Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гүл сөзі қандай дыбыстан
Оңтүстік қазақстан облысы Отырар ауданының Қоғам орта мектебінің бастауыш
сынып мұғалімі Байдуллаева Ақнұр
Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі.
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Білім бөлімі: Сауат ашу.
Мақсаты: Білімділік: Г дыбысы және әрпімен таныстыру. Өтілген
дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
ерекшеліктерін еске түсіру,
Дамытушылық: Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол
қимылын жаттықтыру.
Тәрбиелік: Имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Кеспе әріптер, ойыншықтар, үлестірмелі суреттер, қима
қағаздар, ребустар, көк, қызыл түсті дөңгелектер,
интерактивті тақта.
Әдісі: сөздік, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап ойын.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің қызметі |Балалардың іс-әрекеті |
|Ұйымдастырушы |«Шаттық шеңбері» |Балалар қонақтармен |
|қозғаушы |Үлкенге де сіз, |амандасады. |
|1-мин |Кішіге де сіз. | |
| |Баршаңызды құрметтеп, | |
| |Бас иеміз біз. | |
|Ізденуші – |Өткенді еске түсіру. |Мысалы: |
|ұйымдастырушы. |Балаларға дөңгелекшелер |А-қызыл, |
| |тарқатып, дыбыстарды |Д-көк, |
| |атау.Балалар айтылған дыбысқа |О- қызыл,т.б |
| |сай дөңгелекшені көрсетеді. | |
| |«Ғажайып сәт» ұйымдастыру | |
| |Тапқышбек бізге қонаққа келді, | |
| |ол жай келмепті бізге бірнеше |Балалар Тапқышбекпен |
| |тапсырмалар ала келіпті деп, |сәлемдеседі. |
| |1-тапсырмасымен таныстыру. | |
| |1-тапсырма | |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Аналарға сыйлайтын, | |
| |Аралар бал жинайтын. | |
| |Үзуге адам қимайтын, | |
| |Бұл не? | |
| |Қане, балалар, гүл деп |Гүл |
| |айтайықшы! | |
| |Гүл сөзі қандай дыбыстан |Гүл-гүл-гүл |
| |басталған? | |
| |Г дыбысын айтайықшы? |Г дыбысынан |
| | |Г-г-г |
| |Қалай айтылып тұр? | |
| | |Қысқа |
| |Олай болса, Г – қандай дыбыс? | |
| |Дұрыс, оны қай түспен |Дауыссыз |
| |белгілейміз. | |
| | | |
| | |Көк |
| |- Өте жақсы! Г дыбысы сөз | |
| |басында, сөз ортасында | |
| |кездеседі. Мысалы: Буынға | |
| |бөлгізу | |
| |Гүл – 1 буын, 3 дыбыс | |
| |шеге – 2 буын, 4 дыбыс. | |
| |кенгуру – 3 буын, 7 дыбыс |Сөз басында |
| | |Ортасында |
| |2-тапсырма |Ортасында |
| |«Әдемі етіп жазамыз!» | |
| |Г әрпімен таныстыру | |
| |1. алгоритмімен танысыру | |
| |2. ауада жазғызу | |
| |3. дәптерге жазғызу Гг |Г г әрпін жазады, Ғ ғ |
| | |әрпіне ұқсайтынын |
| |3-тапсырма |айтады. |
| |«Сергіту сәті» | |
| |Шаршағанда ырғалып, | |
| |Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды |Балалар қимылмен |
| |бір қағып, |көрсетеді. |
| |Гүлдей болып жайқалам. | |
| | | |
| |4-тапсырма | |
| |«Оқимыз, ойлаймыз!» | |
| |гү-гү-гү – қызыл гүл | |
| |ге-ге-ге – қисық шеге |Буындарды оқиды, сөз |
| |гі-гі-гі – жинаймыз егін. |ойлайды. |
| | | |
| |5-тапсырма | |
| |«Қай әріпті жоғалттым?» | |
| |Шарты: Балаларға суреті бар | |
| |қима қағаздар тарқатылып сурет |Балалар өз беттерінше |
| |атауындағы қай әріп жоқ екенін |орындайды. |
| |тапқызу | |
| | | |
| |6-тапсырма | |
| |Ребус шешу | |
| | |Гүлнұр, |
| | |Гүлсім, |
| | |Айгүл |
| | | |
| | | |
|Жетекші – жөндеуші |Қорытынды: |«Рахмет» сөзін оқиды |
| |Тақтадан | |
| |Тапқышбектің сөзін оқыту. | |
| |Мақтап-мадақтау | |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Өтілген
дыбыстарды есте сақтай білу.
Қалыптасқан түсінік: Сөз ойлау, жұмбақ шешу, ребус шешу.
Орындаушылық қабілеті: Әріпті таза, үлгіге қарап жазу.
сынып мұғалімі Байдуллаева Ақнұр
Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі.
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».
Білім бөлімі: Сауат ашу.
Мақсаты: Білімділік: Г дыбысы және әрпімен таныстыру. Өтілген
дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
ерекшеліктерін еске түсіру,
Дамытушылық: Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол
қимылын жаттықтыру.
Тәрбиелік: Имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Кеспе әріптер, ойыншықтар, үлестірмелі суреттер, қима
қағаздар, ребустар, көк, қызыл түсті дөңгелектер,
интерактивті тақта.
Әдісі: сөздік, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап ойын.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің қызметі |Балалардың іс-әрекеті |
|Ұйымдастырушы |«Шаттық шеңбері» |Балалар қонақтармен |
|қозғаушы |Үлкенге де сіз, |амандасады. |
|1-мин |Кішіге де сіз. | |
| |Баршаңызды құрметтеп, | |
| |Бас иеміз біз. | |
|Ізденуші – |Өткенді еске түсіру. |Мысалы: |
|ұйымдастырушы. |Балаларға дөңгелекшелер |А-қызыл, |
| |тарқатып, дыбыстарды |Д-көк, |
| |атау.Балалар айтылған дыбысқа |О- қызыл,т.б |
| |сай дөңгелекшені көрсетеді. | |
| |«Ғажайып сәт» ұйымдастыру | |
| |Тапқышбек бізге қонаққа келді, | |
| |ол жай келмепті бізге бірнеше |Балалар Тапқышбекпен |
| |тапсырмалар ала келіпті деп, |сәлемдеседі. |
| |1-тапсырмасымен таныстыру. | |
| |1-тапсырма | |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Аналарға сыйлайтын, | |
| |Аралар бал жинайтын. | |
| |Үзуге адам қимайтын, | |
| |Бұл не? | |
| |Қане, балалар, гүл деп |Гүл |
| |айтайықшы! | |
| |Гүл сөзі қандай дыбыстан |Гүл-гүл-гүл |
| |басталған? | |
| |Г дыбысын айтайықшы? |Г дыбысынан |
| | |Г-г-г |
| |Қалай айтылып тұр? | |
| | |Қысқа |
| |Олай болса, Г – қандай дыбыс? | |
| |Дұрыс, оны қай түспен |Дауыссыз |
| |белгілейміз. | |
| | | |
| | |Көк |
| |- Өте жақсы! Г дыбысы сөз | |
| |басында, сөз ортасында | |
| |кездеседі. Мысалы: Буынға | |
| |бөлгізу | |
| |Гүл – 1 буын, 3 дыбыс | |
| |шеге – 2 буын, 4 дыбыс. | |
| |кенгуру – 3 буын, 7 дыбыс |Сөз басында |
| | |Ортасында |
| |2-тапсырма |Ортасында |
| |«Әдемі етіп жазамыз!» | |
| |Г әрпімен таныстыру | |
| |1. алгоритмімен танысыру | |
| |2. ауада жазғызу | |
| |3. дәптерге жазғызу Гг |Г г әрпін жазады, Ғ ғ |
| | |әрпіне ұқсайтынын |
| |3-тапсырма |айтады. |
| |«Сергіту сәті» | |
| |Шаршағанда ырғалып, | |
| |Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды |Балалар қимылмен |
| |бір қағып, |көрсетеді. |
| |Гүлдей болып жайқалам. | |
| | | |
| |4-тапсырма | |
| |«Оқимыз, ойлаймыз!» | |
| |гү-гү-гү – қызыл гүл | |
| |ге-ге-ге – қисық шеге |Буындарды оқиды, сөз |
| |гі-гі-гі – жинаймыз егін. |ойлайды. |
| | | |
| |5-тапсырма | |
| |«Қай әріпті жоғалттым?» | |
| |Шарты: Балаларға суреті бар | |
| |қима қағаздар тарқатылып сурет |Балалар өз беттерінше |
| |атауындағы қай әріп жоқ екенін |орындайды. |
| |тапқызу | |
| | | |
| |6-тапсырма | |
| |Ребус шешу | |
| | |Гүлнұр, |
| | |Гүлсім, |
| | |Айгүл |
| | | |
| | | |
|Жетекші – жөндеуші |Қорытынды: |«Рахмет» сөзін оқиды |
| |Тақтадан | |
| |Тапқышбектің сөзін оқыту. | |
| |Мақтап-мадақтау | |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Өтілген
дыбыстарды есте сақтай білу.
Қалыптасқан түсінік: Сөз ойлау, жұмбақ шешу, ребус шешу.
Орындаушылық қабілеті: Әріпті таза, үлгіге қарап жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz