Табиғи жарық көздері дегеніміз не

Қысқа мерзімді жоспар

Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А
Мектеп:: Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:

Сынып: 1

Сабақ ұзақтығы:40минут

Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп::

1. 5. 2. 2 - жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату

1. 1. 2. 1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Оқушыларға табиғи жарық көздерінің қажеттілігін түсіндіру.

Барлық оқушылар: табиғи жарық көздерін ажыратады;

Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды;

Кейбір оқушылар : жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:

Бағалау критерийлері

Мектеп::
  • Табиғи жарық көздерін таниды және атайды
  • Табиғи жарық көздерін біледі және ажыратады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері

Жарық. Жарық көзі. Табиғи жарық .

Көптілділік: табиғи жарық- естественный свет -natural light.

Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар/айтылым, жазылым. оқылым, тыңдалым/

-Күн жарығы не үшін керек?

-Жарық пен қараңғының айырмашылығы қандай?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: « Мәңгілік Ел » идеясына сүйене отырып, оқушыларды ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, бір -бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Дүниетану, математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Бейне ролик . Bilim land https://www. youtube. com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:

Сабақтың басы2 мин

1мин

3мин

Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі.

« Шаттық шеңбері » оқушылар бір- біріне тілек айтады.

  1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру(суреттер бойынша)

I-топ: Күн

II-топ: Ай

III-топ: Жұлдыз

Жұмбақтар арқылы тақырыпты ашу.

(Т) Белсенді оқытудың ( Нұсқау беру және айту әдісі) « Кім тапқыр?» Ойын тәсілі. Әр топқа жұмбақтар жасырылады.

I-топ: Ақ сандығым ашылды,

Ішінен жібек шашылды.

(Күн)

II-топ: Күндіз күннен таярмын,

Түнде әлемге аянмын. (Ай)

III-топ: Қараңғыда жымыңдай жанады,

Жарық түссе бірден сөніп қалады.

(Жұлдыз)

Бағалау: Топтағы оқушының дұрыс жауабын күлегештер арқылы бағалау

Үлестірме

Жұмбақтар

Күлегештер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:

Сабақтың ортасы

8мин

Пәнаралық байланыс математика

4мин

Пәнаралық байланыс математика

3 мин

6мин

Мектеп::

Жаңа сабаққа кіріспе.

Жарықтың екі түрге бөлінетіндігін айтып өту. Жарықтың тіршілік иесіне қажеттілігіне көз жеткізу.

(Ж) Саралаудың (Диалог және қолдау көрсету тәсілі)

  1. Тапсырма:Суреттегі жарық көздерін ата. Табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз.

Берілетін суреттер: от, электр шамы, кемпірқосақ, найзағай, май шам, күн, қызыл шоқ, жарқырауық қоңыз.

Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді.

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Белсенді оқытудың (Зерттеу және зерделеу) тәсілі

2. (Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолданып

(1) Саралаудың «Қарқын»тәсілі

Жұмыс парағында берілген суреттерден табиғи жарық көздерін атап, сұрақ белгісінің орнына сәйкес суреттің нөмірін жазады.

Топтар бір-бірін «От шашу» әдісі арқылы бағалайды.

  1. Сергіту сәті: Бейнеролик

Тапсырма:(Ө, қ) Саралау әдісінің «қорытынды тәсілі »(Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болуы мүмкін) .

(2) Саралаудың «Дереккөздер»тәсілі

Жұмыс парақшасындағы табиғи жарық көздерінің суретін бояйды.

C:\Users\Ad\Pictures\2018-03-26\001 (2).jpg

:
:

Бағалау: дескриптор арқылы бағалау

• Табиғи жарық көздерін таниды және атайды.
• Жасанды жарық көздерін біледі және ажыратады.

Білім алушы - суретте берілген жарық көздерін атай алады;

- табиғи жарық көздерін бояй алады;

- жасанды жарық көздерін ажырата алады.

Үлестірме қағаздар және түрлі-түсті қарындаштар

Жарық көздері бар парақша

Bilim land https://www. youtube. com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

Дәптер, түрлі -түсті қарындаш

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А:

Ұқсас жұмыстар
Жарық не үшін қажет
Жасанды жарық көзі дегеніміз не
Дыбыс
Жарық көздері жарық
Жарықтың қасиеттері
Жарық қасиеттері. жарықтың биологиялық әсері
Жарықтың қасиеттері туралы
Болашақ энергиясы
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Түсу бұрышы мен сыну бұрышын көрсетіңіздер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz