Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Интерактивтік тақта
Мұғалім: Иманғожина Назгүл Тұрсынғазықызы Өтетін күні:
________________
Ашық сабақ жоспары
Тақырыбы: «Сәулет өнерінің ескерткіштері» (Қазақстан тарихынан әңгімелер.
5 класс)
|Өтетін|5 А классы |Басты мақсат: |
|класс:| | |
|Сабақ |Білім, білік, дағдыны қалыптастыру |Оқушыларға Қазақстандағы ортағасырлық|
|типі: | |сәулет өнерінің дамуы, тарихы жайлы |
| | |мағлұмат беру |
|Сабақ |Жаңа тақырыпты меңгерту | |
|түрі: | | |
|р/с |Әдіс-тәсілдер: |Білімдік |Тәрбиелік |Дамытушылы|
| | |мақсат: |мақсат: |қ мақсат: |
| |Ұйымдастыру + оқушыларды түгендеу | Оқушыларға| Өзге елдер |Интерактив|
| | |жалпы |тарихы |тік |
| |(2 минут) |дүниежүзілі|мысалында |тақтамен |
| | |к сәулет |әлемдік |жұмыс |
| | |өнері |өркениетте |істеу, |
| | |туралы |ерекше орын |оқулықпен |
| | |мәлімет |алатын сәулет|жұмыс |
| | |бере |өнері |жасау, |
| | |отырып, |туындылары |топпен |
| | |Қазақстанда|негізінде |жұмыс |
| | |ғы |оқушылардың |істеу, |
| | |ортағасырлы|қызығушылығын|салыстыра |
| | |қ сәулет |оята отырып, |алу |
| | |өнерінің |өз елінің |қабілеттер|
| | |дамуы, |тарихи |ін |
| | |тарихы |ескерткіштері|дамытуға |
| | |жайлы |н |жағдай |
| | |мағлұмат |құрметтеуге, |жасалады |
| | |беру |оларды мақтан| |
| | | |тұту мен | |
| | | |аялаудың | |
| | | |маңыздылығына| |
| | | |баулу жүреді | |
| |Қызығушылық ояту. Интерактивтік тақтада | | | |
| |бірнеше фотосуреттерді көрсете отырып, | | | |
| |келесідегідей сауал қою. | | | |
| |Тапсырма №1. «Бұл суреттерде | | | |
| |бейнеленген дүниелерді қандай өнер түрі | | | |
| |біріктіреді?». Жауабын тақтаға жазғызу | | | |
| |(2-3 минут) | | | |
| |А) Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау| | | |
| |(2-3 минут). Жоспар: (дәптерге жазғызу) | | | |
| |Ежелгі заманғы құрылыстар. | | | |
| |Ортағасырлық сәулет өнері. | | | |
| |Қазіргі заманғы сәулет өнері. | | | |
| |Топқа бөлу (1, 2, 3, 4 санау арқылы ) | | | |
| |және топ капитанын сайлау. Топ атауларын| | | |
| |тақтаға жазып қою. (2-3 мин) | | | |
| | Топаралық жарыс. 1 «Миға шабуыл». |Дидактикалық материалдар: |
| |Интерактивтік тақтадан көрсетілген | |
| |ғимараттар атауларын және олардың | |
| |орналасқан қаласын табу ( 5-6 минут) | |
| | |Интерактивтік тақта |
| | |Слайд материалдары |
| | |Электрондық сағат |
| |Топпен жұмыс. 2. Тапсырма №2 «Әрбір | |
| |топқа арнайы сұрақ» | |
| |Жауап оқулық көмегімен дайын болған соң | |
| |интерактивтік тақтаға жазылады. | |
| |1-топ. Сәулет өнері дегеніміз не? | |
| |2- топ: «Мықтың үйі» дегеніміз не? | |
| |3- топ: Үйтас дегеніміз не? | |
| |4- топ: Киіз үй қашан пайда болған? | |
| |(3-4 минут) | |
| |Мұғалім әңгімесі. Сәулет өнерінің | |
| |қалыптасу тарихына шолу жасау. (7-8 | |
| |минут) | |
| |Бекіту сұрақтары. Топаралық жарыс. 3. | |
| |Тақтада көрсетілген ғимараттардың | |
| |атауларын дұрыс көрсетіп, осы ғимарат | |
| |туралы әңгімелеп беруі керек. (5-6 | |
| |минут) | |
| |Қорытындылау. Әрбір топтың 1 мүшесі | |
| |сабаққа өз қорытындысын айтады (2-3 | |
| |минут) | |
| |Үйге тапсырма беру. § 38, хрестоматиядан| |
| |№49 | |
| |(І қатар),50 (2 қатар),53 (3 қатар) оқу,| |
| |мазмұндау | |
| |(1-2 минут) | |
| |Бағалау (1-2 минут) | |
________________
Ашық сабақ жоспары
Тақырыбы: «Сәулет өнерінің ескерткіштері» (Қазақстан тарихынан әңгімелер.
5 класс)
|Өтетін|5 А классы |Басты мақсат: |
|класс:| | |
|Сабақ |Білім, білік, дағдыны қалыптастыру |Оқушыларға Қазақстандағы ортағасырлық|
|типі: | |сәулет өнерінің дамуы, тарихы жайлы |
| | |мағлұмат беру |
|Сабақ |Жаңа тақырыпты меңгерту | |
|түрі: | | |
|р/с |Әдіс-тәсілдер: |Білімдік |Тәрбиелік |Дамытушылы|
| | |мақсат: |мақсат: |қ мақсат: |
| |Ұйымдастыру + оқушыларды түгендеу | Оқушыларға| Өзге елдер |Интерактив|
| | |жалпы |тарихы |тік |
| |(2 минут) |дүниежүзілі|мысалында |тақтамен |
| | |к сәулет |әлемдік |жұмыс |
| | |өнері |өркениетте |істеу, |
| | |туралы |ерекше орын |оқулықпен |
| | |мәлімет |алатын сәулет|жұмыс |
| | |бере |өнері |жасау, |
| | |отырып, |туындылары |топпен |
| | |Қазақстанда|негізінде |жұмыс |
| | |ғы |оқушылардың |істеу, |
| | |ортағасырлы|қызығушылығын|салыстыра |
| | |қ сәулет |оята отырып, |алу |
| | |өнерінің |өз елінің |қабілеттер|
| | |дамуы, |тарихи |ін |
| | |тарихы |ескерткіштері|дамытуға |
| | |жайлы |н |жағдай |
| | |мағлұмат |құрметтеуге, |жасалады |
| | |беру |оларды мақтан| |
| | | |тұту мен | |
| | | |аялаудың | |
| | | |маңыздылығына| |
| | | |баулу жүреді | |
| |Қызығушылық ояту. Интерактивтік тақтада | | | |
| |бірнеше фотосуреттерді көрсете отырып, | | | |
| |келесідегідей сауал қою. | | | |
| |Тапсырма №1. «Бұл суреттерде | | | |
| |бейнеленген дүниелерді қандай өнер түрі | | | |
| |біріктіреді?». Жауабын тақтаға жазғызу | | | |
| |(2-3 минут) | | | |
| |А) Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау| | | |
| |(2-3 минут). Жоспар: (дәптерге жазғызу) | | | |
| |Ежелгі заманғы құрылыстар. | | | |
| |Ортағасырлық сәулет өнері. | | | |
| |Қазіргі заманғы сәулет өнері. | | | |
| |Топқа бөлу (1, 2, 3, 4 санау арқылы ) | | | |
| |және топ капитанын сайлау. Топ атауларын| | | |
| |тақтаға жазып қою. (2-3 мин) | | | |
| | Топаралық жарыс. 1 «Миға шабуыл». |Дидактикалық материалдар: |
| |Интерактивтік тақтадан көрсетілген | |
| |ғимараттар атауларын және олардың | |
| |орналасқан қаласын табу ( 5-6 минут) | |
| | |Интерактивтік тақта |
| | |Слайд материалдары |
| | |Электрондық сағат |
| |Топпен жұмыс. 2. Тапсырма №2 «Әрбір | |
| |топқа арнайы сұрақ» | |
| |Жауап оқулық көмегімен дайын болған соң | |
| |интерактивтік тақтаға жазылады. | |
| |1-топ. Сәулет өнері дегеніміз не? | |
| |2- топ: «Мықтың үйі» дегеніміз не? | |
| |3- топ: Үйтас дегеніміз не? | |
| |4- топ: Киіз үй қашан пайда болған? | |
| |(3-4 минут) | |
| |Мұғалім әңгімесі. Сәулет өнерінің | |
| |қалыптасу тарихына шолу жасау. (7-8 | |
| |минут) | |
| |Бекіту сұрақтары. Топаралық жарыс. 3. | |
| |Тақтада көрсетілген ғимараттардың | |
| |атауларын дұрыс көрсетіп, осы ғимарат | |
| |туралы әңгімелеп беруі керек. (5-6 | |
| |минут) | |
| |Қорытындылау. Әрбір топтың 1 мүшесі | |
| |сабаққа өз қорытындысын айтады (2-3 | |
| |минут) | |
| |Үйге тапсырма беру. § 38, хрестоматиядан| |
| |№49 | |
| |(І қатар),50 (2 қатар),53 (3 қатар) оқу,| |
| |мазмұндау | |
| |(1-2 минут) | |
| |Бағалау (1-2 минут) | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz