Дүниетану пәні: Егіншілік пен мал шаруашылығы - сабақ жоспары

Пәні: Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:Егіншілік пен мал шаруашылығы.

Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және практикалық білімдерін шыңдай түсу.

Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету тіршілік иелері үшін өте маңызды

екенін біледі.

Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру, топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер

Кезең

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер

Кезең:

Ұйым дастыру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Топқа бөлу.

Топтық ереже құрастыру.

Оқушының әрекеті: Сандар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:
Кезең:

Ой

шақы ру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабақтардан алған білімдерді еске түсіру мақса-тында топтарға сұрақтар қояды.
Оқушының әрекеті: Еске түсіреді, мысалдар келтіреді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты бағалау.
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:
Кезең:

Қызы ғушылықты ояту

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Ауылдық жердің өсімдіктері мен жануарларының пайдасын анықтау. Пікірталас.
Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап береді, талдайды.
Әдіс-тәсілдер: Рөлдік ойын. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекші-лерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Топтас-тыру.
Кезең:

Мағы наны тану

Уақыт: 20 мин
Мұғалімнің әрекеті: Жаңа мәтін бойынша топтық жұмыстар.
Оқушының әрекеті: Берілген бөліктер бойынша мәтінді мазмұндайды, талдайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау:

Спикерді бағалай-ды

Өзін -өзі бағалай-ды

Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабаққа көз жүгіртіп, ойлана отырып рефлексия жазуға тапсырма беру.
Оқушының әрекеті: Ойланады. Жұмысты орындайды. Жұмысын көршісімен алмас-тырады. Оқып, өзінің пікірін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты бағалау
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер: Парақша-лар
Кезең:

Қоры тынды

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Бағалау. Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушының әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жинақтау бағасы
Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер:

1. Ой шақыру

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.

-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?

-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын ата?

- Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын ата?

-Суқойма өсімдіктері мен жануарларын ата?

2. Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.

-Мал шаруашылығы мен егіншілік туралы не білесіңдер?

Сергіту сәті.

3. Мағынаны тану

Егін шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.

Ауыл халқының еңбегі туралы әңгіме өткізу.

Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.

Пікіріңді білдір.

- «Адамдар - ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?

Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?

Ой толғау. «Телекөпір» іскерлік ойыны.

Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері -қалалықтар, 6ipeyлepi - ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып, әңгіме жүргізеді.

  • Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?

_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?

_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?

- Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?

- Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмip сүре ала ма?

Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.

- Қалада қалай тұрасыздар?

- Ауылга қандай көмек бере аласыздар?

- Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?

Рефлексия жазу.

Қорытынды.

Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет жинақтап кел.


Ұқсас жұмыстар
4-сынып Дүниетану сабақ жоспары: Егіншілік пен мал шаруашылығы
Дүниетану сабағы: Қазақстандағы егіншілік пен мал шаруашылығы туралы оқу-әдістемелік жоспар
Ашық сабақ: 9-сынып - Жер шаруашылығы, мал шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстандағы көшпелі мал шаруашылығы
Дүниетану сабағы: Мұрат атай мәтіні негізінде көктем мезгілі мен мал шаруашылығы тақырыбын оқыту
Ежелгі Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы: темір дәуіріндегі өнімді шаруашылық
Мал шаруашылығы: төрт түліктің ерекшеліктері және ұлттық тәрбиелік мәні
Өкініш әңгімесі арқылы мал шаруашылығы мен еңбекке тәрбиелеу
6-сынып тарих сабағы: Көшпелі мал шаруашылығы - өнімді шаруашылықтың пайда болуы, дамуы және ерекшеліктері
9-сынып географиясы бойынша қысқа мерзімді жоспар: Қазақстан - мал шаруашылығы аймағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz