Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
10.3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Күні:01-03-16
Мұғалімнің аты-жөні: Байбулатов Е.Н.
Сынып: 10 С
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
МН10.15 y = ax (a> 0, a != 1) көрсеткіштік функцияға кері функция
y = loga(x) логарифмдік функция екенін түсінеді
МН10.16 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін қорытып шығарады;
МН10.17 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың өзара кері тәуелділігін пайдалан отырып, олардың қасиеттерін салыстырады;
Сабақ мақсаттары
Оқушылар y = ax (a> 0, a != 1) көрсеткіштік функцияға кері функция
y = loga(x) логарифмдік функция екенін түсініп, осы екі функцияның қасиеттерін қарастыру. Қарастырған қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана білу.
Жетістік критерийлері
Дағдылар: Білу және түсіну, Білімін қолдану
Оқушылар:

Тілдік мақсаттар
Оқушылар :
Өмірде логарифмнің қолданысы туралы талқылайды және әңгімелей алады
Оқушылар:
логарифм, логарифмдік, көрсеткіштік функциялар
дәреже көрсеткіші, дәреженің негізі, түрлендіру , иррационал сан,
көлбеулік бұрыш, мән, функция , қасиеттер,симметрия, қисық, асиптоталар, логорифмдік тепе-теңдік, мәндер кестесі , кері функция деген терминдарды еркін қолданады
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Логарифмдерді түсіну ... үшін маңызды
Инженерлер логарифмдердің қолданысын білулері қажет.
Калькулятор болмағанда, логарифмдерді білу ... қатысты болды
Химиядағы pH келесіге негізделген ...
Көрсеткіштік функцияларды түсіну астрономдар үшін өте маңызды.
Құндылықтарды дарыту

Жеке-дара оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушы бойында өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беруді жоспарлаймын. Сонымен қатар бір-бірінің пікірін тыңдауға, ақылдаса отырып шешім қабылдауға үйрету үшін жұптық жұмыс беремін.
Пәнаралық байланыстар
Физика, химия пәнінде алынған білімдері қолданылады.
АКТ қолдану дағдылары
Сабақты талдау барысында презентация қолданылады.
Бастапқы білім

Түрлендіру , параллель көшіру , гомотетия, бұру, симметрия
пішін, жазықтық, вектор, масштаб коэффициенті, бағыт, мән
гомотетия ценрті, түзу сағат тіліне бағыттас, сағат тіліне қарама- қарсы бағыттас
координаталар, бағдарлау төбе, төбелер, координаттар жүйес өзгерту, өзгеріссіз қалу, қисық.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
1мин
Ұй тапсырмасын тексеру
2мин

Ой қозғау
Тақарапқы шығу, мақсатты анықтау
7мин

Теориялық бөлім
5 мин

Практикалық тапсырма
5мин

Зерттеу жұмысы
5 мин

Есеп шығару
15мин

Өздік жұмысы
10мин

Жүппен жұмыс
15мин

Формативтік бағалау
10мин

Рефлексия
3мин

Үй тапсырмасы
2мин
Амандасу. Жағымды психалогиялық ахуал тудыру

Суретте берілген функцияның графигін оқып,
атап беріңіз.

Төменде көрсетілген функциялардың қайсысы өспелі, қайсысы кемімелі екендігін анықтаңыз:
1) y = log3 x;
2) y = log2 x;
3) y = log0,2 x;
4) y = log0,5 (2x+5);
5) y = log3 (x+2)

Оқу мақсаттары:
> МН10.15 y = ax (a> 0, a != 1) көрсеткіштік функцияға кері функция y = loga(x) логарифмдік функция екенін түсінеді
> МН10.16 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін қорытып шығарады;
> МН10.17 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың өзара кері тәуелділігін пайдалан отырып, олардың қасиеттерін салыстырады;
Джон Непердің логарифмдермен байланысын анықтау
Көрсеткіштік функция қасиеттерін анықтап келу

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар дифференциалдық тапсырмалар алады.

Критерйдер, жауаптар парақтары. Бір-бірін тексеріп, бағалау.
Сергіту сәтін орындау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Келтіру формуласы
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Сандық функциялар
Бүтін рационал теңдеу
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Натурал көрсеткішті дәрежелік функция
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Пәндер