Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дара етістік
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы,
Құрық селосындағы Құрық орта мектеп-
гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі Таңқаев Аманбай
Әбітұлы
|Қысқа мерзімді жоспар|28.02.2014 ж. |Таңқаев Аманбай |Қазақ тілі |
| | |Әбітұлы |2- сынып |
|Сабақтың тақырыбы | Дара және күрделі етістік |
|Сабақтың мақсаты |Білімдік: Оқушыларда дара және күрделі етістіктер жайлы |
| |түсінік пайда болады, білімдері жетіледі. |
| |Дамытушылық: Білімге деген қызығушылықтары оянады және |
| |тілдік қорлары дамиды. |
| |Тәрбиелік: Оқушылардың табиғаттқа деген сүйіспеншіліктері |
| |артады, топтық жұмыс жасап, достық қарым-қатынаста |
| |бір-біріне көмектеседі, сыйластық қалыптасады, ұқыптылыққа|
| |тәрбиеленеді. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар дара етістік пен күрделі етістікті бір-бірінен |
| |ажыратады. Дара етістік пен күрделі етістіктің жазылуын |
| |есте сақтайды. Топтық жұмыс жасауға жаттығады. Кері |
| |байланысқа үйренеді. |
| |Қазақ тілі -2 сынып, «Атамұра» баспасы, |
|Сілтеме |http://www.youtube.kz |
|Сабақта қолданылатын |Оқулық, стикерлер, А-4, кесте, жетондар, тірек сызбалары, |
|материалдар: |плакаттар, монитор. |
|Сабақта қолданылатын |Топтық жұмыс, түсіндіру, диалог, АКТ, талдау және СТО |
|әдістер: |технологиялары |
|Сабақтың барысы |
|І.Ұйымдастыру бөлімі |І топ өседі сөзі бойынша жеміс-жидектер тобын таңдайды, ІІ|
|(3 минут) |топ киеді сөзі бойынша киімдер тобын таңдайды,ІІІ топ |
| |ұшады сөзі бойынша құстар тобын таңдайды. |
|Үй тапсырмасын | Етістікке байланысты жазып келген сөйлемдерін ұсынады . |
|тексеру (7 минут) |Етістік ережесін айтады (үш топ мысалдар келтіреді) |
| |Үй жұмысын және өтілген материалдарды пысықтау барысында |
| |тірек сызбасы арқылы жұмыстар жүргізу. |
|Жаңа сабақ |Оқушыларға «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» ертегісінен |
|(5минут) |үзіндісі бейне таспадан көрсетіледі. Бейне таспа|
| |бойынша оқушының ойы тыңдалады. |
| |Оқушылар үзіндіден етістікті табады. Тапқан етістікті |
| |күрделі етістікке айналдыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын|
| |ашамын, ереже шығартамын. |
| |Оқушыларға 375-жаттығуды ауызша орындау арқылы |
| |дәлелдетемін. |
|Бекіту | Көркем жазуға «Табиғат» сөзін жаздыртамын. |
|(10 минут) |376- жаттығуды жаңа сабақты бекіту мақсатында тақтаға |
| |орындатамын. Берілген дара етістіктерді күрделі етістікке |
| |айналдыртамын. Мысалы: Ұшты-ұшып кетті, ұшып барады, ұшып |
| |келді. |
|Сергіту сәті |АКТ қолдану «Ква-ква» би ырғағымен |
|(2 минут) | |
|Оқулық пен тақтамен |Тақтаға 377- жаттығуды орындатамын. Берілген етістіктерді|
|жұмыс (5 минут) |қатыстырып сөйлем құрауға ұсынамын. Жазылған сөйлем ішінен|
| |етістікті тапқызамын. Етістіктің сөйлем ішінде келгенде |
| |баяндауыштың қызметін атқаратыны туралы мағлұмат беремін. |
|Шығармашылық жұмыс |Топтық жұмыс. Оқушыларға монитор арқылы бейне сюжет |
|(5минут) |көрсетемін. Сол бейне сюжеттің желісі бойынша етістіктерді|
| |тапқызамын да, күрделі етістікке айналдыртамын. |
| |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|Семантикалық карта | |
|бойынша жұмыс (5 |сұрақтар |
|минут) | |
| |сөздер |
| |Зат есім |
| |Жалқы есім |
| |Жалпы есім |
| |Етістік |
| |Дара етістік |
| |Күрделі етістік |
| | |
| |Кесе |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Қонды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| |Астана |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сатып алды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
| |Сапырды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| |Шауып болды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
|Қорытындылау Бағалау |Сабақты сұрақ- жауап әдісі бойынша қорытындылау. |
|Үйге тапсырма |Оқушыларды мақтау-мадақтау әдісі бойынша бағалау. Үйге |
|(1 минут) |ереже жаттап келу және 379 жаттығуды орындап келу. |
|Рефлексия |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жапырақ стикерлерге |
|(2 минут) |жазып,ағашқа іледі. |
Семинар сабақтан көрініс
Құрық селосындағы Құрық орта мектеп-
гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі Таңқаев Аманбай
Әбітұлы
|Қысқа мерзімді жоспар|28.02.2014 ж. |Таңқаев Аманбай |Қазақ тілі |
| | |Әбітұлы |2- сынып |
|Сабақтың тақырыбы | Дара және күрделі етістік |
|Сабақтың мақсаты |Білімдік: Оқушыларда дара және күрделі етістіктер жайлы |
| |түсінік пайда болады, білімдері жетіледі. |
| |Дамытушылық: Білімге деген қызығушылықтары оянады және |
| |тілдік қорлары дамиды. |
| |Тәрбиелік: Оқушылардың табиғаттқа деген сүйіспеншіліктері |
| |артады, топтық жұмыс жасап, достық қарым-қатынаста |
| |бір-біріне көмектеседі, сыйластық қалыптасады, ұқыптылыққа|
| |тәрбиеленеді. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар дара етістік пен күрделі етістікті бір-бірінен |
| |ажыратады. Дара етістік пен күрделі етістіктің жазылуын |
| |есте сақтайды. Топтық жұмыс жасауға жаттығады. Кері |
| |байланысқа үйренеді. |
| |Қазақ тілі -2 сынып, «Атамұра» баспасы, |
|Сілтеме |http://www.youtube.kz |
|Сабақта қолданылатын |Оқулық, стикерлер, А-4, кесте, жетондар, тірек сызбалары, |
|материалдар: |плакаттар, монитор. |
|Сабақта қолданылатын |Топтық жұмыс, түсіндіру, диалог, АКТ, талдау және СТО |
|әдістер: |технологиялары |
|Сабақтың барысы |
|І.Ұйымдастыру бөлімі |І топ өседі сөзі бойынша жеміс-жидектер тобын таңдайды, ІІ|
|(3 минут) |топ киеді сөзі бойынша киімдер тобын таңдайды,ІІІ топ |
| |ұшады сөзі бойынша құстар тобын таңдайды. |
|Үй тапсырмасын | Етістікке байланысты жазып келген сөйлемдерін ұсынады . |
|тексеру (7 минут) |Етістік ережесін айтады (үш топ мысалдар келтіреді) |
| |Үй жұмысын және өтілген материалдарды пысықтау барысында |
| |тірек сызбасы арқылы жұмыстар жүргізу. |
|Жаңа сабақ |Оқушыларға «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» ертегісінен |
|(5минут) |үзіндісі бейне таспадан көрсетіледі. Бейне таспа|
| |бойынша оқушының ойы тыңдалады. |
| |Оқушылар үзіндіден етістікті табады. Тапқан етістікті |
| |күрделі етістікке айналдыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын|
| |ашамын, ереже шығартамын. |
| |Оқушыларға 375-жаттығуды ауызша орындау арқылы |
| |дәлелдетемін. |
|Бекіту | Көркем жазуға «Табиғат» сөзін жаздыртамын. |
|(10 минут) |376- жаттығуды жаңа сабақты бекіту мақсатында тақтаға |
| |орындатамын. Берілген дара етістіктерді күрделі етістікке |
| |айналдыртамын. Мысалы: Ұшты-ұшып кетті, ұшып барады, ұшып |
| |келді. |
|Сергіту сәті |АКТ қолдану «Ква-ква» би ырғағымен |
|(2 минут) | |
|Оқулық пен тақтамен |Тақтаға 377- жаттығуды орындатамын. Берілген етістіктерді|
|жұмыс (5 минут) |қатыстырып сөйлем құрауға ұсынамын. Жазылған сөйлем ішінен|
| |етістікті тапқызамын. Етістіктің сөйлем ішінде келгенде |
| |баяндауыштың қызметін атқаратыны туралы мағлұмат беремін. |
|Шығармашылық жұмыс |Топтық жұмыс. Оқушыларға монитор арқылы бейне сюжет |
|(5минут) |көрсетемін. Сол бейне сюжеттің желісі бойынша етістіктерді|
| |тапқызамын да, күрделі етістікке айналдыртамын. |
| |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|Семантикалық карта | |
|бойынша жұмыс (5 |сұрақтар |
|минут) | |
| |сөздер |
| |Зат есім |
| |Жалқы есім |
| |Жалпы есім |
| |Етістік |
| |Дара етістік |
| |Күрделі етістік |
| | |
| |Кесе |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Қонды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| |Астана |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сатып алды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
| |Сапырды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| |Шауып болды |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
|Қорытындылау Бағалау |Сабақты сұрақ- жауап әдісі бойынша қорытындылау. |
|Үйге тапсырма |Оқушыларды мақтау-мадақтау әдісі бойынша бағалау. Үйге |
|(1 минут) |ереже жаттап келу және 379 жаттығуды орындап келу. |
|Рефлексия |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жапырақ стикерлерге |
|(2 минут) |жазып,ағашқа іледі. |
Семинар сабақтан көрініс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz