Мұғалімнің оқушылардың мінез-құлқы мен сұрақтарына педагогикалық реакциялары

Жағдаят 1

Мұғалім оқушыларға: «Біздің мектебімізге жаңалық енгізгелі жатыр. Қатаң дресс - код енгізгелі жатыр. Енді қыз балалар тек тізеден түсіп тұратын юбка, ұлдар үштік - костюм киюлері тиіс және олардың түсі көк болу керек» - деп жаңалықты таныстырғанда, бір оқушы: «Маған көк түс жараспайды, мектептен шығарып жіберсеңіздер де көк түсті форма кимеймін» - деп қарсылық көрсетті.

Жағдаят 2

Оқушылар сыныптағы бір оқушыға ашық ұнатпайтынын көрсетіп: «Мен онымен бірге жұмыс істегім (оқығым, не отырғым) келмейді» - дейді. Сіз не істейсіз.

Ситуация 2

Учащийся, явно демонстрируя свое плохое отношение к кому - либо из товарищей по классу, говорит: «Я не хочу работать (учиться, сидеть) вместе с ним». Как на это должен отреагировать учитель?

Жағдаят 3

Сыныпқа кірген мұғалімді көріп оқушы: «Сіз өте шаршаулы, болдырып тұрғандай көрінесіз» - деді. Мұғалімнің реакциясы қандай болу керек?

Ситуация 3

Ученик, увидев учителя, когда тот вошел в класс, говорит ему: «Вы выглядите очень усталым и утомленным ». Как на это должен отреагировать учитель?

Жағдаят 4

Мұғалім оқушыларға тапсырма береді, орындағысы келмеген оқушы бетпақтықпен: «Менің орындағым келмейді!» - деді. Мұғалім не істеу керек?

Ситуация 4

Учитель дает учащемуся задание, а тот не хочет его выполнять и при этом заявляет: «Я не хочу это делать!». Какой должен быть реакция учителя?

Жағдаят 5

Сіз сабақты бастап кеттіңіз, оқушылар тынышталып, жайланды, бір мезгілде сыныпта бір оқушы қатты күліп жіберді. Сіз таңқалып күлген оқушыға қарағаныңызда, ол сізге ешнәрсе айтып үлгертпей, көзіңізге тіке қарап: «Менің үнемі сізге қарағанда және сіздің сабақ түсіндіргеніңізге күлкім келеді». Сіздің әрекетіңіз қандай болады?

Ситуация 5

Вы приступили к проведению урока, все учащиеся успокоились, настала тишина, и вдруг в классе кто - то громко засмеялся. Когда вы, не успев ничего сказать, вопросительно и удивленно посмотрели на учащегося, который засмеялся, он, смотря вам в глаза, заявил: «Мне всегда смешно глядеть на вас и хачется смеяться, когда вы начинаете вести занятия». Как вы отреагируете на это?

Жағдаят 6

Оқушы мұғалімге: «Алдағы екі сабағыңызға келмеймін, себебі мен осы уақытта самбодан әлем чемпионатына жанкүйер ретінде барамын» - дейді. Оқушыға қалай жауап беру керек?

Ситуация 6

Ученик говорит учителю: «На два ближайших урока, которые вы проводите, я не пойду, так как в это время хочу сходить на чемпионат по самбо в качестве болелщика». Как нужно ответить ему?

Жағдаят 7

Өзінің сабақ үлгеріміне көңілі толмаған, өз қабілетіне және қашан болсын оқу материалын меңгеруге және түсінуге күмәнданған оқушы мұғалімге: «Сіздің ойыңызша, мен сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқи аламын ба?» -деп сұрады. Мұғалім қалай жауап беру керек.

Ситуация 7

Учащийся разочарован своими учебными успехами, сомневается в своих способностях и в том, что ему когда - либо удастся как следует понять и усвоить материал, и говорит учителю: «Как вы думаете, удастся ли мне когда - нибудь учиться на отлично и не отставать от остальных ребят в классе?» - Что должен на это ему ответить учитель?

Жағдаят 8

«Сіз беріп жүрген сабақтар маған көмектеспейтінін сеземін» - дейді оқушы мұғалімге және: «Мен сабаққа келгім келмейді»- деп қосып қойды. Мұғалімнің іс - әрекеті қандай болады.

Ситуация 8

«Я чувствую, что занятия, которые вы ведете, не помогают мне», - говорит ученик учителю и добавляет: «Я вообще думаю бросить занятия». - Как на это должен отреагировать учитель?

Жағдаят 9

Мұғаліммен оқушы әңгімелесіп отырып: «Мен, сіздің басқа оқушыларға қарағанда маған жақсы қарағыныңызды қалаймын» - дейді. Оқушының өтінішіне мұғалім қалай жауап беру керек?

Ситуация 9

Учащийся в разговоре с учителем говорит ему: «Я хотел бы, чтобы вы относились ко мне лучше, чем к другим учащимся». - Как должен ответить учитель на такую просьбу ученика?

Жағдаят 10


Ұқсас жұмыстар
Отбасылық тәрбие және баланың мінез-құлқы: себептер мен тәрбиелік қағидалар
Үлгерімі төмен және мінез-құлқы күрделі оқушылармен жұмыс жүргізудің диагностикасы мен әдістемесі
Үш айлық қайта даярлау курсының мұғалімнің педагогикалық шеберлігіне және оқушылардың нәтижелі өзгерістеріне әсері
Кенелер: тіршілік ортасы, сыртқы құрылысы мен мінез-құлқы, аурулар тасымалдауы және алдын алу
Мұғалімнің көшбасшылығы: оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру
Дарындылықты анықтау және дамыту: мұғалімнің педагогикалық парызы мен әдістемелері
7-сынып биология сабағы: Кенелер - құрылысы, тіршілік ортасы, паразиттік мінез-құлқы және ауруларды тасымалдауы
Оқушылар табысының кепілі: мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзіреттілігі
Мұғалімнің тәрбиеге педагогикалық көзқарасы
Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасындағы педагогикалық этика және тәрбие принциптері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz