Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ жетекшілері топ
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Егіншілік пен мал шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы
жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және практикалық білімдерін
шыңдай түсу.
Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету тіршілік иелері үшін
өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
|Кезең |Уақыт|Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау |Ресурстар, |
| | |әрекеті | |ілдер | |кабинет |
| | | | | | |жабдықта-лу|
| | | | | | |ы, |
| | | | | | |көрне-кілік|
| | | | | | |тер |
|Ұйым |5 мин|Топқа бөлу. |Сандар арқылы топқа |Топтық | | |
|дастыру| |Топтық ереже |бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | |құрастыру. | | | | |
|Ой |5 мин|Өткен сабақтардан|Еске |Топтық |Топты | |
|шақы ру| |алған білімдерді |түсіреді,мысалдар |жұмыс. |бағалау. | |
| | |еске түсіру |келтіреді. | | | |
| | |мақса-тында | | | | |
| | |топтарға сұрақтар| | | | |
| | |қояды. | | | | |
|Қызы |5 мин|Ауылдық жердің |Сұрақтарға жауап |Рөлдік |Топ |Топтас-тыру|
|ғушылық| |өсімдіктері мен |береді,талдайды. |ойын. |жетекші-ле|. |
|ты | |жануарларының | |Түрткі |рінің | |
|ояту | |пайдасын анықтау.| |сұрақ-та|бағалауы. | |
| | |Пікірталас. | |ры. | | |
|Мағы |20 |Жаңа мәтін |Берілген бөліктер | |Спикерді |Плакат, |
|наны |мин |бойынша топтық |бойынша мәтінді | |бағалай-ды|маркер |
|тану | |жұмыстар. |мазмұндайды,талдайды.| |Өзін –өзі | |
| | | | | |бағалай-ды| |
|Ой |5 мин|Өткен сабаққа |Ойланады. Жұмысты | |Топты |Парақша-лар|
|толғау | |көз жүгіртіп, |орындайды. Жұмысын | |бағалау | |
| | |ойлана отырып |көршісімен | | | |
| | |рефлексия жазуға |алмас-тырады. Оқып, | | | |
| | |тапсырма беру. |өзінің пікірін | | | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қоры |5 мин|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері топ | |Жинақтау | |
|тынды | |жетекшілерінің |мүшелерінің бағасын | |бағасы | |
| | |бағасымен |жариялайды. | | | |
| | |танысып, өзінің | | | | |
| | |бағасын шығарады.| | | | |
| | |Үйге тапсырма | | | | |
| | |береді. | | | | |
1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын ата?
- Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Суқойма өсімдіктері мен жануарларын ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Мал шаруашылығы мен егіншілік туралы не білесіңдер?
Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Егін шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.
Ауыл халқының еңбегі туралы әңгіме өткізу.
Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.
Пікіріңді білдір.
- «Адамдар - ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?
Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?
Ой толғау. «Телекөпір» іскерлік ойыны.
Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері
-қалалықтар, 6ipeyлepi - ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып,
әңгіме жүргізеді.
- Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?
_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?
_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?
- Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?
- Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмip сүре ала ма?
Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.
- Қалада қалай тұрасыздар?
- Ауылга қандай көмек бере аласыздар?
- Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?
Рефлексия жазу.
Қорытынды.
Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет
жинақтап кел.
-----------------------
Ауыл
Фермер шаруашылығы
Мал шаруашылығы
Адамдар
Тұрмыс
Техника
Егіншілік
Құнарлы
Жер
Еңбек
Сабақтың тақырыбы:Егіншілік пен мал шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы
жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және практикалық білімдерін
шыңдай түсу.
Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету тіршілік иелері үшін
өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
|Кезең |Уақыт|Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау |Ресурстар, |
| | |әрекеті | |ілдер | |кабинет |
| | | | | | |жабдықта-лу|
| | | | | | |ы, |
| | | | | | |көрне-кілік|
| | | | | | |тер |
|Ұйым |5 мин|Топқа бөлу. |Сандар арқылы топқа |Топтық | | |
|дастыру| |Топтық ереже |бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | |құрастыру. | | | | |
|Ой |5 мин|Өткен сабақтардан|Еске |Топтық |Топты | |
|шақы ру| |алған білімдерді |түсіреді,мысалдар |жұмыс. |бағалау. | |
| | |еске түсіру |келтіреді. | | | |
| | |мақса-тында | | | | |
| | |топтарға сұрақтар| | | | |
| | |қояды. | | | | |
|Қызы |5 мин|Ауылдық жердің |Сұрақтарға жауап |Рөлдік |Топ |Топтас-тыру|
|ғушылық| |өсімдіктері мен |береді,талдайды. |ойын. |жетекші-ле|. |
|ты | |жануарларының | |Түрткі |рінің | |
|ояту | |пайдасын анықтау.| |сұрақ-та|бағалауы. | |
| | |Пікірталас. | |ры. | | |
|Мағы |20 |Жаңа мәтін |Берілген бөліктер | |Спикерді |Плакат, |
|наны |мин |бойынша топтық |бойынша мәтінді | |бағалай-ды|маркер |
|тану | |жұмыстар. |мазмұндайды,талдайды.| |Өзін –өзі | |
| | | | | |бағалай-ды| |
|Ой |5 мин|Өткен сабаққа |Ойланады. Жұмысты | |Топты |Парақша-лар|
|толғау | |көз жүгіртіп, |орындайды. Жұмысын | |бағалау | |
| | |ойлана отырып |көршісімен | | | |
| | |рефлексия жазуға |алмас-тырады. Оқып, | | | |
| | |тапсырма беру. |өзінің пікірін | | | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қоры |5 мин|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері топ | |Жинақтау | |
|тынды | |жетекшілерінің |мүшелерінің бағасын | |бағасы | |
| | |бағасымен |жариялайды. | | | |
| | |танысып, өзінің | | | | |
| | |бағасын шығарады.| | | | |
| | |Үйге тапсырма | | | | |
| | |береді. | | | | |
1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын ата?
- Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Суқойма өсімдіктері мен жануарларын ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Мал шаруашылығы мен егіншілік туралы не білесіңдер?
Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Егін шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.
Ауыл халқының еңбегі туралы әңгіме өткізу.
Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.
Пікіріңді білдір.
- «Адамдар - ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?
Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?
Ой толғау. «Телекөпір» іскерлік ойыны.
Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері
-қалалықтар, 6ipeyлepi - ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып,
әңгіме жүргізеді.
- Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?
_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?
_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?
- Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?
- Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмip сүре ала ма?
Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.
- Қалада қалай тұрасыздар?
- Ауылга қандай көмек бере аласыздар?
- Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?
Рефлексия жазу.
Қорытынды.
Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет
жинақтап кел.
-----------------------
Ауыл
Фермер шаруашылығы
Мал шаруашылығы
Адамдар
Тұрмыс
Техника
Егіншілік
Құнарлы
Жер
Еңбек
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz