Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Ортақ тақырып
Бөлімше
Сабақ реті
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1-тоқсан (8 сағат)
Өзім туралы
Менің отбасым
Менің ата-тегім
1
2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін
құру
2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
1
Мен және қоғам
2
2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ əдеп нормаларын
анықтау
1
Сыпайылық
Менің достарым
3
2.1.1.4 Бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы
қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу
1
Адам еңбегі
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
4
2.1.1.4 Бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу
1
<<Менің отбасым және достарым>>
Менің құқығым және міндетім
5
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату
1
Отан үшін аянба
6
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау
2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру
1
Қазақстан халқы
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
7
2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
8
1
2-тоқсан (8 сағат)
<<Менің мектебім>>
Біздің мектеп
9
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
2.1.2.2 мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау
1
Мектеп ережелері
10
2.1.2.3 мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
1
Біздің сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
11
2.1.2.4 өз сыныбының ұжымын сипаттау
1
<<Менің туған өлкем>>
Қазақстан - менің Отаным
12
2.1.3.2 Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету
1
Менің ауылым. Менің қалам.
13
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1
Қандай көлік түрлері бар?
14
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
15
2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
16
1
3-тоқсан (10 сағат)
<<Дені саудың- жаны сау>>
Мектептегі өмір
17
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
1
Дұрыс тамақтана біл
18
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
1
Қауіпсіздік ережелері
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
19
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1
<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>>
Мемлекеттік мейрамдар
20
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
1
Өткенімізді білеміз
Ежелгі қалалар
21
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1
Ғұндар қалай өмір сүрді?
22
2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
1
Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
23
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау
1
Әбу Насыр әл-Фараби
24
2.3.4.1 әл Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
1
Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
25
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
26
1
4-тоқсан (8 сағат)
<<Қоршаған орта>>
Жергілікті жерді бағдарлау
27
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
1
Адам өміріне ауа райының әсері
28
2.2.2.1 ауа-райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау
1
Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны
Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі
29
2.2.3.1 ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау
2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау
1
Қауіпті табиғат құбылыстары
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
30
2.2.3.3 табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу
1
<< Саяхат>>
Менің көшем
31
2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1
Қазақстанға саяхат
32
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1
Ежелгі қала - Отырар
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
33
2.2.4.3 Туристік нысандардың ерекшеліктерін сипаттау
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
34
1
Ортақ тақырып
Бөлімше
Сабақ реті
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1-тоқсан (8 сағат)
Өзім туралы
Менің отбасым
Менің ата-тегім
1
2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін
құру
2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
1
Мен және қоғам
2
2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ əдеп нормаларын
анықтау
1
Сыпайылық
Менің достарым
3
2.1.1.4 Бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы
қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу
1
Адам еңбегі
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
4
2.1.1.4 Бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу
1
<<Менің отбасым және достарым>>
Менің құқығым және міндетім
5
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату
1
Отан үшін аянба
6
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау
2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру
1
Қазақстан халқы
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
7
2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
8
1
2-тоқсан (8 сағат)
<<Менің мектебім>>
Біздің мектеп
9
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
2.1.2.2 мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау
1
Мектеп ережелері
10
2.1.2.3 мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
1
Біздің сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
11
2.1.2.4 өз сыныбының ұжымын сипаттау
1
<<Менің туған өлкем>>
Қазақстан - менің Отаным
12
2.1.3.2 Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету
1
Менің ауылым. Менің қалам.
13
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1
Қандай көлік түрлері бар?
14
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
15
2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
16
1
3-тоқсан (10 сағат)
<<Дені саудың- жаны сау>>
Мектептегі өмір
17
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
1
Дұрыс тамақтана біл
18
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
1
Қауіпсіздік ережелері
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
19
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1
<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>>
Мемлекеттік мейрамдар
20
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
1
Өткенімізді білеміз
Ежелгі қалалар
21
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1
Ғұндар қалай өмір сүрді?
22
2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау
1
Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі
23
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау
1
Әбу Насыр әл-Фараби
24
2.3.4.1 әл Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
1
Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
25
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
26
1
4-тоқсан (8 сағат)
<<Қоршаған орта>>
Жергілікті жерді бағдарлау
27
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
1
Адам өміріне ауа райының әсері
28
2.2.2.1 ауа-райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау
1
Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны
Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі
29
2.2.3.1 ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау
2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау
1
Қауіпті табиғат құбылыстары
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
30
2.2.3.3 табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу
1
<< Саяхат>>
Менің көшем
31
2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1
Қазақстанға саяхат
32
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1
Ежелгі қала - Отырар
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
33
2.2.4.3 Туристік нысандардың ерекшеліктерін сипаттау
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
34
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz