Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ жетекшілері топ

Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:Егіншілік пен мал шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы
жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және практикалық білімдерін
шыңдай түсу.
Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету тіршілік иелері үшін
өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
|Кезең |Уақыт|Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау |Ресурстар, |
| | |әрекеті | |ілдер | |кабинет |
| | | | | | |жабдықта-лу|
| | | | | | |ы, |
| | | | | | |көрне-кілік|
| | | | | | |тер |
|Ұйым |5 мин|Топқа бөлу. |Сандар арқылы топқа |Топтық | | |
|дастыру| |Топтық ереже |бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | |құрастыру. | | | | |
|Ой |5 мин|Өткен сабақтардан|Еске |Топтық |Топты | |
|шақы ру| |алған білімдерді |түсіреді,мысалдар |жұмыс. |бағалау. | |
| | |еске түсіру |келтіреді. | | | |
| | |мақса-тында | | | | |
| | |топтарға сұрақтар| | | | |
| | |қояды. | | | | |
|Қызы |5 мин|Ауылдық жердің |Сұрақтарға жауап |Рөлдік |Топ |Топтас-тыру|
|ғушылық| |өсімдіктері мен |береді,талдайды. |ойын. |жетекші-ле|. |
|ты | |жануарларының | |Түрткі |рінің | |
|ояту | |пайдасын анықтау.| |сұрақ-та|бағалауы. | |
| | |Пікірталас. | |ры. | | |
|Мағы |20 |Жаңа мәтін |Берілген бөліктер | |Спикерді |Плакат, |
|наны |мин |бойынша топтық |бойынша мәтінді | |бағалай-ды|маркер |
|тану | |жұмыстар. |мазмұндайды,талдайды.| |Өзін –өзі | |
| | | | | |бағалай-ды| |
|Ой |5 мин|Өткен сабаққа |Ойланады. Жұмысты | |Топты |Парақша-лар|
|толғау | |көз жүгіртіп, |орындайды. Жұмысын | |бағалау | |
| | |ойлана отырып |көршісімен | | | |
| | |рефлексия жазуға |алмас-тырады. Оқып, | | | |
| | |тапсырма беру. |өзінің пікірін | | | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қоры |5 мин|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері топ | |Жинақтау | |
|тынды | |жетекшілерінің |мүшелерінің бағасын | |бағасы | |
| | |бағасымен |жариялайды. | | | |
| | |танысып, өзінің | | | | |
| | |бағасын шығарады.| | | | |
| | |Үйге тапсырма | | | | |
| | |береді. | | | | |

1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын ата?
- Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын ата?
-Суқойма өсімдіктері мен жануарларын ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Мал шаруашылығы мен егіншілік туралы не білесіңдер?

Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Егін шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.
Ауыл халқының еңбегі туралы әңгіме өткізу.
Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.

Пікіріңді білдір.
- «Адамдар - ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?
Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?
Ой толғау. «Телекөпір» іскерлік ойыны.
Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері
-қалалықтар, 6ipeyлepi - ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып,
әңгіме жүргізеді.
- Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?
_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?
_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?
- Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?
- Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмip сүре ала ма?
Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.
- Қалада қалай тұрасыздар?
- Ауылга қандай көмек бере аласыздар?
- Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?
Рефлексия жазу.
Қорытынды.
Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет
жинақтап кел.

-----------------------
Ауыл

Фермер шаруашылығы

Мал шаруашылығы

Адамдар

Тұрмыс

Техника

Егіншілік

Құнарлы

Жер

Еңбек

Ұқсас жұмыстар
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
«сақталу заңдары» тарауын қайталау
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Топ старостасы
Тік төртбұрыш тобы
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Дебат сабақ "мектеп формасы керек пе?"
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Берілген сандар қатарының медианасы. 6 сынып
Сүйек типтері және олардың байланысуы
Пәндер