Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ғарыш және оны мекендеушілер
Технологиялық картасы
Күні:
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Ғарыш және оны мекендеушілер>>
Мақсаты: Балаларға ғарыш және оны мекендеушілер туралы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділік: Жер туралы ұғымдарын кеңейту,ауа мен су туралы білімдерін кеңейту
Дамытушылық: Адамның өмірі оның жеке басының жағдайы қоршаған әлеммен байланысты екенін түсінетіндей құндылықтар жүйесін қалыптастыру. Сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік : Табиғат әлеміне адамгершілікпен және қамқорлықпен қарауға тәрбилеу.
Көрнекілік құралдар: Ғарыштың , ғарышкерлердің , зымыранның суреті.
Сөздік жұмысы: Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме балалар.
-Балалар,аспан әлеміне саяхатқа барғыларың келе ме?
-Бәріміз көзімізді жұмып,аспан әлеміне саяхатқа шығамыз. Музыка ойнайды.
Ғарыш әуені ойналып,бөлме іші қараңғыланады.
Амандасады.
Балалар көздерін жұмып,әуеннің ырғағымен іс-әрекет жасайды.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
-Балалар, сендер ғарыш туралы не білесіңдер?
Мұғалім ғарыш туралы айтып береді.
-Балалар біз үшін әлемдегі ең басты ғаламшар-Жер.Мынау күн.Жердегі тіршіліктің бәрі күннің көзімен өсіп-өнеді.Күн болмаса шөп те өспейді,мұзда ерімейді.Мынау ай.Ай-жердің серігі. Күн-ең үлкен жұлдыз.
-Балалар сендер қандай ғаламшарларды (планеты) білесіңдер?
- Венера, Меркурий, Марс, Юпитер, Уран, Плутон, Сатурн.
-Олар қайда орналасқан?
-Олар ғарышта орналасқан.
Сөздік жұмысын жүргізу:<<Ғарыш>>, <<Күн>>, <<Ай>> сөздерімен сөз тіркес құруға үйрету, мысал келтіру.
Ғарышкер, Байқоңыр туралы баларға айтып шығу. Қ.Р. ғарышкерлерімен таныстыру.
Мұғалім балаларға ғарыштың суретін көрсетеді.
- Олай болса балалар ғарышты мекендеушілер кімдер?
- Ғарышкерлер дейміз.
- Балалар ғарышқа не үшін ұшады?
-Иә, аспан әлемін, ғаламшарларды, жұлдыздарды зерттеу үшін ұшады.
- Ең бірінші ғарышқа жануарлардан нелер ұшты?
- Иттер : Белка мен Стрелка.
- Совет Одағы кезінде Юрий Гагарин қай жылы ғарышқа ұшты?
- 1961 жылы 12 сәуірде Восток ғарыш кемесімен Байқоңыр ғарыш алаңынан тарихта тұңғыш рет ғарышқа ұшты. Ол Жерді айналып ұшып, 1 сағат 48 минуттан кейін Жерге қайта қонды.
- Ал Қазақстаннан ең бірінші кімдер ұшты?
- Тоқтар Әубәкіров (1991 жылы
2 сәуірде), одан кейін Талғат Мұсабаев (1994 ж. 1 маусымда).
- Ал балалар ғарышқа не арқылы ұшады?
- Зымыран арқылы.
- Зымыран қалай ұшады?
- Тез ұшады.
- Балалар сендер қалай ойлайсыңдар ғарышкер ғарышта жүргенде зымыран ішінен шығады ма?
- Иә шығады, өйткені олар жұмыстарын жасайды, зерттейді, әр түрлі ғаламшарларды зерттеп ашық аспанда жүреді.
Сурет үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
Балалар тақтадағы үлгіге қарап ғарыштың суретін салады.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер ғарышпен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар ғарыш туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Күні:
Топ: Дайындық
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Ғарыш және оны мекендеушілер>>
Мақсаты: Балаларға ғарыш және оны мекендеушілер туралы түсінік беру.
Міндеттері:
Білімділік: Жер туралы ұғымдарын кеңейту,ауа мен су туралы білімдерін кеңейту
Дамытушылық: Адамның өмірі оның жеке басының жағдайы қоршаған әлеммен байланысты екенін түсінетіндей құндылықтар жүйесін қалыптастыру. Сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік : Табиғат әлеміне адамгершілікпен және қамқорлықпен қарауға тәрбилеу.
Көрнекілік құралдар: Ғарыштың , ғарышкерлердің , зымыранның суреті.
Сөздік жұмысы: Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме балалар.
-Балалар,аспан әлеміне саяхатқа барғыларың келе ме?
-Бәріміз көзімізді жұмып,аспан әлеміне саяхатқа шығамыз. Музыка ойнайды.
Ғарыш әуені ойналып,бөлме іші қараңғыланады.
Амандасады.
Балалар көздерін жұмып,әуеннің ырғағымен іс-әрекет жасайды.
ІІ кезең-ұйымдастырушылық-
ізденушілік
-Балалар, сендер ғарыш туралы не білесіңдер?
Мұғалім ғарыш туралы айтып береді.
-Балалар біз үшін әлемдегі ең басты ғаламшар-Жер.Мынау күн.Жердегі тіршіліктің бәрі күннің көзімен өсіп-өнеді.Күн болмаса шөп те өспейді,мұзда ерімейді.Мынау ай.Ай-жердің серігі. Күн-ең үлкен жұлдыз.
-Балалар сендер қандай ғаламшарларды (планеты) білесіңдер?
- Венера, Меркурий, Марс, Юпитер, Уран, Плутон, Сатурн.
-Олар қайда орналасқан?
-Олар ғарышта орналасқан.
Сөздік жұмысын жүргізу:<<Ғарыш>>, <<Күн>>, <<Ай>> сөздерімен сөз тіркес құруға үйрету, мысал келтіру.
Ғарышкер, Байқоңыр туралы баларға айтып шығу. Қ.Р. ғарышкерлерімен таныстыру.
Мұғалім балаларға ғарыштың суретін көрсетеді.
- Олай болса балалар ғарышты мекендеушілер кімдер?
- Ғарышкерлер дейміз.
- Балалар ғарышқа не үшін ұшады?
-Иә, аспан әлемін, ғаламшарларды, жұлдыздарды зерттеу үшін ұшады.
- Ең бірінші ғарышқа жануарлардан нелер ұшты?
- Иттер : Белка мен Стрелка.
- Совет Одағы кезінде Юрий Гагарин қай жылы ғарышқа ұшты?
- 1961 жылы 12 сәуірде Восток ғарыш кемесімен Байқоңыр ғарыш алаңынан тарихта тұңғыш рет ғарышқа ұшты. Ол Жерді айналып ұшып, 1 сағат 48 минуттан кейін Жерге қайта қонды.
- Ал Қазақстаннан ең бірінші кімдер ұшты?
- Тоқтар Әубәкіров (1991 жылы
2 сәуірде), одан кейін Талғат Мұсабаев (1994 ж. 1 маусымда).
- Ал балалар ғарышқа не арқылы ұшады?
- Зымыран арқылы.
- Зымыран қалай ұшады?
- Тез ұшады.
- Балалар сендер қалай ойлайсыңдар ғарышкер ғарышта жүргенде зымыран ішінен шығады ма?
- Иә шығады, өйткені олар жұмыстарын жасайды, зерттейді, әр түрлі ғаламшарларды зерттеп ашық аспанда жүреді.
Сурет үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
Балалар тақтадағы үлгіге қарап ғарыштың суретін салады.
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
ІІІ кезең- Қорытынды рефлексивтік- түзету
Бүгін сендер ғарышпен таныстыңдар.
Кәне қоштасайық. Келесі кездескенше!
-Сау болыңыздар!
-Сау болыңыз, мұғалім.
Балалар ғарыш туралы өз пікірлерін айтады.
Есеп
+
-
Есеп
+
-
Күтілетін нәтиже
Ғарыш, зымыран, ғарышкер, ғарыш әлемі.білу керек;
Жаңа сөздерді орынды қолдануды игеру керек;
Сөз тіркестерін құрастыра білуді меңгеру керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz