Топ жетекшілері

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.
Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдісі:
Топтастыру.
Көрнекілігі:
слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,
Кезең
Уақыт
Мұғалім-нің әрекеті
Оқушы-ның әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Бағалау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер
Ұйымдас-тыру
5мин
Ой шақыру
5мин
Қызығушы-лықты
ояту
5мин
Топ жетекшілерінің
бағалауы.
Мағынаны тану
20 мин
Ой толғау
5мин
Қорытын-ды
5мин
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.
Мен бақытты баламын,
Жан дүнием де күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Ой шақыру.
1. Математикалық диктант.
•6 центнерде неше килограмм бар?
•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
•100 000 санын 2 бірлікке азайт.
•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?
•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
•1 саны 5000-нан неше есе артық?
•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
№1 жаттығу есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндір.
ІV. Мағынаны тану.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
№2 а) есептиеп, дұрыстығын тексеру.
45150 :14 = 3225 740160:36=20560 302520:12=25210
9215702:51=18070 60:98=9070 908820:18=50490
175440:43=4080 813400:28=29050 247230:41=6030
№3 тапсырманы талдап шығару.
540:х+15=150:2
540:х+15=75
540:х=75-15
540:х=60
х=540:60
х=9
540:9+15=150:2
75=75
х·50+100·9=250·4
х·50+900=1000
х·50=1000-900
х·50=100
х=100:50
х=2
2·50+100·9=250·4
1000=1000
120+х·15=375
х·15=375-120
х·15=255
х=17
120+17·15=375
375=375
600-120+х·12=600
480+х·12=600
х·12=600-480
х·12=120
х=120:12
х=10
600-120+10·12=600
600=600
1260+12·х=3000
12·х=3000-1260
12·х=1740
х=1740:12
х=145
1260+12·145=3000
3000=3000
№5 есеп. Шешуі: 1260:28*20=900 Жауабы: 20 күнде 900 кіржуғыш машинасы жасалды.
№7 фигураның ауданын тап.
10 • 9 - 5 • 4 = 70 м 2
20 • 15 + 30 • 18 = 840 дм 2
V. Ой толғау.
№6 есеп.
Шешуі: 2000-(278+278*3) =888 Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет сатылды.
VI. Қорытынды. Үй тапсырмасы. № 8. 18- бет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz