Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар топта

|Сабақ 1 |10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт |
|07.09.2012 | |
|Сабақтың |Мультимедиа –компьютердің жаңаша пайдалану тәсілдері |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Диалогтық оқыту сыни тұрғыдан ойлануды дамыту (49 бет) |
|Сабақтың мақсаты|а) Компьютердің бағдарламалық жасақтамаларының деңгейлері мен танысу |
| |ә) Жүйелік , жүйелік программаларды сыни тұрғыдан ойландыруға |
| |дағдыландыру |
| |ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру. |
|Нәтиже |Компьютердің бағдарламалық жасақтамалырын, жүйелік , қолданбалы |
| |программаларды даму кезеңімен талдап үйренуғе қалыптасады. |
|Сабақтың түрі, | аралас сабақ |
|типі | |
|Сабақтың әдіс – |Топтық жұмыс, жұптық жұмыс. |
|тәсілі | |
|Сабақтың |Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық |
|көрнекілігі | |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды күз және жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу. |
|кезеңі |(Күз бен көктем , жаз бен қыс) мезгілдері бойынша екі топқа бөлу |
|Қызығушылығын |Мектеп ауласына бір торғай отыр еді. Басқа жақтан бір торғай ұшып келіп|
|ояту |, отрыған 100 торғай деп ойлар қалды. Сқйтсе ол жүз емес екен , осы |
| |топқа тағы сондай тағы оның жартысын және сол жартысының жартысын , |
| |өзін қосқанда ғана 100 болады екен. Мектеп ауласында торғай нешеу? |
| |Шешуі: ауладағы торғай –х, қосылғаны х, жартысы 0,5х; жарытысының |
| |жартысы 0,25х ; өзі -1 барлығы 100 юолтын теңдеу құру керек. |
| |Х+х+0,5х+0,25х+1=100 х=36 Мектеп ауласында 36 торғай болған. |
|Тапсырма |Бағдарламмалық жасақтамалардың бөліну кезеңін оқушыларға өз беттерінше |
| |іздендіру мақсатында сұрақ жауап стратегиясын пайдалану. |
| |1.Бағдарламалық жасақтама деп нені айтамыз? |
| |2.Бағдарлама жасақтамалырының негізгі деңгейлерін ата? Олар өзара |
| |қалай байланысады? |
|Практикалық |1.Операциялық жүйесінің қосымша қолданбалы программаларды ретімен |
|тапсырма |тізіп шығу |
| |компьютерде. |
| |2. Қолданбалы программаларды компьютерден көрсету. Орнатылған |
| |мезгілдерін айтып беру. |
| | |
|Ой – толғаныс |ИНСЕРТ кестесін толтыру |
| |Білемін |Жаңа ақпарат |Тосын нәрсе |Білгім келеді |
|Бағалау |Екі жұлдыз , бір тілекті қағаз бетіне түсіріп , кезекпен сол жазғанды |
| |оқып беру .Мысалы : Айгерім 1- Қуандық -1 екеуі біріне бірі жазып , |
| |мысалы :Айгерімге деп қабырғаның кез – келген жеріне орналастыра отырып|
| |, әркім өзінікін және басқаның жұмысына берген бағаны оқып хабардар |
| |болады . |

|Сабақ 2 |10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт |
|14.09.2012 | |
|Сабақтың | Мультимедиа технологияның қолдану аясы. Интернет адамның күнделікті |
|тақырыбы |өміріне қолдану |
|Сілтеме | |
|Сабақтың мақсаты|а)Мультмедиа технологиясының қолданылуын компьютерлік программалармен|
| |салыстыра қарастыру. |
| |ә) Компьютерлік фильмнің жасалу жолдарын оқушыларға сыни тұрғыдан |
| |ойландыру. |
| |б) Оқушыларды өз беттерінше және жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|Нәтиже | Оқушылар компьютерлік фильмнің жасайтын программаларды бірі-бірінен |
| |ажырата біледі. |
| |Компьютерлік фильмнің жасалуы жолдарын интернеттің көмегімен қарастыра|
| |алады. |
|Сабақтың түрі, |СТО стратегияларын пайдалану |
|типі | |
|Сабақтың әдіс – |Жұппе жұмыс |
|тәсілі | |
|Сабақтың |Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық |
|көрнекілігі | |
|Ұйымдастыру |Боймен бөлу |
|кезеңі | |
|Қызығушылығын |Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушыларға үй тапсырмасы бойынша |
|ояту |«Жуан-жіңішке сұрақтар» стратегиясын пайдалана отырып сұрақтар |
| |қойылады. |
| |Мультимедиалық технологиялар мен ақпараттық технологияның айырмашылығы|
| |Мультимедиялық компьютер – бұл ақпаратты жеткізуші жаң а құрал ғана |
| |емес, бұл «face to face» моделін көрсететін қондырғы. Сонымен қатар, |
| |тек компьютерде ғана ақпаратты-анықтама жүйесі ерекшелігін |
| |(индивидуализация) көрсетеді. |
| |Мысалы: Жалпы, шетел тіліне компьютерлі технология арқылы оқыту келесі |
| |ерекшеліктері арқылы сипатталады: |
| |1. оқушының оқытушымен, парталас көршісімен жеке қарым-қатынасқа |
| |түсуіне мүмкіншіліктің болуы; |
| |2. тілдік және тілдік емес информация түрлі және кең көлемде пайдалана |
| |алу. |
| |Ағылшын тіліне оқыту бағдарламалары әр түрлі және өте көп. |
| |Мультимедиялы технологиялардың көмегімен мұғалімдер шетел тілін оқыту |
| |барысында сабақта мынадай жұмыс түрлерін жасай алады: |
| |1. грамматиканы оқу (теория); |
| |2. грамматиканы оқу (жаттығу); |
| |3. лексиканы оқу; |
| |4. жазу, сөйлем құрастыру; |
| |5. ойын; |
| |6. диктант жазу; |
| |7. оқу; |
| |8. дыбыстап оқу; |
| |9. диалог (компьютермен). |
| |«Электронды оқулық» деген не және оның кәдімгі оқулықтан қандай |
| |айырмашылығы бар? Көбіне электронды оқулықтың құрамына білім беретін, |
| |тексеретін, моделдейтін және басқа бағдарламалар кіреді, ПЭВМ |
| |дисктерінде, оқу пәндерінің негізгі мазмұны көрсетіледі. Электронды |
| |оқулық көбінесе кәдімгі оқулықты толықтырады, әсіресе мынадай |
| |жағдайларда тиімді: |
| |( Кері байланысты тез қамтамасыз етеді; |
| |( Керекті информацияны тез табуға көмектеседі, ал кәдімгі оқулықта бұл |
| |қиын; |
| |( Уақытты үнемдейді; |
| |( Қысқа мәтінмен қатар көрсетеді, әңгімелейді, моделдейді және т. б. |
| |(осы жерде мультимедия-технологиясының мүмкіндіктері мен артықшылығы |
| |байқалады) жеке адамды белгілі бір бөлім бойынша білімін тексеруге |
| |мүмкіндік жасайды. |
| |Электронды оқулықтың 3 негізгі жұмыс тәртібін көрсетуге болады: |
| |1. тексерусіз оқу; |
| |2. тексерумен оқу, әр тақырыптың (параграфтың) соңында оқушыға бірнеше |
| |сұрақтар қойылады, бұл сұрақтар материалдың игерілу деңгейін анықтайды;|
| |3. тестілеу арқылы бақылау. |
| |Оқулықтың электронды варианты бақылау құралдарын да қамтиды, себебі, |
| |білімді бақылау оқытудың негізгі проблемаларының бірі. Отандық оқыту |
| |жүйесінде көп уақыт білім тексеру, ережеге сәйкес, ауызша формада өтті.|
|Мағынаны тану | Оқушыларды ЖИГСО стратегиясы бойынша алдын-ала АВСД деп оқушыларды|
| |топқа бөліп алып А , Д топтағыларын бір топқа ВС топтағыларын |
| |екінші топқа бірігтіріп тапсырма беру. |
| |Мультмедиа технолиясы арқылы оқытуға арналған компьютерлік |
| |программалар жайлы айтыңдар. |
| |Мультимедиа — бұл қарқынды дамып келе жатқан, өзіне теледидарлық |
| |кескіндеудің жөне стереодыбыстық бейнелілігі мен нақтылығын дербес |
| |компьютердің интерактивтілік (үздіксіз әрекеттесу) мүмкіндіктерімен |
| |біріктірген ақпараттық технология. Осы негізгі үш құраушылар, яғни үш |
| |орта мультимедиа (multimedia) терминін түсіндіреді, оның ең қысқа |
| |анықтамаларының бірі — көру және дыбыстық әсерлерінің (эффектілердің) |
| |интерактивтік программалық жабдықтаманың басқаруымен өзара |
| |әрекеттестігі. |
| |Мультимедиа құралдары деп бірыңғай басқару элементі — компьютермен |
| |жалпы негізде өнделетін өзара байланысты мәтіндік, графикалық, көру |
| |(визуалдық) және дыбыстық дерекгердің комбинациясын (үйлесуін) атайды. |
| |Мұнда жалпы негіз деп деректердің цифрлық, түрі ұғынылады. Мультимедиа |
| |құралдары ішкі логикалық байланыстары және жеке тасушылардың қосынды |
| |қуатынан өлдеқайда артық қуаты бар жоғары деңгейде жинақталған |
| |жүйелер.  |
| |Мультимедиа құралдарының ақпараттық дәстүрлі тасу-шыларынан негізгі |
| |айырмашылығы — интерактивтілігі, еркін түсінілуі және қатынасқа |
| |бейімділігі (коммуникабельділігі). |
|Ой – толғаныс |Интернеттен бағдарламалық жасақтамаға анықтама іздеу. |
|Бағалау | |

|Сабақ 3 | |
|21.09.2012 | |
|Сабақтың тақырыбы: |Операциялық жүйе |
|Сабақтың мақсаты: |1.Оқушыларды сыни түрғыдан ойландыра отырып дербес |
| |компьютердің есептеу жүйесі анықтайтын , операциялық жүйенің |
| |даму кезендерімен таныстыру |
| |2. Операциялық жүйесінің даму сатыларын тірек сызбалармен |
| |көрсету |
| |3. Оқушылар арасындағы диалогтік іс- әрекетті белсендіру. |
| | |
|Нәтижесі |Операциялық жүйенің даму кезендерімен олардың шығарылу |
| |тарихын толығымен оның басқарушы және өңдеуші программалар|
| |кешенін біледі. |
| |Бір мезгілде жұмыс жасайтын операциялық жүйелерді анықтай|
| |алады. |
|Сілтеме |диалогтық оқыту 12 бет |
|Сабақтың көрнекілігі: |Интерактивті тақта , интернет, оқулық, ситуациялық |
| |карточкалар |
|Қызығушылығын арттыру | Компьютерде жұмыс жасаған кезде қайта-қайта өшіп болмаса не |
| |істер едіңдер |
|Жаңа сабақ: |Операциялық жүйе |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі|
| |бөлімдерінің | |іс-әрекеті | |
| |мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру | |1.Оқушылар осы |Жеке жұмыс |
| |кезеңі, | |берілген | |
| |ойлану | |сұрақтарға | |
| | | |жауап бере | |
| | | |отырып | |
| | | |компьютерде өз | |
| | | |беттерінше | |
| | | |жұмыс жасай | |
| | | |біледі. | |
|Түсіну |Оқулықпен |Әр топқа оқулықтан тапсырма |Әр топ |Топпен жұмыс |
| |жұмыс |беремін. |оқулықтан | |
| | | |оқығандарын | |
| | | |талдайды | |
|Қолдану |Ой толғаныс: | Операциялық жүйенің негізгі |Оқушылар топта |Топпен жұмыс |
| | |сипаттамалары жайлы тапсырма |осы | |
| | |беремін |ситуацияларды | |
| | |Егерде компьютерде жұмыс жасап|шешімін тауып, | |
| | |жатқан кезде аяқ асты |Интернетке | |
| | |компьютер өшіп , яғни ОЖ өшип|сүйене отырып | |
| | |қалды не істер едіңдер. |ОЖ орнатудағы | |
| | |Программаны қалай орнатар |алғашқы | |
| | |едіңдер. |қадамдарын | |
| | | |өздері табады. | |
|Талдау |Шағын |3.Операциялық жүйенің ең |1.Оқушылардың |Топпен жұмыс |
| |пікірталас |алғашқы жылдан бастап шыққан |пікірін, өз | |
| | |бастап қазіргі кезендердегі ОЖ|ойларын айтады.| |
| | |түрлері мен оның |2.Бейнефильмдег| |
| | |айырмашылықтары мен |і орнатылған | |
| | |ұқсастықтары жайлы (шағын |ОЖ талдап ең | |
| | |пікірталас) |оңай жолмен | |
| | |2. «Операциялық жүйені орнату |орнатылу ретін | |
| | |» бейнефильм көрсету |талқылайды. | |
|Жинақтау |Алған білімді| Операциялық жүйені топпен |Программаны |Топпен жұмыс |
|(синтез.)|жинақтау |бірге екі компьютерге ОЖ-нің |орнатып кореді.| |
| | |бастапқысын орнатып көреді | | |
|Бағалау | Сабақ |Оқушылардың сабақ соңындағы |Формативті |Анализ, |
| |барысында |түйін сөзі. |бағалау. |синтез, |
| |оқушы | | |қорыту. |
| |көзқарасы | | | |

|Сабақ 4 28.09.2012 | |
|Сабақтың тақырыбы: |Windows операциялық жүйе |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушылар жұппен бірлесе отырып , компьютерде қазақ тілін |
| |енгізу жолдарын баптау мен қатар архивтеу программасын |
| |дискден компьютерге орнатады. |
| |Берілген тапсырманы жұппен орындату барысында диалогтік іс-|
| |әрекетті белсендіру. |
|Нәтижесі | Оқушылар компьютерде тышқанды , уақытты , жұмыс столының |
| |фонын баптай алады. |
|Сілтеме |диалогтық оқыту 12 бет |
|Сабақтың көрнекілігі: |Интерактивті тақта , интернет, оқулық, ситуациялық |
| |карточкалар |
|Қызығушылығын арттыру | Компьютерде жұмыс жасаған кезде қайта-қайта өшіп болмаса не |
| |істер едіңдер |
|Жаңа сабақ: |Операциялық жүйе |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі|
| |бөлімдерінің | |іс-әрекеті | |
| |мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру | |1.Оқушылар осы |Жеке жұмыс |
| |кезеңі, | |берілген | |
| |ойлану | |сұрақтарға | |
| | | |жауап бере | |
| | | |отырып | |
| | | |компьютерде өз | |
| | | |беттерінше | |
| | | |жұмыс жасай | |
| | | |біледі. | |
|Түсіну |Оқулықпен |Әр топқа оқулықтан тапсырма |Әр топ |Топпен жұмыс |
| |жұмыс |беремін. |оқулықтан | |
| | | |оқығандарын | |
| | | |талдайды | |
|Қолдану |Ой толғаныс: | |Оқушылар топта |Топпен жұмыс |
| | | |осы | |
| | | |ситуацияларды | |
| | | |шешімін тауып, | |
| | | |Интернетке | |
| | | |сүйене отырып | |
| | | |ОЖ орнатудағы | |
| | | |алғашқы | |
| | | |қадамдарын | |
| | | |өздері табады. | |
|Талдау |Шағын | |1.Оқушылардың |Топпен жұмыс |
| |пікірталас | |пікірін, өз | |
| | | |ойларын айтады.| |
| | | |2.Бейнефильмдег| |
| | | |і орнатылған | |
| | | |ОЖ талдап ең | |
| | | |оңай жолмен | |
| | | |орнатылу ретін | |
| | | |талқылайды. | |
|Жинақтау |Алған білімді| |Программаны |Топпен жұмыс |
|(синтез.)|жинақтау | |орнатып кореді.| |
|Бағалау | Сабақ | |Формативті |Анализ, |
| |барысында | |бағалау. |синтез, |
| |оқушы | | |қорыту. |
| |көзқарасы | | | |

|Сабақ 5 05.10.2012 | |
|Сабақтың тақырыбы: |Windows операциялық жүйесінің негізгі сипаттамалары |
|Сабақтың мақсаты: | |
|Нәтижесі | |
|Сілтеме |диалогтық оқыту 12 бет |
|Сабақтың көрнекілігі: |Интерактивті тақта , интернет, оқулық, ситуациялық |
| |карточкалар |
|Қызығушылығын арттыру | |
|Жаңа сабақ: |Бағыттауыш программасы |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі|
| |бөлімдерінің | |іс-әрекеті | |
| |мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру |1-тапсырма. Осы жүйедегі |1.Оқушылар осы |Жеке жұмыс |
| |кезеңі, |«Проводник » программасының |берілген | |
| |ойлану |файлдық құрылымымен жұмыс. |сұрақтарға | |
| | |2.«Проводник » программасының|жауап бере | |
| | |іске қосылу әдістерін |отырып | |
| | |зерттеңдер. |компьютерде өз | |
| | | |беттерінше | |
| | | |жұмыс жасай | |
| | | |біледі. | |
|Түсіну |Оқулықпен |Әр топқа оқулықтан тапсырма |Әр топ |Топпен жұмыс |
| |жұмыс |беремін. |оқулықтан | |
| | |1. 3.3.6. Тапсырма. Фразаны |оқығандарын | |
| | |жалғастырып жаз. (сөйлемді |талдайды | |
| | |аяқтаңдар).  | | |
| | |Тапсырма тақырыпты меңгеруін | | |
| | |бақылау үшін қолданады. | | |
| | |БАҒЫТТАУЫШ қолданбасының | | |
| | |терезесі екі бөліктен тұрады | | |
| | |“БАҒЫТТАУЫШ” терезесінің сол | | |
| | |бөлігі қапшықтардың салынуының| | |
| | |құрылымын көрсетеді. | | |
| | |+ берілген қапшыққа басқа да | | |
| | |салынған қапшықтар бар екенін | | |
| | |көрсетеді. | | |
| | |Егер бұл белгішеде шертсе, | | |
| | |онда қапшықта бар барлық | | |
| | |бағыныңқы қапшықтар көрінеді. | | |
| | |“+”белгісі “- ” белгісіне | | |
| | |ауысады. | | |
| | |“-” терезеде қапшықтың | | |
| | |ішіндегісі ашық екенін | | |
| | |білдіреді. | | |
| | |Егер осы белгішеде шертсе, | | |
| | |онда қапшықтардың бәрі | | |
| | |біреуіне жиналады. ”-” белгісі| | |
| | |“+” белгісіне ауысады. | | |
| | |3.3.7. Тапсырма. БАҒЫТТАУЫШ | | |
| | |қолданбасы арқылы бағдарламаны| | |
| | |іске қалай қосады? | | |
| | |Жоғарыда айтылған тәсілмен | | |
| | |БАҒЫТТАУЫШ қосымшасын іске | | |
| | |қосыңдар | | |
| | |1. Терезенің сол жағындағы | | |
| | |PROGRAM FILES қапшығының «+» | | |
| | |белгісінде шертіңдер. | | |
| | |2. ACCESSORIES қапшығының | | |
| | |белгішесінде шертіңдер. | | |
| | |3. Терезенің оң жақ | | |
| | |бөлігіндегі таңдалған | | |
| | |бағдарламаның белгішесінде екі| | |
| | |рет шертіңдер. | | |
| | |3.3.8.Тапсырма. БАҒЫТТАУЫШ | | |
| | |қолданбасы арқылы құжатты | | |
| | |қалай ашады? | | |
| | |1. Жоғарыда айтылған тәсілмен | | |
| | |БАҒЫТТАУЫШ қосымшасын іске | | |
| | |қосыңдар | | |
| | |2. Терезенің сол жағындағы | | |
| | |МЕНІҢ ҚҰЖАТТЫРМ қапшығының «+»| | |
| | |белгісінде шертіңдер. | | |
| | |3. Терезенің оң жақ | | |
| | |бөлігіндегі таңдалған ҚҰЖАТТЫҢ| | |
| | |белгішесінде екі рет | | |
| | |шертіңдер. | | |
|Қолдану |Ой толғаныс: | «Свойства» терезесін ашып , |Оқушылар жұппен|Жұппен жұмыс |
| | |ондағы түрлі құжат және |бірге |«Екі жұлдыз , |
| | |программаны қарап шығыңдар. |компьютерде |бір тілек» |
| | |Бұл обьектілердің қандай |тапсырманы |формативті |
| | |қасиет бар екенін анықтаңдар.|орындайды. |бағалау |
| | |Құжаттар мен программаларға | | |
| | |қатысты командаларды менюден | | |
| | |жазып алыңдар. Егер команда | | |
| | |әркеті түсініксіз болса , | | |
| | |онда оған орын қалдырыңдар. | | |
|Талдау |Шағын |Бағыттауыш туралы мәліметті |1.Оқушылардың |Топпен жұмыс |
| |пікірталас |оқу арқылы өздерінің жасаған |пікірін, өз | |
| | |жұмыстарымен салыстыра отырып|ойларын айтады.| |
| | |талдайды. | | |
|Жинақтау |Алған білімді|Компьютерде кез келген бір |Бағыттауыш |Жеке жұмыс |
|(синтез.)|жинақтау |прогрмманы немесе файлды |программамен | |
| | |бағыттауыш программа арқылы |жұмыс жасайды. | |
| | |жұмыс жасайды. | | |
|Бағалау | Сабақ |Оқушылардың сабақ соңындағы |бағалау |Анализ, |
| |барысында |түйін сөзі. | |синтез, |
| |оқушы | | |қорыту. |
| |көзқарасы | | | |
|Сабақ 6 12.10.2012 | |
|Сабақтың тақырыбы: |Жүйенің параметрлерін баптау |
|Сабақтың мақсаты: |Диалогты оқыту арқылы барлық оқушыларды жүйенің параметрлерін|
| |баптау деген тақырыптан барынша кең мәлімет алу . |
| |Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабақта белсенділігін |
| |арттыру. |
| |Оқушының сабаққа қызығушылығын ойын арқылы дамыту , бір- |
| |бірінің сұрақтарын тыңдауға дағдыландыру |
|Нәтижесі |Бір – біріне сұрақ қою кезінде сұрақ қоюда оңай еместігін |
| |үйренеді |
| |Топтық жұмыстың ережесін қызу жұмыс барысында да сақтауға |
| |дағдыланады |
| |Өзінің сұрағының жауабына қанағаттануды бағалай біледі . |
|Сабақтың көрнекілігі: |Топпен жұмыс , өзін – өзі реттеу , диалогті оқыту, сұрақ қою |
| |стратегиясы |
|Қызығушылығын арттыру | ОПЕРАЦИЯЛЫ__-Ж__ЙЕЛЕРД▓-БАПТАУ.8-СЫНЫП.pdf |
| |Слайд көрсету |
|Жаңа сабақ: |Параметрлерді баптау |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі|
| |бөлімдерінің | |іс-әрекеті | |
| |мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру |Windows жүйесінде жұмыс |1.Оқушылар осы |Жалпы |
| |кезеңі, |істеу барысында бірнеше |берілген |барлығына |
| |ойлану |тереземен бір мезгілде жұмыс |сұрақтарға |берілетін |
| | |істеуге болатынын білеміз. Осы|жауап беру үшін|сұрақ |
| | |терезелерді есеп тақтасындағы |компьютердің | |
| | |батырмалардың көмегімен |көмегіне | |
| | |ауыса отырып , олардың |жүгінеді. | |
| | |әрқайсысмен кезекпен жұмыс | | |
| | |істейміз. | | |
| | |Сұрақ: 1. Осы терезелер неше | | |
| | |топқа бөлінеді? | | |
| | |2. Терезелерді экранда | | |
| | |көрсетудің тәсілдері қандай?| | |
|Түсіну |Оқулықпен |Жүйенің парамтерлерін |Әр топ |Топпен жұмыс |
| |жұмыс |баптауға қандай параметрлер |оқулықтан | |
| | |жатады , және оларды қандай |оқығандарын | |
| | |жолдармен баптауға болады. |талдайды | |
|Қолдану |Ой толғаныс: |Оқулықтан алған білімдерін |Оқушылар жұппен|Жұппен жұмыс |
| | |практикамен ұштастыру. |бірге |«Екі жұлдыз , |
| | |Тышқанды және пернетақтаны |компьютерде |бір тілек» |
| | |баптау. |тапсырманы |формативті |
| | | |орындайды. |бағалау |
|Талдау |Шағын |Windows ХР операциялық жүйесі|1.Оқушылардың |Топпен жұмыс |
| |пікірталас |жайлы ақпаратты беру арқылы |пікірін, өз | |
| | |оқушылардың ондағы мәліметті |ойларын айтады.| |
| | |практикада қолдануға болады | | |
| | |ма?......... | | |
| | |Қолданған әдебиет:( | | |
| | |Информатика негіздері №4 2012| | |
| | |бет 36 ) | | |
|Жинақтау |Алған білімді|Панель управление |. |Жеке жұмыс |
|(синтез.)|жинақтау |капшықындағы әр бір | | |
| | |обьектілермен толықтай танысу | | |
| | |және олардың атқаратын | | |
| | |міндеттерін білу. | | |
|Бағалау | Сабақ |Оқушылардың сабақ соңындағы |Қорыту, өз | Сабақ |
| |барысында |түйін сөзі. |жұмыстарына |барысында |
| |оқушы | |баға беру. |оқушы |
| |көзқарасы | |Ой-түйін, |көзқарасы |
| | | |формативті | |
| | | |бағалау | |

|Сабақ 7 19.10.2012| |
|Сабақтың тақырыбы: |Архивтеу антивирус |
|Сабақтың мақсаты: |а) Антиврус жайлы , олардың түрлері мен компьютерге |
| |тигізетін пайдасы мен зияны жайлы аша білуі |
| |ә) Архивтеу программасы мен танысу , онымен жұмыс жасай |
| |білу |
| |б)Өз бетімен жұмыс іздеуге үйрету және проблемалық |
| |сұрақтар арқылы олардың сыни ойлау қабілеттерінің |
| |белсенділігін арттыру |
|Нәтижесі |Өз компьютерін зақымдайтын прогрммалардан қорғай алатын |
| |және өзіне керекті ақпаратты бір орыннан екінші орынға |
| |дұрыс тасмалдай алатын тұлға қалыптасады |
|Сабақтың әдіс – тәсілі: |диалогтық оқыту,пікірталас, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, |
| |жеке жұмыс |
|Сабақтың көрнекілігі: |интерактивті тақта, компьютер , практикалық карточкалар |
|Пәнаралық байланыс: |Өмірмен байланыс, практикалық жұмыс |
|Жаңа сабақ: | Еңбек және Заң |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі |
| |бөлімдерінің | |іс-әрекеті | |
| |мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру |1. Сендер компьютерде |1.Оқушылар | топтық жұмыс |
| |кезеңі, |жұмыс жасған кезде |қандай сайттан | |
| |ойлану |компьютердың |қалай іздейтіні| |
| |Оқушыларды |пернетақтасынан |жайлы туралы | |
| |сағат терімен |әріптер жай түсе не |айтады. | |
| |1-4-ке дейін |істер едіңдер? | | |
| |санап, ретпен |2. Екі топқа да әр | | |
| |топқа бөлінді.|түрлі антивуристарды | | |
| | |жайлы жазылған | | |
| | |мәліметтерді беріп | | |
| | |олардың ішінен | | |
| | |өздеріне ұнаған | | |
| | |антивирус жайлы | | |
| | |мәліметтерді интернет| | |
| | |беттерінен іздестіру. | | |
|Түсіну | |Тапқан антивирустарын|Әр топ |Топпен жұмыс |
| | |қарастырамыз |антивирустарын | |
| | | |қорғайды, басқа| |
| | | |топтың пікірін | |
| | | |тындай отырып, | |
| | | |оның | |
| | | |артықшылықтары | |
| | | |мен | |
| | | |кемшіліктерін | |
| | | |талдайды. | |
|Қолдану | |Компьютерлердегі |Топ мүшелері | |
| | |антивирустардың |жазған | |
| | |бір-бірінен |жұмыстарын | |
| | |айырмашылықтарын |тиімді, тиімсіз| |
| | |іздестіру.. |жақтарын атап | |
| | |Сендердің әрекеттерін |айтады | |
|Талдау | |Компьютерге |Әр оқушының |Жеке жұмыс |
| | |антивирустан басқа |пікірлерін | |
| | |таңы қандай сақтық |тыңдау | |
| | |шараларын қолдануға | | |
| | |болады? | | |
|Жинақтау |Алған білімді | Кітаптан антивурис |Оқушылар |Анализ, синтез, |
|(синтез.)|жинақтау |пен архивтеу |атқарған |қорыту. |
| | |программасын оку |жұмыстарынан | |
| | | |өздерінің | |
| | | |күнделікті | |
| | | |өмірде пайдасы | |
| | | |бар екенің | |
| | | |білді. Балалар | |
| | | |сабақтың | |
| | | |мақсатын аша | |
| | | |біледі | |
|Бағалау | Сабақ |Оқушылардың сабақ |Қорыту, өз | |
| |барысында |соңындағы түйін сөзі. |жұмыстарына | |
| |оқушы | |баға беру. | |
| |көзқарасы | |Ой-түйін, | |
| | | |формативті | |
| | | |бағалау | |

|Сабақ 8 26.10.2012 |Информатика |
|Сабақтың тақырыбы: |Жергілікті жүйе бойынша файлдарды жіктеу |
|Сабақтың мақсаты: |А) Жергілікті жүйе бойынша файлдарды жіктеу тақырыбын ашу үшін |
| |оқушылар ең алдымен желі туралы мағлумат алу |
| |ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру. |
|Нәтижесі |Жергілікті желі туралы біледі жіне оны сауатты қоса біледі. |
|Сілтеме |диалогтық оқыту 12 бет |
|Сабақтың көрнекілігі:|Жергілікті желіні қосу жайлы слайд бейнефильм |
|Жаңа сабақ: |Жергілікті желі |
|Кезең |Сабақ |Сабақтың өту барысы |Оқушының |Сабақтың әдісі |
| |бөлімдеріні| |іс-әрекеті | |
| |ң мақсаты | | | |
|Білім |Ұйымдастыру| Сендер |1.Оқушылар осы | Жеке жұмыс |
| |кезеңі, |компьютерлерінді |берілген | |
| |ойлану |желіге қосу үшін |сұрақтарға жауап | |
| | |1.Мен желі туралы |бере отырып | |
| | |білем,бұл- |компьютерлердің | |
| | |2. Интернетке қосу |желіге қосылу | |
| | |үшін, ең алдымен- |жолдарының ең | |
| | |3. Менің логин мен |маныздысымен | |
| | |пароль - |танысады. | |
|Түсіну |Оқулықпен |Әр топқа оқулықтан |Әр топ оқулықтан |Топпен жұмыс |
| |жұмыс |тапсырма беремін. |оқығандарын | |
| | | |талдайды | |
|Қолдану |Ой | Компьютерді желіге |Оқушылар топта осы|Топпен жұмыс |
| |толғаныс: |қосылу жолдары туралы |ситуацияның | |
| |Ситуация |ситуациялық сұрақ |шешімін тауып, | |
| |және |берем |желінің қосылуын | |
| |санкция | |INSERT кестесі | |
| |шығару | |бойынша формативті| |
| | | |бағалаумен | |
| | | |бағаланады. | |
|Талдау |Шағын |3.Ортақ пайдаланудағы |1.Оқушылардың |Жеке жұмыс |
| |пікірталас |қапшыққа қатынас құру |пікірін, өз | |
| | |құқығы дегенді қалай |ойларын айтады. | |
| | |түсінесін? |2.Бейнефильмдегі | |
| | |2. «Желіні қосу жайлы»|оқиғаны талдайды, | |
| | |бейнефильм көрсету | | |
|Жинақтау |Алған | Өздерінің бүгінгі |Өздерін бағалайды.|Жеке жұмыс |
|(синтез.)|білімді |сабақта орындаған | | |
| |жинақтау |тапсырмалары бойынша | | |
| | |өздерін бағалайды | | |
|Бағалау | Сабақ |Оқушылардың сабақ | |Анализ, синтез, қорыту. |
| |барысында |соңындағы түйін сөзі. | | |
| |оқушы | | | |
| |көзқарасы | | | |

|Сабақ 9 |
|02.11.2012 Информатика |
|Сабақтың |Дискіні тексеру құралдары , дифрагменттеу |
|тақырыбы : | |
|Сілтеме: |Оқулықтағы ресурстарды пайдалану ,қосымша оқыту дістері . |
|Жалпы мақсаттары| Дискіні тексеру құралдары жайлы ақпарат іздете отырып басқа |
|: |топқа мәлімдеу ,қаншалықты қажет екендігін көрсету . |
| |Топпен жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың бір- біріне деген қамқорлығын|
| |анықтау ,қосымша материялдармен қамту , |
| |Ұжымдасу барысында бір – біріне деген сыйластық ,ілтипатпен тыңдай |
| |білуге ,өз –өзіне деген сенімін арттыру ,жалпы ережеге сүйенуге |
| |дағдыландыру |
|Оқыту нәтижесі :|Дискіні қанадай жолмен дифрагменттеу не екендігінен хабардар |
| |болады |
| |Оқушының сабаққа деген көз – қарасының жаңаша қалыптасуына ықпалы; |
| |Топпен жұмыстың ұйымшылдыққа жетелейтінін дәлеледеу ; |
|Пайдаланатын |Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ; |
|әдістер |ДЖИКСО әдісі арқылы бірін бірі оқыту ; |
| |Топтық жұмыс ; |
| |Дарынды оқушылармен жұмыс. |
| |АКТ – ны пайдалану (АКТИВВОТ) |
|Ұйымдастыру |Топпен жұмыс :сыныпты карта 1 ,2,3сандары жазылған стикерлер үлестіру|
|кезеңі |арқылы 3 топқа бөлу |
| |Үй тапсырмасын тексеру : |
| |1.Компьютерге антивирусты орната алады |
| |2.Онымен жұмыс жасай алады |
| |3.Дисклерді компьютерде тексере алады |
| |Осы критерелерге сүйене отырып формативті бағалау |
|Қызығушылығын | (АКТ пайдаланады) |
|ояту |Тақырыпқа байланысты видиоролик |
| |«Дискіні дифрагменттеу» |
| |Бүгінгі тақырыпқа байланысты видио , сабақта шамалы биотехонолгия , |
| |гендік инженерия , будандастырудың типтерін қайта пысықтауға арналған|
| |тапсырма ны көрсету |
|Мағынаны ажырату|1..Дискіні тексеру құралдары |Осы екі тапсырманы 2 топ жеке ала |
|Жаттығулар |2.Дискіні үзіндісіздендіру |отырып , компьютерде орындап |
|ДЖИКСО әдісі | |көрсету. |
| | 2 топ ішіндегі лидерлерды жеке топқа алып , оларға осы тақырыпқа |
| |қандай қорытынды шығаруға болады , тақырып түйінін шығарту |
| |Әр топ өздерінің жасаған жұмыстарын өз орындарында отырып қорғайды , |
| |ал қалған топтар солардың жасаған жұмыстарының тұсына барып бақылау |
| |жасайды , бірақ жұмыс толық қорғалғанша кедергі келтірген топқа |
| |айыппұл салынады (Мысалы : біреудің сөзін бөлгендері үшін , олар сол|
| |сөзін бөлген адамның айтқанын орындауы керек ) |
|Бағалау |Өздік бағалау :критериялды бағалау өлшемдері : |
| |1.Оқып шықтым ,басқалардың айтуы бар ,бәрін түсіндім ; |
| |2. Шамалы түсінік қалыптасты ; |
| |3.Компьютерде дискіні үніндісіздендірем . |
| |4. Қорытынды шығара аламын ; |
| |5. Ертеңгі күні қолданысынта қолдана аламын |
| |Активвотпен тест алу (төрт тақырып аясында ) |
|Оқуға арналған |Оқулық , энциклопедия , ғаламтор ,т.б.барлық өткен материялды |
|тапсырмалар |қайталап келу |
|Рефлексия |Мұғалімге хат |
| |Бұл хатта осы сабақтардың сенің шамалы өзгеруіңе ықпалы болды ма , |
| |жоқ еш әсері болмады ма ,солар туралы пікіріңді білдірсең ... |

Ұқсас жұмыстар
Белсенді тақта
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Ауаның ластануы. ауаны қорғау
Сары даланы сазбен тербеткен
Топта оқушылар суретші
Тағдырынның кілті - өз қолында
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге
Talking about hobbies. 8 сынып
Суммативті бағалау
Пәндер