Топқа бөліну

| | |

|Пәні |Күні 8.08.2012 |3 «В» сыныбы |
|Қазақ тілі | | |
|Сабақтың |Менің Отаным – Қазақстан! |
|тақырыбы | |
|Жалпы |«Миға шабуыл» ұйымдастыру арқылы, интеллектуалдық сұрақтар |
|мақсаты |арқылы оқушыларды коммуникативтік қарым-қатынасқа түсіру. |
|Сілтеме | Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Топпен жұмыс істеу арқылы кедергілерді жеңе біледі, |
| |бірлесіп жұмыс істеуге машықтанады, бір-бірін тыңдап, ой |
| |қорыта білуге үйренеді.Шапшаңдыққа үйренеді. |
|Негізгі |Миға шабуылға арналған тапсырмаларды орындау балалардың |
|идеялар |ойлау қиялын дамытады. Өзгені тыңдай отырып ой қорыта |
| |білуге машықтанады. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |Қиықшалармен жұмыс |
| |3. Жаңа сөздермен |Зымыран сұрақтар |
| |таныстыру |«Тосын қонақ» дидактикалық ойыны |
| |4.Бекіту |Айтылым, жеке жұмыс |
| |5. Қорытындылау |шағын топ жұмысы |
| |6. Бағалау |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, сыныпта |
|жақсы психологиялық ахуал орнатамыз. Топтарға бөлініп отырамыз. Сабақтың |
|мақсаты айтылады. |
|Сабақтың барысы: |
|Топпен жұмыс:«миға шабуыл», (қиықшалар бойынша) |
|Балалар, сендерге1-ші тапсырма, мына қиықшалардан не құрастыруға болады? |
|Балаларға қиықшалар таратылып беріледі, сол қиықшалардан сөздер құрастырып, |
|сабақтың тақырыбын ашады. |
|Сонда «Менің Отаным - Қазақстан» деген сөз шығады. |
|Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің Отаным – Қазақстан» . |
|2-тапсырма. АКТ бойынша ұяшықтарды таңдай отырып «зымыран сұрақтарға» |
|жауап береміз. Сұрақ – жауап. |
| |
| |
| |
|3-тапсырма. «Тосын қонақ» дидактикалық ойыны арқылы балаларды өзара |
|сөйлестіру. Бір топты тақтаға шақырып, үш баланы сыртқа шығарып, қалған |
|бір балаға мәтінді мұқият оқып беремін. Ол келесі балаға мәтінді |
|баяндайды. Ол бала келесі балаға баяндайды. Осылай жалғаса береді. |
|1-топ. Менің Отаным – Қазақстан. Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Біздің |
|елбасымыз – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. |
|2-топ. Қазақстан Республикасының рәміздері – ту, елтаңба, |
|әнұран.Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. |
|3-топ. Астана қаласында «Бәйтерек», «Хан шатыр» бар.Астана – үлкен, әдемі |
|қала. |
|Жеке жұмыс: Парталас көршілес отырған оқушылар жұппен жұмыс істейді. Әр |
|оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік береміз. |
|Сабақты бекіту: Әр топ басшысы тапсырмаларын орындап, қорғайды. |
|Білімдерін бағалау. Әр дұрыс жауапқа фишкалар таратып, бағалаймыз. |
|Рефлексия. |
|Сабақты қорытындылау(кері байланыс) |
|Бүгінгі сабақта кері байланыс.Жеке оқушының және сыныптың жұмысының нәтижесін |
|шығару. Балалар смайліктер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіріп, әр бала сабақтан |
|алған әсерлерін айтты. |
|Рефлексия |
|Сабақтан алған әсерлерін анықтау |
|Өте жақсы ( |
|( |
| |
| |
| |
|Жақсы ( |
| |
| |
| |
| |
|Жаман ( |
| |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, интерактивті тақта, тақырыпқа |
|көздері |байланысты суреттер |
|Кейінгі |Шағын әңгіме құрып келу |
|тапсырма-лар| |
|Сабақты |Сабақта балалар көңілді, емін-еркін отырды, сабаққа жақсы |
|талдау |қатысты. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар |
| |ұйымдастырылды.Ақпараттық технологияны қолдану әсерлі |
| |болды.Сабақтың жоғарғы деңгейлігіне көрнекілік, ойын |
| |әдістерінің қолданылуы себеп болды. |

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды түгел
Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып
С.Көбеев Екі соқа
Сезім мүшелерін ажырата білу
Нанды аяқ астына тастама
Тақырып Ю дыбысы мен әрпі
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
Өсімдіктің вегетивтік мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Сын тұрғысынан ойлау, АКТ
Тамырдың өсуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz