Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Отбасының суреттері
Пәні: |«Өзін-өзі тану пәнінен тренингтер» | |
|Тобы: |Мектепалды даярлық тобы |
|Бөлімі: |Тіл дамыту |
|Тақырыбы: |«Ата-ана мен балалар аралық тренигтер» |
|Ақпараттық құзыреттілік |Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына |
| |өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл |
| |табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу. |
|Коммуникативтік |Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар|
|құзыреттілік |арқылы көрсету. |
|Проблема шешу |Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің |
|құзыреттілігі |әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату |
|Ұйымдастырылған оқу іс |Әлеуметтік орта, машықтық,аралас. |
|әрекет түрі | |
|Ұйымдастырылған оқу іс |Түсіндірмелі-иллюстративтік,әңгімелесу,сұрақ-жауап, машықтық. |
|әрекеттің өтілу әдісі | |
|Ұйымдастырылған оқу іс |семинар-тренинг |
|әрекетте қолданылатын | |
|педагогикалық | |
|технологиялар | |
|Пәнаралық байланыс |Өзін-өзі тану |
|Оқыту құралдары |Отбасының суреттері. |
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс әрекеті |Балалардың іс әрекеті |
|Мотивациялық қозғаушы |Жылулық шеңбері. |Балалар жылулық шеңберіне тұрып, |
| |Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар!Бүгінгі |ата-анасының есімдерін айтып, бәріңе |
| |сіздердің назарларыңызға ұсынылғалы отырған «Мен |сәлем жолдайды. |
| |сені түсінуге тырысамын…» семинар-тренингке қош | |
| |келдіңіздер! Бүгін біз мектебімізге өздерінің | |
| |ой-пікірлерін бөлісуге тікелей осы тақырыпқа | |
| |қатысы бар маман иелерін қонаққа шақырып отырмыз.| |
|Іздену-ұйымдастырушы |Балалар, сендердің үйлеріңде кімдер тұрады? |Ата, әже, ана, әке, аға, сіңлі, іні, |
| | |қарындас. |
| |Иә,сендердің отбасыларың үлкен екен.Ал,олардың |Балалар анасының, әкесінің, атасының, |
| |аттары кім?Ананның аты кім?Әкеннің аты кім? |әжесінің аттарың айтады. |
| |Анаң қандай жұмыс істейді? | |
| |Әкең қандай жұмыс істейді? |Анам мұғалім, әкем құрылысшы. |
| |Балалар, мұғалім, құрылысшы мамандықтары қоғамға | |
| |пайдалы мамандықтар.Мұғалім деген балаларға білім| |
| |беріп, исаналы адам қылып шығарады.Құрылысшы | |
| |дегеніміз үйлер тұрғызатын адам.Біздер тұратын | |
| |үйлерді солар тұрғызды.Мына суретке қарайықшы, | |
| |бұл суретте отбасы мүшелерінің суреттері | |
| |берілген.Бұл суретте адамдар не істеп жатыр?Ата |Ата орындықта отыр,әже есіктің алдында|
| |мен әже, әке мен шеше және балалар не істеп |тұр,әке мен шеше атаға қарап |
| |жатыр? |тұр.Балалар ойнап жүр. |
| |Сергіту сәті. | |
| |Тербеледі ағаштар, |Балалар қимылдармен орындайды. |
| |Алдымнан жел еседі, | |
| |Кіп-кішкентай ағаштар, | |
| |Үп-үлкен боп өседі. | |
| |Балалар,сендер үйлеріңде аналарыңа |Иә,көмектесеміз. |
| |көмектесесіңдер ме? |Иә,үйде тойлаймыз,анларымыз біздерге |
| |Өте жақсы,балалар. |торт пісіреді.Жаңа жыл мерекесін үйде |
| |Балалар,сендердің туған күндеріңді үйлеріңде |тойлаймыз.Туған күнімізді |
| |атап өтесіңдер ме?Сендерге аналарың торт пісіріп |анамызбен,әкемізбен атап өтеміз. |
| |бере ме?Сендер туған күндеріңде отбасы мүшелерің | |
| |бола ма,әлде достарыңды шақырасыңдар ма?Жаңа жыл | |
| |мерекесін бірге тойлайсыңдар ма? |Балалар суретке қарап, отбасы деп |
| |Балалар, мына суретке қарайықшы.Бұл суретте |жауап береді. |
| |отбасының суреті бейнеленген.Бұл суретте ата мен | |
| |әке жылқыға ер тоқым салып жатыр,анасы мен | |
| |кішкентай қызы дастарқан жайып жатыр, әже мен | |
| |немересі кішкентай атқа су беріп жүр.Балалар,бұл | |
| |суретті қалай атаймыз. | |
| |Балалар,бұл суретті отбасы | |
| |дейміз.Қане,қайталаймыз,отбасы. | |
| | | |
| |Психотренинг | |
| |«Жанұя бақыты» |Отбасы – сыйластық, жарастық орнаған |
| |Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиесіндегі |орта. Отбасы – бала тәрбиесінің ең |
| |қарым-қатынасы туралы түсініктер беру арқылы |алғашқы ұжымы.Отбасының басты қазығы, |
| |ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу. |алтын тіреу діңгегі – бала. Баланың |
| |Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, |тәрбиелі болып өсуіне берекелі |
| |шығармашылық жұмыс. |отбасының әсері мол. Отбасының әрбір |
| |Қажетті нәрселер: ақ қағаздар (А4) |мүшесі, өзара сөйлесіп, не болмаса |
| |фломастерлер,қалам,май шам,ватман қағаз, шар. |ата-ананың, баланың міндетін атқару |
| |Тренинг бағдарламасы: |ғана емес, береке-бірлік, |
| |Психолог: Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады|сүйіспеншілікпен араласса, босағасы |
| |деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің|берік, шаңырағы биік отбасына айналары|
| |ерекшелігі сол,тәрбие процесіндегі қиындықтарды |сөзсіз |
| |біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды | |
| |түйіндеп, өмір жолында пайдалану. | |
| |«Жанұя бақыты» атты тренингімізді бастайық. | |
| |Тренингтің шарты :«Бақытты жанұя» моделін құру. | |
| |Яғни, ата-ана баласымен бірлесе отырып, отбасы | |
| |бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің жан | |
| |жағына отбасы бақыты сөздер арқылы жеткізу керек.| |
| |Ол қандай жанұя?» деген сауал бойынша өз | |
| |ойларыңызды білдірсеңіздер. | |
| |«Диаграмма құрастыру» жаттығуы | |
| | | |
| |«Тілек шамы». | |
| |Мақсаты: тренинг туралы пікірлерін ортаға салу. | |
| | |Ата-ана мен балалар арасындағы |
| |-Құрметті ата-аналар, балалар. Біз сіздермен |қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне |
| |жанұядағы ата-ана мен балалар арасындағы |көңіл бөлу, бір-бірін тыңдай білуге |
| |қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты|үйрету. |
| |талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя – | |
| |жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының| |
| |мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы| |
| |бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, | |
| |ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін «Тілек шамы» | |
| |жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып | |
| |жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып | |
| |бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, | |
| |тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз | |
| |болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды | |
| |сұраймын. | |
| | | |
|Рефлексивті коррекциялаушы|Балалар,бүгін немен таныстық? |Отбасы деген ата,әже,әке,ана және мен.|
| |Ал,отбасы деген не екен? | |
| |Дұрыс айтасыңдар,балалар.Отбасы деген | |
| |ата,әже,ана,әке және мен. | |
Қорытынды: «Міне, қоштасатын да сәт жетті. Біз сіздермен жанұядағы ата-
ана мен балалар арасындағы қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-
жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя – жылылықтың, жылулықтың
мекені. «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы
бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы
үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-
бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен
бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да
осы жерде айтуларыңызды сұраймын.
Ата- аналардың, қатысушылардың тілектерімен бүгінгі жұмысты қорыту.
|Тобы: |Мектепалды даярлық тобы |
|Бөлімі: |Тіл дамыту |
|Тақырыбы: |«Ата-ана мен балалар аралық тренигтер» |
|Ақпараттық құзыреттілік |Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына |
| |өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл |
| |табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу. |
|Коммуникативтік |Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар|
|құзыреттілік |арқылы көрсету. |
|Проблема шешу |Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің |
|құзыреттілігі |әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату |
|Ұйымдастырылған оқу іс |Әлеуметтік орта, машықтық,аралас. |
|әрекет түрі | |
|Ұйымдастырылған оқу іс |Түсіндірмелі-иллюстративтік,әңгімелесу,сұрақ-жауап, машықтық. |
|әрекеттің өтілу әдісі | |
|Ұйымдастырылған оқу іс |семинар-тренинг |
|әрекетте қолданылатын | |
|педагогикалық | |
|технологиялар | |
|Пәнаралық байланыс |Өзін-өзі тану |
|Оқыту құралдары |Отбасының суреттері. |
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс әрекеті |Балалардың іс әрекеті |
|Мотивациялық қозғаушы |Жылулық шеңбері. |Балалар жылулық шеңберіне тұрып, |
| |Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар!Бүгінгі |ата-анасының есімдерін айтып, бәріңе |
| |сіздердің назарларыңызға ұсынылғалы отырған «Мен |сәлем жолдайды. |
| |сені түсінуге тырысамын…» семинар-тренингке қош | |
| |келдіңіздер! Бүгін біз мектебімізге өздерінің | |
| |ой-пікірлерін бөлісуге тікелей осы тақырыпқа | |
| |қатысы бар маман иелерін қонаққа шақырып отырмыз.| |
|Іздену-ұйымдастырушы |Балалар, сендердің үйлеріңде кімдер тұрады? |Ата, әже, ана, әке, аға, сіңлі, іні, |
| | |қарындас. |
| |Иә,сендердің отбасыларың үлкен екен.Ал,олардың |Балалар анасының, әкесінің, атасының, |
| |аттары кім?Ананның аты кім?Әкеннің аты кім? |әжесінің аттарың айтады. |
| |Анаң қандай жұмыс істейді? | |
| |Әкең қандай жұмыс істейді? |Анам мұғалім, әкем құрылысшы. |
| |Балалар, мұғалім, құрылысшы мамандықтары қоғамға | |
| |пайдалы мамандықтар.Мұғалім деген балаларға білім| |
| |беріп, исаналы адам қылып шығарады.Құрылысшы | |
| |дегеніміз үйлер тұрғызатын адам.Біздер тұратын | |
| |үйлерді солар тұрғызды.Мына суретке қарайықшы, | |
| |бұл суретте отбасы мүшелерінің суреттері | |
| |берілген.Бұл суретте адамдар не істеп жатыр?Ата |Ата орындықта отыр,әже есіктің алдында|
| |мен әже, әке мен шеше және балалар не істеп |тұр,әке мен шеше атаға қарап |
| |жатыр? |тұр.Балалар ойнап жүр. |
| |Сергіту сәті. | |
| |Тербеледі ағаштар, |Балалар қимылдармен орындайды. |
| |Алдымнан жел еседі, | |
| |Кіп-кішкентай ағаштар, | |
| |Үп-үлкен боп өседі. | |
| |Балалар,сендер үйлеріңде аналарыңа |Иә,көмектесеміз. |
| |көмектесесіңдер ме? |Иә,үйде тойлаймыз,анларымыз біздерге |
| |Өте жақсы,балалар. |торт пісіреді.Жаңа жыл мерекесін үйде |
| |Балалар,сендердің туған күндеріңді үйлеріңде |тойлаймыз.Туған күнімізді |
| |атап өтесіңдер ме?Сендерге аналарың торт пісіріп |анамызбен,әкемізбен атап өтеміз. |
| |бере ме?Сендер туған күндеріңде отбасы мүшелерің | |
| |бола ма,әлде достарыңды шақырасыңдар ма?Жаңа жыл | |
| |мерекесін бірге тойлайсыңдар ма? |Балалар суретке қарап, отбасы деп |
| |Балалар, мына суретке қарайықшы.Бұл суретте |жауап береді. |
| |отбасының суреті бейнеленген.Бұл суретте ата мен | |
| |әке жылқыға ер тоқым салып жатыр,анасы мен | |
| |кішкентай қызы дастарқан жайып жатыр, әже мен | |
| |немересі кішкентай атқа су беріп жүр.Балалар,бұл | |
| |суретті қалай атаймыз. | |
| |Балалар,бұл суретті отбасы | |
| |дейміз.Қане,қайталаймыз,отбасы. | |
| | | |
| |Психотренинг | |
| |«Жанұя бақыты» |Отбасы – сыйластық, жарастық орнаған |
| |Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиесіндегі |орта. Отбасы – бала тәрбиесінің ең |
| |қарым-қатынасы туралы түсініктер беру арқылы |алғашқы ұжымы.Отбасының басты қазығы, |
| |ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу. |алтын тіреу діңгегі – бала. Баланың |
| |Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, |тәрбиелі болып өсуіне берекелі |
| |шығармашылық жұмыс. |отбасының әсері мол. Отбасының әрбір |
| |Қажетті нәрселер: ақ қағаздар (А4) |мүшесі, өзара сөйлесіп, не болмаса |
| |фломастерлер,қалам,май шам,ватман қағаз, шар. |ата-ананың, баланың міндетін атқару |
| |Тренинг бағдарламасы: |ғана емес, береке-бірлік, |
| |Психолог: Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады|сүйіспеншілікпен араласса, босағасы |
| |деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің|берік, шаңырағы биік отбасына айналары|
| |ерекшелігі сол,тәрбие процесіндегі қиындықтарды |сөзсіз |
| |біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды | |
| |түйіндеп, өмір жолында пайдалану. | |
| |«Жанұя бақыты» атты тренингімізді бастайық. | |
| |Тренингтің шарты :«Бақытты жанұя» моделін құру. | |
| |Яғни, ата-ана баласымен бірлесе отырып, отбасы | |
| |бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің жан | |
| |жағына отбасы бақыты сөздер арқылы жеткізу керек.| |
| |Ол қандай жанұя?» деген сауал бойынша өз | |
| |ойларыңызды білдірсеңіздер. | |
| |«Диаграмма құрастыру» жаттығуы | |
| | | |
| |«Тілек шамы». | |
| |Мақсаты: тренинг туралы пікірлерін ортаға салу. | |
| | |Ата-ана мен балалар арасындағы |
| |-Құрметті ата-аналар, балалар. Біз сіздермен |қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне |
| |жанұядағы ата-ана мен балалар арасындағы |көңіл бөлу, бір-бірін тыңдай білуге |
| |қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты|үйрету. |
| |талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя – | |
| |жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының| |
| |мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы| |
| |бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, | |
| |ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін «Тілек шамы» | |
| |жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып | |
| |жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып | |
| |бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, | |
| |тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз | |
| |болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды | |
| |сұраймын. | |
| | | |
|Рефлексивті коррекциялаушы|Балалар,бүгін немен таныстық? |Отбасы деген ата,әже,әке,ана және мен.|
| |Ал,отбасы деген не екен? | |
| |Дұрыс айтасыңдар,балалар.Отбасы деген | |
| |ата,әже,ана,әке және мен. | |
Қорытынды: «Міне, қоштасатын да сәт жетті. Біз сіздермен жанұядағы ата-
ана мен балалар арасындағы қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-
жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя – жылылықтың, жылулықтың
мекені. «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы
бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы
үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-
бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен
бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да
осы жерде айтуларыңызды сұраймын.
Ата- аналардың, қатысушылардың тілектерімен бүгінгі жұмысты қорыту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz