Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушы мұғалімге
Жағдаят 1
Мұғалім оқушыларға: «Біздің мектебімізге жаңалық енгізгелі жатыр. Қатаң
дресс – код енгізгелі жатыр. Енді қыз балалар тек тізеден түсіп тұратын
юбка, ұлдар үштік – костюм киюлері тиіс және олардың түсі көк болу керек» -
деп жаңалықты таныстырғанда, бір оқушы: «Маған көк түс жараспайды,
мектептен шығарып жіберсеңіздер де көк түсті форма кимеймін» - деп қарсылық
көрсетті.
Жағдаят 2
Оқушылар сыныптағы бір оқушыға ашық ұнатпайтынын көрсетіп: «Мен онымен
бірге жұмыс істегім (оқығым, не отырғым) келмейді» - дейді. Сіз не
істейсіз.
Ситуация 2
Учащийся, явно демонстрируя свое плохое отношение к кому – либо из
товарищей по классу, говорит: «Я не хочу работать (учиться, сидеть) вместе
с ним». Как на это должен отреагировать учитель?
Жағдаят 3
Сыныпқа кірген мұғалімді көріп оқушы: «Сіз өте шаршаулы, болдырып
тұрғандай көрінесіз» - деді. Мұғалімнің реакциясы қандай болу керек?
Ситуация 3
Ученик, увидев учителя, когда тот вошел в класс, говорит ему: «Вы
выглядите очень усталым и утомленным ». Как на это должен отреагировать
учитель?
Жағдаят 4
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді, орындағысы келмеген оқушы
бетпақтықпен: «Менің орындағым келмейді!» - деді. Мұғалім не істеу керек?
Ситуация 4
Учитель дает учащемуся задание, а тот не хочет его выполнять и при этом
заявляет: «Я не хочу это делать!». Какой должен быть реакция учителя?
Жағдаят 5
Сіз сабақты бастап кеттіңіз, оқушылар тынышталып, жайланды, бір
мезгілде сыныпта бір оқушы қатты күліп жіберді. Сіз таңқалып күлген оқушыға
қарағаныңызда, ол сізге ешнәрсе айтып үлгертпей, көзіңізге тіке қарап:
«Менің үнемі сізге қарағанда және сіздің сабақ түсіндіргеніңізге күлкім
келеді». Сіздің әрекетіңіз қандай болады?
Ситуация 5
Вы приступили к проведению урока, все учащиеся успокоились, настала
тишина, и вдруг в классе кто – то громко засмеялся. Когда вы, не успев
ничего сказать, вопросительно и удивленно посмотрели на учащегося, который
засмеялся, он, смотря вам в глаза, заявил: «Мне всегда смешно глядеть на
вас и хачется смеяться, когда вы начинаете вести занятия». Как вы
отреагируете на это?
Жағдаят 6
Оқушы мұғалімге: «Алдағы екі сабағыңызға келмеймін, себебі мен осы
уақытта самбодан әлем чемпионатына жанкүйер ретінде барамын» - дейді.
Оқушыға қалай жауап беру керек?
Ситуация 6
Ученик говорит учителю: «На два ближайших урока, которые вы проводите, я
не пойду, так как в это время хочу сходить на чемпионат по самбо в качестве
болелщика». Как нужно ответить ему?
Жағдаят 7
Өзінің сабақ үлгеріміне көңілі толмаған, өз қабілетіне және қашан болсын
оқу материалын меңгеруге және түсінуге күмәнданған оқушы мұғалімге: «Сіздің
ойыңызша, мен сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқи аламын ба?» -деп
сұрады. Мұғалім қалай жауап беру керек.
Ситуация 7
Учащийся разочарован своими учебными успехами, сомневается в своих
способностях и в том, что ему когда – либо удастся как следует понять и
усвоить материал, и говорит учителю: «Как вы думаете, удастся ли мне когда
– нибудь учиться на отлично и не отставать от остальных ребят в классе?» -
Что должен на это ему ответить учитель?
Жағдаят 8
«Сіз беріп жүрген сабақтар маған көмектеспейтінін сеземін» - дейді оқушы
мұғалімге және: «Мен сабаққа келгім келмейді»- деп қосып қойды. Мұғалімнің
іс - әрекеті қандай болады.
Ситуация 8
«Я чувствую, что занятия, которые вы ведете, не помогают мне», - говорит
ученик учителю и добавляет: «Я вообще думаю бросить занятия». - Как на
это должен отреагировать учитель?
Жағдаят 9
Мұғаліммен оқушы әңгімелесіп отырып: «Мен, сіздің басқа оқушыларға
қарағанда маған жақсы қарағыныңызды қалаймын» - дейді. Оқушының өтінішіне
мұғалім қалай жауап беру керек?
Ситуация 9
Учащийся в разговоре с учителем говорит ему: «Я хотел бы, чтобы вы
относились ко мне лучше , чем к другим учащимся». – Как должен ответить
учитель на такую просьбу ученика?
Жағдаят 10
Мұғалім оқушыларға: «Біздің мектепте әр сынып бөлмесіне және мектеп
төңірегіне бейне бақылау орналастырмақшы. Енді директор, пән мұғалімдері
мектепте не болып жатқанын кез – келген уақытта бақылай алады» - дейді. Бір
оқушы: «Сіздер бәрібір тәртіп орната алмайсыздар» - деп қарсылық білдірді.
Мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Ситуация 10
Учитель говорит ученикам: «В вашей школе собираются поставить новую
систему видеонаблюдения в каждом классе, а также на территории около школы.
Теперь директор, педагоги при желании могут наблюдать за тем, что
происходит в школе».
Жағдаят 11
Мұғалім оқушыларға: «Оқулықтардан, энциклопедиядан үй тапсыр-масын оқып
келуді тапсырды», бір оқушы «кітаптан іздеудің қажеті жоқ, қарайған уақыт
кетеді, оданда Интернеттен қараңыздар» - деп өз кеңесін берді. Мұғалім не
деп жауап беру қажет.
Жағдаят 12
М. деген 9 сынып оқушы тәртібі үнемі педагогтардан ескерту алады. Бір
күні тарих пәнінің мұғалімі тәртіпке шақырғанда М.: «Бір жыл қалды ғой
шыдаңыздаршы» - деді. Мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Жағдаят 15
Арманның сабаққа қабілеті орташа еді. Ол үнемі үштік алатын. Биология
пәнінің мұғалімі интерактив әдісі арқылы топпен жұмыстандырып, оқушыларды
бағалайтын. Топтың арқасында тоқсан соңында Арманға «жақсы» баға шықты.
Әділдік болу үшін мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Мұғалім оқушыларға: «Біздің мектебімізге жаңалық енгізгелі жатыр. Қатаң
дресс – код енгізгелі жатыр. Енді қыз балалар тек тізеден түсіп тұратын
юбка, ұлдар үштік – костюм киюлері тиіс және олардың түсі көк болу керек» -
деп жаңалықты таныстырғанда, бір оқушы: «Маған көк түс жараспайды,
мектептен шығарып жіберсеңіздер де көк түсті форма кимеймін» - деп қарсылық
көрсетті.
Жағдаят 2
Оқушылар сыныптағы бір оқушыға ашық ұнатпайтынын көрсетіп: «Мен онымен
бірге жұмыс істегім (оқығым, не отырғым) келмейді» - дейді. Сіз не
істейсіз.
Ситуация 2
Учащийся, явно демонстрируя свое плохое отношение к кому – либо из
товарищей по классу, говорит: «Я не хочу работать (учиться, сидеть) вместе
с ним». Как на это должен отреагировать учитель?
Жағдаят 3
Сыныпқа кірген мұғалімді көріп оқушы: «Сіз өте шаршаулы, болдырып
тұрғандай көрінесіз» - деді. Мұғалімнің реакциясы қандай болу керек?
Ситуация 3
Ученик, увидев учителя, когда тот вошел в класс, говорит ему: «Вы
выглядите очень усталым и утомленным ». Как на это должен отреагировать
учитель?
Жағдаят 4
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді, орындағысы келмеген оқушы
бетпақтықпен: «Менің орындағым келмейді!» - деді. Мұғалім не істеу керек?
Ситуация 4
Учитель дает учащемуся задание, а тот не хочет его выполнять и при этом
заявляет: «Я не хочу это делать!». Какой должен быть реакция учителя?
Жағдаят 5
Сіз сабақты бастап кеттіңіз, оқушылар тынышталып, жайланды, бір
мезгілде сыныпта бір оқушы қатты күліп жіберді. Сіз таңқалып күлген оқушыға
қарағаныңызда, ол сізге ешнәрсе айтып үлгертпей, көзіңізге тіке қарап:
«Менің үнемі сізге қарағанда және сіздің сабақ түсіндіргеніңізге күлкім
келеді». Сіздің әрекетіңіз қандай болады?
Ситуация 5
Вы приступили к проведению урока, все учащиеся успокоились, настала
тишина, и вдруг в классе кто – то громко засмеялся. Когда вы, не успев
ничего сказать, вопросительно и удивленно посмотрели на учащегося, который
засмеялся, он, смотря вам в глаза, заявил: «Мне всегда смешно глядеть на
вас и хачется смеяться, когда вы начинаете вести занятия». Как вы
отреагируете на это?
Жағдаят 6
Оқушы мұғалімге: «Алдағы екі сабағыңызға келмеймін, себебі мен осы
уақытта самбодан әлем чемпионатына жанкүйер ретінде барамын» - дейді.
Оқушыға қалай жауап беру керек?
Ситуация 6
Ученик говорит учителю: «На два ближайших урока, которые вы проводите, я
не пойду, так как в это время хочу сходить на чемпионат по самбо в качестве
болелщика». Как нужно ответить ему?
Жағдаят 7
Өзінің сабақ үлгеріміне көңілі толмаған, өз қабілетіне және қашан болсын
оқу материалын меңгеруге және түсінуге күмәнданған оқушы мұғалімге: «Сіздің
ойыңызша, мен сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқи аламын ба?» -деп
сұрады. Мұғалім қалай жауап беру керек.
Ситуация 7
Учащийся разочарован своими учебными успехами, сомневается в своих
способностях и в том, что ему когда – либо удастся как следует понять и
усвоить материал, и говорит учителю: «Как вы думаете, удастся ли мне когда
– нибудь учиться на отлично и не отставать от остальных ребят в классе?» -
Что должен на это ему ответить учитель?
Жағдаят 8
«Сіз беріп жүрген сабақтар маған көмектеспейтінін сеземін» - дейді оқушы
мұғалімге және: «Мен сабаққа келгім келмейді»- деп қосып қойды. Мұғалімнің
іс - әрекеті қандай болады.
Ситуация 8
«Я чувствую, что занятия, которые вы ведете, не помогают мне», - говорит
ученик учителю и добавляет: «Я вообще думаю бросить занятия». - Как на
это должен отреагировать учитель?
Жағдаят 9
Мұғаліммен оқушы әңгімелесіп отырып: «Мен, сіздің басқа оқушыларға
қарағанда маған жақсы қарағыныңызды қалаймын» - дейді. Оқушының өтінішіне
мұғалім қалай жауап беру керек?
Ситуация 9
Учащийся в разговоре с учителем говорит ему: «Я хотел бы, чтобы вы
относились ко мне лучше , чем к другим учащимся». – Как должен ответить
учитель на такую просьбу ученика?
Жағдаят 10
Мұғалім оқушыларға: «Біздің мектепте әр сынып бөлмесіне және мектеп
төңірегіне бейне бақылау орналастырмақшы. Енді директор, пән мұғалімдері
мектепте не болып жатқанын кез – келген уақытта бақылай алады» - дейді. Бір
оқушы: «Сіздер бәрібір тәртіп орната алмайсыздар» - деп қарсылық білдірді.
Мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Ситуация 10
Учитель говорит ученикам: «В вашей школе собираются поставить новую
систему видеонаблюдения в каждом классе, а также на территории около школы.
Теперь директор, педагоги при желании могут наблюдать за тем, что
происходит в школе».
Жағдаят 11
Мұғалім оқушыларға: «Оқулықтардан, энциклопедиядан үй тапсыр-масын оқып
келуді тапсырды», бір оқушы «кітаптан іздеудің қажеті жоқ, қарайған уақыт
кетеді, оданда Интернеттен қараңыздар» - деп өз кеңесін берді. Мұғалім не
деп жауап беру қажет.
Жағдаят 12
М. деген 9 сынып оқушы тәртібі үнемі педагогтардан ескерту алады. Бір
күні тарих пәнінің мұғалімі тәртіпке шақырғанда М.: «Бір жыл қалды ғой
шыдаңыздаршы» - деді. Мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Жағдаят 15
Арманның сабаққа қабілеті орташа еді. Ол үнемі үштік алатын. Биология
пәнінің мұғалімі интерактив әдісі арқылы топпен жұмыстандырып, оқушыларды
бағалайтын. Топтың арқасында тоқсан соңында Арманға «жақсы» баға шықты.
Әділдік болу үшін мұғалімнің әрекеті қандай болу керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz