Гүл сөзі қандай дыбыстан

Оңтүстік қазақстан облысы Отырар ауданының Қоғам орта мектебінің бастауыш
сынып мұғалімі Байдуллаева Ақнұр

Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі.
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Білім бөлімі: Сауат ашу.

Мақсаты: Білімділік: Г дыбысы және әрпімен таныстыру. Өтілген
дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
ерекшеліктерін еске түсіру,
Дамытушылық: Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол
қимылын жаттықтыру.
Тәрбиелік: Имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Кеспе әріптер, ойыншықтар, үлестірмелі суреттер, қима
қағаздар, ребустар, көк, қызыл түсті дөңгелектер,
интерактивті тақта.

Әдісі: сөздік, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап ойын.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің қызметі |Балалардың іс-әрекеті |
|Ұйымдастырушы |«Шаттық шеңбері» |Балалар қонақтармен |
|қозғаушы |Үлкенге де сіз, |амандасады. |
|1-мин |Кішіге де сіз. | |
| |Баршаңызды құрметтеп, | |
| |Бас иеміз біз. | |
|Ізденуші – |Өткенді еске түсіру. |Мысалы: |
|ұйымдастырушы. |Балаларға дөңгелекшелер |А-қызыл, |
| |тарқатып, дыбыстарды |Д-көк, |
| |атау.Балалар айтылған дыбысқа |О- қызыл,т.б |
| |сай дөңгелекшені көрсетеді. | |
| |«Ғажайып сәт» ұйымдастыру | |
| |Тапқышбек бізге қонаққа келді, | |
| |ол жай келмепті бізге бірнеше |Балалар Тапқышбекпен |
| |тапсырмалар ала келіпті деп, |сәлемдеседі. |
| |1-тапсырмасымен таныстыру. | |
| |1-тапсырма | |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Аналарға сыйлайтын, | |
| |Аралар бал жинайтын. | |
| |Үзуге адам қимайтын, | |
| |Бұл не? | |
| |Қане, балалар, гүл деп |Гүл |
| |айтайықшы! | |
| |Гүл сөзі қандай дыбыстан |Гүл-гүл-гүл |
| |басталған? | |
| |Г дыбысын айтайықшы? |Г дыбысынан |
| | |Г-г-г |
| |Қалай айтылып тұр? | |
| | |Қысқа |
| |Олай болса, Г – қандай дыбыс? | |
| |Дұрыс, оны қай түспен |Дауыссыз |
| |белгілейміз. | |
| | | |
| | |Көк |
| |- Өте жақсы! Г дыбысы сөз | |
| |басында, сөз ортасында | |
| |кездеседі. Мысалы: Буынға | |
| |бөлгізу | |
| |Гүл – 1 буын, 3 дыбыс | |
| |шеге – 2 буын, 4 дыбыс. | |
| |кенгуру – 3 буын, 7 дыбыс |Сөз басында |
| | |Ортасында |
| |2-тапсырма |Ортасында |
| |«Әдемі етіп жазамыз!» | |
| |Г әрпімен таныстыру | |
| |1. алгоритмімен танысыру | |
| |2. ауада жазғызу | |
| |3. дәптерге жазғызу Гг |Г г әрпін жазады, Ғ ғ |
| | |әрпіне ұқсайтынын |
| |3-тапсырма |айтады. |
| |«Сергіту сәті» | |
| |Шаршағанда ырғалып, | |
| |Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды |Балалар қимылмен |
| |бір қағып, |көрсетеді. |
| |Гүлдей болып жайқалам. | |
| | | |
| |4-тапсырма | |
| |«Оқимыз, ойлаймыз!» | |
| |гү-гү-гү – қызыл гүл | |
| |ге-ге-ге – қисық шеге |Буындарды оқиды, сөз |
| |гі-гі-гі – жинаймыз егін. |ойлайды. |
| | | |
| |5-тапсырма | |
| |«Қай әріпті жоғалттым?» | |
| |Шарты: Балаларға суреті бар | |
| |қима қағаздар тарқатылып сурет |Балалар өз беттерінше |
| |атауындағы қай әріп жоқ екенін |орындайды. |
| |тапқызу | |
| | | |
| |6-тапсырма | |
| |Ребус шешу | |
| | |Гүлнұр, |
| | |Гүлсім, |
| | |Айгүл |
| | | |
| | | |

|Жетекші – жөндеуші |Қорытынды: |«Рахмет» сөзін оқиды |
| |Тақтадан | |
| |Тапқышбектің сөзін оқыту. | |
| |Мақтап-мадақтау | |

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Өтілген
дыбыстарды есте сақтай білу.
Қалыптасқан түсінік: Сөз ойлау, жұмбақ шешу, ребус шешу.

Орындаушылық қабілеті: Әріпті таза, үлгіге қарап жазу.

Ұқсас жұмыстар
Г дыбысы мен әріпі
Балаларды гүлдер арқылы топқа бөлу
Г дыбысы
Фонетика туралы түсінік. тіл туралы түсінік
Сс дыбысы мен әрпі
Қасқырдың тапсырмасы
Оқушылармен сәлемдесу
Сын есім туралы түсінік беру
Әріп таңбасымен таныстыру
Түлкі мен тырна
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz