Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Гимнастикалық орындық

Айналамен таныстыру оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл

|Реттік |Тақырыбы |Бағдарламалық мазмұны |Қолданылатын |Сөздік жұмысы |Сағат саны|
|саны | | |көрнекілік | | |
|1 |Қысқа |Сурет бойынша әңгімелеуде ормандағы |Ормандағы аңдар |Тиін, жаңғақ, |1 |
| |дайындық |аңдардың тіршілігіне байланысты сөздік |тіршілігі туралы |борсық | |
| | |қорын байыту, аңдардыңқысқы |сурет, | | |
| | |дайындығынөмірде көргенімен байланыстыра |санамақ-жаңылтпаш| | |
| | |білу. Д.о «Қайсы артық» . |, халық болжамы. | | |
|Ақпан |
|2 |Қыс қызығы. |Қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Сурет|Қас көрінісі |Шаңғы, шайба, шайба|1 |
| | |бойынша әңгімелнуде Өмірмен байланыстыра |бнйнеленген | | |
| | |білуге үйрету.Қыс мезгілінің ерекшелігін |сурреттер, | | |
| | |ажырату, қысқы ойындардың шынықтыратынын |шана,шаңғы коньки| | |
| | |түсіндіру. Қысқы ойындарға қажетті |суреттері. | | |
| | |құралдарға атай білуге төселдіру. | | | |
| | |Д/о: Қыс қызығы. | | | |
|3 |Қысқы еңбек |Адамдардың қыстағы еңбегімен таныстыру. |Қар тазалап |Қысқы еңбек, қар |1 |
| | |Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өмірмен |жатқан және үй |тазалау. Шөп салу. | |
| | |байланыстыра білуге үйрету. Үлкендер |жануарларына | | |
| | |еңбегін құрметтеп, бағалауға , |қамқорлық туралы | | |
| | |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Д\о. « Қайсысы |суреттер. | | |
| | |не жейді?» | | | |
|4 |Қысқы |Қыстап қалатын құстар мен жануарлардың |Қыстап қалатын |Құс, құстар, |1 |
| |тіршілік |тіршілігімен таныстыру. Сурет бойынша |құстар жануарлар |жануар, жануарлар, | |
| | |әңгіме құрастыру, сөздік қорын байыту. |тіршілігін |тоқалдақ | |
| | |Құстар жаенуарлар туралы өздерінің |бейнелеген | | |
| | |көргендерін баяндау. Құстар жануарлардың |суреттер, | | |
| | |жалпы және жеке атауларын айтуға, оларға |жұмбақтар | | |
| | |жанашырлық сезімдерін ояту. Д.о. жеке | | | |
| | |атауын ата. | | | |
|5 |Мамандықтың |Мамандық түрлері туралы жалпы түсінік. |Мамандық |Тәрбиеші, дәрігер, |1 |
| |бәрі жақсы |Сурет бойынша «Мен кім болам» деген |түрлеріне |аспазшы, шаштараз | |
| | |тақырыпта әңгіме құрастыру. Өзі ұнатқан |байланысты | | |
| | |мамандық туралы ұғымын тереңдетіп, |суреттер, | | |
| | |қызығушылығын арттыру. Еңбекке деген |мамандық иелеріне| | |
| | |құштарлығын ояту. Д.о: «Кімге не керек» |керекті құралдар | | |
|Наурыз |
|6 |Көктем |Көктем мезгілі туралы түсініктерін |Көктем мезгілінің|Салқын самал |1 |
| | |тиянақтау. «Көктем келбеті» |суреттері, |толқыған көңіл | |
| | |тақырыбына әңгіме құрату. «Көктем сәні |жұмбақтар. | | |
| | |ертегісінің желісі бойынша сұрақтарға | | | |
| | |тоглық жауап беру арқылы балалардың сөздік | | | |
| | |қорын байыту. Көктемгі еңбек туралы | | | |
| | |түсінік беріп, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.| | | |
| | |Д.о. «Жыл ағашы» | | | |

Көркем әдебиет оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл

|Реттік |
|саны |
|2 |
|6 |
|2 |
|6 |«Ү» дыбысы мен әрпі |Балаларды ү дыбысымен |Суреттер, кеспе әріптер,|Ү дыбысы мен әрпін |«Қайсысы|
| | |таныстыру, аталған дыбысқа сөз |фигуралар, схема. |меңгерді. |қалай |
| | |ойлату арқылы сөздік қорларын | | |дыбыстай|
| | |байыту. Ойын арқылы ойлау | | |ды?» |
| | |қабілетін дамыту. | | | |
|1 |Гимнастикалық орындық үстімен |Балалардың денесін шынықтыра |Гимнастикалық орындық, |«Қағып алу», «Допты |1 |
| |қырымен жүріп, ауыспалы қадам |отырып, тепе-теңдік сақтауға |құрсау, доптар т.б |тордан өткіз», | |
| |жасап, жүру арқылы ортасына |үйрету. | |«Лақтырамын ұстап ал»| |
| |келгенде отыру. Бір орыннан |Шапшаңдыққа, табандылыққа | | | |
| |тұрып допты бір қолымен соғу. |тәрбиелеу. | | | |
| |Құрсаудан тура және қырымен | | | | |
| |өту. | | | | |
|Ақпан |
|2 |Допты бір қолмен ұрып,алға |Балалардың денсаулығын сақтап |Доп, гимнастикалық |«Мыстан кемпір», |1 |
| |қарай жылжу.Гимнастикалық |нығайту, физиологиялық жетілуін|орындық, құм салынған |«Допты тордан өткіз» | |
| |орындық үстімен тізерлеп |жақсарту, дене шынықтыру |қапшық, бір таяқша | | |
| |өрмелеу,екі қолы арқылы алға |сабақтары мен ойындардың | | | |
| |қарай жылжу.Екі аяғының |негізгі гигеналық талаптар мен | | | |
| |ортасына құм салынған қапшықта|ережелердің пайдасы туралы | | | |
| |қысып алып,алға қарай жылжи |түсініктерін қалыптастыру. | | | |
| |секіру | | | | |
|3 |-Тепе-теңдікті сақтап, |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Гимнастикалық орындық | «Күрес», |1 |
| |орындықтың үстімен жүру. |түрлерін олардыКүнделікті | |«Төмпешіктен | |
| |-Тізені сәл бүгіп, екі, бір |өмірге қажетті қимыл түрлерін | |төмпешікке» | |
| |аяқпен алға қарай секіру. |оларды дұрыс орындау дағдыларын| | | |
| | |қалыптастыру. Физиологиялық | | | |
| | |қасиеттері мен ептілік, | | | |
| | |үйлесімділік қабілеттерін | | | |
| | |дамыту, шыдамдылығын шыңдау. | | | |
|4 |-Бір жағы еденнен 10-15см |Балалардың денсаулығын сақтау |Ені 20-30 см тақтай, |«Аттар», «Таяқ |1 |
| |көтерілген тақтай үстімен |және нығайту,дене жаттығуларын|доп, боялатын доп |тастау» | |
| |жоғары-төмен жүру. |жасауға қызғушылығын |суреттері | | |
| |-Допты кеуде тұсынан лақтыру |арттыру,қимылдық іскерліктерін | | | |
| | |жақсартуға тырысу оларды дұрыс | | | |
| | |және дәл орындай білуге үйрету.| | | |
|5 |-Төрт аяқтап, ұзындығы 2м « |Балаларды жинақылыққа |Матамен жалғастырылған 2|«Құрсаудан өт» |1 |
| |Жабық жолды» еңбектеп өту. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау, таяқшалар | | |
| |-Басқышпен жоғары-төмен |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |өрмелеу. |қарым қатынас қолдау,ақыл ойдың| | | |
| | |қабілеттілігін арттырға жағдай | | | |
| | |жасау. | | | |
|Наурыз |
|6 |- Музыкаға сәйкес жүруден |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|3-4 тақтайшалар |«Сылдырмақпен би» |1 |
| |жүгіруге ауысу, музыка |қалыптастыру,дұрыс және дәл | | | |
| |аяқталғанда тоқтау. |орындай білуге үйрету,балаларды| | | |
| |-Бірірінің артынан бірі арасы |ойындармен,жаттығулармен | | | |
| |1м-ден қойылған әр түрлі |таныстыру арқылы менгерту. | | | |
| |биіктіктегі таяқшалардан аттап| | | | |
| |өту. | | | | |
|7 |-Жұппен, бытырап жүру, жүгіру.|Балалардың жалпы физиологиялық |1-1.5м жіп, түрлі түсті |«Көңілді доп» |1 |
| |- 1-1.5м қашықтықтағы және |жетілуін жақсарту,қимыл |мата доптар | | |
| |биіктігі 1м жіптен допты асыра|қозғалыс арқылы биологиялық | | | |
| |лақтыру. |қажеттілігін | | | |
| |- «Допша секір». |қанағаттандыру,жағымды | | | |
| | |эмоционалды көңіл күй ортасын | | | |
| | |жасау. | | | |
|8 |- Аяқтың ұшымен би қимылдарын |Жас ерекшеліктеріне қарай |Биіктігі 20-25 см заттар|«Құтан» «Мысықтар мен|1 |
| |жасап жүру. |толыққанды дамуына,ағзаның | |күшіктер» | |
| |- Биіктігі 20-25см заттың |қоршаған ортаға бейімделу | | | |
| |(орындық) үстіне шығу, 1 |қабілетін,дене және ақыл ойдың | | | |
| |аяқпен неғұрлым ұзақ тұру, |қабілеттілігін арттыруға жағдай| | | |
| |жерге түсу. |жасау | | | |
|9 |- Еденде сызылған жіңішке |Белсенді қимыл іс әрекетіне |«Бұлақ» (5-10см) суреті |«Аяғыңды сулап алма» |1 |
| |ирелең жолмен жүгіру. |және оған қажеттілікке | | | |
| |- «Бұлақтан» секіру. |қызығушылықтарын арттырып дене | | | |
| | |шынықтыру сабақтары мен | | | |
| | |ойындардың,негізгі ережелердің | | | |
| | |пайдасы туралы түсініктерін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|10 |- 30-40 секунд тоқтамай |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Түрлі доптар |«Шіркейлер» |1 |
| |жүгіру. |түрлерін,орындау дағдыларын | |«Көпіршік» | |
| |- Тәрбиеші лақтырған допты |қалыптастыру,спорттық ойындарды| | | |
| |қағып алу (арақашықтығы 1м). |таныстырып игерту. | | | |
|11 |-Бағытты өзгерте жүру,жүгіру. |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|Салмағы 150-200гр құм |«Қорбаң аю» |1 |
| |-Құм толтырылған дорбаны бір, |қалыптастыру.Денсаулықтың |дорба | | |
| |екі қолмен лақтыру. |адамға табиғаттын берген басты | | | |
| | |құндылығы екенін | | | |
| | |түсіндіру,қозғалыс | | | |
| | |белсенділігін дамыту және | | | |
| | |физиологиялық қасиетін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|12 |-Шеңбер құру, шеңбер боцы би |Балаларды жинақтылыққа |Гимнастикалық орындық, |«Шеңбердегі доп» |1 |
| |элементтерін орындау. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау доп. | | |
| |- Гимнастикалық орындық |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |үстімен төрт аяқтап еңбектеп |қарым қатынасын қолдау. | | | |
| |өту. | | | | |

Ж. Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж

(Ересектер тобы)

Ұқсас жұмыстар
Сәлеметсіңдерме балалар
Батырлар ауылына саяхат
Отбасылық сайыс
Денсаулық еліне саяхат спорттық сайысы
Гимнастикалық орындықтың немесе бөрененің үстімен жүру
Бөрене үстіне қойылған кедергілерден аттап жүру
Гимнастика сабағынан сынақ алу
Шеңбер құрып жүру әуен орындалуында ретмикалық гимнастика жаттығуларын орындау
Қолды белге, аяқтың өкшесімен жүру
Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар
Пәндер