Есепті әртүрлі тәсілмен шығару

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.
Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдісі:
Топтастыру.
Көрнекілігі:
слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,
Кезең
Уақыт
Мұғалім-нің әрекеті
Оқушы-ның әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Бағалау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер
Ұйымдас-тыру
5мин
Ой шақыру
5мин
Қызығушы-лықты
ояту
5мин
Топ жетекшілерінің
бағалауы.
Мағынаны тану
20 мин
Ой толғау
5мин
Қорытын-ды
5мин
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.
Мен бақытты баламын,
Жан дүнием де күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Ой шақыру.
1. Математикалық диктант.
•6 центнерде неше килограмм бар?
•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
•100 000 санын 2 бірлікке азайт.
•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?
•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
•1 саны 5000-нан неше есе артық?
•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.
ІV. Мағынаны тану.
№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.
ә) Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.
9684:12=807
4784:23=208
94770:45=2106
95883:31=3093
68120:65=1048
73980:36=2055
77110:22=3505
107940:35=3084
№ 3 ізденісті талап ететін жаттығу. Оқушылармен талдай отырып, ауызша орындалады.
4 т 590 кг : 15 кг - қанша жәшік алма бар;
3 т 660 кг : 12 кг -неше жәшік алмүрт бар;
4 т 590 кг : 15 кг + 3 т 660 кг : 12 кг -алма мен алмұрт салынған жәшіктер нешеу;
4 т 590 кг : 15 кг -3 т 660 кг : 12 кг - алма жәшігі алмұрт жәшігіне қарағанда осынша артық.
№4. Есептерді шығар. а) Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
140-х=140:7
140-х=20
х=140-20
х=120
140-120=140:7
Жауабы: сәбізге қарағанда 120 кг картоп артық дайындалды.
№7 Амалдар ретін анықта және есепте.
V. Ой толғау. №5 Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.
Шешуі: 1-тәсіл (15-8) ∙5=35 (л) 2-тәсіл (15·5) -(8∙5) =35 (л)
Жауабы: 35 л артық жанармай жұмсайды.
№6 есепті шығару.
Шешуі: 48:2: 2=12 (сағ) Жауабы: 2 қар тазалайтын машинаға 12 сағат қажет.
VI. Қорытынды. Үй тапсырмасы. №4, (ә) 8. 16- бет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz