Кері сандардың көбейтіндісі нешеге тең

Мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
- Дамытушылық:Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
- Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Көрнекілігі: Презентация, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел
Сабақтың түрі: топтық сайыс сағаты
Жүргізуші: - Қайырлы күн қадірменді көрермендер!
Жас математиктер атты сайысымызға қош келдіңіздер.
Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді!
-дей отырып, сайысымызды бастау үшін, алдымен екі топты ортаға шақырайық.
7«А» сынып оқушылары:
7 «Ә» сынып оқушылары:
Шеберлікті, білімді
сараптап сіздер көріңіздер
Әділқазы алқасы
Әділ баға беріңіздер! - дей отырып сайыскерлеріміздің біліміне баға беретін әділ қазылар алқасымен таныс болайық
] Тақтадан бүгінгі кештің жоспары таныстырылады.
Жоспары:
- Эстафеталық сұрақтар
- Жұмбақтар
- Анаграммалар
- Логикалық лабиринт
- Математикалық викторина
1. Таныстыру . Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі; 5 ұпай
Жүргізуші:
Мықты болсаң - алдағыны басып оз,
Мықты болсаң - арттағыны жеткізбе!
Мықты болсаң - тайғанама көк мұзда!
Мықты болсаң - бөгеттерді бұзып өт, - деп келесі сайысымыз
І . «Эстафеталық сұрақтар» сайысына кезек береміз. (Әр топ кезекпен сұраққа дұрыс жауап беруі керек, әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі)
- Сағаттың ¼ -і неге тең?15 минут
- Нүктенің бірінші координатасы қалай аталады?Абсцисса
- 2-нің 6 дәрежесі. 64
- Екі қатынастың теңдігі?пропорция
- Кері сандардың көбейтіндісі нешеге тең?1
- Ең кіші жұп санды атаңыз2
- Тауық бір аяғымен тұрса 2 кг, ал екі аяғымен тұрса неше килограмм болады?(2 кг)
- Барлық қабырғалары тең үшбұрыш?(теңқабырғалы)
- Жазыңқы бұрыш неше градусқа тең?(180)
- Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер?(перпендикуляр)
- Бұрышты өлшейтін құрал?(транспортир)
- . Өзі шыққан бұрышты қақ бөлетін сәуле?(биссектриса
Жүргізуші: Айыра біл жақсы менен жаманды
Айыра біл, қарындаш пен қаламды.
Айыра біл, соқпағын да өмірдің,
Айыра біл тапсырмаңды алдағы - деп кезекті
ІІ . «Жұмбақтар» сайысына береміз, Сайыс шарты бойынша әр топ кезекпен ұяшықтар таңдап математикалық жұмбақтарды шешеді, І-ші топ жұмбақтың шешімін таппаса, онда екі топ жауап беру құқығына ие болады. ( Әр дұрыс тапқан жауапқа 10 ұпайдан беріледі)
1. Екі бұрыш ежелден
Тату көрші болған екен
Бірін - бірі толықтырып
Бір түзуде жатады екен (сыбайлас)
2. Егіз туған қос жүйрік
Жарысқа шауып терлейді.
Бірін - бірі көрмейді
Бір мәреге келмейді. (Параллель тузулер
3. Үлкен, кіші сандар арасына
Таңбаларды қойған кезде
Алынады қандай өрнек
Білейікші оны бізде /теңсіздік/
4. Нүктеден екі сәуледен
Құрылған айтшы бұл не екен? ( бұрыш)
ІІІ. Анаграмманы шеш . Геометриялық фигуралардың аттарын табу керек
- еңшбре - шеңбер
- шұбршүы - үшбұрыш
- трұбышрөт-төртбұрыш
- рвадкат - квадрат
IV. Логикалық лабиринт. Бұл сайыста 4 ұяшық берілген. Әр топ кезекпен ұяшықты таңдап, ондағы математикалық тәуелділікті табу керек
1) 9, 7, 10, 8, 11, 9, 12, . . . /10, 13, 11 . . . / 3) 18 10 6 4 ? (3)
2) 162 184 206 4) 1, 3, ?, 7, 9 (5)
179 ? 193 (186)
V. Математикалық виктарина
Сол жақтағы 10: Шаршының периметрі 44 см, қабырғасы неше тең?/11 см/
Сол жақтағы 20: Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы артық. Екеуінің неше асығы бар?/33 асық/
Оң жақтағы 10: Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де 6-ға тең? Сол сандарды ата /1, 2, 3/
Оң жақтағы 20: Бір-бір жастан арамыз.
Қосылып кейде басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз. (цифрлар)
Ортадағы 10: 9 бен 27 сандарының арасында қанша жұп сан бар?/9/
Ортадағы 20: Шахмат ойынына 7 адам қатысқан. Әрқайсысы бір-бірімен бір партиядан ойнады. Олар барлығы қанша партия ойнаған? /21партия/
Қызықты үзіліс
Екі топтың ұпайларын санағанша, көрермендерімізбен қызықты үзіліс өткізейік.
Шарты: жасырылған ұғымды немесе іс-әрекетті оқушылар ешбір дыбыс шығармай тек іс-қимылмен бейнелеулеріңіз қажет.
Жасырылған сөздер:
- Турист
- Күнтізбе
- Координаталық жазықтық
- Боран
- Піл
- Жады
VIІ. Қорытынды.
- Қорытынды шығару үшін сөз кезегін әділқазыларға береміз.
Жеңімпаздар марапатталады.
Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей. Жұлдызшаның орнына олардың графиктері параллель болатындай сандарды қойып жазыңдар
І нұсқа ІІ нұсқа
1) у=4х-5 және у=*х-7 1) у=7х-6 және у=*х-3
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz