Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Периметрі периметрін табыңдар
Үшбұрыш және оның түрлері.
Б.Қ Шарипова
№26 жалпы орта білім беретін мектеп
Сабақ мақсаты: Оқушылар үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді.
Сабақтын түрі: Сын тұрғысынан ойлау.
Міндеттері: 1. Қабырғаларының ұзындықтарына қарай, бұрыштарының шамасына
қарай үшбұрыштардың түрлерімен, үшбұрыштардың периметрін табу формуласымен
танысады. 2. Мәтін ішіндегі ең бағалы анықтамалары мен формулаларды іріктеп
алып, есептер шығаруда қолданады. 3. Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін
пікірімен санасады.
Бағалау: 1. «Араласқан кезеңдер» стратегиясы арқылы оқушылар мәтінді
құрастырып оқиды. 2. «Бағалы зат» стратеиясы арқылы оқушылар анализ жасай
алады. 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады.
Көрнекіліктер: Мәтін, плакат, маркер, жұмыс дәптері.
Стратегиялар: «Ой қозғау», « Араласқан кезеңдер», «Бағалы зат», «Автордың
орындығы», «Концептуалдық кесте», «Ой ашар».
|Сабақ сатылары |Мұғалімнін іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1. Қызығушылығын |Сұрақ қояды: «Үшбұрыш | Оқушылар өз ойларын |
|ояту. « Ой қозғау» |туралы не білесіндер?» |қағазға жазады. Жеке-2 |
|стратегиясы |Уақыт беріледі жеке- 2 |мин, жұппен -1 мин, шағын|
| |мин, жұппен – 1 мин,шағын |топпен -1 мин, Спикерлер |
| |топпен – 1 мин. Спикерлер |қорғайды - 4 мин. |
| |сөйлейді – 4 мин. |Бағалайды. |
|2.Мағынаны ажырату. |a) мұғалім бөліктерге |Мәтін бөліктерін |
|«Араласқан кезеңдер» |бөлінген мәтін таратады. |біріктіреді. Жеке- 3 мин,|
|стратегиясы |Әрбір оқушы сол мәтін |жұппен- 2 мин, топпен- 1 |
| |бөліктерін біріктіреді. |мин |
| |Жеке- 3 мин, жұппен- 2 | |
| |мин, шағын топпен- 1мин. | |
| |Топтардан біріктірген |Оқушылар кезекпен ретін |
| |бөліктерінің ретін |айтады- 2 мин. |
| |сұрайды- 2 мин. | |
| |ә) мәтінге ат қойындар |Мәтінге ат қояды жеке- 1 |
| |жеке, жұппен, шағын топпен|мин, жұппен- 1 мин, |
| |– 1 минуттан. |топпен- 1 мин. Әрбір |
| |Спикерлерге сөз береді. |топтың спикерлері қойған |
| | |аттарын айтады. |
| |Дәптерге күнді және |Бағалайды. Оқушылар |
| |тақырыпты жазғызады. |дәптерлеріне күн мен |
|«Бағалы зат» | |тақырыпты жазады. |
|стратегиясы |Тапсырма береді: мәтіннен |Оқушылар мәтінді оқи |
| |ең қажетті анықтамаларды |отырып, анықтамаларды, |
| |формуланы жазындар, |формуланы жазады, |
| |суреттерін салындар- 7 мин|суреттерін салады. |
|Ой ашар | |Барлығы- 7 мин |
| |«Мен үшін ең бағалы |Бағалайды. |
|«Автордын орындығы» |анықтамалар мен формула» | |
|стратегиясы |тақырыбы бойынша кім |2оқушы автордың |
| |сөйлейді?- 4 мин. |орындығына отырады |
| | |Берілген тақырып бойынша |
| | |сөз сөйлейді. Пікір, |
| | |ұсыныс. |
|3. Ой толғаныс |Плакатқа жазылған |Берілген тапсырмаларды |
|«Концептуалдық кесте»|тапсырмаларды орындандар. |жеке дәптерге орындайды |
|стратегиясы |Жеке- 3 мин, топпен- 3 |топпен плакатқа жазады. |
| |мин, спикерлер қорғауға- 3|Жек- 3мин, топпен- 3 мин,|
| |мин. |спикерлер қорғайды- 3 |
| | |мин. Бағалайды. |
Кесте: Суретін салып, есепті шығарындар
|1 |2 |3 |4 |
|Үшбұрыш |Тең қабырғалы |Тік үшбұрышты үш |Теңбүйірлі |
|қабырғаларының |үшбұрыштың |бұрыштың |үшбұрыштың табаны |
|ұзындығы 5 см, |периметрі 39см. |гипотенузасы 5см. |оның бүйір |
|4см, 6см. |Үшбұрыштың |Катеттерінің бірі |қабырғасынан 2см |
|Үшбұрыштың |қабырғаларын |3см, ал екінші |қысқа. Периметрі |
|периметрін |табыңдар. |катеті |19см. Үшбұрыштын |
|табыңдар. | |біріншісінен 1см |әр қабырғасының |
| | |ұзын. Үшбұрыштың |ұзындығын |
| | |периметрін |табындар. |
| | |табыңдар. | |
Қорытынды: 1. Бағалау.
2. Шығу парағын толтыру.
3. Үйге тапсырма беру.
Семей қаласы
Б.Қ Шарипова
№26 жалпы орта білім беретін мектеп
Сабақ мақсаты: Оқушылар үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді.
Сабақтын түрі: Сын тұрғысынан ойлау.
Міндеттері: 1. Қабырғаларының ұзындықтарына қарай, бұрыштарының шамасына
қарай үшбұрыштардың түрлерімен, үшбұрыштардың периметрін табу формуласымен
танысады. 2. Мәтін ішіндегі ең бағалы анықтамалары мен формулаларды іріктеп
алып, есептер шығаруда қолданады. 3. Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенін
пікірімен санасады.
Бағалау: 1. «Араласқан кезеңдер» стратегиясы арқылы оқушылар мәтінді
құрастырып оқиды. 2. «Бағалы зат» стратеиясы арқылы оқушылар анализ жасай
алады. 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады.
Көрнекіліктер: Мәтін, плакат, маркер, жұмыс дәптері.
Стратегиялар: «Ой қозғау», « Араласқан кезеңдер», «Бағалы зат», «Автордың
орындығы», «Концептуалдық кесте», «Ой ашар».
|Сабақ сатылары |Мұғалімнін іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1. Қызығушылығын |Сұрақ қояды: «Үшбұрыш | Оқушылар өз ойларын |
|ояту. « Ой қозғау» |туралы не білесіндер?» |қағазға жазады. Жеке-2 |
|стратегиясы |Уақыт беріледі жеке- 2 |мин, жұппен -1 мин, шағын|
| |мин, жұппен – 1 мин,шағын |топпен -1 мин, Спикерлер |
| |топпен – 1 мин. Спикерлер |қорғайды - 4 мин. |
| |сөйлейді – 4 мин. |Бағалайды. |
|2.Мағынаны ажырату. |a) мұғалім бөліктерге |Мәтін бөліктерін |
|«Араласқан кезеңдер» |бөлінген мәтін таратады. |біріктіреді. Жеке- 3 мин,|
|стратегиясы |Әрбір оқушы сол мәтін |жұппен- 2 мин, топпен- 1 |
| |бөліктерін біріктіреді. |мин |
| |Жеке- 3 мин, жұппен- 2 | |
| |мин, шағын топпен- 1мин. | |
| |Топтардан біріктірген |Оқушылар кезекпен ретін |
| |бөліктерінің ретін |айтады- 2 мин. |
| |сұрайды- 2 мин. | |
| |ә) мәтінге ат қойындар |Мәтінге ат қояды жеке- 1 |
| |жеке, жұппен, шағын топпен|мин, жұппен- 1 мин, |
| |– 1 минуттан. |топпен- 1 мин. Әрбір |
| |Спикерлерге сөз береді. |топтың спикерлері қойған |
| | |аттарын айтады. |
| |Дәптерге күнді және |Бағалайды. Оқушылар |
| |тақырыпты жазғызады. |дәптерлеріне күн мен |
|«Бағалы зат» | |тақырыпты жазады. |
|стратегиясы |Тапсырма береді: мәтіннен |Оқушылар мәтінді оқи |
| |ең қажетті анықтамаларды |отырып, анықтамаларды, |
| |формуланы жазындар, |формуланы жазады, |
| |суреттерін салындар- 7 мин|суреттерін салады. |
|Ой ашар | |Барлығы- 7 мин |
| |«Мен үшін ең бағалы |Бағалайды. |
|«Автордын орындығы» |анықтамалар мен формула» | |
|стратегиясы |тақырыбы бойынша кім |2оқушы автордың |
| |сөйлейді?- 4 мин. |орындығына отырады |
| | |Берілген тақырып бойынша |
| | |сөз сөйлейді. Пікір, |
| | |ұсыныс. |
|3. Ой толғаныс |Плакатқа жазылған |Берілген тапсырмаларды |
|«Концептуалдық кесте»|тапсырмаларды орындандар. |жеке дәптерге орындайды |
|стратегиясы |Жеке- 3 мин, топпен- 3 |топпен плакатқа жазады. |
| |мин, спикерлер қорғауға- 3|Жек- 3мин, топпен- 3 мин,|
| |мин. |спикерлер қорғайды- 3 |
| | |мин. Бағалайды. |
Кесте: Суретін салып, есепті шығарындар
|1 |2 |3 |4 |
|Үшбұрыш |Тең қабырғалы |Тік үшбұрышты үш |Теңбүйірлі |
|қабырғаларының |үшбұрыштың |бұрыштың |үшбұрыштың табаны |
|ұзындығы 5 см, |периметрі 39см. |гипотенузасы 5см. |оның бүйір |
|4см, 6см. |Үшбұрыштың |Катеттерінің бірі |қабырғасынан 2см |
|Үшбұрыштың |қабырғаларын |3см, ал екінші |қысқа. Периметрі |
|периметрін |табыңдар. |катеті |19см. Үшбұрыштын |
|табыңдар. | |біріншісінен 1см |әр қабырғасының |
| | |ұзын. Үшбұрыштың |ұзындығын |
| | |периметрін |табындар. |
| | |табыңдар. | |
Қорытынды: 1. Бағалау.
2. Шығу парағын толтыру.
3. Үйге тапсырма беру.
Семей қаласы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz