Сабақты қорыту

Алматы облысы Алакөл ауданы
Үшарал қаласының №1 ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Мекишева Сауле Кумашевна
Күн:21.01

Сабақтың тақырыбы
Қыс. Зат есім тақырыбы бойынша нәтиже сабақ
Сілтеме
6- сынып қазақ тілі
Жалпы мақсаттар
Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.Зат есім туралы теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, <<Қыс>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастыру шеберліктерін қалыптастыру. .
Оқыту нәтижесі

Жан-жақты құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Түйінді идеялар

Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақтың түрі
Бекіту сабағы
Сабақтың әдісі:
АКТны пайдалану, сұрақ-жауап, кластер құру, сұхбат алу, тілдесім әрекеттік жалғастыру
Сабақтың барысы
Модульдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Нәтиже сабақ
Ой шақыру
Ой толғау

АКТ

Сын тұрғысынан ойлау

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу.

Құрметті оқушылар, қолдарыңнан ұстап бір-бірлеріңе қарап жақсы тілек айтыңдар.

1-слайд. Интербелсенді тақтадан орысша сөздікті оқып аударамыз.

1. <<Қыс>> туралы өлеңді оқу. 2-слайд.
-Бұл өлеңді кім жазды?

Түстерді таңдау арқылы 3 топқа

.(<<Сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>)

Оқушылар кезек- кезек оқып қазақша аудармасын айтады.

Дауыстап оқиды.
Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев
.

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Сергіту сәті

Сабақты қорыту

Семантика-
лық картаны толтыру

Топтастыру әдісі

Диалог әдісі

Дарындынды балаларды оқыту.

Сұрақ-жауап әдісі
2. <<Қыс>> дегенде көз алдарыңа не елестейді.

Интерактивті тақтада жалқы есім мен жалпы есімді ажыратып жазу

2. <<Қыс>> тақырыбына байланысты кластер құру.
3-слайд.

<<Қыс>> тақырыбына сұхбат сұрақтарын дайындауға тапсырма беремін.

Ал, балалар біраз билеу арқылы көңілімізді көтеріп, денемізді сергітіп алайық.

<<Синкуейн>> әдісі бойынша бес жолды өлең құрау.

Ал, балалар қыс мезгілінің ең негізгі мерекелерінің бірі жаңа жыл болғандықтан сабағымызды <<Аяз - атаның>>қоржынындағы сұрақтарына жауап беру арқылы қорытып, дұрыс жауап бергендеріңе Аяз ата силық таратады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады

Кезек- кезек кестені толтырады

Әр топ құрған кластерлеріне сөйлемдер құрап, қорғап шығады.

Әр топ дайындаған сұрақтарымен екінші топтан сұхбат алады.

Қара жорға>> биін билей отырып жаттығу жасайды.

1-топ <<Қыс>>
2-топ <<Мұз>> сөзіне өлең құрайды.

Оқушылар қоржыннан сұрақтар алып, жауап беріп силықтарын алады.
Үй тапсырмасын беру .

<<Қыс келбеті>> тақырыбына шағын шығарма жазу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау:
Формативті бағалау
Өзара бағалау
Топ жетекшісі бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Рефлексия:
Стикер таратамын.
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білдіреді

Сабақ барысынан көрініс

Ұқсас жұмыстар
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. 8 сынып
Бөлшек деген не
Сабақтың типі. Сабақтың әдісі
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер
Тамақтану гигиенасы.Асқазан-ішек ауруларының алдын алу
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Теңсіздіктерді аралықтар тәсілімен шешу
Шала түрленіп дамитын бунақденелілерді сипатта
Өзіңді тексер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz