Екілік жүйе Сегіздік жүйе

Күні: 24/09. 2010ж.
Сыныбы: 8 «Б»
Сабақтың тақырыбы: «Бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру»
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Санау жүйелерін, бір санау жүйесінен
басқа санау жүйесіне аудару тәсілдерімен таныстыру.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың санау жүйесімен
жұмыс жасау іскерліктерін қалыптастыру және жүйелі
ойлауын дамыту.
б) Тәрбиелік: алғырлыққа, зеректікке, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдістері: Ой қозғау, тестік жұмыс, кестемен жұмыс, түсіндіру, практикалық, салыстыру диаграммасы, дөңгелек айналым, жеке және топтармен жұмыс.
Көрнекіліктері: Сәйкестендіру кестелері, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта және оның құралдары.
Пән аралық байланыс: математика.
Б а р ы с ы :
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа зейінін аудару. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Топ басшыларын тағайындау. Бағалау парағын топ басшылары толтырып отырады.
ІІ. 1) Ой қозғау.
2) Кестені толтыр.
3) Тест жұмысы.
1. «Ақпарат» сөзі қай тілден шыққан?
а) латын ә) араб б) парсы
2. «Ақпарат» сөзі қандай мағына береді?
а) санау ә) талдау б) мәлімет
3. Ақпараттың жалпы қасиеттерін зерттейтін ғылым?
а) математика ә) информатика б) кибернетика
4. Сандарды атау және жазу ережелері мен әдістерінің жиынтығы не деп аталады? а) дизъюнкция ә) конъюнкция б) санау жүйесі
5. Санның цифрына бөлінетін позициясы қалай аталады?
а) категория ә) разряд б) ондық
6. Екілік санның әрбір разряды қалай аталады?
а) бит ә) байт б) килобайт
7. 121 санының екілік санау жүйесіндегі түрін көрсет.
а) 1101 ә) 001 б) 100
8. 126 санын ондық жүйеден сегіздік жүйеге ауыстыр.
а) 176 ә) 671 б) 7161
9. 333 санын ондық жүйеден он алтылық жүйеге ауыстыр.
а) 213 ә) 2D б) 132
10. Қайсысы санау жүйесіне кірмейді?
а) екілік ә) ондық б) он сегіздік
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Сан түсінігі - математикадағы сияқты информатикада дабасты негіз. Бірақ математикада сандарды өңдеу әдістеріне көп көңіл бөлінетін болса, онда информатика үшін сандарды ұсыну әдістерін айналып өтуге болмайды, өйткені тек солар ғана жадтың қажетті қорын, жылдамдықты және есептеуде жіберетін қатені анықтайды.
Ондық сандарды екілік, сегіздік және он алтылық санау жүйесіне ауыстыру.
322=? 2 150=? 8 283=? 16
322:2=161, /0/ 150:8=18, /6/ 283:16=17, /11=B/
161:2=80, /1/ 18:8=2, /2/ 17:16=1, /1/
80:2=40, /0/ 150=226 8 283=11B 16
40:2=20, /0/
20:2=10, /0/
10:2=5, /1/
5:2=2, /1/
2:2=1
322=11100010 2
Екілік жүйені ондық жүйеге ауыстыру.
10100011 2 =1*2 7 +0*2 6 +1*2 5 +0*2 4 +0*2 3 +0*2 2 +1*2 1 +1*2 0 =128+32+2+1=163
Сегіздік жүйені ондық жүйеге ауыстыру.
555 8 =5*8 2 +5*8 1 +5*8 0 =365
Он алтылық жүйені ондық жүйеге ауыстыру.
1F 16 =1*16 1 +15*16 0 =31
Сандарды екілік жүйеден сегіздік жүйеге ауыстыру.
1001001 2 =010 010 111 101=2275 8
Сандарды екілік жүйеден он алтылық жүйеге ауыстыру.
1001001 2 =0100 1011 1101=4BD 16
IV. Бекіту.
1-тапсырма. Келесі сандарды екілік санау жүйесінен ондық жүйеге ауыстырыңдар.
1-топқа. 1101011 2 , 1011011 2 .
2-топқа. 11101 2 , 01111 2 .
3-топқа. 1110111 2 , 10110111 2 .
2-тапсырма. Келесі сандарды сегіздік санау жүйесінен ондық жүйеге ауыстырыңдар.
1-топқа: 636 8 , 237 8
2-топқа: 731 8 , 354 8
3-топқа: 1234 8 , 123 8
3-тапсырма. Келесі сандарды он алтылық санау жүйесінен ондық жүйеге ауыстырыңдар.
1-топқа: 91 16 , 4D 16
2-топқа: 235 16 , 7C1 16
3-топқа: F2 16 , ABC 16
4-тапсырма. Келесі сандарды он алтылық жүйеден екілік жүйеге ауыстырыңдар.
1-топқа: A59 16 , 87 16
2-топқа: C16 16 , 1F5A 16
3-топқа: 2CE 16 , 9F40 16
5-тапсырма. Келесі сандарды екілік санау жүйесінен сегіздік жүйеге ауыстырыңдар.
1-топқа: 0110011 2 , 1101101001001 2
2-топқа: 110011 2 , 1010111011101 2
3-топқа: 10010010 2 , 10100101 2
V. Санау жүйелерін салыстыру.
VІ. Қорытынды. «Дөңгелек айналым».
Топ арасында оралған парақ таратылады. Парақ ішіне «Санау жүйесі» бойынша өзіне ұнаған тақырыптары бойынша анықтамаларын немесе мысалдарын жазып, орап оны келесі оқушыға береді. соңында топ басшысы жазылған парақты тегіс оқып шығады. Сонда сол топтың тақырыпты толық меңгергені не түсінбегені анықталады.
VІІ. Үйге тапсырма.
2. 2 тақырып.
21 беттегі 1-тапсырма, 23 беттегі 1-тапсырма.
VІІІ. Бағалау.
Топтағы белсенділік танытқан оқушыларды бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz