Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты қорытындылау
| | |
|Пәні: |Күні 10.05.2012 |3сынып |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Көктем |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін, есте сақтау мен |
|мақсаты |сын тұрғысынан ойлауды дамыту, лексикалық минимумдарды |
| |қатыстыра отырып, қысқаша сөйлеу әрекеттерін қалыптастыру, |
| |сабақты бекіту барысында алған білімдерін одан әрі |
| |жетілдіру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Бірлесіп жұмыс істейді және талқылайды. |
| |Сұрақтар арқылы ой өрісін дамытады. |
| |Меңгерген лексикалық бірліктерді қолданып, өзара сөйлесе |
| |алады. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. |
| |Өзгені тыңдай отырып ой қорыта білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |фонетикалық жаттығу |
| |3. Жаңа сөздермен |«Түртіп алу» |
| |таныстыру |Айтылым,оқылым, тыңдалым,жазылым |
| |4.Бекіту |Рефлексия «Гүлдер алаңы» |
| |5. Қортындалау | |
| |6. Бағалау | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, аман-саулық сұрау, оқушыларды сабаққа даярлау,|
|шаттық шеңбері .Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатамын.– 3 мин |
|2)Фонетикалық жаттығулар (дыбыстардың айтылу ерекшеліктерін тексеру) |
|Ақылды тақтамен жұмыс. |
|Қане, балалар, енді сендердің қазақша әріптерді қаншалықты нақышына |
|келтіріп айтатындарыңды тексеріп, көрейін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды |
|қайталаймыз. Сосын мұғалім сұрақ қояды, балалар жауап береді. |
| |
|1-ші топтың оқушыларына - Қозы қалай маңырайды? (мә-ә-ә-ә) |
|2-ші топтың оқушыларына - Бұзау шөлдеп тұр. Не дейді? (мө-ө-ө) |
|3-ші топтың оқушыларына - Тауық не дейді? (құт-құт-құт) |
|1 мин |
|Ал, енді барлығымыз хормен жауап берейік. - Сендерді аналарың қалай аймалайды?|
|(құлыным-құлыным) |
| |
| |
|ІІІ – Жаңа сабақ барысы- 25 мин |
|2)Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру кезеңі. Кез-келген сабақты |
|тақырыптың атын, затын түсінуінен, осы процесс бойынша оқушы не біледі, |
|не айта алатындығынан бастаймын. Осы кезеңде « Түртіп алу» әдісін |
|қолданамын. |
|-Өткен сабақтар бойынша қандай көкөністерді білесіңдер? (аттарын атау) |
|-Суретпен жұмыс. |
|-Ойын ойнату: «Менің қолымда не бар?» |
|-Балалар, енді, менің сұрағыма жауап беріңдерші? |
|-Олар қайда өседі? |
|-Бақшада. |
|-Адамдар көкөністерді қашан және қай жыл мезгілінде егеді? |
|-Көктемде. Дұрыс, балалар, жарайсыңдар. |
|- Қане, енді балалар мына суретке қараңдаршы. Жылдың неше мезгілі бар? |
|(жаз, күз, көктем, қыс) |
|- Қазір қай жыл мезгілі? (көктем) |
|- Ал, ендеше, балалар, біз бүгін осы көктем мезгілі, көктем айлары туралы |
|айтып, жазып үйренетін боламыз. |
|- Ал, сендердің мақсаттарың қандай? Біз сабақта оқимыз, жазамыз, сұраққа |
|жауап береміз, ойнаймыз. Жақсы, балалар. Ендеше, біз жаңа сабағымызды |
|бастаймыз. |
|2)Суретпен жұмыс. |
| |
| |
| |
|Жаңа сөздермен жұмыс . Айтылым. |
|көктем келді |
|бәйшешек |
|қар ериді |
|мереке |
|қызғалдақ |
|күн жылы |
|МЕРЕКЕ КӨКТЕМ КЕЛДІҚАРЕРИДІ |
| |
| |
| |
| |
|Оқылым, тыңдалым. Мәтінмен жұмыс(бірінші мен оқимын, хормен оқимыз, жеке |
|оқимыз) |
| |
|Көктем келді. Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр. 8 наурыз – аналар |
|мерекесі. Көктемде қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді. Біз ағаш |
|егеміз. Көктемде бәйшешек, қызғалдақ гүлдейді. |
|Сұрақ-жауап: |
|-Балалар, сонымен, көктем айлары қандай екен? |
|-Қандай мереке болады? |
|-Дұрыс, жарайсыңдар. |
|-Қане,енді, балалар, орнымыздан тұрайық, |
|-Бір демалып алайық! |
|Сергіту сәті: Жадыраған күндейміз, күндейміз! |
|Жайнап өскен гүлдейміз, гүлдейміз! |
|Тұнық таза ауамыз, ауамыз! |
|Сылдыраған сумыз біз, тазамыз, тазамыз! |
| |
| |
| |
|Сабақты бекіту: |
|Дәптермен жұмыс. Жазылым. |
|Дәптерімізді ашайық, |
|Қолға қалам алайық. |
|Салақтықтан қашайық, |
|Әдемі етіп жазайық! |
|Дәптерімізді ашып, бүгінгі күн жадын жазамыз. Енді кәртішкемен жұмыс |
|жасаймыз. Мына сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сөздерді дәптерлеріңе |
|көшіріп жазыңдар. |
|Топпен жұмыс: әр топқа 4 сөзден таратып беремін, олар сол сөздерге |
|мысалдар келтіріп, сөйлем ішінде қолдана білулері қажет. 10 мин |
|Болған топ тақта алдында қорғайды. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сабақты қорытындылау. 5 мин |
| |
|Ассоциация құрастыру . |
| |
| |
| |
|Балалар, бүгін сабақта не үйрендіңдер? Қандай жаңа сөздермен таныс |
|болдыңдар? |
| |
|Үйге тапсырма: (160- бет, жаңа сөздерді жаттау) |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Білімдерін бағалау. |
|Жарайсындар, балалар! Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? |
|Балалар, бүгін сендер жақсы жұмыс жасадыңдар! Сабақта белсенді болдыңдар! |
|Балалар «Гүлдер алаңын» құрастыру арқылы өзін-өзі бағалайды. |
|Тұмар таратып , білімдерін бағалаймын. |
| |
|. |
| |
|Рефлексия : 1,2,3, |
| |
|Біздің көңіл күйіміз қандай? |
|Мынандай! (( |
| |
|-Ал, енді, балалар, «гүлдер алаңын» құрастырып, өздеріңнің көңіл-күйлеріңді |
|білдіріңдер. Балалар, гүлдер алаңын құру үшін, алдарыңдағы |
| |
| |
| |
| пен тақтаға әкеп ілеміз. |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, сызбалар, тақырыпқа байланысты |
|көздері |суреттер |
|Кейінгі |Жаңа сөздерді жаттап келу. |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар жақсы белсенділік танытты. Топтық, жұптық, |
|талдау |жеке жұмыстар ұйымдастырылды. Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне |
| |көрнекілік, ойын әдістерінің колданылуы себеп болды.Өздерін |
| |емін-еркін, жақсы сезінді. Жақсы көңіл-күймен сабақ аяқталды. |
-----------------------
МАМЫР
БӘЙШЕШЕК
МЕРЕКЕ
КӨКТЕМ
СӘУІР
АҒАШ
НАУРЫЗ
ҚЫЗҒАЛДАҚ
|Пәні: |Күні 10.05.2012 |3сынып |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Көктем |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін, есте сақтау мен |
|мақсаты |сын тұрғысынан ойлауды дамыту, лексикалық минимумдарды |
| |қатыстыра отырып, қысқаша сөйлеу әрекеттерін қалыптастыру, |
| |сабақты бекіту барысында алған білімдерін одан әрі |
| |жетілдіру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Бірлесіп жұмыс істейді және талқылайды. |
| |Сұрақтар арқылы ой өрісін дамытады. |
| |Меңгерген лексикалық бірліктерді қолданып, өзара сөйлесе |
| |алады. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. |
| |Өзгені тыңдай отырып ой қорыта білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |фонетикалық жаттығу |
| |3. Жаңа сөздермен |«Түртіп алу» |
| |таныстыру |Айтылым,оқылым, тыңдалым,жазылым |
| |4.Бекіту |Рефлексия «Гүлдер алаңы» |
| |5. Қортындалау | |
| |6. Бағалау | |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, аман-саулық сұрау, оқушыларды сабаққа даярлау,|
|шаттық шеңбері .Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатамын.– 3 мин |
|2)Фонетикалық жаттығулар (дыбыстардың айтылу ерекшеліктерін тексеру) |
|Ақылды тақтамен жұмыс. |
|Қане, балалар, енді сендердің қазақша әріптерді қаншалықты нақышына |
|келтіріп айтатындарыңды тексеріп, көрейін. Қазақ тіліне тән дыбыстарды |
|қайталаймыз. Сосын мұғалім сұрақ қояды, балалар жауап береді. |
| |
|1-ші топтың оқушыларына - Қозы қалай маңырайды? (мә-ә-ә-ә) |
|2-ші топтың оқушыларына - Бұзау шөлдеп тұр. Не дейді? (мө-ө-ө) |
|3-ші топтың оқушыларына - Тауық не дейді? (құт-құт-құт) |
|1 мин |
|Ал, енді барлығымыз хормен жауап берейік. - Сендерді аналарың қалай аймалайды?|
|(құлыным-құлыным) |
| |
| |
|ІІІ – Жаңа сабақ барысы- 25 мин |
|2)Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру кезеңі. Кез-келген сабақты |
|тақырыптың атын, затын түсінуінен, осы процесс бойынша оқушы не біледі, |
|не айта алатындығынан бастаймын. Осы кезеңде « Түртіп алу» әдісін |
|қолданамын. |
|-Өткен сабақтар бойынша қандай көкөністерді білесіңдер? (аттарын атау) |
|-Суретпен жұмыс. |
|-Ойын ойнату: «Менің қолымда не бар?» |
|-Балалар, енді, менің сұрағыма жауап беріңдерші? |
|-Олар қайда өседі? |
|-Бақшада. |
|-Адамдар көкөністерді қашан және қай жыл мезгілінде егеді? |
|-Көктемде. Дұрыс, балалар, жарайсыңдар. |
|- Қане, енді балалар мына суретке қараңдаршы. Жылдың неше мезгілі бар? |
|(жаз, күз, көктем, қыс) |
|- Қазір қай жыл мезгілі? (көктем) |
|- Ал, ендеше, балалар, біз бүгін осы көктем мезгілі, көктем айлары туралы |
|айтып, жазып үйренетін боламыз. |
|- Ал, сендердің мақсаттарың қандай? Біз сабақта оқимыз, жазамыз, сұраққа |
|жауап береміз, ойнаймыз. Жақсы, балалар. Ендеше, біз жаңа сабағымызды |
|бастаймыз. |
|2)Суретпен жұмыс. |
| |
| |
| |
|Жаңа сөздермен жұмыс . Айтылым. |
|көктем келді |
|бәйшешек |
|қар ериді |
|мереке |
|қызғалдақ |
|күн жылы |
|МЕРЕКЕ КӨКТЕМ КЕЛДІҚАРЕРИДІ |
| |
| |
| |
| |
|Оқылым, тыңдалым. Мәтінмен жұмыс(бірінші мен оқимын, хормен оқимыз, жеке |
|оқимыз) |
| |
|Көктем келді. Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр. 8 наурыз – аналар |
|мерекесі. Көктемде қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді. Біз ағаш |
|егеміз. Көктемде бәйшешек, қызғалдақ гүлдейді. |
|Сұрақ-жауап: |
|-Балалар, сонымен, көктем айлары қандай екен? |
|-Қандай мереке болады? |
|-Дұрыс, жарайсыңдар. |
|-Қане,енді, балалар, орнымыздан тұрайық, |
|-Бір демалып алайық! |
|Сергіту сәті: Жадыраған күндейміз, күндейміз! |
|Жайнап өскен гүлдейміз, гүлдейміз! |
|Тұнық таза ауамыз, ауамыз! |
|Сылдыраған сумыз біз, тазамыз, тазамыз! |
| |
| |
| |
|Сабақты бекіту: |
|Дәптермен жұмыс. Жазылым. |
|Дәптерімізді ашайық, |
|Қолға қалам алайық. |
|Салақтықтан қашайық, |
|Әдемі етіп жазайық! |
|Дәптерімізді ашып, бүгінгі күн жадын жазамыз. Енді кәртішкемен жұмыс |
|жасаймыз. Мына сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сөздерді дәптерлеріңе |
|көшіріп жазыңдар. |
|Топпен жұмыс: әр топқа 4 сөзден таратып беремін, олар сол сөздерге |
|мысалдар келтіріп, сөйлем ішінде қолдана білулері қажет. 10 мин |
|Болған топ тақта алдында қорғайды. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сабақты қорытындылау. 5 мин |
| |
|Ассоциация құрастыру . |
| |
| |
| |
|Балалар, бүгін сабақта не үйрендіңдер? Қандай жаңа сөздермен таныс |
|болдыңдар? |
| |
|Үйге тапсырма: (160- бет, жаңа сөздерді жаттау) |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Білімдерін бағалау. |
|Жарайсындар, балалар! Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? |
|Балалар, бүгін сендер жақсы жұмыс жасадыңдар! Сабақта белсенді болдыңдар! |
|Балалар «Гүлдер алаңын» құрастыру арқылы өзін-өзі бағалайды. |
|Тұмар таратып , білімдерін бағалаймын. |
| |
|. |
| |
|Рефлексия : 1,2,3, |
| |
|Біздің көңіл күйіміз қандай? |
|Мынандай! (( |
| |
|-Ал, енді, балалар, «гүлдер алаңын» құрастырып, өздеріңнің көңіл-күйлеріңді |
|білдіріңдер. Балалар, гүлдер алаңын құру үшін, алдарыңдағы |
| |
| |
| |
| пен тақтаға әкеп ілеміз. |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, сызбалар, тақырыпқа байланысты |
|көздері |суреттер |
|Кейінгі |Жаңа сөздерді жаттап келу. |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар жақсы белсенділік танытты. Топтық, жұптық, |
|талдау |жеке жұмыстар ұйымдастырылды. Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне |
| |көрнекілік, ойын әдістерінің колданылуы себеп болды.Өздерін |
| |емін-еркін, жақсы сезінді. Жақсы көңіл-күймен сабақ аяқталды. |
-----------------------
МАМЫР
БӘЙШЕШЕК
МЕРЕКЕ
КӨКТЕМ
СӘУІР
АҒАШ
НАУРЫЗ
ҚЫЗҒАЛДАҚ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz