Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өсімдік бөліктері

Пән:
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі:
Мұғалімні аты-жөні:
Күні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың ұзақтығы
Жаратылыстану



1 сынып

35 минут

Сабақтың тақырыбы
Өсімдік бөліктері
Оқу мақсаттары
1.2.1.2.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату.
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға тапсырмаларды орындату арқылы өсімдіктердің негізгі бөліктерін түсіндіру және ажыраттыру
Барлық оқушы:
Өсімдік бөліктерін ажырата алады.
Көптеген оқушылар:
Өсімдік тұқым арқылы өсетінін біледі.
Кейбір оқушы:
Алған білімдерін өмірде қолданады.
Бағалау критерийлері
-Өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады.
- Өсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр,сабақ,жапырақ,гүл,жеміс,тұқым) атайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминалогия
1)өсімдік тамыры қайда орналасады?
2)өсімдік жемісі дегеніміз не?
3)өсімдікке тұқым не үшін қажет?
Тамыр- корень- root
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> идеясындағы бағыттарды негізге ала отырып, оқушыларға қоршаған әлемді қорғауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану,көркем еңбек, математика
АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің дағдысы: yоutube сайытынан өсімдіктер туралы бейне ролик көрсету.
Оқушының дағдысы:
Бастапқы білім
Өсімдіктің тірі ағза екенін біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер

Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут

6 минут

Сабақтың ортасы

Жалпы :7 минут

3 минут

5 минут

6 минут

Сабақтың соңы
4 минут

Рефлексия
2 минут

Психологиялық ахуал
Сәлеметсіздер ме оқушылар!
Шеңберге жиналып бір-бірімізге бүгінгі күнге сәтілік тілейік.

Тақырыпты ашу
(Ұ)(миға шабуыл) тәсілі. Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> әдісі бойынша.
Сыныптың ішінен кез келген гүлді алып. Оқушыларға сұрақ қою арқылы жауап алу.
1)Бұл не?
2)Мынау ше?
3)Ал мынау?
(Сұраққа жауап ала отырып тақырып пен мақсатты болжату)
Бағалау: Жауап берулеріне қарай ынталандыру сөздер арқылы мадақтаймын.

(Т) <<Аялдама>> тәсілі
Саралау әдісінің<<Тапсырма>> тәсілі бойынша.
Өсімдіктердің бөліктерін ретімен орналастыр.
Суретке қара.Өсімдіктің бөліктерін көрсет және ата.бұл тапсырмада постерді беру арқылы тапсырма орындалады. Өсімдік бөлігін цифрмен белгілейді.

Тамыр- корень- root
Бағалау:Топтар бір-бірін берген жауаптарына қарай << Бас бармақ>> арқылы бағалайды.
.
(Ж) Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі арқылы
<<Ой қозғау>>
Сұрақ-жауап арқылы
- Егер өсімдіктің сабағы болмаса?
- Егер өсімдіктің тамыры болмаса?
- Егер өсімдіктің гүлі болмаса?
- Егер өсімдіктің жапырағы болмаса?
- Егер өсімдіктің жемісі болмаса?
- Егер өсімдіктің тұқымы болмаса?

Бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештерді беру арқылы бағалау.

Сергіту сәті:
<<Шынжыр ойыны>>
Оқушылар шеңбер бойында тұрып, бір-біріне алақандарын соға отырып ,өсімдік бөліктерін ретімен атап шығады.

(Ж) Саралау әдісінің <<Қарқын>> тәсілі
Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау қөрсету>>
Дәптермен жұмыс. Жемістер және тұқымдар
Әр жемістің атауын сәйкес суретпен байланыстырып сыз. Әр жемістің тұқымдарының суретін салып, олрды боя
.

Бағалау: тапсырманы дұрыс орындаған жұптар бір-бірін жұлдысшалар жабыстыру арқылы бағалайды.

(Ө.қ) Белсенді оқытудың <<Бекіту және қолданысқа еңгізу>> әдісі. <<Сурет сал>> тәсілі.
Саралау әдісінің(Қарқын)
- Суреттегі өсімдіктерге мұқият қараңыз.Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атаңыз. Бос орынға тамыры, сабағы,жапырағы,гүлі, жемісі бар өсімдіктің суретін салыңыз.

Бағалау критерийі:
-өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады.

Дескриптор:
-Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін анықтай алады.

-Өсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр,сабақ,сабақ, жапырақ, гүл, жеміс) суретін салады.

-Өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетіп суреттін сала алады.

Бағалау: дескрипторға сүйене отырып бағалау, дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер беру.

<<Суретті толықтыр>>
Оқушыларға сол қолдың немесе оң қолдың суреті салынған парақшалар тарату.
Әр саусақтың өзіндік мәні бар.
1. Бас бармақ, Сұқ саусақ- Маған бәрі түсінікті. (қызыл түске бояу)
2. Ортанғы саусақ , төртінші саусақ- Мен жартылай түсіндім (жасыл )
3. Шынақ саусақ- Маған әліде көмек керек (Сары түс)
.

Сынып бөлмесіндегі гүл

1-топ
(жапырақ)
2-топ(гүл)
3-топ
(жеміс)

<<Жарайсың!>> <<Талпын!>>

Жұлдызшалар

Бес саусақ суреті
Саралау
Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау әдісінің <<Тапсырма>> тәсілінде.
Күрдлілігіне қарай ілгерлеп отыратын оқушығаөсімдік бөліктерін ретімен жазып шығуы керек карточкаларды пайдаланамын.
Саралау әдісінің <<Диалог және қолдау қөрсету>> тәсілін <<Ой қозғау>> тапсырмасы мен іске асырады.Оқушыларды ойланту үшін және бір қатар жауаптар алу үшін сұрақтары бар қима қағаздар таратамын.
Саралау әдісінің қарқын тәсілі қосымша тапсырамалады көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін жұмыс дәптерінің 8-бетіндегі <<Тұқымның өнуі>> деген тапсырманы беремін.


-Жауап берулеріне қарай мадақтау сөздер арқылы бағалау
-Топтар бір-бірін берген жауаптарына қарай << Бас бармақ>> арқылы бағалайды.
-Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды күлегештерді беру арқылы бағалау.
-тапсырманы дұрыс орындаған жұптар бір-бірін жұлдысшалар жабыстыру арқылы бағалайды.
- дескрипторға сүйене отырып бағалау, дұрыс орындаған оқушыларды күлегештер беру.

Қарындаш,қалам ұстағанда, топтық, жұптық жұмыстарда абай болу керектігін ескерту.

Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктердің көбею жолдарын еске түсіру
Аталықтың құрылысы
Жасуша мембранасының құрылысы
Өсімдіктердің көбеюі. Сабақтың тақырыбы
Өсімдік өсімдік түрлері
Жүзім аурулары
Раушангүл тұқымдас
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі, оның биологиялық маңызы. Өсімдіктердің ұрықтануы мен мен зиготаның түзілуі туралы түсінік. Вегетативтік көбею, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық рөлі, өсімдік шаруашылығында пайдалану
Гүлдің құрылысы жайлы ақпарат
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Пәндер