Топ жетекшілері

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.

Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.

Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.

Типі: Жаңа сабақ.

Әдісі: Топтастыру.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,

Кезең

Уақыт

Мұғалім-нің әрекеті

Оқушы-ның әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер

Кезең:

Ұйымдас-тыру

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Топқа бөлу. Топтық ереже құрастыру.
Оқушы-ның әрекеті: Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер:
Кезең:

Ой шақыру

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Математикалық диктант. .
Оқушы-ның әрекеті: Талқылайды, бөледі, қорытынды шыға-рады.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты баға-лау.
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Оқушылар жасаған жұмыстар.
Кезең:

Қызығушы-лықты

ояту

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: 1- тапсырмаланы орындауды ұсынады,
Оқушы-ның әрекеті: 8- тапсырмаланы ауызша орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Оқулық
Кезең:

Мағынаны тану

Уақыт:

20 мин

Мұғалім-нің әрекеті: № 2, 3, 4, 5, 6, 7 тапсырмаларды орындауды ұсынады.
Оқушы-ның әрекеті: Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Тақтада орын-дайды.
Бағалау: Спи-керді баға-лайды
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Ойша өткен сабаққа көз жүгірту.
Оқушы-ның әрекеті: Ойланады, өздерінің пікірлерін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты баға-лау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Парақшалар
Кезең:

Қорытын-ды

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Бағалау. Топ жетек-шілерінің пікірін тыңдап, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушы-ның әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жи-нақтау баға-сы
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.

Мен бақытты баламын,

Жан дүнием де күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.

Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ. Ой шақыру.

1. Математикалық диктант.

•6 центнерде неше килограмм бар?

•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.

•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.

•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.

•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.

•100 000 санын 2 бірлікке азайт.

•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?

•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?

•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?

•1 саны 5000-нан неше есе артық?

•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.

ІІІ. Қызығушылықты ояту.

№1 жаттығу есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндір.

ІV. Мағынаны тану.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

№2 а) есептиеп, дұрыстығын тексеру.

45150 :14 = 3225 740160:36=20560 302520:12=25210

9215702:51=18070 60:98=9070 908820:18=50490

175440:43=4080 813400:28=29050 247230:41=6030

№3 тапсырманы талдап шығару.

540:х+15=150:2

540:х+15=75

540:х=75-15

540:х=60

х=540:60

х=9

540:9+15=150:2

75=75

х·50+100·9=250·4

х·50+900=1000

х·50=1000-900

х·50=100

х=100:50

х=2

2·50+100·9=250·4

1000=1000

120+х·15=375

х·15=375-120

х·15=255

х=17

120+17·15=375

375=375

600-120+х·12=600

480+х·12=600

х·12=600-480

х·12=120

х=120:12

х=10

600-120+10·12=600

600=600

1260+12·х=3000

12·х=3000-1260

12·х=1740

х=1740:12

х=145

1260+12·145=3000

3000=3000

№5 есеп. Шешуі: 1260:28*20=900 Жауабы: 20 күнде 900 кіржуғыш машинасы жасалды.

№7 фигураның ауданын тап.

10 • 9 - 5 • 4 = 70 м 2

20 • 15 + 30 • 18 = 840 дм 2

V. Ой толғау.

№6 есеп.

Шешуі: 2000-(278+278*3) =888 Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет сатылды.

VI. Қорытынды. Үй тапсырмасы. № 8. 18- бет.


Ұқсас жұмыстар
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
«сақталу заңдары» тарауын қайталау
Мектеп тәлімгері
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Сынып жетекші
Топ старостасы
Тік төртбұрыш тобы
6 санын қосу және азайту
Дебат сабақ "мектеп формасы керек пе?"
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz