Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының сабаққа
Бiлiм берудi ақпараттандыру жағдайында информатика мазмұнын жаңалаудың
негiзгi бағыттары
Мұхамбетжанова Сәуле Талапеденқызы, п.ғ.к.,
ББЖКБАРИ-ның информатика
кабинетiнiң меңгерушiсi
Қазiргi сабақ құрылымы
|Кез|Кезеңдер |Кезең мiндеттерi |Кезеңдегi әрекет |Кезеңдегi |Кезеңдегi|
|ең |атауы | |мазмұны |әрекет |бақылау |
|рет| | | |нәтижесi |формасы |
|i | | | | | |
|1 |Ұйымдастыр|Оқушының сабаққа |Өзара амандасу. |Оқушының |Ауызша |
| |ушылық |дайындығы |Шығармашылық есептер |зейiнiн |сұрау. |
| | |Журнал толтыру. |шығару. |шоғырландыру. | |
| | |Сабақ тақырыбын |Сабақтың тақырыбы, |Белсендi | |
| | |хабарлау. |мақсаты, мiндеттерi, |шығармашылық | |
| | | |әрекет мазмұнымен |жұмысқа | |
| | | |таныстыру. |дайындау. | |
| | | |Оқушыларға шығармашылық| | |
| | | |тапсырмалар тарату. | | |
| | | |Ойын жаттығулары арқылы| | |
| | | |оқушылардың танымдық | | |
| | | |белсендiлiгiн арттыру. | | |
|2 |Тексеру |Өткен тақырыпты |Түрлi қиындықтағы |Тақырып |Ауызша |
| | |қайталау. |логикалық тапсырмаларды|бойынша |сұрау. |
| | |Оқушылардың |орындауға дайындықтарын|бiлiмдерiн |Өзара |
| | |логикалық және |тексеру: анаграмма |бекiту. |тексеру. |
| | |дерексiз ойлау |шешу, диктант. Осы |Логикалық және|Өзiн-өзi |
| | |бiлiктерiн дамыту. |кезеңнiң қорытындысын |дерексiз ойлау|тексеру –|
| | |Оларды неғұрлым қиын|шығару. |бiлiктерiн |шығармашы|
| | |тапсырмаларды |Тапсырманы тез және |бекiту. |лық |
| | |орындауға дайындау. |қатесiз орындағанды | |тапсырма-|
| | |Оқушылардың алдыңғы |мадақтау. | |ларды |
| | |сабақты меңгеруiн | | |орындау. |
| | |тексеру. | | | |
| | |Алдыңғы сабақта | | | |
| | |жiберiлген қателердi| | | |
| | |түзеу. | | | |
|3 |Дайындық |Жаңа материалды |Ою-өрнектердiң түрi, |Оқушылардың |Ауызша |
| | |түсiндiру. |қызметi мен пайдалануы |танымдық |сұрау. |
| | |Оқушылардың халық |туралы және оларды |әрекеттерiн |Бақылау. |
| | |шығармашылығын |компьютер арқылы DRAW |дамыту. |Кеңес |
| | |зерттеуге |операторының көмегiмен |Жағымды |беру. |
| | |қызығушылығын, туған|орындау туралы ақпарат.|психологиялық | |
| | |өлкесiне |DRAW операторының түрлi|эмоциональдық | |
| | |сүйiспеншiлiгiн және|командаларын орындау |ахуал туғызу. | |
| | |шығармашылықпен |бойынша оқушылардың |Оқушылардың | |
| | |жұмыс iстеуге |практикалық |графикалық | |
| | |ұмтылысын ояту. |жұмысы. Мiндеттi және |операторлар | |
| | | |шығармашылық |жұмыс iстеу | |
| | | |тапсырмаларды орындау. |дағдысын | |
| | | | |қалыптастыру. | |
|4 |Негiзгi |Арнаулы компьютерде |Өткен теориялық |Оқушылардың |Әр |
| | |тапсырмаларды |материал бойынша ауызша|материалдың |оқушымен |
| | |орындау. |сұрау. Компьютерде |мәндi, басты |жеке |
| | | |практикалық дағдыларды |бөлiктерiн |жұмыс. |
| | | |бекiту бойынша жұмыс. |айқындау |Өзiндiк |
| | | |Әрбiр оқушы: |бiлiгiн |бақылау –|
| | | |жеке ырғақпен жұмыс |дамыту. Өткен |шығармашы|
| | | |iстейдi. |материалды |лық |
| | | |өз қабiлетi мен |бекiту, оны |тапсырма |
| | | |мүмкiндiктерiне сәйкес |саналы |жазылған |
| | | |тапсырмаларды |меңгеру. |карточкан|
| | | |орындайды; |Оқушының |ы |
| | | |шығармашылық |шығармашылық |толтыру. |
| | | |тапсырмалар жазылған |қиялын, |Оны |
| | | |карточкаларды |қабылдауын, |талдау. |
| | | |толтырады; |логикалық | |
| | | |программамен жұмыс |ойлауын | |
| | | |iстеуде “орындалған |дамыту. | |
| | | |программаны бағалау |Жағымды | |
| | | |өлшемдерiн” басшылыққа |бәсекелестiк | |
| | | |алады. |және | |
| | | | |ұжымшылдық | |
| | | | |сезiмдерiн | |
| | | | |тәрбиелеу. | |
| | | | |Сөйлеу | |
| | | | |мәдениетiн | |
| | | | |жетiлдiру, | |
| | | | |шығармашылық | |
| | | | |өзiндiк | |
| | | | |жұмысқа | |
| | | | |ынтасын | |
| | | | |тудыру. | |
|5 |Рефлексивт|Оқушылардың |Сапалы орындалған |Оқушылардың: |Ауызша |
| |iк |тапсырманы сапасы |жұмысты ұжым болып |өз |сұрау |
| | |мен деңгейiн талдау.|бағалау. Ою-өрнек |мүмкiндiктерiн| |
| | |Қатемен жұмыс. |құрастыру бойынша алған|шынайы | |
| | | |дағдыларының пайдасы |бағалау; | |
| | | |туралы оқушылардың |ұжымдық | |
| | | |қорытынды тұжырымы. |нәтиженi | |
| | | |Жiберiлген қателердi |қорыту; | |
| | | |түзеу. |кемшiлiк-тер | |
| | | | |мен оны түзеу | |
| | | | |жолдарын | |
| | | | |бiлiктерiн | |
| | | | |дамыту. | |
|6 |Қорытынды |Сабақты |Орындалған тапсырмалар |Оқушылар |Ауызша |
| | |қорытындылау. |деңгейiн тiркей отырып,|бойында туған |сұрау. |
| | | |сабақты қорыту. |өлке |Жұмыс |
| | | |Орындалған жұмысты |мәдениетiне |нәтижесiн|
| | | |демонстрациялау және |ортақтасу және|демонстра|
| | | |талдау. Топтың жұмысын |өз халқын |циялау. |
| | | |бағалау. Сабақ тақырыбы|мақтан ету, | |
| | | |мен оқушылардың |елжандылық | |
| | | |тұжырымының әрекет |сезiмдерiн | |
| | | |мазмұнына сәйкестiгiн |тәрбиелеу. | |
| | | |ескерту. Ойын |Оқушылардың өз| |
| | | |жаттығулары арқылы |шығармашылық | |
| | | |эмоциональдық ахуалды |мүмкiндiктерi | |
| | | |қалыпқа келтiру. |мен деңгейiн | |
| | | | |сезiнуi. | |
| | | | |Оқушылардың | |
| | | | |түзу кесiндiнi| |
| | | | |пайдалану | |
| | | | |мүмкiндiктерi | |
| | | | |туралы | |
| | | | |бiлiмдерiн | |
| | | | |кеңейту. | |
|7 |Ақпараттық|Үйге тапсырма беру. |Үй тапсырмасын |Оқушыларды | |
| | |Келесi сабақтың |хабарлау. Келесi сабақ |DRAW | |
| | |тақырыбын хабарлау. |тақырыбын хабарлау. |операторының | |
| | | |Келесi сабаққа жаңа |командаларын | |
| | | |материалды оқушылардың |әрi қарай оқып| |
| | | |игеруiн талдау және |үйренуге | |
| | | |бағалауға арналған |бағыттау. Үйде| |
| | | |шығармашылық |арнаулы | |
| | | |тапсырмалар жазылған |компьютерде | |
| | | |карточкалар дайындау, |жұмыс | |
| | | |жинау. Үйде арнаулы |iстегенде | |
| | | |компьютерде жұмыс iстеу|техника | |
| | | |барысындағы техникалық |қауiпсiздiгiн | |
| | | |қауiпсiздiктi сақтау |сақтау. | |
| | | |туралы ақпарат. Жұмысты| | |
| | | |аяқтау. | | |
негiзгi бағыттары
Мұхамбетжанова Сәуле Талапеденқызы, п.ғ.к.,
ББЖКБАРИ-ның информатика
кабинетiнiң меңгерушiсi
Қазiргi сабақ құрылымы
|Кез|Кезеңдер |Кезең мiндеттерi |Кезеңдегi әрекет |Кезеңдегi |Кезеңдегi|
|ең |атауы | |мазмұны |әрекет |бақылау |
|рет| | | |нәтижесi |формасы |
|i | | | | | |
|1 |Ұйымдастыр|Оқушының сабаққа |Өзара амандасу. |Оқушының |Ауызша |
| |ушылық |дайындығы |Шығармашылық есептер |зейiнiн |сұрау. |
| | |Журнал толтыру. |шығару. |шоғырландыру. | |
| | |Сабақ тақырыбын |Сабақтың тақырыбы, |Белсендi | |
| | |хабарлау. |мақсаты, мiндеттерi, |шығармашылық | |
| | | |әрекет мазмұнымен |жұмысқа | |
| | | |таныстыру. |дайындау. | |
| | | |Оқушыларға шығармашылық| | |
| | | |тапсырмалар тарату. | | |
| | | |Ойын жаттығулары арқылы| | |
| | | |оқушылардың танымдық | | |
| | | |белсендiлiгiн арттыру. | | |
|2 |Тексеру |Өткен тақырыпты |Түрлi қиындықтағы |Тақырып |Ауызша |
| | |қайталау. |логикалық тапсырмаларды|бойынша |сұрау. |
| | |Оқушылардың |орындауға дайындықтарын|бiлiмдерiн |Өзара |
| | |логикалық және |тексеру: анаграмма |бекiту. |тексеру. |
| | |дерексiз ойлау |шешу, диктант. Осы |Логикалық және|Өзiн-өзi |
| | |бiлiктерiн дамыту. |кезеңнiң қорытындысын |дерексiз ойлау|тексеру –|
| | |Оларды неғұрлым қиын|шығару. |бiлiктерiн |шығармашы|
| | |тапсырмаларды |Тапсырманы тез және |бекiту. |лық |
| | |орындауға дайындау. |қатесiз орындағанды | |тапсырма-|
| | |Оқушылардың алдыңғы |мадақтау. | |ларды |
| | |сабақты меңгеруiн | | |орындау. |
| | |тексеру. | | | |
| | |Алдыңғы сабақта | | | |
| | |жiберiлген қателердi| | | |
| | |түзеу. | | | |
|3 |Дайындық |Жаңа материалды |Ою-өрнектердiң түрi, |Оқушылардың |Ауызша |
| | |түсiндiру. |қызметi мен пайдалануы |танымдық |сұрау. |
| | |Оқушылардың халық |туралы және оларды |әрекеттерiн |Бақылау. |
| | |шығармашылығын |компьютер арқылы DRAW |дамыту. |Кеңес |
| | |зерттеуге |операторының көмегiмен |Жағымды |беру. |
| | |қызығушылығын, туған|орындау туралы ақпарат.|психологиялық | |
| | |өлкесiне |DRAW операторының түрлi|эмоциональдық | |
| | |сүйiспеншiлiгiн және|командаларын орындау |ахуал туғызу. | |
| | |шығармашылықпен |бойынша оқушылардың |Оқушылардың | |
| | |жұмыс iстеуге |практикалық |графикалық | |
| | |ұмтылысын ояту. |жұмысы. Мiндеттi және |операторлар | |
| | | |шығармашылық |жұмыс iстеу | |
| | | |тапсырмаларды орындау. |дағдысын | |
| | | | |қалыптастыру. | |
|4 |Негiзгi |Арнаулы компьютерде |Өткен теориялық |Оқушылардың |Әр |
| | |тапсырмаларды |материал бойынша ауызша|материалдың |оқушымен |
| | |орындау. |сұрау. Компьютерде |мәндi, басты |жеке |
| | | |практикалық дағдыларды |бөлiктерiн |жұмыс. |
| | | |бекiту бойынша жұмыс. |айқындау |Өзiндiк |
| | | |Әрбiр оқушы: |бiлiгiн |бақылау –|
| | | |жеке ырғақпен жұмыс |дамыту. Өткен |шығармашы|
| | | |iстейдi. |материалды |лық |
| | | |өз қабiлетi мен |бекiту, оны |тапсырма |
| | | |мүмкiндiктерiне сәйкес |саналы |жазылған |
| | | |тапсырмаларды |меңгеру. |карточкан|
| | | |орындайды; |Оқушының |ы |
| | | |шығармашылық |шығармашылық |толтыру. |
| | | |тапсырмалар жазылған |қиялын, |Оны |
| | | |карточкаларды |қабылдауын, |талдау. |
| | | |толтырады; |логикалық | |
| | | |программамен жұмыс |ойлауын | |
| | | |iстеуде “орындалған |дамыту. | |
| | | |программаны бағалау |Жағымды | |
| | | |өлшемдерiн” басшылыққа |бәсекелестiк | |
| | | |алады. |және | |
| | | | |ұжымшылдық | |
| | | | |сезiмдерiн | |
| | | | |тәрбиелеу. | |
| | | | |Сөйлеу | |
| | | | |мәдениетiн | |
| | | | |жетiлдiру, | |
| | | | |шығармашылық | |
| | | | |өзiндiк | |
| | | | |жұмысқа | |
| | | | |ынтасын | |
| | | | |тудыру. | |
|5 |Рефлексивт|Оқушылардың |Сапалы орындалған |Оқушылардың: |Ауызша |
| |iк |тапсырманы сапасы |жұмысты ұжым болып |өз |сұрау |
| | |мен деңгейiн талдау.|бағалау. Ою-өрнек |мүмкiндiктерiн| |
| | |Қатемен жұмыс. |құрастыру бойынша алған|шынайы | |
| | | |дағдыларының пайдасы |бағалау; | |
| | | |туралы оқушылардың |ұжымдық | |
| | | |қорытынды тұжырымы. |нәтиженi | |
| | | |Жiберiлген қателердi |қорыту; | |
| | | |түзеу. |кемшiлiк-тер | |
| | | | |мен оны түзеу | |
| | | | |жолдарын | |
| | | | |бiлiктерiн | |
| | | | |дамыту. | |
|6 |Қорытынды |Сабақты |Орындалған тапсырмалар |Оқушылар |Ауызша |
| | |қорытындылау. |деңгейiн тiркей отырып,|бойында туған |сұрау. |
| | | |сабақты қорыту. |өлке |Жұмыс |
| | | |Орындалған жұмысты |мәдениетiне |нәтижесiн|
| | | |демонстрациялау және |ортақтасу және|демонстра|
| | | |талдау. Топтың жұмысын |өз халқын |циялау. |
| | | |бағалау. Сабақ тақырыбы|мақтан ету, | |
| | | |мен оқушылардың |елжандылық | |
| | | |тұжырымының әрекет |сезiмдерiн | |
| | | |мазмұнына сәйкестiгiн |тәрбиелеу. | |
| | | |ескерту. Ойын |Оқушылардың өз| |
| | | |жаттығулары арқылы |шығармашылық | |
| | | |эмоциональдық ахуалды |мүмкiндiктерi | |
| | | |қалыпқа келтiру. |мен деңгейiн | |
| | | | |сезiнуi. | |
| | | | |Оқушылардың | |
| | | | |түзу кесiндiнi| |
| | | | |пайдалану | |
| | | | |мүмкiндiктерi | |
| | | | |туралы | |
| | | | |бiлiмдерiн | |
| | | | |кеңейту. | |
|7 |Ақпараттық|Үйге тапсырма беру. |Үй тапсырмасын |Оқушыларды | |
| | |Келесi сабақтың |хабарлау. Келесi сабақ |DRAW | |
| | |тақырыбын хабарлау. |тақырыбын хабарлау. |операторының | |
| | | |Келесi сабаққа жаңа |командаларын | |
| | | |материалды оқушылардың |әрi қарай оқып| |
| | | |игеруiн талдау және |үйренуге | |
| | | |бағалауға арналған |бағыттау. Үйде| |
| | | |шығармашылық |арнаулы | |
| | | |тапсырмалар жазылған |компьютерде | |
| | | |карточкалар дайындау, |жұмыс | |
| | | |жинау. Үйде арнаулы |iстегенде | |
| | | |компьютерде жұмыс iстеу|техника | |
| | | |барысындағы техникалық |қауiпсiздiгiн | |
| | | |қауiпсiздiктi сақтау |сақтау. | |
| | | |туралы ақпарат. Жұмысты| | |
| | | |аяқтау. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz