Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екі топқа тапсырма
| |
|Джаппасбаева Айсұлу |
|№39 «Қызылөзек» орта мектебінің |
|ағылшын тілі пәнінің мұғалімі |
| |
| |
| |
|1-сабақ КМЖ |
|Джапасбаева А |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі. |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|Unit three. Step one. What’s this? |
| |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
|Сабақ мақсаты |
|What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру. |
|Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену. |
|Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады. |
|Жаңа сөздерді оқып,белгілі артикльді (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана |
|отырып сөйлем құрастыруды,түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді. |
|Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады. |
| |
| |
|Негізгі идеялар |
|Артикль белгілі(а,an )және белгісіз(the) болып екіге бөлінеді.An артикльі дауысты |
|әріптің алдында қолданылады,ал а артикльі дауыссыз әріптің алдында қолданылады және |
|белгілі артикль жекеше түрде қолданылады. |
| |
|Тапсырмалар |
|1.«Ой қозғау» (сұрақ –жауап). |
|2.Топтық жұмыс (концептуалдық кесте,сызба) |
|3.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) |
|4.АКТ (слайд) |
|5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
| |
|1. Сәлемдесу |
|Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу |
|Түстерді таңдау арқылы топтарға бөлу. (2 топ) |
|- Балалар, «блоб ағашынан» өздеріңді қай деңгейде тұрғандығыңды таңдап белгілеңдер. |
| |
|ІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (6 минут). Answer the following questions: |
|-Is it pencil? |
|-What is that? |
|-What colour is your pen? |
|-Олай болса , балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз |
|«What is this?» |
|ІІІ.Топтық жұмыс «концептуалдық сызба,кесте» 15 минут |
|Әр топқа cөздікпен жұмысты бөліп беру . |
|топқа тапсырма.А/an артиклін түсіндіру және оқу құралдарының аудармасын концептуалды |
|сызба ретінде жазу.2-топқа тапсырма this/that cілтеу есімдігін түсіндіру және түстердің |
|аудармасын концептуалды кесте ретінде жазу.Топ болып бірігіп,тапсырманы орындайды. Топта|
|бес рөлді анықтайды:көшбасшы,баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы |
|өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы |
|беріледі. Баяндамашылар қорғайды. |
|Топтарды өзара бағалау «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бағалау жүйесі арқылы іске асады. |
|ІҮ. Жұптық жұмыс «Пилот,штурман» 10минут Артикльді және сілтеу есімдігін түсіндірмесін |
|жазу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Ү.Жеке жұмыс : кеңейтілген тапсырма 10 минут |
|1.Сөздердің аудармасын сәйкестендіріңіз? |
|Ручка- a book |
|Кітап- a pen |
|Дәптер- a calculator |
|Өшіргіш- a rubber |
|Сызғыш- a pencil |
|Орындық- a notebook |
|Карандаш- a chair |
|Үстел- a computer |
|Компьютер- a table |
|Калькулятор– a rubber |
|Ақ- black |
|Қара- white |
|Көк- green |
|Жасыл- yellow |
|Сары- brown |
|Қоңыр- blue |
|Бөз- red |
|Қызыл- violet |
|Күлгін- beige |
|2.Берілген сөздердің ағылшын тілінде аудармасын жазыңыз. |
|Ручка- Ақ- |
|Кітап- Қара- |
|Дәптер- Көк- |
|Өшіргіш- Жасыл- |
|Сызғыш- Сары- |
|Орындық- Қоңыр- |
|Карандаш- Бөз- |
|Үстел- Қызыл- |
|Компьютер- Күлгін- |
|Калькулятор– |
|3.Жоғарыда аталған сөздердің ағылшын тілінен қазақ тіліндегі аудармасын жазыңыз. |
|Кері байланыс.3 минут |
|Рефлексия тақташасын пайдаланамын |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Сөздік жаттау,11-жаттығу |
| |
|Кейінгі оқу |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|2-сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|Have you got a camera? |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
|Сабақ мақсаты |
|Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру. |
|Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену. |
|Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу. |
| |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады. |
|Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз |
|жауаптарды,және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді. |
|Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады. |
| |
| |
|Негізгі идеялар |
|«Have»және «have got «құрылымының айырмашылығы жоқ,»have got» ауыз екі сөйлеу тілінде |
|жиірек қолданылады. |
| |
|Тапсырмалар |
|Миға шабуыл(сұрақ жауап) |
|Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте,сызба) |
|АКТ слайд |
|Жұптық жұмыс (кесте толтыру) |
|Жеке жұмыс |
|(эссе жазу) |
|Кері байланыс |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
|1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу |
|2.Сыныпты топқа бөлу |
|«Камераға түсу» ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады.Камераға екі адам түседі |
|дегенде екі адамнан бір-бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес |
|адам топтасып екі топқа бөлінеді.) |
|Қызығушылықты ояту «Миға шабуыл». 10 мин |
|Доп беру арқылы сұрақтар қойып,үй тапсырмасын бекіту. |
|1.Артикль дегеніміз не? |
|2.Сілтеу есімдігін айтып беріңіз? |
|3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз? |
|4.Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз? |
|5.What colour is your pen? |
|6.What is this? |
|7.What colour are your notebooks? |
|8. Is it pencil? |
|Ашық сұрақтар |
|Технткалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз? |
|Олар бізге не үшін қажет? |
|Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар? |
|Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera? |
|3.Топтық жұмыс |
|І топ. Слайдта көрсетілген Have,has ,can модальді етістігін постерге түсіріп |
|түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару |
|ІІ топ.Диалокты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару |
|Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру |
|арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды |
|4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі|
|ағылшын тілінде аудармасын жазу. |
|Жұптарды өзара бағалау « Бағдаршам » арқылы бағаланады |
|5. Жеке жұмыс « Эссе жазу» 10мин |
|Сабақты бекіту |
|Кері байланыс. 5 мин |
|Білемін |
|Білгім келеді |
|Үйрендім |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Жаңа сөздерді жаттау,You have got жәнеyou haven’t got құылымына сөйлем құрастыру |
| |
|Кейінгі оқу |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3-сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|What is your mother like? |
| |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
| |
|Сабақ мақсаты |
|What is your mother like? Тақырыбы туралы мағұлмат беру. |
|Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды,сын есімді үйрену. |
|Топтық қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады. |
|Сын есім сөздерін қолданып, What is...? сұрағы арқылы ата-анасы,туған –туыстары туралы |
|сұрақ қоюды үйренеді. |
|Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды,ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады |
| |
|Негізгі идеялар |
|Сын есімге қатысты жаңа сөздерді білу.What is ?сұрағын қолдануды үйрену. |
| |
|Тапсырмалар |
|1.Ой қозғау(ыстық орындық) |
|2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау) |
|3. АКТ (слайд,видео роликтер көрсету) |
|4.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) |
|5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |
|Кері байланыс |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
|1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу |
|-Балалар жағдайларың қалай ? |
|-Көңіл күйлерің жақсы ма? |
|2.Үй тапсырмасын тексеру. 7 минут |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
|(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді) |
|3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут |
|A mother cөзімен a mother сурет қиындыларын құрастыру арқылы екі топқа топтастыру. |
|What is your mother’s name? |
|How old is she? |
|What is she? She is a doctor |
|4.Топтық жұмыс.Мағынаны тану «Джигсо» әдісі 10 минут |
|Мәтінмен жұмыс. Екі топқа тақырыпшалар таратылады. |
|Екі топқа тапсырма.Жаңа сөздерді аудару және диалогты аударып түсіндіру. |
|Топтарды өзара бағалау екі жұлдыз, бір ұсыныс бағалау жүйесі арқылы іске асады |
|5Сергіту сәті.Alphabet song |
|6.Жұптық жұмыс. Сұраққа жауап беру 5 минут |
|( Әр жұпқа сұрақтар таратылады. Жұпта сұрақты талқылайды.Өткен диалог бойынша сұраққа |
|жауап береді) |
|1 –жұп |
|Yes or No |
|Asel’s mother’s name is Alma |
| |
| |
|She is tall |
| |
| |
|She is young |
| |
| |
|She is thin |
| |
| |
|She isn’t beautiful |
| |
| |
|She is strict |
| |
| |
|2-жұп |
|Answer the questions about Asel’s mother |
|1.What is her name? |
|2.How old is she? |
|3.Is she beautiful? |
|4.Is she thin? |
|5.Is she kind? |
|6.Is she tall? |
| |
|Жұптарды өзара бағалау «Смайликтер» арқылы бағаланады |
|7.Жеке жұмыс: Құзырлылық тапсырма |
|Write opposite of the following words. |
|Bad- |
|Kind- |
|Fat- |
|Tall- |
|Old |
|8.Кері байланыс. 3 мин |
|Рефлексия |
|Мен өзімді былай сезінемін |
|Өз жұмысымды өзім бағалағанда ( ( ( |
|Өз достарымның қасында болғанда ( ( ( |
|Сіздің әрбір қызмет түрінен қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды дөңгелетіңіз: |
| |
|Мен көп нәрсені үйрендім |
|Мен аз нәрсе үйрендім |
|Мен ештеңе үйренбедім |
| |
|Өз жұмысымды бағалағанда |
|3 |
|2 |
|1 |
| |
|Өз бетімше жұмыс істегенде |
|3 |
|2 |
|1 |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Жаңа сөздерді қолданып диаолг құрастыру |
| |
|Кейінгі оқу |
|Write your mother/father/grandfather/grandmother/brother/sister |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|4- сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|What time is it? |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
| |
|Сабақ мақсаты |
|Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; |
|“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; |
|“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйрену. |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; |
|“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; |
|“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйренеді. |
| |
|Негізгі идеялар |
|Уақыттың айтылуын,жазылуын at, to. past, about, quarter предлогтарын қолданып сағаттың |
|неше болғанын айтып үйрену. |
| |
| |
|Тапсырмалар |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
|Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» |
|Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», |
|Жеке жұмыс: Блум токсономиясы |
| |
| |
|Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу |
|Аудио, видео таспаларын тыңдату; |
|Электронды оқулықтар; |
|Электронды сөздітер. |
| |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
| |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. |
|Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау. |
|2.Үй тапсырмасын тексеру. |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
|(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді) |
|3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут |
|Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөледі.(Қол сағат және қабырға сағаты ) Сергіту |
|сәтін жасап 3 топқа бөлініп отырады. |
|Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» |
|Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады. |
|І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру |
|ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру. |
|Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» Сұраққа жауап беру |
|І топ. EXERCISE-9, 10 |
|ІІ топ. EXERCISE-9, 10 |
| |
|Жеке жұмыс: Блум таксономиясы |
| |
|Р/с |
|Ойлау деңгейі |
|Сұрақтар мен тапсырмалар |
|Оқушының жауаптары |
| |
|1 |
|Білу |
|Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз |
| |
| |
|2 |
|Түсіну |
|At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының мағынасы |
| |
| |
|3 |
|Қолдану |
|12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу |
| |
| |
|4 |
|Талдау |
|Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының айырмашылықтары |
| |
| |
|5 |
|Жинақтау |
|Концептуалдық кестені толтырыңыз |
|9:15 |
|10:45 |
|8:30 |
|3:30 |
|7:05 |
|5:05 |
|4:50 |
|2:50 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|6 |
|Бағалау |
|Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз? |
| |
| |
| |
| |
|Кері байланыс. «3 минуттық пауза» |
|Маған ұнады ......................................... |
|Маған қиын болды ............................................... |
|Мен үшін ...............................................................................|
|Алдағы уақытта |
|................................................................................... |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Exercise 11 |
| |
| |
|Кейінгі оқу |
|What time is it? тақырыбында қолданған жаңа сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |
| |
| |
| |
-----------------------
Рефлексия
Үйрендім ? Қиын болды
|Джаппасбаева Айсұлу |
|№39 «Қызылөзек» орта мектебінің |
|ағылшын тілі пәнінің мұғалімі |
| |
| |
| |
|1-сабақ КМЖ |
|Джапасбаева А |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі. |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|Unit three. Step one. What’s this? |
| |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
|Сабақ мақсаты |
|What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру. |
|Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену. |
|Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады. |
|Жаңа сөздерді оқып,белгілі артикльді (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана |
|отырып сөйлем құрастыруды,түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді. |
|Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады. |
| |
| |
|Негізгі идеялар |
|Артикль белгілі(а,an )және белгісіз(the) болып екіге бөлінеді.An артикльі дауысты |
|әріптің алдында қолданылады,ал а артикльі дауыссыз әріптің алдында қолданылады және |
|белгілі артикль жекеше түрде қолданылады. |
| |
|Тапсырмалар |
|1.«Ой қозғау» (сұрақ –жауап). |
|2.Топтық жұмыс (концептуалдық кесте,сызба) |
|3.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) |
|4.АКТ (слайд) |
|5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
| |
|1. Сәлемдесу |
|Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу |
|Түстерді таңдау арқылы топтарға бөлу. (2 топ) |
|- Балалар, «блоб ағашынан» өздеріңді қай деңгейде тұрғандығыңды таңдап белгілеңдер. |
| |
|ІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (6 минут). Answer the following questions: |
|-Is it pencil? |
|-What is that? |
|-What colour is your pen? |
|-Олай болса , балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз |
|«What is this?» |
|ІІІ.Топтық жұмыс «концептуалдық сызба,кесте» 15 минут |
|Әр топқа cөздікпен жұмысты бөліп беру . |
|топқа тапсырма.А/an артиклін түсіндіру және оқу құралдарының аудармасын концептуалды |
|сызба ретінде жазу.2-топқа тапсырма this/that cілтеу есімдігін түсіндіру және түстердің |
|аудармасын концептуалды кесте ретінде жазу.Топ болып бірігіп,тапсырманы орындайды. Топта|
|бес рөлді анықтайды:көшбасшы,баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы |
|өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы |
|беріледі. Баяндамашылар қорғайды. |
|Топтарды өзара бағалау «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бағалау жүйесі арқылы іске асады. |
|ІҮ. Жұптық жұмыс «Пилот,штурман» 10минут Артикльді және сілтеу есімдігін түсіндірмесін |
|жазу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Ү.Жеке жұмыс : кеңейтілген тапсырма 10 минут |
|1.Сөздердің аудармасын сәйкестендіріңіз? |
|Ручка- a book |
|Кітап- a pen |
|Дәптер- a calculator |
|Өшіргіш- a rubber |
|Сызғыш- a pencil |
|Орындық- a notebook |
|Карандаш- a chair |
|Үстел- a computer |
|Компьютер- a table |
|Калькулятор– a rubber |
|Ақ- black |
|Қара- white |
|Көк- green |
|Жасыл- yellow |
|Сары- brown |
|Қоңыр- blue |
|Бөз- red |
|Қызыл- violet |
|Күлгін- beige |
|2.Берілген сөздердің ағылшын тілінде аудармасын жазыңыз. |
|Ручка- Ақ- |
|Кітап- Қара- |
|Дәптер- Көк- |
|Өшіргіш- Жасыл- |
|Сызғыш- Сары- |
|Орындық- Қоңыр- |
|Карандаш- Бөз- |
|Үстел- Қызыл- |
|Компьютер- Күлгін- |
|Калькулятор– |
|3.Жоғарыда аталған сөздердің ағылшын тілінен қазақ тіліндегі аудармасын жазыңыз. |
|Кері байланыс.3 минут |
|Рефлексия тақташасын пайдаланамын |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Сөздік жаттау,11-жаттығу |
| |
|Кейінгі оқу |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|2-сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|Have you got a camera? |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
|Сабақ мақсаты |
|Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру. |
|Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену. |
|Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу. |
| |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады. |
|Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз |
|жауаптарды,және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді. |
|Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады. |
| |
| |
|Негізгі идеялар |
|«Have»және «have got «құрылымының айырмашылығы жоқ,»have got» ауыз екі сөйлеу тілінде |
|жиірек қолданылады. |
| |
|Тапсырмалар |
|Миға шабуыл(сұрақ жауап) |
|Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте,сызба) |
|АКТ слайд |
|Жұптық жұмыс (кесте толтыру) |
|Жеке жұмыс |
|(эссе жазу) |
|Кері байланыс |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
|1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу |
|2.Сыныпты топқа бөлу |
|«Камераға түсу» ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады.Камераға екі адам түседі |
|дегенде екі адамнан бір-бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес |
|адам топтасып екі топқа бөлінеді.) |
|Қызығушылықты ояту «Миға шабуыл». 10 мин |
|Доп беру арқылы сұрақтар қойып,үй тапсырмасын бекіту. |
|1.Артикль дегеніміз не? |
|2.Сілтеу есімдігін айтып беріңіз? |
|3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз? |
|4.Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз? |
|5.What colour is your pen? |
|6.What is this? |
|7.What colour are your notebooks? |
|8. Is it pencil? |
|Ашық сұрақтар |
|Технткалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз? |
|Олар бізге не үшін қажет? |
|Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар? |
|Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera? |
|3.Топтық жұмыс |
|І топ. Слайдта көрсетілген Have,has ,can модальді етістігін постерге түсіріп |
|түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару |
|ІІ топ.Диалокты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару |
|Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру |
|арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды |
|4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі|
|ағылшын тілінде аудармасын жазу. |
|Жұптарды өзара бағалау « Бағдаршам » арқылы бағаланады |
|5. Жеке жұмыс « Эссе жазу» 10мин |
|Сабақты бекіту |
|Кері байланыс. 5 мин |
|Білемін |
|Білгім келеді |
|Үйрендім |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Жаңа сөздерді жаттау,You have got жәнеyou haven’t got құылымына сөйлем құрастыру |
| |
|Кейінгі оқу |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3-сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|What is your mother like? |
| |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
| |
|Сабақ мақсаты |
|What is your mother like? Тақырыбы туралы мағұлмат беру. |
|Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды,сын есімді үйрену. |
|Топтық қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады. |
|Сын есім сөздерін қолданып, What is...? сұрағы арқылы ата-анасы,туған –туыстары туралы |
|сұрақ қоюды үйренеді. |
|Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды,ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады |
| |
|Негізгі идеялар |
|Сын есімге қатысты жаңа сөздерді білу.What is ?сұрағын қолдануды үйрену. |
| |
|Тапсырмалар |
|1.Ой қозғау(ыстық орындық) |
|2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау) |
|3. АКТ (слайд,видео роликтер көрсету) |
|4.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман) |
|5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |
|Кері байланыс |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. 3минут |
|1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу |
|-Балалар жағдайларың қалай ? |
|-Көңіл күйлерің жақсы ма? |
|2.Үй тапсырмасын тексеру. 7 минут |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
|(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді) |
|3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут |
|A mother cөзімен a mother сурет қиындыларын құрастыру арқылы екі топқа топтастыру. |
|What is your mother’s name? |
|How old is she? |
|What is she? She is a doctor |
|4.Топтық жұмыс.Мағынаны тану «Джигсо» әдісі 10 минут |
|Мәтінмен жұмыс. Екі топқа тақырыпшалар таратылады. |
|Екі топқа тапсырма.Жаңа сөздерді аудару және диалогты аударып түсіндіру. |
|Топтарды өзара бағалау екі жұлдыз, бір ұсыныс бағалау жүйесі арқылы іске асады |
|5Сергіту сәті.Alphabet song |
|6.Жұптық жұмыс. Сұраққа жауап беру 5 минут |
|( Әр жұпқа сұрақтар таратылады. Жұпта сұрақты талқылайды.Өткен диалог бойынша сұраққа |
|жауап береді) |
|1 –жұп |
|Yes or No |
|Asel’s mother’s name is Alma |
| |
| |
|She is tall |
| |
| |
|She is young |
| |
| |
|She is thin |
| |
| |
|She isn’t beautiful |
| |
| |
|She is strict |
| |
| |
|2-жұп |
|Answer the questions about Asel’s mother |
|1.What is her name? |
|2.How old is she? |
|3.Is she beautiful? |
|4.Is she thin? |
|5.Is she kind? |
|6.Is she tall? |
| |
|Жұптарды өзара бағалау «Смайликтер» арқылы бағаланады |
|7.Жеке жұмыс: Құзырлылық тапсырма |
|Write opposite of the following words. |
|Bad- |
|Kind- |
|Fat- |
|Tall- |
|Old |
|8.Кері байланыс. 3 мин |
|Рефлексия |
|Мен өзімді былай сезінемін |
|Өз жұмысымды өзім бағалағанда ( ( ( |
|Өз достарымның қасында болғанда ( ( ( |
|Сіздің әрбір қызмет түрінен қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды дөңгелетіңіз: |
| |
|Мен көп нәрсені үйрендім |
|Мен аз нәрсе үйрендім |
|Мен ештеңе үйренбедім |
| |
|Өз жұмысымды бағалағанда |
|3 |
|2 |
|1 |
| |
|Өз бетімше жұмыс істегенде |
|3 |
|2 |
|1 |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Жаңа сөздерді қолданып диаолг құрастыру |
| |
|Кейінгі оқу |
|Write your mother/father/grandfather/grandmother/brother/sister |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|4- сабақ |
|5-сынып |
| |
|Ағылшын тілі |
| |
|Сабақ тақырыбы |
|What time is it? |
| |
|Сілтеме |
|Жоспар |
| |
| |
|Сабақ мақсаты |
|Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; |
|“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; |
|“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйрену. |
| |
|Күтілетін нәтиже |
|Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; |
|“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; |
|“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйренеді. |
| |
|Негізгі идеялар |
|Уақыттың айтылуын,жазылуын at, to. past, about, quarter предлогтарын қолданып сағаттың |
|неше болғанын айтып үйрену. |
| |
| |
|Тапсырмалар |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
|Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» |
|Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», |
|Жеке жұмыс: Блум токсономиясы |
| |
| |
|Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу |
|Аудио, видео таспаларын тыңдату; |
|Электронды оқулықтар; |
|Электронды сөздітер. |
| |
| |
| |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады) |
| |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. |
|Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау. |
|2.Үй тапсырмасын тексеру. |
|«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
|(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді) |
|3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут |
|Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөледі.(Қол сағат және қабырға сағаты ) Сергіту |
|сәтін жасап 3 топқа бөлініп отырады. |
|Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» |
|Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады. |
|І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру |
|ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру. |
|Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» Сұраққа жауап беру |
|І топ. EXERCISE-9, 10 |
|ІІ топ. EXERCISE-9, 10 |
| |
|Жеке жұмыс: Блум таксономиясы |
| |
|Р/с |
|Ойлау деңгейі |
|Сұрақтар мен тапсырмалар |
|Оқушының жауаптары |
| |
|1 |
|Білу |
|Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз |
| |
| |
|2 |
|Түсіну |
|At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының мағынасы |
| |
| |
|3 |
|Қолдану |
|12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу |
| |
| |
|4 |
|Талдау |
|Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының айырмашылықтары |
| |
| |
|5 |
|Жинақтау |
|Концептуалдық кестені толтырыңыз |
|9:15 |
|10:45 |
|8:30 |
|3:30 |
|7:05 |
|5:05 |
|4:50 |
|2:50 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|6 |
|Бағалау |
|Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз? |
| |
| |
| |
| |
|Кері байланыс. «3 минуттық пауза» |
|Маған ұнады ......................................... |
|Маған қиын болды ............................................... |
|Мен үшін ...............................................................................|
|Алдағы уақытта |
|................................................................................... |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма |
|Exercise 11 |
| |
| |
|Кейінгі оқу |
|What time is it? тақырыбында қолданған жаңа сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |
| |
| |
| |
-----------------------
Рефлексия
Үйрендім ? Қиын болды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz