Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шығармашылық тапсырма
«Бекітемін»
Мектеп директоры: ___________
Қ.Қ.Салахов
Қаратал орта мектебі мемлекеттік мекемесі
Математикадан ашық сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
«ТЕҢДЕУ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»
4 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі:
Сасбаева Құндыз
Рысбекқызы
2010-2011 оқу жылы
|Сабақтың тақырыбы |«Теңдеу құру арқылы есептер шығару» |
|Мақсаты: |Бағдарлама межесіне сай білім, білік дағдыларын |
| |қалыптастыра отырып, жанама түрде тұжырымдалған |
| |есептерді теңдеу құру арқылы шығаруға жаттықтыру. |
| | |
| |Оқушылардың ақыл-ойының, математикалық стилін, |
| |шығармашылық сезімін, логикалық ойлау қабілетін |
| |дамыту. |
| | |
| |Оқушылардың танымдық және құзыреттілік іс-әрекетпен |
| |білім алуға және еңбекке бейімдеу. Пәнге деген |
| |көзқарасын, білімге құштарлығын қалыптастырып, |
| |ұжымшылдыққа, ауызбірлікке, ынтымақтастыққа |
| |тәрбиелеу. Ұстаз еңбегінің қыр-сырын ұғынып, оған |
| |деген құрмет сезімдерін ұштау. |
|Сабақтың типі |Пысықтау сабағы |
|Сабақтың түрі | |
|Қолданылатын әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, ой |
| |шақыру, өзіндік, жұптық, жеке, топтық жұмыстар, |
| |өткенмен байланыс, мадақтау, талап қою, |
| |талдау-жинақтау. |
|Сабақта қолданылатын |Компьютер, проектор, экран, оқулық, үлестірмелер, |
|құрал-жабдықтар, |қағаз, маркер, қосымша тапсырмалар . |
|көрнекіліктер | |
|Пәнаралық байланыс |Ана тілі, ән-күй, өзін-өзі тану |
|Барысы | |
|І Ұйымдастыру кезеңі |1. Психологиялық әзірлік |
| |Үлкенге де сіз, |
| |Кішеге де сіз. |
| |Сәлем бердік сіздерге, |
| |Құрметпенен біз. |
| |2. Кезекші мәліметі. |
| |3. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалау. |
| |4. Жұлдызшаларымызды әзірлеп, өздеріңді бағалап |
| |отыруды ұмытпаңдар. |
|ІІ Үй тапсырмасын тексеру |Үлестірмелер беру арқылы жылдамдық, уақыт, |
|кезеңі |қашықтыққа байланысты білімдерін еске түсіру |
| | |
| |№8 тапсырма бойынша есеп құрастыру. Шығарылу жолын |
| |түсіндіріп айту. |
| | |
| |Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы көпбұрыш». Дәлелдеу.|
| | |
| |Қандай фигуралардан құрастырылған? Неше ұшбұрыш |
| |көруге болады. |
| | |
| |Бұл көпбұрыштың ауданын табуға бола ма? Қалай |
| |табамыз? Нені қолданасың? |
| | |
| |Мадақтау. |
|ІІІ Білімді бекіту кезеңі |І «ОЙ ҚОЗҒАУ» |
| | |
| |Олай болса балалар дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің|
| |атын жазайық. |
| | |
| |Көркем жазу сәті. 1392 саны. |
| | |
| |Енді алдарыңда мына тұрған, өлшемдері берілген |
| |төртбұрыштың периметрін кім өрнек түрінде жазып |
| |көрсетемін дейді. (Тақтаға жазып көрсету) |
| |а) Р=Хсм + 4см + 3см + 3см |
| |ә) Р=Хсм + 2см + Хсм + 2см |
| |Р=(Хсм + 2см)*2 |
| |Р=((Хсм + 2см)*2): 2 (жарты периметрі) |
| | |
| |-Бұл фигураның периметрін өрнек түрінде жаза отырып |
| |біз қандай өрнектер жаздық? (Әріпті өрнектер) |
| | |
| |- Дұрыс. Әріпті өрнектерді біз көбінесе нелерден |
| |кездестіреміз. (Теңдеулерден) |
| | |
| |-Олай болса, біз бүгін сабағымызда теңдеу құру |
| |арқылы есептер шығара отырып алған білімімізді |
| |пысықтаймыз. |
| | |
| | |
| |Қазір сендерге бейбітшілік құсы көгершіннің сендерге|
| |әкелген сәлем-хаты бар екен. Көгершін не дейді? |
| | |
| |Иа, сендердің мына тұрған сөзжұмбақты шешулеріңді |
| |өтініпті. |
| | |
| |(Әр жұп оқушыға тапсырмалар таратып бере отырып, |
| |сөзжұмбақты шешеміз.) |
| | |
| |-Сонымен сөзжұмбағымыздың айрықша қатарынан қандай |
| |сөзді оқуға болады? |
| | |
| |-Олай болса бүгінгі сабығымызды ұстаздарға |
| |арнамақшымыз. «Ұстаз» атты сызба жасап, оған |
| |ұстаздарды сипаттайтын сөздер жазып тұрайық жарай |
| |ма? |
| | |
| |-Сендерге сол білімді кім береді? (Ұстаз сөзін |
| |сызбаға түсіру) |
| | |
| |- Әрине, олай болса ұстаздардың өздері де қандай деп|
| |ойлайсыңдар? (Сызбаға білімді сөзі түсіріледі) |
| | |
| |«ЖОҒАЛҒАН СӨЗДІ ТАБАЙЫҚ». Қосымша тапсырмамен |
| |жұмыс. Тағы қандай мақал-мәтелдер білеміз? |
| | |
| |ІІ ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС |
| | |
| |№2 тапсырма. Тапсырма оқылып талданады. Екі тәсіл |
| |арқылы орындалады. |
| |1 тәсіл: 80: 4=20 Жауабы сәбіздің бағасы 20 теңге |
| | |
| |2 тәсіл: Х * 4 = 80 |
| |Х = 80: 4 |
| |Х = 20 |
| |20 * 4 = 80 |
| |80 = 80 Жауабы: сәбіздің бағасы 20 теңге |
| | |
| |ІІІ. Қосымша тапсырма: Теңдеу құру арқылы шығару. |
| |Мұғалім оқушыларға 50 күрделі теңдеу дайындап, |
| |күніне 2 теңдеуден шығартып жүрді. Балалар 24 |
| |теңдеуді шығарып қойды. Қалған теңдеулерді олар неше|
| |күнде шығарады? |
| |Х * 2 = 50 - 24 |
| |Х * 2 = 26 |
| |Х = 26 : 2 |
| |Х = 13 |
| |13 * 2 = 50 - 24 |
| |26 = 26 |
| |Жауабы: Қалған 26 теңдеуді балалар 13 күнде шешеді. |
| | |
| |-Балалар, сендердің аналарың дүкеннен тәттілер, |
| |жемістер әкеліп, күнде сақтап беріп жүреді иа. |
| |Ұстазың да сенің анаң сияқты алдын-ала сабақтарға |
| |дайындалып, көптеген қызықты тапсырмалар дайындап, |
| |күнде сабақ сайын беріп жүреді. Бұл ұстаздың |
| |сендерге деген несі деп білесіңдер? (Қамқорлығы. |
| |Сызбаға түсіру) |
| | |
| |«ЕСІҢДЕ МЕ?» Қосымша тапсырмамен жұмыс. Мәтіннен |
| |үзінді оқып, сәйкес сурет бойынша мәтін тақырыбын, |
| |авторын тауып айту. |
| | |
| |№4 тапсырма. Мазмұны оқып, талданады. Есепті теңдеу |
| |құрау арқылы шығару. |
| |Х – қапшықтар саны |
| |3 * Х – барлық қапшықтардағы ұнның массасы |
| |(10+2) – барлық кіртастардың массасы |
| |Таразы теңеліп тұрғандықтан: |
| |3 * Х = 10 + 2 |
| |3 * Х = 12 |
| |Х = 12 : 3 |
| |Х = 4 |
| |3 * 4 = 10 + 2 |
| |12 = 12 Жауабы: 4 қапшық |
| | |
| |ІУ. Шығармашылық тапсырма: Теңдеу құру арқылы |
| |шығару. |
| | |
| |Мұғалім оқушылардың саны бірдей 2 сыныпты циркке |
| |алып барды. Бірінші сыныпты теңдей бөліп екі |
| |қатарға отырғызды, ал екінші сыныптың 14 балысн бір |
| |қатарға, 10 баласын екінші қатарға отырғызды. Әр |
| |сыныпта неше оқушы бар? Бірінші сынып әр қатарға |
| |неше оқушыдан отырғызылған? |
| | |
| | |
| | |
| |Х – оқушылардың саны |
| |Х * 2 – екі қатарға тең бөліп отырғызылған бірінші |
| |сыныптың оқушыларының саны |
| |14 + 12 - екінші сыныптың балалары |
| |Х * 2 = 14 + 10 |
| |Х * 2 = 24 |
| |Х = 24 : 2 |
| |Х = 12 |
| |12 * 2 = 14 + 10 |
| |24 = 24 Жауабы: Әр сыныпта 24 оқушы және бірінші|
| |сыныптың оқушылары әр қатарға 12 оқушыдан |
| |отырғызылған. |
| | |
| |- Балалар, оқушылармен сыртта жүру мұғалімге оңай |
| |ма? Қандай қасиет керек? (Ұстамдылық, батырлық, |
| |қайсарлық) Кестеге түсіру. |
| | |
| |«Кім көп біледі?» Батырлық, ерлік туралы тоқтамастан|
| |бірнеше мақалдар айту. |
| | |
| |Сергіту сәті: |
| |Мына екі бейненің қайсысы көбірек ұнайды? |
| |Олай болса, ұстаздарыңды қуанту үшін мына бір өлең |
| |жолына қарайықшы. Жоқ сөзді орнына қойып, өлеңді |
| |аяқтау. |
| |Ол сыныптың кімі екен? (Анасы. Кестеге түсіру) |
| | |
| |Тапсырма: Ана туралы өткен ана тілі сабақтарында өз |
| |шығармашылықтарыңнан өлеңдер шығарып едік қой |
| |естеріңде ме? Кім айтып беремін дейді? |
| | |
| |Балалар, сендердің білімдеріңе ұстаздар риза болып, |
| |сұрақ қойғылары келіп отыр екен. Қарсы емессіңдер |
| |ме? |
| | |
| |У. Ұстаздың тапсырмасы: Топпен жұмыс |
| |Мен ұстазбын. Күнделікті сабақтарға дайындалуға 95 |
| |минут, дәптер тексеруге 125 минут жұмсаймын. Бос |
| |уақытым сол екі жұмысқа кеткен уақыттан 2 есе кем. |
| |Менің бос уақытым қанша минут. Сағат және минутпен |
| |өрнекте. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Х – бос уақыт |
| |95 + 125 – сабақ қарауға және дәптер тексеруге |
| |кеткен уақыт. |
| |Х * 2 – бос уақытты 2 есе арттырғандағы уақыт |
| |мөлшері |
| |Х * 2 = 95 + 125 |
| |Х * 2 = 220 |
| |Х = 220 : 2 |
| |Х = 110 |
| |110 * 2 = 95 + 125 |
| |220 = 220 110 минут = 1сағат 50 минут |
| | |
| |Осы есептен не байқадыңдар? (Мұғалімнің өзі үшін де,|
| |өз отбасы үшін де уақыты өте аз екенін көрдік) |
| | |
| |Иа, бала оқыту қиын іс. Сонда да шыдап, табанды |
| |еңбек етіп келе жатқан ұстаздарымызды қандай |
| |деуімізге тұрарлық екен? (Еңбекқор) кестеге жазу. |
| | |
| |«Бейнелі сөз шешейік» - Ердің атын еңбек шығарады. |
| | |
| |УІ. Геометриялық материал. Жұптық жұмыс. |
| | |
| |1 столдың беті тік төртбұрыш тәріздес. Ұзындығы-9дм,|
| |ал ені одан 3 есе кем. Периметрін тап. |
| | |
| |2 столдың беті шаршы тәріздес. Қабырғасының ұзындығы|
| |8дм. Периметрін тап. |
| | |
| |-Қай столда жұмыс істеген мұғалім үшін тиімді? |
| | |
| |УІІ. «Ұстазға естелік» Оқулықпен жұмыс. |
| |№5 тапсырма. Оқып талдау. Теңдеу құру арқылы шығару.|
| |(56+Х)*2=192 |
| |56+Х=192:2 |
| |56+Х=96 |
| |Х=96-56 |
| |Х=40 |
| |(56+40)*2=192 |
| |192=192 Жауабы: ені 40см, ұзындығы 56см |
| | |
| |№6 тапсырма. Оқыта отырып талдау. ТЕңдеу құру арқылы|
| |шығару. |
| |Х*20=300+100 |
| |Х*20=400 |
| |Х=400:20 |
| |Х=20 |
| |20*20=300+100 |
| |400=400 Жауабы: 20 теңгеліктерінің саны - |
| |20, |
| | |
| |УІІІ «Ұстаздарға гүл шоқтарын сыйлайық» Сабақты |
| |қорытындылау. |
| | |
| |Есеп мазмұнын оқу. Сурет бойынша талдай отырып, екі |
| |тәсіл арқылы шешу. |
| |1 тәсіл: 1) 87:7=12 (ыдысқа) 2) 60:12=5 (ыдыс |
| |қажет) |
| |2 тәсіл: 60:Х = 84:7 |
| |60:Х = 12 |
| |Х = 60:12 |
| |Х = 5 |
| |60:5 = 84:7 |
| |12 = 12 Жауабы: 60 тал гүлді салу үшін 5 себет |
| |қажет. |
| | |
| |ІХ. Үйге тапсырма: №7,8 117 беттегі шығармашылық |
| |тапсырма. |
| | |
| |Х. Оқушылар білімін бағалау. Марапаттау. Кәне |
| |балалар, енді алдымыздағы жұлдыздарымызды санап |
| |жіберейік. Кімдікі екіден көп екен? |
| | |
| |ХІ. Сызбаны қорытындылау. |
| |Ұстаз еңбегіноқушылардың сипаттауы. |
| |Ұстаздарға алғыс сезімдерін білдіру. |
| |«Ұстаз» әнімен сабақты аяқтау |
Мектеп директоры: ___________
Қ.Қ.Салахов
Қаратал орта мектебі мемлекеттік мекемесі
Математикадан ашық сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
«ТЕҢДЕУ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»
4 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі:
Сасбаева Құндыз
Рысбекқызы
2010-2011 оқу жылы
|Сабақтың тақырыбы |«Теңдеу құру арқылы есептер шығару» |
|Мақсаты: |Бағдарлама межесіне сай білім, білік дағдыларын |
| |қалыптастыра отырып, жанама түрде тұжырымдалған |
| |есептерді теңдеу құру арқылы шығаруға жаттықтыру. |
| | |
| |Оқушылардың ақыл-ойының, математикалық стилін, |
| |шығармашылық сезімін, логикалық ойлау қабілетін |
| |дамыту. |
| | |
| |Оқушылардың танымдық және құзыреттілік іс-әрекетпен |
| |білім алуға және еңбекке бейімдеу. Пәнге деген |
| |көзқарасын, білімге құштарлығын қалыптастырып, |
| |ұжымшылдыққа, ауызбірлікке, ынтымақтастыққа |
| |тәрбиелеу. Ұстаз еңбегінің қыр-сырын ұғынып, оған |
| |деген құрмет сезімдерін ұштау. |
|Сабақтың типі |Пысықтау сабағы |
|Сабақтың түрі | |
|Қолданылатын әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, ой |
| |шақыру, өзіндік, жұптық, жеке, топтық жұмыстар, |
| |өткенмен байланыс, мадақтау, талап қою, |
| |талдау-жинақтау. |
|Сабақта қолданылатын |Компьютер, проектор, экран, оқулық, үлестірмелер, |
|құрал-жабдықтар, |қағаз, маркер, қосымша тапсырмалар . |
|көрнекіліктер | |
|Пәнаралық байланыс |Ана тілі, ән-күй, өзін-өзі тану |
|Барысы | |
|І Ұйымдастыру кезеңі |1. Психологиялық әзірлік |
| |Үлкенге де сіз, |
| |Кішеге де сіз. |
| |Сәлем бердік сіздерге, |
| |Құрметпенен біз. |
| |2. Кезекші мәліметі. |
| |3. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалау. |
| |4. Жұлдызшаларымызды әзірлеп, өздеріңді бағалап |
| |отыруды ұмытпаңдар. |
|ІІ Үй тапсырмасын тексеру |Үлестірмелер беру арқылы жылдамдық, уақыт, |
|кезеңі |қашықтыққа байланысты білімдерін еске түсіру |
| | |
| |№8 тапсырма бойынша есеп құрастыру. Шығарылу жолын |
| |түсіндіріп айту. |
| | |
| |Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы көпбұрыш». Дәлелдеу.|
| | |
| |Қандай фигуралардан құрастырылған? Неше ұшбұрыш |
| |көруге болады. |
| | |
| |Бұл көпбұрыштың ауданын табуға бола ма? Қалай |
| |табамыз? Нені қолданасың? |
| | |
| |Мадақтау. |
|ІІІ Білімді бекіту кезеңі |І «ОЙ ҚОЗҒАУ» |
| | |
| |Олай болса балалар дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің|
| |атын жазайық. |
| | |
| |Көркем жазу сәті. 1392 саны. |
| | |
| |Енді алдарыңда мына тұрған, өлшемдері берілген |
| |төртбұрыштың периметрін кім өрнек түрінде жазып |
| |көрсетемін дейді. (Тақтаға жазып көрсету) |
| |а) Р=Хсм + 4см + 3см + 3см |
| |ә) Р=Хсм + 2см + Хсм + 2см |
| |Р=(Хсм + 2см)*2 |
| |Р=((Хсм + 2см)*2): 2 (жарты периметрі) |
| | |
| |-Бұл фигураның периметрін өрнек түрінде жаза отырып |
| |біз қандай өрнектер жаздық? (Әріпті өрнектер) |
| | |
| |- Дұрыс. Әріпті өрнектерді біз көбінесе нелерден |
| |кездестіреміз. (Теңдеулерден) |
| | |
| |-Олай болса, біз бүгін сабағымызда теңдеу құру |
| |арқылы есептер шығара отырып алған білімімізді |
| |пысықтаймыз. |
| | |
| | |
| |Қазір сендерге бейбітшілік құсы көгершіннің сендерге|
| |әкелген сәлем-хаты бар екен. Көгершін не дейді? |
| | |
| |Иа, сендердің мына тұрған сөзжұмбақты шешулеріңді |
| |өтініпті. |
| | |
| |(Әр жұп оқушыға тапсырмалар таратып бере отырып, |
| |сөзжұмбақты шешеміз.) |
| | |
| |-Сонымен сөзжұмбағымыздың айрықша қатарынан қандай |
| |сөзді оқуға болады? |
| | |
| |-Олай болса бүгінгі сабығымызды ұстаздарға |
| |арнамақшымыз. «Ұстаз» атты сызба жасап, оған |
| |ұстаздарды сипаттайтын сөздер жазып тұрайық жарай |
| |ма? |
| | |
| |-Сендерге сол білімді кім береді? (Ұстаз сөзін |
| |сызбаға түсіру) |
| | |
| |- Әрине, олай болса ұстаздардың өздері де қандай деп|
| |ойлайсыңдар? (Сызбаға білімді сөзі түсіріледі) |
| | |
| |«ЖОҒАЛҒАН СӨЗДІ ТАБАЙЫҚ». Қосымша тапсырмамен |
| |жұмыс. Тағы қандай мақал-мәтелдер білеміз? |
| | |
| |ІІ ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС |
| | |
| |№2 тапсырма. Тапсырма оқылып талданады. Екі тәсіл |
| |арқылы орындалады. |
| |1 тәсіл: 80: 4=20 Жауабы сәбіздің бағасы 20 теңге |
| | |
| |2 тәсіл: Х * 4 = 80 |
| |Х = 80: 4 |
| |Х = 20 |
| |20 * 4 = 80 |
| |80 = 80 Жауабы: сәбіздің бағасы 20 теңге |
| | |
| |ІІІ. Қосымша тапсырма: Теңдеу құру арқылы шығару. |
| |Мұғалім оқушыларға 50 күрделі теңдеу дайындап, |
| |күніне 2 теңдеуден шығартып жүрді. Балалар 24 |
| |теңдеуді шығарып қойды. Қалған теңдеулерді олар неше|
| |күнде шығарады? |
| |Х * 2 = 50 - 24 |
| |Х * 2 = 26 |
| |Х = 26 : 2 |
| |Х = 13 |
| |13 * 2 = 50 - 24 |
| |26 = 26 |
| |Жауабы: Қалған 26 теңдеуді балалар 13 күнде шешеді. |
| | |
| |-Балалар, сендердің аналарың дүкеннен тәттілер, |
| |жемістер әкеліп, күнде сақтап беріп жүреді иа. |
| |Ұстазың да сенің анаң сияқты алдын-ала сабақтарға |
| |дайындалып, көптеген қызықты тапсырмалар дайындап, |
| |күнде сабақ сайын беріп жүреді. Бұл ұстаздың |
| |сендерге деген несі деп білесіңдер? (Қамқорлығы. |
| |Сызбаға түсіру) |
| | |
| |«ЕСІҢДЕ МЕ?» Қосымша тапсырмамен жұмыс. Мәтіннен |
| |үзінді оқып, сәйкес сурет бойынша мәтін тақырыбын, |
| |авторын тауып айту. |
| | |
| |№4 тапсырма. Мазмұны оқып, талданады. Есепті теңдеу |
| |құрау арқылы шығару. |
| |Х – қапшықтар саны |
| |3 * Х – барлық қапшықтардағы ұнның массасы |
| |(10+2) – барлық кіртастардың массасы |
| |Таразы теңеліп тұрғандықтан: |
| |3 * Х = 10 + 2 |
| |3 * Х = 12 |
| |Х = 12 : 3 |
| |Х = 4 |
| |3 * 4 = 10 + 2 |
| |12 = 12 Жауабы: 4 қапшық |
| | |
| |ІУ. Шығармашылық тапсырма: Теңдеу құру арқылы |
| |шығару. |
| | |
| |Мұғалім оқушылардың саны бірдей 2 сыныпты циркке |
| |алып барды. Бірінші сыныпты теңдей бөліп екі |
| |қатарға отырғызды, ал екінші сыныптың 14 балысн бір |
| |қатарға, 10 баласын екінші қатарға отырғызды. Әр |
| |сыныпта неше оқушы бар? Бірінші сынып әр қатарға |
| |неше оқушыдан отырғызылған? |
| | |
| | |
| | |
| |Х – оқушылардың саны |
| |Х * 2 – екі қатарға тең бөліп отырғызылған бірінші |
| |сыныптың оқушыларының саны |
| |14 + 12 - екінші сыныптың балалары |
| |Х * 2 = 14 + 10 |
| |Х * 2 = 24 |
| |Х = 24 : 2 |
| |Х = 12 |
| |12 * 2 = 14 + 10 |
| |24 = 24 Жауабы: Әр сыныпта 24 оқушы және бірінші|
| |сыныптың оқушылары әр қатарға 12 оқушыдан |
| |отырғызылған. |
| | |
| |- Балалар, оқушылармен сыртта жүру мұғалімге оңай |
| |ма? Қандай қасиет керек? (Ұстамдылық, батырлық, |
| |қайсарлық) Кестеге түсіру. |
| | |
| |«Кім көп біледі?» Батырлық, ерлік туралы тоқтамастан|
| |бірнеше мақалдар айту. |
| | |
| |Сергіту сәті: |
| |Мына екі бейненің қайсысы көбірек ұнайды? |
| |Олай болса, ұстаздарыңды қуанту үшін мына бір өлең |
| |жолына қарайықшы. Жоқ сөзді орнына қойып, өлеңді |
| |аяқтау. |
| |Ол сыныптың кімі екен? (Анасы. Кестеге түсіру) |
| | |
| |Тапсырма: Ана туралы өткен ана тілі сабақтарында өз |
| |шығармашылықтарыңнан өлеңдер шығарып едік қой |
| |естеріңде ме? Кім айтып беремін дейді? |
| | |
| |Балалар, сендердің білімдеріңе ұстаздар риза болып, |
| |сұрақ қойғылары келіп отыр екен. Қарсы емессіңдер |
| |ме? |
| | |
| |У. Ұстаздың тапсырмасы: Топпен жұмыс |
| |Мен ұстазбын. Күнделікті сабақтарға дайындалуға 95 |
| |минут, дәптер тексеруге 125 минут жұмсаймын. Бос |
| |уақытым сол екі жұмысқа кеткен уақыттан 2 есе кем. |
| |Менің бос уақытым қанша минут. Сағат және минутпен |
| |өрнекте. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Х – бос уақыт |
| |95 + 125 – сабақ қарауға және дәптер тексеруге |
| |кеткен уақыт. |
| |Х * 2 – бос уақытты 2 есе арттырғандағы уақыт |
| |мөлшері |
| |Х * 2 = 95 + 125 |
| |Х * 2 = 220 |
| |Х = 220 : 2 |
| |Х = 110 |
| |110 * 2 = 95 + 125 |
| |220 = 220 110 минут = 1сағат 50 минут |
| | |
| |Осы есептен не байқадыңдар? (Мұғалімнің өзі үшін де,|
| |өз отбасы үшін де уақыты өте аз екенін көрдік) |
| | |
| |Иа, бала оқыту қиын іс. Сонда да шыдап, табанды |
| |еңбек етіп келе жатқан ұстаздарымызды қандай |
| |деуімізге тұрарлық екен? (Еңбекқор) кестеге жазу. |
| | |
| |«Бейнелі сөз шешейік» - Ердің атын еңбек шығарады. |
| | |
| |УІ. Геометриялық материал. Жұптық жұмыс. |
| | |
| |1 столдың беті тік төртбұрыш тәріздес. Ұзындығы-9дм,|
| |ал ені одан 3 есе кем. Периметрін тап. |
| | |
| |2 столдың беті шаршы тәріздес. Қабырғасының ұзындығы|
| |8дм. Периметрін тап. |
| | |
| |-Қай столда жұмыс істеген мұғалім үшін тиімді? |
| | |
| |УІІ. «Ұстазға естелік» Оқулықпен жұмыс. |
| |№5 тапсырма. Оқып талдау. Теңдеу құру арқылы шығару.|
| |(56+Х)*2=192 |
| |56+Х=192:2 |
| |56+Х=96 |
| |Х=96-56 |
| |Х=40 |
| |(56+40)*2=192 |
| |192=192 Жауабы: ені 40см, ұзындығы 56см |
| | |
| |№6 тапсырма. Оқыта отырып талдау. ТЕңдеу құру арқылы|
| |шығару. |
| |Х*20=300+100 |
| |Х*20=400 |
| |Х=400:20 |
| |Х=20 |
| |20*20=300+100 |
| |400=400 Жауабы: 20 теңгеліктерінің саны - |
| |20, |
| | |
| |УІІІ «Ұстаздарға гүл шоқтарын сыйлайық» Сабақты |
| |қорытындылау. |
| | |
| |Есеп мазмұнын оқу. Сурет бойынша талдай отырып, екі |
| |тәсіл арқылы шешу. |
| |1 тәсіл: 1) 87:7=12 (ыдысқа) 2) 60:12=5 (ыдыс |
| |қажет) |
| |2 тәсіл: 60:Х = 84:7 |
| |60:Х = 12 |
| |Х = 60:12 |
| |Х = 5 |
| |60:5 = 84:7 |
| |12 = 12 Жауабы: 60 тал гүлді салу үшін 5 себет |
| |қажет. |
| | |
| |ІХ. Үйге тапсырма: №7,8 117 беттегі шығармашылық |
| |тапсырма. |
| | |
| |Х. Оқушылар білімін бағалау. Марапаттау. Кәне |
| |балалар, енді алдымыздағы жұлдыздарымызды санап |
| |жіберейік. Кімдікі екіден көп екен? |
| | |
| |ХІ. Сызбаны қорытындылау. |
| |Ұстаз еңбегіноқушылардың сипаттауы. |
| |Ұстаздарға алғыс сезімдерін білдіру. |
| |«Ұстаз» әнімен сабақты аяқтау |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz