Топ жетекшілері топ

Пәні: Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:Егіншілік пен мал шаруашылығы.

Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және практикалық білімдерін шыңдай түсу.

Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету тіршілік иелері үшін өте маңызды

екенін біледі.

Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру, топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер

Кезең

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер

Кезең:

Ұйым дастыру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Топқа бөлу.

Топтық ереже құрастыру.

Оқушының әрекеті: Сандар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:
Кезең:

Ой

шақы ру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабақтардан алған білімдерді еске түсіру мақса-тында топтарға сұрақтар қояды.
Оқушының әрекеті: Еске түсіреді, мысалдар келтіреді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты бағалау.
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:
Кезең:

Қызы ғушылықты ояту

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Ауылдық жердің өсімдіктері мен жануарларының пайдасын анықтау. Пікірталас.
Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап береді, талдайды.
Әдіс-тәсілдер: Рөлдік ойын. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекші-лерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Топтас-тыру.
Кезең:

Мағы наны тану

Уақыт: 20 мин
Мұғалімнің әрекеті: Жаңа мәтін бойынша топтық жұмыстар.
Оқушының әрекеті: Берілген бөліктер бойынша мәтінді мазмұндайды, талдайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау:

Спикерді бағалай-ды

Өзін -өзі бағалай-ды

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабаққа көз жүгіртіп, ойлана отырып рефлексия жазуға тапсырма беру.
Оқушының әрекеті: Ойланады. Жұмысты орындайды. Жұмысын көршісімен алмас-тырады. Оқып, өзінің пікірін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты бағалау
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Парақша-лар
Кезең:

Қоры тынды

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Бағалау. Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушының әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жинақтау бағасы
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:

1. Ой шақыру

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.

-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?

-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын ата?

- Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын ата?

-Суқойма өсімдіктері мен жануарларын ата?

2. Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.

-Мал шаруашылығы мен егіншілік туралы не білесіңдер?

Сергіту сәті.

3. Мағынаны тану

Егін шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.

Ауыл халқының еңбегі туралы әңгіме өткізу.

Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.

Пікіріңді білдір.

- «Адамдар - ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?

Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?

Ой толғау. «Телекөпір» іскерлік ойыны.

Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері -қалалықтар, 6ipeyлepi - ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып, әңгіме жүргізеді.

  • Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?

_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?

_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?

- Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?

- Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмip сүре ала ма?

Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.

- Қалада қалай тұрасыздар?

- Ауылга қандай көмек бере аласыздар?

- Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?

Рефлексия жазу.

Қорытынды.

Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет жинақтап кел.


Ұқсас жұмыстар
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
«сақталу заңдары» тарауын қайталау
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Топ старостасы
Тік төртбұрыш тобы
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Дебат сабақ "мектеп формасы керек пе?"
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Берілген сандар қатарының медианасы. 6 сынып
Сүйек типтері және олардың байланысуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz