Гүл сөзі қандай дыбыстан

Оңтүстік қазақстан облысы Отырар ауданының Қоғам орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Байдуллаева Ақнұр
Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі.
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Білім бөлімі: Сауат ашу.
Мақсаты: Білімділік: Г дыбысы және әрпімен таныстыру. Өтілген
дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
ерекшеліктерін еске түсіру,
Дамытушылық: Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол
қимылын жаттықтыру.
Тәрбиелік: Имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Кеспе әріптер, ойыншықтар, үлестірмелі суреттер, қима
қағаздар, ребустар, көк, қызыл түсті дөңгелектер,
интерактивті тақта.
Әдісі: сөздік, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап ойын.
Ұйымдастырушы қозғаушы
1-мин
«Шаттық шеңбері»
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
Өткенді еске түсіру.
Балаларға дөңгелекшелер тарқатып, дыбыстарды атау. Балалар айтылған дыбысқа сай дөңгелекшені көрсетеді.
«Ғажайып сәт» ұйымдастыру
Тапқышбек бізге қонаққа келді, ол жай келмепті бізге бірнеше тапсырмалар ала келіпті деп,
1-тапсырмасымен таныстыру.
1-тапсырма
Жұмбақ жасыру
- Аналарға сыйлайтын,
- Аралар бал жинайтын.
- Үзуге адам қимайтын,
- Бұл не?
- Қане, балалар, гүл деп айтайықшы!
- Гүл сөзі қандай дыбыстан басталған?
- Г дыбысын айтайықшы?
- Қалай айтылып тұр?
- Олай болса, Г - қандай дыбыс?
Дұрыс, оны қай түспен белгілейміз.
- Өте жақсы! Г дыбысы сөз басында, сөз ортасында кездеседі. Мысалы: Буынға бөлгізу
Гүл - 1 буын, 3 дыбыс
шеге - 2 буын, 4 дыбыс.
кенгуру - 3 буын, 7 дыбыс
2-тапсырма
«Әдемі етіп жазамыз!»
Г әрпімен таныстыру
1. алгоритмімен танысыру
2. ауада жазғызу
3. дәптерге жазғызу Гг
3-тапсырма
«Сергіту сәті»
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды бір қағып,
Гүлдей болып жайқалам.
4-тапсырма
«Оқимыз, ойлаймыз!»
гү-гү-гү - қызыл гүл
ге-ге-ге - қисық шеге
гі-гі-гі - жинаймыз егін.
5-тапсырма
«Қай әріпті жоғалттым?»
Шарты: Балаларға суреті бар қима қағаздар тарқатылып сурет атауындағы қай әріп жоқ екенін тапқызу
6-тапсырма
Ребус шешу
Мысалы:
А-қызыл,
Д-көк,
О- қызыл, т. б
Балалар Тапқышбекпен сәлемдеседі.
- Гүл
- Гүл-гүл-гүл
- Г дыбысынан
- Г-г-г
- Қысқа
- Дауыссыз
- Көк
Сөз басында
Ортасында
Ортасында
Г г әрпін жазады, Ғ ғ әрпіне ұқсайтынын айтады.
Балалар қимылмен көрсетеді.
Буындарды оқиды, сөз ойлайды.
Балалар өз беттерінше орындайды.
Гүлнұр,
Гүлсім,
Айгүл
Қорытынды:
Тақтадан
Тапқышбектің сөзін оқыту. Мақтап-мадақтау
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Өтілген
дыбыстарды есте сақтай білу.
Қалыптасқан түсінік: Сөз ойлау, жұмбақ шешу, ребус шешу.
Орындаушылық қабілеті: Әріпті таза, үлгіге қарап жазу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz