Шығармашылық тапсырма

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

Қ. Қ. Салахов

Қаратал орта мектебі мемлекеттік мекемесі

Математикадан ашық сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

«ТЕҢДЕУ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

4 сынып

Бастауыш сынып мұғалімі:

Сасбаева Құндыз

Рысбекқызы

2010-2011 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты:
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:
  1. Бағдарлама межесіне сай білім, білік дағдыларын қалыптастыра отырып, жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу құру арқылы шығаруға жаттықтыру.
  2. Оқушылардың ақыл-ойының, математикалық стилін, шығармашылық сезімін, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
  3. Оқушылардың танымдық және құзыреттілік іс-әрекетпен білім алуға және еңбекке бейімдеу. Пәнге деген көзқарасын, білімге құштарлығын қалыптастырып, ұжымшылдыққа, ауызбірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Ұстаз еңбегінің қыр-сырын ұғынып, оған деген құрмет сезімдерін ұштау.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың типі
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»: Пысықтау сабағы
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың түрі
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:
Сабақтың тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»: Сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, ой шақыру, өзіндік, жұптық, жеке, топтық жұмыстар, өткенмен байланыс, мадақтау, талап қою, талдау-жинақтау.
Сабақтың тақырыбы: Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар, көрнекіліктер
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»: Компьютер, проектор, экран, оқулық, үлестірмелер, қағаз, маркер, қосымша тапсырмалар .
Сабақтың тақырыбы: Пәнаралық байланыс
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»: Ана тілі, ән-күй, өзін-өзі тану
Сабақтың тақырыбы: Барысы
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:
Сабақтың тақырыбы: І Ұйымдастыру кезеңі
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:

1. Психологиялық әзірлік

Үлкенге де сіз,

Кішеге де сіз.

Сәлем бердік сіздерге,

Құрметпенен біз.

2. Кезекші мәліметі.

3. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалау.

4. Жұлдызшаларымызды әзірлеп, өздеріңді бағалап отыруды ұмытпаңдар.

Сабақтың тақырыбы: ІІ Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:
  1. Үлестірмелер беру арқылы жылдамдық, уақыт, қашықтыққа байланысты білімдерін еске түсіру
  2. №8 тапсырма бойынша есеп құрастыру. Шығарылу жолын түсіндіріп айту.
  3. Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы көпбұрыш». Дәлелдеу.
  4. Қандай фигуралардан құрастырылған? Неше ұшбұрыш көруге болады.
  5. Бұл көпбұрыштың ауданын табуға бола ма? Қалай табамыз? Нені қолданасың?
  6. Мадақтау.
Сабақтың тақырыбы: ІІІ Білімді бекіту кезеңі
«Теңдеу құру арқылы есептер шығару»:

І «ОЙ ҚОЗҒАУ»

  1. Олай болса балалар дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің атын жазайық.
  2. Көркем жазу сәті. 1392 саны.
  3. Енді алдарыңда мына тұрған, өлшемдері берілген төртбұрыштың периметрін кім өрнек түрінде жазып көрсетемін дейді. (Тақтаға жазып көрсету)

а) Р=Хсм + 4см + 3см + 3см

ә) Р=Хсм + 2см + Хсм + 2см

Р=(Хсм + 2см) *2

Р=((Хсм + 2см) *2) : 2 (жарты периметрі)

-Бұл фигураның периметрін өрнек түрінде жаза отырып біз қандай өрнектер жаздық? (Әріпті өрнектер)

- Дұрыс. Әріпті өрнектерді біз көбінесе нелерден кездестіреміз. (Теңдеулерден)

-Олай болса, біз бүгін сабағымызда теңдеу құру арқылы есептер шығара отырып алған білімімізді пысықтаймыз.

  • Қазір сендерге бейбітшілік құсы көгершіннің сендерге әкелген сәлем-хаты бар екен. Көгершін не дейді?
  • Иа, сендердің мына тұрған сөзжұмбақты шешулеріңді өтініпті.

(Әр жұп оқушыға тапсырмалар таратып бере отырып, сөзжұмбақты шешеміз. )

-Сонымен сөзжұмбағымыздың айрықша қатарынан қандай сөзді оқуға болады?

-Олай болса бүгінгі сабығымызды ұстаздарға арнамақшымыз. «Ұстаз» атты сызба жасап, оған ұстаздарды сипаттайтын сөздер жазып тұрайық жарай ма?

-Сендерге сол білімді кім береді? (Ұстаз сөзін сызбаға түсіру)

- Әрине, олай болса ұстаздардың өздері де қандай деп ойлайсыңдар? (Сызбаға білімді сөзі түсіріледі)

«ЖОҒАЛҒАН СӨЗДІ ТАБАЙЫҚ». Қосымша тапсырмамен жұмыс. Тағы қандай мақал-мәтелдер білеміз?

ІІ ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС

№2 тапсырма. Тапсырма оқылып талданады. Екі тәсіл арқылы орындалады.

1 тәсіл: 80: 4=20 Жауабы сәбіздің бағасы 20 теңге

2 тәсіл: Х * 4 = 80

Х = 80: 4

Х = 20

20 * 4 = 80

80 = 80 Жауабы: сәбіздің бағасы 20 теңге

ІІІ. Қосымша тапсырма: Теңдеу құру арқылы шығару.

Мұғалім оқушыларға 50 күрделі теңдеу дайындап, күніне 2 теңдеуден шығартып жүрді. Балалар 24 теңдеуді шығарып қойды. Қалған теңдеулерді олар неше күнде шығарады?

Х * 2 = 50 - 24

Х * 2 = 26

Х = 26 : 2

Х = 13

13 * 2 = 50 - 24

26 = 26

Жауабы: Қалған 26 теңдеуді балалар 13 күнде шешеді.

-Балалар, сендердің аналарың дүкеннен тәттілер, жемістер әкеліп, күнде сақтап беріп жүреді иа. Ұстазың да сенің анаң сияқты алдын-ала сабақтарға дайындалып, көптеген қызықты тапсырмалар дайындап, күнде сабақ сайын беріп жүреді. Бұл ұстаздың сендерге деген несі деп білесіңдер? (Қамқорлығы. Сызбаға түсіру)

«ЕСІҢДЕ МЕ?» Қосымша тапсырмамен жұмыс. Мәтіннен үзінді оқып, сәйкес сурет бойынша мәтін тақырыбын, авторын тауып айту.

№4 тапсырма. Мазмұны оқып, талданады. Есепті теңдеу құрау арқылы шығару.

Х - қапшықтар саны

3 * Х - барлық қапшықтардағы ұнның массасы

(10+2) - барлық кіртастардың массасы

Таразы теңеліп тұрғандықтан:

3 * Х = 10 + 2

3 * Х = 12

Х = 12 : 3

Х = 4

3 * 4 = 10 + 2

12 = 12 Жауабы: 4 қапшық

ІУ. Шығармашылық тапсырма : Теңдеу құру арқылы шығару.

Мұғалім оқушылардың саны бірдей 2 сыныпты циркке алып барды. Бірінші сыныпты теңдей бөліп екі қатарға отырғызды, ал екінші сыныптың 14 балысн бір қатарға, 10 баласын екінші қатарға отырғызды. Әр сыныпта неше оқушы бар? Бірінші сынып әр қатарға неше оқушыдан отырғызылған?

Х - оқушылардың саны

Х * 2 - екі қатарға тең бөліп отырғызылған бірінші сыныптың оқушыларының саны

14 + 12 - екінші сыныптың балалары

Х * 2 = 14 + 10

Х * 2 = 24

Х = 24 : 2

Х = 12

12 * 2 = 14 + 10

24 = 24 Жауабы: Әр сыныпта 24 оқушы және бірінші сыныптың оқушылары әр қатарға 12 оқушыдан отырғызылған.

- Балалар, оқушылармен сыртта жүру мұғалімге оңай ма? Қандай қасиет керек? (Ұстамдылық, батырлық, қайсарлық) Кестеге түсіру.

«Кім көп біледі?» Батырлық, ерлік туралы тоқтамастан бірнеше мақалдар айту.

Сергіту сәті :

  • Мына екі бейненің қайсысы көбірек ұнайды?
  • Олай болса, ұстаздарыңды қуанту үшін мына бір өлең жолына қарайықшы. Жоқ сөзді орнына қойып, өлеңді аяқтау.
  • Ол сыныптың кімі екен? (Анасы. Кестеге түсіру)

Тапсырма: Ана туралы өткен ана тілі сабақтарында өз шығармашылықтарыңнан өлеңдер шығарып едік қой естеріңде ме? Кім айтып беремін дейді?

  • Балалар, сендердің білімдеріңе ұстаздар риза болып, сұрақ қойғылары келіп отыр екен. Қарсы емессіңдер ме?

У. Ұстаздың тапсырмасы : Топпен жұмыс

Мен ұстазбын. Күнделікті сабақтарға дайындалуға 95 минут, дәптер тексеруге 125 минут жұмсаймын. Бос уақытым сол екі жұмысқа кеткен уақыттан 2 есе кем. Менің бос уақытым қанша минут. Сағат және минутпен өрнекте.

Х - бос уақыт

95 + 125 - сабақ қарауға


Ұқсас жұмыстар
Тракторлардың жалпы құрылысын меңгерту
Практикалық ізденіс жұмыстары
Оқушының сабаққа
Оқушының шығармашылық жоба жасауға қабілетін анықтау
Мұғалімнің сапасы тұлғаның сапасы білімнің сапасы
Арналы бұлақ- асыл сөз. 4 сынып, әдебиет
Жобалық жұмысқа
Диктант түрлері
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Топтастыру Аталар мұрасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz