Отбасының суреттері

Пәні:
«Өзін-өзі тану пәнінен тренингтер»
Пәні:: Тобы:
«Өзін-өзі тану пәнінен тренингтер»: Мектепалды даярлық тобы
Пәні:: Бөлімі:
«Өзін-өзі тану пәнінен тренингтер»: Тіл дамыту
Пәні:: Тақырыбы:
«Өзін-өзі тану пәнінен тренингтер»: «Ата-ана мен балалар аралық тренигтер»
Ақпараттық құзыреттілік
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.
Ақпараттық құзыреттілік: Коммуникативтік құзыреттілік
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.
Ақпараттық құзыреттілік: Проблема шешу құзыреттілігі
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату
Ақпараттық құзыреттілік: Ұйымдастырылған оқу іс әрекет түрі
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Әлеуметтік орта, машықтық, аралас.
Ақпараттық құзыреттілік: Ұйымдастырылған оқу іс әрекеттің өтілу әдісі
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: , әңгімелесу, сұрақжауап, машықтық.
Ақпараттық құзыреттілік: Ұйымдастырылған оқу іс әрекетте қолданылатын педагогикалық технологиялар
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: семинар-тренинг
Ақпараттық құзыреттілік: Пәнаралық байланыс
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Өзін-өзі тану
Ақпараттық құзыреттілік: Оқыту құралдары
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Отбасының суреттері.
Ақпараттық құзыреттілік: Әрекет кезеңдері
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.: Тәрбиешінің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Ақпараттық құзыреттілік: Мотивациялық қозғаушы
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.:

Жылулық шеңбері.

Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар!Бүгінгі сіздердің назарларыңызға ұсынылғалы отырған «Мен сені түсінуге тырысамын…» семинар-тренингке қош келдіңіздер! Бүгін біз мектебімізге өздерінің ой-пікірлерін бөлісуге тікелей осы тақырыпқа қатысы бар маман иелерін қонаққа шақырып отырмыз.

Балалар жылулық шеңберіне тұрып, атаанасының есімдерін айтып, бәріңе сәлем жолдайды.
Ақпараттық құзыреттілік: Ізденуұйымдастырушы
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.:

Балалар, сендердің үйлеріңде кімдер тұрады?

Иә, сендердің отбасыларың үлкен екен. Ал, олардың аттары кім?Ананның аты кім?Әкеннің аты кім?

Анаң қандай жұмыс істейді?

Әкең қандай жұмыс істейді?

Балалар, мұғалім, құрылысшы мамандықтары қоғамға пайдалы мамандықтар. Мұғалім деген балаларға білім беріп, исаналы адам қылып шығарады. Құрылысшы дегеніміз үйлер тұрғызатын адам. Біздер тұратын үйлерді солар тұрғызды. Мына суретке қарайықшы, бұл суретте отбасы мүшелерінің суреттері берілген. Бұл суретте адамдар не істеп жатыр?Ата мен әже, әке мен шеше және балалар не істеп жатыр?

Сергіту сәті.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі,

Кіпкішкентай ағаштар,

Үпүлкен боп өседі.

Балалар, сендер үйлеріңде аналарыңа көмектесесіңдер ме?

Өте жақсы, балалар.

Балалар, сендердің туған күндеріңді үйлеріңде атап өтесіңдер ме?Сендерге аналарың торт пісіріп бере ме?Сендер туған күндеріңде отбасы мүшелерің бола ма, әлде достарыңды шақырасыңдар ма?Жаңа жыл мерекесін бірге тойлайсыңдар ма?

Балалар, мына суретке қарайықшы. Бұл суретте отбасының суреті бейнеленген. Бұл суретте ата мен әке жылқыға ер тоқым салып жатыр, анасы мен кішкентай қызы дастарқан жайып жатыр, әже мен немересі кішкентай атқа су беріп жүр. Балалар, бұл суретті қалай атаймыз.

Балалар, бұл суретті отбасы дейміз. Қане, қайталаймыз, отбасы.

Психотренинг

«Жанұя бақыты»

Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиесіндегі қарым-қатынасы туралы түсініктер беру арқылы ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу.

Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, шығармашылық жұмыс.

Қажетті нәрселер: ақ қағаздар (А4) фломастерлер, қалам, май шам, ватман қағаз, шар.

Тренинг бағдарламасы:

Психолог: Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің ерекшелігі сол, тәрбие процесіндегі қиындықтарды біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды түйіндеп, өмір жолында пайдалану.

«Жанұя бақыты» атты тренингімізді бастайық. Тренингтің шарты :«Бақытты жанұя» моделін құру. Яғни, ата-ана баласымен бірлесе отырып, отбасы бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің жан жағына отбасы бақыты сөздер арқылы жеткізу керек.

Ол қандай жанұя?» деген сауал бойынша өз ойларыңызды білдірсеңіздер.

«Диаграмма құрастыру» жаттығуы

«Тілек шамы».

Мақсаты: тренинг туралы пікірлерін ортаға салу.

-Құрметті ата-аналар, балалар. Біз сіздермен жанұядағы ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынастың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшқан ұя - жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды сұраймын.

Ата, әже, ана, әке, аға, сіңлі, іні, қарындас.

Балалар анасының, әкесінің, атасының, әжесінің аттарың айтады.

Анам мұғалім, әкем құрылысшы.

Ата орындықта отыр, әже есіктің алдында тұр, әке мен шеше атаға қарап тұр. Балалар ойнап жүр.

Балалар қимылдармен орындайды.

Иә, көмектесеміз.

Иә, үйде тойлаймыз, анларымыз біздерге торт пісіреді. Жаңа жыл


Ұқсас жұмыстар
Отбасындағы қарым-қатынас
Отбасындағы татулық
Менің отбасым Таным
Менің Қазақстаным – менің болашағым жайлы ақпарат
Ү ү дыбысы мен әрпі
Сабақ қорытындысы
Қазақтың киіз үйі
Отбасы бір шаңырақ
САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ
Отбасы мүшелерінің суреттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz