Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Допты соғып жүру
Дене тәрбиесі сабағының мазмұндама жоспары.
І – сабақтың тақырыбы: Баскетбол.
ІІ – сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың баскетбол ойнына деген қызығушылығын арттыру.
ә) допты соғып алып келіп екі аттап шеңберге лақтыру әдістері.
б) допты беру және қағып алу әдістемелік дамыту.
в) басктбол добын орындалатын жаттығулар тапсырмасын жетілдіру.
ІІІ. Сабақтың түрі. Қайталау жетілдіру.
ІV. Сабақтың өтілетін жері: спорт – зал.
V. Қолданатын құрал жабдықтар доп, сқырғыш.
VІ. Сабақ өтілетін уақыт.
| |Сабақтың мазмұны | |әдістемелік нұсқау. |
|І |Қатарға тұр, сап түзе, тік тұр.| |Тәртіп сақтау спорттық |
| |Саламатсіздерме. Балалар | |киімдеріне көңіл бөлу. |
| |сабақтың тақырыбы баскетбол. | | |
| |Оңға бұрыл, баяу жүр. Оң жақ | |Жаттығулардың дұрыс орындалуын |
| |бүйірмен сол жақ бүйірмен | |қадағалу. |
| |секіру, жүгіру бұрышқа | | |
| |жылдамдықпен жүгірулер, қазша | | |
| |(отырып) жүру. Секірулер. | | |
| |Тыныс алу жаттығулары | | |
| |Жалпы дамыту жаттығулар | |Қолды екі жақ жанырдан көтеріп |
| |Басты оңға айналдыру | |түсіреді. |
| |Солға | |Ара қашықтарды сақта жаттығу |
| |Жоғары қарау | |жасағанда кеудені тік ұста. |
| |Төмен аяқтың ұшына қарау. | | |
| |Аяқтың арасын ашып. | |Барлық оқушылар |
| |1. Сол қол белімізде оң қолды | | |
| |жоғары көтеріп. | |Мұғалімді мұқият тыңдау. |
| |1.2. Сол жаққа иіліп. 3.4. Оңға| | |
| |қарай иіліу. | | |
| |Аяқ иықтың кескінінде қолымыз. | |Жаттығу оңға солға серпілу |
| |1.2. кеуде тұсында. 3.4. оң | |арқылы жасау. |
| |қол жаққа қолымызды жаза | | |
| |серпілеміз. | |Жаттығуды мұқият тыңдау бірелкі |
| |Қолымыз белімізде оң жақ және | |жасау. |
| |сол жаққа белімізді айналдыру | |Кеудені тік ұстау. Аяқты серпу |
| |оң және сол аяқпен секіру | |бүгіп кеудеге тигіземіз. |
| |тізені кеудеге тигізу. | | |
| | | | |
| |Оқушыларды 2 топқа бөлу допты | |Оқушылардың тәртібі. |
| |бір – б кеуденің тұсынан беру | | |
| |тәсілін қойған. | |Дұрыс бөліну допты ұстағанда |
| |а) ойыншының тұрысы екі қолмен | |алақанға тигізбей саусақпен |
| |допты кеуде тұсында ұстау. | |кеуденің тұчсына қысу тізені сәл|
| |б) бір қадам жасап ату. | |бүгіп пружина секілді секіру |
| |в) қолымызды жазып допты | |керек. |
| |лақтыру. | | |
| |Допты секріпі қағып алу допты | | |
| |жерге екі рет соғу, екі қадам | | |
| |аттап допты беру. | |Допты екіден артық соғуға және |
| |а) допты қадам жасау. | |екіден артық қадам жасауға |
| |б)екі қадам жасау. | |болмайды. |
| |в) допты беру қағып алу. | | |
| |Допты соғып жүру | | |
| |а) қарап тұрған адамға дейін оң| |Оң қолмен допты соққанда сол |
| |қолмен, оны айналып келу. | |қолды созып бүйірмен жүру. |
| |б) Өз орнында допты беру. | | |
| |в) ешкімге кедергі жасамай | |Жаттығуларды дұрыс орындау |
| |шетпен жылдам келу «ортаға». | |керек. |
| |Допты соғып залдың ортсына | | |
| |соғып келіп допты беру. | | |
| |а) соғып келу (ортаға) | | |
| |б) допты беруп сапқа тұру. | |Допты екі қолмен соғуға |
| |Допты соғып келіп шеңберге | |болмайды. |
| |лақтыру. | | |
| |Допты соғып келу екі қадам | |Қауіпсіз ережесін ойын ережесін |
| |жасап допты лақтыру. | |сақтау. |
| |Жеңілдетілген ережемен екі | | |
| |жақты ойын. | |Оқушылардың сапқа толық қатысуын|
| |Оқушыларды сапқа тұрғызу. | |ескеру үйге осы жаттығуды жасау.|
| |«минутқа» ойнап ойнау «дұрыс | |Бағалау үй тапсырма беру сау |
| |қатесіз» жаса оқуды бағалау | |болыңыздар. |
| |үйге тапсырма. | | |
І – сабақтың тақырыбы: Баскетбол.
ІІ – сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың баскетбол ойнына деген қызығушылығын арттыру.
ә) допты соғып алып келіп екі аттап шеңберге лақтыру әдістері.
б) допты беру және қағып алу әдістемелік дамыту.
в) басктбол добын орындалатын жаттығулар тапсырмасын жетілдіру.
ІІІ. Сабақтың түрі. Қайталау жетілдіру.
ІV. Сабақтың өтілетін жері: спорт – зал.
V. Қолданатын құрал жабдықтар доп, сқырғыш.
VІ. Сабақ өтілетін уақыт.
| |Сабақтың мазмұны | |әдістемелік нұсқау. |
|І |Қатарға тұр, сап түзе, тік тұр.| |Тәртіп сақтау спорттық |
| |Саламатсіздерме. Балалар | |киімдеріне көңіл бөлу. |
| |сабақтың тақырыбы баскетбол. | | |
| |Оңға бұрыл, баяу жүр. Оң жақ | |Жаттығулардың дұрыс орындалуын |
| |бүйірмен сол жақ бүйірмен | |қадағалу. |
| |секіру, жүгіру бұрышқа | | |
| |жылдамдықпен жүгірулер, қазша | | |
| |(отырып) жүру. Секірулер. | | |
| |Тыныс алу жаттығулары | | |
| |Жалпы дамыту жаттығулар | |Қолды екі жақ жанырдан көтеріп |
| |Басты оңға айналдыру | |түсіреді. |
| |Солға | |Ара қашықтарды сақта жаттығу |
| |Жоғары қарау | |жасағанда кеудені тік ұста. |
| |Төмен аяқтың ұшына қарау. | | |
| |Аяқтың арасын ашып. | |Барлық оқушылар |
| |1. Сол қол белімізде оң қолды | | |
| |жоғары көтеріп. | |Мұғалімді мұқият тыңдау. |
| |1.2. Сол жаққа иіліп. 3.4. Оңға| | |
| |қарай иіліу. | | |
| |Аяқ иықтың кескінінде қолымыз. | |Жаттығу оңға солға серпілу |
| |1.2. кеуде тұсында. 3.4. оң | |арқылы жасау. |
| |қол жаққа қолымызды жаза | | |
| |серпілеміз. | |Жаттығуды мұқият тыңдау бірелкі |
| |Қолымыз белімізде оң жақ және | |жасау. |
| |сол жаққа белімізді айналдыру | |Кеудені тік ұстау. Аяқты серпу |
| |оң және сол аяқпен секіру | |бүгіп кеудеге тигіземіз. |
| |тізені кеудеге тигізу. | | |
| | | | |
| |Оқушыларды 2 топқа бөлу допты | |Оқушылардың тәртібі. |
| |бір – б кеуденің тұсынан беру | | |
| |тәсілін қойған. | |Дұрыс бөліну допты ұстағанда |
| |а) ойыншының тұрысы екі қолмен | |алақанға тигізбей саусақпен |
| |допты кеуде тұсында ұстау. | |кеуденің тұчсына қысу тізені сәл|
| |б) бір қадам жасап ату. | |бүгіп пружина секілді секіру |
| |в) қолымызды жазып допты | |керек. |
| |лақтыру. | | |
| |Допты секріпі қағып алу допты | | |
| |жерге екі рет соғу, екі қадам | | |
| |аттап допты беру. | |Допты екіден артық соғуға және |
| |а) допты қадам жасау. | |екіден артық қадам жасауға |
| |б)екі қадам жасау. | |болмайды. |
| |в) допты беру қағып алу. | | |
| |Допты соғып жүру | | |
| |а) қарап тұрған адамға дейін оң| |Оң қолмен допты соққанда сол |
| |қолмен, оны айналып келу. | |қолды созып бүйірмен жүру. |
| |б) Өз орнында допты беру. | | |
| |в) ешкімге кедергі жасамай | |Жаттығуларды дұрыс орындау |
| |шетпен жылдам келу «ортаға». | |керек. |
| |Допты соғып залдың ортсына | | |
| |соғып келіп допты беру. | | |
| |а) соғып келу (ортаға) | | |
| |б) допты беруп сапқа тұру. | |Допты екі қолмен соғуға |
| |Допты соғып келіп шеңберге | |болмайды. |
| |лақтыру. | | |
| |Допты соғып келу екі қадам | |Қауіпсіз ережесін ойын ережесін |
| |жасап допты лақтыру. | |сақтау. |
| |Жеңілдетілген ережемен екі | | |
| |жақты ойын. | |Оқушылардың сапқа толық қатысуын|
| |Оқушыларды сапқа тұрғызу. | |ескеру үйге осы жаттығуды жасау.|
| |«минутқа» ойнап ойнау «дұрыс | |Бағалау үй тапсырма беру сау |
| |қатесіз» жаса оқуды бағалау | |болыңыздар. |
| |үйге тапсырма. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz