Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Объектілерді қою

Мамандыққа баулу курсы
10-сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2-сағат)

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
|2 |ЭЕМ-нің программалық және |1 | | |
| |аппараттық қамсыздандыруы. | | | |
| |Жан-жақты мағлұмат. Жаңа | | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруға шолу. | | | |
| |Курстың мақсаты. | | | |
|3 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|4 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|ЕТК қауіпсіздік тәртіп |Зақымданған жағдайда |
|ережесін; |алғашқы көмек көрсетуді; |
|Алғашқы көмек көрсету |ЭЕМ-ді іске-қосу мен |
|тәртіптерін; |ажыратуды; |
|Көзге жаттығу жасауды; |Пернелік тақтамен тышқан |
|Компьютер құрылғыларының мәнін;|құрылғысымен жұмыс |
|Windows жұмыс столының негізгі |жасауды; |
|элементтерін; | |
|Пернелік тақтамен жұмыс жасау | |
|тәртібін. | |

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні|
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|5 |Windows операциялық жүйесінің|1 | | |
| |негізгі сипаттамалары мен | | | |
| |қосымша мүмкіндіктері. | | | |
|6-7|Windows операциялық жүйесінің|2 | | |
| |параметрлерін іске қосу. | | | |
| |Панель басқаруда: жүйе, | | | |
| |құралдар мен программалар, | | | |
| |шрифтер, экран, дыбыс, | | | |
| |тілдерді орнату мен ажырату | | | |
| |және стандарттары. | | | |
|8-9|Көмекші программалар: уақыт |2 | | |
| |және күнтізбе, нөмір теруші, | | | |
| |файлдар құрылымын | | | |
| |оптимизациялау, дискіні | | | |
| |толықтыру. Парольдер. | | | |
|10-|Windows операциялық жүйесінде|2 | | |
|11 |баспаға шығару. Құжаттарды | | | |
| |қағаз бетіне шығаруға | | | |
| |дайындау. | | | |
|12-|Лабораториялық жұмыстар. |2 | | |
|14 | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену|
| |керек? |
|Windows операциялық жүйесінің |Панельді басқаруда |
|негізгі сипаттамаларын; |параметрлерін |
|Панельді басқару, элементтерінің |өзгерте білуді; |
|жұмысын, құрылымын, мәнін; |Көмекші |
|Windows операциялық жүйесінің |программаларды |
|басқару шығару мүмкіндіктерін. |пайдалануды; |
| |Құжаттарды баспаға |
| |басуға дайындау және|
| |қағазға басып |
| |шығаруды. |
| |Microsoft Office құжат-бағдарлау | |
| |пакеті (6) | |
|15 |Пакетті құрамы және мәні оны |1 | | |
| |құрудың мақсаты. Негізгі | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16-|Microsoft Office тақтасы және|2 | | |
|17 |оның терезесінің элементтері.| | | |
| |Құрал тақтасы. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|18-|Microsoft Office пакетінде |2 | | |
|19 |құжаттарды енгізу, | | | |
| |редакторлеу. Берілгендерді | | | |
| |бөліп алу, көшіру және | | | |
| |ауыстыру. Қатесін тексеру. | | | |
| |Сөздік. | | | |
|20 |Файлдар жұмысын басқару: |1 | | |
| |сақтау, ашу, жабу және іздеу.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Microsoft Office пакетінің құрамы|Microsoft Office |
|және оның негізгі мүмкіндіктері; |пакетін пайдалану |
|Microsoft Office пакетінің |салаларын; |
|құралдар тақтасының қызметі; |Microsoft Office |
|Құжаттарды енгізу және форматтау |пакетіндегі құралдар |
|ережелерін; |тақтасын қолдануды; |
|Microsoft Office пакетінің |Microsoft Office |
|сервистік мүмкіндіктері; |пакетінің мәзірмен |
|Файлдармен жұмыс жасау |жұмыс жасауды; |
|ережелерін. |Орфографиялық |
| |тексеруді; |
| |Файлдармен жұмыс |
| |істеуді; |
| |Анықтама жүйесін |
| |пайдалана білуді; |
|№ |Word текстік редакторы |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21-|Word текстік редакторы. |2 | | |
|23 |Текстік енгізу, бөліп алу, | | | |
| |сақтау, ашу, жабу. | | | |
|24-|Құжатты форматтау: тексті |2 | | |
|28 |форматтау және тексеру | | | |
| |ережесі, тексті жаңа жолдан | | | |
| |бастау. Текстке беттер қою. | | | |
| |Сызғыш. | | | |
|29-|Word текстік редакторына |2 | | |
|30 |стильді пайдалану. Стиль | | | |
| |көмегімен форматтау. Стильді | | | |
| |құру және редакторлеу. | | | |
|31 |Тексті автоматты түрде |1 | | |
| |форматтау. Кітапхана стилі. | | | |

|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|32 |Колонтитулдар. |1 | | |
|33 |Текстің тарауларын қою. |1 | | |
|34 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|35 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|36 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|37 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|38 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|39 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|40 |Кестелерді салу және қою. |1 | | |
| |Автоматты түрде форматтау. | | | |
|41 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|42 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|43 |Кестеде есептеулер жүргізу. |1 | | |
|44-|Кестеде есептеулер жүргізу. |2 | | |
|45 | | | | |
|46-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|47 |жасау. | | | |
|48-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|49 |жасау. | | | |
|50 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|51 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Құжаттарды жазу; |Word текстік |
|Құжаттарды сақтау, ашу; |редакторында құжат |
|Автоматты түрде қалыпқа келтіру. |жазу, форматтау, |
| |сақтауды; |
| |Кестемен жұмыс |
| |жасауды. |
|№ |Документке графиктік объектіні, | | |
| |дыбыстық жазу және видеобөлікті қою.| | |
| |Салынған объектіні құру. | | |
|52 |Объектіні қоятын команда. |1 | | |
| |Файлдан объект құру. Жаңа | | | |
| |объект құру. Объектіні | | | |
| |редакторлеу. | | | |
|53 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|54 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|55 |Microsoft Word Art |1 | | |
|56 |Microsoft Word Art |1 | | |
|57 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|58 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|59-|«Сурет салу» құрал тақтасы. Әр|2 | | |
|62 |түрлі формадағы фигураларды | | | |
| |салу. «Автофигуралар», | | | |
| |«Іс-әрекет» сызықтарды бояу, | | | |
| |әсемдеу, шрифтің түстері, | | | |
| |сызықтың түрлері және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері | | | |
|63-|Шығармашылық жұмыс |2 | | |
|65 | | | | |
|66-|Қорытынды сынақ жұмысы |2 | | |
|68 | | | | |

11 – сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2 сағат)

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
| |Excel программасын қолдану | | | |
|2-3|Редакторлердің қосымша |2 | | |
| |мүмкіндіктері. Жұмыстық | | | |
| |беттерді редакторлеу. | | | |
| |Жұмыстық бет элементтерімен| | | |
| |жұмыс (бағандар, жолдар | | | |
| |және ұяшықтарды қою және | | | |
| |өшіру) берілгендерді іздеу | | | |
| |және алмастыру. | | | |
|4-6|Жұмыстық столды форматтау: |2 | | |
| |сандарды форматтау, | | | |
| |ұяшықтың өлшемін өзгертеу, | | | |
| |шрифт өзгерту, шрифт таңдау| | | |
| |т.б. элементтері. Графиктік| | | |
| |объектімен жұмыс. | | | |
|7-8|Формулаларды қолдану: |2 | | |
| |енгізу және көрсету арқылы | | | |
| |формулаларды құру, түрлі | | | |
| |амалдарды орындау тәртібі. | | | |
|9-1|Функцияларды пайдалану, |2 | | |
|1 |аргументтер, «Автоқосынды» | | | |
| |функцияны редакторлеу, | | | |
| |функцияның түрлері. | | | |
|12-|Баспаға басуды қалыпқа |2 | | |
|13 |келтіру: құжаттың белгілі | | | |
| |бір бөлігін баспаға беру, | | | |
| |горизонталь және вертикаль | | | |
| |беттерге бөлу, | | | |
| |колонтитулдар, алаң | | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|14 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|15 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|17 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|18 |Excel диаграммалары. |1 | | |
| |Диаграммаларды өлшемін | | | |
| |өзгерту және ауыстыру, | | | |
| |автоматты форматтау. | | | |
| |Диаграмманы баспаға шығару.| | | |
|19 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|20 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Жұмыс парақтарының элементтерін|Жұмыстық парақтарды құру |
|және оның форматын; |және редакторлеуді; |
|Формулалар мен функцияларды |Жұмыстық столды басқаруды;|
|пайдалану ережесін; |Формулалар мен |
|Баспаға басуды қалыпқа келтіру;|функцияларды пайдалануды, |
|Диаграммаларды құру тәсілдерін;|Кестеде берілгендерді |
| |басқаруды; |
| |Диаграмма құруды; |
| |Құжаттарды баспаға басуды.|
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|22 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|23 |Power Point |1 | | |
| |презентациясының бөліктері.| | | |
| |Шаблондар мен үлгілер. | | | |
| |Объектілер мен белгілер. | | | |
|24-|Жаңа презентацияны құру. |2 | | |
|25 |Презентация бойынша құру. | | | |
| |Слайдтарды қою, өшіру, | | | |
| |қосу, сақтау. | | | |

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|26 |Жасалынған слайдтарды |1 | | |
| |енгізу және редакторлеу. | | | |
| |Объектілерді қою. | | | |
| |Диаграмма. | | | |
|27 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|28 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|29-|Презентацияны безендіру |2 | | |
|30 |жұмыстары: шаблондармен, | | | |
| |шрифтермен, сызық түстерін,| | | |
| |кескіндерін, түстерін | | | |
|31 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|32 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|33 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|34 |Практикалық жұмыс |1 | | |
| | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Power Point терезесінің |Power Point-та |
|элементтері мен құралдар |презентацияны құру, |
|тақтасын; |толтыру, сақтау мен ашуды;|
|Power Point-ғы презентация |Шаблондар мен үлгілерді |
|бөліктерін; |пайдалануды; |
|Презентацияның объектілерін |Презентацияны |
|құру, толтыру, онымен жұмыс |демонстрациялауды |
|жасау ережелерін; |өткізуді. |
|Презентацияны шығаруды | |
|ұйымдастыруын | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Іс-қағаздарын жүргізуде Microsoft | | |
| |Office пакетін пайдалану | | |
|35 |Заказ берушілермен |1 | | |
| |байланыс, тіркеу, телефон | | | |
| |нөмірлерін сақтау. | | | |
|36 |Сатулар бойынша мәліметтер.|1 | | |
| |Сауда байланыстарының | | | |
| |істері жайлы диаграммалар | | | |
| |мен жұмыс қағаздарында | | | |
| |белгілеу. | | | |
|37 |Жабдықтау. Тіркеудегі |1 | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруды, | | | |
| |жабдықтауды және бөлшектер | | | |
| |тізімін баспаға беру. | | | |
|38 |Маркетинг. Электрондық |1 | | |
| |байланыс бойынша жарнама | | | |
| |хабарландыруларын жіберуді | | | |
| |жазу. Презентациялар. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Іс-қағаздарын жүргізуді |Мастерді, шаблонды, |
|пайдаланатын; |кітапхананы, стильді, |
|Мастерді, шаблондарды, |тізімдерді, кестелер мен |
|кітапхананы және стильдің жұмыс|диаграммаларды, |
|жасау ережелерін; |электрондық байланысты |
|Excel диаграммаларымен |және |
|кестелерді құруды; |презентацияның жұмыс жасау|
|Power Point-тің презентациясын |мүмкіндіктерін |
|құруды. |пайдалануды. |

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Телекоммуникациялық технология | | |
|39 |Мекемелер ішінде еңбекті |1 | | |
| |жетілдірудің құралы ретінде| | | |
| |байланыс желісін және | | | |
| |желістік жабдықтарын | | | |
| |пайдалану. | | | |
|40 |Глобальді желілер. Қажетті |1 | | |
| |ақпарат көзі мен жарнама | | | |
| |құралы ретінде Интернетті | | | |
| |қолдану. | | | |
|41 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|42 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|43 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|44 |Word құралында Web-бетін |1 | | |
| |құру. Мастерді пайдалану. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Интернеттің, электрондық |Электрондық байланыспен |
|байланыстың және байланыс |жұмыс жасауды; |
|желілерінің мәнін; |Интернетте ақпаратты |
|Word құралында Web-бетін |табуды; |
|құрудың тәсілдерін. |Web-беті мастерін |
| |пайдалануды; |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Құжатты қамсыздандыру | | | |
|45 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|46 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|47 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|48 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|49 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
|50 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
| |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Басқару салаларында |Шағын кәсіпорындарда |
|құжаттандырудың негізгі |құжаттарды алмастыруды |
|ережелерін; |және хатшының жұмыс орнын |
|Жұмыс орнын автоматтандыру және|өздігінен ұйымдастыруды; |
|мамандандырылған офистік | |
|пакеттің мүмкіндіктері. | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Компьютермен және оргтехникалармен | | |
| |жұмыс | | |
|51 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|52 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|53 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |

|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|54 |Модемдер және оған |1 | | |
| |сипаттама | | | |
|55 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|56 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|57 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|58 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|59 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|60 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|61 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|62 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|63 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|64 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|65 |Текстерді аударуды |1 | | |
| |программалық қамсыздандыру.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Компьютерлердің және |Басу, сканер, модем, |
|оргтехниканың түрлері мен |көшірме аппаратты |
|мәнін; |құрылғыларымен және |
|Құрылғыларға сипаттама және |факспен, диктафонмен жұмыс|
|оларды материалдық және |істеуді; |
|техникалық қамсыздандыруды. |Құрылғыларды «аударма» |
| |қызметтеріне пайдалануды. |
|66 |Мамандықтар бойынша сынақ |1 | | |
|67 |Мамандық бойынша сынақ |1 | | |
|68 |Қорытынды сынақ |1 | | |
|Барлығы: 68 сағат |

Ұқсас жұмыстар
Обьектілерді дискке көшіру
Алмасу буфері
Сабақтың әдісі. САБАҚ ЖОСПАРЫ
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Сабақтың уақыты
Қиып алынған объектіні кірістіру
Coreldraw туралы жалпы мәлімет. объектілердің суретін салу
Объектілерді қоршау және постыларды жабдықтау
Ms word мәтіндік редакторы. мәтіндік құжаттарды пішімдеу
Ms word тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы және графикалық мүмкіндіктері
Пәндер