Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар

Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Күні:01-03-16
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Байбулатов Е. Н.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Сынып: 10 С
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Сабақ тақырыбы
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

МН10. 15 y = a x (a> 0, a ≠ 1) көрсеткіштік функцияға кері функция

y = log a (x) логарифмдік функция екенін түсінеді

МН10. 16 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін қорытып шығарады;

МН10. 17 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың өзара кері тәуелділігін пайдалан отырып, олардың қасиеттерін салыстырады;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқушылар y = a x (a> 0, a ≠ 1) көрсеткіштік функцияға кері функция

y = log a (x) логарифмдік функция екенін түсініп, осы екі функцияның қасиеттерін қарастыру. Қарастырған қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана білу.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Жетістік критерийлері
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Дағдылар: Білу және түсіну, Білімін қолдану

Оқушылар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқушылар :

Өмірде логарифмнің қолданысы туралы талқылайды және әңгімелей алады

Оқушылар:

логарифм, логарифмдік, көрсеткіштік функциялар

дәреже көрсеткіші, дәреженің негізі, түрлендіру, иррационал сан,

көлбеулік бұрыш, мән, функция, қасиеттер, симметрия, қисық, асиптоталар, логорифмдік тепе-теңдік, мәндер кестесі, кері функция деген терминдарды еркін қолданады

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Логарифмдерді түсіну . . . үшін маңызды

Инженерлер логарифмдердің қолданысын білулер і қажет.

Калькулятор болмағанда, логарифмдерді білу … қатысты болды

Химиядағы pH келесіге негізделген

Көрсеткіштік функцияларды түсіну астрономдар үшін өте маңызды .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Жеке-дара оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушы бойында өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беруді жоспарлаймын. Сонымен қатар бір-бірінің пікірін тыңдауға, ақылдаса отырып шешім қабылдауға үйрету үшін жұптық жұмыс беремін.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Физика, химия пәнінде алынған білімдері қолданылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақты талдау барысында презентация қолданылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Бастапқы білім
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Түрлендіру, параллель көшіру, гомотетия, бұру, симметрия

пішін, жазықтық, вектор, масштаб коэффициенті, бағыт, мән

гомотетия ценрті, түзу сағат тіліне бағыттас, сағат тіліне қарама- қарсы бағыттас

координаталар, бағдарлау төбе, төбелер, координаттар жүйес өзгерту, өзгеріссіз қалу, қисық.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар:

Сабақтың басы

1мин

Ұй тапсырмасын тексеру

2мин

Ой қозғау

Тақарапқы шығу, мақсатты анықтау

7мин

Теориялық бөлім

5 мин

Практикалық тапсырма

5мин

Зерттеу жұмысы

5 мин

Есеп шығару

15мин

Өздік жұмысы

10мин

Жүппен жұмыс

15мин

Формативтік бағалау

10мин

Рефлексия

3мин

Үй тапсырмасы

2мин

Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Амандасу. Жағымды психалогиялық ахуал тудыру

Суретте берілген функцияның графигін оқып,

атап беріңіз.

Төменде көрсетілген функциялардың қайсысы өспелі, қайсысы кемімелі екендігін анықтаңыз:

1) y = log3 x;

2) y = log2 x;

3) y = log0, 2 x;

4) y = log0, 5 (2x+5) ;

5) y = log3 (x+2)

Оқу мақсаттары:

  • МН10. 15 y = ax(a> 0, a ≠ 1) көрсеткіштік функцияға кері функция y = loga(x) логарифмдік функция екенін түсінеді
  • МН10. 16 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін қорытып шығарады;
  • МН10. 17 көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың өзара кері тәуелділігін пайдалан отырып, олардың қасиеттерін салыстырады;

Джон Непердің логарифмдермен байланысын анықтау

Көрсеткіштік функция қасиеттерін анықтап келу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3D Логарифмдік және көрсеткіштік функциялар: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік

Ұқсас жұмыстар
Келтіру формуласы
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Теңдеуге есептер шешу
Сандық функциялар
Бүтін рационал теңдеу
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Натурал көрсеткішті дәрежелік функция
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz