Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ жетекшілері

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін
тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу
қабілетін дамыту.
Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Топтастыру.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,
|Кезең |Уақ|Мұғалім-нің әрекеті |Оқушы-ның әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау|Ресурстар, |
| |ыт | | |ілдер | |кабинет |
| | | | | | |жабдық-талуы,|
| | | | | | |көрнекіліктер|
|Ұйымдас|5ми|Топқа бөлу. Топтық |Карточкалар арқылы|Топтық | | |
|-тыру |н |ереже құрастыру. |топқа бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | | | | | | |
|Ой |5ми|Математикалық |Талқылайды, |Топтық |Топты |Оқушылар |
|шақыру |н |диктант.. |бөледі,қорытынды |жұмыс. |баға-ла|жасаған |
| | | |шыға-рады. | |у. |жұмыстар. |
|Қызығуш|5ми|1- тапсырмаланы |8- тапсырмаланы |Топтық |Топ |Оқулық |
|ы-лықты|н |орындауды ұсынады, |ауызша орындайды. |жұмыс. |жетекші| |
| | | | |Түрткі |лерінің| |
|ояту | | | |сұрақ-та|бағалау| |
| | | | |ры. |ы. | |
|Мағынан|20 |№ 2, 3,4,5 ,6 ,7 |Оқулықтағы |Тақтада |Спи-кер|Плакат, |
|ы тану |мин|тапсырмаларды |тапсырмаларды |орын-дай|ді |маркер |
| | |орындауды ұсынады. |орындайды. |ды. |баға-ла| |
| | | | | |йды | |
|Ой |5ми|Ойша өткен сабаққа |Ойланады, | |Топты |Парақшалар |
|толғау |н |көз жүгірту. |өздерінің | |баға-ла| |
| | | |пікірлерін | |у | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қорытын|5ми|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері | |Жи-нақт| |
|-ды |н |жетек-шілерінің |топ мүшелерін | |ау | |
| | |пікірін тыңдап, |бағалайды. | |баға-сы| |
| | |өзінің бағасын | | | | |
| | |шығарады. Үйге | | | | |
| | |тапсырма береді. | | | | |

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Мен бақытты баламын,
Жан дүнием де күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға
жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Ой шақыру.
1. Математикалық диктант.
•6 центнерде неше килограмм бар?
•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
•100 000 санын 2 бірлікке азайт.
•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше
бала қалды?
•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
•10000 саны 5000-нан неше есе артық?
•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
№1 жаттығу есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндір.

ІV. Мағынаны тану.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
№2 а) есептиеп, дұрыстығын тексеру.
45150 :14 = 3225 740160:36=20560 302520:12=25210
9215702:51=18070 888860:98=9070 908820:18=50490
175440:43=4080 813400:28=29050 247230:41=6030
№3 тапсырманы талдап шығару.

|540:х+15=150:|х·50+100·9=250·|120+х·15=375 |600-120+х·12=600|1260+12·х=3000 |
|2 |4 |х·15=375-120 |480+х·12=600 |12·х=3000-1260 |
|540:х+15=75 |х·50+900=1000 |х·15=255 |х·12=600-480 |12·х=1740 |
|540:х=75-15 |х·50=1000-900 |х=17 |х·12=120 |х=1740:12 |
|540:х=60 |х·50=100 |120+17·15=375|х=120:12 |х=145 |
|х=540:60 |х=100:50 |375=375 |х=10 |1260+12·145=3000|
|х=9 |х=2 | |600-120+10·12=60|3000=3000 |
|540:9+15=150:|2·50+100·9=250·| |0 | |
|2 |4 | |600=600 | |
|75=75 |1000=1000 | | | |

№5 есеп. Шешуі: 1260:28*20=900 Жауабы: 20 күнде 900 кіржуғыш
машинасы жасалды.

№7 фигураның ауданын тап.
10 • 9 - 5 • 4 = 70 м2
20 • 15 + 30 • 18 = 840 дм2
V.Ой толғау.
№6 есеп.

Шешуі: 2000-(278+278*3) =888 Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет
сатылды.

VI.Қорытынды.Үй тапсырмасы. № 8. 18- бет.

Ұқсас жұмыстар
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
«сақталу заңдары» тарауын қайталау
Мектеп тәлімгері
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Сынып жетекші
Топ старостасы
Тік төртбұрыш тобы
6 санын қосу және азайту
Дебат сабақ "мектеп формасы керек пе?"
Пәндер