Оқушылар топта

Сабақ 1 07. 09. 2012
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сабақтың тақырыбы
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Мультимедиа -компьютердің жаңаша пайдалану тәсілдері
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сілтеме
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Диалогтық оқыту сыни тұрғыдан ойлануды дамыту (49 бет)
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сабақтың мақсаты
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт:

а) Компьютердің бағдарламалық жасақтамаларының деңгейлері мен танысу

ә) Жүйелік, жүйелік программаларды сыни тұрғыдан ойландыруға дағдыландыру

ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру.

Сабақ 1 07. 09. 2012: Нәтиже
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Компьютердің бағдарламалық жасақтамалырын, жүйелік, қолданбалы программаларды даму кезеңімен талдап үйренуғе қалыптасады.
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сабақтың түрі, типі
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: аралас сабақ
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сабақтың әдіс - тәсілі
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақ 1 07. 09. 2012: Сабақтың көрнекілігі
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық
Сабақ 1 07. 09. 2012: Ұйымдастыру кезеңі
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт:

Оқушыларды күз және жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу.

(Күз бен көктем, жаз бен қыс) мезгілдері бойынша екі топқа бөлу

Сабақ 1 07. 09. 2012: Қызығушылығын ояту
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт:

Мектеп ауласына бір торғай отыр еді. Басқа жақтан бір торғай ұшып келіп, отрыған 100 торғай деп ойлар қалды. Сқйтсе ол жүз емес екен, осы топқа тағы сондай тағы оның жартысын және сол жартысының жартысын, өзін қосқанда ғана 100 болады екен. Мектеп ауласында торғай нешеу?

Шешуі: ауладағы торғай -х, қосылғаны х, жартысы 0, 5х; жарытысының жартысы 0, 25х ; өзі -1 барлығы 100 юолтын теңдеу құру керек. Х+х+0, 5х+0, 25х+1=100 х=36 Мектеп ауласында 36 торғай болған.

Сабақ 1 07. 09. 2012: Тапсырма
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт:

Бағдарламмалық жасақтамалардың бөліну кезеңін оқушыларға өз беттерінше іздендіру мақсатында сұрақ жауап стратегиясын пайдалану.

1. Бағдарламалық жасақтама деп нені айтамыз?

2. Бағдарлама жасақтамалырының негізгі деңгейлерін ата? Олар өзара қалай байланысады?

Сабақ 1 07. 09. 2012: Практикалық тапсырма
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт:

1. Операциялық жүйесінің қосымша қолданбалы программаларды ретімен тізіп шығу

компьютерде.

2. Қолданбалы программаларды компьютерден көрсету. Орнатылған мезгілдерін айтып беру.

Сабақ 1 07. 09. 2012:
Сабақ 1 07. 09. 2012: Ой - толғаныс
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: ИНСЕРТ кестесін толтыру
Сабақ 1 07. 09. 2012:
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Білемін
Жаңа ақпарат
Тосын нәрсе
Білгім келеді
Сабақ 1 07. 09. 2012: Бағалау
10 а қоғамдық гуманитарлық бағыт: Екі жұлдыз, бір тілекті қағаз бетіне түсіріп, кезекпен сол жазғанды оқып беру . Мысалы : Айгерім 1- Қуандық -1 екеуі біріне бірі жазып, мысалы :Айгерімге деп қабырғаның кез - келген жеріне орналастыра отырып, әркім өзінікін және басқаның жұмысына берген бағаны оқып хабардар болады .

Сабақ 2

14. 09. 2012

10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт
Сабақ 214. 09. 2012: Сабақтың тақырыбы
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Мультимедиа технологияның қолдану аясы. Интернет адамның күнделікті өміріне қолдану
Сабақ 214. 09. 2012: Сілтеме
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт:
Сабақ 214. 09. 2012: Сабақтың мақсаты
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт:

а) Мультмедиа технологиясының қолданылуын компьютерлік программалармен салыстыра қарастыру.

ә) Компьютерлік фильмнің жасалу жолдарын оқушыларға сыни тұрғыдан ойландыру.

б) Оқушыларды өз беттерінше және жұппен жұмыс жасауға дағдыландыру.

Сабақ 214. 09. 2012: Нәтиже
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт:

Оқушылар компьютерлік фильмнің жасайтын программаларды бірі-бірінен ажырата біледі.

Компьютерлік фильмнің жасалуы жолдарын интернеттің көмегімен қарастыра алады.

Сабақ 214. 09. 2012: Сабақтың түрі, типі
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: СТО стратегияларын пайдалану
Сабақ 214. 09. 2012: Сабақтың әдіс - тәсілі
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Жұппе жұмыс
Сабақ 214. 09. 2012: Сабақтың көрнекілігі
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық
Сабақ 214. 09. 2012: Ұйымдастыру кезеңі
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Боймен бөлу
Сабақ 214. 09. 2012: Қызығушылығын ояту
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт:

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушыларға үй тапсырмасы бойынша «Жуан-жіңішке сұрақтар» стратегиясын пайдалана отырып сұрақтар қойылады.

  1. Мультимедиалық технологиялар мен ақпараттық технологияның айырмашылығы

Мультимедиялық компьютер - бұл ақпаратты жеткізуші жаң а құрал ғана емес, бұл «face to face» моделін көрсететін қондырғы. Сонымен қатар, тек компьютерде ғана ақпаратты-анықтама жүйесі ерекшелігін (индивидуализация) көрсетеді.

Мысалы: Жалпы, шетел тіліне компьютерлі технология арқылы оқыту келесі ерекшеліктері арқылы сипатталады:
1. оқушының оқытушымен, парталас көршісімен жеке қарым-қатынасқа түсуіне мүмкіншіліктің болуы;
2. тілдік және тілдік емес информация түрлі және кең көлемде пайдалана алу.
Ағылшын тіліне оқыту бағдарламалары әр түрлі және өте көп.
Мультимедиялы технологиялардың көмегімен мұғалімдер шетел тілін оқыту барысында сабақта мынадай жұмыс түрлерін жасай алады:
1. грамматиканы оқу (теория) ;
2. грамматиканы оқу (жаттығу) ;
3. лексиканы оқу;
4. жазу, сөйлем құрастыру;
5. ойын;
6. диктант жазу;
7. оқу;
8. дыбыстап оқу;
9. диалог (компьютермен) .

«Электронды оқулық» деген не және оның кәдімгі оқулықтан қандай айырмашылығы бар? Көбіне электронды оқулықтың құрамына білім беретін, тексеретін, моделдейтін және басқа бағдарламалар кіреді, ПЭВМ дисктерінде, оқу пәндерінің негізгі мазмұны көрсетіледі. Электронды оқулық көбінесе кәдімгі оқулықты толықтырады, әсіресе мынадай жағдайларда тиімді:
 Кері байланысты тез қамтамасыз етеді;
 Керекті информацияны тез табуға көмектеседі, ал кәдімгі оқулықта бұл қиын;
 Уақытты үнемдейді;
 Қысқа мәтінмен қатар көрсетеді, әңгімелейді, моделдейді және т. б. (осы жерде мультимедия-технологиясының мүмкіндіктері мен артықшылығы байқалады) жеке адамды белгілі бір бөлім бойынша білімін тексеруге мүмкіндік жасайды.
Электронды оқулықтың 3 негізгі жұмыс тәртібін көрсетуге болады:
1. тексерусіз оқу;
2. тексерумен оқу, әр тақырыптың (параграфтың) соңында оқушыға бірнеше сұрақтар қойылады, бұл сұрақтар материалдың игерілу деңгейін анықтайды;
3. тестілеу арқылы бақылау.
Оқулықтың электронды варианты бақылау құралдарын да қамтиды, себебі, білімді бақылау оқытудың негізгі проблемаларының бірі. Отандық оқыту жүйесінде көп уақыт білім тексеру, ережеге сәйкес, ауызша формада өтті.

Сабақ 214. 09. 2012: Мағынаны тану
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Оқушыларды ЖИГСО стратегиясы бойынша алдын-ала АВСД деп оқушыларды топқа бөліп алып А, Д топтағыларын бір топқа ВС топтағыларын екінші топқа бірігтіріп тапсырма беру.
Сабақ 214. 09. 2012:
  1. Мультмедиа технолиясы арқылы оқытуға арналған компьютерлік программалар жайлы айтыңдар.

Мультимедиа - бұл қарқынды дамып келе жатқан, өзіне теледидарлық кескіндеудің жөне стереодыбыстық бейнелілігі мен нақтылығын дербес компьютердің интерактивтілік (үздіксіз әрекеттесу) мүмкіндіктерімен біріктірген ақпараттық технология. Осы негізгі үш құраушылар, яғни үш орта мультимедиа (multimedia) терминін түсіндіреді, оның ең қысқа анықтамаларының бірі - көру және дыбыстық әсерлерінің (эффектілердің) интерактивтік программалық жабдықтаманың басқаруымен өзара әрекеттестігі.
Мультимедиа құралдары деп бірыңғай басқару элементі - компьютермен жалпы негізде өнделетін өзара байланысты мәтіндік, графикалық, көру (визуалдық) және дыбыстық дерекгердің комбинациясын (үйлесуін) атайды. Мұнда жалпы негіз деп деректердің цифрлық, түрі ұғынылады. Мультимедиа құралдары ішкі логикалық байланыстары және жеке тасушылардың қосынды қуатынан өлдеқайда артық қуаты бар жоғары деңгейде жинақталған жүйелер.
Мультимедиа құралдарының ақпараттық дәстүрлі тасу-шыларынан негізгі айырмашылығы - интерактивтілігі, еркін түсінілуі және қатынасқа бейімділігі (коммуникабельділігі) .

Сабақ 214. 09. 2012: Ой - толғаныс
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт: Интернеттен бағдарламалық жасақтамаға анықтама іздеу.
Сабақ 214. 09. 2012: Бағалау
10 а қоғамдық ғуманитарлық бағыт:
Сабақ 3 21. 09. 2012
Сабақ 3 21. 09. 2012: Сабақтың тақырыбы:
: Операциялық жүйе
Сабақ 3 21. 09. 2012: Сабақтың мақсаты:
:

1. Оқушыларды сыни түрғыдан ойландыра отырып дербес компьютердің есептеу жүйесі анықтайтын, операциялық жүйенің даму кезендерімен таныстыру

2. Операциялық жүйесінің даму сатыларын тірек сызбалармен көрсету

3. Оқушылар арасындағы диалогтік іс- әрекетті белсендіру.

Сабақ 3 21. 09. 2012: Нәтижесі
:

Операциялық жүйенің даму кезендерімен олардың шығарылу тарихын толығымен оның басқарушы және өңдеуші программалар кешенін біледі.

Бір мезгілде жұмыс жасайтын операциялық жүйелерді анықтай алады.

Сабақ 3 21. 09. 2012: Сілтеме
: диалогтық оқыту 12 бет
Сабақ 3 21. 09. 2012: Сабақтың көрнекілігі:
: Интерактивті тақта, интернет, оқулық, ситуациялық карточкалар
Сабақ 3 21. 09. 2012: Қызығушылығын арттыру
: Компьютерде жұмыс жасаған кезде қайта-қайта өшіп болмаса не істер едіңдер
Сабақ 3 21. 09. 2012: Жаңа сабақ:
: Операциялық жүйе
Сабақ 3 21. 09. 2012: Кезең
: Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Сабақтың өту барысы
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың әдісі
Сабақ 3 21. 09. 2012: Білім
: Ұйымдастыру кезеңі, ойлану
1. Оқушылар осы берілген сұрақтарға жауап бере отырып компьютерде өз беттерінше жұмыс жасай біледі.
Жеке жұмыс
Сабақ 3 21. 09. 2012: Түсіну
: Оқулықпен жұмыс
Әр топқа оқулықтан тапсырма беремін.
Әр топ оқулықтан оқығандарын талдайды
Топпен жұмыс
Сабақ 3 21. 09. 2012: Қолдану
: Ой толғаныс:

Операциялық жүйенің негізгі сипаттамалары жайлы тапсырма беремін

Егерде компьютерде жұмыс жасап жатқан кезде аяқ асты компьютер өшіп, яғни ОЖ өшип қалды не істер едіңдер.

Программаны қалай орнатар едіңдер.

Оқушылар топта осы ситуацияларды шешімін тауып, Интернетке сүйене отырып ОЖ орнатудағы алғашқы қадамдарын өздері табады.
Топпен жұмыс
Сабақ 3 21. 09. 2012: Талдау
: Шағын пікірталас

3. Операциялық жүйенің ең алғашқы жылдан бастап шыққан бастап қазіргі кезендердегі ОЖ түрлері мен оның айырмашылықтары мен ұқсастықтары жайлы (шағын пікірталас)

2. «Операциялық жүйені орнату » бейнефильм көрсету

1. Оқушылардың пікірін, өз ойларын айтады.

2. Бейнефильмдегі орнатылған ОЖ талдап ең оңай жолмен орнатылу ретін талқылайды.

Топпен жұмыс
Сабақ 3 21. 09. 2012: Жинақтау (синтез. )
: Алған білімді жинақтау
Операциялық жүйені топпен бірге екі компьютерге ОЖ-нің бастапқысын орнатып көреді
Программаны орнатып кореді.
Топпен жұмыс
Сабақ 3 21. 09. 2012: Бағалау
:

Сабақ барысында

оқушы көзқарасы

Оқушылардың сабақ соңындағы түйін сөзі.
Формативті бағалау.
Анализ, синтез, қорыту.
Сабақ 4 28. 09. 2012
Сабақ 4 28. 09. 2012: Сабақтың тақырыбы:
: Windows операциялық жүйе
Сабақ 4 28. 09. 2012: Сабақтың мақсаты:
:

Оқушылар жұппен бірлесе отырып, компьютерде қазақ тілін енгізу жолдарын баптау мен қатар архивтеу программасын дискден компьютерге орнатады.

Берілген тапсырманы жұппен орындату барысында диалогтік іс- әрекетті белсендіру.

Сабақ 4 28. 09. 2012: Нәтижесі
: Оқушылар компьютерде тышқанды, уақытты, жұмыс столының фонын баптай алады.
Сабақ 4 28. 09. 2012: Сілтеме
: диалогтық оқыту 12 бет
Сабақ 4 28. 09. 2012: Сабақтың көрнекілігі:
: Интерактивті тақта, интернет, оқулық, ситуациялық карточкалар
Сабақ 4 28. 09. 2012: Қызығушылығын арттыру
: Компьютерде жұмыс жасаған кезде қайта-қайта өшіп болмаса не істер едіңдер
Сабақ 4 28. 09. 2012: Жаңа сабақ:
: Операциялық жүйе
Сабақ 4 28. 09. 2012: Кезең
: Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Сабақтың өту барысы
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың әдісі
Сабақ 4 28. 09. 2012: Білім
: Ұйымдастыру кезеңі, ойлану
1. Оқушылар осы берілген сұрақтарға жауап бере отырып компьютерде өз беттерінше жұмыс жасай біледі.
Жеке жұмыс
Сабақ 4 28. 09. 2012: Түсіну
: Оқулықпен жұмыс
Әр топқа оқулықтан тапсырма беремін.
Әр топ оқулықтан оқығандарын талдайды
Топпен жұмыс
Сабақ 4 28. 09. 2012: Қолдану
: Ой толғаныс:
Оқушылар топта осы ситуацияларды шешімін тауып, Интернетке сүйене отырып ОЖ орнатудағы алғашқы қадамдарын өздері табады.
Топпен жұмыс
Сабақ 4 28. 09. 2012: Талдау
: Шағын пікірталас

1. Оқушылардың пікірін, өз ойларын айтады.

2. Бейнефильмдегі орнатылған ОЖ талдап ең оңай жолмен орнатылу ретін талқылайды.

Топпен жұмыс
Сабақ 4 28. 09. 2012: Жинақтау (синтез. )
: Алған білімді жинақтау
Программаны орнатып кореді.
Топпен жұмыс
Сабақ 4 28. 09. 2012: Бағалау
:

Сабақ барысында

оқушы көзқарасы

Формативті бағалау.
Анализ, синтез, қорыту.

Ұқсас жұмыстар
Белсенді тақта
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Ауаның ластануы. ауаны қорғау
Сары даланы сазбен тербеткен
Топта оқушылар суретші
Тағдырынның кілті - өз қолында
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге
Talking about hobbies. 8 сынып
Суммативті бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz