Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты қорыту
Алматы облысы Алакөл ауданы
Үшарал қаласының №1 ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Мекишева Сауле Кумашевна
Күн:21.01
Сабақтың тақырыбы
Қыс. Зат есім тақырыбы бойынша нәтиже сабақ
Сілтеме
6- сынып қазақ тілі
Жалпы мақсаттар
Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.Зат есім туралы теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, <<Қыс>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастыру шеберліктерін қалыптастыру. .
Оқыту нәтижесі
Жан-жақты құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Түйінді идеялар
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақтың түрі
Бекіту сабағы
Сабақтың әдісі:
АКТны пайдалану, сұрақ-жауап, кластер құру, сұхбат алу, тілдесім әрекеттік жалғастыру
Сабақтың барысы
Модульдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау
Нәтиже сабақ
Ой шақыру
Ой толғау
АКТ
Сын тұрғысынан ойлау
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу.
Құрметті оқушылар, қолдарыңнан ұстап бір-бірлеріңе қарап жақсы тілек айтыңдар.
1-слайд. Интербелсенді тақтадан орысша сөздікті оқып аударамыз.
1. <<Қыс>> туралы өлеңді оқу. 2-слайд.
-Бұл өлеңді кім жазды?
Түстерді таңдау арқылы 3 топқа
.(<<Сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>)
Оқушылар кезек- кезек оқып қазақша аудармасын айтады.
Дауыстап оқиды.
Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев
.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Сабақты қорыту
Семантика-
лық картаны толтыру
Топтастыру әдісі
Диалог әдісі
Дарындынды балаларды оқыту.
Сұрақ-жауап әдісі
2. <<Қыс>> дегенде көз алдарыңа не елестейді.
Интерактивті тақтада жалқы есім мен жалпы есімді ажыратып жазу
2. <<Қыс>> тақырыбына байланысты кластер құру.
3-слайд.
<<Қыс>> тақырыбына сұхбат сұрақтарын дайындауға тапсырма беремін.
Ал, балалар біраз билеу арқылы көңілімізді көтеріп, денемізді сергітіп алайық.
<<Синкуейн>> әдісі бойынша бес жолды өлең құрау.
Ал, балалар қыс мезгілінің ең негізгі мерекелерінің бірі жаңа жыл болғандықтан сабағымызды <<Аяз - атаның>>қоржынындағы сұрақтарына жауап беру арқылы қорытып, дұрыс жауап бергендеріңе Аяз ата силық таратады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Кезек- кезек кестені толтырады
Әр топ құрған кластерлеріне сөйлемдер құрап, қорғап шығады.
Әр топ дайындаған сұрақтарымен екінші топтан сұхбат алады.
Қара жорға>> биін билей отырып жаттығу жасайды.
1-топ <<Қыс>>
2-топ <<Мұз>> сөзіне өлең құрайды.
Оқушылар қоржыннан сұрақтар алып, жауап беріп силықтарын алады.
Үй тапсырмасын беру .
<<Қыс келбеті>> тақырыбына шағын шығарма жазу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау:
Формативті бағалау
Өзара бағалау
Топ жетекшісі бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Рефлексия:
Стикер таратамын.
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білдіреді
Сабақ барысынан көрініс
Үшарал қаласының №1 ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Мекишева Сауле Кумашевна
Күн:21.01
Сабақтың тақырыбы
Қыс. Зат есім тақырыбы бойынша нәтиже сабақ
Сілтеме
6- сынып қазақ тілі
Жалпы мақсаттар
Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.Зат есім туралы теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, <<Қыс>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастыру шеберліктерін қалыптастыру. .
Оқыту нәтижесі
Жан-жақты құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Түйінді идеялар
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақтың түрі
Бекіту сабағы
Сабақтың әдісі:
АКТны пайдалану, сұрақ-жауап, кластер құру, сұхбат алу, тілдесім әрекеттік жалғастыру
Сабақтың барысы
Модульдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау
Нәтиже сабақ
Ой шақыру
Ой толғау
АКТ
Сын тұрғысынан ойлау
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу.
Құрметті оқушылар, қолдарыңнан ұстап бір-бірлеріңе қарап жақсы тілек айтыңдар.
1-слайд. Интербелсенді тақтадан орысша сөздікті оқып аударамыз.
1. <<Қыс>> туралы өлеңді оқу. 2-слайд.
-Бұл өлеңді кім жазды?
Түстерді таңдау арқылы 3 топқа
.(<<Сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер>>)
Оқушылар кезек- кезек оқып қазақша аудармасын айтады.
Дауыстап оқиды.
Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев
.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Сабақты қорыту
Семантика-
лық картаны толтыру
Топтастыру әдісі
Диалог әдісі
Дарындынды балаларды оқыту.
Сұрақ-жауап әдісі
2. <<Қыс>> дегенде көз алдарыңа не елестейді.
Интерактивті тақтада жалқы есім мен жалпы есімді ажыратып жазу
2. <<Қыс>> тақырыбына байланысты кластер құру.
3-слайд.
<<Қыс>> тақырыбына сұхбат сұрақтарын дайындауға тапсырма беремін.
Ал, балалар біраз билеу арқылы көңілімізді көтеріп, денемізді сергітіп алайық.
<<Синкуейн>> әдісі бойынша бес жолды өлең құрау.
Ал, балалар қыс мезгілінің ең негізгі мерекелерінің бірі жаңа жыл болғандықтан сабағымызды <<Аяз - атаның>>қоржынындағы сұрақтарына жауап беру арқылы қорытып, дұрыс жауап бергендеріңе Аяз ата силық таратады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Кезек- кезек кестені толтырады
Әр топ құрған кластерлеріне сөйлемдер құрап, қорғап шығады.
Әр топ дайындаған сұрақтарымен екінші топтан сұхбат алады.
Қара жорға>> биін билей отырып жаттығу жасайды.
1-топ <<Қыс>>
2-топ <<Мұз>> сөзіне өлең құрайды.
Оқушылар қоржыннан сұрақтар алып, жауап беріп силықтарын алады.
Үй тапсырмасын беру .
<<Қыс келбеті>> тақырыбына шағын шығарма жазу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау:
Формативті бағалау
Өзара бағалау
Топ жетекшісі бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Рефлексия:
Стикер таратамын.
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білдіреді
Сабақ барысынан көрініс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz