Топқа бөлу

Пәні: Дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.

Сабақтың мақсаты: оқушылардың тау жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және

практикалық білімдерін шыңдай түсу.

Нәтижесі: таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау тіршілік иелері үшін өте маңызды

екенін біледі.

Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру, топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер

Кезең

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер

Кезең:

Ұйым дастыру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Топқа бөлу.

Топтық ереже құрастыру.

Оқушының әрекеті: Сандар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер:
Кезең:

Ой

шақы ру

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабақтардан алған білімдерді еске түсіру мақсатында топтарға сұрақтар қояды.
Оқушының әрекеті: Еске түсіреді, мысалдар келтіреді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты бағалау.
Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер:
Кезең:

Қызы ғушы лықты ояту

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Аулы жердің өсімдіктері мен жануарларының пайдасын анықтау. Пікірталас.
Оқушының әрекеті: Сұрақтарға жауап береді, талдайды.
Әдіс-тәсілдер: Рөлдік ойын. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер: Топтастыру.
Кезең:

Мағы наны тану

Уақыт: 20 мин
Мұғалімнің әрекеті: Жаңа мәтін бойынша топтық жұмыстар.
Оқушының әрекеті: Берілген бөліктер бойынша мәтінді мазмұндайды, талдайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау:

Спикерді бағалай-ды

Өзін -өзі бағалайды

Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Өткен сабаққа көз жүгіртіп, ойлана отырып рефлексия жазуға тапсырма беру.
Оқушының әрекеті: Ойланады. Жұмысты орындайды. Жұмысын көршісімен алмас-тырады. Оқып, өзінің пікірін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты бағалау
Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер: Парақшалар
Кезең:

Қоры тынды

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің әрекеті: Бағалау. Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушының әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жинақтау бағасы
Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер:

1. Ой шақыру

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.

-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Дала өсімдіктері мен жануарлары ата?

-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары ата?

2. Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.

-Таулы жер туралы не білесіңдер?

а) Жер бетінің ерекше биік тұстарын тау дейді.

ә) Таудың басында қар жатады.

б) Тауда барыс, бұғы, бүркіт т. б. тіршілік етеді.

в) Тауда демалыс орындары салынады.

г) Тау басында маса, сона болмайды т. б

Сергіту сәті.

3. Мағынаны тану

Тауды қандай ірі-ірі топтарға бөлуге болады, балалар дей отырып тақтаға « Тау » сөзі жазылған плакат ілінеді.

Стартегия: Топтастыру әдісі.

Оқушылар тақтаға шығып өздері жазады.

Оқушыларды 5 топқа бөліп (1 топ « өсімдік », 2 топ « тастар », 3 топ « құстар », 4 топ « жануарлар», 5 топ « ағаштар » отырғызамын. Әр топқа өз аттарын плакатқа жаздыра отырып қорғату. Әр топ өз аттарын ассоциация құрып, қорғайды. Әр топ өз аттарын жазып болған соң көршілес топпен ауыстырып, бір-бірімен алмасып толықтырады. Яғни « Тау » дегенде көз алдымызға өсімдіктер, тастар, құстар, аңдар, ағаштар, жануарлар елестейді екен дей отырып топтастырып аламыз.

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді оқып, мазмұнын ашамын.

Ой толғау.

Стратегия. « Кубизм »

Алты қырында алты тапсырма берілген кубикті қолданамыз.

  1. Суреттеңіз « Құстар » ( түсі, формасы, пішіні, көлемі, салмағы т. б. )
  2. Салыстырыңыз « Тау » ( бірнеше затпен салыстыру, неге ұқсайды, қандай басым ерекшеліктері бар?)
  3. Зерттеңіз « Тастар » ( қалай жасалған, құрал неден тұрады, қашан пайда болған, қандай мақсатта пайдаланылады ? )
  4. Ойыңызбен байланыстырыңыз « Жануарлар » ( осы затқа, құбылысқа қарағанда ойыңызға не келеді?)
  5. Қолданыңыз және іске асырыңыз « Өсімдік » (өзінің жеке қызметінен басқа тағы да қандай салада, тұрмыстық қай жағында пайдалануға болады?)
  6. Қарсы шығыңыз немесе қолданыңыз « Ағаштар » ( осы заттың немесе құбылыстың келтірер пайдасы немесе зиянын ажырату) .

Оқушылар топ бойынша кубизм стратегиясымен жұмыс жасайды. Оны әр топ өздері лидер сайлап, өз сұрақтарына жауап беріп, дәлелдейді.

Зат есім:-

Сын есім:--

Етістік:---

4 сөзден құралған сөйлем

Зат есім:-Сын есім:--Етістік:---4 сөзден құралған сөйлем: Балама сөз:-

Стратегия: ЭССЕ жазу. ( оқушының жеке көзқарасын білдіру етіп шағын шығарма жазу) Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»

Үйге тапсырма: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жөнінде қосымша мағлұматтар іздеу.


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары
Квадрат түбір
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz