Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дәстүрлі сабақ
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі
Досниязова Айнур Убеновна
Сабақтың тақырыбы : «Синонимдер»
Сабақтың мақсаты :
а) Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте
сақтау қабілеттерін артыру. Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баулу;
ә) Оқушылардың туған жер тарихына деген патриоттық сезімін ояту,
адамгершілікке баулу, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, сөз
өнеріне деген қызығушылығын арттыру;
б) Ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз
бетімен әрекеттенуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі : Үлестірмелі кеспе қағаздар
Пәнаралық байланыс : Әдебиет
Сабақтың барысы :
а) Ұйымдастыру кезеңі :
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың
тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау :
Үйге берілген жаттығуды тексеремін.
1. Омонимдер дегеніміз не?
2. Көп мағыналы сөздерден омонимдердің қандай айырмашылығы бар?
3. Мәтін дегеніміз не?
4. Ауызша тіл дегеніміз не?
б) Жаңа сабақты тсіндіру :
Мағыналары бір - біріне жақын,бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер
тобы синонимдер деп аталады.Синонимдер мынадай белгілеріне қарай
топтастырылады.
1) Сөздердің дыбысталуында өзгешелік болу керек ;
2) Сөздер бір ғана ұғымды білдіруі керек ;
3) Сөздер бір ғана сөз табына қатысты болуы керек.
Бұған қосымша синонимдер мәтінде бірін-бірі алмастырған жағдайда бір
ғана сөйлем мүшесінің (не толықтауыштың,не анықтауыштың,не пысықтауыштың,не
баяндауыштың,не бастауыштың қызметін атқарады. Мысалы : ас, тамақ, дәм,
тағам, ауқат дегендер бір - біріне синонимдес сөздер. Бұлар дыбысталуы,
жазылуы жағынан әр түрлі. Бірақ бәрінің беретін ұғымы - адам баласының
жейтін қоректік заты. Бесеуі де сөз табы жағынан зат есім болады.
Қонақтарға арналған ас өте дәмді болды деген сөйлемдегі ас сөзінің орнына
қайсысын қойсақ та, бұлар бір ғана не? деген сұраққа жауап беріп, сөйлемде
бастауыш қызметін атқарады.
Жаңа сабақтан кейін жаттығумен жұмыс жүргіземін.
Білімді бекіту : 1. Синоним дегеніміз не?
2. Сөздің тура мағынасы дегенді қалай
түсінесіңдер?
3. Омоним сөздер дегеніміз не?
4. Ажар, жылдам сөздерінің синонимдерін
табыңдар.
Үйге тапсырма : 72 – жаттығуды жазып,оның ішіндегі ғажап, уәде, шық, айла
сөздерінің синонимдерін тауып жазып келуге беремін.
Бағалау : Сұрақ қою арқылы оқушылардың білімдерін бағалаймын.
№8 орта мектептің қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі
Досниязова Айнур Убеновна
Сабақтың тақырыбы : «Синонимдер»
Сабақтың мақсаты :
а) Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте
сақтау қабілеттерін артыру. Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баулу;
ә) Оқушылардың туған жер тарихына деген патриоттық сезімін ояту,
адамгершілікке баулу, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, сөз
өнеріне деген қызығушылығын арттыру;
б) Ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз
бетімен әрекеттенуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі : Сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі : Үлестірмелі кеспе қағаздар
Пәнаралық байланыс : Әдебиет
Сабақтың барысы :
а) Ұйымдастыру кезеңі :
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың
тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау :
Үйге берілген жаттығуды тексеремін.
1. Омонимдер дегеніміз не?
2. Көп мағыналы сөздерден омонимдердің қандай айырмашылығы бар?
3. Мәтін дегеніміз не?
4. Ауызша тіл дегеніміз не?
б) Жаңа сабақты тсіндіру :
Мағыналары бір - біріне жақын,бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер
тобы синонимдер деп аталады.Синонимдер мынадай белгілеріне қарай
топтастырылады.
1) Сөздердің дыбысталуында өзгешелік болу керек ;
2) Сөздер бір ғана ұғымды білдіруі керек ;
3) Сөздер бір ғана сөз табына қатысты болуы керек.
Бұған қосымша синонимдер мәтінде бірін-бірі алмастырған жағдайда бір
ғана сөйлем мүшесінің (не толықтауыштың,не анықтауыштың,не пысықтауыштың,не
баяндауыштың,не бастауыштың қызметін атқарады. Мысалы : ас, тамақ, дәм,
тағам, ауқат дегендер бір - біріне синонимдес сөздер. Бұлар дыбысталуы,
жазылуы жағынан әр түрлі. Бірақ бәрінің беретін ұғымы - адам баласының
жейтін қоректік заты. Бесеуі де сөз табы жағынан зат есім болады.
Қонақтарға арналған ас өте дәмді болды деген сөйлемдегі ас сөзінің орнына
қайсысын қойсақ та, бұлар бір ғана не? деген сұраққа жауап беріп, сөйлемде
бастауыш қызметін атқарады.
Жаңа сабақтан кейін жаттығумен жұмыс жүргіземін.
Білімді бекіту : 1. Синоним дегеніміз не?
2. Сөздің тура мағынасы дегенді қалай
түсінесіңдер?
3. Омоним сөздер дегеніміз не?
4. Ажар, жылдам сөздерінің синонимдерін
табыңдар.
Үйге тапсырма : 72 – жаттығуды жазып,оның ішіндегі ғажап, уәде, шық, айла
сөздерінің синонимдерін тауып жазып келуге беремін.
Бағалау : Сұрақ қою арқылы оқушылардың білімдерін бағалаймын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz