Гимнастикалық орындық

Айналамен таныстыру оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар

Ересек тобы

1 ақпан-5 наурыз 2011жыл

Реттік саны
Тақырыбы
Бағдарламалық мазмұны
Қолданылатын көрнекілік
Сөздік жұмысы
Сағат саны
Реттік саны: 1
Тақырыбы: Қысқа дайындық
Бағдарламалық мазмұны: Сурет бойынша әңгімелеуде ормандағы аңдардың тіршілігіне байланысты сөздік қорын байыту, аңдардыңқысқы дайындығынөмірде көргенімен байланыстыра білу. Д. о «Қайсы артық» .
Қолданылатын көрнекілік: Ормандағы аңдар тіршілігі туралы сурет, санамақ-жаңылтпаш, халық болжамы.
Сөздік жұмысы: Тиін, жаңғақ, борсық
Сағат саны: 1
Реттік саны: Ақпан
Реттік саны: 2
Тақырыбы: Қыс қызығы.
Бағдарламалық мазмұны:

Қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Сурет бойынша әңгімелнуде Өмірмен байланыстыра білуге үйрету. Қыс мезгілінің ерекшелігін ажырату, қысқы ойындардың шынықтыратынын түсіндіру. Қысқы ойындарға қажетті құралдарға атай білуге төселдіру.

Д/о: Қыс қызығы.

Қолданылатын көрнекілік: Қас көрінісі бнйнеленген сурреттер, шана, шаңғы коньки суреттері.
Сөздік жұмысы: Шаңғы, шайба, шайба
Сағат саны: 1
Реттік саны: 3
Тақырыбы: Қысқы еңбек
Бағдарламалық мазмұны: Адамдардың қыстағы еңбегімен таныстыру. Сурет бойынша әңгіме құрастыруда өмірмен байланыстыра білуге үйрету. Үлкендер еңбегін құрметтеп, бағалауға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Д\о. « Қайсысы не жейді?»
Қолданылатын көрнекілік: Қар тазалап жатқан және үй жануарларына қамқорлық туралы суреттер.
Сөздік жұмысы: Қысқы еңбек, қар тазалау. Шөп салу.
Сағат саны: 1
Реттік саны: 4
Тақырыбы: Қысқы тіршілік
Бағдарламалық мазмұны: Қыстап қалатын құстар мен жануарлардың тіршілігімен таныстыру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру, сөздік қорын байыту. Құстар жаенуарлар туралы өздерінің көргендерін баяндау. Құстар жануарлардың жалпы және жеке атауларын айтуға, оларға жанашырлық сезімдерін ояту. Д. о. жеке атауын ата.
Қолданылатын көрнекілік: Қыстап қалатын құстар жануарлар тіршілігін бейнелеген суреттер, жұмбақтар
Сөздік жұмысы: Құс, құстар, жануар, жануарлар, тоқалдақ
Сағат саны: 1
Реттік саны: 5
Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы
Бағдарламалық мазмұны: Мамандық түрлері туралы жалпы түсінік. Сурет бойынша «Мен кім болам» деген тақырыпта әңгіме құрастыру. Өзі ұнатқан мамандық туралы ұғымын тереңдетіп, қызығушылығын арттыру. Еңбекке деген құштарлығын ояту. Д. о: «Кімге не керек»
Қолданылатын көрнекілік: Мамандық түрлеріне байланысты суреттер, мамандық иелеріне керекті құралдар
Сөздік жұмысы: Тәрбиеші, дәрігер, аспазшы, шаштараз
Сағат саны: 1
Реттік саны: Наурыз
Реттік саны: 6
Тақырыбы: Көктем
Бағдарламалық мазмұны: Көктем мезгілі туралы түсініктерін тиянақтау. «Көктем келбеті» тақырыбына әңгіме құрату. «Көктем сәні ертегісінің желісі бойынша сұрақтарға тоглық жауап беру арқылы балалардың сөздік қорын байыту. Көктемгі еңбек туралы түсінік беріп, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Д. о. «Жыл ағашы»
Қолданылатын көрнекілік: Көктем мезгілінің суреттері, жұмбақтар.
Сөздік жұмысы: Салқын самал толқыған көңіл
Сағат саны: 1

Көркем әдебиет оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар

Ересек тобы

1 ақпан-5 наурыз 2011жыл

Реттік

саны

Сабақ

тақырыптары

Бағдарламалық міндеттер.
Қолданылатын көрнекіліктер
Меңгерілетін сөздер.
Өткізілетін ойындар
Сағат саны.
Реттіксаны: 1
Сабақтақырыптары: Қыс
Бағдарламалық міндеттер.: Балалардың жыл мезгілдері туралы білімдерін жетілдіру, қыс мезгілі туралы білімдерін қалыптастыру. Қыс мезгіліндегі табиғат ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Жыл мезгілдерінің суреттері, қыс мезгіліне байлаеысты әр түрлі суреттер
Меңгерілетін сөздер.:

Көктем, жаз, күз, қыс.

Қар, боран, аяз, мұз,

тайғақ, т. б

Өткізілетін ойындар: «Жыл мезгілдері», «Ұлпа қар» «Аққала»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: Ақпан
Реттіксаны: 2
Сабақтақырыптары: А. Асылбеков. «Қыс» өлеңі.
Бағдарламалық міндеттер.: Балалардың қыс мезгілі жайында ұғ ымдарын кеңейту. «Қыс» өлеңінің мазмұнын ашып, мағынасын түсіндіру. Өлеңді мәнерлеп жатқа оқыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Қыс суреттерінің сериялары.
Меңгерілетін сөздер.: Өлке, мекен, тербеткен, нәр, жаннат, береке. Қалтырайды, тістеген, шебер, бояған, үскірік т. б.
Өткізілетін ойындар:

«Туған өлке», «Менің елім», «Жер жаннатым», «Мен елімді сүйемін»,

«Қыс қызығы», «Аққала», «Қар ұрыспақ», «Аяз өрнегі» т. б.

Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 3
Сабақтақырыптары: «Сырғанақ» өлеңін жаттау. Б. Жақып
Бағдарламалық міндеттер.: Өлеңнің мазмұнын айтқызу арқылы балалардың сөздік қорын толықтырып, ауызекі сөйлеулерін дамыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Суреттер сериясы
Меңгерілетін сөздер.: Құйын шындаймыз, зырлаймыз, тебеміз, ішік, пима, тоңғақтар, малақай
Өткізілетін ойындар: «Келді қыс», «Аққала», «Ұлпа қар», «Зырлайды шанам»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 4
Сабақтақырыптары: Қысқы еңбек
Бағдарламалық міндеттер.: Балаларды қысқы еңбек туралы айтуға, әңгімелей білуге үйрету.
Қолданылатын көрнекіліктер: Мазмұнды суреттер жиынтығы. Қыс кезіндегі еңбек етіп жатқан уақыттарды бейнелейтін суреттер
Меңгерілетін сөздер.: Күреу, жинау, су құю, мұз қатыру, жолға құм себу, құстарға жем шашу т. б.
Өткізілетін ойындар: «Даладағы еңбек», «Аулада»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 5
Сабақтақырыптары: Үй жануарлары
Бағдарламалық міндеттер.: Төрт түлік малдың пайдасы туралы түсіндіру.
Қолданылатын көрнекіліктер: Төрт түліктің суреттері
Меңгерілетін сөздер.: Қозы, лақ, бота, бұзау, құлын
Өткізілетін ойындар: «Төлдерін тап» ойыны
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: Наурыз
Реттіксаны: 6
Сабақтақырыптары: Наурыз келді, көңілді
Бағдарламалық міндеттер.: Наурыз - шығыс күн тізбегіндегі жыл басы, күн мен түннің теңелуі жөніндегі түсініктерін тереңдету. Балаларды еңбек етуге, табиғатқа қамқор болып, Наурыз айындағы мерекелердің мән - мағынасын білуді терең қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекіліктер: Көктем мезгілі, оның ішінде наурыз айын айқын бейнелейтін мазмұнды суреттер
Меңгерілетін сөздер.: Жыл басы, теңелу, қамқорлық, өкпе, кешірім, ағаш егу, тұқым, тамыр, бұтақ, бүр, тамшы т. б.
Өткізілетін ойындар: «Құлпырған табиғат», «Тау суы», «Жасыл ағаш»
Сағат саны.: 2

Сауат ашу оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар

Ересек тобы

1 ақпан-5 наурыз 2011жыл

Реттік

саны

Сабақ

тақырыптары

Бағдарламалық міндеттер.
Қолданылатын көрнекіліктер
Меңгерілетін сөздер.
Өткізілетін ойындар
Сағат саны.
Реттіксаны: 1
Сабақтақырыптары: «І» дыбысы және әрпі.
Бағдарламалық міндеттер.: І дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру, сөзге дыбыстық талдау жасату, оқуға, жазуға жаттықтыру. Өз елін жерін сүюге тәрбелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кесте әліппе, суреттер, ішіктің, түлкінің суреттері.
Меңгерілетін сөздер.: Жуан жінішке дауысты дыбыстар
Өткізілетін ойындар: «Менің көршім»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: Ақпан
Реттіксаны: 2
Сабақтақырыптары: «Ә» дыбысы және әрпі.
Бағдарламалық міндеттер.: Ә дыбысы және оның әріп таңбасымен келіп, сөздік дыбыстық мәдинетін сақтап таза сөйлеуге үйрету.
Қолданылатын көрнекіліктер: Әже, бесік, сырмақ, көрпе, әлди, әріптер, әтеш, әке суреттері.
Меңгерілетін сөздер.: Ұлттық заттардың атын атау.
Өткізілетін ойындар: Сөзжұмбақ
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 3
Сабақтақырыптары: «И» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: И дыбысы мен таныстыру. Балаларға и дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудара отырып сөздік қорын байыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кестелер, кеспе әріптер, суреттер
Меңгерілетін сөздер.: Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс
Өткізілетін ойындар: Сөзді есіңе сақта
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 4
Сабақтақырыптары: «З» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: Балаларға з әрпі туралы түсінік беру. З дыбысын бала бойында қалыптастыру және меңгерту. Сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөздерді дұрыс буынға бөлуге үйрету. Ойлау қабілетін арттыру және тілін дамыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кеспе әріптер, касса, суретер, текшелер.
Меңгерілетін сөздер.: Дыбыстық талдау жасау, дұрыс буынға бөлу.
Өткізілетін ойындар: «Сөз ойла, көп ойла»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 5
Сабақтақырыптары: «Ө» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: Ө дыбысымен таныстыру. Бір сызық бойына ө әрпін жазуын, сөз және сөйлем құрастыруын қадағалау. Буынға бөлуін, ауызша және жазбаша жазу қабілеттерін арттыру.
Қолданылатын көрнекіліктер: Суреттер, кеспе әріптер, кітаптар, кесте.
Меңгерілетін сөздер.: Ө әрпінен басталатын және ө әрпі бар сөздерді меңгерді.
Өткізілетін ойындар: «Кім жылдам?»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: Наурыз
Реттіксаны: 6
Сабақтақырыптары: «Ү» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: Балаларды ү дыбысымен таныстыру, аталған дыбысқа сөз ойлату арқылы сөздік қорларын байыту. Ойын арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Суреттер, кеспе әріптер, фигуралар, схема.
Меңгерілетін сөздер.: Ү дыбысы мен әрпін меңгерді.
Өткізілетін ойындар: «Қайсысы қалай дыбыстайды?»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 7
Сабақтақырыптары: «Г» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: Дыбыс туралы балалар ұғымын кеңейту. Сөздік қорын молайту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кеспе әріптер, касса, суретер, текшелер.
Меңгерілетін сөздер.: Г дыбысы дауыссыз екенін меңгерді.
Өткізілетін ойындар: «Кім зейінді?»
Сағат саны.: 1
Реттіксаны: 8
Сабақтақырыптары: «Я» дыбысы мен әрпі
Бағдарламалық міндеттер.: Балаларға я әрпі мен дыбысының айтылуын және сөздегі орнын тапқыза отырып таныстыру. Сөзжұмбақ, ребус шештіру арқылы логикалық ойлауын дамыту.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кеспе әріптер, текшелер, суреттер, сөзжұмбақ
Меңгерілетін сөздер.: Я дыбысын меңгерді. Дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата алды.
Өткізілетін ойындар: «Баспалдақ»
Сағат саны.: 1

Дене тәрбиесі оқу іс-әрекетінен күнтізбелік- тақырыптық жоспар

Ересек тобы

1 ақпан-5 наурыз 2011жыл


Ұқсас жұмыстар
Сәлеметсіңдерме балалар
Батырлар ауылына саяхат
Отбасылық сайыс
Денсаулық еліне саяхат спорттық сайысы
Гимнастикалық орындықтың немесе бөрененің үстімен жүру
Бөрене үстіне қойылған кедергілерден аттап жүру
Гимнастика сабағынан сынақ алу
Шеңбер құрып жүру әуен орындалуында ретмикалық гимнастика жаттығуларын орындау
Қолды белге, аяқтың өкшесімен жүру
Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz