Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютерлік графика
|Пән |Информатика |
|Класс |8 сынып |
|Уақыты | |
|Сабақтың тақырыбы: |Компьютерлік графика |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері:| |
|А) проблеманы шешу | |
|құзыреттілігі |- Оқушыларға компьютерлік графикалық редакторлармен танысып, олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды |
| |жүзеге асыру. |
|Ә) ақпараттылық | |
|құзыреттілік |- Оқушыларға компьютерлік графиканың қосымша мүмкіндіктері тақырыбын түсіндіру, бекіту, |
| |машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
|Б) коммуникативтік | |
|құзыреттілік |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының |
| |іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (топтық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|I. Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
| |- түгендеу |- сабаққа назар |дағдыны пайдалану арқылы |
| |- сыныпты сабаққа дайындау |аудару |өз ойын тұжырымдайды. |
| |- топқа бөлу |- құрал-жабдықтарын |ә) білімін жүйелейді, |
| |- тренинг өткізу. |дайындау. |жинақтайды. |
| | | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| | | |даярланады. |
|II. Үй тапсырмасын тексеру.|Үйге берілген тапсырманы 3-4 оқушыдан |Оқушының үлгілі |«Үзінділермен |
| |ауызша сұрау. |жауабы. |жүргізілетін әрекеттер» |
| | | |тақырыбы туралы |
| | | |білімдерін жүйеленіп |
| | | |жинақталады, білімдерін |
| | | |одан әрі толықтырады. |
| | |
|III. Жаңа материалды | |
|түсіндіру. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |«Компьютерлік графика» деген сөз тіркесі қазіргі уақытта жиі қолданылады. |
| |Компьютерлік графика дегеніміз не? |
| |Қандай түрлері бар? |
| | |
| |Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) |
| |компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы. |
| |Түс ерекшелігіне байланысты: |
| |Ақ –қара Түрлі түсті |
| | |
| |Қазіргі компьютерлік графика қолданылу әдісі бойынша мынадай негізгі салаларға бөлінеді: |
| |Ғылыми графика |
| |Іскерлік графика |
| |Көркемдік графика |
| | |
| |Растрлық кескін дегеніміз – түрлі түсті нүктелердің (пиксельдердің) жиынтығы. Олардың саны |
| |бейненің өлшемі мен шешімі арқылы анықталады. |
| |Растрлық графикада кескіндер түрлі-түсті нүктелердің жиынтығынан тұрады. Растрлық кескінді |
| |құрайтын әрбір пиксельдің өз орны мен түсі болады және әр пиксельге |
| |компьютер жадында бір ұяшық қажет. |
| |Растрлық кескіннің сапасы сол кескіннің өлшеміне (тігінен |
| |және көлденең орналасқан пиксельдердің саны) және әр |
| |пиксельді бояуға қажетті түстердің санына тәуелді болады . |
| |Өңдеу редакторлары: Adobe Photoshop, Corel PhotoPaint |
| | |
| |Векторлық кескіндер, бұл - сызық, доға, шеңбер және |
| |тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор |
| |дегеніміз - осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы. |
| |Векторлық графиканың басты артықшылығы оған кескін сапасын жоғалтпай өзгеріс енгізуге, оңай |
| |кішірейтуге және үлкейтуге болатындығы. Векторлық кескіндер |
| |СorelDRAW, Adobe illustrator секілді |
| |векторлық графикалық редакторларда жасалады. |
| | |
| |Фракталды графиканың жасалу әдісі сурет салуға |
| |немесе безендіруге емес,програмалауға негізделеді. Егер растрлық графикада растр (пиксель), |
| |ал векторлық графикада сызық базалық элемент болып табылса, фракталдық графикада |
| |математикалық формуланың өзі базалық элемент болып табылады, бұл компьютердің жадында |
| |ешқандай объект сақталмайды, кескін тек қана теңдік бойынша салынады деген сөз . |
| | |
| |Ақпараттың өлшем бірлігі: |
| |8 бит – 1 байт 1024 Кб – 1 Мб |
| |1024 байт – 1 Кб 1024 Мб – 1 Гб |
| |Графиканың өлшенуі |
| |Тігінен және көлденең нүктелер санын |
| |көбейтіп, оны ақпараттың өлшем бірліктеріне айналдырамыз. |
| |Мысалы: |
| |640 * 350 = 224 000 бит : 8 = 28 000 байт : 1024 = 27,3 Кб |
| |640 * 350 * 4 = 896 000 бит : 8 = 112 000 байт : 1024 = 109, 3 Кб |
|IV. Жаңа материалды |Оқушыларға өткен тақырып бойынша |Берілген сұрақтарға | |
|бекіту. |сұрақтар қою, тапсырмалар орындату. |жауап беру. | |
| |«Домино» ойыны |Тапсырмалар орындау | |
| | | |Жаңа тақырып бойынша |
| | |- Оқушылар берілген |білімдерін жинақтау. |
| | |сөздерден сойлем | |
| |2 тапсырма. |құрастырады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |-Оқушылар берілген | |
| | |суреттердің қай | |
| |3 тапсырма. |графикаға жататынын | |
| | |анықтайды. | |
| | | | |
| |4 тапсырма. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 тапсырма. |-Оқушылар Растрлық | |
| |Есептер шығару. |және Векторлық | |
| |Ақпараттың өлшем бірліктеріне айналдыр. |графиканың артықшылығы| |
| |580*750 |мен кемшілігін | |
| |690*480 |толтырады. | |
| |245*379 | | |
| |782*145*4 | | |
| |450*500*200 | | |
| | |-Оқушылар кестені | |
| | |толтырады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Ақпараттың өлшем | |
| | |бірлігі: | |
| | |8 бит – 1 байт | |
| | |1024 Кб – 1 Мб | |
| | |1024 байт – 1 Кб | |
| | |1024 Мб – 1 Гб | |
|V. Үйге тапсырма. | «Компьютерлік графика» тақырыбын оқу, |Үйге берілген |Жаңа материалды үйден оқу|
| |мазмұндау, қорытындылау |тапсырманы жазып алу, |арқылы |
| | |оқып келу. | |
| | | |оқушылардың |
| | |-Оқушылар үйден |білімдерін жетілдіру. |
| | |берілген кестені | |
| | |толтырып келеді. | |
|6. Қорытындылау, бағалау. |Оқушыларды бағалау. |Құралдарын жинастырып,|Сабақ өз мақсатына жетті.|
| |Сыныппен қоштасу. |мұғаліммен қоштасу. | |
|Класс |8 сынып |
|Уақыты | |
|Сабақтың тақырыбы: |Компьютерлік графика |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері:| |
|А) проблеманы шешу | |
|құзыреттілігі |- Оқушыларға компьютерлік графикалық редакторлармен танысып, олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды |
| |жүзеге асыру. |
|Ә) ақпараттылық | |
|құзыреттілік |- Оқушыларға компьютерлік графиканың қосымша мүмкіндіктері тақырыбын түсіндіру, бекіту, |
| |машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
|Б) коммуникативтік | |
|құзыреттілік |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының |
| |іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (топтық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|I. Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
| |- түгендеу |- сабаққа назар |дағдыны пайдалану арқылы |
| |- сыныпты сабаққа дайындау |аудару |өз ойын тұжырымдайды. |
| |- топқа бөлу |- құрал-жабдықтарын |ә) білімін жүйелейді, |
| |- тренинг өткізу. |дайындау. |жинақтайды. |
| | | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| | | |даярланады. |
|II. Үй тапсырмасын тексеру.|Үйге берілген тапсырманы 3-4 оқушыдан |Оқушының үлгілі |«Үзінділермен |
| |ауызша сұрау. |жауабы. |жүргізілетін әрекеттер» |
| | | |тақырыбы туралы |
| | | |білімдерін жүйеленіп |
| | | |жинақталады, білімдерін |
| | | |одан әрі толықтырады. |
| | |
|III. Жаңа материалды | |
|түсіндіру. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |«Компьютерлік графика» деген сөз тіркесі қазіргі уақытта жиі қолданылады. |
| |Компьютерлік графика дегеніміз не? |
| |Қандай түрлері бар? |
| | |
| |Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) |
| |компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы. |
| |Түс ерекшелігіне байланысты: |
| |Ақ –қара Түрлі түсті |
| | |
| |Қазіргі компьютерлік графика қолданылу әдісі бойынша мынадай негізгі салаларға бөлінеді: |
| |Ғылыми графика |
| |Іскерлік графика |
| |Көркемдік графика |
| | |
| |Растрлық кескін дегеніміз – түрлі түсті нүктелердің (пиксельдердің) жиынтығы. Олардың саны |
| |бейненің өлшемі мен шешімі арқылы анықталады. |
| |Растрлық графикада кескіндер түрлі-түсті нүктелердің жиынтығынан тұрады. Растрлық кескінді |
| |құрайтын әрбір пиксельдің өз орны мен түсі болады және әр пиксельге |
| |компьютер жадында бір ұяшық қажет. |
| |Растрлық кескіннің сапасы сол кескіннің өлшеміне (тігінен |
| |және көлденең орналасқан пиксельдердің саны) және әр |
| |пиксельді бояуға қажетті түстердің санына тәуелді болады . |
| |Өңдеу редакторлары: Adobe Photoshop, Corel PhotoPaint |
| | |
| |Векторлық кескіндер, бұл - сызық, доға, шеңбер және |
| |тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор |
| |дегеніміз - осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы. |
| |Векторлық графиканың басты артықшылығы оған кескін сапасын жоғалтпай өзгеріс енгізуге, оңай |
| |кішірейтуге және үлкейтуге болатындығы. Векторлық кескіндер |
| |СorelDRAW, Adobe illustrator секілді |
| |векторлық графикалық редакторларда жасалады. |
| | |
| |Фракталды графиканың жасалу әдісі сурет салуға |
| |немесе безендіруге емес,програмалауға негізделеді. Егер растрлық графикада растр (пиксель), |
| |ал векторлық графикада сызық базалық элемент болып табылса, фракталдық графикада |
| |математикалық формуланың өзі базалық элемент болып табылады, бұл компьютердің жадында |
| |ешқандай объект сақталмайды, кескін тек қана теңдік бойынша салынады деген сөз . |
| | |
| |Ақпараттың өлшем бірлігі: |
| |8 бит – 1 байт 1024 Кб – 1 Мб |
| |1024 байт – 1 Кб 1024 Мб – 1 Гб |
| |Графиканың өлшенуі |
| |Тігінен және көлденең нүктелер санын |
| |көбейтіп, оны ақпараттың өлшем бірліктеріне айналдырамыз. |
| |Мысалы: |
| |640 * 350 = 224 000 бит : 8 = 28 000 байт : 1024 = 27,3 Кб |
| |640 * 350 * 4 = 896 000 бит : 8 = 112 000 байт : 1024 = 109, 3 Кб |
|IV. Жаңа материалды |Оқушыларға өткен тақырып бойынша |Берілген сұрақтарға | |
|бекіту. |сұрақтар қою, тапсырмалар орындату. |жауап беру. | |
| |«Домино» ойыны |Тапсырмалар орындау | |
| | | |Жаңа тақырып бойынша |
| | |- Оқушылар берілген |білімдерін жинақтау. |
| | |сөздерден сойлем | |
| |2 тапсырма. |құрастырады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |-Оқушылар берілген | |
| | |суреттердің қай | |
| |3 тапсырма. |графикаға жататынын | |
| | |анықтайды. | |
| | | | |
| |4 тапсырма. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 тапсырма. |-Оқушылар Растрлық | |
| |Есептер шығару. |және Векторлық | |
| |Ақпараттың өлшем бірліктеріне айналдыр. |графиканың артықшылығы| |
| |580*750 |мен кемшілігін | |
| |690*480 |толтырады. | |
| |245*379 | | |
| |782*145*4 | | |
| |450*500*200 | | |
| | |-Оқушылар кестені | |
| | |толтырады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Ақпараттың өлшем | |
| | |бірлігі: | |
| | |8 бит – 1 байт | |
| | |1024 Кб – 1 Мб | |
| | |1024 байт – 1 Кб | |
| | |1024 Мб – 1 Гб | |
|V. Үйге тапсырма. | «Компьютерлік графика» тақырыбын оқу, |Үйге берілген |Жаңа материалды үйден оқу|
| |мазмұндау, қорытындылау |тапсырманы жазып алу, |арқылы |
| | |оқып келу. | |
| | | |оқушылардың |
| | |-Оқушылар үйден |білімдерін жетілдіру. |
| | |берілген кестені | |
| | |толтырып келеді. | |
|6. Қорытындылау, бағалау. |Оқушыларды бағалау. |Құралдарын жинастырып,|Сабақ өз мақсатына жетті.|
| |Сыныппен қоштасу. |мұғаліммен қоштасу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz