Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өнер көрсету
Мақсаты: Тәрбие сағаты халқымыздың салт-дәстүрі, әдет-ғұрыптары жайлы
білімдерін дамытуды, ата-ана шшармашылығын ұштау, окушылардың бойындаш
өнері мен дарындылығын дамыта түсуді; мектеп, ұстаз, ата-ана бірлігін
нығайту.
Безендірілуі; шарлар, гүлдер, "Ат жарыс", "Қыз қуу", "Көкпар"
тақырыбына шығарылған газеттер, ұла-ғатты сөзлзр,
Барысы:
І жүргізуші: Жиналыппыз сәтті күні бәріміз де,
Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де.
Төрлетіндер, қадірменді конақтар,
Гүл-гүл жайнап біздің мына терімізге.
ІІ жүргізуші: Тындаңыздар! Тыңдаңыздар!
Босқа қарап тұрмаңыздар!
"Отбасы" тойы басталмақшы,
Қызықтан тыс қалмаңыздар!
Іжүргізуші: Қастерлейміз халық боп,
Салт-дәстүрді дәріптеп.
Айтып кеткен бабалар,
Дәстүрінді таныт деп!
II жүргізуші: Қадірменді қонақтар, ата-аналар, ұстаздар! Бастауыш
сынып оқушыларының ата-аналарының қатысуымен болатын "Мен және менің
отбасым" аттысайысты бастауғарұқсатетіңіздер! Осы отбасылардың қадамы құтты
болып, мәртебесі биік болсын, мәре төрінен көріне берулеріне тілектестік
білдіре отырып, ортаға шақырайық.
І жүргізуші: Дүбірде, мектеп, дүбірле,
Жақсылық болсын үйінде.
Жүректің әні шалқысын,
Көңілдің күйіұзілме.
Куаныш толып жүзінде.
Арындап шапқан ақ боз ат.
Арналы жолдан сүрінбе,
Жарыетанашзтұлпарлар.
Жеңіске жетер тұбінде.
Ән салсын да билесін,
Алсың жеңіп жүлдесін.
Қане, қарсы алайық отбасылар ортаға шықсын.
IIжүргізупіі: Келіпті не бір саңлақтар,
Бас жүлдені алмаққа.
Сахнаға асықты,
Бір көрініп қалмаққа.
Ортаға Сағадиевтер отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Мінезге бай салмақты,
Байыптайтын жан-жақты.
Сұлтан, Асьш, Бақытжан,
Женімпаз боп қаямақшы.
Ортаға Абжановтар отбасын шакырамыз.
ІІ жүргізуші: Әділдік іздепталпынып,
Тынбайтрын шарқұрып.
Арғынғазы жарыста,
Озам дейді талпынып.
Ортаға Қуанышевтар отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Темір тулпар мініпті,
Маман болып білікті,
Бегалы сынды азамат,
Жеңістен ол да үмітті.
Ортаға Сүлейменовтер отбасын шақырамыз.
II жүргізуші: Ән-күй болып ағылған,
Той-думаннан табылған.
Қайраттай асыл ағаньщ,
Үміті бар орыниан.
Ортаға Боранбаевтар отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Жұмысты терең меңгерген,
Жақсылықты жөн көрген.
Бір аға тұр құлшынып,
Қалмаймын деп сендерден.
Ортаға Ахметовтар отбасын шақырамыз.
IIжүргізуші: Емес пе той хал ықтың қазынасы,
Бабаның демеу болсын ақ батасы.
Қастерлемейкіматасалтынтастар,
"Береке тілеп" ақ әжей шашу шашар. (Шашу шашылады).
Iжүргізуші: Той деп бүгін, көңіл шіркін тасады,
Той деп бүгін халқым шашу шашады
Ортамызда бүгін болар сайыстың,
Сөзге жүйрік жыршы бетін ашады.
БАТА
Уа, құдайым оңдасын,
Жаманшылық болмасын.
Аруак біткен жар болып,
Аруана қолдасын.
Баса көктеп жайлауға,
Бөтен көштер қонбасын;
Орта толыпырыска,
Бейбіт өмір орнасын.
Отбасының ордасын,
Періштелер қорғасын,
Тіккен әрбір отауға,
Тәңірім жақсылық жолдасын.
Алыс-жақын илансын,
Ақбатамды сыйғаалсын.
Шашыраған казағым,
Шоқтай болып жиналсын.
Бақыт ашып қақпасын,
Мәңгі-бақи жаппасын,
Бәле-жала отбасын,
Іздеседетаппасын.Әумин!
а) Әділқазылар алқасымен таныстыру.
Сайыскерлерді ретімен түрғызу,
II жүргізуші: Мәнге толы қазағымның ғұмыры,
Сан асыддың ашылып тұр тұғыры.
Кеше ғана керексіз ғып тастаған,
Ғажап екен әдебі мен ғұрыбы.
I жүргізуші: Мінеки, сондай жомарт сенің халқың,
Ешқашан ұмытпаған ата салтын.
Жас казақ, ойлан өзін, біл тарихтан,
Қазақбоп қал, қадірле, қазакхалқын!
І-жүргізуші: Ал, енді, қонактар, сайысымыздың шартына тоқталайық.
Сайыс бес кезеңнен тұрады.
I кезең. "Біреу әкеге тартып туады,
Біреу әкеден артып туады" (Өздерін таныстыру).
II кезең. "Ата мұраң - асыл қазынаң" (Сұраққа жауап).
ІІІ кезең. "Қай істе де өнер қолдан,
Өнерлі адам жеңер болған" (Әкелер мен аналар өнері)
IV кезең. "Қыз анадан үйренбей, өнеге алмас,
Ұл атадан үйренбей, сапар шекпес"
V кезең. "Балаларға енер-білім берілсін,
Сұлу мінез әр өнермен өрілсін"
Музыкалық үзіліс. Күуй. "Шыны аяқ".
II жүргізуші:
Сонымен сайысымыздың I кезеңін бастаймыз. Бұл кезеңде әр отбасы
өздерін таныстырып өтеді.
Ән. "Қошақаным".
I жүргізуші: Екінші кезең: "Ата мұраң - асыл қазынаң" деп аталады.
Қазір әр отбасының балалары сандыкшадан нөмірленген асық алады, Сол нөмір
бойынша берілген конверттегі сұраққа жауап береді.
№ 1 "Байғазы" мен "Бәсіренің" мазмұны нені білдіреді? Айырмашылығы
неде?
№ 2. "Қазан жарыс" салты мен "Қазан шегелеу" ыр-ымының мазмұны
тоқталсаңыз. Айырмашылығы неде?
№ 3. "Аманат" және "Аманат қою" дәстүр-ғұрпының мазмұнына тоқталсаңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 4. "Бата" және "Бата оқыр" ғұрпының мазмұнына тоқталсаңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 5. "Асар" және "Қол ұшын беру" дәстүрлері туралы айтыңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 6 "Енші" және "Қалау" дәстүріне токталсаңыз. Айырмашылығы неде?
№ 7 "Тәбәрік" және "Сыралш" ырымдарына тоқталсаңыз. Айырмашылығы неде?
Эн. "Анашым".
II жүргізуші; Үшінші кезевде екі түрлі тапсырма беріледі.
1. Әкелердің кол күшін байқау жарысы.
2. Аналарға сүрақтар:
№ 1. Сәби көзін ашып ұйықтаса не болады?
№ 2. Үйге кіріп келе жатқан сәби есік алдына қарап қалса, қалай деп
ырымдаған?
№ 3 Баланың аяғына не себепті ала жіп байланады, қара, қызыл, көкжіп
неге байланбайды?
№ 4. Ананың отбасындағы міндеті қандай?
№ 5. "Бесік жырының" тәрбиелік мәні неде?
№ 6. "Сүт ене" дегі кімді айтады?
№ 7. "Ат байлар" ырымы туралы не білесіз?
"Түрікбиі".
I жүргізуші: IV кезенде аналарға жеке тапсырма беріліп, әкелер сұраққа
жауап береді.
Аналарға тапсырма: нәрестеге ит көйлек тігу жарысы.
Әкелерге; қолөнер жөнінде сұрақтар койылады.
№ 1. Пышақтын кұрылысын атаңыз
№ 2. Киіз үй ішіндегі орын атаулары.
№ 3. Асықтың түрлері және атаулары.
№4. Малды ұстап байлайтын жабдық атауларын атаныз.
№5.Мал түқымы мен байланысты тереңдік өлшемдерін атаңыз.
№ 6. Кебеже мен сандықтың айырмашығын атап берңіз.
№ 7. Сабаны не үшін дайындаған және кандай сабапар болады?
Ән. "Туғанжер".
II жүргізуші: Көркемөнер — жас бөбек,
Сүйкімді болмас бақпаса.
Тортасық аған бат қаймақ,
Бойына сылау жақпаса.
Үлпілдеген қызыл шоқ
Басына үкі таҚпаса.
БӨбеКгер келер өсімтал,
Еркелетіп мақтаса,
Жамбылдын аты ақын ба,
Жылғадан жыры ақпаса!? - дегендей, кезекті өерпаздарға береміз. .
.
1. Өнер көрсету.
2.Балалардың мақал--мәтел,жаңылтпаштаржарысы.
Музыкалық үзіліс.
Сайыс қортындысын шығару, отбасыларды марапаттау.
I жүргізуші: Көгере бер, көркейе бер, өсе бер
Өмірінді енбек қана еселер.
Шыңға шығар шынар болып шарықтап,
Парасат пен өнері бар көшелі ер.
ІІ жүргізуші: Бойларында от бар екен, байқадым,
Жүректерде шоқбар екен, байкадым,
Әрқашанда осы шоқты сөндірмей,
Жалындатып шарықтаңдар, айтарым.
білімдерін дамытуды, ата-ана шшармашылығын ұштау, окушылардың бойындаш
өнері мен дарындылығын дамыта түсуді; мектеп, ұстаз, ата-ана бірлігін
нығайту.
Безендірілуі; шарлар, гүлдер, "Ат жарыс", "Қыз қуу", "Көкпар"
тақырыбына шығарылған газеттер, ұла-ғатты сөзлзр,
Барысы:
І жүргізуші: Жиналыппыз сәтті күні бәріміз де,
Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де.
Төрлетіндер, қадірменді конақтар,
Гүл-гүл жайнап біздің мына терімізге.
ІІ жүргізуші: Тындаңыздар! Тыңдаңыздар!
Босқа қарап тұрмаңыздар!
"Отбасы" тойы басталмақшы,
Қызықтан тыс қалмаңыздар!
Іжүргізуші: Қастерлейміз халық боп,
Салт-дәстүрді дәріптеп.
Айтып кеткен бабалар,
Дәстүрінді таныт деп!
II жүргізуші: Қадірменді қонақтар, ата-аналар, ұстаздар! Бастауыш
сынып оқушыларының ата-аналарының қатысуымен болатын "Мен және менің
отбасым" аттысайысты бастауғарұқсатетіңіздер! Осы отбасылардың қадамы құтты
болып, мәртебесі биік болсын, мәре төрінен көріне берулеріне тілектестік
білдіре отырып, ортаға шақырайық.
І жүргізуші: Дүбірде, мектеп, дүбірле,
Жақсылық болсын үйінде.
Жүректің әні шалқысын,
Көңілдің күйіұзілме.
Куаныш толып жүзінде.
Арындап шапқан ақ боз ат.
Арналы жолдан сүрінбе,
Жарыетанашзтұлпарлар.
Жеңіске жетер тұбінде.
Ән салсын да билесін,
Алсың жеңіп жүлдесін.
Қане, қарсы алайық отбасылар ортаға шықсын.
IIжүргізупіі: Келіпті не бір саңлақтар,
Бас жүлдені алмаққа.
Сахнаға асықты,
Бір көрініп қалмаққа.
Ортаға Сағадиевтер отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Мінезге бай салмақты,
Байыптайтын жан-жақты.
Сұлтан, Асьш, Бақытжан,
Женімпаз боп қаямақшы.
Ортаға Абжановтар отбасын шакырамыз.
ІІ жүргізуші: Әділдік іздепталпынып,
Тынбайтрын шарқұрып.
Арғынғазы жарыста,
Озам дейді талпынып.
Ортаға Қуанышевтар отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Темір тулпар мініпті,
Маман болып білікті,
Бегалы сынды азамат,
Жеңістен ол да үмітті.
Ортаға Сүлейменовтер отбасын шақырамыз.
II жүргізуші: Ән-күй болып ағылған,
Той-думаннан табылған.
Қайраттай асыл ағаньщ,
Үміті бар орыниан.
Ортаға Боранбаевтар отбасын шақырамыз.
I жүргізуші: Жұмысты терең меңгерген,
Жақсылықты жөн көрген.
Бір аға тұр құлшынып,
Қалмаймын деп сендерден.
Ортаға Ахметовтар отбасын шақырамыз.
IIжүргізуші: Емес пе той хал ықтың қазынасы,
Бабаның демеу болсын ақ батасы.
Қастерлемейкіматасалтынтастар,
"Береке тілеп" ақ әжей шашу шашар. (Шашу шашылады).
Iжүргізуші: Той деп бүгін, көңіл шіркін тасады,
Той деп бүгін халқым шашу шашады
Ортамызда бүгін болар сайыстың,
Сөзге жүйрік жыршы бетін ашады.
БАТА
Уа, құдайым оңдасын,
Жаманшылық болмасын.
Аруак біткен жар болып,
Аруана қолдасын.
Баса көктеп жайлауға,
Бөтен көштер қонбасын;
Орта толыпырыска,
Бейбіт өмір орнасын.
Отбасының ордасын,
Періштелер қорғасын,
Тіккен әрбір отауға,
Тәңірім жақсылық жолдасын.
Алыс-жақын илансын,
Ақбатамды сыйғаалсын.
Шашыраған казағым,
Шоқтай болып жиналсын.
Бақыт ашып қақпасын,
Мәңгі-бақи жаппасын,
Бәле-жала отбасын,
Іздеседетаппасын.Әумин!
а) Әділқазылар алқасымен таныстыру.
Сайыскерлерді ретімен түрғызу,
II жүргізуші: Мәнге толы қазағымның ғұмыры,
Сан асыддың ашылып тұр тұғыры.
Кеше ғана керексіз ғып тастаған,
Ғажап екен әдебі мен ғұрыбы.
I жүргізуші: Мінеки, сондай жомарт сенің халқың,
Ешқашан ұмытпаған ата салтын.
Жас казақ, ойлан өзін, біл тарихтан,
Қазақбоп қал, қадірле, қазакхалқын!
І-жүргізуші: Ал, енді, қонактар, сайысымыздың шартына тоқталайық.
Сайыс бес кезеңнен тұрады.
I кезең. "Біреу әкеге тартып туады,
Біреу әкеден артып туады" (Өздерін таныстыру).
II кезең. "Ата мұраң - асыл қазынаң" (Сұраққа жауап).
ІІІ кезең. "Қай істе де өнер қолдан,
Өнерлі адам жеңер болған" (Әкелер мен аналар өнері)
IV кезең. "Қыз анадан үйренбей, өнеге алмас,
Ұл атадан үйренбей, сапар шекпес"
V кезең. "Балаларға енер-білім берілсін,
Сұлу мінез әр өнермен өрілсін"
Музыкалық үзіліс. Күуй. "Шыны аяқ".
II жүргізуші:
Сонымен сайысымыздың I кезеңін бастаймыз. Бұл кезеңде әр отбасы
өздерін таныстырып өтеді.
Ән. "Қошақаным".
I жүргізуші: Екінші кезең: "Ата мұраң - асыл қазынаң" деп аталады.
Қазір әр отбасының балалары сандыкшадан нөмірленген асық алады, Сол нөмір
бойынша берілген конверттегі сұраққа жауап береді.
№ 1 "Байғазы" мен "Бәсіренің" мазмұны нені білдіреді? Айырмашылығы
неде?
№ 2. "Қазан жарыс" салты мен "Қазан шегелеу" ыр-ымының мазмұны
тоқталсаңыз. Айырмашылығы неде?
№ 3. "Аманат" және "Аманат қою" дәстүр-ғұрпының мазмұнына тоқталсаңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 4. "Бата" және "Бата оқыр" ғұрпының мазмұнына тоқталсаңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 5. "Асар" және "Қол ұшын беру" дәстүрлері туралы айтыңыз.
Айырмашылығы неде?
№ 6 "Енші" және "Қалау" дәстүріне токталсаңыз. Айырмашылығы неде?
№ 7 "Тәбәрік" және "Сыралш" ырымдарына тоқталсаңыз. Айырмашылығы неде?
Эн. "Анашым".
II жүргізуші; Үшінші кезевде екі түрлі тапсырма беріледі.
1. Әкелердің кол күшін байқау жарысы.
2. Аналарға сүрақтар:
№ 1. Сәби көзін ашып ұйықтаса не болады?
№ 2. Үйге кіріп келе жатқан сәби есік алдына қарап қалса, қалай деп
ырымдаған?
№ 3 Баланың аяғына не себепті ала жіп байланады, қара, қызыл, көкжіп
неге байланбайды?
№ 4. Ананың отбасындағы міндеті қандай?
№ 5. "Бесік жырының" тәрбиелік мәні неде?
№ 6. "Сүт ене" дегі кімді айтады?
№ 7. "Ат байлар" ырымы туралы не білесіз?
"Түрікбиі".
I жүргізуші: IV кезенде аналарға жеке тапсырма беріліп, әкелер сұраққа
жауап береді.
Аналарға тапсырма: нәрестеге ит көйлек тігу жарысы.
Әкелерге; қолөнер жөнінде сұрақтар койылады.
№ 1. Пышақтын кұрылысын атаңыз
№ 2. Киіз үй ішіндегі орын атаулары.
№ 3. Асықтың түрлері және атаулары.
№4. Малды ұстап байлайтын жабдық атауларын атаныз.
№5.Мал түқымы мен байланысты тереңдік өлшемдерін атаңыз.
№ 6. Кебеже мен сандықтың айырмашығын атап берңіз.
№ 7. Сабаны не үшін дайындаған және кандай сабапар болады?
Ән. "Туғанжер".
II жүргізуші: Көркемөнер — жас бөбек,
Сүйкімді болмас бақпаса.
Тортасық аған бат қаймақ,
Бойына сылау жақпаса.
Үлпілдеген қызыл шоқ
Басына үкі таҚпаса.
БӨбеКгер келер өсімтал,
Еркелетіп мақтаса,
Жамбылдын аты ақын ба,
Жылғадан жыры ақпаса!? - дегендей, кезекті өерпаздарға береміз. .
.
1. Өнер көрсету.
2.Балалардың мақал--мәтел,жаңылтпаштаржарысы.
Музыкалық үзіліс.
Сайыс қортындысын шығару, отбасыларды марапаттау.
I жүргізуші: Көгере бер, көркейе бер, өсе бер
Өмірінді енбек қана еселер.
Шыңға шығар шынар болып шарықтап,
Парасат пен өнері бар көшелі ер.
ІІ жүргізуші: Бойларында от бар екен, байқадым,
Жүректерде шоқбар екен, байкадым,
Әрқашанда осы шоқты сөндірмей,
Жалындатып шарықтаңдар, айтарым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz