Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Табиғи жарық көздері дегеніміз не
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтығы:40минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.5.2.2 - жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.1.2.1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға табиғи жарық көздерінің қажеттілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар:табиғи жарық көздерін ажыратады;
Оқушылардың басым бөлігі:қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды;
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
* Табиғи жарық көздерін таниды және атайды
* Табиғи жарық көздерін біледі және ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері
Жарық.Жарық көзі.Табиғи жарық .
Көптілділік: табиғи жарық- естественный свет -natural light.
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар/айтылым,жазылым.оқылым,тыңдалым/
-Күн жарығы не үшін керек?
-Жарық пен қараңғының айырмашылығы қандай?
Құндылықтарды дарыту
<< Мәңгілік Ел >> идеясына сүйене отырып, оқушыларды ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, бір -бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, математика
АКТ қолдану дағдылары
Бейне ролик . Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы2 мин
1мин
3мин
Ұйымдастыру кезеңі.
<<Шаттық шеңбері>> оқушылар бір- біріне тілек айтады.
1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру (суреттер бойынша)
I-топ: Күн
II-топ: Ай
III-топ: Жұлдыз
Жұмбақтар арқылы тақырыпты ашу.
(Т) Белсенді оқытудың ( Нұсқау беру және айту әдісі) << Кім тапқыр?>> Ойын тәсілі. Әр топқа жұмбақтар жасырылады.
I-топ: Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды.
(Күн)
II-топ: Күндіз күннен таярмын,
Түнде әлемге аянмын. (Ай)
III-топ: Қараңғыда жымыңдай жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады.
(Жұлдыз)
Бағалау: Топтағы оқушының дұрыс жауабын күлегештер арқылы бағалау
Үлестірме
Жұмбақтар
Күлегештер
Сабақтың ортасы
8мин
Пәнаралық байланыс математика
4мин
Пәнаралық байланыс математика
3 мин
6мин
Жаңа сабаққа кіріспе.
Жарықтың екі түрге бөлінетіндігін айтып өту.Жарықтың тіршілік иесіне қажеттілігіне көз жеткізу.
(Ж)Саралаудың (Диалог және қолдау көрсету тәсілі)
1. Тапсырма: Суреттегі жарық көздерін ата. Табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз.
Берілетін суреттер: от,электр шамы, кемпірқосақ, найзағай, май шам, күн, қызыл шоқ, жарқырауық қоңыз.
Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалайды.
Белсенді оқытудың (Зерттеу және зерделеу) тәсілі
2.(Т) <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісін қолданып
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жұмыс парағында берілген суреттерден табиғи жарық көздерін атап, сұрақ белгісінің орнына сәйкес суреттің нөмірін жазады.
Топтар бір-бірін <<От шашу>> әдісі арқылы бағалайды.
2. Сергіту сәті: Бейнеролик
Тапсырма:(Ө,қ) Саралау әдісінің <<қорытынды тәсілі >>(Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болуы мүмкін) .
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі
Жұмыс парақшасындағы табиғи жарық көздерінің суретін бояйды.
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Табиғи жарық көздерін таниды және атайды.
Жасанды жарық көздерін біледі және ажыратады.
Білім алушы - суретте берілген жарық көздерін атай алады;
- табиғи жарық көздерін бояй алады;
- жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Бағалау: дескриптор арқылы бағалау
Үлестірме қағаздар және түрлі-түсті қарындаштар
Жарық көздері бар парақша
Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Дәптер, түрлі -түсті қарындаш
Сабақтың соңы
10 мин.
3мин
Белсенді оқыту (Бекіту және қолданысқа енгізу )
3. <<Серпілген сауал>> әдісі. Оқулықпен жұмыс (әр топ өз пікірін жазады,суретін салады.)
I-топ: Күннің жарығы не үшін керек?
II-топ: Не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
III-топ: Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Постер жасайды,қорғайды.
Топтар бір-бірін дұрыс жауаптарын <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалайды
Кері байланыс << Білім ағашы>> стикерге өз ойын жазып ағашқа іледі
Оқулық
Қызыл,сары, жасыл стикерлер
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жарық пен қараңғыны ажырату үшін суреттерін сал?
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі оқулықтағы суреттерге қарап,жарықтың тіршілік иесі өміріне пайдасын жаз?
Бағалау
<<Күлегештер>> <<Басбармақ>>, <<От шашу>>, <<Бағдаршам>>,Білім ағашы арқылы бағаланады
Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
Әр оқушы топта, жұпта , жекелей оқу құралдарымен жұмыс жасағанда түрлі бояуды аузына салмауын ескертемін.
Көзге жаттығу жасату. Интербелсенді тақтаны уақытымен пайдалану.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтығы:40минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.5.2.2 - жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.1.2.1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
Сабақ мақсаттары
Оқушыларға табиғи жарық көздерінің қажеттілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар:табиғи жарық көздерін ажыратады;
Оқушылардың басым бөлігі:қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды;
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
* Табиғи жарық көздерін таниды және атайды
* Табиғи жарық көздерін біледі және ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері
Жарық.Жарық көзі.Табиғи жарық .
Көптілділік: табиғи жарық- естественный свет -natural light.
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар/айтылым,жазылым.оқылым,тыңдалым/
-Күн жарығы не үшін керек?
-Жарық пен қараңғының айырмашылығы қандай?
Құндылықтарды дарыту
<< Мәңгілік Ел >> идеясына сүйене отырып, оқушыларды ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, бір -бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, математика
АКТ қолдану дағдылары
Бейне ролик . Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы2 мин
1мин
3мин
Ұйымдастыру кезеңі.
<<Шаттық шеңбері>> оқушылар бір- біріне тілек айтады.
1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру (суреттер бойынша)
I-топ: Күн
II-топ: Ай
III-топ: Жұлдыз
Жұмбақтар арқылы тақырыпты ашу.
(Т) Белсенді оқытудың ( Нұсқау беру және айту әдісі) << Кім тапқыр?>> Ойын тәсілі. Әр топқа жұмбақтар жасырылады.
I-топ: Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды.
(Күн)
II-топ: Күндіз күннен таярмын,
Түнде әлемге аянмын. (Ай)
III-топ: Қараңғыда жымыңдай жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады.
(Жұлдыз)
Бағалау: Топтағы оқушының дұрыс жауабын күлегештер арқылы бағалау
Үлестірме
Жұмбақтар
Күлегештер
Сабақтың ортасы
8мин
Пәнаралық байланыс математика
4мин
Пәнаралық байланыс математика
3 мин
6мин
Жаңа сабаққа кіріспе.
Жарықтың екі түрге бөлінетіндігін айтып өту.Жарықтың тіршілік иесіне қажеттілігіне көз жеткізу.
(Ж)Саралаудың (Диалог және қолдау көрсету тәсілі)
1. Тапсырма: Суреттегі жарық көздерін ата. Табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз.
Берілетін суреттер: от,электр шамы, кемпірқосақ, найзағай, май шам, күн, қызыл шоқ, жарқырауық қоңыз.
Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалайды.
Белсенді оқытудың (Зерттеу және зерделеу) тәсілі
2.(Т) <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісін қолданып
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жұмыс парағында берілген суреттерден табиғи жарық көздерін атап, сұрақ белгісінің орнына сәйкес суреттің нөмірін жазады.
Топтар бір-бірін <<От шашу>> әдісі арқылы бағалайды.
2. Сергіту сәті: Бейнеролик
Тапсырма:(Ө,қ) Саралау әдісінің <<қорытынды тәсілі >>(Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болуы мүмкін) .
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі
Жұмыс парақшасындағы табиғи жарық көздерінің суретін бояйды.
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Табиғи жарық көздерін таниды және атайды.
Жасанды жарық көздерін біледі және ажыратады.
Білім алушы - суретте берілген жарық көздерін атай алады;
- табиғи жарық көздерін бояй алады;
- жасанды жарық көздерін ажырата алады.
Бағалау: дескриптор арқылы бағалау
Үлестірме қағаздар және түрлі-түсті қарындаштар
Жарық көздері бар парақша
Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Дәптер, түрлі -түсті қарындаш
Сабақтың соңы
10 мин.
3мин
Белсенді оқыту (Бекіту және қолданысқа енгізу )
3. <<Серпілген сауал>> әдісі. Оқулықпен жұмыс (әр топ өз пікірін жазады,суретін салады.)
I-топ: Күннің жарығы не үшін керек?
II-топ: Не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
III-топ: Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Постер жасайды,қорғайды.
Топтар бір-бірін дұрыс жауаптарын <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалайды
Кері байланыс << Білім ағашы>> стикерге өз ойын жазып ағашқа іледі
Оқулық
Қызыл,сары, жасыл стикерлер
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жарық пен қараңғыны ажырату үшін суреттерін сал?
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі оқулықтағы суреттерге қарап,жарықтың тіршілік иесі өміріне пайдасын жаз?
Бағалау
<<Күлегештер>> <<Басбармақ>>, <<От шашу>>, <<Бағдаршам>>,Білім ағашы арқылы бағаланады
Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
Әр оқушы топта, жұпта , жекелей оқу құралдарымен жұмыс жасағанда түрлі бояуды аузына салмауын ескертемін.
Көзге жаттығу жасату. Интербелсенді тақтаны уақытымен пайдалану.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz