Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Объектілерді қою
Мамандыққа баулу курсы
10-сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2-сағат)
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
|2 |ЭЕМ-нің программалық және |1 | | |
| |аппараттық қамсыздандыруы. | | | |
| |Жан-жақты мағлұмат. Жаңа | | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруға шолу. | | | |
| |Курстың мақсаты. | | | |
|3 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|4 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|ЕТК қауіпсіздік тәртіп |Зақымданған жағдайда |
|ережесін; |алғашқы көмек көрсетуді; |
|Алғашқы көмек көрсету |ЭЕМ-ді іске-қосу мен |
|тәртіптерін; |ажыратуды; |
|Көзге жаттығу жасауды; |Пернелік тақтамен тышқан |
|Компьютер құрылғыларының мәнін;|құрылғысымен жұмыс |
|Windows жұмыс столының негізгі |жасауды; |
|элементтерін; | |
|Пернелік тақтамен жұмыс жасау | |
|тәртібін. | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні|
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|5 |Windows операциялық жүйесінің|1 | | |
| |негізгі сипаттамалары мен | | | |
| |қосымша мүмкіндіктері. | | | |
|6-7|Windows операциялық жүйесінің|2 | | |
| |параметрлерін іске қосу. | | | |
| |Панель басқаруда: жүйе, | | | |
| |құралдар мен программалар, | | | |
| |шрифтер, экран, дыбыс, | | | |
| |тілдерді орнату мен ажырату | | | |
| |және стандарттары. | | | |
|8-9|Көмекші программалар: уақыт |2 | | |
| |және күнтізбе, нөмір теруші, | | | |
| |файлдар құрылымын | | | |
| |оптимизациялау, дискіні | | | |
| |толықтыру. Парольдер. | | | |
|10-|Windows операциялық жүйесінде|2 | | |
|11 |баспаға шығару. Құжаттарды | | | |
| |қағаз бетіне шығаруға | | | |
| |дайындау. | | | |
|12-|Лабораториялық жұмыстар. |2 | | |
|14 | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену|
| |керек? |
|Windows операциялық жүйесінің |Панельді басқаруда |
|негізгі сипаттамаларын; |параметрлерін |
|Панельді басқару, элементтерінің |өзгерте білуді; |
|жұмысын, құрылымын, мәнін; |Көмекші |
|Windows операциялық жүйесінің |программаларды |
|басқару шығару мүмкіндіктерін. |пайдалануды; |
| |Құжаттарды баспаға |
| |басуға дайындау және|
| |қағазға басып |
| |шығаруды. |
| |Microsoft Office құжат-бағдарлау | |
| |пакеті (6) | |
|15 |Пакетті құрамы және мәні оны |1 | | |
| |құрудың мақсаты. Негізгі | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16-|Microsoft Office тақтасы және|2 | | |
|17 |оның терезесінің элементтері.| | | |
| |Құрал тақтасы. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|18-|Microsoft Office пакетінде |2 | | |
|19 |құжаттарды енгізу, | | | |
| |редакторлеу. Берілгендерді | | | |
| |бөліп алу, көшіру және | | | |
| |ауыстыру. Қатесін тексеру. | | | |
| |Сөздік. | | | |
|20 |Файлдар жұмысын басқару: |1 | | |
| |сақтау, ашу, жабу және іздеу.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Microsoft Office пакетінің құрамы|Microsoft Office |
|және оның негізгі мүмкіндіктері; |пакетін пайдалану |
|Microsoft Office пакетінің |салаларын; |
|құралдар тақтасының қызметі; |Microsoft Office |
|Құжаттарды енгізу және форматтау |пакетіндегі құралдар |
|ережелерін; |тақтасын қолдануды; |
|Microsoft Office пакетінің |Microsoft Office |
|сервистік мүмкіндіктері; |пакетінің мәзірмен |
|Файлдармен жұмыс жасау |жұмыс жасауды; |
|ережелерін. |Орфографиялық |
| |тексеруді; |
| |Файлдармен жұмыс |
| |істеуді; |
| |Анықтама жүйесін |
| |пайдалана білуді; |
|№ |Word текстік редакторы |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21-|Word текстік редакторы. |2 | | |
|23 |Текстік енгізу, бөліп алу, | | | |
| |сақтау, ашу, жабу. | | | |
|24-|Құжатты форматтау: тексті |2 | | |
|28 |форматтау және тексеру | | | |
| |ережесі, тексті жаңа жолдан | | | |
| |бастау. Текстке беттер қою. | | | |
| |Сызғыш. | | | |
|29-|Word текстік редакторына |2 | | |
|30 |стильді пайдалану. Стиль | | | |
| |көмегімен форматтау. Стильді | | | |
| |құру және редакторлеу. | | | |
|31 |Тексті автоматты түрде |1 | | |
| |форматтау. Кітапхана стилі. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|32 |Колонтитулдар. |1 | | |
|33 |Текстің тарауларын қою. |1 | | |
|34 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|35 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|36 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|37 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|38 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|39 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|40 |Кестелерді салу және қою. |1 | | |
| |Автоматты түрде форматтау. | | | |
|41 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|42 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|43 |Кестеде есептеулер жүргізу. |1 | | |
|44-|Кестеде есептеулер жүргізу. |2 | | |
|45 | | | | |
|46-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|47 |жасау. | | | |
|48-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|49 |жасау. | | | |
|50 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|51 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Құжаттарды жазу; |Word текстік |
|Құжаттарды сақтау, ашу; |редакторында құжат |
|Автоматты түрде қалыпқа келтіру. |жазу, форматтау, |
| |сақтауды; |
| |Кестемен жұмыс |
| |жасауды. |
|№ |Документке графиктік объектіні, | | |
| |дыбыстық жазу және видеобөлікті қою.| | |
| |Салынған объектіні құру. | | |
|52 |Объектіні қоятын команда. |1 | | |
| |Файлдан объект құру. Жаңа | | | |
| |объект құру. Объектіні | | | |
| |редакторлеу. | | | |
|53 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|54 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|55 |Microsoft Word Art |1 | | |
|56 |Microsoft Word Art |1 | | |
|57 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|58 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|59-|«Сурет салу» құрал тақтасы. Әр|2 | | |
|62 |түрлі формадағы фигураларды | | | |
| |салу. «Автофигуралар», | | | |
| |«Іс-әрекет» сызықтарды бояу, | | | |
| |әсемдеу, шрифтің түстері, | | | |
| |сызықтың түрлері және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері | | | |
|63-|Шығармашылық жұмыс |2 | | |
|65 | | | | |
|66-|Қорытынды сынақ жұмысы |2 | | |
|68 | | | | |
11 – сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2 сағат)
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
| |Excel программасын қолдану | | | |
|2-3|Редакторлердің қосымша |2 | | |
| |мүмкіндіктері. Жұмыстық | | | |
| |беттерді редакторлеу. | | | |
| |Жұмыстық бет элементтерімен| | | |
| |жұмыс (бағандар, жолдар | | | |
| |және ұяшықтарды қою және | | | |
| |өшіру) берілгендерді іздеу | | | |
| |және алмастыру. | | | |
|4-6|Жұмыстық столды форматтау: |2 | | |
| |сандарды форматтау, | | | |
| |ұяшықтың өлшемін өзгертеу, | | | |
| |шрифт өзгерту, шрифт таңдау| | | |
| |т.б. элементтері. Графиктік| | | |
| |объектімен жұмыс. | | | |
|7-8|Формулаларды қолдану: |2 | | |
| |енгізу және көрсету арқылы | | | |
| |формулаларды құру, түрлі | | | |
| |амалдарды орындау тәртібі. | | | |
|9-1|Функцияларды пайдалану, |2 | | |
|1 |аргументтер, «Автоқосынды» | | | |
| |функцияны редакторлеу, | | | |
| |функцияның түрлері. | | | |
|12-|Баспаға басуды қалыпқа |2 | | |
|13 |келтіру: құжаттың белгілі | | | |
| |бір бөлігін баспаға беру, | | | |
| |горизонталь және вертикаль | | | |
| |беттерге бөлу, | | | |
| |колонтитулдар, алаң | | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|14 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|15 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|17 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|18 |Excel диаграммалары. |1 | | |
| |Диаграммаларды өлшемін | | | |
| |өзгерту және ауыстыру, | | | |
| |автоматты форматтау. | | | |
| |Диаграмманы баспаға шығару.| | | |
|19 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|20 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Жұмыс парақтарының элементтерін|Жұмыстық парақтарды құру |
|және оның форматын; |және редакторлеуді; |
|Формулалар мен функцияларды |Жұмыстық столды басқаруды;|
|пайдалану ережесін; |Формулалар мен |
|Баспаға басуды қалыпқа келтіру;|функцияларды пайдалануды, |
|Диаграммаларды құру тәсілдерін;|Кестеде берілгендерді |
| |басқаруды; |
| |Диаграмма құруды; |
| |Құжаттарды баспаға басуды.|
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|22 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|23 |Power Point |1 | | |
| |презентациясының бөліктері.| | | |
| |Шаблондар мен үлгілер. | | | |
| |Объектілер мен белгілер. | | | |
|24-|Жаңа презентацияны құру. |2 | | |
|25 |Презентация бойынша құру. | | | |
| |Слайдтарды қою, өшіру, | | | |
| |қосу, сақтау. | | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|26 |Жасалынған слайдтарды |1 | | |
| |енгізу және редакторлеу. | | | |
| |Объектілерді қою. | | | |
| |Диаграмма. | | | |
|27 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|28 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|29-|Презентацияны безендіру |2 | | |
|30 |жұмыстары: шаблондармен, | | | |
| |шрифтермен, сызық түстерін,| | | |
| |кескіндерін, түстерін | | | |
|31 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|32 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|33 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|34 |Практикалық жұмыс |1 | | |
| | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Power Point терезесінің |Power Point-та |
|элементтері мен құралдар |презентацияны құру, |
|тақтасын; |толтыру, сақтау мен ашуды;|
|Power Point-ғы презентация |Шаблондар мен үлгілерді |
|бөліктерін; |пайдалануды; |
|Презентацияның объектілерін |Презентацияны |
|құру, толтыру, онымен жұмыс |демонстрациялауды |
|жасау ережелерін; |өткізуді. |
|Презентацияны шығаруды | |
|ұйымдастыруын | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Іс-қағаздарын жүргізуде Microsoft | | |
| |Office пакетін пайдалану | | |
|35 |Заказ берушілермен |1 | | |
| |байланыс, тіркеу, телефон | | | |
| |нөмірлерін сақтау. | | | |
|36 |Сатулар бойынша мәліметтер.|1 | | |
| |Сауда байланыстарының | | | |
| |істері жайлы диаграммалар | | | |
| |мен жұмыс қағаздарында | | | |
| |белгілеу. | | | |
|37 |Жабдықтау. Тіркеудегі |1 | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруды, | | | |
| |жабдықтауды және бөлшектер | | | |
| |тізімін баспаға беру. | | | |
|38 |Маркетинг. Электрондық |1 | | |
| |байланыс бойынша жарнама | | | |
| |хабарландыруларын жіберуді | | | |
| |жазу. Презентациялар. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Іс-қағаздарын жүргізуді |Мастерді, шаблонды, |
|пайдаланатын; |кітапхананы, стильді, |
|Мастерді, шаблондарды, |тізімдерді, кестелер мен |
|кітапхананы және стильдің жұмыс|диаграммаларды, |
|жасау ережелерін; |электрондық байланысты |
|Excel диаграммаларымен |және |
|кестелерді құруды; |презентацияның жұмыс жасау|
|Power Point-тің презентациясын |мүмкіндіктерін |
|құруды. |пайдалануды. |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Телекоммуникациялық технология | | |
|39 |Мекемелер ішінде еңбекті |1 | | |
| |жетілдірудің құралы ретінде| | | |
| |байланыс желісін және | | | |
| |желістік жабдықтарын | | | |
| |пайдалану. | | | |
|40 |Глобальді желілер. Қажетті |1 | | |
| |ақпарат көзі мен жарнама | | | |
| |құралы ретінде Интернетті | | | |
| |қолдану. | | | |
|41 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|42 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|43 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|44 |Word құралында Web-бетін |1 | | |
| |құру. Мастерді пайдалану. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Интернеттің, электрондық |Электрондық байланыспен |
|байланыстың және байланыс |жұмыс жасауды; |
|желілерінің мәнін; |Интернетте ақпаратты |
|Word құралында Web-бетін |табуды; |
|құрудың тәсілдерін. |Web-беті мастерін |
| |пайдалануды; |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Құжатты қамсыздандыру | | | |
|45 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|46 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|47 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|48 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|49 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
|50 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
| |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Басқару салаларында |Шағын кәсіпорындарда |
|құжаттандырудың негізгі |құжаттарды алмастыруды |
|ережелерін; |және хатшының жұмыс орнын |
|Жұмыс орнын автоматтандыру және|өздігінен ұйымдастыруды; |
|мамандандырылған офистік | |
|пакеттің мүмкіндіктері. | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Компьютермен және оргтехникалармен | | |
| |жұмыс | | |
|51 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|52 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|53 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|54 |Модемдер және оған |1 | | |
| |сипаттама | | | |
|55 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|56 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|57 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|58 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|59 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|60 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|61 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|62 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|63 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|64 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|65 |Текстерді аударуды |1 | | |
| |программалық қамсыздандыру.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Компьютерлердің және |Басу, сканер, модем, |
|оргтехниканың түрлері мен |көшірме аппаратты |
|мәнін; |құрылғыларымен және |
|Құрылғыларға сипаттама және |факспен, диктафонмен жұмыс|
|оларды материалдық және |істеуді; |
|техникалық қамсыздандыруды. |Құрылғыларды «аударма» |
| |қызметтеріне пайдалануды. |
|66 |Мамандықтар бойынша сынақ |1 | | |
|67 |Мамандық бойынша сынақ |1 | | |
|68 |Қорытынды сынақ |1 | | |
|Барлығы: 68 сағат |
10-сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2-сағат)
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
|2 |ЭЕМ-нің программалық және |1 | | |
| |аппараттық қамсыздандыруы. | | | |
| |Жан-жақты мағлұмат. Жаңа | | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруға шолу. | | | |
| |Курстың мақсаты. | | | |
|3 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|4 |«Тышқан» құрылғысы. |1 | | |
| |Пернелік тақта. | | | |
| |Клавиатурамен жаттығу | | | |
| |жасау. Текст теру | | | |
| |жылдамдығы. Клавиатурада | | | |
| |әрбір саусақтың басу | | | |
| |аймағы. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|ЕТК қауіпсіздік тәртіп |Зақымданған жағдайда |
|ережесін; |алғашқы көмек көрсетуді; |
|Алғашқы көмек көрсету |ЭЕМ-ді іске-қосу мен |
|тәртіптерін; |ажыратуды; |
|Көзге жаттығу жасауды; |Пернелік тақтамен тышқан |
|Компьютер құрылғыларының мәнін;|құрылғысымен жұмыс |
|Windows жұмыс столының негізгі |жасауды; |
|элементтерін; | |
|Пернелік тақтамен жұмыс жасау | |
|тәртібін. | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні|
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|5 |Windows операциялық жүйесінің|1 | | |
| |негізгі сипаттамалары мен | | | |
| |қосымша мүмкіндіктері. | | | |
|6-7|Windows операциялық жүйесінің|2 | | |
| |параметрлерін іске қосу. | | | |
| |Панель басқаруда: жүйе, | | | |
| |құралдар мен программалар, | | | |
| |шрифтер, экран, дыбыс, | | | |
| |тілдерді орнату мен ажырату | | | |
| |және стандарттары. | | | |
|8-9|Көмекші программалар: уақыт |2 | | |
| |және күнтізбе, нөмір теруші, | | | |
| |файлдар құрылымын | | | |
| |оптимизациялау, дискіні | | | |
| |толықтыру. Парольдер. | | | |
|10-|Windows операциялық жүйесінде|2 | | |
|11 |баспаға шығару. Құжаттарды | | | |
| |қағаз бетіне шығаруға | | | |
| |дайындау. | | | |
|12-|Лабораториялық жұмыстар. |2 | | |
|14 | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену|
| |керек? |
|Windows операциялық жүйесінің |Панельді басқаруда |
|негізгі сипаттамаларын; |параметрлерін |
|Панельді басқару, элементтерінің |өзгерте білуді; |
|жұмысын, құрылымын, мәнін; |Көмекші |
|Windows операциялық жүйесінің |программаларды |
|басқару шығару мүмкіндіктерін. |пайдалануды; |
| |Құжаттарды баспаға |
| |басуға дайындау және|
| |қағазға басып |
| |шығаруды. |
| |Microsoft Office құжат-бағдарлау | |
| |пакеті (6) | |
|15 |Пакетті құрамы және мәні оны |1 | | |
| |құрудың мақсаты. Негізгі | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16-|Microsoft Office тақтасы және|2 | | |
|17 |оның терезесінің элементтері.| | | |
| |Құрал тақтасы. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|18-|Microsoft Office пакетінде |2 | | |
|19 |құжаттарды енгізу, | | | |
| |редакторлеу. Берілгендерді | | | |
| |бөліп алу, көшіру және | | | |
| |ауыстыру. Қатесін тексеру. | | | |
| |Сөздік. | | | |
|20 |Файлдар жұмысын басқару: |1 | | |
| |сақтау, ашу, жабу және іздеу.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Microsoft Office пакетінің құрамы|Microsoft Office |
|және оның негізгі мүмкіндіктері; |пакетін пайдалану |
|Microsoft Office пакетінің |салаларын; |
|құралдар тақтасының қызметі; |Microsoft Office |
|Құжаттарды енгізу және форматтау |пакетіндегі құралдар |
|ережелерін; |тақтасын қолдануды; |
|Microsoft Office пакетінің |Microsoft Office |
|сервистік мүмкіндіктері; |пакетінің мәзірмен |
|Файлдармен жұмыс жасау |жұмыс жасауды; |
|ережелерін. |Орфографиялық |
| |тексеруді; |
| |Файлдармен жұмыс |
| |істеуді; |
| |Анықтама жүйесін |
| |пайдалана білуді; |
|№ |Word текстік редакторы |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21-|Word текстік редакторы. |2 | | |
|23 |Текстік енгізу, бөліп алу, | | | |
| |сақтау, ашу, жабу. | | | |
|24-|Құжатты форматтау: тексті |2 | | |
|28 |форматтау және тексеру | | | |
| |ережесі, тексті жаңа жолдан | | | |
| |бастау. Текстке беттер қою. | | | |
| |Сызғыш. | | | |
|29-|Word текстік редакторына |2 | | |
|30 |стильді пайдалану. Стиль | | | |
| |көмегімен форматтау. Стильді | | | |
| |құру және редакторлеу. | | | |
|31 |Тексті автоматты түрде |1 | | |
| |форматтау. Кітапхана стилі. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|32 |Колонтитулдар. |1 | | |
|33 |Текстің тарауларын қою. |1 | | |
|34 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|35 |Текстің қосымша мүмкіндіктері:|1 | | |
| |ескертулер, белгілеулер және | | | |
| |т.б. | | | |
|36 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|37 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|38 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|39 |Текстпен практикалық жұмыс |1 | | |
| |жасау. | | | |
|40 |Кестелерді салу және қою. |1 | | |
| |Автоматты түрде форматтау. | | | |
|41 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|42 |Кестеге текстті енгізу және |1 | | |
| |редакторлеу. Кесте | | | |
| |элементтерін өшіру және қою. | | | |
| |Ұящықтар мен бағандардың | | | |
| |өлшемін қою. | | | |
|43 |Кестеде есептеулер жүргізу. |1 | | |
|44-|Кестеде есептеулер жүргізу. |2 | | |
|45 | | | | |
|46-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|47 |жасау. | | | |
|48-|Кестелермен практикалық жұмыс |2 | | |
|49 |жасау. | | | |
|50 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|51 |Word текстік редакторының |1 | | |
| |параметрлерін өзгерту арқылы | | | |
| |қалыпты жағдайға келтіру. | | | |
|№ |Тақырыптар |Сағат|Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Құжаттарды жазу; |Word текстік |
|Құжаттарды сақтау, ашу; |редакторында құжат |
|Автоматты түрде қалыпқа келтіру. |жазу, форматтау, |
| |сақтауды; |
| |Кестемен жұмыс |
| |жасауды. |
|№ |Документке графиктік объектіні, | | |
| |дыбыстық жазу және видеобөлікті қою.| | |
| |Салынған объектіні құру. | | |
|52 |Объектіні қоятын команда. |1 | | |
| |Файлдан объект құру. Жаңа | | | |
| |объект құру. Объектіні | | | |
| |редакторлеу. | | | |
|53 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|54 |Microsoft Office Word-та текст|1 | | |
| |теру | | | |
|55 |Microsoft Word Art |1 | | |
|56 |Microsoft Word Art |1 | | |
|57 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|58 |Видео және дыбысты пайдалану. |1 | | |
| |Жазуларды қабылдау | | | |
| |параметрлерін орнату. | | | |
|59-|«Сурет салу» құрал тақтасы. Әр|2 | | |
|62 |түрлі формадағы фигураларды | | | |
| |салу. «Автофигуралар», | | | |
| |«Іс-әрекет» сызықтарды бояу, | | | |
| |әсемдеу, шрифтің түстері, | | | |
| |сызықтың түрлері және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері | | | |
|63-|Шығармашылық жұмыс |2 | | |
|65 | | | | |
|66-|Қорытынды сынақ жұмысы |2 | | |
|68 | | | | |
11 – сынып
«Компьютер және іс-қағаздарды жүргізу курсы»
(аптасына 2 сағат)
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|1 |Есептегіш техника |1 | | |
| |кабинетіндегі қауіпсіздік | | | |
| |техника ережесін сақтау. | | | |
| |Электр тоғы зақымдалған | | | |
| |жағдайда алғашқы көмек | | | |
| |көрсету. Көзге жаттығуы. | | | |
| |Жұмыстық уақытты есептеу | | | |
| |журналы. | | | |
| |Excel программасын қолдану | | | |
|2-3|Редакторлердің қосымша |2 | | |
| |мүмкіндіктері. Жұмыстық | | | |
| |беттерді редакторлеу. | | | |
| |Жұмыстық бет элементтерімен| | | |
| |жұмыс (бағандар, жолдар | | | |
| |және ұяшықтарды қою және | | | |
| |өшіру) берілгендерді іздеу | | | |
| |және алмастыру. | | | |
|4-6|Жұмыстық столды форматтау: |2 | | |
| |сандарды форматтау, | | | |
| |ұяшықтың өлшемін өзгертеу, | | | |
| |шрифт өзгерту, шрифт таңдау| | | |
| |т.б. элементтері. Графиктік| | | |
| |объектімен жұмыс. | | | |
|7-8|Формулаларды қолдану: |2 | | |
| |енгізу және көрсету арқылы | | | |
| |формулаларды құру, түрлі | | | |
| |амалдарды орындау тәртібі. | | | |
|9-1|Функцияларды пайдалану, |2 | | |
|1 |аргументтер, «Автоқосынды» | | | |
| |функцияны редакторлеу, | | | |
| |функцияның түрлері. | | | |
|12-|Баспаға басуды қалыпқа |2 | | |
|13 |келтіру: құжаттың белгілі | | | |
| |бір бөлігін баспаға беру, | | | |
| |горизонталь және вертикаль | | | |
| |беттерге бөлу, | | | |
| |колонтитулдар, алаң | | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|14 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|15 |Берілгендерді басқару: |1 | | |
| |тізімдерді жазу және | | | |
| |редакторлеу және т.б. | | | |
| |мүмкіндіктері. | | | |
|16 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|17 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|18 |Excel диаграммалары. |1 | | |
| |Диаграммаларды өлшемін | | | |
| |өзгерту және ауыстыру, | | | |
| |автоматты форматтау. | | | |
| |Диаграмманы баспаға шығару.| | | |
|19 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|20 |Лабораториялық жұмыстар |1 | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Жұмыс парақтарының элементтерін|Жұмыстық парақтарды құру |
|және оның форматын; |және редакторлеуді; |
|Формулалар мен функцияларды |Жұмыстық столды басқаруды;|
|пайдалану ережесін; |Формулалар мен |
|Баспаға басуды қалыпқа келтіру;|функцияларды пайдалануды, |
|Диаграммаларды құру тәсілдерін;|Кестеде берілгендерді |
| |басқаруды; |
| |Диаграмма құруды; |
| |Құжаттарды баспаға басуды.|
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|21 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|22 |Power Point терезесін |1 | | |
| |элементтерін жіберу және | | | |
| |аяқтау. Құрадар тақтасы. | | | |
|23 |Power Point |1 | | |
| |презентациясының бөліктері.| | | |
| |Шаблондар мен үлгілер. | | | |
| |Объектілер мен белгілер. | | | |
|24-|Жаңа презентацияны құру. |2 | | |
|25 |Презентация бойынша құру. | | | |
| |Слайдтарды қою, өшіру, | | | |
| |қосу, сақтау. | | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|26 |Жасалынған слайдтарды |1 | | |
| |енгізу және редакторлеу. | | | |
| |Объектілерді қою. | | | |
| |Диаграмма. | | | |
|27 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|28 |Объектімен жұмыс жасаудың |1 | | |
| |мүмкіндіктері: бөлу, | | | |
| |топтау, алмастыру, көшіру, | | | |
| |өлшемін және масштабын | | | |
| |өзгерту, теңестіру, торды | | | |
| |пайдалану, айналдыру, кері | | | |
| |айналдыру, орналасу | | | |
| |тәртібін өзгерту | | | |
|29-|Презентацияны безендіру |2 | | |
|30 |жұмыстары: шаблондармен, | | | |
| |шрифтермен, сызық түстерін,| | | |
| |кескіндерін, түстерін | | | |
|31 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|32 |Презентацияны шығару |1 | | |
| |жұмыстары: презентация | | | |
| |бөліктерін таспаға шығару, | | | |
| |экранға слайдтарды | | | |
| |орналастыру мен оны шығару.| | | |
|33 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|34 |Практикалық жұмыс |1 | | |
| | | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Power Point терезесінің |Power Point-та |
|элементтері мен құралдар |презентацияны құру, |
|тақтасын; |толтыру, сақтау мен ашуды;|
|Power Point-ғы презентация |Шаблондар мен үлгілерді |
|бөліктерін; |пайдалануды; |
|Презентацияның объектілерін |Презентацияны |
|құру, толтыру, онымен жұмыс |демонстрациялауды |
|жасау ережелерін; |өткізуді. |
|Презентацияны шығаруды | |
|ұйымдастыруын | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Іс-қағаздарын жүргізуде Microsoft | | |
| |Office пакетін пайдалану | | |
|35 |Заказ берушілермен |1 | | |
| |байланыс, тіркеу, телефон | | | |
| |нөмірлерін сақтау. | | | |
|36 |Сатулар бойынша мәліметтер.|1 | | |
| |Сауда байланыстарының | | | |
| |істері жайлы диаграммалар | | | |
| |мен жұмыс қағаздарында | | | |
| |белгілеу. | | | |
|37 |Жабдықтау. Тіркеудегі |1 | | |
| |программалық | | | |
| |қамсыздандыруды, | | | |
| |жабдықтауды және бөлшектер | | | |
| |тізімін баспаға беру. | | | |
|38 |Маркетинг. Электрондық |1 | | |
| |байланыс бойынша жарнама | | | |
| |хабарландыруларын жіберуді | | | |
| |жазу. Презентациялар. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Іс-қағаздарын жүргізуді |Мастерді, шаблонды, |
|пайдаланатын; |кітапхананы, стильді, |
|Мастерді, шаблондарды, |тізімдерді, кестелер мен |
|кітапхананы және стильдің жұмыс|диаграммаларды, |
|жасау ережелерін; |электрондық байланысты |
|Excel диаграммаларымен |және |
|кестелерді құруды; |презентацияның жұмыс жасау|
|Power Point-тің презентациясын |мүмкіндіктерін |
|құруды. |пайдалануды. |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Телекоммуникациялық технология | | |
|39 |Мекемелер ішінде еңбекті |1 | | |
| |жетілдірудің құралы ретінде| | | |
| |байланыс желісін және | | | |
| |желістік жабдықтарын | | | |
| |пайдалану. | | | |
|40 |Глобальді желілер. Қажетті |1 | | |
| |ақпарат көзі мен жарнама | | | |
| |құралы ретінде Интернетті | | | |
| |қолдану. | | | |
|41 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|42 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|43 |Интернетте ақпарат іздеу. |1 | | |
|44 |Word құралында Web-бетін |1 | | |
| |құру. Мастерді пайдалану. | | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Интернеттің, электрондық |Электрондық байланыспен |
|байланыстың және байланыс |жұмыс жасауды; |
|желілерінің мәнін; |Интернетте ақпаратты |
|Word құралында Web-бетін |табуды; |
|құрудың тәсілдерін. |Web-беті мастерін |
| |пайдалануды; |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Құжатты қамсыздандыру | | | |
|45 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|46 |Басқару салаларын |1 | | |
| |қамсыздандыру. Құжаттың | | | |
| |негізгі түрлерінің | | | |
| |реквизиттері, стандарттары | | | |
| |және оларды топтаудың | | | |
| |құрамы. | | | |
|47 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|48 |Еңбек қарым-қатынастары |1 | | |
| |құжаттары түрлерін толтыру | | | |
| |ережелері (бұйрықтар, | | | |
| |келісім-шарт және т.б.) | | | |
|49 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
|50 |Құжаттармен жұмыс жасау: |1 | | |
| |іс-қағаздарын тіркеу, | | | |
| |жүйелеу, қалыпқа келтіру | | | |
| |және сақтау. | | | |
| |Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Басқару салаларында |Шағын кәсіпорындарда |
|құжаттандырудың негізгі |құжаттарды алмастыруды |
|ережелерін; |және хатшының жұмыс орнын |
|Жұмыс орнын автоматтандыру және|өздігінен ұйымдастыруды; |
|мамандандырылған офистік | |
|пакеттің мүмкіндіктері. | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
| |Компьютермен және оргтехникалармен | | |
| |жұмыс | | |
|51 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|52 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|53 |Баспаға басу. Басу |1 | | |
| |құрылғылары: матрицалық, | | | |
| |струйный және лазерлік. | | | |
| |Түрлі-түсті баспаға шығару.| | | |
|р/с|Тақырыптар |Сағат |Өтілетін күні |
| | |саны | |
| | | |А |Б |
|54 |Модемдер және оған |1 | | |
| |сипаттама | | | |
|55 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|56 |Сканер құрылғысы |1 | | |
|57 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|58 |Көшірме аппаратты және оған|1 | | |
| |сипаттама | | | |
|59 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|60 |Диктофон жалпы түсінік |1 | | |
|61 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|62 |Практикалық жұмыс |1 | | |
|63 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|64 |Баспадан шыққан құжаттарды |1 | | |
| |өңдеу жабдықтары | | | |
|65 |Текстерді аударуды |1 | | |
| |программалық қамсыздандыру.| | | |
|Оқушылар нені білу керек? |Оқушылар нені үйрену |
| |керек? |
|Компьютерлердің және |Басу, сканер, модем, |
|оргтехниканың түрлері мен |көшірме аппаратты |
|мәнін; |құрылғыларымен және |
|Құрылғыларға сипаттама және |факспен, диктафонмен жұмыс|
|оларды материалдық және |істеуді; |
|техникалық қамсыздандыруды. |Құрылғыларды «аударма» |
| |қызметтеріне пайдалануды. |
|66 |Мамандықтар бойынша сынақ |1 | | |
|67 |Мамандық бойынша сынақ |1 | | |
|68 |Қорытынды сынақ |1 | | |
|Барлығы: 68 сағат |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz