Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақты қорыту

Алматы облысы Алакөл ауданы
Үшарал қаласының №1 ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Мекишева Сауле Кумашевна
Күн:21.01

Сабақтың тақырыбы
Қыс. Зат есім тақырыбы бойынша нәтиже сабақ
Сілтеме
6- сынып қазақ тілі
Жалпы мақсаттар
Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.Зат есім туралы теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, <<Қыс>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастыру шеберліктерін қалыптастыру. .
Оқыту нәтижесі

Жан-жақты құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Түйінді идеялар

Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақтың түрі
Бекіту сабағы
Сабақтың әдісі:
АКТны пайдалану, сұрақ-жауап, кластер құру, сұхбат алу, тілдесім әрекеттік жалғастыру
Сабақтың барысы
Модульдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Нәтиже сабақ
Ой шақыру
Ой толғау

АКТ

Сын тұрғысынан ойлау

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу.

Құрметті оқушылар, қолдарыңнан ұстап бір-бірлеріңе қарап жақсы тілек айтыңдар.

1-слайд. Интербелсенді тақтадан орысша сөздікті оқып аударамыз.

1. <<Қыс>> туралы өлеңді оқу. 2-слайд.
-Бұл өлеңді кім жазды?

Түстерді таңдау арқылы 3 топқа

.(<<Сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>)

Оқушылар кезек- кезек оқып қазақша аудармасын айтады.

Дауыстап оқиды.
Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев
.

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Сергіту сәті

Сабақты қорыту

Семантика-
лық картаны толтыру

Топтастыру әдісі

Диалог әдісі

Дарындынды балаларды оқыту.

Сұрақ-жауап әдісі
2. <<Қыс>> дегенде көз алдарыңа не елестейді.

Интерактивті тақтада жалқы есім мен жалпы есімді ажыратып жазу

2. <<Қыс>> тақырыбына байланысты кластер құру.
3-слайд.

<<Қыс>> тақырыбына сұхбат сұрақтарын дайындауға тапсырма беремін.

Ал, балалар біраз билеу арқылы көңілімізді көтеріп, денемізді сергітіп алайық.

<<Синкуейн>> әдісі бойынша бес жолды өлең құрау.

Ал, балалар қыс мезгілінің ең негізгі мерекелерінің бірі жаңа жыл болғандықтан сабағымызды <<Аяз - атаның>>қоржынындағы сұрақтарына жауап беру арқылы қорытып, дұрыс жауап бергендеріңе Аяз ата силық таратады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады

Кезек- кезек кестені толтырады

Әр топ құрған кластерлеріне сөйлемдер құрап, қорғап шығады.

Әр топ дайындаған сұрақтарымен екінші топтан сұхбат алады.

Қара жорға>> биін билей отырып жаттығу жасайды.

1-топ <<Қыс>>
2-топ <<Мұз>> сөзіне өлең құрайды.

Оқушылар қоржыннан сұрақтар алып, жауап беріп силықтарын алады.
Үй тапсырмасын беру .

<<Қыс келбеті>> тақырыбына шағын шығарма жазу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау:
Формативті бағалау
Өзара бағалау
Топ жетекшісі бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Рефлексия:
Стикер таратамын.
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білдіреді

Сабақ барысынан көрініс

Ұқсас жұмыстар
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. 8 сынып
Бөлшек деген не
Сабақтың типі. Сабақтың әдісі
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер
Тамақтану гигиенасы.Асқазан-ішек ауруларының алдын алу
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Теңсіздіктерді аралықтар тәсілімен шешу
Шала түрленіп дамитын бунақденелілерді сипатта
Өзіңді тексер
Пәндер