Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тақырыбы
Күні
Сабақтың тақырыбы
Ас адамның арқауы
Сілтеме
7-сынып қазақ тілі Т. Артыкова, Г.Ермекбаева Алматы "Атамұра" 2012
Жалпы мақсаттар
<<Ас- адамның арқауы>> тақырыбында бағыт- бағдар бере отырып, <<денсаулықтың негізі - дұрыс тамақтану>> екенін түсіндіру, мәтін мазмұнын меңгерту.
Оқыту нәтижесі
Оқушылардың қызығушылығы артады, олардыңбойындашығармашылықізденіс қалыптасады, көркемдік талғамы, шығармашылық қиялы, ойлау кеңістігі дамиды.
Түйінді идеялар
Бірін- бірі сыйлауға, тыңдай білуге тәрбиелеу
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Сабақтың көрнекілігі
Интерактивті тақта, қалпақтар, микрафон,А4 форматындағы қағаз және түрлі - түсті қарандаштар беріледі
Дәстүрлі емес сабақ
Қолданылатын модульдар
Сын тұрғысынанойлау, диалог, АКТ,оқытуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1)Топқа бөлу
2) Психологиялық ахуал қалыптастыру.
3) Үй тапсырмасын сұрау: <<Мың бір-мақал, жүз бір- жұмбақ>> әдісі
4) Тақырыпты ашу
Ой шақыру
5) Сөздікпен жұмыс:
6) "Алты қалпақ" әдісі
Топтық жұмыс
Ақ қалпақ - фактілерді табады
Сары қалпақ - позитив; жақсы жерін табу
Қара қалпақ - негатив, ұнамаған жері
Қызыл қалпақ - эмоция,қуану
Жасыл - шығармашылық, басқаша қалай болуы
Көк қалпақ - философия,қорытынды жасайды
Сергіту сәті
<<Ойлан, тап>> әдісі
Жұптық жұмыс:
Рөлдік ойын
Сабақты қорыту:
<<Конвертті сұрақ>> әдісін қолдану
Сабақтың соңында
1)Түстерді таңдату арқылы топқа бөлу.
2)Ынтымақтастық атмосферасын құру,
.
Ас туралы мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ырым-тыйымдарға класстер құру.
Әр топқа А4 форматындағы қағаз және түрлі - түсті қарандаштар беріледі
"Ас адамның арқауы" туралы видеоролик көрсетемін .
Сөздікті қайталатамын, оқытамын.
Мәтінмен жұмыс
Қымыз ауруға ем, сауға қуат. Қымыздың денсаулыққа тигізер пайдасын айтып тауыса алмайсың. Қымыз құрамында <<С>> дәрумені мол, сиыр сүтімен салыстырғанда он ессе көп. Оның емдік қасиеттері, әсіресе құрт ауруын емдеу қасиеттері жоғары. Оның адам ағзасын әлсірететін созылмалы ауруларға қарсы күресетін артықшылығын да айта кеткен жөн.
Дәрігерлер қымызды безгек ауруына және жөтелге қарсы ішуге ұсыныс жасайды. Қымызбен емделгенде, қан құрамындағы гемоглобин, эритроцит көбейеді. Тамырдың соғуы жиілеп, қан айнылымы жылдамдайды. Қан тамырының жұмысы мен жүрек соғысы жақсарады.
Ал осы күні жастар жағы қымыздың орнына шетелдік <<Сосо -соla>>, <> тәрізді сусындарды жиі тұтынады. Оның ағзаға зияндылығын ескеріп жүрген бірі жоқ. <<Сосо -соla>> -ның бала денсаулығына ауыр зиян келтіретінің дүние жүзі біліп, жар салып жатыр. Тіпті жарнамалауға тыйым салып, компанияға оның зияндылығын мойындатады. Осы <<Сосо -соla>> сусыныменкөліктің есігін жуғанда бояуы бірден кетіп қалыпты.
<> сусынын да ішкеннен ата-бабаларымыздың ізімен ұлттық тағамдарымызды бойымызға, ұлттық құндылықтарымызды жанымызға азық етейік, ағайын!
Көңілді әуенмен жаттығу жасау
Қазақша ет асу мәзірін құру
Ортаға мейрамхана директоры, емхана дәрігері ,
жәнежүргізуші шақырылады.
Әр топқа хат таратамын.
<<Баталы құл-арымас, батасыз құл- жарымас>>
1)Үш топқа бөлінеді
2)Шаттық шеңберін жасай отырып,өз бойларындағы жаман қасиеттерді стикерге теріп жазады, содан кейін умаждап қоқыс жәшігіне тастайды.
1-топ. Мақал-мәтелдер
2-топ. Жұмбақтар
3-топ. Ырым-тыйымдар
Жоба қорғау.
Оқушылар көргендерін
сұрақтарға жауап беру арқылы баяндайды.
Сөздікті сөздік дәптерлеріне жатқа айтады.
1-2-3 топқа тапсырма, мәтін бойынша өз қалпағының түсіне лайықты ойларын ортаға салады.
Оқушылар ортаға шығып жаттығу жасайды
Оқушылар шашыраңқы сөйлемдерді рет ретімен орналастырады.
Оқушылар ақылдасып, бір теле жоба бойынша рөлдік ойын ұйымдастырады.
Топ мүшелері конвертті ашып, сұраққа жауап береді.
Бір оқушы бата береді.
Оқытуға арналған тапсырма
<<Ас-адамның арқауы>> тақырыбына шағын эссе жазу.
Күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Бағалау парағын таратып беремін.
Әр тапсырмадан кейін формативті түрде оқушыларды бағалап отырамын.
Топ басшылары топ мүшелерін бағалау парағындағы критерийлерге сүйеніп бағалайды.
Рефлексия
Стикер тарату
Өз пікірлерін білдіреді
Аудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинары
Сабақтың тақырыбы: <<Ас -адамның арқауы>>
Мұғалімнің жазбасы:
Бүгінгіаудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинарыөтілген сабақтың тақырыбы: <<Ас адамның арқауы>> деп аталады. Сабақтың жалпы мақсаты:<<Ас- адамның арқауы>> тақырыбында бағыт бағдар бере отырып, <<денсаулық негізі - дұрыс тамақтану>> екенін түсіндіру. мәтін мазмұнын меңгерту
Нәтижесінде: оқушылардың қызығушылығы артады, олардың бойында шығармашылық ізденіс қалыптасады, көркемдік талғамы, шығармашылық қиялы, ойлау кеңістігі дамиды.
Қамтылған модульдар: Сын тұрғысынан ойлау, білім берудің жаңа әдіс тәсілдері, АКТ, оқытуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту.Қолданылған интербелсенді әдістер:<<Алты қалпақ>> , <<Айтуға оңай>> ток шоуы, <<Фила>> кестесі, <<Мың бір-мақал, жүз бір-жұмбақ>>, <<Конвертті сұрақ>> стратегиялары.
Бағалау кезеңінде бағалау критерийлері жазылған парақшалар арқылы баллдық жүйемен топ басшылары топ мүшелерін бағалады.
Сабақтың соңында стикер таратып, кері байланыс орнатылды. Оқушылардың жазғандарын оқып, олардың нені қалайтындарын, нені білгілері келетінін білу арқылы келесі сабағымды жоспарлаймын.
Аудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинары
Сабақтың тақырыбы: <<Ас -адамның арқауы>>
<<Тілегім бар>> әдісі
<<Болжау>> әдісі
Сабақтың тақырыбы
Ас адамның арқауы
Сілтеме
7-сынып қазақ тілі Т. Артыкова, Г.Ермекбаева Алматы "Атамұра" 2012
Жалпы мақсаттар
<<Ас- адамның арқауы>> тақырыбында бағыт- бағдар бере отырып, <<денсаулықтың негізі - дұрыс тамақтану>> екенін түсіндіру, мәтін мазмұнын меңгерту.
Оқыту нәтижесі
Оқушылардың қызығушылығы артады, олардыңбойындашығармашылықізденіс қалыптасады, көркемдік талғамы, шығармашылық қиялы, ойлау кеңістігі дамиды.
Түйінді идеялар
Бірін- бірі сыйлауға, тыңдай білуге тәрбиелеу
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Сабақтың көрнекілігі
Интерактивті тақта, қалпақтар, микрафон,А4 форматындағы қағаз және түрлі - түсті қарандаштар беріледі
Дәстүрлі емес сабақ
Қолданылатын модульдар
Сын тұрғысынанойлау, диалог, АКТ,оқытуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1)Топқа бөлу
2) Психологиялық ахуал қалыптастыру.
3) Үй тапсырмасын сұрау: <<Мың бір-мақал, жүз бір- жұмбақ>> әдісі
4) Тақырыпты ашу
Ой шақыру
5) Сөздікпен жұмыс:
6) "Алты қалпақ" әдісі
Топтық жұмыс
Ақ қалпақ - фактілерді табады
Сары қалпақ - позитив; жақсы жерін табу
Қара қалпақ - негатив, ұнамаған жері
Қызыл қалпақ - эмоция,қуану
Жасыл - шығармашылық, басқаша қалай болуы
Көк қалпақ - философия,қорытынды жасайды
Сергіту сәті
<<Ойлан, тап>> әдісі
Жұптық жұмыс:
Рөлдік ойын
Сабақты қорыту:
<<Конвертті сұрақ>> әдісін қолдану
Сабақтың соңында
1)Түстерді таңдату арқылы топқа бөлу.
2)Ынтымақтастық атмосферасын құру,
.
Ас туралы мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ырым-тыйымдарға класстер құру.
Әр топқа А4 форматындағы қағаз және түрлі - түсті қарандаштар беріледі
"Ас адамның арқауы" туралы видеоролик көрсетемін .
Сөздікті қайталатамын, оқытамын.
Мәтінмен жұмыс
Қымыз ауруға ем, сауға қуат. Қымыздың денсаулыққа тигізер пайдасын айтып тауыса алмайсың. Қымыз құрамында <<С>> дәрумені мол, сиыр сүтімен салыстырғанда он ессе көп. Оның емдік қасиеттері, әсіресе құрт ауруын емдеу қасиеттері жоғары. Оның адам ағзасын әлсірететін созылмалы ауруларға қарсы күресетін артықшылығын да айта кеткен жөн.
Дәрігерлер қымызды безгек ауруына және жөтелге қарсы ішуге ұсыныс жасайды. Қымызбен емделгенде, қан құрамындағы гемоглобин, эритроцит көбейеді. Тамырдың соғуы жиілеп, қан айнылымы жылдамдайды. Қан тамырының жұмысы мен жүрек соғысы жақсарады.
Ал осы күні жастар жағы қымыздың орнына шетелдік <<Сосо -соla>>, <
<
Көңілді әуенмен жаттығу жасау
Қазақша ет асу мәзірін құру
Ортаға мейрамхана директоры, емхана дәрігері ,
жәнежүргізуші шақырылады.
Әр топқа хат таратамын.
<<Баталы құл-арымас, батасыз құл- жарымас>>
1)Үш топқа бөлінеді
2)Шаттық шеңберін жасай отырып,өз бойларындағы жаман қасиеттерді стикерге теріп жазады, содан кейін умаждап қоқыс жәшігіне тастайды.
1-топ. Мақал-мәтелдер
2-топ. Жұмбақтар
3-топ. Ырым-тыйымдар
Жоба қорғау.
Оқушылар көргендерін
сұрақтарға жауап беру арқылы баяндайды.
Сөздікті сөздік дәптерлеріне жатқа айтады.
1-2-3 топқа тапсырма, мәтін бойынша өз қалпағының түсіне лайықты ойларын ортаға салады.
Оқушылар ортаға шығып жаттығу жасайды
Оқушылар шашыраңқы сөйлемдерді рет ретімен орналастырады.
Оқушылар ақылдасып, бір теле жоба бойынша рөлдік ойын ұйымдастырады.
Топ мүшелері конвертті ашып, сұраққа жауап береді.
Бір оқушы бата береді.
Оқытуға арналған тапсырма
<<Ас-адамның арқауы>> тақырыбына шағын эссе жазу.
Күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Бағалау парағын таратып беремін.
Әр тапсырмадан кейін формативті түрде оқушыларды бағалап отырамын.
Топ басшылары топ мүшелерін бағалау парағындағы критерийлерге сүйеніп бағалайды.
Рефлексия
Стикер тарату
Өз пікірлерін білдіреді
Аудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинары
Сабақтың тақырыбы: <<Ас -адамның арқауы>>
Мұғалімнің жазбасы:
Бүгінгіаудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинарыөтілген сабақтың тақырыбы: <<Ас адамның арқауы>> деп аталады. Сабақтың жалпы мақсаты:<<Ас- адамның арқауы>> тақырыбында бағыт бағдар бере отырып, <<денсаулық негізі - дұрыс тамақтану>> екенін түсіндіру. мәтін мазмұнын меңгерту
Нәтижесінде: оқушылардың қызығушылығы артады, олардың бойында шығармашылық ізденіс қалыптасады, көркемдік талғамы, шығармашылық қиялы, ойлау кеңістігі дамиды.
Қамтылған модульдар: Сын тұрғысынан ойлау, білім берудің жаңа әдіс тәсілдері, АКТ, оқытуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту.Қолданылған интербелсенді әдістер:<<Алты қалпақ>> , <<Айтуға оңай>> ток шоуы, <<Фила>> кестесі, <<Мың бір-мақал, жүз бір-жұмбақ>>, <<Конвертті сұрақ>> стратегиялары.
Бағалау кезеңінде бағалау критерийлері жазылған парақшалар арқылы баллдық жүйемен топ басшылары топ мүшелерін бағалады.
Сабақтың соңында стикер таратып, кері байланыс орнатылды. Оқушылардың жазғандарын оқып, олардың нені қалайтындарын, нені білгілері келетінін білу арқылы келесі сабағымды жоспарлаймын.
Аудандық <<Жаңа сабақты өтудегі сабаққа қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдерді таңдау>> семинары
Сабақтың тақырыбы: <<Ас -адамның арқауы>>
<<Тілегім бар>> әдісі
<<Болжау>> әдісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz