, дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер беру.
«Суретті толықтыр»
Оқушыларға сол қолдың немесе оң қолдың суреті салынған парақшалар тарату.
Әр саусақтың өзіндік мәні бар.
- Бас бармақ, Сұқ саусақ- Маған бәрі түсінікті. (қызыл түске бояу)
- Ортанғы саусақ, төртінші саусақ- Мен жартылай түсіндім (жасыл )
- Шынақ саусақ- Маған әліде көмек керек (Сары түс)
Бағалау критерийі:
-өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады.
Дескриптор:
-Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін анықтай алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz