Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар мин
Оңтүстік Қазақстан облысы
Қазығұрт ауданы «Қаржан» ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №2
|Сабақтың тақырыбы: Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері. |
|Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру. |
|Күтілетін нәтиже: Жоғары - Негіздерді өмірде қалай пайдаланатынын біледі. |
| |
|Орта - Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады. |
| |
|Төмен - Негіздердің екіге жіктелетінін біледі. |
Негізгі идея: Металдар мен метал оксидтерінің әрекеттесуінен түзілетен
қосылыстардың қасиеттерін тұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер,
оқулық, АКТ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Шынжыр әдісі, жұмбақ ,Джиксо әдісі, деңгейлік
тапсырма,топтық жұмыс.
| | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының| |
|Уақыты | |іс-әрекеті |Нәтижесі |
| 2 |Ұйымдастыру кезеңі: |Сергіту жаттығуын |Сыныпта |
|мин |Сыныпта ынтымақтастық |ережеге сәйкес жасай |ынтымақтастық |
| |атмосферасын қалыптастыру |отырып, оқушылар |атмосферасы орнайды.|
| |мақсатында «Атом мен молекула»|белсенді іс-әрекет | |
| |сергіту сәтін |жасайды. | |
| |ұйымдастырамын. | | |
| |Оқушылардың пікір алмасуын |Топтастыру ережесіне |Топқа бөліну әдісін |
|2 мин |жүзеге асыруда төртке дейін |сәйкес өз топтарына |үйренді. |
| |санату арқылы топтастырамын. |орналасады | |
| |Топтың өзара қарым қатынасын | | |
| |қадағалаймын. | | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау: |Топтағы оқушылар |Оқушылар үй жұмысын |
|10-мин |Топтағы оқушылардың білімдерін|оксидтердің алынуын, |сұрауда сабаққа |
| |анықтау үшін оксидтердің |физикалық және |түгел қатысады |
| |қасиеттерін «Шынжыр» әдісі |химиялық қасиеттерін, | |
| |арқылы айтып шығуын |қолданылуын «Шынжыр» | |
| |тапсырамын. |әдісі арқылы үзбей | |
| |Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам|айтып шығады. | |
| |арқылы бағалаймын |Өзара бағалау әдісі | |
| | |арқылы үй тапсырмасын | |
| | |еске түсіреді. | |
| |Жаңа сабақтың тақырыбы: | Оқушылар жұмбақты |Оқушы жауаптары |
| |1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу |шешеді |арқылы жаңа |
| |мақсатындаАКТ арқылы жұмбақ | |сабақтың тақырыбын |
|1- мин |бердім. «Субетінде безектеп | |айқындалды. |
| |металл натрий жүзеді, сәлден | | |
| |кейін жоқ болып, қандай | | |
| |қосылыс түзеді» | | |
| |Жұмбақтан «Натрий гидроксиді» | | |
| |деген сөз шығу керек. Осы | | |
| |жұмбақ арқылы оқушылар жаңа | | |
| |сабақтың тақырыбын ашты | | |
| |Бүгінгі жаңа сабақ |Оқушылар ізденді, |Оқушылар постер |
| |«Негіздер.Негіздердің |постермен жұмыс |жасау арқылы жаңа |
|12- мин |жіктелуі, алынуы, қасиеттері» |жасайды, |сабақтың |
| |тақырыбына оқулықпен жұмыс | |тақырыптарын |
| |жасай отырып «Джиксо» әдісімен| |қорғайды. |
| |4 топқа бөліп беремін | | |
| |1-топ негіздердің жіктелуіне |Ойларын еркін | |
| |мен алынуына; |жеткізеді. Топ | |
| |2-топ Негіздердің физикалық |бірін-бірі жұлдызшалар| |
| |қасиеттеріне |арқылы бағалайды. | |
| |3-топ Негіздердің химиялық | | |
| |қасиеттеріне | |Оқушылар келесі |
| |4-топ Негіздердің қолданылуы | |тапсырмаға |
| |тақырыптарына постер | |мұқиаттылық |
| |жасаттым. Жасаған постерлерін| |танытады. |
| |«Қонаққа бару» әдісі арқылы | | |
| |басқа топқа барып қорғайды. | | |
| |Деңгейлік тапсырмалар: | Негіздердің алыну |Төмен деңгейдегі- |
|10 мин |Тапсырманы орындауда, оқушылар|жолдары мен аттарын |негіздердің алыну |
| |бірдей уақытта бастайды, әр |жазады; |жолдары мен аттарын |
| |қайсысы білім шыңына өз |Химиялық реакцияны |жазды . |
| |қабілеттеріне қарй жетеді. |аяқтап алынған |Орта |
| |Төрт топқа жеке-жеке тапсырма |өнімдердің атын |деңгейдегі-химиялық |
| |беріледі. |атайды; |реакцияны аяқтап |
| | |Берілген негіздердегі|алынған өнімдердің |
| |Деңгейлік тапсырмаларды |металдың массасын |атын атады. |
| |критерилер арқылы бағалаттым |анықтайды. |Жоғарғы деңгейдегі- |
| | | |берілген |
| | |Алдарына қойылған |негіздердегі |
| | |критерилер арқылы |металдың массасын |
| | |оқушылар өзін- өзі |анықтады. |
| | |бағалады |Оқушылар өз-өзін |
| | | |реттеп алды. |
| |Сұрақ- жауап: |Оқушылар сыни тұрғыда |Оқушыларда сыни |
|2 мин |Оқушыларға «Домино» ойынын |ойлай отырып |тұрғыда ойлау |
| |ойнаттым. |формулалар |қалыптасты. |
| | |құрастырады. | |
| | |Оқушылар белсенділік | |
| | |танытуға ұмтылып екі | |
| | |жұлдыз бір тілек | |
| | |арқылы бағалады | |
| |1.Венн диаграммасы арқылы |Оқушы өз бетімен |Алған білімдерін |
|3 мин |жұмыс жасау |ізденуге бет алады. |салыстыруды, нені |
| |2.Инсерт кестесі арқылы не |Кері байланыс |біліп, нені |
| |білгенін білу. |жасайдды, сабақтан |білмейтінін түсінді.|
| |3.Кері байланыс. |алған әсерін жазады. | |
| |Бағдаршам арқылы бағалайды; |Өзіне сын көзбен қарй |Оқушылар |
|2 мин |Жұлдызша арқылы бағалайды. |отырып, |өздері-өздерін |
| |Критерий жасау арқылы |ыталанды |бағалауды үйренді |
| |бағалайды; Екі жұлдыз бір | | |
| |тілек арқылы бағалайды. | | |
| |Үйге тапсырма: | | |
|1-мин |Негіздердің жіктелуі физикалық|Іздену |Қосымша әдебиеттер. |
| |және химиялық қасиеттері. | |АКТ |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz