Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табиғи жарық көздері дегеніміз не

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2А

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1
Сабақ ұзақтығы:40минут
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Табиғи жарық көздері дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.5.2.2 - жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.1.2.1 - қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

Сабақ мақсаттары
Оқушыларға табиғи жарық көздерінің қажеттілігін түсіндіру.
Барлық оқушылар:табиғи жарық көздерін ажыратады;
Оқушылардың басым бөлігі:қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды;
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
* Табиғи жарық көздерін таниды және атайды
* Табиғи жарық көздерін біледі және ажыратады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері
Жарық.Жарық көзі.Табиғи жарық .
Көптілділік: табиғи жарық- естественный свет -natural light.
Диалогты өрбітуге арналған сұрақтар/айтылым,жазылым.оқылым,тыңдалым/
-Күн жарығы не үшін керек?
-Жарық пен қараңғының айырмашылығы қандай?
Құндылықтарды дарыту
<< Мәңгілік Ел >> идеясына сүйене отырып, оқушыларды ынтымақтастық ортада жұмыс жасауға, бір -бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, математика
АКТ қолдану дағдылары
Бейне ролик . Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин
1мин

3мин
Ұйымдастыру кезеңі.
<<Шаттық шеңбері>> оқушылар бір- біріне тілек айтады.
1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру (суреттер бойынша)
I-топ: Күн
II-топ: Ай
III-топ: Жұлдыз
Жұмбақтар арқылы тақырыпты ашу.
(Т) Белсенді оқытудың ( Нұсқау беру және айту әдісі) << Кім тапқыр?>> Ойын тәсілі. Әр топқа жұмбақтар жасырылады.

I-топ: Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды.
(Күн)
II-топ: Күндіз күннен таярмын,
Түнде әлемге аянмын. (Ай)
III-топ: Қараңғыда жымыңдай жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады.
(Жұлдыз)
Бағалау: Топтағы оқушының дұрыс жауабын күлегештер арқылы бағалау

Үлестірме

Жұмбақтар

Күлегештер

Сабақтың ортасы

8мин
Пәнаралық байланыс математика

4мин
Пәнаралық байланыс математика

3 мин

6мин
Жаңа сабаққа кіріспе.
Жарықтың екі түрге бөлінетіндігін айтып өту.Жарықтың тіршілік иесіне қажеттілігіне көз жеткізу.

(Ж)Саралаудың (Диалог және қолдау көрсету тәсілі)
1. Тапсырма: Суреттегі жарық көздерін ата. Табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз.
Берілетін суреттер: от,электр шамы, кемпірқосақ, найзағай, май шам, күн, қызыл шоқ, жарқырауық қоңыз.
Жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы бағалайды.

Белсенді оқытудың (Зерттеу және зерделеу) тәсілі
2.(Т) <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісін қолданып
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жұмыс парағында берілген суреттерден табиғи жарық көздерін атап, сұрақ белгісінің орнына сәйкес суреттің нөмірін жазады.
Топтар бір-бірін <<От шашу>> әдісі арқылы бағалайды.

2. Сергіту сәті: Бейнеролик

Тапсырма:(Ө,қ) Саралау әдісінің <<қорытынды тәсілі >>(Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болуы мүмкін) .
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі
Жұмыс парақшасындағы табиғи жарық көздерінің суретін бояйды.

Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Табиғи жарық көздерін таниды және атайды.
Жасанды жарық көздерін біледі және ажыратады.
Білім алушы - суретте берілген жарық көздерін атай алады;
- табиғи жарық көздерін бояй алады;
- жасанды жарық көздерін ажырата алады.

Бағалау: дескриптор арқылы бағалау

Үлестірме қағаздар және түрлі-түсті қарындаштар

Жарық көздері бар парақша

Bilim land https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

Дәптер, түрлі -түсті қарындаш

Сабақтың соңы
10 мин.

3мин

Белсенді оқыту (Бекіту және қолданысқа енгізу )
3. <<Серпілген сауал>> әдісі. Оқулықпен жұмыс (әр топ өз пікірін жазады,суретін салады.)
I-топ: Күннің жарығы не үшін керек?
II-топ: Не себепті Жердегі тіршілік үшін жарық көздері қажет?
III-топ: Табиғи жарық көздері дегеніміз не?

Постер жасайды,қорғайды.
Топтар бір-бірін дұрыс жауаптарын <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалайды

Кері байланыс << Білім ағашы>> стикерге өз ойын жазып ағашқа іледі

Оқулық

Қызыл,сары, жасыл стикерлер
(1)Саралаудың <<Қарқын>>тәсілі
Жарық пен қараңғыны ажырату үшін суреттерін сал?
(2)Саралаудың <<Дереккөздер>>тәсілі оқулықтағы суреттерге қарап,жарықтың тіршілік иесі өміріне пайдасын жаз?
Бағалау
<<Күлегештер>> <<Басбармақ>>, <<От шашу>>, <<Бағдаршам>>,Білім ағашы арқылы бағаланады
Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
Әр оқушы топта, жұпта , жекелей оқу құралдарымен жұмыс жасағанда түрлі бояуды аузына салмауын ескертемін.

Көзге жаттығу жасату. Интербелсенді тақтаны уақытымен пайдалану.

Ұқсас жұмыстар
Жарық не үшін қажет
Жасанды жарық көзі дегеніміз не
Дыбыс
Жарық көздері жарық
Жарықтың қасиеттері
Жарық қасиеттері. жарықтың биологиялық әсері
Жарықтың қасиеттері туралы
Болашақ энергиясы
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Түсу бұрышы мен сыну бұрышын көрсетіңіздер
Пәндер