Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Есепті әртүрлі тәсілмен шығару

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін
тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу
қабілетін дамыту.
Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Топтастыру.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар,
|Кезең |Уақ|Мұғалім-нің әрекеті |Оқушы-ның әрекеті |Әдіс-тәс|Бағалау|Ресурстар, |
| |ыт | | |ілдер | |кабинет |
| | | | | | |жабдық-талуы,|
| | | | | | |көрнекіліктер|
|Ұйымдас|5ми|Топқа бөлу. Топтық |Карточкалар арқылы|Топтық | | |
|-тыру |н |ереже құрастыру. |топқа бөлінеді. |жұмыс. | | |
| | | | | | | |
|Ой |5ми|Математикалық |Талқылайды, |Топтық |Топты |Оқушылар |
|шақыру |н |диктант.. |бөледі,қорытынды |жұмыс. |баға-ла|жасаған |
| | | |шыға-рады. | |у. |жұмыстар. |
|Қызығуш|5ми|1- тапсырмаланы |8- тапсырмаланы |Топтық |Топ |Оқулық |
|ы-лықты|н |орындауды ұсынады, |ауызша орындайды. |жұмыс. |жетекші| |
| | | | |Түрткі |лерінің| |
|ояту | | | |сұрақ-та|бағалау| |
| | | | |ры. |ы. | |
|Мағынан|20 |№ 2, 3,4,5 ,6 ,7 |Оқулықтағы |Тақтада |Спи-кер|Плакат, |
|ы тану |мин|тапсырмаларды |тапсырмаларды |орын-дай|ді |маркер |
| | |орындауды ұсынады. |орындайды. |ды. |баға-ла| |
| | | | | |йды | |
|Ой |5ми|Ойша өткен сабаққа |Ойланады, | |Топты |Парақшалар |
|толғау |н |көз жүгірту. |өздерінің | |баға-ла| |
| | | |пікірлерін | |у | |
| | | |білдіреді. | | | |
|Қорытын|5ми|Бағалау. Топ |Топ жетекшілері | |Жи-нақт| |
|-ды |н |жетек-шілерінің |топ мүшелерін | |ау | |
| | |пікірін тыңдап, |бағалайды. | |баға-сы| |
| | |өзінің бағасын | | | | |
| | |шығарады. Үйге | | | | |
| | |тапсырма береді. | | | | |

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Мен бақытты баламын,
Жан дүнием де күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға
жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Ой шақыру.
1. Математикалық диктант.
•6 центнерде неше килограмм бар?
•59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
•1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
•7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
•321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
•100 000 санын 2 бірлікке азайт.
•Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
•Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше
бала қалды?
•30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
•10000 саны 5000-нан неше есе артық?
•3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.
ІV. Мағынаны тану.
№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар
келтіру.
ә) Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.
|9684:12=807 |94770:45=2106 |68120:65=1048 |77110:22=3505 |
|4784:23=208 |95883:31=3093 |73980:36=2055 |107940:35=3084 |

№ 3 ізденісті талап ететін жаттығу. Оқушылармен талдай отырып , ауызша
орындалады.
4 т 590 кг : 15 кг - қанша жәшік алма бар;
3 т 660 кг : 12 кг -неше жәшік алмүрт бар;
4 т 590 кг : 15 кг + 3 т 660 кг : 12 кг -алма мен алмұрт салынған жәшіктер
нешеу;
4 т 590 кг : 15 кг -3 т 660 кг : 12 кг - алма жәшігі алмұрт жәшігіне
қарағанда осынша артық.
№4. Есептерді шығар. а) Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
140-х=140:7
140-х=20
х=140-20
х=120
140-120=140:7
Жауабы: сәбізге қарағанда 120 кг картоп артық дайындалды.
№7 Амалдар ретін анықта және есепте.

V.Ой толғау. №5 Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.
Шешуі: 1-тәсіл (15-8) ∙5=35 (л) 2-тәсіл (15·5)-(8∙5) =35 (л)
Жауабы: 35 л артық жанармай жұмсайды.
№6 есепті шығару.
Шешуі: 48:2: 2=12 (сағ) Жауабы: 2 қар тазалайтын машинаға
12 сағат қажет.
VI.Қорытынды.Үй тапсырмасы. №4, (ә) 8. 16- бет.

Ұқсас жұмыстар
Тік төртбұрыштың қасиеті
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу
Тік төртбұрыштың қасиеті туралы
Жас ерекшклік
Есепті әртүрлі әдістермен шығару
Математика пәнінен бағдарлама
Әдебиеттік оқу. өтірік өрге баспайды. математика. пысықтау. қазақ тілі. сөз құрамы
Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту
Алгоритмді жазу үлгілері
Пәндер