Көбейтудің жазбаша тәсілдері

Күні: 2. 04

Сабақтың тақырыбы : Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.

Сабақтың мақсаты : Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін пысықтау. 3-4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Құрылымы күрделірек теңдеулерді шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

1. Есепте

123*2 311*2 448/4 777/7

123*3 232*2 396/3 482/2

2. Өрнектердің мәнін тап.

224/2+133 145+969/3

224/2+133*2 142*2+969/3

3. Тиісті таңбаны қой

123х3*224х2 390/3*240/2

480/2*880/4 261х3*562/2

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау. » болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау.

2-тапсырмадағы өрнектерді есептеу, дұрыстығын тексеру.

4-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.

3-тапсырмадағы есепті тақтаға шығару.

Сергіту сәті.

ІІІ. Ой толғау.

Математикалық диктант.

  • Тоқаш 18 теңге тұрады. 90 теңгеге осындай неше тоқаш сатып алуға болады?
  • Дәуренде 100 теңге бар. Егер ол 18 теңгеден 4 тоқаш сатып алса, оған қанша теңге қайтарады?
  • Дәліздің екі жағына бірдей 40 қызыл және 50 көк шардан ілінді. Бір жағына қанша шар ілінді?
  • Бүгінгі сабағымызда қандай тапсырманы орындау қиын болды? Неліктен?

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
4. 04

Сабақтың тақырыбы : Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3

Сабақтың мақсаты : Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды жазбаша көбейту алгоритмімен таныстыру. Тіктөртбұрыштың берілген ауданы және ұзындығы бойынша енін таба білуге үйрету. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Математикалық диктант.

  • 45 пен 2-нің көбейтіндісінің мәнін тап.
  • Белгісіз санды 50 есе кеміткенде, 7 шықты. Белгісіз санды тап.
  • Белгісіз санды 9-ға арттырғанда, 270 шықты. Белгісіз санды тап.
  • 450 саны 50-ден нешеге артық?
  • 930 саны 30-дан неше есе артық?
  • 340-ты 2 есе арттыр.
  • 600-ден белгісіз санды азайтқанда 480 шықты. Қандай сан азайтылды?
  • 300 теңгеге 50 теңге тұратын неше маркер сатып алуға болады?
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау.

2-тапсырмадағы есептеулерді түсіндіре отырып орындау.

3-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде жазып, тақтаға орындау.

8-тапсырмадағы логикалық есепті шығару.

Сергіту сәті.

7-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.

ІІІ. Ой толғау.

Өздік жұмысы.

Баған түрінде жазып, есепте.

23х3 32х2 123х3 132х2

123х2 311х2 224х2 141х2

162х3 123х4 113х5 471х2

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.

Күні: 5. 04

Сабақтың тақырыбы : Бөлудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша бөлу алгоритмі. 86: 2, 286:2

Сабақтың мақсаты : Екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру. Күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Өздік жұмысы.

Баған түрінде жазып, есепте.

32х3 46х2 369х3 264х2

412х2 315х2 448х2 248х2

342х3 213х4 575х5 462х2

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Бөлудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша бөлу алгоритмі. 86: 2, 286:2» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы есептеулерді түсіндіре отырып орындау.

2-тапсырмадағы есептеулерді түсіндіре отырып орындау.

3-тапсырмадағы есепті шығару.

5-тапсырмадағы есепті шығару.

Сергіту сәті.

6-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.

ІІІ. Ой толғау.

Тақтадағы кестені толтыру.

?
8
16
24
32
40
48
56
64
72
1
2

Тақтадағы кестені толтыру.

?
9
18
27
36
45
54
63
72
81
1
2

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
6. 04

Сабақтың тақырыбы : Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау

Сабақтың мақсаты : Екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру. Күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Иә-жоқ» математикалық диктант.

  • 29 бен 3-тің көбейтіндісі 87-ге тең; +
  • 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шығады; -
  • 17 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 98 шықты. -
  • 56-ның жетіден бір бөлігін 12-ге арттырғанда 96 болады. +
  • Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең. Көбейтіндінің мәні 55. +
  • 12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кіші. +
  • 57 мен 37-ні 4 есе арттырғанда 90 шықты. -
  • Бөлінгіш 72, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасы. Бөліндінің мәні 9-ға тең. -
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы сағат бойынша уақытты анықтау.

2-тапсырмадағы өрнектерді есепте, дұрыстығын тексер.

3-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

4, 5-тапсырмадағы есептерді шығару.

Сергіту сәті.

8-тапсырмадағы логикалық есепті шығар.

ІІІ. Ой толғау.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

404*2 302*2

101*4 604*4

503*2 105*3

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
6. 04

Сабақтың тақырыбы : Бөлудің жазбаша тәсілдері. Өткенді пысықтау.

Сабақтың мақсаты : Екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру. Күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Өздік жұмысы.

1. Есепте.

16х6

707/7

420+230х2

1. Есепте.

802/2

42х4

960/(270/90)

1. Есепте.16х6707/7420+230х2:

2. Баған түрінде есепте.

650+195

630-456

442/2

114х2

300-56

150+693

492/4

302х3

1. Есепте.802/242х4960/(270/90):

2. Баған түрінде есепте.

805-99

452+348

152х3

884/2

421х3

639/3

123+425

324+113

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Бөлудің жазбаша тәсілдері. Өткенді пысықтау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

2-тапсырмадағы кестені толтыру.

4-тапсырмадағы өрнектер бойынша есептер құрастыру.

5-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде есептеу.

Сергіту сәті.

«Тир» ойынын ойнау.

ІІІ. Ой толғау.

Салыстыру.

19 мм * 2 см 9 ц * 90 кг 3 ц 50 кг * 350 кг

47 см * 4 дм 7 см 910 кг * 9 ц 1 кг 15 см * 150 мм

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.

Күні: 8. 04

Сабақтың тақырыбы : Жазбаша бөлу алгоритмі. Өткенді пысықтау.

Сабақтың мақсаты : Қалдықпен бөлуді орындау дағдыларын бекіту. Күрделі теңдеулер шешуге үйрету. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

900/2

15х30

202х3

102х2

290х2

320/2

460/2

350/7

101х5

21х5

900/20

150х3

302х3

29х20

120х3

102х4

680/2

420/6

202х3

111х2

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жазбаша бөлу алгоритмі. Өткенді пысықтау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау.

2-тапсырмадағы өрнектерді есептеп, дұрыстығын тексеру.

3-тапсырмадағы есепті шығару.

4-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

8-тапсырмадағы логикалық есепті шығару.

Сергіту сәті.

7-тапсырмадағы әр қораптың сары түсті жағының ауданын және қораптардың көлемін жазу.

ІІІ. Ой толғау.

Тапсырма: Тура теңдіктер және теңсіздіктер құру.

45х3
200-65
45х3: 300+456
200-65: 80х4
45х3: 1000-250
200-65: 65+125
45х3: 400-80
200-65: 90-25
  • Бүгінгі сабақта қандай тапсырмаларды орындау қиын болды?
  • Неліктен?

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.

Күні: 9. 04

Сабақтың тақырыбы : Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Қайталау

Сабақтың мақсаты : Ауызша көбейту және бөлуді орындау дағдыларын жетілдіру. Қалдықпен бөлуді орындау. Жазбаша қосу және азайту, құрама есептер шығару, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу, фигураның ауданын есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

1-тапсырма: Пәтер ауданын есепте.

2-тапсырма: Өрнектерді тақтада түсіндіре отырып, есептеу.

101·4=
103·2=
906:3=
808:4=
101·4=: 202·3=
103·2=: 201·3=
906:3=: 804:4=
808:4=: 402:2=
101·4=: 303·2=
103·2=: 302·2=
906:3=: 408:2=
808:4=: 603:3=
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Қайталау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы кесте бойынша есептер құрастырып, шығару.

2-тапсырмадағы есепті шығару.

3-тапсырмадағы есепті әртүрлі тәсілдермен шығару.

4-тапсырмадағы өлшемдер бойынша фигураның периметрін және ауданын табу.

6-тапсырмадағы қалдықпен бөлуді орындау.

ІІІ. Ой толғау.

  • Бүгінгі сабағымызда қандай тапсырмаларды орындау қиынға соқты?
  • Неліктен?
  • Қай тапсырмаларды орындау жеңіл болды?
  • Неліктен?

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
11. 04

Сабақтың тақырыбы : Жазбаша көбейту және бөлу. Қайталау

Сабақтың мақсаты : Ауызша көбейту және бөлуді орындау, жазбаша қосу және азайту, құрама есептер шығару, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу, фигураның ауданын есептеу дағдыларын жетілдіру. Қалдықпен бөлуді орындау. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Өздік жұмысы

Есепте:

468/2

936/3

332х3

481+56

75+470

143х2

808-59

1000-804

875-209

629+289

564+198

Есепте:468/2936/3332х3:

Теңдеулерді шеш:

2·х=122·4

66:у=50-17

481+5675+470143х2808-59:

600-у=25+63+10

х+49=65+345

1000-804875-209629+289564+198:

28+х=645-320

90·у=1000-190

Есепте:468/2936/3332х3: Фигуралардың периметрі мен ауданын тап.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жазбаша көбейту және бөлу. Қайталау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау

2-тапсырмадағы кесте бойынша өрнектер құрастыру және жазу. Олардың мәнін табу.

4-тапсырмадағы кесте бойынша есептер құрастыру және шығару.

ІІІ. Ой толғау.

5-тапсырмадағы өрнектерді есептеу және дұрыстығын тексеру.

  • Бүгінгі сабағымызда қандай тапсырмаларды орындау қиынға соқты?
  • Неліктен?
  • Қай тапсырмаларды орындау жеңіл болды?
  • Неліктен?

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.

Күні: 12. 04

Сабақтың тақырыбы : Қалдықпен жазбаша бөлу

Сабақтың мақсаты : Оқушылардың қалдықпен жазбаша бөлуді орындау дағдыларын қалыптастыру. Көлем, ауданды есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Тапсырма: Кестедегі бөліндінің мәні мен қалдықты ата (тақтаға орындау) .

Бөлінгіш
Бөлгіш
Бөліндінің мәні
Қалдық
Бөлінгіш: 38
Бөлгіш: 7
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 49
Бөлгіш: 8
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 13
Бөлгіш: 2
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 34
Бөлгіш: 5
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қалдықпен жазбаша бөлу» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы қалдықпен бөлуді түсіндіре отырып орындау.

2-тапсырмадағы өрнектерді есептеу.

4-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

3-тапсырмадағы сызба бойынша есептер құрастыру және оларды шығару.

Сергіту сәті.

6-тапсырмадағы жер телімінің периметрін табу.

ІІІ. Ой толғау.

«Кім тапқыр?» ойынын ойнау.

Бөлінгіш
Бөлгіш
Бөліндінің мәні
Қалдық
Бөлінгіш: 364
Бөлгіш: 3
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 846
Бөлгіш: 4
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 89
Бөлгіш: 4
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 483
Бөлгіш: 2
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 779
Бөлгіш: 7
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 78
Бөлгіш: 7
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 968
Бөлгіш: 3
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 685
Бөлгіш: 2
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 57
Бөлгіш: 5
Бөліндінің мәні:
Қалдық:

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
13. 04

Сабақтың тақырыбы : Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу

Сабақтың мақсаты : Разрядтан аттап өту жағдайында жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын жетілдіру. Периметрі және ұзындығы берілген тіктөртбұрыштың ауданын табуды қайталау. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Математикалық диктант.

  • 30 кәмпит бөлініп 6 қорапқа тең бөлініп салынды. Бір қорапта неше кәмпит бар?
  • Анасы 12 шоколад кәмпитін сатып алды, балы бар кәмпит 3 есе артық. Анасы қанша бал кәмпит сатып алды?
  • Бидонда 16 л сүт бар, ал құмырада 4 л. Құмырадағы сүт бидондағы сүттен қанша есе кем?
  • Асқабақтың салмағы 4 кг, орамжапырақтың салмағы 2 есе кем. Орамжапырақтың салмағы қанша?
  • 4 тортқа 16 жұмыртқа жұмсалды. Сонда 1 тортқа қанша жұмыртқа қажет?
  • 28 кәмпитті 7 бала теңдей бөліп алды. Әрбір балаға қанша кәмпиттен келіп тұр?
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы көбейтуді түсіндіре отырып орындау.

2-тапсырмадағы бөлуді түсіндіре отырып орындау.

3-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде жазып, есептеу.

Сергіту сәті.

4, 5-тапсырмалардағы есепті шығару.

ІІІ. Ой толғау.

Өздік жұмысы.

1-нұсқа

433х2

124х2

183х3

82х6

2-нұсқа

223х4

218х3

123х3

74х4

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
15. 04

Сабақтың тақырыбы : 120х3, 360:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты : Жазбаша көбейту және бөлуді орындау дағдыларын қалыптастыру. 2-3 амалмен өрнек түрінде шығарылатын есептер құрастыру және шешу дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Кестені толтыру.

Бөлінгіш
Бөлгіш
Бөліндінің мәні
Қалдық
Бөлінгіш: 44
Бөлгіш: 6
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 52
Бөлгіш: 7
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 23
Бөлгіш: 3
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 61
Бөлгіш: 8
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 960
Бөлгіш: 5
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 320
Бөлгіш: 3
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 707
Бөлгіш: 6
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 80
Бөлгіш: 6
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
Бөлінгіш: 30
Бөлгіш: 9
Бөліндінің мәні:
Қалдық:
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «120х3, 360:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырмадағы көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіру.

2-тапсырмадағы бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.

3-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде есептеу.

5-тапсырмадағы қысқаша жазу бойынша есептер құрастыру, оларды шығару.

Сергіту сәті.

6-тапсырмадағы өрнектерді есептеу, дұрыстығын тексеру.

ІІІ. Ой толғау.

«Кеңсе тауарлары дүкені» ойынын ойнау.

Диск 90 теңге, желім қағазы 83 теңге, бояу 70 теңге, дәптер қабы 12 теңге, папка 45 теңге, қыстырғыш 53 теңге, ұштағыш 42 теңге, ермексаз 87 теңге.

  • ұштағыш пен 6 дәптер қабына қанша теңге төлеу керек?

Өзің сұрақ ойлап, достарыңнан сұра.

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.

Күні: 16. 04

Сабақтың тақырыбы : Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу.

Өздік жұмысы №9.

Сабақтың мақсаты : Оқушыларды өздігінен жұмыс жасауға үйрету. Білім, білік, дағдыларын анықтау. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

Есепте

123*2 311*2 448/4 777/7

123*3 232*2 396/3 482/2

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Өздік жұмысы №9» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

І-нұсқа
ІІ-нұсқа
І-нұсқа:

1. Баған түрінде шығар.

142·2 68:2

34·2 963:3

2. Есепті шығар.

Кітапта барлығы 100 бет бар. Қыз бала бірінші күні 16 бет оқыды. Екінші күні одан 2 есе артық бет оқыды. Қыз бала әлі неше бет оқуы керек?

3. Өрнектердің мәнін тап.

131+321·2 426:2+306

4. Баған түрінде шығар:

906-654 897-786

65+397 500-32

784-79

ІІ-нұсқа:

1. Баған түрінде шығар.

666:6 412·2

369:3 224·2

2. Есепті шығар.

Бірдей 4 костюмге 12 метр мата жұмсалды. 363 м матадан осындай неше костюм тігуге болады?

3. Өрнектердің мәнін тап.

123·3+321·2 426:2+112·4

4. Баған түрінде шығар.

556-99

602-67

1000-179

97+86+360

ІІІ. Үй тапсырмасы.


Күні:
18. 04

Сабақтың тақырыбы : 103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты : Разрядтан өтпей және разрядтан бір рет өту арқылы жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрімен таныстыру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Өздік жұмысы.

1-нұсқа

433х2

124х2

183х3

82х6

2-нұсқа

223х4

218х3

123х3

74х4

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау.

2-тапсырмадағы көбейтудің және бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.

3-тапсырманы тақтаға орындау (2 бағанын жазу, есептеу)

«Вагондар» ойынын ойнау.

Шарты: 5, 8, 2 цифрларынан ең кіші және ең үлкен үш таңбалы сан құрастыру. Олардың айырмаларын табу. Жауапты пайдаланып, ең үлкен және ең кіші сандар жазу. Олардың айырмаларын табу. Амалды 4 рет қайталау.

Сергіту сәті.

8-тапсырмадағы есепті шығару.

ІІІ. Ой толғау.

Тақтадағы кестені толтыру.

?
8
16
24
32
40
48
56
64
72
1
2

Тақтадағы кестені толтыру.

?
9
18
27
36
45
54
63
72
81
1
2

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы. 134-бет. №5, 3 (2 бағанын)

Күні: 19. 04

Сабақтың тақырыбы : 103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты : Разрядтан өтпей және разрядтан бір рет өту арқылы жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрімен таныстыру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

Математикалық диктант.

  • 21 мен 40-тың көбейтіндісін 300-ге азайт;
  • 600-ден 102 мен 3-тің көбейтіндісін азайт;
  • ұзындығы 12 см, ені одан 3 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап;
  • ұзындығы 12 см, ені одан 3 есе кем, ал биіктігі 3 см болатын қораптың көлемін тап.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

1-тапсырма:

а) Есепті шығару.

Тіктөртбұрыштың ұзындығы 306 см, ені одан 2 есе кем. Осы тіктөртбұрыштың периметрін тап. Нәтижесін метрмен және сантиметрмен өрнекте.

ә) Кесте бойынша есеп құрастыру, оны шығару.

Блокнот
Маркер
Желім
Ұштағыш
Сызғыш
Блокнот: 180 теңге
Маркер: 75 теңге
Желім: 32 теңге
Ұштағыш: 28 теңге
Сызғыш: 18 теңге

2-тапсырма.

Есепте:

500:2 280:20 18·2

52:2 42:3 900:2

14·5 700:2 660:20

36:2 520:2 420:20

Оқулықпен жұмыс.

Сергіту сәті.

ІІІ. Ой толғау.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

72:12
52:13
52:2
75:5
12*8
72:12: 64:4
52:13: 45/2
52:2: 34*2
75:5: 18*5
12*8: 19*6
72:12: 63:3
52:13: 60:5
52:2: 210:10
75:5: 55:5
12*8: 36:12

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
20. 04

Сабақтың тақырыбы : Жазбаша көбейту және бөлу. Пысықтау.

Сабақтың мақсаты : Оқушылардың жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрлерін орындау дағдыларын қалыптастыру. Құрама есептер шығару алгоритмін бекіту және құрылымы күрделі теңдеулер туралы білімдерін бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Компьютер» ойынын ойнау.

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жазбаша көбейту және бөлу. Пысықтау» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырманы ауызша орындау.

2-тапсырмадағы өрнектердің екі бағанын есептеп, дұрыстығын тексеру.

3-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

4-тапсырмадағы есептерді шығару.

Сергіту сәті.

5-тапсырмадағы өрнектер бойынша есептер құрастыру.

ІІІ. Ой толғау.

Өздік жұмысы:

сан
жүздіктер
ондықтар
бірліктер
Разрядтық қосылғыштар қосындысы
сан: 326
жүздіктер: 3
ондықтар: 2
бірліктер: 6
Разрядтық қосылғыштар қосындысы: 300+20+6
сан: 785
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:
сан: 82
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:
сан: 548
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:
сан: 303
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:
сан: 698
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:
сан: 358
жүздіктер:
ондықтар:
бірліктер:
Разрядтық қосылғыштар қосындысы:

ІҮ. Бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау

Ү. Үй тапсырмасы.


Күні:
22. 04

Сабақтың тақырыбы : 103х6, 618:6 түрінде бөлудің жазбаша тәсілдері

Сабақтың мақсаты : Оқушылардың жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрлерін орындау дағдыларын қалыптастыру. Құрама есептер шығару алгоритмін бекіту және құрылымы күрделі теңдеулер туралы білімдерін бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

б) Жаңа сабақ

І. Қызығушылығын ояту.

«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.

23
3
60
5
23: 20
:
3: 4
:
60: 70
:
5: 2
23: 20
: х
3: 40
:
60: 54
: х
5: 2
23: 40
:
3: 2
:
60: 31
:
5: 3
23: 45
:
3: 2
:
60: 21
:
5: 4
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «103х6, 618:6 түрінде бөлудің жазбаша тәсілдері» болмақ.

ІІ. Мағынаны ажырату.

1-тапсырма: Бөлуді орында.

990:10 90:30 900:1

600:30 660:3

Оқулықпен жұмыс.

4-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде жаза отырып, есептеу.

7-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.


Ұқсас жұмыстар
Ойын Бақытты сәт
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
5 ке көбейту және бөлу жайлы ақпарат
Сабақтың техналогиясы
Көбейтудің қасиеттерін қолдану. Сабақтың тақырыбы
Қызықты математика бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz