Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гимнастикалық орындық
Айналамен таныстыру оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл
|Реттік |Тақырыбы |Бағдарламалық мазмұны |Қолданылатын |Сөздік жұмысы |Сағат саны|
|саны | | |көрнекілік | | |
|1 |Қысқа |Сурет бойынша әңгімелеуде ормандағы |Ормандағы аңдар |Тиін, жаңғақ, |1 |
| |дайындық |аңдардың тіршілігіне байланысты сөздік |тіршілігі туралы |борсық | |
| | |қорын байыту, аңдардыңқысқы |сурет, | | |
| | |дайындығынөмірде көргенімен байланыстыра |санамақ-жаңылтпаш| | |
| | |білу. Д.о «Қайсы артық» . |, халық болжамы. | | |
|Ақпан |
|2 |Қыс қызығы. |Қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Сурет|Қас көрінісі |Шаңғы, шайба, шайба|1 |
| | |бойынша әңгімелнуде Өмірмен байланыстыра |бнйнеленген | | |
| | |білуге үйрету.Қыс мезгілінің ерекшелігін |сурреттер, | | |
| | |ажырату, қысқы ойындардың шынықтыратынын |шана,шаңғы коньки| | |
| | |түсіндіру. Қысқы ойындарға қажетті |суреттері. | | |
| | |құралдарға атай білуге төселдіру. | | | |
| | |Д/о: Қыс қызығы. | | | |
|3 |Қысқы еңбек |Адамдардың қыстағы еңбегімен таныстыру. |Қар тазалап |Қысқы еңбек, қар |1 |
| | |Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өмірмен |жатқан және үй |тазалау. Шөп салу. | |
| | |байланыстыра білуге үйрету. Үлкендер |жануарларына | | |
| | |еңбегін құрметтеп, бағалауға , |қамқорлық туралы | | |
| | |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Д\о. « Қайсысы |суреттер. | | |
| | |не жейді?» | | | |
|4 |Қысқы |Қыстап қалатын құстар мен жануарлардың |Қыстап қалатын |Құс, құстар, |1 |
| |тіршілік |тіршілігімен таныстыру. Сурет бойынша |құстар жануарлар |жануар, жануарлар, | |
| | |әңгіме құрастыру, сөздік қорын байыту. |тіршілігін |тоқалдақ | |
| | |Құстар жаенуарлар туралы өздерінің |бейнелеген | | |
| | |көргендерін баяндау. Құстар жануарлардың |суреттер, | | |
| | |жалпы және жеке атауларын айтуға, оларға |жұмбақтар | | |
| | |жанашырлық сезімдерін ояту. Д.о. жеке | | | |
| | |атауын ата. | | | |
|5 |Мамандықтың |Мамандық түрлері туралы жалпы түсінік. |Мамандық |Тәрбиеші, дәрігер, |1 |
| |бәрі жақсы |Сурет бойынша «Мен кім болам» деген |түрлеріне |аспазшы, шаштараз | |
| | |тақырыпта әңгіме құрастыру. Өзі ұнатқан |байланысты | | |
| | |мамандық туралы ұғымын тереңдетіп, |суреттер, | | |
| | |қызығушылығын арттыру. Еңбекке деген |мамандық иелеріне| | |
| | |құштарлығын ояту. Д.о: «Кімге не керек» |керекті құралдар | | |
|Наурыз |
|6 |Көктем |Көктем мезгілі туралы түсініктерін |Көктем мезгілінің|Салқын самал |1 |
| | |тиянақтау. «Көктем келбеті» |суреттері, |толқыған көңіл | |
| | |тақырыбына әңгіме құрату. «Көктем сәні |жұмбақтар. | | |
| | |ертегісінің желісі бойынша сұрақтарға | | | |
| | |тоглық жауап беру арқылы балалардың сөздік | | | |
| | |қорын байыту. Көктемгі еңбек туралы | | | |
| | |түсінік беріп, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.| | | |
| | |Д.о. «Жыл ағашы» | | | |
Көркем әдебиет оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл
|Реттік |
|саны |
|2 |
|6 |
|2 |
|6 |«Ү» дыбысы мен әрпі |Балаларды ү дыбысымен |Суреттер, кеспе әріптер,|Ү дыбысы мен әрпін |«Қайсысы|
| | |таныстыру, аталған дыбысқа сөз |фигуралар, схема. |меңгерді. |қалай |
| | |ойлату арқылы сөздік қорларын | | |дыбыстай|
| | |байыту. Ойын арқылы ойлау | | |ды?» |
| | |қабілетін дамыту. | | | |
|1 |Гимнастикалық орындық үстімен |Балалардың денесін шынықтыра |Гимнастикалық орындық, |«Қағып алу», «Допты |1 |
| |қырымен жүріп, ауыспалы қадам |отырып, тепе-теңдік сақтауға |құрсау, доптар т.б |тордан өткіз», | |
| |жасап, жүру арқылы ортасына |үйрету. | |«Лақтырамын ұстап ал»| |
| |келгенде отыру. Бір орыннан |Шапшаңдыққа, табандылыққа | | | |
| |тұрып допты бір қолымен соғу. |тәрбиелеу. | | | |
| |Құрсаудан тура және қырымен | | | | |
| |өту. | | | | |
|Ақпан |
|2 |Допты бір қолмен ұрып,алға |Балалардың денсаулығын сақтап |Доп, гимнастикалық |«Мыстан кемпір», |1 |
| |қарай жылжу.Гимнастикалық |нығайту, физиологиялық жетілуін|орындық, құм салынған |«Допты тордан өткіз» | |
| |орындық үстімен тізерлеп |жақсарту, дене шынықтыру |қапшық, бір таяқша | | |
| |өрмелеу,екі қолы арқылы алға |сабақтары мен ойындардың | | | |
| |қарай жылжу.Екі аяғының |негізгі гигеналық талаптар мен | | | |
| |ортасына құм салынған қапшықта|ережелердің пайдасы туралы | | | |
| |қысып алып,алға қарай жылжи |түсініктерін қалыптастыру. | | | |
| |секіру | | | | |
|3 |-Тепе-теңдікті сақтап, |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Гимнастикалық орындық | «Күрес», |1 |
| |орындықтың үстімен жүру. |түрлерін олардыКүнделікті | |«Төмпешіктен | |
| |-Тізені сәл бүгіп, екі, бір |өмірге қажетті қимыл түрлерін | |төмпешікке» | |
| |аяқпен алға қарай секіру. |оларды дұрыс орындау дағдыларын| | | |
| | |қалыптастыру. Физиологиялық | | | |
| | |қасиеттері мен ептілік, | | | |
| | |үйлесімділік қабілеттерін | | | |
| | |дамыту, шыдамдылығын шыңдау. | | | |
|4 |-Бір жағы еденнен 10-15см |Балалардың денсаулығын сақтау |Ені 20-30 см тақтай, |«Аттар», «Таяқ |1 |
| |көтерілген тақтай үстімен |және нығайту,дене жаттығуларын|доп, боялатын доп |тастау» | |
| |жоғары-төмен жүру. |жасауға қызғушылығын |суреттері | | |
| |-Допты кеуде тұсынан лақтыру |арттыру,қимылдық іскерліктерін | | | |
| | |жақсартуға тырысу оларды дұрыс | | | |
| | |және дәл орындай білуге үйрету.| | | |
|5 |-Төрт аяқтап, ұзындығы 2м « |Балаларды жинақылыққа |Матамен жалғастырылған 2|«Құрсаудан өт» |1 |
| |Жабық жолды» еңбектеп өту. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау, таяқшалар | | |
| |-Басқышпен жоғары-төмен |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |өрмелеу. |қарым қатынас қолдау,ақыл ойдың| | | |
| | |қабілеттілігін арттырға жағдай | | | |
| | |жасау. | | | |
|Наурыз |
|6 |- Музыкаға сәйкес жүруден |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|3-4 тақтайшалар |«Сылдырмақпен би» |1 |
| |жүгіруге ауысу, музыка |қалыптастыру,дұрыс және дәл | | | |
| |аяқталғанда тоқтау. |орындай білуге үйрету,балаларды| | | |
| |-Бірірінің артынан бірі арасы |ойындармен,жаттығулармен | | | |
| |1м-ден қойылған әр түрлі |таныстыру арқылы менгерту. | | | |
| |биіктіктегі таяқшалардан аттап| | | | |
| |өту. | | | | |
|7 |-Жұппен, бытырап жүру, жүгіру.|Балалардың жалпы физиологиялық |1-1.5м жіп, түрлі түсті |«Көңілді доп» |1 |
| |- 1-1.5м қашықтықтағы және |жетілуін жақсарту,қимыл |мата доптар | | |
| |биіктігі 1м жіптен допты асыра|қозғалыс арқылы биологиялық | | | |
| |лақтыру. |қажеттілігін | | | |
| |- «Допша секір». |қанағаттандыру,жағымды | | | |
| | |эмоционалды көңіл күй ортасын | | | |
| | |жасау. | | | |
|8 |- Аяқтың ұшымен би қимылдарын |Жас ерекшеліктеріне қарай |Биіктігі 20-25 см заттар|«Құтан» «Мысықтар мен|1 |
| |жасап жүру. |толыққанды дамуына,ағзаның | |күшіктер» | |
| |- Биіктігі 20-25см заттың |қоршаған ортаға бейімделу | | | |
| |(орындық) үстіне шығу, 1 |қабілетін,дене және ақыл ойдың | | | |
| |аяқпен неғұрлым ұзақ тұру, |қабілеттілігін арттыруға жағдай| | | |
| |жерге түсу. |жасау | | | |
|9 |- Еденде сызылған жіңішке |Белсенді қимыл іс әрекетіне |«Бұлақ» (5-10см) суреті |«Аяғыңды сулап алма» |1 |
| |ирелең жолмен жүгіру. |және оған қажеттілікке | | | |
| |- «Бұлақтан» секіру. |қызығушылықтарын арттырып дене | | | |
| | |шынықтыру сабақтары мен | | | |
| | |ойындардың,негізгі ережелердің | | | |
| | |пайдасы туралы түсініктерін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|10 |- 30-40 секунд тоқтамай |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Түрлі доптар |«Шіркейлер» |1 |
| |жүгіру. |түрлерін,орындау дағдыларын | |«Көпіршік» | |
| |- Тәрбиеші лақтырған допты |қалыптастыру,спорттық ойындарды| | | |
| |қағып алу (арақашықтығы 1м). |таныстырып игерту. | | | |
|11 |-Бағытты өзгерте жүру,жүгіру. |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|Салмағы 150-200гр құм |«Қорбаң аю» |1 |
| |-Құм толтырылған дорбаны бір, |қалыптастыру.Денсаулықтың |дорба | | |
| |екі қолмен лақтыру. |адамға табиғаттын берген басты | | | |
| | |құндылығы екенін | | | |
| | |түсіндіру,қозғалыс | | | |
| | |белсенділігін дамыту және | | | |
| | |физиологиялық қасиетін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|12 |-Шеңбер құру, шеңбер боцы би |Балаларды жинақтылыққа |Гимнастикалық орындық, |«Шеңбердегі доп» |1 |
| |элементтерін орындау. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау доп. | | |
| |- Гимнастикалық орындық |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |үстімен төрт аяқтап еңбектеп |қарым қатынасын қолдау. | | | |
| |өту. | | | | |
Ж. Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж
(Ересектер тобы)
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл
|Реттік |Тақырыбы |Бағдарламалық мазмұны |Қолданылатын |Сөздік жұмысы |Сағат саны|
|саны | | |көрнекілік | | |
|1 |Қысқа |Сурет бойынша әңгімелеуде ормандағы |Ормандағы аңдар |Тиін, жаңғақ, |1 |
| |дайындық |аңдардың тіршілігіне байланысты сөздік |тіршілігі туралы |борсық | |
| | |қорын байыту, аңдардыңқысқы |сурет, | | |
| | |дайындығынөмірде көргенімен байланыстыра |санамақ-жаңылтпаш| | |
| | |білу. Д.о «Қайсы артық» . |, халық болжамы. | | |
|Ақпан |
|2 |Қыс қызығы. |Қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Сурет|Қас көрінісі |Шаңғы, шайба, шайба|1 |
| | |бойынша әңгімелнуде Өмірмен байланыстыра |бнйнеленген | | |
| | |білуге үйрету.Қыс мезгілінің ерекшелігін |сурреттер, | | |
| | |ажырату, қысқы ойындардың шынықтыратынын |шана,шаңғы коньки| | |
| | |түсіндіру. Қысқы ойындарға қажетті |суреттері. | | |
| | |құралдарға атай білуге төселдіру. | | | |
| | |Д/о: Қыс қызығы. | | | |
|3 |Қысқы еңбек |Адамдардың қыстағы еңбегімен таныстыру. |Қар тазалап |Қысқы еңбек, қар |1 |
| | |Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өмірмен |жатқан және үй |тазалау. Шөп салу. | |
| | |байланыстыра білуге үйрету. Үлкендер |жануарларына | | |
| | |еңбегін құрметтеп, бағалауға , |қамқорлық туралы | | |
| | |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Д\о. « Қайсысы |суреттер. | | |
| | |не жейді?» | | | |
|4 |Қысқы |Қыстап қалатын құстар мен жануарлардың |Қыстап қалатын |Құс, құстар, |1 |
| |тіршілік |тіршілігімен таныстыру. Сурет бойынша |құстар жануарлар |жануар, жануарлар, | |
| | |әңгіме құрастыру, сөздік қорын байыту. |тіршілігін |тоқалдақ | |
| | |Құстар жаенуарлар туралы өздерінің |бейнелеген | | |
| | |көргендерін баяндау. Құстар жануарлардың |суреттер, | | |
| | |жалпы және жеке атауларын айтуға, оларға |жұмбақтар | | |
| | |жанашырлық сезімдерін ояту. Д.о. жеке | | | |
| | |атауын ата. | | | |
|5 |Мамандықтың |Мамандық түрлері туралы жалпы түсінік. |Мамандық |Тәрбиеші, дәрігер, |1 |
| |бәрі жақсы |Сурет бойынша «Мен кім болам» деген |түрлеріне |аспазшы, шаштараз | |
| | |тақырыпта әңгіме құрастыру. Өзі ұнатқан |байланысты | | |
| | |мамандық туралы ұғымын тереңдетіп, |суреттер, | | |
| | |қызығушылығын арттыру. Еңбекке деген |мамандық иелеріне| | |
| | |құштарлығын ояту. Д.о: «Кімге не керек» |керекті құралдар | | |
|Наурыз |
|6 |Көктем |Көктем мезгілі туралы түсініктерін |Көктем мезгілінің|Салқын самал |1 |
| | |тиянақтау. «Көктем келбеті» |суреттері, |толқыған көңіл | |
| | |тақырыбына әңгіме құрату. «Көктем сәні |жұмбақтар. | | |
| | |ертегісінің желісі бойынша сұрақтарға | | | |
| | |тоглық жауап беру арқылы балалардың сөздік | | | |
| | |қорын байыту. Көктемгі еңбек туралы | | | |
| | |түсінік беріп, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.| | | |
| | |Д.о. «Жыл ағашы» | | | |
Көркем әдебиет оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар
Ересек тобы
1 ақпан-5 наурыз 2011жыл
|Реттік |
|саны |
|2 |
|6 |
|2 |
|6 |«Ү» дыбысы мен әрпі |Балаларды ү дыбысымен |Суреттер, кеспе әріптер,|Ү дыбысы мен әрпін |«Қайсысы|
| | |таныстыру, аталған дыбысқа сөз |фигуралар, схема. |меңгерді. |қалай |
| | |ойлату арқылы сөздік қорларын | | |дыбыстай|
| | |байыту. Ойын арқылы ойлау | | |ды?» |
| | |қабілетін дамыту. | | | |
|1 |Гимнастикалық орындық үстімен |Балалардың денесін шынықтыра |Гимнастикалық орындық, |«Қағып алу», «Допты |1 |
| |қырымен жүріп, ауыспалы қадам |отырып, тепе-теңдік сақтауға |құрсау, доптар т.б |тордан өткіз», | |
| |жасап, жүру арқылы ортасына |үйрету. | |«Лақтырамын ұстап ал»| |
| |келгенде отыру. Бір орыннан |Шапшаңдыққа, табандылыққа | | | |
| |тұрып допты бір қолымен соғу. |тәрбиелеу. | | | |
| |Құрсаудан тура және қырымен | | | | |
| |өту. | | | | |
|Ақпан |
|2 |Допты бір қолмен ұрып,алға |Балалардың денсаулығын сақтап |Доп, гимнастикалық |«Мыстан кемпір», |1 |
| |қарай жылжу.Гимнастикалық |нығайту, физиологиялық жетілуін|орындық, құм салынған |«Допты тордан өткіз» | |
| |орындық үстімен тізерлеп |жақсарту, дене шынықтыру |қапшық, бір таяқша | | |
| |өрмелеу,екі қолы арқылы алға |сабақтары мен ойындардың | | | |
| |қарай жылжу.Екі аяғының |негізгі гигеналық талаптар мен | | | |
| |ортасына құм салынған қапшықта|ережелердің пайдасы туралы | | | |
| |қысып алып,алға қарай жылжи |түсініктерін қалыптастыру. | | | |
| |секіру | | | | |
|3 |-Тепе-теңдікті сақтап, |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Гимнастикалық орындық | «Күрес», |1 |
| |орындықтың үстімен жүру. |түрлерін олардыКүнделікті | |«Төмпешіктен | |
| |-Тізені сәл бүгіп, екі, бір |өмірге қажетті қимыл түрлерін | |төмпешікке» | |
| |аяқпен алға қарай секіру. |оларды дұрыс орындау дағдыларын| | | |
| | |қалыптастыру. Физиологиялық | | | |
| | |қасиеттері мен ептілік, | | | |
| | |үйлесімділік қабілеттерін | | | |
| | |дамыту, шыдамдылығын шыңдау. | | | |
|4 |-Бір жағы еденнен 10-15см |Балалардың денсаулығын сақтау |Ені 20-30 см тақтай, |«Аттар», «Таяқ |1 |
| |көтерілген тақтай үстімен |және нығайту,дене жаттығуларын|доп, боялатын доп |тастау» | |
| |жоғары-төмен жүру. |жасауға қызғушылығын |суреттері | | |
| |-Допты кеуде тұсынан лақтыру |арттыру,қимылдық іскерліктерін | | | |
| | |жақсартуға тырысу оларды дұрыс | | | |
| | |және дәл орындай білуге үйрету.| | | |
|5 |-Төрт аяқтап, ұзындығы 2м « |Балаларды жинақылыққа |Матамен жалғастырылған 2|«Құрсаудан өт» |1 |
| |Жабық жолды» еңбектеп өту. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау, таяқшалар | | |
| |-Басқышпен жоғары-төмен |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |өрмелеу. |қарым қатынас қолдау,ақыл ойдың| | | |
| | |қабілеттілігін арттырға жағдай | | | |
| | |жасау. | | | |
|Наурыз |
|6 |- Музыкаға сәйкес жүруден |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|3-4 тақтайшалар |«Сылдырмақпен би» |1 |
| |жүгіруге ауысу, музыка |қалыптастыру,дұрыс және дәл | | | |
| |аяқталғанда тоқтау. |орындай білуге үйрету,балаларды| | | |
| |-Бірірінің артынан бірі арасы |ойындармен,жаттығулармен | | | |
| |1м-ден қойылған әр түрлі |таныстыру арқылы менгерту. | | | |
| |биіктіктегі таяқшалардан аттап| | | | |
| |өту. | | | | |
|7 |-Жұппен, бытырап жүру, жүгіру.|Балалардың жалпы физиологиялық |1-1.5м жіп, түрлі түсті |«Көңілді доп» |1 |
| |- 1-1.5м қашықтықтағы және |жетілуін жақсарту,қимыл |мата доптар | | |
| |биіктігі 1м жіптен допты асыра|қозғалыс арқылы биологиялық | | | |
| |лақтыру. |қажеттілігін | | | |
| |- «Допша секір». |қанағаттандыру,жағымды | | | |
| | |эмоционалды көңіл күй ортасын | | | |
| | |жасау. | | | |
|8 |- Аяқтың ұшымен би қимылдарын |Жас ерекшеліктеріне қарай |Биіктігі 20-25 см заттар|«Құтан» «Мысықтар мен|1 |
| |жасап жүру. |толыққанды дамуына,ағзаның | |күшіктер» | |
| |- Биіктігі 20-25см заттың |қоршаған ортаға бейімделу | | | |
| |(орындық) үстіне шығу, 1 |қабілетін,дене және ақыл ойдың | | | |
| |аяқпен неғұрлым ұзақ тұру, |қабілеттілігін арттыруға жағдай| | | |
| |жерге түсу. |жасау | | | |
|9 |- Еденде сызылған жіңішке |Белсенді қимыл іс әрекетіне |«Бұлақ» (5-10см) суреті |«Аяғыңды сулап алма» |1 |
| |ирелең жолмен жүгіру. |және оған қажеттілікке | | | |
| |- «Бұлақтан» секіру. |қызығушылықтарын арттырып дене | | | |
| | |шынықтыру сабақтары мен | | | |
| | |ойындардың,негізгі ережелердің | | | |
| | |пайдасы туралы түсініктерін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|10 |- 30-40 секунд тоқтамай |Күнделікті өмірге қажетті қимыл|Түрлі доптар |«Шіркейлер» |1 |
| |жүгіру. |түрлерін,орындау дағдыларын | |«Көпіршік» | |
| |- Тәрбиеші лақтырған допты |қалыптастыру,спорттық ойындарды| | | |
| |қағып алу (арақашықтығы 1м). |таныстырып игерту. | | | |
|11 |-Бағытты өзгерте жүру,жүгіру. |Денсаулық сақтау құзіреттілігін|Салмағы 150-200гр құм |«Қорбаң аю» |1 |
| |-Құм толтырылған дорбаны бір, |қалыптастыру.Денсаулықтың |дорба | | |
| |екі қолмен лақтыру. |адамға табиғаттын берген басты | | | |
| | |құндылығы екенін | | | |
| | |түсіндіру,қозғалыс | | | |
| | |белсенділігін дамыту және | | | |
| | |физиологиялық қасиетін | | | |
| | |қалыптастыру. | | | |
|12 |-Шеңбер құру, шеңбер боцы би |Балаларды жинақтылыққа |Гимнастикалық орындық, |«Шеңбердегі доп» |1 |
| |элементтерін орындау. |тәрбиелеп,ынталы іскерлігін |құрсау доп. | | |
| |- Гимнастикалық орындық |арттыру,құрдастарымен достық | | | |
| |үстімен төрт аяқтап еңбектеп |қарым қатынасын қолдау. | | | |
| |өту. | | | | |
Ж. Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж
(Ересектер тобы)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz