Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақты қорытындылау

| | |

|Пәні: |Күні 10.05.2012 |3сынып |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Көктем |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін, есте сақтау мен |
|мақсаты |сын тұрғысынан ойлауды дамыту, лексикалық минимумдарды |
| |қатыстыра отырып, қысқаша сөйлеу әрекеттерін қалыптастыру, |
| |сабақты бекіту барысында алған білімдерін одан әрі |
| |жетілдіру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Бірлесіп жұмыс істейді және талқылайды. |
| |Сұрақтар арқылы ой өрісін дамытады. |
| |Меңгерген лексикалық бірліктерді қолданып, өзара сөйлесе |
| |алады. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. |
| |Өзгені тыңдай отырып ой қорыта білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |фонетикалық жаттығу |
| |3. Жаңа сөздермен |«Түртіп алу» |
| |таныстыру |Айтылым,оқылым, тыңдалым,жазылым |
| |4.Бекіту |Рефлексия «Гүлдер алаңы» |
| |5. Қортындалау | |
| |6. Бағалау | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, аман-саулық сұрау, оқушыларды сабаққа даярлау,|
|шаттық шеңбері .Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатамын.– 3 мин |
|2)Фонетикалық жаттығулар (дыбыстардың айтылу ерекшеліктерін тексеру) |
|Ақылды тақтамен жұмыс. |
|Қане, балалар, енді сендердің қазақша әріптерді қаншалықты нақышына |
|келтіріп айтатындарыңды тексеріп, көрейін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды |
|қайталаймыз. Сосын мұғалім сұрақ қояды, балалар жауап береді. |
| |
|1-ші топтың оқушыларына - Қозы қалай маңырайды? (мә-ә-ә-ә) |
|2-ші топтың оқушыларына - Бұзау шөлдеп тұр. Не дейді? (мө-ө-ө) |
|3-ші топтың оқушыларына - Тауық не дейді? (құт-құт-құт) |
|1 мин |
|Ал, енді барлығымыз хормен жауап берейік. - Сендерді аналарың қалай аймалайды?|
|(құлыным-құлыным) |
| |
| |
|ІІІ – Жаңа сабақ барысы- 25 мин |
|2)Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру кезеңі. Кез-келген сабақты |
|тақырыптың атын, затын түсінуінен, осы процесс бойынша оқушы не біледі, |
|не айта алатындығынан бастаймын. Осы кезеңде « Түртіп алу» әдісін |
|қолданамын. |
|-Өткен сабақтар бойынша қандай көкөністерді білесіңдер? (аттарын атау) |
|-Суретпен жұмыс. |
|-Ойын ойнату: «Менің қолымда не бар?» |
|-Балалар, енді, менің сұрағыма жауап беріңдерші? |
|-Олар қайда өседі? |
|-Бақшада. |
|-Адамдар көкөністерді қашан және қай жыл мезгілінде егеді? |
|-Көктемде. Дұрыс, балалар, жарайсыңдар. |
|- Қане, енді балалар мына суретке қараңдаршы. Жылдың неше мезгілі бар? |
|(жаз, күз, көктем, қыс) |
|- Қазір қай жыл мезгілі? (көктем) |
|- Ал, ендеше, балалар, біз бүгін осы көктем мезгілі, көктем айлары туралы |
|айтып, жазып үйренетін боламыз. |
|- Ал, сендердің мақсаттарың қандай? Біз сабақта оқимыз, жазамыз, сұраққа |
|жауап береміз, ойнаймыз. Жақсы, балалар. Ендеше, біз жаңа сабағымызды |
|бастаймыз. |
|2)Суретпен жұмыс. |
| |
| |
| |
|Жаңа сөздермен жұмыс . Айтылым. |
|көктем келді |
|бәйшешек |
|қар ериді |
|мереке |
|қызғалдақ |
|күн жылы |
|МЕРЕКЕ КӨКТЕМ КЕЛДІҚАРЕРИДІ |
| |
| |
| |
| |
|Оқылым, тыңдалым. Мәтінмен жұмыс(бірінші мен оқимын, хормен оқимыз, жеке |
|оқимыз) |
| |
|Көктем келді. Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр. 8 наурыз – аналар |
|мерекесі. Көктемде қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді. Біз ағаш |
|егеміз. Көктемде бәйшешек, қызғалдақ гүлдейді. |
|Сұрақ-жауап: |
|-Балалар, сонымен, көктем айлары қандай екен? |
|-Қандай мереке болады? |
|-Дұрыс, жарайсыңдар. |
|-Қане,енді, балалар, орнымыздан тұрайық, |
|-Бір демалып алайық! |
|Сергіту сәті: Жадыраған күндейміз, күндейміз! |
|Жайнап өскен гүлдейміз, гүлдейміз! |
|Тұнық таза ауамыз, ауамыз! |
|Сылдыраған сумыз біз, тазамыз, тазамыз! |
| |
| |
| |
|Сабақты бекіту: |
|Дәптермен жұмыс. Жазылым. |
|Дәптерімізді ашайық, |
|Қолға қалам алайық. |
|Салақтықтан қашайық, |
|Әдемі етіп жазайық! |
|Дәптерімізді ашып, бүгінгі күн жадын жазамыз. Енді кәртішкемен жұмыс |
|жасаймыз. Мына сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сөздерді дәптерлеріңе |
|көшіріп жазыңдар. |
|Топпен жұмыс: әр топқа 4 сөзден таратып беремін, олар сол сөздерге |
|мысалдар келтіріп, сөйлем ішінде қолдана білулері қажет. 10 мин |
|Болған топ тақта алдында қорғайды. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сабақты қорытындылау. 5 мин |
| |
|Ассоциация құрастыру . |
| |
| |
| |
|Балалар, бүгін сабақта не үйрендіңдер? Қандай жаңа сөздермен таныс |
|болдыңдар? |
| |
|Үйге тапсырма: (160- бет, жаңа сөздерді жаттау) |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Білімдерін бағалау. |
|Жарайсындар, балалар! Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? |
|Балалар, бүгін сендер жақсы жұмыс жасадыңдар! Сабақта белсенді болдыңдар! |
|Балалар «Гүлдер алаңын» құрастыру арқылы өзін-өзі бағалайды. |
|Тұмар таратып , білімдерін бағалаймын. |
| |
|. |
| |
|Рефлексия : 1,2,3, |
| |
|Біздің көңіл күйіміз қандай? |
|Мынандай! (( |
| |
|-Ал, енді, балалар, «гүлдер алаңын» құрастырып, өздеріңнің көңіл-күйлеріңді |
|білдіріңдер. Балалар, гүлдер алаңын құру үшін, алдарыңдағы |
| |
| |
| |
| пен тақтаға әкеп ілеміз. |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, сызбалар, тақырыпқа байланысты |
|көздері |суреттер |
|Кейінгі |Жаңа сөздерді жаттап келу. |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар жақсы белсенділік танытты. Топтық, жұптық, |
|талдау |жеке жұмыстар ұйымдастырылды. Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне |
| |көрнекілік, ойын әдістерінің колданылуы себеп болды.Өздерін |
| |емін-еркін, жақсы сезінді. Жақсы көңіл-күймен сабақ аяқталды. |

-----------------------
МАМЫР

БӘЙШЕШЕК

МЕРЕКЕ

КӨКТЕМ

СӘУІР

АҒАШ

НАУРЫЗ

ҚЫЗҒАЛДАҚ

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Ақпаратты компьютерде сақтау
11-ші сыныпқа арналған сабақ жоспар
Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер
Қай түзу перпендикуляр түзу
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Көпмүшені бірмүшеге бөлу
Оқушыларға тапсырмалар беру
Пәндер