Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топқа бөлу
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың тау жайлы алған білімдерін тереңдету,
теориялық және
практикалық білімдерін шыңдай түсу.
Нәтижесі: таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау тіршілік иелері
үшін өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
|Кезең |Уақыт|Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау |Ресурстар|
| | |әрекеті | |ілдер | |, кабинет|
| | | | | | |жабдықтал|
| | | | | | |уы, |
| | | | | | |көрнекілі|
| | | | | | |ктер |
|Ұйым |5 мин|Топқа бөлу. |Сандар арқылы топқа |Топтық | | |
|дастыру| |Топтық ереже |бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | |құрастыру. | | | | |
|Ой |5 мин|Өткен сабақтардан|Еске |Топтық |Топты | |
|шақы ру| |алған білімдерді |түсіреді,мысалдар |жұмыс. |бағалау. | |
| | |еске түсіру |келтіреді. | | | |
| | |мақсатында | | | | |
| | |топтарға сұрақтар| | | | |
| | |қояды. | | | | |
|Қызы |5 мин|Аулы жердің |Сұрақтарға жауап |Рөлдік |Топ |Топтастыр|
|ғушы | |өсімдіктері мен |береді,талдайды. |ойын. |жетекшіле|у. |
|лықты | |жануарларының | |Түрткі |рінің | |
|ояту | |пайдасын анықтау.| |сұрақ-та|бағалауы.| |
| | |Пікірталас. | |ры. | | |
|Мағы |20 |Жаңа мәтін |Берілген бөліктер | |Спикерді |Плакат, |
|наны |мин |бойынша топтық |бойынша мәтінді | |бағалай-д|маркер |
|тану | |жұмыстар. |мазмұндайды,талдайды.| |ы | |
| | | | | |Өзін –өзі| |
| | | | | |бағалайды| |
|Ой |5 мин|Өткен сабаққа |Ойланады. Жұмысты | |Топты |Парақшала|
|толғау | |көз жүгіртіп, |орындайды. Жұмысын | |бағалау |р |
| | |ойлана отырып |көршісімен | | | |
| | |рефлексия жазуға |алмас-тырады. Оқып, | | | |
| | |тапсырма беру. |өзінің пікірін | | | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қоры |5 мин|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері топ | |Жинақтау | |
|тынды | |жетекшілерінің |мүшелерінің бағасын | |бағасы | |
| | |бағасымен |жариялайды. | | | |
| | |танысып, өзінің | | | | |
| | |бағасын шығарады.| | | | |
| | |Үйге тапсырма | | | | |
| | |береді. | | | | |
1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарлары ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Таулы жер туралы не білесіңдер?
а) Жер бетінің ерекше биік тұстарын тау дейді.
ә) Таудың басында қар жатады.
б) Тауда барыс, бұғы, бүркіт т.б. тіршілік етеді.
в) Тауда демалыс орындары салынады.
г) Тау басында маса, сона болмайды т.б
Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Тауды қандай ірі-ірі топтарға бөлуге болады, балалар дей отырып
тақтаға « Тау » сөзі жазылған плакат ілінеді.
Стартегия: Топтастыру әдісі.
Оқушылар тақтаға шығып өздері жазады.
Оқушыларды 5 топқа бөліп (1 топ « өсімдік », 2 топ « тастар », 3 топ «
құстар », 4 топ « жануарлар» , 5 топ « ағаштар »
отырғызамын. Әр топқа өз аттарын плакатқа жаздыра отырып қорғату.Әр топ өз
аттарын ассоциация құрып, қорғайды. Әр топ өз аттарын жазып болған соң
көршілес топпен ауыстырып, бір-бірімен алмасып толықтырады. Яғни « Тау »
дегенде көз алдымызға өсімдіктер, тастар, құстар, аңдар, ағаштар, жануарлар
елестейді екен дей отырып топтастырып аламыз.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді оқып, мазмұнын ашамын.
Ой толғау.
Стратегия. « Кубизм »
Алты қырында алты тапсырма берілген кубикті қолданамыз.
1. Суреттеңіз « Құстар » ( түсі, формасы, пішіні, көлемі, салмағы т.б.)
2. Салыстырыңыз « Тау » ( бірнеше затпен салыстыру, неге ұқсайды, қандай
басым ерекшеліктері бар?)
3. Зерттеңіз « Тастар » ( қалай жасалған, құрал неден тұрады, қашан пайда
болған, қандай мақсатта пайдаланылады ? )
4. Ойыңызбен байланыстырыңыз « Жануарлар » ( осы затқа, құбылысқа
қарағанда ойыңызға не келеді?)
5. Қолданыңыз және іске асырыңыз « Өсімдік » (өзінің жеке қызметінен
басқа тағы да қандай салада, тұрмыстық қай жағында пайдалануға
болады?)
6. Қарсы шығыңыз немесе қолданыңыз « Ағаштар » ( осы заттың немесе
құбылыстың келтірер пайдасы немесе зиянын ажырату).
Оқушылар топ бойынша кубизм стратегиясымен жұмыс жасайды. Оны әр топ
өздері лидер сайлап, өз сұрақтарына жауап беріп, дәлелдейді.
|Зат есім:- |
|Сын есім:-- |
|Етістік:--- |
|4 сөзден құралған сөйлем |
|Балама сөз:- |
Стратегия: ЭССЕ жазу. ( оқушының жеке көзқарасын білдіру етіп шағын
шығарма жазу) Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»
Үйге тапсырма: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жөнінде
қосымша мағлұматтар іздеу.
-----------------------
өсім
Тау
тастар
құстар
жануар
жыртқыш аңдар
ағаштар
Сабақтың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың тау жайлы алған білімдерін тереңдету,
теориялық және
практикалық білімдерін шыңдай түсу.
Нәтижесі: таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау тіршілік иелері
үшін өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
|Кезең |Уақыт|Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау |Ресурстар|
| | |әрекеті | |ілдер | |, кабинет|
| | | | | | |жабдықтал|
| | | | | | |уы, |
| | | | | | |көрнекілі|
| | | | | | |ктер |
|Ұйым |5 мин|Топқа бөлу. |Сандар арқылы топқа |Топтық | | |
|дастыру| |Топтық ереже |бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | |құрастыру. | | | | |
|Ой |5 мин|Өткен сабақтардан|Еске |Топтық |Топты | |
|шақы ру| |алған білімдерді |түсіреді,мысалдар |жұмыс. |бағалау. | |
| | |еске түсіру |келтіреді. | | | |
| | |мақсатында | | | | |
| | |топтарға сұрақтар| | | | |
| | |қояды. | | | | |
|Қызы |5 мин|Аулы жердің |Сұрақтарға жауап |Рөлдік |Топ |Топтастыр|
|ғушы | |өсімдіктері мен |береді,талдайды. |ойын. |жетекшіле|у. |
|лықты | |жануарларының | |Түрткі |рінің | |
|ояту | |пайдасын анықтау.| |сұрақ-та|бағалауы.| |
| | |Пікірталас. | |ры. | | |
|Мағы |20 |Жаңа мәтін |Берілген бөліктер | |Спикерді |Плакат, |
|наны |мин |бойынша топтық |бойынша мәтінді | |бағалай-д|маркер |
|тану | |жұмыстар. |мазмұндайды,талдайды.| |ы | |
| | | | | |Өзін –өзі| |
| | | | | |бағалайды| |
|Ой |5 мин|Өткен сабаққа |Ойланады. Жұмысты | |Топты |Парақшала|
|толғау | |көз жүгіртіп, |орындайды. Жұмысын | |бағалау |р |
| | |ойлана отырып |көршісімен | | | |
| | |рефлексия жазуға |алмас-тырады. Оқып, | | | |
| | |тапсырма беру. |өзінің пікірін | | | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қоры |5 мин|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері топ | |Жинақтау | |
|тынды | |жетекшілерінің |мүшелерінің бағасын | |бағасы | |
| | |бағасымен |жариялайды. | | | |
| | |танысып, өзінің | | | | |
| | |бағасын шығарады.| | | | |
| | |Үйге тапсырма | | | | |
| | |береді. | | | | |
1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарлары ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Таулы жер туралы не білесіңдер?
а) Жер бетінің ерекше биік тұстарын тау дейді.
ә) Таудың басында қар жатады.
б) Тауда барыс, бұғы, бүркіт т.б. тіршілік етеді.
в) Тауда демалыс орындары салынады.
г) Тау басында маса, сона болмайды т.б
Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Тауды қандай ірі-ірі топтарға бөлуге болады, балалар дей отырып
тақтаға « Тау » сөзі жазылған плакат ілінеді.
Стартегия: Топтастыру әдісі.
Оқушылар тақтаға шығып өздері жазады.
Оқушыларды 5 топқа бөліп (1 топ « өсімдік », 2 топ « тастар », 3 топ «
құстар », 4 топ « жануарлар» , 5 топ « ағаштар »
отырғызамын. Әр топқа өз аттарын плакатқа жаздыра отырып қорғату.Әр топ өз
аттарын ассоциация құрып, қорғайды. Әр топ өз аттарын жазып болған соң
көршілес топпен ауыстырып, бір-бірімен алмасып толықтырады. Яғни « Тау »
дегенде көз алдымызға өсімдіктер, тастар, құстар, аңдар, ағаштар, жануарлар
елестейді екен дей отырып топтастырып аламыз.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді оқып, мазмұнын ашамын.
Ой толғау.
Стратегия. « Кубизм »
Алты қырында алты тапсырма берілген кубикті қолданамыз.
1. Суреттеңіз « Құстар » ( түсі, формасы, пішіні, көлемі, салмағы т.б.)
2. Салыстырыңыз « Тау » ( бірнеше затпен салыстыру, неге ұқсайды, қандай
басым ерекшеліктері бар?)
3. Зерттеңіз « Тастар » ( қалай жасалған, құрал неден тұрады, қашан пайда
болған, қандай мақсатта пайдаланылады ? )
4. Ойыңызбен байланыстырыңыз « Жануарлар » ( осы затқа, құбылысқа
қарағанда ойыңызға не келеді?)
5. Қолданыңыз және іске асырыңыз « Өсімдік » (өзінің жеке қызметінен
басқа тағы да қандай салада, тұрмыстық қай жағында пайдалануға
болады?)
6. Қарсы шығыңыз немесе қолданыңыз « Ағаштар » ( осы заттың немесе
құбылыстың келтірер пайдасы немесе зиянын ажырату).
Оқушылар топ бойынша кубизм стратегиясымен жұмыс жасайды. Оны әр топ
өздері лидер сайлап, өз сұрақтарына жауап беріп, дәлелдейді.
|Зат есім:- |
|Сын есім:-- |
|Етістік:--- |
|4 сөзден құралған сөйлем |
|Балама сөз:- |
Стратегия: ЭССЕ жазу. ( оқушының жеке көзқарасын білдіру етіп шағын
шығарма жазу) Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»
Үйге тапсырма: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жөнінде
қосымша мағлұматтар іздеу.
-----------------------
өсім
Тау
тастар
құстар
жануар
жыртқыш аңдар
ағаштар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz