Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Технологиялық картасы
Технологиялық картасы
Күні:
Топ:
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы:
Мақсаты: Балаларға ғарыш кеңістігі туралы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділік - балалардың бос уақытын үнемді пайдалануға білімін шыңдаймыз.
Тәрбиелік - оқушыны досын сыйлауға, қамқор болуға, сүйіспеншілікпен қарауға,сабырлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу
Дамытушылық - оқушының ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру т.б.
Көрнекілік құралдар: <<Күн тәртібі>> суреті , магнитофон.
Сөздік жұмысы:Күн тәртібі, еңбек, демалыс, ата-аналары
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотивациялық- қозғаушы
Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір қай сабақ? Қазақ тілі сабағы. Қолдарымызды ұстап, шеңбер жасап, мына өлең жолдарымен сабағымызды бастайық:
Айдай арайлап,
Күндей күлімдеп,
Жұлдыздай жарқырап
Сабақты енді бастаймыз.
Амандасады.
-Балалар нақты сұрақтарға жауап береді.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-ізденушілік
Күн тәртібі - іс-әрекеттерің мен міндеттеріңді, өз уақыттарыңды дұрыс ұйымдастыру. Дұрыс ұйымдастырылған күн тәртібі денсаулықты сақтаудың, міндеттерің мен мақсатыңа жетудің бірден бір кепілі. Мұғалім: -Сендер таңертең ұйқыдан тұрдыңда не істейсіңдер?
Балалар: -Жуыну керек.
Ал жуынғанда тек бет әлпеттеріңді ғана жуасыңдар ма?
Жуынғанда тері таза болу үшін беті-қолды, құлақ пен мойынды жуу керек.
Балалар, бізге Сандра деген қуыршағымыз қонаққа келді, ол да күн тәртібі туралы білгісі келеді.
-Тісті не үшін тазалаймыз?
- Тамақтанғаннан соң тісте тамақтың қалдықтары қалады, міне солар тісті бүлдіреді, дұрыс күтім болмаса тіс жылдам зақымданады. Әр тамақтанған сайын тісті шайып, таңертең және кешке тісті тіс пастасымен тазалау керек.
(Мұғалім Сандра қуыршағын көрсетіп, жуындырады).
- Жақсы, сосын сендер ата-аналарымен балабақшаға барасыңдар ма?
- Иә
- Балабақшада не істейсіңдер?
- Қазақ тілін үйренеміз, билейміз, таңғы ас ішеміз, ойнаймыз, ән айтамыз, түскі ас ішеміз, сосын ата-аналарымен бірге үйге қайтамыз.
- Ал үйде не істейсіңдер?
- Теледидар көреміз, ойыншықпен ойнаймыз. (Балалар өз пікірлерін айтады)
- Содан соң ұйықтаймыз.
- Иә, тек ұйықтар алдында жуынып, тісті тазалауды ұмытпау керек.
Балалар, қонағымызға көмектескендеріңе рахмет. Бір мезгілде ұйқыдан тұрып, тамақтанып, сабаққа дайындалуды, жатуды да есте сақтаңдар. Соған әдеттеніңдер. Егер кез келген уақытта ұйықтап, тұратын болсаңдар, ұйқыларың қанбайды немесе көп ұйықтайсыңдар. Осыдан өздеріңді нашар сезінесіңдер, жылдам шаршайсыңдар. Шаршаған адам ақпаратты нашар қабылдайды, содан соң сабаққа үлгерімдерің нашарлайды, жаңа тақырыпты игеру қиынға тұседі. Сондықтан мезгілімен ұйықтап, уақытымен ұйқыдан оянып, күн тәртібін сақтасаңдар өздеріңді сергек сезінесіңдер. Бір мезгілде тамақтану не үшін керек екенін білесіңдер ме?
Ауырмау үшін.
Дұрыс айтасыңдар. Кез келген уақытта тамақтансаңдар асқазандарың ауыртасыңдар, тек асқазан ауырып қана қоймайды өздеріңді де мазаларың кетеді. Бір мезгілде тамақтанып, асқазанды соған үйретсеңдер, <<Ас тұрған жерде дерт тұрмайды>> деген нақыл сөздің шындығына көз жеткізесіңдер.
Сергіту сәті.
Қоян, қоян тұршы,
Бетіңді жушы
Айнаға қарашы.
Шашыңды тарашы
Киіміңді киші
Балабақшаға қарай жүрші
Орныңа отыршы
Сабағыңды оқышы!
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
Балалар жауап дұрыс береді.
Балалар сергіту сәтін жасайды.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер күн тәртібімен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар күн тәртібі туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Күні:
Топ:
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы:
Мақсаты: Балаларға ғарыш кеңістігі туралы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділік - балалардың бос уақытын үнемді пайдалануға білімін шыңдаймыз.
Тәрбиелік - оқушыны досын сыйлауға, қамқор болуға, сүйіспеншілікпен қарауға,сабырлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу
Дамытушылық - оқушының ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру т.б.
Көрнекілік құралдар: <<Күн тәртібі>> суреті , магнитофон.
Сөздік жұмысы:Күн тәртібі, еңбек, демалыс, ата-аналары
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотивациялық- қозғаушы
Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір қай сабақ? Қазақ тілі сабағы. Қолдарымызды ұстап, шеңбер жасап, мына өлең жолдарымен сабағымызды бастайық:
Айдай арайлап,
Күндей күлімдеп,
Жұлдыздай жарқырап
Сабақты енді бастаймыз.
Амандасады.
-Балалар нақты сұрақтарға жауап береді.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-ізденушілік
Күн тәртібі - іс-әрекеттерің мен міндеттеріңді, өз уақыттарыңды дұрыс ұйымдастыру. Дұрыс ұйымдастырылған күн тәртібі денсаулықты сақтаудың, міндеттерің мен мақсатыңа жетудің бірден бір кепілі. Мұғалім: -Сендер таңертең ұйқыдан тұрдыңда не істейсіңдер?
Балалар: -Жуыну керек.
Ал жуынғанда тек бет әлпеттеріңді ғана жуасыңдар ма?
Жуынғанда тері таза болу үшін беті-қолды, құлақ пен мойынды жуу керек.
Балалар, бізге Сандра деген қуыршағымыз қонаққа келді, ол да күн тәртібі туралы білгісі келеді.
-Тісті не үшін тазалаймыз?
- Тамақтанғаннан соң тісте тамақтың қалдықтары қалады, міне солар тісті бүлдіреді, дұрыс күтім болмаса тіс жылдам зақымданады. Әр тамақтанған сайын тісті шайып, таңертең және кешке тісті тіс пастасымен тазалау керек.
(Мұғалім Сандра қуыршағын көрсетіп, жуындырады).
- Жақсы, сосын сендер ата-аналарымен балабақшаға барасыңдар ма?
- Иә
- Балабақшада не істейсіңдер?
- Қазақ тілін үйренеміз, билейміз, таңғы ас ішеміз, ойнаймыз, ән айтамыз, түскі ас ішеміз, сосын ата-аналарымен бірге үйге қайтамыз.
- Ал үйде не істейсіңдер?
- Теледидар көреміз, ойыншықпен ойнаймыз. (Балалар өз пікірлерін айтады)
- Содан соң ұйықтаймыз.
- Иә, тек ұйықтар алдында жуынып, тісті тазалауды ұмытпау керек.
Балалар, қонағымызға көмектескендеріңе рахмет. Бір мезгілде ұйқыдан тұрып, тамақтанып, сабаққа дайындалуды, жатуды да есте сақтаңдар. Соған әдеттеніңдер. Егер кез келген уақытта ұйықтап, тұратын болсаңдар, ұйқыларың қанбайды немесе көп ұйықтайсыңдар. Осыдан өздеріңді нашар сезінесіңдер, жылдам шаршайсыңдар. Шаршаған адам ақпаратты нашар қабылдайды, содан соң сабаққа үлгерімдерің нашарлайды, жаңа тақырыпты игеру қиынға тұседі. Сондықтан мезгілімен ұйықтап, уақытымен ұйқыдан оянып, күн тәртібін сақтасаңдар өздеріңді сергек сезінесіңдер. Бір мезгілде тамақтану не үшін керек екенін білесіңдер ме?
Ауырмау үшін.
Дұрыс айтасыңдар. Кез келген уақытта тамақтансаңдар асқазандарың ауыртасыңдар, тек асқазан ауырып қана қоймайды өздеріңді де мазаларың кетеді. Бір мезгілде тамақтанып, асқазанды соған үйретсеңдер, <<Ас тұрған жерде дерт тұрмайды>> деген нақыл сөздің шындығына көз жеткізесіңдер.
Сергіту сәті.
Қоян, қоян тұршы,
Бетіңді жушы
Айнаға қарашы.
Шашыңды тарашы
Киіміңді киші
Балабақшаға қарай жүрші
Орныңа отыршы
Сабағыңды оқышы!
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
Балалар жауап дұрыс береді.
Балалар сергіту сәтін жасайды.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер күн тәртібімен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар күн тәртібі туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz