Екі топқа тапсырма

Джаппасбаева Айсұлу
№39 «Қызылөзек» орта мектебінің
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
1-сабақ КМЖ Джапасбаева А
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу
Түстерді таңдау арқылы топтарға бөлу. (2 топ)
- Балалар, «блоб ағашынан» өздеріңді қай деңгейде тұрғандығыңды таңдап белгілеңдер.
ІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (6 минут) . Answer the following questions:
-Is it pencil?
-What is that?
-What colour is your pen?
-Олай болса, балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз
«What is this?»
ІІІ. Топтық жұмыс «концептуалдық сызба, кесте» 15 минут
Әр топқа cөздікпен жұмысты бөліп беру .
- топқа тапсырма. А/an артиклін түсіндіру және оқу құралдарының аудармасын концептуалды сызба ретінде жазу. 2-топқа тапсырма this/that cілтеу есімдігін түсіндіру және түстердің аудармасын концептуалды кесте ретінде жазу. Топ болып бірігіп, тапсырманы орындайды. Топта бес рөлді анықтайды:көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы беріледі. Баяндамашылар қорғайды.
Топтарды өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау жүйесі арқылы іске асады.
ІҮ. Жұптық жұмыс «Пилот, штурман» 10минут Артикльді және сілтеу есімдігін түсіндірмесін жазу.
Ү. Жеке жұмыс : кеңейтілген тапсырма 10 минут
1. Сөздердің аудармасын сәйкестендіріңіз?
Ручка- a book
Кітап- a pen
Дәптер- a calculator
Өшіргіш- a rubber
Сызғыш- a pencil
Орындық- a notebook
Карандаш- a chair
Үстел- a computer
Компьютер- a table
Калькулятор - a rubber
Ақ- black
Қара- white
Көк- green
Жасыл- yellow
Сары- brown
Қоңыр- blue
Бөз- red
Қызыл- violet
Күлгін- beige
2. Берілген сөздердің ағылшын тілінде аудармасын жазыңыз.
Ручка- Ақ-
Кітап- Қара-
Дәптер- Көк-
Өшіргіш- Жасыл-
Сызғыш- Сары-
Орындық- Қоңыр-
Карандаш- Бөз-
Үстел- Қызыл-
Компьютер- Күлгін-
Калькулятор -
3. Жоғарыда аталған сөздердің ағылшын тілінен қазақ тіліндегі аудармасын жазыңыз.
Кері байланыс. 3 минут
Рефлексия тақташасын пайдаланамын
2-сабақ
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу
2. Сыныпты топқа бөлу
«Камераға түсу» ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады. Камераға екі адам түседі дегенде екі адамнан бір-бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес адам топтасып екі топқа бөлінеді. )
Қызығушылықты ояту «Миға шабуыл». 10 мин
Доп беру арқылы сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекіту.
1. Артикль дегеніміз не?
2. Сілтеу есімдігін айтып беріңіз?
3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз?
4. Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз?
5. What colour is your pen?
6. What is this?
7. What colour are your notebooks?
8. Is it pencil?
Ашық сұрақтар
Технткалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз?
Олар бізге не үшін қажет?
Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар?
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera?
3. Топтық жұмыс
І топ. Слайдта көрсетілген Have, has, can модальді етістігін постерге түсіріп түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару
ІІ топ. Диалокты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды
4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі ағылшын тілінде аудармасын жазу.
Жұптарды өзара бағалау « Бағдаршам » арқылы бағаланады
5. Жеке жұмыс « Эссе жазу» 10мин
Сабақты бекіту
Кері байланыс. 5 мин
3-сабақ
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу
-Балалар жағдайларың қалай ?
-Көңіл күйлерің жақсы ма?
2. Үй тапсырмасын тексеру. 7 минут
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды., автор жауап береді)
3. Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут
A mother cөзімен a mother сурет қиындыларын құрастыру арқылы екі топқа топтастыру.
What is your mother’s name?
How old is she?
What is she? She is a doctor
4. Топтық жұмыс. Мағынаны тану «Джигсо» әдісі 10 минут
Мәтінмен жұмыс. Екі топқа тақырыпшалар таратылады.
Екі топқа тапсырма. Жаңа сөздерді аудару және диалогты аударып түсіндіру.
Топтарды өзара бағалау екі жұлдыз, бір ұсыныс бағалау жүйесі арқылы іске асады
5Сергіту сәті. Alphabet song
6. Жұптық жұмыс. Сұраққа жауап беру 5 минут
( Әр жұпқа сұрақтар таратылады. Жұпта сұрақты талқылайды. Өткен диалог бойынша сұраққа жауап береді)
1 -жұп
Yes or No
2-жұп
Answer the questions about Asel’s mother
1. What is her name?
2. How old is she?
3. Is she beautiful?
4. Is she thin?
5. Is she kind?
6. Is she tall?
Жұптарды өзара бағалау «Смайликтер» арқылы бағаланады
7. Жеке жұмыс: Құзырлылық тапсырма
Write opposite of the following words.
Bad-
Kind-
Fat-
Tall-
Old
8. Кері байланыс. 3 мин
Рефлексия
Мен өзімді былай сезінемін
Өз жұмысымды өзім бағалағанда ☺ 😐 ☹
Өз достарымның қасында болғанда ☺ 😐 ☹
Сіздің әрбір қызмет түрінен қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды дөңгелетіңіз:
4- сабақ
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды., автор жауап береді)
3. Қызығушылықты ояту. Сыныпты топқа бөлу . 3 минут
Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөледі. (Қол сағат және қабырға сағаты ) Сергіту сәтін жасап 3 топқа бөлініп отырады.
Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы»
Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады.
І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру
ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.
Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» Сұраққа жауап беру
І топ . EXERCISE-9, 10
ІІ топ. EXERCISE-9, 10
Жеке жұмыс: Блум таксономиясы
Кері байланыс. «3 минуттық пауза»
Маған ұнады . . .
Маған қиын болды . . .
Мен үшін . . .
Алдағы уақытта . . .
- What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру.
- Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену.
- Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
- What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады.
- Жаңа сөздерді оқып, белгілі артикльді (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана отырып сөйлем құрастыруды, түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді.
- Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.
1. «Ой қозғау» (сұрақ -жауап) .
2. Топтық жұмыс (концептуалдық кесте, сызба)
3. Жұптық жұмыс (Пилот, штурман)
4. АКТ (слайд)
5. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
- Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.
- Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену.
- Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
- Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.
- Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз жауаптарды, және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.
- Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.
- Миға шабуыл(сұрақ жауап)
- Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте, сызба)
АКТ слайд
- Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
- Жеке жұмыс
- (эссе жазу)
- Кері байланыс
- What is your mother like? Тақырыбы туралы мағұлмат беру.
- Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды, сын есімді үйрену.
- Топтық қарым -қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу
- Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады.
- Сын есім сөздерін қолданып, What is . . . ? сұрағы арқылы ата-анасы, туған -туыстары туралы сұрақ қоюды үйренеді.
- Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды, ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады
- 1. Ой қозғау(ыстық орындық)
- 2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау)
- 3. АКТ (слайд, видео роликтер көрсету)
- 4. Жұптық жұмыс (Пилот, штурман)
- 5. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
- Кері байланыс
- Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу;
- “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну;
- “WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйрену.
- Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі;
- “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді;
“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйренеді.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы»
Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта»,
Жеке жұмыс: Блум токсономиясы
- Аудио, видео таспаларын тыңдату;
- Электронды оқулықтар;
- Электронды сөздітер.
Концептуалдық кестені толтырыңыз
9:15
10:45
8:30
3:30
7:05
5:05
4:50
2:50
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz