Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ІІІ кезең
« Шоқ жұлдыздары»
( математикалық сайыс)
Мақсаты : Оқушыларды ойлана білуге, тапсырмаларды тиянақты, тыңғылықты
орындауға баулу, әділ шешім айтуға, бірлікке ынтымақтастыққа, әдептілікке
тәрбиелеу. Логикалық ойлау қабылеттерін шығармашылық ізденістерін дамыту.
Көрнекі құралдар : суреттер, сұрақтар, бағдарлама кескін жолақталар,
жұлдызшылар.
Сайыстың барысы:
Жүргізуші:
Уа, жарандар, жарандар!
Мына бізге қараңдар
Мінеккей залда тыныштық
Естілмейді дыбыс түк
Мұны біз де қоштаймыз
Кешіккенді тоспаймыз
Ғылымдардың атасы
Математика пәнінен
Ойын- сайысты бастаймыз.
Құрметті жас достарым
Мұны жақсы ұғайық
Математика пәні құрметтеуге лайық
Бүгінгі сайыс-жарысымызға осы сыныбымыздан ІІ топ, яғни «Алғырлар» мен
«Ойшылдар» тобы қатысқалы отыр.
Сайыскерлерге :
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздей өренді
Математика сырына !
Дей отыра қадамдарың оң болсын деп
Сәт-сапар тілейік !
Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық:
1. « Кел, танысайық» (топтардың атымен, ұранымен танысу)
2. « Матемаикалық домино»
3. « Ойнайық та ойлайық» (әділ есептер)
4. « Сиқырлы сандақша» (сандықшадан шыққан сураққа жауап беру)
5. « Құрастыра біл » ( геометриалық пішіндерден әр түрлі заттар
құрастыру)
6. «Сандар сөйлейді» ( киелі сандар 3,7 тұралы мағулмат)
7. « Бәйге»
Сайысымызға 2 топ қатысқалы отыр
«Алғырлар»-топ басшысы (Алғазы Б)
« Ойшылдар»-топ басшысы ( Сәулебек Д)
« Алғырлар» тобының түсі - / қызыл/
« Ойшылдар» тобының түсі-/ көк/
Яғни, « Алғырлар» дың ойыны қызыл жұлдызшамен бағаланады. Ал « Ойшылдар»
дың ойыны көк жұлдызшамен бағаланады.
Бағдарлама бойынша І кезең «Кел танысайық»
Алғазы Б « Алғылар тобы
Сан мен таңба тұр сап түзеп
Орындап формула әмірін
Кім айтсын ән жырдан жақсы деп.
Есептің қоңырқай өмірін
« Алғырлар» тобынан келіп тұр
Ең ыстық сәлемін беріп тұр
Әрқылы қызықты қиынды
Есептер, жұмбақтар шешуге
Бұл топ та дайын тұр, дайын тұр.
Біздің ұран: « Егеменді елдің тірегі- оқу мен білім»
Сәулебек Дархан « Ойыншылар» тобы
Ұшқыштар дыбыспен қоса өрлеп
Ғарыштық сапарды мықтасақ
Осының бәрін біз жасар ма ек
Алдымен есептеп шықпасақ
« Ойшылдар » тобы да сап түзеп
Келіпті жалынды сәлеммен
Теңдеулер әртүрлі есептер
Шақырып алдыға бұл топты
Сол есеп әрқашан қалайды
Өз мәнің дұрыстап шешуге
Біздің ұран : « Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ»
ІІ кезең « Математикалық домино» / көбейту кестесін есіне түсіру/ бұл
сайыста эстафеталық жарыс сияқты ІІ топтан 1-1 ден топ мүшелері шығып
домино құрастырады. Әрине есептерді шығара отырып. / дұрыс шығағандар
жұлдызшалармен марапатталады/
Алғырлар
Ойшылдар
ІІІ кезең
« Ойнайық та ойлайық» / әзіл есептерден жарыс/
Бұл кезеңде берілген логикалық есептердің шешімін айту керек. Біраз
ойлануға уақыт беріледі.
|Алғырлар: |Ойшылар: |
| | |
|Үстел үстінде 5 май шам жанып тұр|1.Қосарлап жеккен зат 1 сағаттың |
|еді. Еркін оның 4-еуін өшіріп |ішінде 12 км жүрді. Осы уақыттың |
|тастады, ұстелде неше май шам |ішінде 1 ат неше кем жол жүрді ?/ |
|қалды. / қалды 1 жанып кетті4 |12 км жол жүрді/ |
|Әкемнің 7 ұлы бар. Оның әрбір | |
|ұлының қарындасы бар. Сонда |2.Неше рет арттырса да өзгермейтін|
|әкемнің неше баласы бар? / 8 |сан /0/ |
|баласы/ | |
|Қандай санды бір-біріне |3.Қандай санның атының жазылуында |
|көбейткенде олардың нәтижесі осы |қанша әріп болса, сонша цифр бар? |
|екі санның қосындысына тең болады |/100-жүз,10-он/ |
|?/2*2=4 2+2=4/ | |
|Бір топ үйрек ұшып барды, олар | |
|барлығы 5-і. Біреуі жерге қонса, |4. Айгүл мен Айнұр апалы сіңілі |
|нешеу қалады? 1-еуі ойткені |олардың әрқайсысының бауырлары |
|қалғаны ұшып кетті/ |бар. Жанұяда неше бала бар /3 |
|Алма ағашында 10 алма, ал емен |бала/ |
|ағашында одан 5 алма артық өсіп | |
|тұр. Барлығы неше алма өсіп |Табақта 15 алма қолымда 5 |
|тұр?/10/ / еменде алма өспейді/ |алма.Барлығын қосқанда болады неше|
| |алма? /20/ |
| | |
ІҮ кезең « Сиқырлы сандықша» бұл кезеңде әр топтың мүшесі өз сандықшасынан
тапсырмаларын алып тез жауап қайтарулары керек. Дұрыс жауап жұлдызша мен
марапатталады.
|Алғырлар |Ойыншылдар |
|24 теңгенің бөлігі қанша? |36 теңгенің бөлігі қанша? |
|7 күнде неше апта? |1 айда неше күн? |
|1 тоннада неше кг? |1 центнерде неше килограмм бар? |
|24 сағатта неше тәуілік бар? |60 секутта неше минут бар? |
|1 кг мақта ауыр ма? |Әтеш 1 аяғымен тұрғанда 4 кг, 2 |
|1кг темір ауыр ма? |аяғымен тұрса неше килограмм? |
Ү кезең « Сандар сөйлейді» бұл кезеңде әр топ киелі сандар жайлы мағулмат
береді. Әр дұрыс жауап жұлдызшамен бағаланады.
| Алғырлар : |Ойшылдар : |
|жеті күн |Үш арыс Үш |
|жеті күн |дана |
|дүйсенбі |Сәкен,Бейімбет, Абай, Шоқан|
|бүгін |Ілияс |
|сейсенбі |Ыбырай |
|ертең |Үш тәтті Үш|
|сәрсенбі |биік |
|бүрсүгүні |Ананың сүті билік |
|бейсенбі |Баланың күлкісі дәулет |
|кеше |Туған жер |
|жұма |даналық |
|арғыкүні |Үш қадірлі Үш |
|сенбі |қөз |
|азна |Ырыс су |
|жексенбі |анасы-бұлақ |
|соңғы күн |Бақ жол |
|жеті жұт |анасы-тұяқ |
|жеті қат көк |Дәулет дау |
|құрғақшылық |анасы-құлақ |
|Ай | |
|жұрт | |
|Меркурий | |
|өрт | |
|Шолпан | |
|оба | |
|Күн | |
|соғыс | |
|Марс | |
|топан су | |
|Юпитер | |
|зілзала | |
|Сатурн | |
|Жеті жетім |
|Тыңдамаған сөз жетім |
|Киюсіз тозған боз жетім |
|Иесіз қалған жер жетім |
|Басшысы жоқ ел жетім. |
|Аққу қазсыз көл жетім |
|Жерінен айрылған ел жетім |
|Замандасы қалмаса |
|Бәрінен де сол жетім. |
ҮІ кезең « Құрастыра біл»
Әр топ геометрия фигураларын әр түрлі заттар жасауы керек.
Қай топ көбірек зат жасаса сол топ жақсы бағаланады.
ҮІІ кезең « Бәйге» қорытынды кезең , бұл кезеңде капитандар сайысы.
Берілген сұраққа 1 мин ішінде қай топ басшысы көбірек жауап береді.
|Алғырлар |Ойыншылар |
|Ұзындық бірліктерін ата |Уақыт бірліктерін ата/ мин, |
|Екі нүкте арасын қосқанда не пайда|са,ғат, секунд апта, тәулік/ |
|болады?/ кесінді/ |Мыңда неше нөл бар?/3/ |
|9 =81 |10 =100 |
|Қосу амалдарының компоненттерін |Азайтудың компонеттерін ата |
|ата? |а=6см, в=3см/тік төртбұрыш S= ? |
|а= 2 см, в=4 см / тік төртбұрыш |см /18 см/ |
|S=? /8см/ |750-350дің айырмасы =400 |
|350-150 дің айырмасы нешеге тең? |1т неше кг бар? /1000 кг/ |
|/200/ |Х+40=80 /х тәі мәні нешегі теі |
|1м-де неше см бар /100/ |/40/ |
|Х+30=60 /х тің мәні нешеге тең= |Алмас 1 сағ 4 км жол жүрді осы |
|30 |қарқынмен жүрсе 3 сағатта неше км|
|Қуат 1 күнде кітаптың 5 бетін |жол жүреді. /12 км/* |
|оқыды. Осы қарқынмен 3 күнде неше |81 қай санның квадраты 9 |
|бетін оқиды. |1 мақал-мәтел |
|64 қай санның квадраты 8 |Тәуелсіздік мерекесін қай күні |
|Математикаға байланысты 1 |тойлаймыз /16 желтоқсан/ |
|мақал-мәтел |1 жылда неше ай бар /12 ай/ |
|Жеңіс қай күн / 9 мамыр/ |Ең нашар баға |
|1ғасырда неше жыл /100ж/ |Туған күнің қай күн? |
|Ең үздік баға |Аш қарында 3 жұмыртқа жеу мүмкін |
|Қай жылы тудың? |бе? /жоқ/ |
|Тышқан аулағышты 5 әріппен |Тәңертелік жаттығу нешеде |
|басқалай қалай атауға болады / |басталады /8.15/ |
|мысық/ |Шоқан неше жас өмір сүрді?/30/ |
|Сабағымыз нешеде басталады/8.30/ |5 сыныпта жасың нешеде болады? |
|Мектеп кімнің атында? |Жалпы мектепті неше жыл оқисың ? |
|Отбасыңда қанша адам бар? | |
|Бастауышта неше жыл оқисың? | |
Математика-толған тәртіп, мағына мен мән
Математика-толған тамаша заңдылық пен сән
Математика-толып жатқан терең сыр
Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір-дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтауға
рұқсат етіңіздер. Келген қонақтарға келесі кездескенше сау- сәләмат
болыңыздар, бізге жиі келіп тұрыңыздар.Қадамдарыңыз әрдайым ақ болсын
демекшіміз.
-----------------------
4
54:9
3
160:40
2
200:100
6
300:100000
250
50*5
300
60*5
5
40:8
5
35:7
8
72:9
7
63:9
( математикалық сайыс)
Мақсаты : Оқушыларды ойлана білуге, тапсырмаларды тиянақты, тыңғылықты
орындауға баулу, әділ шешім айтуға, бірлікке ынтымақтастыққа, әдептілікке
тәрбиелеу. Логикалық ойлау қабылеттерін шығармашылық ізденістерін дамыту.
Көрнекі құралдар : суреттер, сұрақтар, бағдарлама кескін жолақталар,
жұлдызшылар.
Сайыстың барысы:
Жүргізуші:
Уа, жарандар, жарандар!
Мына бізге қараңдар
Мінеккей залда тыныштық
Естілмейді дыбыс түк
Мұны біз де қоштаймыз
Кешіккенді тоспаймыз
Ғылымдардың атасы
Математика пәнінен
Ойын- сайысты бастаймыз.
Құрметті жас достарым
Мұны жақсы ұғайық
Математика пәні құрметтеуге лайық
Бүгінгі сайыс-жарысымызға осы сыныбымыздан ІІ топ, яғни «Алғырлар» мен
«Ойшылдар» тобы қатысқалы отыр.
Сайыскерлерге :
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздей өренді
Математика сырына !
Дей отыра қадамдарың оң болсын деп
Сәт-сапар тілейік !
Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық:
1. « Кел, танысайық» (топтардың атымен, ұранымен танысу)
2. « Матемаикалық домино»
3. « Ойнайық та ойлайық» (әділ есептер)
4. « Сиқырлы сандақша» (сандықшадан шыққан сураққа жауап беру)
5. « Құрастыра біл » ( геометриалық пішіндерден әр түрлі заттар
құрастыру)
6. «Сандар сөйлейді» ( киелі сандар 3,7 тұралы мағулмат)
7. « Бәйге»
Сайысымызға 2 топ қатысқалы отыр
«Алғырлар»-топ басшысы (Алғазы Б)
« Ойшылдар»-топ басшысы ( Сәулебек Д)
« Алғырлар» тобының түсі - / қызыл/
« Ойшылдар» тобының түсі-/ көк/
Яғни, « Алғырлар» дың ойыны қызыл жұлдызшамен бағаланады. Ал « Ойшылдар»
дың ойыны көк жұлдызшамен бағаланады.
Бағдарлама бойынша І кезең «Кел танысайық»
Алғазы Б « Алғылар тобы
Сан мен таңба тұр сап түзеп
Орындап формула әмірін
Кім айтсын ән жырдан жақсы деп.
Есептің қоңырқай өмірін
« Алғырлар» тобынан келіп тұр
Ең ыстық сәлемін беріп тұр
Әрқылы қызықты қиынды
Есептер, жұмбақтар шешуге
Бұл топ та дайын тұр, дайын тұр.
Біздің ұран: « Егеменді елдің тірегі- оқу мен білім»
Сәулебек Дархан « Ойыншылар» тобы
Ұшқыштар дыбыспен қоса өрлеп
Ғарыштық сапарды мықтасақ
Осының бәрін біз жасар ма ек
Алдымен есептеп шықпасақ
« Ойшылдар » тобы да сап түзеп
Келіпті жалынды сәлеммен
Теңдеулер әртүрлі есептер
Шақырып алдыға бұл топты
Сол есеп әрқашан қалайды
Өз мәнің дұрыстап шешуге
Біздің ұран : « Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ»
ІІ кезең « Математикалық домино» / көбейту кестесін есіне түсіру/ бұл
сайыста эстафеталық жарыс сияқты ІІ топтан 1-1 ден топ мүшелері шығып
домино құрастырады. Әрине есептерді шығара отырып. / дұрыс шығағандар
жұлдызшалармен марапатталады/
Алғырлар
Ойшылдар
ІІІ кезең
« Ойнайық та ойлайық» / әзіл есептерден жарыс/
Бұл кезеңде берілген логикалық есептердің шешімін айту керек. Біраз
ойлануға уақыт беріледі.
|Алғырлар: |Ойшылар: |
| | |
|Үстел үстінде 5 май шам жанып тұр|1.Қосарлап жеккен зат 1 сағаттың |
|еді. Еркін оның 4-еуін өшіріп |ішінде 12 км жүрді. Осы уақыттың |
|тастады, ұстелде неше май шам |ішінде 1 ат неше кем жол жүрді ?/ |
|қалды. / қалды 1 жанып кетті4 |12 км жол жүрді/ |
|Әкемнің 7 ұлы бар. Оның әрбір | |
|ұлының қарындасы бар. Сонда |2.Неше рет арттырса да өзгермейтін|
|әкемнің неше баласы бар? / 8 |сан /0/ |
|баласы/ | |
|Қандай санды бір-біріне |3.Қандай санның атының жазылуында |
|көбейткенде олардың нәтижесі осы |қанша әріп болса, сонша цифр бар? |
|екі санның қосындысына тең болады |/100-жүз,10-он/ |
|?/2*2=4 2+2=4/ | |
|Бір топ үйрек ұшып барды, олар | |
|барлығы 5-і. Біреуі жерге қонса, |4. Айгүл мен Айнұр апалы сіңілі |
|нешеу қалады? 1-еуі ойткені |олардың әрқайсысының бауырлары |
|қалғаны ұшып кетті/ |бар. Жанұяда неше бала бар /3 |
|Алма ағашында 10 алма, ал емен |бала/ |
|ағашында одан 5 алма артық өсіп | |
|тұр. Барлығы неше алма өсіп |Табақта 15 алма қолымда 5 |
|тұр?/10/ / еменде алма өспейді/ |алма.Барлығын қосқанда болады неше|
| |алма? /20/ |
| | |
ІҮ кезең « Сиқырлы сандықша» бұл кезеңде әр топтың мүшесі өз сандықшасынан
тапсырмаларын алып тез жауап қайтарулары керек. Дұрыс жауап жұлдызша мен
марапатталады.
|Алғырлар |Ойыншылдар |
|24 теңгенің бөлігі қанша? |36 теңгенің бөлігі қанша? |
|7 күнде неше апта? |1 айда неше күн? |
|1 тоннада неше кг? |1 центнерде неше килограмм бар? |
|24 сағатта неше тәуілік бар? |60 секутта неше минут бар? |
|1 кг мақта ауыр ма? |Әтеш 1 аяғымен тұрғанда 4 кг, 2 |
|1кг темір ауыр ма? |аяғымен тұрса неше килограмм? |
Ү кезең « Сандар сөйлейді» бұл кезеңде әр топ киелі сандар жайлы мағулмат
береді. Әр дұрыс жауап жұлдызшамен бағаланады.
| Алғырлар : |Ойшылдар : |
|жеті күн |Үш арыс Үш |
|жеті күн |дана |
|дүйсенбі |Сәкен,Бейімбет, Абай, Шоқан|
|бүгін |Ілияс |
|сейсенбі |Ыбырай |
|ертең |Үш тәтті Үш|
|сәрсенбі |биік |
|бүрсүгүні |Ананың сүті билік |
|бейсенбі |Баланың күлкісі дәулет |
|кеше |Туған жер |
|жұма |даналық |
|арғыкүні |Үш қадірлі Үш |
|сенбі |қөз |
|азна |Ырыс су |
|жексенбі |анасы-бұлақ |
|соңғы күн |Бақ жол |
|жеті жұт |анасы-тұяқ |
|жеті қат көк |Дәулет дау |
|құрғақшылық |анасы-құлақ |
|Ай | |
|жұрт | |
|Меркурий | |
|өрт | |
|Шолпан | |
|оба | |
|Күн | |
|соғыс | |
|Марс | |
|топан су | |
|Юпитер | |
|зілзала | |
|Сатурн | |
|Жеті жетім |
|Тыңдамаған сөз жетім |
|Киюсіз тозған боз жетім |
|Иесіз қалған жер жетім |
|Басшысы жоқ ел жетім. |
|Аққу қазсыз көл жетім |
|Жерінен айрылған ел жетім |
|Замандасы қалмаса |
|Бәрінен де сол жетім. |
ҮІ кезең « Құрастыра біл»
Әр топ геометрия фигураларын әр түрлі заттар жасауы керек.
Қай топ көбірек зат жасаса сол топ жақсы бағаланады.
ҮІІ кезең « Бәйге» қорытынды кезең , бұл кезеңде капитандар сайысы.
Берілген сұраққа 1 мин ішінде қай топ басшысы көбірек жауап береді.
|Алғырлар |Ойыншылар |
|Ұзындық бірліктерін ата |Уақыт бірліктерін ата/ мин, |
|Екі нүкте арасын қосқанда не пайда|са,ғат, секунд апта, тәулік/ |
|болады?/ кесінді/ |Мыңда неше нөл бар?/3/ |
|9 =81 |10 =100 |
|Қосу амалдарының компоненттерін |Азайтудың компонеттерін ата |
|ата? |а=6см, в=3см/тік төртбұрыш S= ? |
|а= 2 см, в=4 см / тік төртбұрыш |см /18 см/ |
|S=? /8см/ |750-350дің айырмасы =400 |
|350-150 дің айырмасы нешеге тең? |1т неше кг бар? /1000 кг/ |
|/200/ |Х+40=80 /х тәі мәні нешегі теі |
|1м-де неше см бар /100/ |/40/ |
|Х+30=60 /х тің мәні нешеге тең= |Алмас 1 сағ 4 км жол жүрді осы |
|30 |қарқынмен жүрсе 3 сағатта неше км|
|Қуат 1 күнде кітаптың 5 бетін |жол жүреді. /12 км/* |
|оқыды. Осы қарқынмен 3 күнде неше |81 қай санның квадраты 9 |
|бетін оқиды. |1 мақал-мәтел |
|64 қай санның квадраты 8 |Тәуелсіздік мерекесін қай күні |
|Математикаға байланысты 1 |тойлаймыз /16 желтоқсан/ |
|мақал-мәтел |1 жылда неше ай бар /12 ай/ |
|Жеңіс қай күн / 9 мамыр/ |Ең нашар баға |
|1ғасырда неше жыл /100ж/ |Туған күнің қай күн? |
|Ең үздік баға |Аш қарында 3 жұмыртқа жеу мүмкін |
|Қай жылы тудың? |бе? /жоқ/ |
|Тышқан аулағышты 5 әріппен |Тәңертелік жаттығу нешеде |
|басқалай қалай атауға болады / |басталады /8.15/ |
|мысық/ |Шоқан неше жас өмір сүрді?/30/ |
|Сабағымыз нешеде басталады/8.30/ |5 сыныпта жасың нешеде болады? |
|Мектеп кімнің атында? |Жалпы мектепті неше жыл оқисың ? |
|Отбасыңда қанша адам бар? | |
|Бастауышта неше жыл оқисың? | |
Математика-толған тәртіп, мағына мен мән
Математика-толған тамаша заңдылық пен сән
Математика-толып жатқан терең сыр
Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір-дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтауға
рұқсат етіңіздер. Келген қонақтарға келесі кездескенше сау- сәләмат
болыңыздар, бізге жиі келіп тұрыңыздар.Қадамдарыңыз әрдайым ақ болсын
демекшіміз.
-----------------------
4
54:9
3
160:40
2
200:100
6
300:100000
250
50*5
300
60*5
5
40:8
5
35:7
8
72:9
7
63:9
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz