Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұхиттардың аттарын ата
№5 мектеп
Тақырыбы: «Мұхиттар»
Биология пәні мұғалімі: Сарина М.А.
2012-2013 жыл
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттар
Сабақтың мақсаты: А) Оқушыларға дүние жүзі картасы, ондағы
орналасқан мемлекеттер, мемлекеттердің
топтасуы, өз еліміз туралы түсінік беру
Ә) Есте сақтау және қисынды ойлау
қабілеттерін дамыту
Б) Әр түрлі елдердің өзіне тән
қиыншылықтарын айта отырып, төзімділікке,
имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті сурет, дүние жүзінің саяси картасы,
тірек сызбанұсқасы
Сабақтың пән аралық: Жаратылыстану, Дүние жүзі тарихы
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген «тәсілдер» тақырыбын лездік сұрақ арқылы және де топтап
1 оқушыдан шығып, қорытындылап айтып шығады.
ІІІ. Жаңа сабақ
Әрбір мұхит өзіндік ерекшеліктерге ие. Тынық мұхит пен Солтүстік мұзды
мұхиттың кейбір ерекшеліктерін салыстыру негізінде осыған көз жеткізейік.
Тынық мұхит — Жер шарындағы ең ірі (ауданы — 178,7 млн км²), ең терең
(орташа тереңдігі — 3976 м, ең терең бөлігі — 11022 м) жене ең ыстық
(орташа температурасы +19,1°С) мұхит. Мұхит тереңдігі 5000 м-ден асатын 35
шұңғыманың 25-і, 4 шұңғыма орналасқан. Тынық мұхит суының көлемі шамамен
км3.
1. Жер шарындағы қандай неше мұқит бар?
2. Мұхиттардың аттарын ата?
Оқушылар жауап береді.
Жаңа сабақ тірек – сызбанұсқа, карта бойынша түсіндіріледі.
І карта
Саяси Саяси әкімшілік
Австралия аумағындағы үлкен елдер
Ресей Канада Қытай АҚШ Бразилия Үндістан
Мемлекеттер
Дамыған Дамушы
ІІ карта
тынық атлант үнді солт.мұзды мұхит
ІV. Бекіту: Пысықтауға сұрақтар қойылады.
1. Саяси карта нені көрсетеді?
2. Әлемдегі ең ірі 7 елді ата?
3. Халқының саны жағынан ең үлкен
мемлекетті ата?
4. Дамыған елдерді ата?
V. Қорытынды: Өз еліміздің тәуелсіздігі қалай келгені туралы
айтып өтемін.
VI. Бағалау:
VІІ. Үйге тапсырма:
1. Өтілетін тақырыпты оқып келу
2. Картаны салып келу
3. Өз еліміздің жетістігі туралы іздену.
Тақырыбы: «Мұхиттар»
Биология пәні мұғалімі: Сарина М.А.
2012-2013 жыл
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттар
Сабақтың мақсаты: А) Оқушыларға дүние жүзі картасы, ондағы
орналасқан мемлекеттер, мемлекеттердің
топтасуы, өз еліміз туралы түсінік беру
Ә) Есте сақтау және қисынды ойлау
қабілеттерін дамыту
Б) Әр түрлі елдердің өзіне тән
қиыншылықтарын айта отырып, төзімділікке,
имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті сурет, дүние жүзінің саяси картасы,
тірек сызбанұсқасы
Сабақтың пән аралық: Жаратылыстану, Дүние жүзі тарихы
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген «тәсілдер» тақырыбын лездік сұрақ арқылы және де топтап
1 оқушыдан шығып, қорытындылап айтып шығады.
ІІІ. Жаңа сабақ
Әрбір мұхит өзіндік ерекшеліктерге ие. Тынық мұхит пен Солтүстік мұзды
мұхиттың кейбір ерекшеліктерін салыстыру негізінде осыған көз жеткізейік.
Тынық мұхит — Жер шарындағы ең ірі (ауданы — 178,7 млн км²), ең терең
(орташа тереңдігі — 3976 м, ең терең бөлігі — 11022 м) жене ең ыстық
(орташа температурасы +19,1°С) мұхит. Мұхит тереңдігі 5000 м-ден асатын 35
шұңғыманың 25-і, 4 шұңғыма орналасқан. Тынық мұхит суының көлемі шамамен
км3.
1. Жер шарындағы қандай неше мұқит бар?
2. Мұхиттардың аттарын ата?
Оқушылар жауап береді.
Жаңа сабақ тірек – сызбанұсқа, карта бойынша түсіндіріледі.
І карта
Саяси Саяси әкімшілік
Австралия аумағындағы үлкен елдер
Ресей Канада Қытай АҚШ Бразилия Үндістан
Мемлекеттер
Дамыған Дамушы
ІІ карта
тынық атлант үнді солт.мұзды мұхит
ІV. Бекіту: Пысықтауға сұрақтар қойылады.
1. Саяси карта нені көрсетеді?
2. Әлемдегі ең ірі 7 елді ата?
3. Халқының саны жағынан ең үлкен
мемлекетті ата?
4. Дамыған елдерді ата?
V. Қорытынды: Өз еліміздің тәуелсіздігі қалай келгені туралы
айтып өтемін.
VI. Бағалау:
VІІ. Үйге тапсырма:
1. Өтілетін тақырыпты оқып келу
2. Картаны салып келу
3. Өз еліміздің жетістігі туралы іздену.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz