Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар мин


Оңтүстік Қазақстан облысы
Қазығұрт ауданы «Қаржан» ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г

Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №2

|Сабақтың тақырыбы: Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері. |
|Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру. |
|Күтілетін нәтиже: Жоғары - Негіздерді өмірде қалай пайдаланатынын біледі. |
| |
|Орта - Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады. |
| |
|Төмен - Негіздердің екіге жіктелетінін біледі. |

Негізгі идея: Металдар мен метал оксидтерінің әрекеттесуінен түзілетен
қосылыстардың қасиеттерін тұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер,
оқулық, АКТ

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Шынжыр әдісі, жұмбақ ,Джиксо әдісі, деңгейлік
тапсырма,топтық жұмыс.

| | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының| |
|Уақыты | |іс-әрекеті |Нәтижесі |
| 2 |Ұйымдастыру кезеңі: |Сергіту жаттығуын |Сыныпта |
|мин |Сыныпта ынтымақтастық |ережеге сәйкес жасай |ынтымақтастық |
| |атмосферасын қалыптастыру |отырып, оқушылар |атмосферасы орнайды.|
| |мақсатында «Атом мен молекула»|белсенді іс-әрекет | |
| |сергіту сәтін |жасайды. | |
| |ұйымдастырамын. | | |
| |Оқушылардың пікір алмасуын |Топтастыру ережесіне |Топқа бөліну әдісін |
|2 мин |жүзеге асыруда төртке дейін |сәйкес өз топтарына |үйренді. |
| |санату арқылы топтастырамын. |орналасады | |
| |Топтың өзара қарым қатынасын | | |
| |қадағалаймын. | | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау: |Топтағы оқушылар |Оқушылар үй жұмысын |
|10-мин |Топтағы оқушылардың білімдерін|оксидтердің алынуын, |сұрауда сабаққа |
| |анықтау үшін оксидтердің |физикалық және |түгел қатысады |
| |қасиеттерін «Шынжыр» әдісі |химиялық қасиеттерін, | |
| |арқылы айтып шығуын |қолданылуын «Шынжыр» | |
| |тапсырамын. |әдісі арқылы үзбей | |
| |Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам|айтып шығады. | |
| |арқылы бағалаймын |Өзара бағалау әдісі | |
| | |арқылы үй тапсырмасын | |
| | |еске түсіреді. | |
| |Жаңа сабақтың тақырыбы: | Оқушылар жұмбақты |Оқушы жауаптары |
| |1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу |шешеді |арқылы жаңа |
| |мақсатындаАКТ арқылы жұмбақ | |сабақтың тақырыбын |
|1- мин |бердім. «Субетінде безектеп | |айқындалды. |
| |металл натрий жүзеді, сәлден | | |
| |кейін жоқ болып, қандай | | |
| |қосылыс түзеді» | | |
| |Жұмбақтан «Натрий гидроксиді» | | |
| |деген сөз шығу керек. Осы | | |
| |жұмбақ арқылы оқушылар жаңа | | |
| |сабақтың тақырыбын ашты | | |
| |Бүгінгі жаңа сабақ |Оқушылар ізденді, |Оқушылар постер |
| |«Негіздер.Негіздердің |постермен жұмыс |жасау арқылы жаңа |
|12- мин |жіктелуі, алынуы, қасиеттері» |жасайды, |сабақтың |
| |тақырыбына оқулықпен жұмыс | |тақырыптарын |
| |жасай отырып «Джиксо» әдісімен| |қорғайды. |
| |4 топқа бөліп беремін | | |
| |1-топ негіздердің жіктелуіне |Ойларын еркін | |
| |мен алынуына; |жеткізеді. Топ | |
| |2-топ Негіздердің физикалық |бірін-бірі жұлдызшалар| |
| |қасиеттеріне |арқылы бағалайды. | |
| |3-топ Негіздердің химиялық | | |
| |қасиеттеріне | |Оқушылар келесі |
| |4-топ Негіздердің қолданылуы | |тапсырмаға |
| |тақырыптарына постер | |мұқиаттылық |
| |жасаттым. Жасаған постерлерін| |танытады. |
| |«Қонаққа бару» әдісі арқылы | | |
| |басқа топқа барып қорғайды. | | |
| |Деңгейлік тапсырмалар: | Негіздердің алыну |Төмен деңгейдегі- |
|10 мин |Тапсырманы орындауда, оқушылар|жолдары мен аттарын |негіздердің алыну |
| |бірдей уақытта бастайды, әр |жазады; |жолдары мен аттарын |
| |қайсысы білім шыңына өз |Химиялық реакцияны |жазды . |
| |қабілеттеріне қарй жетеді. |аяқтап алынған |Орта |
| |Төрт топқа жеке-жеке тапсырма |өнімдердің атын |деңгейдегі-химиялық |
| |беріледі. |атайды; |реакцияны аяқтап |
| | |Берілген негіздердегі|алынған өнімдердің |
| |Деңгейлік тапсырмаларды |металдың массасын |атын атады. |
| |критерилер арқылы бағалаттым |анықтайды. |Жоғарғы деңгейдегі- |
| | | |берілген |
| | |Алдарына қойылған |негіздердегі |
| | |критерилер арқылы |металдың массасын |
| | |оқушылар өзін- өзі |анықтады. |
| | |бағалады |Оқушылар өз-өзін |
| | | |реттеп алды. |
| |Сұрақ- жауап: |Оқушылар сыни тұрғыда |Оқушыларда сыни |
|2 мин |Оқушыларға «Домино» ойынын |ойлай отырып |тұрғыда ойлау |
| |ойнаттым. |формулалар |қалыптасты. |
| | |құрастырады. | |
| | |Оқушылар белсенділік | |
| | |танытуға ұмтылып екі | |
| | |жұлдыз бір тілек | |
| | |арқылы бағалады | |
| |1.Венн диаграммасы арқылы |Оқушы өз бетімен |Алған білімдерін |
|3 мин |жұмыс жасау |ізденуге бет алады. |салыстыруды, нені |
| |2.Инсерт кестесі арқылы не |Кері байланыс |біліп, нені |
| |білгенін білу. |жасайдды, сабақтан |білмейтінін түсінді.|
| |3.Кері байланыс. |алған әсерін жазады. | |
| |Бағдаршам арқылы бағалайды; |Өзіне сын көзбен қарй |Оқушылар |
|2 мин |Жұлдызша арқылы бағалайды. |отырып, |өздері-өздерін |
| |Критерий жасау арқылы |ыталанды |бағалауды үйренді |
| |бағалайды; Екі жұлдыз бір | | |
| |тілек арқылы бағалайды. | | |
| |Үйге тапсырма: | | |
|1-мин |Негіздердің жіктелуі физикалық|Іздену |Қосымша әдебиеттер. |
| |және химиялық қасиеттері. | |АКТ |

Ұқсас жұмыстар
Периметрі периметрін табыңдар
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Тәуекел хан тұсындағы қазақ хандығы
Формула енгізу және көшіру (қысқа мерзімді жоспар)
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Паскаль программалау тілінде өрнектерді жазу
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
Пәндер