Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жемістер, көкөністер
Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Жемістер, көкөністер>>
Мақсаты: Балаларға жемістер мен көкөністер жайлы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділігі: Жемістер мен көкөністердің атауларын дұрыс атай және ажырата алуға баулу.
Дамытушылығы: Жемістер мен көкөністер туралы білімдерін кеңейту. Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін арттыру. Ауызекі сөйлей білуге үйрету. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорын молайту.
Тәрбиелілігі: Балалардың жеміс ағаштарын қорғап, оларға қамқор болуына ықпал ету үшін тәрбиелік әңгімелер жүргізу.
Көрнекілік құралдар: Жемістердің, көкөністердің суреттері.
Сөздік жұмысы: Жемістер, көкөністер, көп, аз, сана, мен алам, жеймін.
Әрекет кезеңі
Мұғалімнің әрекеті
Балалардың әрекеті
Мотивациялық -қозғаушы
-- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Біз қаңдаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз.
Еш уақытта білмейміз.
Амандасады
Назар аударады, қызығушылық танытады.
Ұйымдастырушылық - ізденіс
-Балалар, бүгін біз саяхатқа шығамыз. Ол үшін не керек?
-Дұрыс, көлікке мінеміз.
Қазір жылдың қай мезгілі?
-Бірінші аялдама <<Көкөністер>> аялдамасы
-Бұл аялдамадан өту үшін көкөністерді атау керек.
-Көкөністер қайда өседі?
-Келесі аялдама <<Жемістер>> аялдамасы
-Бұл аялдамада жемістердің атауларын үйрену керек.
мынау не? Алма
Қандай алма? - тәтті, қызыл алма
Тағы қандай алма? - дөңгелек алма
Мынау алмұрт - қандай алмұрт?
Жасыл алмұрт, тағы да қандай сары алмұрт? Мынау не? Жүзім
Қандай жүзім? Жасыл жүзім.
Қандай жүзім? Дәмді жүзім.
-Жемістер қайда өседі?
-Ал енді тоқтап демалайық.
Сергіту сәтін жасайық
Қорбаңдаған аюдың
Жидектері көп екен.
Теріп-теріп аламыз
Қалтамызға саламыз.
-Балалар осы аялдамада біз ойын ойнаймыз.
<<Алам>>, <<жеймін>> сөздерімен сөз тіркес құру.
<<Кім жылдам>> д/ойыны
Шарты: жемістердің атауларын атап, себетке жылдам салу керек.
Жауап береді.
Балалар жауап береді.
Балалар көлікке мінеді.
Балалар көкөніс атауларын атайды.
Балалар жерде өседі деп жауап береді.
Балалар жауап береді.
Балалар қайталайды.
Балалар жауап береді.
Балалар тоқтап, сергіту сәтін жасайды.
Балалар қызығушылықпен себетке жемістерді салады.
Рефлексивті-коррекциялаушы
-Балалар, бүгін біз қайда шықтық?
-Жақсы, алда қандай аялдамалар болды?
Сау болыңдар!
Балалар жауап береді
Сау болыңыз!
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Балалар жемістер атауларын қазақ тілінде дұрыс атауды білу керек;
Жемістер туралы түсінікті игеру керек;
Жемістерді қысқаша сипаттауды меңгеру керек.
Күні:
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Жемістер, көкөністер>>
Мақсаты: Балаларға жемістер мен көкөністер жайлы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділігі: Жемістер мен көкөністердің атауларын дұрыс атай және ажырата алуға баулу.
Дамытушылығы: Жемістер мен көкөністер туралы білімдерін кеңейту. Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін арттыру. Ауызекі сөйлей білуге үйрету. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорын молайту.
Тәрбиелілігі: Балалардың жеміс ағаштарын қорғап, оларға қамқор болуына ықпал ету үшін тәрбиелік әңгімелер жүргізу.
Көрнекілік құралдар: Жемістердің, көкөністердің суреттері.
Сөздік жұмысы: Жемістер, көкөністер, көп, аз, сана, мен алам, жеймін.
Әрекет кезеңі
Мұғалімнің әрекеті
Балалардың әрекеті
Мотивациялық -қозғаушы
-- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Біз қаңдаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз.
Еш уақытта білмейміз.
Амандасады
Назар аударады, қызығушылық танытады.
Ұйымдастырушылық - ізденіс
-Балалар, бүгін біз саяхатқа шығамыз. Ол үшін не керек?
-Дұрыс, көлікке мінеміз.
Қазір жылдың қай мезгілі?
-Бірінші аялдама <<Көкөністер>> аялдамасы
-Бұл аялдамадан өту үшін көкөністерді атау керек.
-Көкөністер қайда өседі?
-Келесі аялдама <<Жемістер>> аялдамасы
-Бұл аялдамада жемістердің атауларын үйрену керек.
мынау не? Алма
Қандай алма? - тәтті, қызыл алма
Тағы қандай алма? - дөңгелек алма
Мынау алмұрт - қандай алмұрт?
Жасыл алмұрт, тағы да қандай сары алмұрт? Мынау не? Жүзім
Қандай жүзім? Жасыл жүзім.
Қандай жүзім? Дәмді жүзім.
-Жемістер қайда өседі?
-Ал енді тоқтап демалайық.
Сергіту сәтін жасайық
Қорбаңдаған аюдың
Жидектері көп екен.
Теріп-теріп аламыз
Қалтамызға саламыз.
-Балалар осы аялдамада біз ойын ойнаймыз.
<<Алам>>, <<жеймін>> сөздерімен сөз тіркес құру.
<<Кім жылдам>> д/ойыны
Шарты: жемістердің атауларын атап, себетке жылдам салу керек.
Жауап береді.
Балалар жауап береді.
Балалар көлікке мінеді.
Балалар көкөніс атауларын атайды.
Балалар жерде өседі деп жауап береді.
Балалар жауап береді.
Балалар қайталайды.
Балалар жауап береді.
Балалар тоқтап, сергіту сәтін жасайды.
Балалар қызығушылықпен себетке жемістерді салады.
Рефлексивті-коррекциялаушы
-Балалар, бүгін біз қайда шықтық?
-Жақсы, алда қандай аялдамалар болды?
Сау болыңдар!
Балалар жауап береді
Сау болыңыз!
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Балалар жемістер атауларын қазақ тілінде дұрыс атауды білу керек;
Жемістер туралы түсінікті игеру керек;
Жемістерді қысқаша сипаттауды меңгеру керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz