Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар программа
Алматы облысы
Көксу ауданы
«Қазақ орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
информатика пәні мұғалімі Бишеева Марал Қаршығақызы
Жұмыс өтілі: 21 жыл
Санаты: жоғары
Түсініктеме хат
Мектепте білім беруді нәтижеге бағдарлауға көшу, қазіргі өмірдің
талабынан туындап отыр. Өйткені, еліміздің саяси, мәдени, экономикалық
жағдайларының өсуіне байланысты көптеген мамандықтардың заманға сай
компьютерлік технология мен жалпы технологияландыру үрдісі арқылы оларды
даярлау қайта қаралып отыр. Еңбек үрдісінде технологиялық әдістермен жұмыс
жасайтын мамандықтарға қажет- тілектің өсуі себебінен мектептегі
бағдарламалық білім берудің мазмұны мен оны оқытудың әдістерін нәтижеге
бағдарлаудың маңызы зор.
Дәстүрлі оқытуда оқушылардың білім, білік дағдыларына баса назар
аударылса, нәтижеге бағытталған білімде сонымен қатар алған білімдері мен
біліктерін қолдана алу, яғни оны іс-әрекетке пайдалану басты назарда
болады. Әрбір сабақ белгілі бір нәтижеге құрылады.
Күтілетін нәтиже білімді тәрбиемен ұштастыра білу. Оқушы мұғалім
басшылығымен мақсатты әрекет жасауды және істің нәтижесін көре алатын
болады. Осындай дәстүрлі білімнен белгілі бір іс-әрекетке көшу балама бола
алатын нәтижеге бағытталған білім негізіне бір сабақ жоспарын ұсынып
отырмын. Нәтижеге бағытталған білім мен біліктілікпен бірге меңгеруді талап
етумен қатар өмірге бейім коммуникативтік біліктілігі дамыған дара тұлғаны
дайындауды негізгі бағыт етуім өз нәтижесін беріп келеді.
Мерзімі: 15 қазан 2014 ж
Сынып: 9ә
| Сабақтың тақырыбы: |Басқару операторлары. |
| |Шартты оператор |
|Сілтеме |9 – сынып «Информатика» Б.Қ.Сапарғалиева |
|Жалпы мақсаты |Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру және |
| |тармақталған алгоритмдерді программалауды түсіндіру. |
| |Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе |
| |жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру. |
| |Дамытушылық: Программалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын,|
| |ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе |
| |білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту. |
| |Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне |
| |сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету. |
|Оқу нәтижелері |Шартты көшу операторларының ерекшелігін ажырата біледі. |
| |Шартты және шартсыз көшу, таңдау операторлары туралы түсінеді.|
| | |
| |Шартты операторға математикалық модельді қолданып |
| |бағдарлама құрыңыз |
| |Тармақталу командасының толымды және толымсыз |
| |операторларының ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды |
| |Шартты оператордың тармақталу процестерін салыстырады |
| |Шартты оператордың тармақталу процестерін жинақтайды |
| |Тақырыптың мазмұнын тұжырымдайды. |
|Сабақ түрі: |Жаңа білімді меңгерту. |
|Сабақтың әдісі: |ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік |
| |әңгіме |
| |СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары |
| |АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық |
| |ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды |
| |қорғау |
| |ОҮБ: (формативті, сумативті) |
| |Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік |
| |тапсырмалар |
|Көрнекілігі |ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, |
| |түрлі түсті қалам, постер. |
|Түйінді идеялар |Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың |
| |қуатты құралы болып табылады. |
|Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Орындалатын |
|мазмұны, | | |әдіс-тәсілдер |
|уақыты. | | | |
|1.ұйымдастыр|Ынтымақтастық атмосферасын орнату |Топқа алған қағаз | |
|у: |мақсатында оқушыларды топқа |түсіне байланысты | |
|(2 минут) |бөлу.Түрлі-түсті қағаздарды таңдау |бөлінеді және | |
| |және түстер бойынша |қолдарындағы | |
| |бөлінеді.Қолдарындағы қағаздарда |қағаздарда жазылған | |
| |жазылған сөздерден тілек құрастыру |сөздерден жылулық | |
| |тапсырылады. |сезімдерін білдіретін | |
| | |тілектер құрастырып әр| |
| | |топ барлық оқушыларға | |
| | |арнайды | |
|2. үй |2). «Кубизм» тәсілі арқылы мәлімет |Топпен ұйымдасып, |Сын тұрғысынан |
|тапсырмасын |типтері туралы сұрақтар қояды |кубиктің санын таңдап,|ойлау. |
|сұрау. |және қандай тиімді жолмен шешуге |берілген сұрақтарға |Слайд, АКТ, |
| |қатысты сыни ойлаудың сұрақтары |жауап береді. |дидактикалық |
| |жазылған кубикті слайдта көрсетеді. |Кубикте сұрақтар |материалдар; |
| |Әр топ өзінің санын айтып, жауап |мына тапсырмалардың | |
| |береді. Кубиктің әрбір санына сәйкес |негізінде | |
| |сұрақтар беріледі. |құрастырылды. | |
| | | | |
| |Блок-схемада мәліметті енгізу, |жағы-суреттеп беріңіз.| |
| |шығару қандай фигурамен сызылады. |жағы-салыстырыңыз. | |
| | |жағы-зерттеңіз. | |
| |Паскаль тілінде программа неше |жағы-қолданыңыз. | |
| |бөліктен тұрады? |жағы-бұл туралы | |
| | |ойлағанда көз | |
| |Мәліметтердің қарапайым түрлерін |алдыңызға не елестейді| |
| |қалай атау қабылданған. |? | |
| |Стандартты типтер туралы мәлімет. |6. жағы-талдаңыз | |
| | | | |
| |Өрнектiң мәнiн табыңыз: х=3 болған | | |
| |жағдайда sqr(sqr(x))=... | | |
| | | | |
| |Сызықтық программа дегеніміз не?| | |
| |Өмірден қарапайым мысал келтір | | |
| | | | |
| |Сандардың типтерін сипаттап, | | |
| |талдаңыз? | | |
| «Жаңа |Тақтада шартты операторды |Оқушылар мысалды |Флипчарт, |
|ақпарат». |тармақталу процесінің алгоритімін, |дәптерлеріне жазып |плакат |
|6 минут |графикалық моделін бағдарлама құру|алады. | |
| |әдісімен шешу түсіндіріледі | | |
| «Түсіну» |1.Программаның үзінділер жұмысының |Оқушылар программа |Сын тұрғысынан |
|(неге? |нәтижесін жаз. |үзіндісінің |ойлау. |
|себебі? |x=1 болғанда |нәтижесіне жауап | |
|неліктен? |if x>=0 then x:=x+1 |береді. | |
|Сұрақтары |else x:=x+2; | | |
|қатыстырылға|Жауабы: х=3 | | |
|н |2.Не себепті төмендегі программаның | | |
|тапсырмалар |үзіндісінде нәтижесі х=11 болады? | | |
|болу керек) |х:=10 | | |
| |If x>=6 then x:=x+1 | | |
| |else x:=x+2; | | |
| |Жауабы: Себебі, программаның шартында| | |
| |10 саны 6 санынан үлкен, яғни ақиқат | | |
| |болғандықтан нәтижесі х=11 болады. | | |
| | | | |
| |3.Неліктен төмендегі программаның | | |
| |үзіндісінде нәтижесі х=7 болады? | | |
| |х:=5 | | |
| |If x>=6 then x:=x+1 | | |
| |else x:=x+2; | | |
| |Жауабы: Себебі, программаның шартында| | |
| |5 саны 6 санынан кіші, яғни жалған | | |
| |болғандықтан нәтижесі х=7 болады. | | |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс 1 мысалды |Оқушылар компьютерде |АКТ, сын |
|«Қолдану» |Turbopascal бағдарламасында орындау |бағдарлама құрады |тұрғысынан |
| | | |ойлау |
|«Талдау» |«Күлте жапырақшалар» бәсекелестік |Оқушылар бәсекелесе |Слайд, ноутбук,|
| |әдісі |отырып, топпен |плакат, күлте |
| |Компьютерде электронды оқулықпен |бірлесіп тапсырмаларды|жапырақшалар |
| |тапсырмалар орындайды |орындайды.Күлте | |
| |қай оқушы көп күлте жапырақшаларды |жапырақшалар жинау | |
| |жинап, гүл жасауын түсіндіреді. |арқылы гүл | |
| |Белгілі уақыт аралығында олардың |құрастырады. | |
| |жасаған жұмыстарына қарап бағалау | | |
| |береді. | | |
| |Әрбір дұрыс шығарылған бір есепке бір| | |
| |күлте жапырақ беріп отырады. | | |
|«Жинақтау» | Cәйкес келетін блок-нұсқаларды | Оқушылар |Блок схема |
| |қолдана отырып, фразалар мен |интерактивті тақтада | |
| |үзінділер программасын жаз. |сәйкес келетін | |
| | |блок-нұсқаларды | |
| |иә |қолдана отырып, | |
| | |фразалар мен үзінділер| |
| |жоқ иә |программасын жаз | |
| | |жазады | |
| |жоқ | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |If Х<>0 then | | |
| |If Х>A then Y:=X-A | | |
| |else Y:=A-X | | |
| |else | | |
| |Y:=A+X; | | |
|«Бағалау» |Компьютерде тест жұмысын орындайды|Өзін-өзі бағалау |Тестік |
| | |парақшасына тест |бағдарлама |
| | |қорытындысын жазады | |
|Рефлексия: | Өзін-өзі бағалау парағы, | |Стикер, плакат|
|2-3 мин. |«Екі жұлдыз, бір тілек».Сабақтың | | |
| |ұнағаны мен түсініксіз болған | | |
| |тұстарын өз қалауы бойынша жазып | | |
| |тақтадағы плакатқа іледі. | | |
| |(немесе оқушылар ауызша да айта | | |
| |алады.) | | |
|Үйге |Оқулық § 6 оқу Практикалық жұмыс| | |
|тапсырма |12 | | |
-----------------------
Y:=A-X
Y:=X-A
Y:=A+X
X>A
Х<>0
Кері байланыс
Көксу ауданы
«Қазақ орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
информатика пәні мұғалімі Бишеева Марал Қаршығақызы
Жұмыс өтілі: 21 жыл
Санаты: жоғары
Түсініктеме хат
Мектепте білім беруді нәтижеге бағдарлауға көшу, қазіргі өмірдің
талабынан туындап отыр. Өйткені, еліміздің саяси, мәдени, экономикалық
жағдайларының өсуіне байланысты көптеген мамандықтардың заманға сай
компьютерлік технология мен жалпы технологияландыру үрдісі арқылы оларды
даярлау қайта қаралып отыр. Еңбек үрдісінде технологиялық әдістермен жұмыс
жасайтын мамандықтарға қажет- тілектің өсуі себебінен мектептегі
бағдарламалық білім берудің мазмұны мен оны оқытудың әдістерін нәтижеге
бағдарлаудың маңызы зор.
Дәстүрлі оқытуда оқушылардың білім, білік дағдыларына баса назар
аударылса, нәтижеге бағытталған білімде сонымен қатар алған білімдері мен
біліктерін қолдана алу, яғни оны іс-әрекетке пайдалану басты назарда
болады. Әрбір сабақ белгілі бір нәтижеге құрылады.
Күтілетін нәтиже білімді тәрбиемен ұштастыра білу. Оқушы мұғалім
басшылығымен мақсатты әрекет жасауды және істің нәтижесін көре алатын
болады. Осындай дәстүрлі білімнен белгілі бір іс-әрекетке көшу балама бола
алатын нәтижеге бағытталған білім негізіне бір сабақ жоспарын ұсынып
отырмын. Нәтижеге бағытталған білім мен біліктілікпен бірге меңгеруді талап
етумен қатар өмірге бейім коммуникативтік біліктілігі дамыған дара тұлғаны
дайындауды негізгі бағыт етуім өз нәтижесін беріп келеді.
Мерзімі: 15 қазан 2014 ж
Сынып: 9ә
| Сабақтың тақырыбы: |Басқару операторлары. |
| |Шартты оператор |
|Сілтеме |9 – сынып «Информатика» Б.Қ.Сапарғалиева |
|Жалпы мақсаты |Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру және |
| |тармақталған алгоритмдерді программалауды түсіндіру. |
| |Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе |
| |жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру. |
| |Дамытушылық: Программалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын,|
| |ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе |
| |білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту. |
| |Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне |
| |сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету. |
|Оқу нәтижелері |Шартты көшу операторларының ерекшелігін ажырата біледі. |
| |Шартты және шартсыз көшу, таңдау операторлары туралы түсінеді.|
| | |
| |Шартты операторға математикалық модельді қолданып |
| |бағдарлама құрыңыз |
| |Тармақталу командасының толымды және толымсыз |
| |операторларының ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды |
| |Шартты оператордың тармақталу процестерін салыстырады |
| |Шартты оператордың тармақталу процестерін жинақтайды |
| |Тақырыптың мазмұнын тұжырымдайды. |
|Сабақ түрі: |Жаңа білімді меңгерту. |
|Сабақтың әдісі: |ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік |
| |әңгіме |
| |СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары |
| |АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық |
| |ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды |
| |қорғау |
| |ОҮБ: (формативті, сумативті) |
| |Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік |
| |тапсырмалар |
|Көрнекілігі |ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, |
| |түрлі түсті қалам, постер. |
|Түйінді идеялар |Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың |
| |қуатты құралы болып табылады. |
|Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Орындалатын |
|мазмұны, | | |әдіс-тәсілдер |
|уақыты. | | | |
|1.ұйымдастыр|Ынтымақтастық атмосферасын орнату |Топқа алған қағаз | |
|у: |мақсатында оқушыларды топқа |түсіне байланысты | |
|(2 минут) |бөлу.Түрлі-түсті қағаздарды таңдау |бөлінеді және | |
| |және түстер бойынша |қолдарындағы | |
| |бөлінеді.Қолдарындағы қағаздарда |қағаздарда жазылған | |
| |жазылған сөздерден тілек құрастыру |сөздерден жылулық | |
| |тапсырылады. |сезімдерін білдіретін | |
| | |тілектер құрастырып әр| |
| | |топ барлық оқушыларға | |
| | |арнайды | |
|2. үй |2). «Кубизм» тәсілі арқылы мәлімет |Топпен ұйымдасып, |Сын тұрғысынан |
|тапсырмасын |типтері туралы сұрақтар қояды |кубиктің санын таңдап,|ойлау. |
|сұрау. |және қандай тиімді жолмен шешуге |берілген сұрақтарға |Слайд, АКТ, |
| |қатысты сыни ойлаудың сұрақтары |жауап береді. |дидактикалық |
| |жазылған кубикті слайдта көрсетеді. |Кубикте сұрақтар |материалдар; |
| |Әр топ өзінің санын айтып, жауап |мына тапсырмалардың | |
| |береді. Кубиктің әрбір санына сәйкес |негізінде | |
| |сұрақтар беріледі. |құрастырылды. | |
| | | | |
| |Блок-схемада мәліметті енгізу, |жағы-суреттеп беріңіз.| |
| |шығару қандай фигурамен сызылады. |жағы-салыстырыңыз. | |
| | |жағы-зерттеңіз. | |
| |Паскаль тілінде программа неше |жағы-қолданыңыз. | |
| |бөліктен тұрады? |жағы-бұл туралы | |
| | |ойлағанда көз | |
| |Мәліметтердің қарапайым түрлерін |алдыңызға не елестейді| |
| |қалай атау қабылданған. |? | |
| |Стандартты типтер туралы мәлімет. |6. жағы-талдаңыз | |
| | | | |
| |Өрнектiң мәнiн табыңыз: х=3 болған | | |
| |жағдайда sqr(sqr(x))=... | | |
| | | | |
| |Сызықтық программа дегеніміз не?| | |
| |Өмірден қарапайым мысал келтір | | |
| | | | |
| |Сандардың типтерін сипаттап, | | |
| |талдаңыз? | | |
| «Жаңа |Тақтада шартты операторды |Оқушылар мысалды |Флипчарт, |
|ақпарат». |тармақталу процесінің алгоритімін, |дәптерлеріне жазып |плакат |
|6 минут |графикалық моделін бағдарлама құру|алады. | |
| |әдісімен шешу түсіндіріледі | | |
| «Түсіну» |1.Программаның үзінділер жұмысының |Оқушылар программа |Сын тұрғысынан |
|(неге? |нәтижесін жаз. |үзіндісінің |ойлау. |
|себебі? |x=1 болғанда |нәтижесіне жауап | |
|неліктен? |if x>=0 then x:=x+1 |береді. | |
|Сұрақтары |else x:=x+2; | | |
|қатыстырылға|Жауабы: х=3 | | |
|н |2.Не себепті төмендегі программаның | | |
|тапсырмалар |үзіндісінде нәтижесі х=11 болады? | | |
|болу керек) |х:=10 | | |
| |If x>=6 then x:=x+1 | | |
| |else x:=x+2; | | |
| |Жауабы: Себебі, программаның шартында| | |
| |10 саны 6 санынан үлкен, яғни ақиқат | | |
| |болғандықтан нәтижесі х=11 болады. | | |
| | | | |
| |3.Неліктен төмендегі программаның | | |
| |үзіндісінде нәтижесі х=7 болады? | | |
| |х:=5 | | |
| |If x>=6 then x:=x+1 | | |
| |else x:=x+2; | | |
| |Жауабы: Себебі, программаның шартында| | |
| |5 саны 6 санынан кіші, яғни жалған | | |
| |болғандықтан нәтижесі х=7 болады. | | |
|Практикасы: |Оқулықпен жұмыс 1 мысалды |Оқушылар компьютерде |АКТ, сын |
|«Қолдану» |Turbopascal бағдарламасында орындау |бағдарлама құрады |тұрғысынан |
| | | |ойлау |
|«Талдау» |«Күлте жапырақшалар» бәсекелестік |Оқушылар бәсекелесе |Слайд, ноутбук,|
| |әдісі |отырып, топпен |плакат, күлте |
| |Компьютерде электронды оқулықпен |бірлесіп тапсырмаларды|жапырақшалар |
| |тапсырмалар орындайды |орындайды.Күлте | |
| |қай оқушы көп күлте жапырақшаларды |жапырақшалар жинау | |
| |жинап, гүл жасауын түсіндіреді. |арқылы гүл | |
| |Белгілі уақыт аралығында олардың |құрастырады. | |
| |жасаған жұмыстарына қарап бағалау | | |
| |береді. | | |
| |Әрбір дұрыс шығарылған бір есепке бір| | |
| |күлте жапырақ беріп отырады. | | |
|«Жинақтау» | Cәйкес келетін блок-нұсқаларды | Оқушылар |Блок схема |
| |қолдана отырып, фразалар мен |интерактивті тақтада | |
| |үзінділер программасын жаз. |сәйкес келетін | |
| | |блок-нұсқаларды | |
| |иә |қолдана отырып, | |
| | |фразалар мен үзінділер| |
| |жоқ иә |программасын жаз | |
| | |жазады | |
| |жоқ | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |If Х<>0 then | | |
| |If Х>A then Y:=X-A | | |
| |else Y:=A-X | | |
| |else | | |
| |Y:=A+X; | | |
|«Бағалау» |Компьютерде тест жұмысын орындайды|Өзін-өзі бағалау |Тестік |
| | |парақшасына тест |бағдарлама |
| | |қорытындысын жазады | |
|Рефлексия: | Өзін-өзі бағалау парағы, | |Стикер, плакат|
|2-3 мин. |«Екі жұлдыз, бір тілек».Сабақтың | | |
| |ұнағаны мен түсініксіз болған | | |
| |тұстарын өз қалауы бойынша жазып | | |
| |тақтадағы плакатқа іледі. | | |
| |(немесе оқушылар ауызша да айта | | |
| |алады.) | | |
|Үйге |Оқулық § 6 оқу Практикалық жұмыс| | |
|тапсырма |12 | | |
-----------------------
Y:=A-X
Y:=X-A
Y:=A+X
X>A
Х<>0
Кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz