Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Графикалық редактор
Сабақтың тақырыбы: Paint графикалық редакторын қорытындылау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік.Оқушылардың сурет салу редакторында жұмыс істеу шеберліктерін,
редактордың мүмкіндіктерін бақылап, деңгей бойынша бағалау.
Дамытушылық.Редактордың тиімділіктерін пайдаланып, өз-өздерін бағалауға
үйрету.
Тәрбиелік. Тәрбиелілікке, сабырлыққа, әділдікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Компьютер, практикалық жұмысқа арналған кеспелі таратпа,
таблица, POWER POINT бағдарламасында дайындалған слайд, тест
картатекасы. Бағалау житоны (көк ,сары, қызыл) т.б.
Сабақтың түрі: Деңгейлеп оқыту.
Сабақтың типі: Практикалық сабақ.
Білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар: Оқушылар білуі тиіс:
-графикалық редактор деген не және ол не үшін
қолданылатынын;
- Paint редакторының терезесі неден тұратынын;
- Әр құрал саймандардың қызметін;
- Басқа да мүмкіндіктерін;
Оқушылар үйренуі тиіс:
-графикалық редакцияны іске қосуды;
-Сурет салу және оларды редакциялауды;
-Басқа да мүмкіндіктері.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезең .
Сынып бөлмесіне енген оқушылармен сәлемдесіп, қауіпсіздік ережені ескерте
отырып назарларын сабаққа аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.
Үйге жұмбақ жасырып келу болатын және оның жауабы суретпен салыну керек .
ІІІ.Өтілген сабақтарды қайталау.
1. «Компьюктус»
Балалар біз білетін ертегідегі «Компьюктус» біздің бүгінгі сабағымызға
келіп отыр. Егер осы сиқырланған компьюктусты біз құтқармасақ сабақта
практикалық жұмысқа бара алмаймыз. Қалай құтқарамыз? Оның тікенектерінде
кеспелі таратпалар бар сол таратпаларға жауап берсек Компьюктус
компьютерге айналады.
Бақылау сұрақтары: Деңгейлік сұрақтар.
(дұрыс жауапқа житон беріледі )
1. Paint графикалық редакторының іске қосу жолы.
-Пуск-программы-стандартные- ГР.Paint
2. Paint графикалық редакторы не үшін қажет?
-Paint графикалық редакторы графикалық бейнелерді жасауға және
редакциялауға арналған.
3. Paint терезе элементтерін ата?
- Терезе тақырыбы, меню жолы, құрал-саймандар тақтасы, жұмыс аймағы, түстер
политрасы, қалып-күй қатары.
4. Меню жолын ата.
-файл, правка, вид, рисунк, политра, справка.
5. Paint-та қанша құрал-сайман бар.
-16.
6. Paint-та салынған сурет қалай сақталады.
-1. Файл-сохранить как,
2. Файл сохранить.
7. Фондық түсті қалай сақтаймыз?
-ТОН.
8. Paint-та суретті қандай құралдың көмегімен саламыз?
-Тышқан тетігімен.
9. Paint графикалық редакторының файл кеңейтпесі қандай?
-.bmp.
2. «Кім шапшаң»
Оқушыларға кеспелі таратпалар беріледі.Соған жауаптарын жазып
парталас көршісі оған тексеріп баға қояды. Баға житонмен беріледі.
1. PAINT ГРАФИКАЛЫҚ РЕДАКТОРЫ.
2. Paint графикалық редакторын іске қосу әрекетінің
тізбегін ретімен жаз.
3. Paint графикалық редакторының элементтерін көрсет.
|1 | |
|2 | |
|3 | |
|4 | |
|5 | |
|6 | |
3. «Кім суретші»
Деңгейлеріне байланысты суреттері бар кеспелі таратпалар беріледі.
1 денгейлік.
2 денгейлік.
3 денгейлік.
3. Тест тапсырмасы.
Белгілей парағы.
Фамилия балл _______
Аты
сыныбы
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |А | | | | | | | | | | | |Ә | | | | | | |
| | | | |Б | | | | | | | | | | | |
1. Paint программасының қай түріне жатады?
А.Қолданбалы Ә.жүйелік Б.Стандартты
2. Paint..............
А.операциялық жүйе Ә.ойын Б.графикалық редактор
3. Paint редакторын іске қосу.
А.Пуск— программы—проводник--- Paint.
Ә. Пуск— программы— Paint.
Б. Пуск— программы—стандартные -- Paint.
4. Файл, правка, вид, рисунк, политра, справка
А.Стандартты панел Ә.Меню жолы Б.Құралдар тақтасы
5.Көшіру үшін қандай меню пайдаланамыз?
А.Рисунк Ә.Файл. Б.Правка
6.Сақтау командасы.....
А.Файл-сохранить Ә.Правка--Сохранить. Б.Файл--сохранит как.
7. Paint –та құрал саймандар нешеу.
А.12 Ә.15 Б.16
8. Политра не үшін қолданылады?
А. Графикалық редактор терезесінде салынған суреттерді негізгі және
фондық түстерге боя үшін.
Ә.Салынған суреттерді тек негізгі түспен бояу үшін .
Б. Салынған суреттерді тек фондық түспен бояу үшін.
9. Paint экранына мәтін теру үшін қандай құралды пайдаланамыз?
А. Қарындаш Ә.түзу құралын. Б.жазу құралын.
10. Фигураның іштерін бояу сайманы.
А.қарындаш Ә. Бүріккіш. Б.құю сайманы
ІҮ. Қорытындылау
5. «Ақпараттық диктант»
(дәптермен жұмыс)
1.Компьютерлік өшіргіш (ластик)
2.Экранды бірден тазарту іс-әрекеті. (Правка-очистит)
3.Экранда жоқ саймандардың тақтасынорнату іс әрекеті. (вид-панель
инструментов)
4.Түстер (политра)
5.WINDOWS операциясын ойлап тапқан фирманың аты (Microsoft)
Жауабы оқылады оқушылар өздеріне дәптерге дұрыс +, қатеге - қояды .
Ү. Бағалау .
Оқушылардың житондарын есептеп және үй тапсырмасына қарай бағалаймын.
ҮІ Үйге тапсырма:
Сөзжұмбақ, ребус құрап келу графикалық редактор туралы.
-----------------------
6
4
5
3
2
1
Графикалық
редактор....................................................................
............................................................................
...........................
............................................................................
............................
............................................................................
............................
............................................................................
....... арналған
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _
Сабақтың мақсаты:
Білімділік.Оқушылардың сурет салу редакторында жұмыс істеу шеберліктерін,
редактордың мүмкіндіктерін бақылап, деңгей бойынша бағалау.
Дамытушылық.Редактордың тиімділіктерін пайдаланып, өз-өздерін бағалауға
үйрету.
Тәрбиелік. Тәрбиелілікке, сабырлыққа, әділдікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Компьютер, практикалық жұмысқа арналған кеспелі таратпа,
таблица, POWER POINT бағдарламасында дайындалған слайд, тест
картатекасы. Бағалау житоны (көк ,сары, қызыл) т.б.
Сабақтың түрі: Деңгейлеп оқыту.
Сабақтың типі: Практикалық сабақ.
Білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар: Оқушылар білуі тиіс:
-графикалық редактор деген не және ол не үшін
қолданылатынын;
- Paint редакторының терезесі неден тұратынын;
- Әр құрал саймандардың қызметін;
- Басқа да мүмкіндіктерін;
Оқушылар үйренуі тиіс:
-графикалық редакцияны іске қосуды;
-Сурет салу және оларды редакциялауды;
-Басқа да мүмкіндіктері.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезең .
Сынып бөлмесіне енген оқушылармен сәлемдесіп, қауіпсіздік ережені ескерте
отырып назарларын сабаққа аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.
Үйге жұмбақ жасырып келу болатын және оның жауабы суретпен салыну керек .
ІІІ.Өтілген сабақтарды қайталау.
1. «Компьюктус»
Балалар біз білетін ертегідегі «Компьюктус» біздің бүгінгі сабағымызға
келіп отыр. Егер осы сиқырланған компьюктусты біз құтқармасақ сабақта
практикалық жұмысқа бара алмаймыз. Қалай құтқарамыз? Оның тікенектерінде
кеспелі таратпалар бар сол таратпаларға жауап берсек Компьюктус
компьютерге айналады.
Бақылау сұрақтары: Деңгейлік сұрақтар.
(дұрыс жауапқа житон беріледі )
1. Paint графикалық редакторының іске қосу жолы.
-Пуск-программы-стандартные- ГР.Paint
2. Paint графикалық редакторы не үшін қажет?
-Paint графикалық редакторы графикалық бейнелерді жасауға және
редакциялауға арналған.
3. Paint терезе элементтерін ата?
- Терезе тақырыбы, меню жолы, құрал-саймандар тақтасы, жұмыс аймағы, түстер
политрасы, қалып-күй қатары.
4. Меню жолын ата.
-файл, правка, вид, рисунк, политра, справка.
5. Paint-та қанша құрал-сайман бар.
-16.
6. Paint-та салынған сурет қалай сақталады.
-1. Файл-сохранить как,
2. Файл сохранить.
7. Фондық түсті қалай сақтаймыз?
-ТОН.
8. Paint-та суретті қандай құралдың көмегімен саламыз?
-Тышқан тетігімен.
9. Paint графикалық редакторының файл кеңейтпесі қандай?
-.bmp.
2. «Кім шапшаң»
Оқушыларға кеспелі таратпалар беріледі.Соған жауаптарын жазып
парталас көршісі оған тексеріп баға қояды. Баға житонмен беріледі.
1. PAINT ГРАФИКАЛЫҚ РЕДАКТОРЫ.
2. Paint графикалық редакторын іске қосу әрекетінің
тізбегін ретімен жаз.
3. Paint графикалық редакторының элементтерін көрсет.
|1 | |
|2 | |
|3 | |
|4 | |
|5 | |
|6 | |
3. «Кім суретші»
Деңгейлеріне байланысты суреттері бар кеспелі таратпалар беріледі.
1 денгейлік.
2 денгейлік.
3 денгейлік.
3. Тест тапсырмасы.
Белгілей парағы.
Фамилия балл _______
Аты
сыныбы
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |А | | | | | | | | | | | |Ә | | | | | | |
| | | | |Б | | | | | | | | | | | |
1. Paint программасының қай түріне жатады?
А.Қолданбалы Ә.жүйелік Б.Стандартты
2. Paint..............
А.операциялық жүйе Ә.ойын Б.графикалық редактор
3. Paint редакторын іске қосу.
А.Пуск— программы—проводник--- Paint.
Ә. Пуск— программы— Paint.
Б. Пуск— программы—стандартные -- Paint.
4. Файл, правка, вид, рисунк, политра, справка
А.Стандартты панел Ә.Меню жолы Б.Құралдар тақтасы
5.Көшіру үшін қандай меню пайдаланамыз?
А.Рисунк Ә.Файл. Б.Правка
6.Сақтау командасы.....
А.Файл-сохранить Ә.Правка--Сохранить. Б.Файл--сохранит как.
7. Paint –та құрал саймандар нешеу.
А.12 Ә.15 Б.16
8. Политра не үшін қолданылады?
А. Графикалық редактор терезесінде салынған суреттерді негізгі және
фондық түстерге боя үшін.
Ә.Салынған суреттерді тек негізгі түспен бояу үшін .
Б. Салынған суреттерді тек фондық түспен бояу үшін.
9. Paint экранына мәтін теру үшін қандай құралды пайдаланамыз?
А. Қарындаш Ә.түзу құралын. Б.жазу құралын.
10. Фигураның іштерін бояу сайманы.
А.қарындаш Ә. Бүріккіш. Б.құю сайманы
ІҮ. Қорытындылау
5. «Ақпараттық диктант»
(дәптермен жұмыс)
1.Компьютерлік өшіргіш (ластик)
2.Экранды бірден тазарту іс-әрекеті. (Правка-очистит)
3.Экранда жоқ саймандардың тақтасынорнату іс әрекеті. (вид-панель
инструментов)
4.Түстер (политра)
5.WINDOWS операциясын ойлап тапқан фирманың аты (Microsoft)
Жауабы оқылады оқушылар өздеріне дәптерге дұрыс +, қатеге - қояды .
Ү. Бағалау .
Оқушылардың житондарын есептеп және үй тапсырмасына қарай бағалаймын.
ҮІ Үйге тапсырма:
Сөзжұмбақ, ребус құрап келу графикалық редактор туралы.
-----------------------
6
4
5
3
2
1
Графикалық
редактор....................................................................
............................................................................
...........................
............................................................................
............................
............................................................................
............................
............................................................................
....... арналған
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz