Есепті әртүрлі тәсілмен шығару

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері.

Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.

Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.

Типі: Жаңа сабақ.

Әдісі: Топтастыру.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,

Кезең

Уақыт

Мұғалім-нің әрекеті

Оқушы-ның әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер

Кезең:

Ұйымдас-тыру

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Топқа бөлу. Топтық ереже құрастыру.
Оқушы-ның әрекеті: Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер:
Кезең:

Ой шақыру

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Математикалық диктант. .
Оқушы-ның әрекеті: Талқылайды, бөледі, қорытынды шыға-рады.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты баға-лау.
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Оқушылар жасаған жұмыстар.
Кезең:

Қызығушы-лықты

ояту

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: 1- тапсырмаланы орындауды ұсынады,
Оқушы-ның әрекеті: 8- тапсырмаланы ауызша орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Оқулық
Кезең:

Мағынаны тану

Уақыт:

20 мин

Мұғалім-нің әрекеті: № 2, 3, 4, 5, 6, 7 тапсырмаларды орындауды ұсынады.
Оқушы-ның әрекеті: Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Тақтада орын-дайды.
Бағалау: Спи-керді баға-лайды
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Ойша өткен сабаққа көз жүгірту.
Оқушы-ның әрекеті: Ойланады, өздерінің пікірлерін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты баға-лау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер: Парақшалар
Кезең:

Қорытын-ды

Уақыт:

5мин

Мұғалім-нің әрекеті: Бағалау. Топ жетек-шілерінің пікірін тыңдап, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушы-ның әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жи-нақтау баға-сы
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.

Мен бақытты баламын,

Жан дүнием де күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.

Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ. Ой шақыру.

1. Математикалық диктант.

•6 центнерде неше килограмм бар?

•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.

•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.

•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.

•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.

•100 000 санын 2 бірлікке азайт.

•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?

•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?

•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?

•1 саны 5000-нан неше есе артық?

•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.

ІІІ. Қызығушылықты ояту.

№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.

ІV. Мағынаны тану.

№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.

ә) Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.

9684:12=807

4784:23=208

94770:45=2106

95883:31=3093

68120:65=1048

73980:36=2055

77110:22=3505

107940:35=3084

№ 3 ізденісті талап ететін жаттығу. Оқушылармен талдай отырып, ауызша орындалады.

4 т 590 кг : 15 кг - қанша жәшік алма бар;

3 т 660 кг : 12 кг -неше жәшік алмүрт бар;

4 т 590 кг : 15 кг + 3 т 660 кг : 12 кг -алма мен алмұрт салынған жәшіктер нешеу;

4 т 590 кг : 15 кг -3 т 660 кг : 12 кг - алма жәшігі алмұрт жәшігіне қарағанда осынша артық.

№4. Есептерді шығар. а) Есепті теңдеу құру арқылы шығару.

140-х=140:7

140-х=20

х=140-20

х=120

140-120=140:7

Жауабы: сәбізге қарағанда 120 кг картоп артық дайындалды.

№7 Амалдар ретін анықта және есепте.

V. Ой толғау. №5 Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.

Шешуі: 1-тәсіл (15-8) ∙5=35 (л) 2-тәсіл (15·5) -(8∙5) =35 (л)

Жауабы: 35 л артық жанармай жұмсайды.

№6 есепті шығару.

Шешуі: 48:2: 2=12 (сағ) Жауабы: 2 қар тазалайтын машинаға 12 сағат қажет.

VI. Қорытынды. Үй тапсырмасы. №4, (ә) 8. 16- бет.


Ұқсас жұмыстар
Тік төртбұрыштың қасиеті
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу
Тік төртбұрыштың қасиеті туралы
Жас ерекшклік
Есепті әртүрлі әдістермен шығару
Математика пәнінен бағдарлама
Әдебиеттік оқу. өтірік өрге баспайды. математика. пысықтау. қазақ тілі. сөз құрамы
Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту
Алгоритмді жазу үлгілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz