Периметрі периметрін табыңдар

Үшбұрыш және оның түрлері.
Б. Қ Шарипова
№26 жалпы орта білім беретін мектеп
Сабақ мақсаты: Оқушылар үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді.
Сабақтын түрі: Сын тұрғысынан ойлау.
Міндеттері: 1. Қабырғаларының ұзындықтарына қарай, бұрыштарының шамасына қарай үшбұрыштардың түрлерімен, үшбұрыштардың периметрін табу формуласымен танысады. 2. Мәтін ішіндегі ең бағалы анықтамалары мен формулаларды іріктеп алып, есептер шығаруда қолданады. 3. Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін пікірімен санасады.
Бағалау: 1. «Араласқан кезеңдер» стратегиясы арқылы оқушылар мәтінді құрастырып оқиды. 2. «Бағалы зат» стратеиясы арқылы оқушылар анализ жасай алады. 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады.
Көрнекіліктер: Мәтін, плакат, маркер, жұмыс дәптері.
Стратегиялар: «Ой қозғау», « Араласқан кезеңдер», «Бағалы зат», «Автордың орындығы», «Концептуалдық кесте», «Ой ашар».
2. Мағынаны ажырату. «Араласқан кезеңдер» стратегиясы
«Бағалы зат» стратегиясы
Ой ашар
«Автордын орындығы» стратегиясы
a) мұғалім бөліктерге бөлінген мәтін таратады. Әрбір оқушы сол мәтін бөліктерін біріктіреді. Жеке- 3 мин, жұппен- 2 мин, шағын топпен- 1мин.
Топтардан біріктірген бөліктерінің ретін сұрайды- 2 мин.
ә) мәтінге ат қойындар жеке, жұппен, шағын топпен - 1 минуттан.
Спикерлерге сөз береді.
Дәптерге күнді және тақырыпты жазғызады.
Тапсырма береді: мәтіннен ең қажетті анықтамаларды формуланы жазындар, суреттерін салындар- 7 мин
«Мен үшін ең бағалы анықтамалар мен формула» тақырыбы бойынша кім сөйлейді?- 4 мин.
Мәтін бөліктерін біріктіреді. Жеке- 3 мин, жұппен- 2 мин, топпен- 1 мин
Оқушылар кезекпен ретін айтады- 2 мин.
Мәтінге ат қояды жеке- 1 мин, жұппен- 1 мин, топпен- 1 мин. Әрбір топтың спикерлері қойған аттарын айтады. Бағалайды. Оқушылар дәптерлеріне күн мен тақырыпты жазады.
Оқушылар мәтінді оқи отырып, анықтамаларды, формуланы жазады, суреттерін салады. Барлығы- 7 мин
Бағалайды.
2оқушы автордың орындығына отырады Берілген тақырып бойынша сөз сөйлейді. Пікір, ұсыныс.
Кесте: Суретін салып, есепті шығарындар
Үшбұрыш қабырғаларының ұзындығы 5 см, 4см, 6см.
Үшбұрыштың периметрін табыңдар.
Қорытынды: 1. Бағалау.
2. Шығу парағын толтыру.
3. Үйге тапсырма беру.
Семей қаласы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz