Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топқа бөліну
| | |
|Пәні |Күні 8.08.2012 |3 «В» сыныбы |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Менің Отаным – Қазақстан! |
|тақырыбы | |
|Жалпы |«Миға шабуыл» ұйымдастыру арқылы, интеллектуалдық сұрақтар |
|мақсаты |арқылы оқушыларды коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіру. |
|Сілтеме | Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Топпен жұмыс істеу арқылы кедергілерді жеңе біледі, |
| |бірлесіп жұмыс істеуге машықтанады, бір-бірін тыңдап, ой |
| |қорыта білуге үйренеді.Шапшаңдыққа үйренеді. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. Өзгені тыңдай отырып ой қорыта |
| |білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |Қиықшалармен жұмыс |
| |3. Жаңа сөздермен |Зымыран сұрақтар |
| |таныстыру |«Тосын қонақ» дидактикалық ойыны |
| |4.Бекіту |Айтылым, жеке жұмыс |
| |5. Қорытындылау |шағын топ жұмысы |
| |6. Бағалау |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, сыныпта |
|жақсы психологиялық ахуал орнатамыз. Топтарға бөлініп отырамыз. Сабақтың |
|мақсаты айтылады. |
|Сабақтың барысы: |
|Топпен жұмыс:«миға шабуыл», (қиықшалар бойынша) |
|Балалар, сендерге1-ші тапсырма, мына қиықшалардан не құрастыруға болады? |
|Балаларға қиықшалар таратылып беріледі, сол қиықшалардан сөздер құрастырып, |
|сабақтың тақырыбын ашады. |
|Сонда «Менің Отаным - Қазақстан» деген сөз шығады. |
|Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің Отаным – Қазақстан» . |
|2-тапсырма. АКТ бойынша ұяшықтарды таңдай отырып «зымыран сұрақтарға» |
|жауап береміз. Сұрақ – жауап. |
| |
| |
| |
|3-тапсырма. «Тосын қонақ» дидактикалық ойыны арқылы балаларды өзара |
|сөйлестіру. Бір топты тақтаға шақырып, үш баланы сыртқа шығарып, қалған |
|бір балаға мәтінді мұқият оқып беремін. Ол келесі балаға мәтінді |
|баяндайды. Ол бала келесі балаға баяндайды. Осылай жалғаса береді. |
|1-топ. Менің Отаным – Қазақстан. Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Біздің |
|елбасымыз – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. |
|2-топ. Қазақстан Республикасының рәміздері – ту, елтаңба, |
|әнұран.Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. |
|3-топ. Астана қаласында «Бәйтерек», «Хан шатыр» бар.Астана – үлкен, әдемі |
|қала. |
|Жеке жұмыс: Парталас көршілес отырған оқушылар жұппен жұмыс істейді. Әр |
|оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік береміз. |
|Сабақты бекіту: Әр топ басшысы тапсырмаларын орындап, қорғайды. |
|Білімдерін бағалау. Әр дұрыс жауапқа фишкалар таратып, бағалаймыз. |
|Рефлексия. |
|Сабақты қорытындылау(кері байланыс) |
|Бүгінгі сабақта кері байланыс.Жеке оқушының және сыныптың жұмысының нәтижесін |
|шығару. Балалар смайліктер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіріп, әр бала сабақтан |
|алған әсерлерін айтты. |
|Рефлексия |
|Сабақтан алған әсерлерін анықтау |
|Өте жақсы ( |
|( |
| |
| |
| |
|Жақсы ( |
| |
| |
| |
| |
|Жаман ( |
| |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, интерактивті тақта, тақырыпқа |
|көздері |байланысты суреттер |
|Кейінгі |Шағын әңгіме құрып келу |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар көңілді, емін-еркін отырды, сабаққа жақсы |
|талдау |қатысты. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар |
| |ұйымдастырылды.Ақпараттық технологияны қолдану әсерлі |
| |болды.Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне көрнекілік, ойын |
| |әдістерінің қолданылуы себеп болды. |
|Пәні |Күні 8.08.2012 |3 «В» сыныбы |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Менің Отаным – Қазақстан! |
|тақырыбы | |
|Жалпы |«Миға шабуыл» ұйымдастыру арқылы, интеллектуалдық сұрақтар |
|мақсаты |арқылы оқушыларды коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіру. |
|Сілтеме | Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Топпен жұмыс істеу арқылы кедергілерді жеңе біледі, |
| |бірлесіп жұмыс істеуге машықтанады, бір-бірін тыңдап, ой |
| |қорыта білуге үйренеді.Шапшаңдыққа үйренеді. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. Өзгені тыңдай отырып ой қорыта |
| |білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |Қиықшалармен жұмыс |
| |3. Жаңа сөздермен |Зымыран сұрақтар |
| |таныстыру |«Тосын қонақ» дидактикалық ойыны |
| |4.Бекіту |Айтылым, жеке жұмыс |
| |5. Қорытындылау |шағын топ жұмысы |
| |6. Бағалау |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, сыныпта |
|жақсы психологиялық ахуал орнатамыз. Топтарға бөлініп отырамыз. Сабақтың |
|мақсаты айтылады. |
|Сабақтың барысы: |
|Топпен жұмыс:«миға шабуыл», (қиықшалар бойынша) |
|Балалар, сендерге1-ші тапсырма, мына қиықшалардан не құрастыруға болады? |
|Балаларға қиықшалар таратылып беріледі, сол қиықшалардан сөздер құрастырып, |
|сабақтың тақырыбын ашады. |
|Сонда «Менің Отаным - Қазақстан» деген сөз шығады. |
|Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің Отаным – Қазақстан» . |
|2-тапсырма. АКТ бойынша ұяшықтарды таңдай отырып «зымыран сұрақтарға» |
|жауап береміз. Сұрақ – жауап. |
| |
| |
| |
|3-тапсырма. «Тосын қонақ» дидактикалық ойыны арқылы балаларды өзара |
|сөйлестіру. Бір топты тақтаға шақырып, үш баланы сыртқа шығарып, қалған |
|бір балаға мәтінді мұқият оқып беремін. Ол келесі балаға мәтінді |
|баяндайды. Ол бала келесі балаға баяндайды. Осылай жалғаса береді. |
|1-топ. Менің Отаным – Қазақстан. Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Біздің |
|елбасымыз – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. |
|2-топ. Қазақстан Республикасының рәміздері – ту, елтаңба, |
|әнұран.Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. |
|3-топ. Астана қаласында «Бәйтерек», «Хан шатыр» бар.Астана – үлкен, әдемі |
|қала. |
|Жеке жұмыс: Парталас көршілес отырған оқушылар жұппен жұмыс істейді. Әр |
|оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік береміз. |
|Сабақты бекіту: Әр топ басшысы тапсырмаларын орындап, қорғайды. |
|Білімдерін бағалау. Әр дұрыс жауапқа фишкалар таратып, бағалаймыз. |
|Рефлексия. |
|Сабақты қорытындылау(кері байланыс) |
|Бүгінгі сабақта кері байланыс.Жеке оқушының және сыныптың жұмысының нәтижесін |
|шығару. Балалар смайліктер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіріп, әр бала сабақтан |
|алған әсерлерін айтты. |
|Рефлексия |
|Сабақтан алған әсерлерін анықтау |
|Өте жақсы ( |
|( |
| |
| |
| |
|Жақсы ( |
| |
| |
| |
| |
|Жаман ( |
| |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, интерактивті тақта, тақырыпқа |
|көздері |байланысты суреттер |
|Кейінгі |Шағын әңгіме құрып келу |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар көңілді, емін-еркін отырды, сабаққа жақсы |
|талдау |қатысты. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар |
| |ұйымдастырылды.Ақпараттық технологияны қолдану әсерлі |
| |болды.Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне көрнекілік, ойын |
| |әдістерінің қолданылуы себеп болды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz