Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау парақшасы бойынша бағалау
«Брейн-ринг» ойыны.
Үй жануарлар.Құстар.Аңдар.5-сынып
Мутигуллина Дидар
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласындағы
№21 орта мектебінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты: 1. жануарлар модулі бойынша білімдерін әр түрлі әдіс –
тәсілдері арқылы тиянақтап, бекіту;
2. белсенді ойын түрлері арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру,
жеке, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың өзін - өзі көрсете білуіне жағдай
туғыза отырып, ойлау – сөйлеу қаблеттерін арттыру;
3. табиғаттың бір бөлігі жануарлар мен құстардың дүниесіне терең ұғынып,
оны аялап, қорғауға, күтуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрден тыс ,жарыс-ойын
Сабақтың көрнекілігі: үш бөлікке бөлінген жаймалар,ортақ бағалау парағы, үш
күрделілік деңгейіндегі тапсырмалар жазылған
карточкалар,перфокарталар, тақырыптық
суреттер,техникалық құрал,сызбалар,ребустер.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі. Танысу.
Сабақтың мақсаты: жануарлар модулі бойынша алған білімдерін еске
түсіріп, бекітеміз. Жеке, топтық жұмыстар арқылы бір – біріңізді бағалауға
үйренесіңдер.
«Брейн ринг» шарты: мен сендерді 3 топқа бөлдім. Әр топтың алдында
жаймалар жатыр. Осында тапсырма жазылған карточкалар келесі ретпен
қойылған: астында – I деңгейлі сұрақтар, оның үстінде – II деңгейлі
сұрақтар, үстінде – III деңгейлі сұрақтар.
Үстінгі сұраққа дайындықсыз жауап беріледі. II сұрақтарға – 2-3
минут. III сұрақтарға – 5 минут. Әр топтың жетекшісі бағалау парақша
бойынша бағалап отырады.
| | |
|Оқушылардың аты- жөні |Бағалау |
| |I |II |III |
| | |
|1. | |
| |25 ұпай |
|O |30 ұпай |
I. Үй жануарлары.
∆ Олар ненің төлі? (Сурет бойынша жұмыс)
Мәтіндерден үзінді.
Бұл қай мәтін екенін айту:
1.Менің бала кезімде мысығым мен ақ күшігім болды.Бір күні оларға жаңа дос
табылды.Наубай деген кісінің ешкісінің үш лағы болды.(Ақ лақ)
2. Дәулет пен Хасен үйлеріне келе жатты.Олар жолдың шетінде ақ қозыны
көрді.Ол өте әлсіз еді.(Қошақан)
3.Ол бізбен бірге өріске шығып, қой бағысады.Ол кейде көбелек қуып
ойнайды.Бір күні Қабылан екеуіміз қойға шықтық.(Қабылан)
○ Жоспар бойынша бір үй жануары туралы жазу.
1.Жануар
2.Мекендейтін жері
3.Қорегі
4.Адамға пайдасы
Қорытындылау: Үй жануарлар адамға қандай пайда келтіреді?
Бейнесұрақ.
Жұмбақ: Ішсең сусын,жесең тағам, мінсең көлік (түйе)
II. Аңдар.
∆ Ребустер
Сөздерді тәуелде (перфокарта)
Үш оқушы тақтаға шығады,қалғандары дәптерлеріне өздігінен орындайды.
1. Түлкі,арыстан,қоян,піл
Менің...
Сенің...
Оның...
2.Қасқыр,аю,тиін,барыс.
3.Бұғы,жолбарыс,маймыл,піл
○ Тест (жауап кілті бойынша бірін-бірі тексеру)
Дұрыс,бұрысын белгілеу
Iтоп-III топты, IIтоп-Iтопты,IIIтоп-IIтопты тексереді.
| |ДҰРЫС (+) |БҰРЫС (-) |
|Аю ақырады. | | |
|Пілдің Отаны – Қазақстан. | | |
|Гепард – ең жүйрік аң. | | |
|Түлкі орманда мекендейді. | | |
|Қасқыр маңырайды. | | |
Дұрыс жауабы:
Аю ақырады
Пілдің Отаны – Үндістан.
Гепард – ең жүйрік аң.
Түлкі орманда мекендейді.
Қасқыр ұлиды.
Қорытындылау: Жабайы аңдар қайда мекендейді?
Бейнесұрақ.
Жұмбақ:Өзі айлакер,өзі қу
Жүрген жері айқай шу (түлкі)
III. Құстар.
∆ Суретті жұмбақ. (сурет бойынша құстарды ата )
Жалғауларын тап.(жазбаша)
1.қаздар,құсым,тоқылдақпын,қарғаны,тауықтар.
2.аққулар,құстың,үйрегім,әтешке,торғайы
3.бұлбұлға,торғайсың,балапаным,аққуда,құстар
○ «Аққу» мәтіні (топтық тексеру)
Мәтін үш бөлімнен тұрады,әр топ берілген бөлімінен келесі топқа сұрақ
қояды.
1бөлім Iтоп- IIтопқа
2бөлім II топ - IIIтопқа
3бөлім IIIтоп-Iтопқа
Қорытындылау:Қандай құстарды білесіңдер?
Бейнесұрақ
Қандай құсты орман дәрігері деп атайды? (тоқылдақ)
Сабақты қорытындылау:
Осымен балалар <Брейн ринг > ойыны аяқталды.
1.Үй жануарлары қандай адамға пайда келтіреді?
2.Жабайы аңдар қайда мекендейді ?
3.Құстар қандай болады?
Топ жетекшілері ұпай санын санап, жеңімпазды айтады.
Бағалау парақшасы бойынша бағалау.
Үй жануарлар.Құстар.Аңдар.5-сынып
Мутигуллина Дидар
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласындағы
№21 орта мектебінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты: 1. жануарлар модулі бойынша білімдерін әр түрлі әдіс –
тәсілдері арқылы тиянақтап, бекіту;
2. белсенді ойын түрлері арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру,
жеке, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың өзін - өзі көрсете білуіне жағдай
туғыза отырып, ойлау – сөйлеу қаблеттерін арттыру;
3. табиғаттың бір бөлігі жануарлар мен құстардың дүниесіне терең ұғынып,
оны аялап, қорғауға, күтуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрден тыс ,жарыс-ойын
Сабақтың көрнекілігі: үш бөлікке бөлінген жаймалар,ортақ бағалау парағы, үш
күрделілік деңгейіндегі тапсырмалар жазылған
карточкалар,перфокарталар, тақырыптық
суреттер,техникалық құрал,сызбалар,ребустер.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі. Танысу.
Сабақтың мақсаты: жануарлар модулі бойынша алған білімдерін еске
түсіріп, бекітеміз. Жеке, топтық жұмыстар арқылы бір – біріңізді бағалауға
үйренесіңдер.
«Брейн ринг» шарты: мен сендерді 3 топқа бөлдім. Әр топтың алдында
жаймалар жатыр. Осында тапсырма жазылған карточкалар келесі ретпен
қойылған: астында – I деңгейлі сұрақтар, оның үстінде – II деңгейлі
сұрақтар, үстінде – III деңгейлі сұрақтар.
Үстінгі сұраққа дайындықсыз жауап беріледі. II сұрақтарға – 2-3
минут. III сұрақтарға – 5 минут. Әр топтың жетекшісі бағалау парақша
бойынша бағалап отырады.
| | |
|Оқушылардың аты- жөні |Бағалау |
| |I |II |III |
| | |
|1. | |
| |25 ұпай |
|O |30 ұпай |
I. Үй жануарлары.
∆ Олар ненің төлі? (Сурет бойынша жұмыс)
Мәтіндерден үзінді.
Бұл қай мәтін екенін айту:
1.Менің бала кезімде мысығым мен ақ күшігім болды.Бір күні оларға жаңа дос
табылды.Наубай деген кісінің ешкісінің үш лағы болды.(Ақ лақ)
2. Дәулет пен Хасен үйлеріне келе жатты.Олар жолдың шетінде ақ қозыны
көрді.Ол өте әлсіз еді.(Қошақан)
3.Ол бізбен бірге өріске шығып, қой бағысады.Ол кейде көбелек қуып
ойнайды.Бір күні Қабылан екеуіміз қойға шықтық.(Қабылан)
○ Жоспар бойынша бір үй жануары туралы жазу.
1.Жануар
2.Мекендейтін жері
3.Қорегі
4.Адамға пайдасы
Қорытындылау: Үй жануарлар адамға қандай пайда келтіреді?
Бейнесұрақ.
Жұмбақ: Ішсең сусын,жесең тағам, мінсең көлік (түйе)
II. Аңдар.
∆ Ребустер
Сөздерді тәуелде (перфокарта)
Үш оқушы тақтаға шығады,қалғандары дәптерлеріне өздігінен орындайды.
1. Түлкі,арыстан,қоян,піл
Менің...
Сенің...
Оның...
2.Қасқыр,аю,тиін,барыс.
3.Бұғы,жолбарыс,маймыл,піл
○ Тест (жауап кілті бойынша бірін-бірі тексеру)
Дұрыс,бұрысын белгілеу
Iтоп-III топты, IIтоп-Iтопты,IIIтоп-IIтопты тексереді.
| |ДҰРЫС (+) |БҰРЫС (-) |
|Аю ақырады. | | |
|Пілдің Отаны – Қазақстан. | | |
|Гепард – ең жүйрік аң. | | |
|Түлкі орманда мекендейді. | | |
|Қасқыр маңырайды. | | |
Дұрыс жауабы:
Аю ақырады
Пілдің Отаны – Үндістан.
Гепард – ең жүйрік аң.
Түлкі орманда мекендейді.
Қасқыр ұлиды.
Қорытындылау: Жабайы аңдар қайда мекендейді?
Бейнесұрақ.
Жұмбақ:Өзі айлакер,өзі қу
Жүрген жері айқай шу (түлкі)
III. Құстар.
∆ Суретті жұмбақ. (сурет бойынша құстарды ата )
Жалғауларын тап.(жазбаша)
1.қаздар,құсым,тоқылдақпын,қарғаны,тауықтар.
2.аққулар,құстың,үйрегім,әтешке,торғайы
3.бұлбұлға,торғайсың,балапаным,аққуда,құстар
○ «Аққу» мәтіні (топтық тексеру)
Мәтін үш бөлімнен тұрады,әр топ берілген бөлімінен келесі топқа сұрақ
қояды.
1бөлім Iтоп- IIтопқа
2бөлім II топ - IIIтопқа
3бөлім IIIтоп-Iтопқа
Қорытындылау:Қандай құстарды білесіңдер?
Бейнесұрақ
Қандай құсты орман дәрігері деп атайды? (тоқылдақ)
Сабақты қорытындылау:
Осымен балалар <Брейн ринг > ойыны аяқталды.
1.Үй жануарлары қандай адамға пайда келтіреді?
2.Жабайы аңдар қайда мекендейді ?
3.Құстар қандай болады?
Топ жетекшілері ұпай санын санап, жеңімпазды айтады.
Бағалау парақшасы бойынша бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz