Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты қорытындылау. Сабақтың мақсаты
Ана тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға соғыс қиыншылықтарын жете түсіндіру, Әлия
сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету, ол арқылы ізеттілікке,
еңбексүйгіштікке, елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Флипчарт, суреттер, нақыл сөздер
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ типі: Ғылыми дерек
Әдіс-тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ-жауап, ой туғызу, қызығушылығын
ояту
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
а) Тақырыпты үш оқушыға бөліп әңгімелету
ә) Генерал Галицкий мен Мәншүктің арасында болған әңгімені рөлге бөліп
оқыту
б) Мәншүк туралы өзі білетін деректермен ой бөлісу
ІІІ. А) Жаңа тақырып бастамас бұрын отты жылдары ерлермен бірге от кешкен
аруларды еске түсіру
ә) Соғыс туралы ойларын айтқызу
б) «Нысана» ойыны арқылы Әлия туралы білетіндерін еске түсіру
Тақырыпты таныстыру, мәнерлеп оқыту
Мәтінді тізбектей оқытып, мазмұнын қалай түсінгенін айтқызу
Сөздік жұмыс, дәптерге жазу
Артек - балалардың демалыс орыны
ІV. Топтық жұмыс.
І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу
ІІ топ: Әлия жөнінде айтылған ұстаз пікірі, Әлияға мінездеме беру
ІІІ топ: Әлия ұстаздарының сенімін қалай ақтады?
Поэзиялық сәт (тақпақтар оқу)
V. Сабақты қорытындылау.
- Барлық балалардың тілегі не?
- Оқушы Әлия мен батыр Әлияның арасында қандай байланыс бар деп
ойлайсыз?
VІ. Үйге. Оқу, мазмұндау, әңгімені жалғастыру.
Сабақтың тақырыбы: Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға соғыс қиыншылықтарын жете түсіндіру, Әлия
сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету, ол арқылы ізеттілікке,
еңбексүйгіштікке, елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Флипчарт, суреттер, нақыл сөздер
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ типі: Ғылыми дерек
Әдіс-тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ-жауап, ой туғызу, қызығушылығын
ояту
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
а) Тақырыпты үш оқушыға бөліп әңгімелету
ә) Генерал Галицкий мен Мәншүктің арасында болған әңгімені рөлге бөліп
оқыту
б) Мәншүк туралы өзі білетін деректермен ой бөлісу
ІІІ. А) Жаңа тақырып бастамас бұрын отты жылдары ерлермен бірге от кешкен
аруларды еске түсіру
ә) Соғыс туралы ойларын айтқызу
б) «Нысана» ойыны арқылы Әлия туралы білетіндерін еске түсіру
Тақырыпты таныстыру, мәнерлеп оқыту
Мәтінді тізбектей оқытып, мазмұнын қалай түсінгенін айтқызу
Сөздік жұмыс, дәптерге жазу
Артек - балалардың демалыс орыны
ІV. Топтық жұмыс.
І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу
ІІ топ: Әлия жөнінде айтылған ұстаз пікірі, Әлияға мінездеме беру
ІІІ топ: Әлия ұстаздарының сенімін қалай ақтады?
Поэзиялық сәт (тақпақтар оқу)
V. Сабақты қорытындылау.
- Барлық балалардың тілегі не?
- Оқушы Әлия мен батыр Әлияның арасында қандай байланыс бар деп
ойлайсыз?
VІ. Үйге. Оқу, мазмұндау, әңгімені жалғастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz