Оқушылар топта

а) Компьютердің бағдарламалық жасақтамаларының деңгейлері мен танысу
ә) Жүйелік, жүйелік программаларды сыни тұрғыдан ойландыруға дағдыландыру
ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру.
Оқушыларды күз және жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу.
(Күз бен көктем, жаз бен қыс) мезгілдері бойынша екі топқа бөлу
Мектеп ауласына бір торғай отыр еді. Басқа жақтан бір торғай ұшып келіп, отрыған 100 торғай деп ойлар қалды. Сқйтсе ол жүз емес екен, осы топқа тағы сондай тағы оның жартысын және сол жартысының жартысын, өзін қосқанда ғана 100 болады екен. Мектеп ауласында торғай нешеу?
Шешуі: ауладағы торғай -х, қосылғаны х, жартысы 0, 5х; жарытысының жартысы 0, 25х ; өзі -1 барлығы 100 юолтын теңдеу құру керек. Х+х+0, 5х+0, 25х+1=100 х=36 Мектеп ауласында 36 торғай болған.
Бағдарламмалық жасақтамалардың бөліну кезеңін оқушыларға өз беттерінше іздендіру мақсатында сұрақ жауап стратегиясын пайдалану.
1. Бағдарламалық жасақтама деп нені айтамыз?
2. Бағдарлама жасақтамалырының негізгі деңгейлерін ата? Олар өзара қалай байланысады?
1. Операциялық жүйесінің қосымша қолданбалы программаларды ретімен тізіп шығу
компьютерде.
2. Қолданбалы программаларды компьютерден көрсету. Орнатылған мезгілдерін айтып беру.
Сабақ 2
14. 09. 2012
а) Мультмедиа технологиясының қолданылуын компьютерлік программалармен салыстыра қарастыру.
ә) Компьютерлік фильмнің жасалу жолдарын оқушыларға сыни тұрғыдан ойландыру.
б) Оқушыларды өз беттерінше және жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Оқушылар компьютерлік фильмнің жасайтын программаларды бірі-бірінен ажырата біледі.
Компьютерлік фильмнің жасалуы жолдарын интернеттің көмегімен қарастыра алады.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушыларға үй тапсырмасы бойынша «Жуан-жіңішке сұрақтар» стратегиясын пайдалана отырып сұрақтар қойылады.
- Мультимедиалық технологиялар мен ақпараттық технологияның айырмашылығы
Мультимедиялық компьютер - бұл ақпаратты жеткізуші жаң а құрал ғана емес, бұл «face to face» моделін көрсететін қондырғы. Сонымен қатар, тек компьютерде ғана ақпаратты-анықтама жүйесі ерекшелігін (индивидуализация) көрсетеді.
Мысалы: Жалпы, шетел тіліне компьютерлі технология арқылы оқыту келесі ерекшеліктері арқылы сипатталады:
1. оқушының оқытушымен, парталас көршісімен жеке қарым-қатынасқа түсуіне мүмкіншіліктің болуы;
2. тілдік және тілдік емес информация түрлі және кең көлемде пайдалана алу.
Ағылшын тіліне оқыту бағдарламалары әр түрлі және өте көп.
Мультимедиялы технологиялардың көмегімен мұғалімдер шетел тілін оқыту барысында сабақта мынадай жұмыс түрлерін жасай алады:
1. грамматиканы оқу (теория) ;
2. грамматиканы оқу (жаттығу) ;
3. лексиканы оқу;
4. жазу, сөйлем құрастыру;
5. ойын;
6. диктант жазу;
7. оқу;
8. дыбыстап оқу;
9. диалог (компьютермен) .
«Электронды оқулық» деген не және оның кәдімгі оқулықтан қандай айырмашылығы бар? Көбіне электронды оқулықтың құрамына білім беретін, тексеретін, моделдейтін және басқа бағдарламалар кіреді, ПЭВМ дисктерінде, оқу пәндерінің негізгі мазмұны көрсетіледі. Электронды оқулық көбінесе кәдімгі оқулықты толықтырады, әсіресе мынадай жағдайларда тиімді:
Кері байланысты тез қамтамасыз етеді;
Керекті информацияны тез табуға көмектеседі, ал кәдімгі оқулықта бұл қиын;
Уақытты үнемдейді;
Қысқа мәтінмен қатар көрсетеді, әңгімелейді, моделдейді және т. б. (осы жерде мультимедия-технологиясының мүмкіндіктері мен артықшылығы байқалады) жеке адамды белгілі бір бөлім бойынша білімін тексеруге мүмкіндік жасайды.
Электронды оқулықтың 3 негізгі жұмыс тәртібін көрсетуге болады:
1. тексерусіз оқу;
2. тексерумен оқу, әр тақырыптың (параграфтың) соңында оқушыға бірнеше сұрақтар қойылады, бұл сұрақтар материалдың игерілу деңгейін анықтайды;
3. тестілеу арқылы бақылау.
Оқулықтың электронды варианты бақылау құралдарын да қамтиды, себебі, білімді бақылау оқытудың негізгі проблемаларының бірі. Отандық оқыту жүйесінде көп уақыт білім тексеру, ережеге сәйкес, ауызша формада өтті.
- Мультмедиа технолиясы арқылы оқытуға арналған компьютерлік программалар жайлы айтыңдар.
Мультимедиа - бұл қарқынды дамып келе жатқан, өзіне теледидарлық кескіндеудің жөне стереодыбыстық бейнелілігі мен нақтылығын дербес компьютердің интерактивтілік (үздіксіз әрекеттесу) мүмкіндіктерімен біріктірген ақпараттық технология. Осы негізгі үш құраушылар, яғни үш орта мультимедиа (multimedia) терминін түсіндіреді, оның ең қысқа анықтамаларының бірі - көру және дыбыстық әсерлерінің (эффектілердің) интерактивтік программалық жабдықтаманың басқаруымен өзара әрекеттестігі.
Мультимедиа құралдары деп бірыңғай басқару элементі - компьютермен жалпы негізде өнделетін өзара байланысты мәтіндік, графикалық, көру (визуалдық) және дыбыстық дерекгердің комбинациясын (үйлесуін) атайды. Мұнда жалпы негіз деп деректердің цифрлық, түрі ұғынылады. Мультимедиа құралдары ішкі логикалық байланыстары және жеке тасушылардың қосынды қуатынан өлдеқайда артық қуаты бар жоғары деңгейде жинақталған жүйелер.
Мультимедиа құралдарының ақпараттық дәстүрлі тасу-шыларынан негізгі айырмашылығы - интерактивтілігі, еркін түсінілуі және қатынасқа бейімділігі (коммуникабельділігі) .
1. Оқушыларды сыни түрғыдан ойландыра отырып дербес компьютердің есептеу жүйесі анықтайтын, операциялық жүйенің даму кезендерімен таныстыру
2. Операциялық жүйесінің даму сатыларын тірек сызбалармен көрсету
3. Оқушылар арасындағы диалогтік іс- әрекетті белсендіру.
Операциялық жүйенің даму кезендерімен олардың шығарылу тарихын толығымен оның басқарушы және өңдеуші программалар кешенін біледі.
Бір мезгілде жұмыс жасайтын операциялық жүйелерді анықтай алады.
Операциялық жүйенің негізгі сипаттамалары жайлы тапсырма беремін
Егерде компьютерде жұмыс жасап жатқан кезде аяқ асты компьютер өшіп, яғни ОЖ өшип қалды не істер едіңдер.
Программаны қалай орнатар едіңдер.
3. Операциялық жүйенің ең алғашқы жылдан бастап шыққан бастап қазіргі кезендердегі ОЖ түрлері мен оның айырмашылықтары мен ұқсастықтары жайлы (шағын пікірталас)
2. «Операциялық жүйені орнату » бейнефильм көрсету
1. Оқушылардың пікірін, өз ойларын айтады.
2. Бейнефильмдегі орнатылған ОЖ талдап ең оңай жолмен орнатылу ретін талқылайды.
Сабақ барысында
оқушы көзқарасы
Оқушылар жұппен бірлесе отырып, компьютерде қазақ тілін енгізу жолдарын баптау мен қатар архивтеу программасын дискден компьютерге орнатады.
Берілген тапсырманы жұппен орындату барысында диалогтік іс- әрекетті белсендіру.
1. Оқушылардың пікірін, өз ойларын айтады.
2. Бейнефильмдегі орнатылған ОЖ талдап ең оңай жолмен орнатылу ретін талқылайды.
Сабақ барысында
оқушы көзқарасы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz