Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының сабаққа

Бiлiм берудi ақпараттандыру жағдайында информатика мазмұнын жаңалаудың
негiзгi бағыттары

Мұхамбетжанова Сәуле Талапеденқызы, п.ғ.к.,

ББЖКБАРИ-ның информатика

кабинетiнiң меңгерушiсi

Қазiргi сабақ құрылымы

|Кез|Кезеңдер |Кезең мiндеттерi |Кезеңдегi әрекет |Кезеңдегi |Кезеңдегi|
|ең |атауы | |мазмұны |әрекет |бақылау |
|рет| | | |нәтижесi |формасы |
|i | | | | | |
|1 |Ұйымдастыр|Оқушының сабаққа |Өзара амандасу. |Оқушының |Ауызша |
| |ушылық |дайындығы |Шығармашылық есептер |зейiнiн |сұрау. |
| | |Журнал толтыру. |шығару. |шоғырландыру. | |
| | |Сабақ тақырыбын |Сабақтың тақырыбы, |Белсендi | |
| | |хабарлау. |мақсаты, мiндеттерi, |шығармашылық | |
| | | |әрекет мазмұнымен |жұмысқа | |
| | | |таныстыру. |дайындау. | |
| | | |Оқушыларға шығармашылық| | |
| | | |тапсырмалар тарату. | | |
| | | |Ойын жаттығулары арқылы| | |
| | | |оқушылардың танымдық | | |
| | | |белсендiлiгiн арттыру. | | |
|2 |Тексеру |Өткен тақырыпты |Түрлi қиындықтағы |Тақырып |Ауызша |
| | |қайталау. |логикалық тапсырмаларды|бойынша |сұрау. |
| | |Оқушылардың |орындауға дайындықтарын|бiлiмдерiн |Өзара |
| | |логикалық және |тексеру: анаграмма |бекiту. |тексеру. |
| | |дерексiз ойлау |шешу, диктант. Осы |Логикалық және|Өзiн-өзi |
| | |бiлiктерiн дамыту. |кезеңнiң қорытындысын |дерексiз ойлау|тексеру –|
| | |Оларды неғұрлым қиын|шығару. |бiлiктерiн |шығармашы|
| | |тапсырмаларды |Тапсырманы тез және |бекiту. |лық |
| | |орындауға дайындау. |қатесiз орындағанды | |тапсырма-|
| | |Оқушылардың алдыңғы |мадақтау. | |ларды |
| | |сабақты меңгеруiн | | |орындау. |
| | |тексеру. | | | |
| | |Алдыңғы сабақта | | | |
| | |жiберiлген қателердi| | | |
| | |түзеу. | | | |
|3 |Дайындық |Жаңа материалды |Ою-өрнектердiң түрi, |Оқушылардың |Ауызша |
| | |түсiндiру. |қызметi мен пайдалануы |танымдық |сұрау. |
| | |Оқушылардың халық |туралы және оларды |әрекеттерiн |Бақылау. |
| | |шығармашылығын |компьютер арқылы DRAW |дамыту. |Кеңес |
| | |зерттеуге |операторының көмегiмен |Жағымды |беру. |
| | |қызығушылығын, туған|орындау туралы ақпарат.|психологиялық | |
| | |өлкесiне |DRAW операторының түрлi|эмоциональдық | |
| | |сүйiспеншiлiгiн және|командаларын орындау |ахуал туғызу. | |
| | |шығармашылықпен |бойынша оқушылардың |Оқушылардың | |
| | |жұмыс iстеуге |практикалық |графикалық | |
| | |ұмтылысын ояту. |жұмысы. Мiндеттi және |операторлар | |
| | | |шығармашылық |жұмыс iстеу | |
| | | |тапсырмаларды орындау. |дағдысын | |
| | | | |қалыптастыру. | |
|4 |Негiзгi |Арнаулы компьютерде |Өткен теориялық |Оқушылардың |Әр |
| | |тапсырмаларды |материал бойынша ауызша|материалдың |оқушымен |
| | |орындау. |сұрау. Компьютерде |мәндi, басты |жеке |
| | | |практикалық дағдыларды |бөлiктерiн |жұмыс. |
| | | |бекiту бойынша жұмыс. |айқындау |Өзiндiк |
| | | |Әрбiр оқушы: |бiлiгiн |бақылау –|
| | | |жеке ырғақпен жұмыс |дамыту. Өткен |шығармашы|
| | | |iстейдi. |материалды |лық |
| | | |өз қабiлетi мен |бекiту, оны |тапсырма |
| | | |мүмкiндiктерiне сәйкес |саналы |жазылған |
| | | |тапсырмаларды |меңгеру. |карточкан|
| | | |орындайды; |Оқушының |ы |
| | | |шығармашылық |шығармашылық |толтыру. |
| | | |тапсырмалар жазылған |қиялын, |Оны |
| | | |карточкаларды |қабылдауын, |талдау. |
| | | |толтырады; |логикалық | |
| | | |программамен жұмыс |ойлауын | |
| | | |iстеуде “орындалған |дамыту. | |
| | | |программаны бағалау |Жағымды | |
| | | |өлшемдерiн” басшылыққа |бәсекелестiк | |
| | | |алады. |және | |
| | | | |ұжымшылдық | |
| | | | |сезiмдерiн | |
| | | | |тәрбиелеу. | |
| | | | |Сөйлеу | |
| | | | |мәдениетiн | |
| | | | |жетiлдiру, | |
| | | | |шығармашылық | |
| | | | |өзiндiк | |
| | | | |жұмысқа | |
| | | | |ынтасын | |
| | | | |тудыру. | |
|5 |Рефлексивт|Оқушылардың |Сапалы орындалған |Оқушылардың: |Ауызша |
| |iк |тапсырманы сапасы |жұмысты ұжым болып |өз |сұрау |
| | |мен деңгейiн талдау.|бағалау. Ою-өрнек |мүмкiндiктерiн| |
| | |Қатемен жұмыс. |құрастыру бойынша алған|шынайы | |
| | | |дағдыларының пайдасы |бағалау; | |
| | | |туралы оқушылардың |ұжымдық | |
| | | |қорытынды тұжырымы. |нәтиженi | |
| | | |Жiберiлген қателердi |қорыту; | |
| | | |түзеу. |кемшiлiк-тер | |
| | | | |мен оны түзеу | |
| | | | |жолдарын | |
| | | | |бiлiктерiн | |
| | | | |дамыту. | |
|6 |Қорытынды |Сабақты |Орындалған тапсырмалар |Оқушылар |Ауызша |
| | |қорытындылау. |деңгейiн тiркей отырып,|бойында туған |сұрау. |
| | | |сабақты қорыту. |өлке |Жұмыс |
| | | |Орындалған жұмысты |мәдениетiне |нәтижесiн|
| | | |демонстрациялау және |ортақтасу және|демонстра|
| | | |талдау. Топтың жұмысын |өз халқын |циялау. |
| | | |бағалау. Сабақ тақырыбы|мақтан ету, | |
| | | |мен оқушылардың |елжандылық | |
| | | |тұжырымының әрекет |сезiмдерiн | |
| | | |мазмұнына сәйкестiгiн |тәрбиелеу. | |
| | | |ескерту. Ойын |Оқушылардың өз| |
| | | |жаттығулары арқылы |шығармашылық | |
| | | |эмоциональдық ахуалды |мүмкiндiктерi | |
| | | |қалыпқа келтiру. |мен деңгейiн | |
| | | | |сезiнуi. | |
| | | | |Оқушылардың | |
| | | | |түзу кесiндiнi| |
| | | | |пайдалану | |
| | | | |мүмкiндiктерi | |
| | | | |туралы | |
| | | | |бiлiмдерiн | |
| | | | |кеңейту. | |
|7 |Ақпараттық|Үйге тапсырма беру. |Үй тапсырмасын |Оқушыларды | |
| | |Келесi сабақтың |хабарлау. Келесi сабақ |DRAW | |
| | |тақырыбын хабарлау. |тақырыбын хабарлау. |операторының | |
| | | |Келесi сабаққа жаңа |командаларын | |
| | | |материалды оқушылардың |әрi қарай оқып| |
| | | |игеруiн талдау және |үйренуге | |
| | | |бағалауға арналған |бағыттау. Үйде| |
| | | |шығармашылық |арнаулы | |
| | | |тапсырмалар жазылған |компьютерде | |
| | | |карточкалар дайындау, |жұмыс | |
| | | |жинау. Үйде арнаулы |iстегенде | |
| | | |компьютерде жұмыс iстеу|техника | |
| | | |барысындағы техникалық |қауiпсiздiгiн | |
| | | |қауiпсiздiктi сақтау |сақтау. | |
| | | |туралы ақпарат. Жұмысты| | |
| | | |аяқтау. | | |

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Жарықтың сыну заңы
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Оқушының сабаққа үлгере алмау себептері
Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программмалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі
Оқушы мен оқушы
Бағалау және сабақты қорытындылау
Бастауыш мектеп
Астана қаласына саяхат
Пәндер